Скопски сообраќај (општо) |
Post Reply | Page <1 7576777879 158> |
Author | |
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #1521 Posted: 21-Oct-2012 at 18:35 |
кај Алумина значи,фала Кловер.изменето е некако со копањето
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #1522 Posted: 28-Oct-2012 at 18:33 |
Што се случи со продолжувањето и проширувањето на Партизанска до новиот кружен тек кај црквата Св.Павле?
Беше најавено или јас сум грешка? |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #1523 Posted: 01-Nov-2012 at 01:13 |
Или грешно си разбрал или грешно (случајно или не) било кажано. Уствари се прошири ама минимално на крајот кај што е новиот кружен тек. Иначе за целата должина до семафорите кај Порта Влае ја барем не сум чул, али дај боже и тоа да се случи што поскоро. |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #1524 Posted: 01-Nov-2012 at 02:12 |
Мислам дека и јас се сеќавам дека беше најавено такво нешто какво што спомнува alexsend... и мислам дека беше кога се кроеше градскиот буџет за 2012... е сега дали било усвоено не знам.
|
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #1525 Posted: 03-Nov-2012 at 23:40 |
Иако мене лично не ми текнуваше, кога се спомнувало вакво нешто, вчера во Дневник прочитав дека еден од капиталните проекти за наредната година ќе биде ова проширување, што е одлична работа
|
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #1526 Posted: 04-Nov-2012 at 02:55 |
Каде би можел да реагирам да се постават повеќе сообраќајни знаци на одредени места?
Конкретно во случајов се работи за кружниот тек во Ѓорче кај СП Планет. Знаци за предност и за кружен тек има само пред самиот круг, на пола метар од него. Сметам дека треба барем 100-200 метра на сите страни, а особено на „главната“ улица. Исто и знаци за смалување на брзината (30), можеби и трепкачки семафор и знак СЕ СНИМА како и камери нормално. Легнати џандари како крајно решение. Срцево в пети ми оди на секое поминување преку него со вклучување и/или исклучување кон „споредна“ улица. Будали шибаат со 80 на саат, мака немаат, ова веќе не се трпи. Битно коњаник има, да му се с***м. |
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1527 Posted: 04-Nov-2012 at 03:18 |
Се согласувам, дефинитивно се потребни мерки за нашите возачи да сфатат дека во кружен тек се вози во втора со макс. 30км/ч
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #1528 Posted: 04-Nov-2012 at 12:35 |
кај нас во Кичево кога се изгради првиот кружен тек(2005 мислам беше) после само 2-3 дена животот го изгуби еден прилепчанец кој порано возел тука а тогаш незнаел дека има кружен тек ,и со ПЗ удри ирекно во него,нормално со повисока брзина
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1529 Posted: 04-Nov-2012 at 13:42 |
Problemot e vo toa sto mnooogu vozaci ne znaat kako se vozi vo kruzen tek i koja e negovata uloga. Taka npr. vo Strumica vozacite redovno davaat desen trepkac pri vleguvanje vo kruzniot tek. Koga se veke vlezeni i se vrta okolu nego davaat lev trepkac, a na izleguvanje nikakov trepkac. Znaci se naopaku. Toa iako ne e pravilno sepak ne e taka strasno. Strasno e toa sto vidov eden idiot kako so golema brzina vleze levo t.e. naopaku. Iako bese docna i nemase vozila toa zasluziva za debela kazna i odzemanje za vozackata dozvola. Treba da se reagira kaj avtoskolite za idnite vozaci da naucat tocno kako se vleguva i izleguva vo kruzen tek. Za ovie koi veke imaat vozacki dozvoli, policijata treba da reagira so soodvetni kazni. |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1530 Posted: 04-Nov-2012 at 19:36 |
автошколите имаат точно дефинирано што е кружен тек и како се користи и најчесто го полагаш и во возење, проблемот е во нашите неандарталци, сигнализацијата што ја нема, е руинирана или стои за украс, и во полицијата која очегледно казнува драстично само еднаш месечно, и тоа онаму каде што може да се земат што е можно повеќе пари...
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1531 Posted: 04-Nov-2012 at 19:44 |
Јас секогаш во кружен тек влегував и ќе влегувам и возам со втора, а по дифолт тоа значи дека брзина ми се движи од 20-30 км/ч, по потреба и во зависност од условите на сообраќајот и пониска...
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1532 Posted: 04-Nov-2012 at 22:39 |
Signalizacijata vo Makedonija odsekogas bila problem, dodeka soobrakajnata policija ne rabotu sustinski. |
|
tonikostov
Senior Member Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
Quote Reply #1533 Posted: 05-Nov-2012 at 09:25 |
Мое мислење е дека иако кружните текови беа реткост, сепак во теоријата имаше објаснето што е што, а ако добро се сеќавам прашања за кружен тек имаше и во тестовите за полагање возачки испит (кружниот тек паѓаше и при полагање „градска“). Значи, без разлика дали имало еден или десет кружни текови, секој кој што поседува возачка дозвола се очекува дека знае што е кружен тек.
Друго прашање е што некои возачи имаат недостаток на сообраќајна култура, па меѓу другото и возат со 80 низ кружен тек, не почитуваат предност на минување, возат во обратна насока, итн.. Единственото решение за ова е интервенција на сообраќајна полиција и тоа не со парични казни, туку со едукација како превенција од повторување на овие прекршоци (настава, гледање видеа за последиците од невниматено возење и слично). |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1534 Posted: 05-Nov-2012 at 15:52 |
Se soglasuvam. No ako nekoj vozac 20 godini se nema sretnato so kruzen tek, lesno se zaborava praviloto. Edukacijata od strana na soobrakajnata policija mora da bide redovna. Toa e eden od najdobrite nacini za odrzuvanje na "vozackata kondicija", no ako nekoj vozi 80km/h i vo obratna nasoka, togas mora da sledi ostra sankcija t.e. natrapnikot vremeno da bide odstranet od ulicite. |
|
HugoGoulding
Senior Member Joined: 05-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1304 |
Quote Reply #1535 Posted: 07-Nov-2012 at 17:29 |
Rainy Skopje
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #1536 Posted: 08-Nov-2012 at 19:29 |
08.11.2012, 15:38 (ФОТО) Отворена реконтруираната „Козле“ ФОТО: Киро Попов Втората делница на улицата „Козле“, на потегот меѓу раскрсниците со улиците „Јуриј Гагарин“ и „Нерешка“ од денеска и официјално е пуштена за сообраќај. Секундарната фаза од проектот значеше асфалтирање на 850 метри коловоз и поставување нова атмосферска канализација во должина од 275 метри. Градските власти, велат, обновата на улицата била изведена во соработка со локалните жители, кои биле и иницијатори за реконтруктивните зафати. „Од двете страни на обновениот коловоз се изградени тротоари со променлива ширина од 1 до 1,5 метри покриени со бехатон-плочки. На обнова на овој дел од коловозот на улицата работеа екипите на градежната фирма ’Пелагонија – Гостивар’“, рече градоначалникот Коце Трајановски на вчерашното отворање на делницата, дополнувајќи дека Градот издвоил за зафатот 21,5 милиони денари. (Б.Ш.) http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=2E0AA9ED9A76F540A912A8ED76D1B22E |
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #1537 Posted: 08-Nov-2012 at 23:36 |
О је. Најдобро решение за сообраќајниот хаос во градов е да се направи еден огромен чадор кој ќе го покрива. А заврне, бројот на коли во градов се мултиплицира со 1000. |
|
kire85
Senior Member Joined: 27-Nov-2007 Location: Düsseldorf Online Status: Offline Posts: 400 |
Quote Reply #1538 Posted: 10-Nov-2012 at 02:48 |
Hugo od kade tocno imas slikano? Zgradata na poranesen Marles 3ti, 4ti kat? |
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #1539 Posted: 17-Nov-2012 at 17:26 |
Улица Пролет
|
|
23ka.wordpress.com
|
|
xnx
Senior Member Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply #1540 Posted: 19-Nov-2012 at 12:18 |
zosto ne pocne da se razmisluva za metro vo skopje?veke kaj i da e ke nadmine milion ziteli, ima mnogu prednosti za nekova realizacija itn.
|
|
Post Reply | Page <1 7576777879 158> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |