build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 242>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 23-Sep-2009 at 19:25


Веќе премногу смрди работата дека некои кругови свесно го уништуваат националниот авиопревозник за сметка на други интереси, се разбира не национални интереси.

Во меѓувреме приштинскиот аеродром брзо граби напред, користејќи ја меѓудругото и ситуацијата кај нас.
А директорот на агенцијата за цивилно воздухопловство, Зоран Крстевски, се прави дека е паднат од Марс, тотално го игнорира постоењето на некои аеродроми (на пример тиранскиот кој веќе значително не „шишна“), ги игнорира статистиките за аеродромите кои ги спомнува (белградскиот и приштинскиот), и дава вакви смешни изјави:
Другите аеродроми ништо посебно не напреднале.Мислам на белградскиот, нишкиот и приштинскиот, а особено последниот кој за време на кризата имаше пораст на бројот на патници што дава лажна слика за неговиот развој - вели Крстевски.
Со Белград е и невкусно да се споредуваме. Да се имаше повеќе памет а помалку лоповлук во 90-тите, ќе можевме, но шансата ја испуштивме. А и Приштина е веќе осетно пред нас, без разлика на смирувачките изјави на господинот. Не знам за која криза збори дотичниот, но нека ги провери најновите статистики, тоа му е работа.
Е сега дали Зоран Крстевски е навистина паднат од Марс или ваквите изјави се премногу очигледно намерно фрлање песок во очи... и дали е случајно што токму него го наведуваат како предводник на опструкциите и нападите врз МАТ, тоа нека си извлече заклучок секој за себе...

Дали ТАВ ќе може бргу да ја смени и ситуацијата кај авиопревозниците, останува да видиме. Но без силен домашен авиопревозник, сепак Македонија многу ќе губи.

Еве уште еден текст со дополнително инфо за новиот развој на настаните со МАТ.

ОТКАКО ЈА ЗАГУБИ ЛИЦЕНЦАТА ЗА РАБОТА
МАТ лета во стечај

Наталија Скалова

Македонскиот авиопревозник МАТ почна стечајна постапка, со што Македонија, дефинитивно, остана без национален авиопревозник, тврдат за „Време“ вработени во компанијата.
- Финансиските трошоци за поправка на авионот беа огромни. Тие ќе можеа да се покријат само доколку летавме во летниот период, кога има најголем број летови. Но, МАТ не лета од април. На работа одат само петмина - велат од МАТ.
На единствениот национален превозник му истече и рокот за продолжување на лиценцата за летање.
- МАТ до 10 септември требаше да побара продолжување на лиценцата, но не го направи тоа, така што во моментов немаат лиценца за летање. Исто така, авиокомпанијата требаше да поднесе и финансиски извештај за работата, а не го направи тоа – ни рече првиот човек на Агенцијата за цивилно воздухопловство, Зоран Крстевски.
Врв на се е тоа што МАТ, како што дознаваме, останал и без единствениот авион бидејќи банката под чијашто хипотека бил ставен поради неисплатени долгови си ја активирала хипотеката и си го зела авионот.
Од МАТ молчат за случувањата со авиопревозникот. Претседателот на Управниот одбор, Златко Петровски, подолг период не се јавува на службениот телефон. Неговиот колега, еден од извршните директори во компанијата, Живко Груевски, вчера кратко ни одговори дека не е упатен во тоа дали е отворена стечајната постапка бидејќи сега се вратил од пат и не се видел со Петрески.
Во меѓувреме, се повеќе се намалуваат летовите од скопскиот аеродром.
- Дел од линиите за Цирих ги презел приштинскиот аеродром – вели Зоран Илиевски, директор на Македонски аеродроми.
Најавите дека МАТ, веројатно, ќе стигне до стечај почнаа уште пред летото. Иако авиокомпанијата го однесе авионот на сервис во Белград, Агенцијата за цивилно воздухопловство побара замена на носната нога бидејќи таа мора да се заменува на секои 10 години користење, што МАТ не го направил. По таа замена, се побараа и интервенции на моторот. Во меѓувреме, додека единствениот авион на МАТ не лета, се трупаат само милионски долгови. Со тоа, во вода паднаа и преговорите со „Туркиш ерлајнс“ и со ЈАТ за преземање на МАТ.
Според Агенцијата за цивилно воздухопловство, сега во Македонија има само една регистрирана авиокомпанија – „Ер лифт сервис“, со еден авион. Меѓутоа, оваа авиокомпанија има само чартер-летови, а не редовни линии.



http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=5&tabid=1&EditionID=1820&ArticleID=122305


Edited by Cloverstack - 23-Sep-2009 at 19:28
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3659
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 23-Sep-2009 at 20:23

абе и раководството на МАТ не е за постојано тапшање по рамо, особено што има дозволено еден куп лапсуси низ годиниве, од тоа да ја рекетираат јавно по светски аеродроми сопствените пилоти до несервисирање на потенцијално слаби точки (дебели цени, слаби плати, долгови кон доверители).

ситуацијата не е розева но не е и трагична! доколку Црногорците навистина влетаат со дампинг цени тоа ќе го освежи нашиот авиосообраќај, во секој случај јасно како ден е дека се форсира простор за влетување на нов авио-знаменосец во Маќедонија, што мене како што ми мириса ќе биде со турски корен!?!

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 23-Sep-2009 at 21:44
Од кај да почнеме со набројување Палер, ВардарЕр, Авиоимпекс, Интеримпекс, Мат, уште колку ги има што ги заборавам. Вероватно секоја власт си носи свои државен превозник, а конкуренцијата се игра нечесно, не со стварање квалитет, него со ништење на противникот. Ние дефинитивно не знаеме што е пазарно општество. Воопшто не ме зачудува ова уште едно пропаѓање. Кај и да е сега ќе се појави нова компанија. Но нас проблемот ни е во давањето статус на национален превозник на една компанија. Која е таа глупост да бенифицираме еден превозник?! Нас ни е криво поставен системот. Добро е што ги имаме странските превозници, зашто со нив неможе ваква игра да се игра. Највеќе ме нервира што неможеме да создадаме квалитетен домашен превозник, па некогаш и да се идентификуваме со него. За вакви линии што превзел кој аеродром тоа никогаш неможе да биде трајно решение. Првиот ден кога повторно ќе се воспостави линијата и патниците ќе се вратат така да тоа е минорен преоблем. Каде што има интерес, пазарот ќе си го најде каналот.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3659
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 23-Sep-2009 at 22:02

но секогаш е поефтино да инвестираш во стари муштерии кај кои се оформила каква таква навика, него да инвестираш постојано во ловење на нови! во секој бизнис е потребно модернизирање, конкурентност и постојаност, а не па во авио-сообраќајот каде на добро либерализиран пазар ретко успешно се преживува на овие простори.

лично навивам за турците од причина што тоа би значело осигурување на сите гореспоменати фактори за развивање пристоен авио-сообраќај во Македонија, во спротивно ако добиеме пак некоја локална компанија за знаменосец тоа ќе биде продолжено тетеравење на овој сектор.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 23-Sep-2009 at 22:17
Originally posted by lslcrew

За вакви линии што превзел кој аеродром тоа никогаш неможе да биде трајно решение. Првиот ден кога повторно ќе се воспостави линијата и патниците ќе се вратат така да тоа е минорен преоблем. Каде што има интерес, пазарот ќе си го најде каналот.
Во голема мерка да, но не е баш така едноставно. Покрај ова што го наведе Макс, такво превземање патници значи поткопување на својата позиција - наместо тие средства да останат овде и да се искористат за подобрување на конкурентноста на домашниот аеродром и авиопревозник, тие се одлеани токму кај директниот конкурент. Плус тоа, голем број на патници немаат чиста географска предиспозиција, па вакво создавање на навика е фактор кој не смее да се игнорира. Конечно, авиобизнисот е сврзан со многу договори на одредено време, па кога некои односи ќе се воспостават, тие може да бидат инертни и не се менуваат преку ноќ.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 24-Sep-2009 at 16:10
АВИОСООБРАЌАЈОТ ТАПКА ВО МЕСТО
Македонија отсечена од светските центри

Наталија Скалова

Македонија ќе остане без директни авиолинии до познатите светски центри, како Париз, Лондон, Рим, Вашингтон и Брисел, уште најмалку шест месеци. Најголемиот домашен авиопревозник МАТ објави стечај, а познатите авиокомпании „Бритиш ервејс“, „Визер“, „Хелветик“, „Герман вингс“ и „Еир Берлин“, кои требаше да не поврзат со светските центри, очигледно се премислија за влез во Македонија. Министерството за транспорт и врски спасот го гледа во визната либерализација, која официјално треба да стартува на почетокот на следната година.
- Има голем интерес од компании за влез во Македонија, но сите ги чекаат резултатите од визната либерализација за да дојдат на нашиот пазар. Со визната либерализација ќе се зголеми бројот на патници, а кога имате повеќе патници тогаш имате и поголем број авиокомпании - нагласува министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески.
Досега Министерството за транспорт и врски преговараше со многу светски авиокомпании за воспоставување директни редовни линии. Се преговараше со „Бритиш ервејс“ за воспоставување на директна линија Скопје – Лондон – Скопје, а беа остварени контакти и со „Визер“, „Хелветик“, „Герман вингс“, „Еир Берлин“. Но, ниту една од овие компании досега не воспостави линија со Македонија.
Зоран Илиевски, директорот на македонски аеродроми, вели дека многу од компаниите го чекаат зимскиот ред на летање за да видат дали им е исплатливо да воспостават редовни директни линии.
- Сега во моментов секој ден летаат „Адрија ервејс“, „Аустријан“, „Кроација“, „Малев“, „Чех“, „Монтенегро“, „Босна“, Бугарија еф“ и „Туркиш ерлајнс“. Директни линии има за Виена, Љубљана, Подгорица, Босна, Сараево… - информира Илиевски. Според него, најбарани се линиите за Виена, кои составуваат 13,8 проценти од вкупниот авиосообраќај.
Немањето директни линии за познатите светски центри е причина што голем број од патниците патуваат од соседните земји.
Поради ова, како и поради светската економска криза, македонскиот авиосообраќај летово имаше пад од 10 проценти.
Но, според првиот човек на Агенцијата за цивилно воздухопловство, Зоран Крстевски, состојбата во авиосообраќајот се подобрува и во моментов има 30 нови авиокомпании, кои слетале и летнале од аеродромите.



http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=5&tabid=1&EditionID=1821&ArticleID=122381
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 24-Sep-2009 at 17:06
LOL Thumbs%20Down
Текстов е дефинитивно пишуван од малоумник!
1) СИТЕ набројани авиокомпании се напишани погрешно! Ако сака да ги напише кирилично, како што се изговараат: Адриа (без ј), Остриан (без Ау), Булгериа Ер ( не Бугарија ЕФ)...
2) Директни линии има за Виена, Љубљана, Подгорица, Босна, Сараево…
3) Контакти биле остварени со Уиз Ер http://wizzair.com/ (унгарска ниско-тарифна компанија, која од регионот лета само од/до Загреб (Лондон Лутон), Солун (Прага),  Бургас (лондон Лутон), Варна (Лондон Лутон, Софија) и Софија. Е пред 2 дена Уиз Ер го најави својот ред на летење за следните сезони (вкл. и лето 2010)! Скопје го нема! Значи за додека Уиз да дојде, ќе помине нејмалку година со зимскиот ред на летање 2010/11. За сметка на тоа пак, открија дека од/кон Софија воспоставуваат 4 нови линии и тоа Париз, Мадрид, Франкфурт и Болоња, како додаток на досегашните 10 за Варна, Барселона, Валенсија, Рим, Венеција, Брисел, Ајндховен, Лондон, Дортмунд и Милано. Еден фасцинантен податок за Уиз Ер и неговото функционирање во Бугарија:

На въпрос на Investor.bg относно броя на превозените от Wizz Air пътници от и за България Йозеф Варади отговори, че за 2008 г. те са били 400 хил., за тази година се очаква да наближат 600 хил., а през 2010 г. - да достигнат 850 хил. души. Варади допълни, че средната заетост на местата в самолетите на авиокомпанията, които са „Ербъс А320“ (със 180 места), е 85%.
Скоро летав на релација Венеција(Триесте) - Софија со Уиз Ер за точно 24,98 евра со се вклучено. Билетите ги купив 3 недели пред летот, иначе може и за 1-10 евра да се најде.
4) Но, според првиот човек на Агенцијата за цивилно воздухопловство, Зоран Крстевски, состојбата во авиосообраќајот се подобрува и во моментов има 30 нови авиокомпании, кои слетале и летнале од аеродромите.
Кој е по луд? Зоки, што го кажал ова, или новинарот кој објавил невидена дезинформација!?!
5) Показателот дека Виена држи 14% од летовите од Скопје е поразителен! Поради немањето врски со поголемите трансферни центри, македонците се приморани да летаат преку Виена, со еден од најскапите (и најдобрите) воздушни кериери, а имено Остријан Ерлајнс.


Што се однесува до МАТ, се надевам дека конечно некој ќе размисли и ќе реши да му ги укине правата на национален авио-носач.Заради горенаведените (од вас причини). И да се размислува навистина за (може би и државна), достојна и ефикасна авио компанија, што наместо да се плашиме по светските аеродроми дали ќе полета, ќе не прави горди сите нас.


Edited by Andrej_LJ - 24-Sep-2009 at 17:08
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 25-Sep-2009 at 08:00
Originally posted by Andrej_LJ

 
5) Показателот дека Виена држи 14% од летовите од Скопје е поразителен! Поради немањето врски со поголемите трансферни центри, македонците се приморани да летаат преку Виена, со еден од најскапите (и најдобрите) воздушни кериери, а имено Остријан Ерлајнс.


Што се однесува до МАТ, се надевам дека конечно некој ќе размисли и ќе реши да му ги укине правата на национален авио-носач.Заради горенаведените (од вас причини). И да се размислува навистина за (може би и државна), достојна и ефикасна авио компанија, што наместо да се плашиме по светските аеродроми дали ќе полета, ќе не прави горди сите нас.
 
 
Лично не ми смета што ја користиме Виена како хаб, со оглед каква е моменталната состојба во нашето воздухопловство камо среќа да имаше барем 6-7 летови дневно до еден од големите аеродроми од централна европа (Виена,Цирих). Вака како што е ако утнеш лет поубаво вратисе утре одколку да чекаш за следниот лет кон европа, да не збориме пак ако патуваш од некоја прекуокеанска земја (пола ден и више губиш на аеродром гарант). 
 
Затоа не се согласувам за државен авиопревозник, времето на тие legacy carriers и гордеење со националната авиокомпанија помина. Ако изборот е меѓу еден или два директни лета неделно до Лондон,Парис со домашна компанија (макар и со гланц нови авиони) или лет секој саат до Цирих,Виена со странска, ја би идел со втората комбинација. Ова е нашата реалност во моментот, се надевам дека наскоро и стандард ќе рипне и ќе станеме попопуларна дестинација и ќе има потреба од директни летови до сите големи градови од европа.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 02-Oct-2009 at 18:35

Туркиш Ерлајнс“ национален превозник?

Наташа Стојановска Коментари (4)   
02.10.2009 16:16
 

 

Турската авиокомпанија „Туркиш Ерлајнс“ да биде национален, односно дезигниран авиопревозник во Македонија.

А1 дознава дека Владата веќе расправала за ваквата можност на седница. За ваквата опција уште пред неколку месеци ресорното Министерство за транспорт ја информирало Владата дека од авиокомпанијата се побарани дополнителни информации, а кога ќе се комплетираат повторно ќе бидат доставени до Владата.

Засега никој официјално не коментира до каде е целата работа. Од централата на „Туркиш Ерлајнс“ во Истанбул одговор на прашањето на А1 најавија за идната недела.

Македонија пред извесно време остана без национален авиопревозник. МАТ повеќе не лета.

Во неколку наврати компанијата се соочи со проблем со носната нога на авионот, а потоа ситуацијата се искомплицира поради финансиските долговите, по што МАТ беше приземјен.

Владата веќе три месеци е во релација со „Туркиш Ерлајнс“ да биде национален авиопревозник.

Во исто време освен турската авиокомпанија, концесијата за модернизација на македонските аеродроми ја доби турски ТАВ.

Инвестицијата ја одложува неколкупати, последната најава е дека модернизацијата на авио-пристаништата ќе се започне во март идната година.

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=114480#komentari

Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 03-Oct-2009 at 12:52


Ова би го оправдал само доколку е врзано со услови од типот на:

прогресивно воведување на нови дестинации, број на летови кон нив, минимум превезени патници на годишно ниво, разумно ниво на конкуренција и слично...


Значи доколку ваков чекор е во правец на создавање на регионален хаб во Скопје (цел која што недвосмислено ја искажаа од ТАВ) и доколку и Туркиш Ерлајнс е заинтересирана и посветена на таа цел, тогаш заслужуваат ваков третман и убеден сум дека во таков случај и Македонија многу ќе профитира.


Но доколку е ова само обид за на тацна да се даде пазарот на странски оператор, без адекватни обврски, туку за правење на брзи лесни пари, тогаш е чист криминал.


Edited by Cloverstack - 03-Oct-2009 at 16:41
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 04-Oct-2009 at 13:46

Како до поевтини авиобилети?

Александар Момировски Коментари (0)   
03.10.2009 20:24
Николас Кимерле, есперт за авиосообраќај

 

Ако стане македонски национален авиопревозник, „Туркиш Ерланјс“ ќе ја поврзе земјава со светот, но на патниците нема да им донесе поевтини авиобилети, сметаат експертите.

„Туркиш Ерланјс е светска компанија што леат до сите континенти секаде во Европа и во светот, што подразбира дека има многу летови мислам дека тоа е добар концепт“, рече Николас Кимерле, есперт за авиосообраќај.

„Не би донело поевтини авиобилети бидејќи цената на билетите зависи од цената на аеродромските услуги, цената на горивото и така натаму, ако една авикомпанија пресмета колку овде ќе плаќа за сместување, исхрана, плати ќе се види дека не можат да се достигнат евтини цени“, вели Ѓорѓи Чачкиров, експерт за авиосообраќај.

За разлика од експертите кои имаат различни ставови, бизнисмените велат дека идејата на Владата да го назначи „Туркиш Ерлајнс“ за матична компанија е добар потег.

„Ова нас многу не радува, една ваква иницијатива од македонската страна од нашата братска земја ќе биде добар подем за развој на меѓусебните односи“, рече Хуисеин Узулмез, член на Стопанската комора на Труција.

„Туркиш Ерлјанс е многу сериозна компанија, доколку и се дозволи од нашето небо да лета, ние имаме свое видување дека веднаш ќе ги постигнеме сите дестинаци, ние во Македонија немаме ниту еден директен лет да летаме за Виена, и секое преместување е поскапо“, истакна Горан Рафајловски, Стопанска комора на Македонија.

А1 вчера објави дека уште во мај годинава Министерството за транспорт доставило информација до Владата каде го предлага „Туркиш Ерлајнс“ за национален авиопревозник.

До каде се преговорите денеска, не се открива. Познавачите велат дека на турската авикомпанија не и се исплати влез во Македонија како редовен авиопревозник, бидејќи на ист начин со сопствена компанија веќе работи во Босна.

Македонија работи според европската регулатива кога станува збор за назначување национален авиопревозник.

„Регулативата во поглед на лиценцата предвидува авиопревознбик да основа правен субјект кој треба да е 51 процент на македонска фирма и да има ефект во континуитетот во таа компанија треба да се впишат воздухополви од кој еден на компанијата на самата компанија“, изјави Дејан Мојсовски, Агенција за цивилна воздушна пловидба.

Македонија остана без редовен авиопревозник откако пред неколку месеци државата му го приземји единствениот авион на МАТ.



http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?vestID=114521
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 26-Oct-2009 at 13:04

Промотивен лет Скопје - Брисел

26.10.2009 11:48
 

 

Редовна авионска линија на дестинацијата Скопје Брисел воспостави во понеделник авиокомпанијата Скајвингс.

Цената на повратен билет изнесува 280 евра со вклучени аеродромски такси, додека за лет во еден правец ќе треба да се платат 150 евра.

Времетраењето на патувањето е 2 часа и 40 минути, а се лета со воздухоплов од типот боинг 737-300.

Според редот на летање Скајвингс од Скопје кон Брисел и обратно ќе сообраќа два пати неделно во понеделник и во петок.

Оваа е прва редовна директна линија од Македонија до европската престолнина.



http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=115426
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 29-Oct-2009 at 16:43
ОТВОРЕНОТО ЕВРОПСКО НЕБО НАЛОЖУВА НОВИ ПРАВИЛА
Никој нема да биде национален авиопревозник

Црногорската компанија „Монтенегро ерлајнс“, „Луна ерлајнс“ со турски капитал, „Монте ер“ од Хрватска и „Аир мак“ од Србија се заинтересирани да основаат домашна авиокомпанија во Македонија. Меѓутоа, според тврдењата на Агенцијата за цивилно воздухопловство, Македонија нема да може да основа домашен авиопревозник зашто ќе треба да го финансира државата. - Од јуни следната година секаде истовремено ќе стапи во сила договорот за отворено небо. Се формира единствен европски пазар и нема да има национална авиокомпанија. Кога ќе се либерализира пазарот, нема да се чека за дозволи за летање. Тоа е она за што сите се борат. Сите ќе летаат под отворено небо и секој ќе може да лета од Македонија. Така ќе биде забрането и да се субвенционираат национални авиокомпании. Затоа сега сите државни авиокомпании одат во приватизација - објасни Зоран Крстевски, директор на Агенцијата за цивилно воздухопловство. По пропаѓањето на „МАТ“, Крстевски вели дека сите компании ги бараат профитабилните линии и сите привилегии што ги имал МАТ. - Сите чекаат државата да ги викне и да им ги даде привилегиите што ги имал „МАТ“. Но, тоа се компании кои имаат внатрешни проблеми и кои се обидуваат на тој начин да го решат финансискиот проблем - потенцира Крстевски. Според него, досега сите држави што имале домашен авиопревозник имале огромни загуби бидејќи од нивниот буџет се финансирала работата на авиокомпаниите. Но, и покрај тоа, странските авиокомпании се надеваат дека, сепак, ќе имаат можност да станат идниот домашен авиопревозник во Македонија. Црногорските медиуми пренесуваат дека црногорската национална авиокомпанија „Монтенегро ерлајнс“ најавила ширење на бизнисот во Македонија, нудејќи и помош на македонската влада во формирање заедничка компанија. Од „Монтенегро ерлајнс“ засега официјално не потврдуваат дали сакаат да станат домашен авиопревозник во Македонија. - Ние сме заинтересирани за возење на македонските патници. Како понатаму ќе се одвива приказната и дали директно ќе возиме од Скопје до саканите дестинации, зависи од приликата која ќе ни се понуди - вели Дејан Бојаниќ, заменик-комерцијален директор на „Монтенегро ерлајнс“. Оттаму велат дека имаат план наскоро да летаат секој ден во неделата од Скопје до европските метрополи. Од „ЈАТ“, пак, велат дека се заинтересирани да навлезат на македонскиот пазар. - Да, „ЈАТ“ сака да конкурира за национален авиопревозник. Планираме линии за Цирих, Истанбул, Лондон, Франкфурт, Виена и за Дубаи. Секако, тука е и линијата за Белград. Конкуренцијата не планираме да ја урнеме, туку да соработуваме со останатите авиопревозници. Цените ќе ги формираме според можностите и потребите на нашите патници - вели Срџан Радовановиќ, генерален директор на „ЈАТ“. „ЈАТ“ веќе има основано компанија на македонскиот пазар „Аир мак“. 

Знамето на секој авион

Според Законот за воздухопловство, секој авион регистриран во Македонија задолжително мора да го носи знамето на Македонија. Но, досега само авиокомпанијата „МАТ“, која сега е во стечај, го носеше македонското знаме бидејќи до пред извесно време таа беше и единствената што има основано компанија во Македонија.



http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=4&tabid=1&EditionID=1852&ArticleID=125249
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 16-Nov-2009 at 16:59
Еве една негативна вест... Иако искрено линијава не ми беше јасна ниту кога се воведуваше па не ме ни чуди сега кога се укинува

Укината авионската линија Скопје-Сараево

Компанијата „БиХ ерлајнс“ веќе три недели не лета на оваа дестинација, но за тоа се уште официјално не ги известила македонските воздухопловни власти
Директната авиолинија од Скопје до Сараево, преку Подгорица, по само четири месеци од воведувањето е укината. Босанско-херцеговската компанија „БиХ ерлајнс“ околу три недели не лета на оваа дестинација, но за тоа се уште официјално не ги известила македонските воздухопловни власти, пишува денешен Дневник.
Според веникот, во Агенцијата за цивилно воздухопловство не се информирани дека авиолинијата веќе не функционира. Оттаму велат дека досега не добиле официјално известување од компанијата оти ги укинува летовите, иако е должна тоа да го пријави.

Генералниот директор на „БиХ ерлајнс“, Нуџеим Речица, во завчерашното интервју за босанскиот интернет-портал „Бета.ба“ најави укинување на летовите до три дестинации што не се исплатливи, меѓу кои го спомена и Скопје. Според Речица, тие се укинуваат поради лошата финансиска состојба на компанијата која последните две години е во загуба. Авиокомпанијата минатата година ја заврши со загуба од 1,48 милион евра. 
“Не знам точно каква ќе биде ситуацијата на крајот од годинава, но загубите, за жал, ќе бидат многу поголеми од лани. Ќе воведеме дневни линии кон Цирих, Франкфурт, Истанбул и Виена, а ќе продолжиме да летаме кон Скандинавија. Значи, стратегијата е да го редуцираме бројот на летови, но повеќе да се концентрираме на дестинациите. Поради кризата веќе редуциравме одреден број летови, односно Прага, Берлин и Скопје. Тие ќе чекаат некои подобри времиња” - вели Речица за „Бета.ба“.
Новата авионска линија Скопје-Сараево беше промовирана кон средината на јуни годинава, а компанијата ја опслужуваше и линијата до Подгорица. На промотивниот лет од Скопје пред четири месеци Речица изјави дека верува во економската оправданост на воспоставените авионски линии и најави оти е можно зголемување на бројот на летовите во зависност од интересот.



http://www.total.com.mk/default.aspx?mId=16&eventId=19716
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 16-Nov-2009 at 18:11
Поразителни вести. Искрено не очекувам повеќе од 10-20% поместување на овие бројки по укинувањето на визниот режим. Повеќе очекувам со превземањето на аеродромот од ТАВ и воведување нормални услови за големите авиокомпании па и за нискобуџетните. Неможе Скопскиот аеродром да ги има едни од највисоките такси во Европа, повеќе од 100% превработеност и сето тоа да е ефикасно и исплатливо. Секако дека не е и самото тоа проблем, точна е констатацијата дека имаме екстремно малку проток на странски патници, уште помалку патување на наши граѓани. Значи искрено не сум пеголем оптимист дека оваа слика набрзо драстично ќе се смени. Па дури и овој пат ТАВ да не се откаже или да го одложи менаџирањето и реновирањето на скопскиот аеродром, знаејќи колку се спори овие транзиции, резултатите не ги очекувам пред 2013-14.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 18-Nov-2009 at 19:58
Магла и утопии...  Roll%20eyes

ПО ПРОПАЃАЊЕТО НА МАТ
Заедничка авиокомпанија со Грција?

Македонските воздухопловни власти сакаат да формираат заедничка авиокомпанија со Грција која би ја заменила Македонската авиокомпанија (МАТ) која е во стечај. Од Агенцијата за цивилно воздухопловство велат дека балканските земји како Македонија се премали за да поддржат индивидуални национални авиокомпании и можеби ќе биде најдобро да се услужуваат од поголем регионален оператор. - Ова ќе значи обединување на сите пазари и намалување на трошоците за летање. Меѓутоа, за да се направи тоа, треба да се изедначат условите за летање. Нордиските земји имаат компанија САС. Ние би можеле тоа да го направиме со Грција и да имаме заедничка авиокомпанија - вели Зоран Крстевски, директор на Агенцијата за цивилно воздухопловство. Освен Грција, интересни за создавање заедничка авиокомпанија, според Крстевски, би биле Словенија и Бугарија, а со инвестицијата на турски ТАФ, кој треба да ги обнови македонските аеродроми, може да се создадат предуслови и за создавање заедничка авиокомпанија со некоја реномирана турска компанија. - Идната година кога ќе стапи во сила мултилатералната спогодба за единствен пазар и отворено небо, ќе се создадат услови многу компании да оперираат на таков начин. Ако успееме да го изградиме аеродромот за година и пол, ќе имаме идеални услови за создавање регионална авиокомпанија. Географски најдобро стоиме и кон исток и кон запад - истакна Крстевски. Со тоа, според Крстевски, ќе поевтинат и аеродромските такси, кои во моментов се поскапи од Солун и од Софија. - Нашите аеродромски такси за слетување, контрола на летање и за терминални услуги, според истражувањата, се поевтини од Тирана, Приштина и од Подгорица, меѓутоа поскапи сме од Солун и од Софија - ни изјави Крстевски. На прашањето дали ќе поевтинат авиобилетите, Крстевски одговори дека тоа е неизбежно бидејќи со договорот за отворено небо ќе се зајакне конкуренцијата. - Секој ќе може да лета од каде сака, што значи дека ќе има зајакната конкуренција. Ова неминовно ќе предизвика намалување на цените на авиобилетите - објаснува првиот човек на АЦВ. Денеска многу авиокомпании ја гледаат иднината во големиот балкански пазар. Минатата година „Туркиш ерлајнс“ купи 49 проценти од главнината во босанската авиокомпанија „БХ ерлајнс“. Нашите воздухопловни власти неодамна изјавија дека со договорот за отворено небо ниту една земја нема да може да има национален авиопревозник кој би го финансирала државата.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1869&ArticleID=126809
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 18-Nov-2009 at 20:59


Во овој контекст, информација превземена од ССЦ. Непознат е вистинскиот извор.

Monday, November 16, 2009

Aeromak on track
Skopje awaits Aeromak


The launch of Jat Airways’ subsidiary in Macedonia, Aeromak, seems to be on track. The airline is awaiting a license approval from the Macedonian Aviation Directorate but is expected to receive it soon. On November 3, the airline registered its websitehttp://www.aeromak.com.mk/, which is currently under construction. The airline has also revealed its logo, which comprises of the word “Aeromak” written in capital letters. The first half of the word, “Aer”, is in dark blue while the second, “Mak,” is in light blue with the “O” having outlines of what look to be mountains within it.

Aeromak is owned 100% by Jat Airways and the airline has registered its headquarters at Partizanski Odredi Street, number 17, in Skopje in Macedonia which is where Jat’s, recently completely renovated, headquarters can be found. Stanislav Zaharieski has, according to registration documentation, been named as the airline’s commercial director for sales and marketing. In its registration papers it says that the company will have 150 employees.

In September 2009, Mile Janakieski, Macedonia’s Minister for Transportation and Communication, said that Aeromak will begin services in Macedonia. An operating license is believed to be issued to the airline in return for the millions of Euros owned by the bankrupt MAT Macedonian Airlines to Jat Airways. Aeromak was registered as a Macedonian company in 1999 but has now applied for on operating airline license. Aeromak is scheduled to launch in late March and is part of Jat Airways’ 2010 recovery plan.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 24-Nov-2009 at 20:24

„МАТ ервејз“ ќе лета со нови сопственици?





 

Не е одлучено кога ќе се почне со новата авиокомпанија. Сé уште инвеститорите не се усогласени во врска со нивното учество, но очекувам тоа газдите да го објават. „МАТ ервејз“ е независен проект и не е поврзан со „МАТ“. Моето учество во „МАТ ервејз“ е од стручен аспект, вели пилотот Ѓорѓи Чачкиров и директор на новата компанија

 
 
%20  
Новоформираната авиокомпанија „МАТ ервејз“ доби нови сопственици. Според информациите што ги објави сајтот „Тотал“, оваа компанија е во сопственост на белградското туристичко претпријатие „Кон-тики“, Метрополитен инвестмент груп од Белград и друштвото за финансиски дејности Гомекс фајненсинг од Скопје. Како нов директор во централниот регистар на Македонија е заведен пилотот Ѓорѓи Чачкиров, кој порано работеше во „МАТ“, до приземјувањето на единствениот авион на најстарата домашна авиокомпанија.

Од Агенцијата за цивилна воздушна пловидба не ја потврдија информацијата дека „МАТ ервејз“ има доставено барање за регистрација во македонскиот регистар на авиокомпании. Сепак, во АЦВ напоменуваат дека според прописите за одобрување на дозволата на летање компанијата треба да има 51 отсто домашен капитал.

- Одобрувањето на регистрацијата се прави според т.н. ај-пи процедура. Дали ќе се одобри дозволата ќе видиме откако ќе бидат доставени потребните документи. За поранешниот „МАТ“ е отворена стечајна постапка и ќе треба да се провери дали има поврзаност меѓу двете компании. Ќе треба да се види и зошто постапката за стечај се одложува, ни изјавија во Агенцијата за цивилна воздушна пловидба.

Неколкумина вработени што работеле во поранешен „МАТ“, веќе работат на подготовките за отворањето на „МАТ ервејз“, дознаваме од неофицијални извори. Тие се ангажирани околу документите за регистрација, а се договара и користење на воздухопловот.

- Не е одлучено кога ќе се почне со новата авиокомпанија. Сé уште инвеститорите не се усогласени во врска со нивното учество, но очекувам тоа газдите да го објават. „МАТ ервејз“ е независен проект и не е поврзан со „МАТ“. Моето учество во „МАТ ервејз“ е од стручен аспект. Очекувам да видам што ќе понудат од аспект на пловидбеноста и одржување на авионски линии - ни изјави вчера Ѓорѓи Чачкиров, новиот директор во „МАТ ервејз“, кој порано беше ангажиран и во МАТ.
 
   
Автор: М.Р.Ј.
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=112491043217&id=10&setIzdanie=21845
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 15-Dec-2009 at 21:53

Евтино авионски во Европа само виа Солун и Софија

Кога ќе има голема фреквенција на патници кон Европа и оттаму во Македонија ќе има и карти со пониски цени

Миркица Поповиќ


Македонија е затворена за поевтини летови, затоа што нема доволен број патници што користат авионски услуги. Визната либерализација кај нас не отвори инстант врати за поекономичен авиопревоз. Промотивните летови со пониска цена, кои неделава се бум кај нашиот северен сосед по повод визната либерализација, не се случија и кај нас, освен бесплатниот лет до Париз планиран за 19 декември, во организација на Секретаријатот за европски прашања за 100 граѓани.

Покрај најавените летови на ЈАТ за 19 евра од Белград кон сите европски градови без пресметани авионски такси, од 26 декември италјанската нискобуџетна компанија „Винд џет“ воведува редовна авионска линија на релација Ниш - Форли. Билетите за овој лет ќе се движат од 16 евра за првите десет патници, до 59 евра за сите останати, плус 30 евра аеродромски такси.

Билетите од Скопје до европските дестинации ретко се под 100 евра во еден правец, без пресметани аеродромски такси. Високите такси и скапото гориво на македонскиот аеродром „Александар Велики“ се едни од главните причини зошто авионските летови од Скопје се' уште држат висока цена.

„Горивото на скопскиот аеродром е 260 евра по тон поскапо од цената на европските аеродроми“, вели Игор Анастасовски, директор на земната оператива на единствената македонска авиокомпанија „Ерлифт сервис“, додавајќи дека тоа не е мал трошок ако се земе предвид дека за два часа лет се трошат по 5 тони керозин. Анастасовски укажува дека од „Ерлифт“, кои единствено имаат директен лет од Скопје до Брисел, утврдиле дека нивните директни летови не се рентабилни како што очекувале. „Нема разбирање од државата и од аеродромот. Мора да дојде до намалување на цените и да се инвестира во кампања за да се зголеми фреквенцијата на патници. Само со еден лет дневно не може да се задоволи пазарот. Од Словенија, на пример, има лет двапати во денот кон Брисел и назад, што би требало да се практикува и кај нас, како држава-кандидат за ЕУ“, нагласува тој. Кнедла во грлото на превозниците е и фактот дека аеродромот е во државна сопственост. Кога би имало повеќе компании кои вршат анализа, обработка на летовите или, пак, би имале концесија над аеродромот, би постоела поголема конкуренција која може да доведе до намалување на аеродромските такси.

Дека малиот број корисници на авионски услуги е голем проблем, се согласува и Зоран Крстевски, директор на Агенцијата за цивилно воздухопловство. „Се преговара со голем број авиокомпании и сите тие прават свои истражувања на нашиот пазар. Но, постојниот собраќај не е интересен за компаниите. Доколку во годината имате од 5.000 до 10.000 патници за Лондон, тоа не е предизвик за компаниите да дојдат и да понудат евтини летови. Нема економски потенцијал“, вели Крстевски, кој смета дека реално поекономичните авиопревозници се' уште се претпазливи и не преземаат ризик за да дојдат во Македонија поради малиот пазар. Крстевски нагласува дека се оптимисти дека визната либерализација од јануари ќе создаде поголема маса луѓе кои поактивно би ги користеле услугите на авиопревозниците, со што Македонија би можела да почне да „трепка“ на агендата на повеќе странски авиопревозници.

Тој смета дека е неопходно да постои богата туристичка понуда, хотелски резорти, клубови, места за спортски и забавни активности каде што ќе се анимираат туристи, со цел да се привлечат поголем број туристи во државата, што потоа ќе влијае врз зголемувањето на бројот на авиопатници.

Крстевски смета дека беспотребно е подигната еуфорија за евтини летови во Србија, бидејќи сите изоставуваат да споменат дека во понудата не се пресметани аеродромските такси. Значаен фактор е и големината на пазарот, бидејќи српскиот пазар од 8 милиони е неспоредливо поголем од македонскиот. Она што ни го објаснија и Крстевски од АЦВ и Анастасовски од „Ерлифт“ е дека евтините билети на нискобуџетните авиопревозници се ограничени на 10-15 седишта во авион со 100 седишта. Овие цени може да се најдат доколку се резервира лет неколку месеци однапред. Цените се зголемуваат додатно со аеродромски такси, како и доколку багажот е поголем од 5 килограми.

Сепак, голем број од домашните патници практикуваат онлајн резервирање на евтини летови од овие компании преку Солун или Софија. Патувањето од овие соседни градови со визната либерализација сега е дополнително олеснето, па се' додека поевтините летови не дојдат во Скопје, ЕУ ќе ни биде достапно само преку Солун и Софија



Utrinski : http://utrinski.com.mk/?ItemID=BAF675D141727F43ACD42E7D5D55A64D


Edited by pavche - 16-Dec-2009 at 10:55
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 15-Dec-2009 at 23:04
pavche, наведи го изворот (со полн URL)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.652 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.