![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7677787980 90> |
Author | ||||||||||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|||||||||||
А кога автобуси со олдтајмер таблички ќе превезуваат патници, тоа ќе биде законски, нели?
|
||||||||||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|||||||||||
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Возилата постари од 35 години ќе добијат посебни регистерски таблички на кои писмото наместо со црна ќе биде со сива боја и на табличката од десната страна ќе ја има и бројката 35. Тоа важи и за мотоциклите. Е сега, постарите автобуси од 35 години ќе добијат олдтајмер табличка. Прашањето е дали и понатаму автобус, откако ќе добие ваква табличка, ќе превезува патници. Не гледам кој би го санкционирал тоа, ако превезувал патници и досега. Зарем олдтајмер табличката ќе ги натера инспекциите да му забранат вршење јавен превоз?
|
||||||||||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Се испостави дека за да ја добие таа табличка треба одобрение од АМСМ или некое слично здружение, т.е. да е вистински олдтајмер, а не само стара крнтија. Го имаше некаде во некоја статија.
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|||||||||||
![]() За добивање на статус (а со тоа и таблица) на возило со музејска вредност (олдтајмер) не е доволно возилото да биде само постаро од 35 години. Според Законот за возила, статус на возило со музејска вредност се доделува на возило постаро од 35 години, кое е зачувано и технички е одржувано, како и сообразено со оригиналниот конструкциски состав и форма, а заради своите историски и технички значења не се употребува за секојдневен превоз. Оној кој сака да регистрира возило со музејска вредност, поднесува барање до фирма која врши технички преглед која ќе го додели статусот доколку се исполнети барањата од Правилникот за критериумите што треба да ги исполнуваат возилата за да добијат статус на возила со музејска вредност (олдтајмери) и постапката за утврдување на исполнетоста на тие критериуми. При оценка дали се исполнети одредени специфични барања, потребно е да се обрне посебно внимание, а по потреба да се консултираат стручни лица од Националната федерација на друштва кои програмски се грижат за возила со музејска вредност. Горенаведеното е осврт на важечките прописи. Според мене, има грешка во текстот на Правилникот - „националната федерација“. Мора да се мисли на „меѓународната федерација“, а тоа е FIVA која се уште нема претставништво во Македонија. Според тоа, на фирмите кои се бават со регистрација на возила им се оставаат две опции. Првата е по свое убедување да издаваат статус на олдтајмер, а втората доколку не се сигурни дека возилото ги исполнува условите да го упатат сопственикот на возилото да се обрати кај некое претставништво на FIVA (на пр. во Бугарија) за потврда. Доколку ја изберат втората опција, тоа ќе значи дополнителни трошоци за сопственикот на возилото. Друго објаснување би било дека Правилникот е препишан од држава која членува во FIVA, а за потребите на македонскиот пазар „националната федерација на друштва кои програмски се грижат за возила со музејска вредност“ ќе биде поистоветена со АМСМ. Edited by OCB - 02-Mar-2012 at 20:59 |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||||||||||
НОВИ 68 ДВОКАТНИ АВТОБУСИ ЗА ЈСП - СКОПЈЕ
Одлуката за прием на сопственост на 68 (шеесет и осум) нископодни двокатни автобуси наменети за јавен градски (општински) превоз на патници, како и Одлуката за пренесувањето на правото на сопственост на ЈСП „Скопје“ беше дел од одлуките коишто ги донесе Советот на Град Скопје на својата шеесета седница. Со оваа одлука, вкупниот број на нови автобуси за потребите на ЈСП - Скопје ја достигна бројката од 216, од којшто 80 се нископодни и 136 двокатни. На денешната седница Советот ги донесе и Годишната сметка и извештај на Буџетот на Град Скопје за 2011 година, како и Одлуката за измена на распоредот на средствата во Буџетот на Град Скопје за 2012 година и Одлуката за извршување на Буџетот на Град Скопје за 2012 година. Советот на Град Скопје на денешната седница одобри и набавка на опрема за Центар за управување и автоматска контрола на сообраќај, како и за набавка на транспортен софтвер. Станува збор за опрема и софтвер како дел од проектот за изградба на Центар за управување и автоматска контрола на сообраќај, чијашто главна цел е создавање услови за подобрување на сообраќајот во Скопје преку адаптивно управување на сообраќајот. Советот на Град Скопје даде согласност за Одлуката за земање финансиски средства по пат на финансиски лизинг за ЈП „Дрисла”-Скопје кај меѓународна финансиска институција, со што се овозможи ова јавно претпријатие да земе финансиски средства по пат на финансиски лизинг кај меѓународната финансиска институција „АБЕКС Финансиски Консалтинг ЛЛЦ” во износ од 4.602.000,00 евра. Овие средства ќе се наменат за плаќања за јавната набавка на печка за медицински отпад. На денешната седница Советот донесе одлуки за воспоставување соработка со општините Центар и Карпош за финансиско учество за изградба на топловод, како и повеќе одлуки со коишто се дополнија Програмите за работа на повеќе јавни претпријатија. Извор: http://bukvar.mk/news/novi-68-dvokatni-avtobusi-za-jspskopje?newsid=6Owm |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|||||||||||
"...од којшто 80 се нископодни и 136 двокатни".
A dvokatnite neli se niskopodni? Tolku li e tesko da se razbere deka niskopoden avtobus e edna rabota, a dvokaten i ednokaten sosema druga. |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|||||||||||
![]() ![]() Можеби менувањето на маските на вентилационите отвори Мишко го планира за до година, како предизборно ветување за редовните локални избори 2013. |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Големата работа ако се сменеле овие капаци.
|
||||||||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|||||||||||
![]() Па ова е Македонија, земјата на чудата, и при пуштање во употреба на нови канти за ѓубре се сечат ленти или се врзуваат панделки и се држи говор за реализираната инвестиција, секако дека е голема работа менувањето на маските на вентилационите отвори во двокатните градски автобуси од кинески Јутонг. Не е смешно, но не е ни трагично, комбинирано е - трагикомично. Edited by Dexter26 - 05-Mar-2012 at 20:15 |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||||||||
http://kirilica.com.mk/vest.asp?id=68432 |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
IN_MOTION ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Jul-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 204 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Еден од новите автобуси чини 11,3 милиони фунти? Хм, ова сигурно е грешка. Целиот проект за 8 вакви автобуси со се истражување, дизајн, развивање итн чини 11.4 милиони фунти, а не 1 автобус. Што сепак не е баш малце http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-17181064 Типот од видеото исто така кажува дека автобускиот превоз во Лондон опслужува 2 Милијарди патници годишно. |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
|||||||||||
![]() ![]() Edited by vladegf - 10-Mar-2012 at 15:08 |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Денес се пуштаат во употреба новите двокатни автобуси
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|||||||||||
A nekoe info za mini-busovite ![]() |
||||||||||||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|||||||||||
1. ![]() 2. ![]() 3. ![]() Edited by BOJAN - 11-Mar-2012 at 23:15 |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Да не ти е мисла: ![]()
http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/63855-Foto-Novite-avtobusi-so-novi-tablicki Од ова Курир читаат 100% што им бараме. Плус, дали е коинциденција што автобусиве добија таблички АВ како што имав предложено во нишката за табличките, или едноставно бидејќи тоа се првите две букви од латиничната азбука, никогаш нема да дознаеме ![]() Edited by гитардемон - 12-Mar-2012 at 01:21 |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||||||||||
А мое осврнување за двокатниве немам дадено никогаш на форумов бидејќи сметам дека е излишно и образложени се сите работи на светот што може за каприцот наречен двокатни автобуси. Сепак, морам да забележам дека навистина, навистина не сфаќам (покрај очигледното што никој не го сфаќа) зошто дисплеите наместо како на сите нормални автобуси (какви и што беа на прототипот) некој дебил реши да ги промени со овие црвените (чија видливост од далеку е НУЛА). Ајде, ве молам дежурни бранители, образложете ми зошто. Фала однапред.
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
zokidac ![]() Newbiе ![]() Joined: 24-Aug-2009 Location: MKD Online Status: Offline Posts: 13 |
![]() ![]() |
|||||||||||
mozea da zemat broj na tablicka spored broj na avtobus, primer 1174 da nosi tablicka sk-1174-AB
![]() |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Со оглед дека не сум многу упознаен со овој автобус, еднаш сосема случајно го иам видено, знае некој каде завршил? Или има ли у нишкава пост за овој автобус и како уопште стигнал кај нас? |
||||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7677787980 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |