build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 159>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 04-Aug-2008 at 09:34

НАДНАСЛОВ: ДОДЕКА ГРАДОТ И НАДЛЕЖНИТЕ ИНСТИТУЦИИ СИ ЈА ПРЕФРЛААТ ТОПКАТА

Летна пауза за градежната офанзива


Од надлежниот сектор велат дека работите запнаа во Секретаријатот за внатрешни работи. Оттаму се чека утврдување на сообраќајниот режим. Скопскиот градоначалник, Трифун Костовски, пак, додава дека за дел од проектите се уште не можат да добијат градежни дозволи од општинските власти


 
Од градежната офанзива и реализација на неколку капитални сообраќајни проекти што требаше да започнат во јуни и да завршат во септември, се уште нема абер иако е веќе август. Пред неколку месеци Градот најави проширување на крстосницата кај Тутунскиот комбинат, на улицата Илинденска и булеварот Гоце Делчев, како и проширување на клучката на Бит Пазар. Во моментот ниту еден од овие проекти не се реализира. Од надлежниот сектор во Градот велат дека работите запнаа во Секретаријатот за внатрешни работи. Оттаму се чека утврдување на сообраќајниот режим. Скопскиот градоначалник, Трифун Костовски, пак, додава дека за дел од проектите се уште не можат да добијат градежни дозволи од општинските власти?!


- Средствата ги имаме и тие се утврдени со буџетот, но проблемот е бирократски. Тука се решавање на имотноправните односи, како и добивање на сообраќајно решение од МВР. Од друга страна, се уште немаме градежна согласност за Илинденска и клучката кај Тутунски комбинат, дури ниту за клучката кај Континентал која се гради веќе една година. Општините треба да ги следат потребите на граѓаните, а процедурата не смее да биде закочена од нашите институции, вели Костовски.


Тој додава дека Градот е дури подготвен и да преземе активности на своја рака се со цел да се искористат постоечките средства, со оглед дека тендерите за избор на градежни фирми се завршени пред еден месец и тие се подготвени веднаш да почнат.
Во МВР, пак, велат до нив било доставено барање за утврдување на сообраќаен режим само за "Илинденска", кој поради извесни корекции е вратен на доработка и деновиве треба да биде завршен. Барање за останатите локации немало. Што се однесува до градежните дозволи, летните одмори што ги користи општинската администрација се сигурно причина плус за летната пауза на најавената градежна офанзива.

Даниела ТРАЈКОВСКА

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 06-Aug-2008 at 12:25

Почнува проширувањето на булеварот „Гоце Делчев“

Иако беа најавени за јуни, засега нема активности на клучките на Бит-пазар, кај Тутунски комбинат и на „Илинденска“

Сања Наумовска

Проширувањето на булеварот „Гоце Делчев“ ќе започне во текот на неделава, информираат градските власти. Булеварот, на потегот од Судска палата кон новиот мост на Вардар и од другата страна од Скопски саем кон Универзитетот „Свети Кирил и Методиј“, ќе добие уште една сообраќајна лента.

Тоа е првиот од четирите капитални проекти кои беа најавени дека ќе се реализираат летово. Иако беа најавени дека ќе започнат во јуни, засега нема никакви активности околу изградбата на клучките на Бит-пазар, кај Тутунски комбинат или за проширувањето на „Илинденска“. Засега, само за проширувањето на „Гоце Делчев“, Градот добил потврда за новото сообраќајно решение од Министерството за внатрешни работи. Моментно, на терен во тек се подготвителните работи пред да започнат градежните зафати. Се преместуваат канделабрите од зелените површини на кои ќе се проширува булеварот. Светилките привремено ќе бидат преместени во средишното зеленило. Деновиве се очекува да се дислоцираат и билбордите, а се собираат податоци и за подземните инсталации кои се наоѓаат на овој потег. Во Градот соопштуваат дека фирмата која е избрана да го реализира проширувањето е градежната компанија „Конструктор“.

„Градежните работи ќе започнат во текот на следните неколку дена, кога ќе завршат подготвителните работи на теренот. Првично ќе се работи лентата на потегот од Саемот кон Универзитетот. Сообраќајот ќе биде затворен на лентата до рабникот од тротоарот каде што ќе се работи и ќе се пренасочи само по една сообраќајна лента од булеварот“, вели Бранко Андонов од Секторот за урбанизам.

Што се однесува до другите три најавени проекти, во Градот информираат дека се' уште немаат потврда на сообраќајните решенија од МВР. Решението за клучката кај Тутунскиот комбинат било вратено на доработка, а се чека и тоа за Бит-пазар. Според плановите на градските власти, со клучката кај Бит-пазар ќе се избегне секое вртење влево и нема да има потреба од семафори, а изградбата ќе чини 40 милиони денари. Објектот требаше да биде готов во септември, но веројатно тогаш ќе започне изградбата. „Илинденска“ ќе се проширува од фонтаната „Лотос“ до раскрсницата кај Воената болница, а требаше да биде готова до крајот на годината. Проширување со по една лента во сите правци е предвидено да има и на раскрсницата кај Тутунски комбинат.


http://utrinski.com.mk/?ItemID=2F8CDBE2EAA95A4CBDFC2E1402FF4DDB


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 06-Aug-2008 at 13:09
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=F33A4E84F84A744ABEFDFBAD67E1B896

ЗАГЛАВЕНИ НЕКОЛКУ СООБРАЌАЈНИ ПРОЕКТИ

Доцни проширувањето на „Илинденска“

Градоначалникот Трифун Костовски е лут поради блокадите од централната власт и од општините, кои не му издаваат документи за градба


Илинденска ќе биде булевар од фонтаната „Лотос“ до раскрсницата кај Воената болница

Проширувањето на булеварите Илинден и Гоце Делчев кај Судската палата, како и изградбата на клучките кај Бит-пазар и кај Тутунски комбинат ќе доцнат бидејќи немаме добиено сообраќајно решение од Министерството за внатрешни работи и градежна согласност од општините, вели скопскиот градоначалник Трифун Костовски. Градоначалникот е лут поради блокадите од централната власт и од општините, кои - како што вели - не ги следат барањата на граѓаните. Од МВР велат дека Градот поднел барање за сообраќајно решение само за булеварите Илинден и Гоце Делчев. Ние ги имаме парите за изградба, кои се наменски и можат да се користат веднаш. Но, од чисто бирократски причини не можеме да кажеме кога би започнале градежните работи. Добивањето сообраќајно решение од МВР е една од пречките што во моментов многу не' кочи. Немаме ниту градежна согласност за клучката кај хотелот „Континентал“, која се гради веќе една година. Нема согласност од Општина Центар за проширување на булеварот „Илинден“ и за проширување на клучката кај Тутунски комбинат - вели Костовски.Според градоначалникот, овие институции се обврзани да соработуваат една со друга и не смее да ја кочат постапката.

- Кога гледам како градоначалниците се ставаат на тапет, морам да кажам дека јас сум претпазлив да преземам обврска без да ги задоволам сите законски прописи. Тоа значи дека некои проекти ќе почекаат - вели Костовски. Од МВР велат дека Градот за дел од најавените проекти нема поднесено барање за сообраќајно решение. Досега стигнаа само барања за сообраќајно решение за проширување на булеварот Илинден и пред неколку дена за булеварот Гоце Делчев. За вториот проект во истиот ден позитивно е одговорено. Решението за булеварот Илинден е вратено на доработка и усогласување поради некои интервенции и потребни дополнувања. Се надеваме дека и тоа наскоро ќе биде решено - вели Борче Пешевски, портпарол во МВР.Според Секторот за урбанизам на Општина Центар, не можат да бидат издадени решение за локациски услови и одобрение за проширување на булеварот Илинден бидејќи поднесените идејни проекти не се во согласност со трите детаљни урбанистички плана. Од Општината велат дека за клучката кај Тутунски комбинат досега не пристигнало барање до Секторот за урбанизам за издавање на градежна согласност.Од Општина Карпош велат дека Градот на 27 јули поднел барање за извод од урбанистичкиот планот, со што ја започнал постапката за добивање на потребната документација.Според планот на Градот, Илинденска ќе биде булевар од фонтаната „Лотос“ до раскрсницата кај Воената болница. Изградбата на клучката кај Тутунски комбинат и проширувањето на булеварот Гоце Делчев се во функција на нормално функционирање на клучката кај хотелот „Континентал“. Со клучката кај Бит-пазар ќе се избегне секое вртење влево и нема да има потреба од семафори. Сите четири проекти Градот ќе го чинат 3,8 милиони евра.

Анела Петрова

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 14-Aug-2008 at 23:26
Кога ќе ја затворат Илинденска, скопјани можат да се спремат за катаклизма!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 17-Aug-2008 at 14:46
ako sakate kazetemi na karta od sk kade se protega ilindenska? dan e taa ulicata sto vrvi pokraj "drive thru Mcdonald's" ?

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 17-Aug-2008 at 14:49
Не гм. Тоа е јане Сандански.

Илинденска се протега од влада, па паралелно на партизанска и слепо завршува пред вардар во карпош 4.

Моментално не е комплетно изградена, зашто треба да преминува преку вардар и со мало свртување на десно, покрај лепенец да се спојува со обиколница.


Edited by lslcrew - 17-Aug-2008 at 14:54
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 17-Aug-2008 at 14:59
Aha, fala... lani bev skopje nekolku pati koga bev MK... vozev po Jane Sandanski nekolku pati toj del od Skopje mi se sviga dosta posto pocist mi izgledase i po moderen juzniot del na gradot.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 17-Aug-2008 at 15:18
Originally posted by lslcrew

Не гм. Тоа е јане Сандански.


Има и на Теодосиј Гологанов
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 17-Aug-2008 at 17:13
Originally posted by GreatMakedon

Aha, fala... lani bev skopje nekolku pati koga bev MK... vozev po Jane Sandanski nekolku pati toj del od Skopje mi se sviga dosta posto pocist mi izgledase i po moderen juzniot del na gradot.
јужен дел Question изгледа сепак мислиш на Теодосиј Гологанов, не е еден мекдоналдс во градов, па и тоа не е јужен дел Question


Edited by zabegan - 17-Aug-2008 at 17:21
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 17-Aug-2008 at 18:31


Па кај е Јане Сандански ако не у јужен дел на градот Question
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 17-Aug-2008 at 19:12
Исток, југоисток
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 17-Aug-2008 at 19:26
Југ-југоисток поише би се сложил. Али ај да не цепидлачиме, многу делови на Скопје е ионака тешко да ги поделиш на страни... Важно не би рекол дека е грешка ако кажеш дека Јане Сандански е во јужен дел од градот.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 17-Aug-2008 at 19:48
добро и не е толку битно, ептен забегавме од темата
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 20-Aug-2008 at 01:34
Ноќната работа на улиците е само пуста желба

http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=162&ArticleID=5760

Автор:  Александра Денковска
Навреди, пцости и закани трпат работниците на јавното претпријатие „Улици и патишта“ додека ги извршуваат секојдневните обврски за крпење на ударните дупки или бележење на хоризонталната сигнализација на градските улици. Тие се принудени овие работи да ги вршат дење, кога метежот во сообраќајот е голем и на тој начин го попречуваат движењето на возилата. Граѓаните се револтирани затоа што овие интервенции не се вршат навечер, кога улиците се речиси празни, а од претпријатието одговараат дека немаат соодветна опрема за тоа.
 
ВО СОСЕДСТВОТО СЕ РАБОТИ ПО ЦЕЛИ НОЌИ
 
Во изминатиов период работниците на „Улици и патишта“ можеа да се забележат како ги обележуваат пешачките премини на булеварот Партизански одреди, а нервозните возачи, кои доцнеа на работа или брзаа на други места, постојано ги притискаа сирените во автомобилите и им дофрлуваа погрдни зборови.
- Не мораат да појдат предалеку. Доволно е да видат како се работи во Белград или во Софија, а и во други големи градови низ Европа. Не само вакви ситни работи како крпење дупки туку и поголеми интервенции, како целосно асфалтирање на улиците, се вршат ноќе. Се чудевме кога го видовме тоа првпат, како градежниците под рефлектори работат цела ноќ. Зошто тоа не се спроведува и кај нас? Нормално е дека треба да се извршат сите овие работи, но треба да се најде начин тоа да има што помало влијание врз сообраќајот. Јас се возев со такси и таксиметарот отчука поголема сума, затоа што бевме блокирани поради бележењето на пешачките премини. Мене можеби ме оштетиле за 20 или 30 денари, но некои луѓе што доцнеле на важни состаноци претрпеле поголеми штети. Исто така, што ако по овие улици треба да поминат возилата за итни интервенции, како пожарникарите или екипите на брзата помош - револтирано раскажува скопјанецот Драги Тасевски.
 
НЕМА НИТУ ПАРИ НИТУ ОПРЕМА
 
Од јавното претпријатие „Улици и патишта“ објаснуваат дека за нив е технички неизводливо да работат ноќе.
- Немаме доволно опрема и механизација за таква работа. Ако за пример го земеме јавното претпријатие од Белград, тоа има услови да ги одржува улиците во цела Македонија, но ние сме многу далеку од тоа. Јас имам голем проблем што морам да ги испраќам екипите да интервенираат во најголемите жештини. Нам ни е кажано што треба да сработиме и никој не нè прашува во какви услови ги извршуваме задачите. Пред некое време се обидовме да направиме комбинација од работното време, односно работниците да доаѓаат во пет часот наутро, да работат до осум часот, а потоа да си одат дома и да се враќаат во 18 часот. Но тоа не ни успеа, затоа што многу вработени живеат далеку и немаат можност по двапати во денот да доаѓаат на работа - вели Илија Мартиновски, директорот на „Улици и патишта“.
Од претпријатието додаваат дека се обидувале најмногу што можат да ги избегнуваат термините кога метежот во сообраќајот е најголем, односно да работат навечер или во викендите, но работата во неработни денови се наплаќала дополнително и немале можности да ги исплатат тие пари.
 
„ВОДОВОД“ РАБОТИ 24 ЧАСА
 
Екипите на јавното претпријатие „Водовод и канализација“ работат по 24 часа, бидејќи мораат да интервенираат веднаш штом ќе се оштети некоја водоводна цевка. Од претпријатието велат дека имаат годишна дозвола за прекувремена работа, бидејќи во секој дел од денот може да се случи дефект чија поправка не може да чека. Сепак, и тие се обидувале кога можат да го избегнуваат сообраќајниот метеж.
- Ако станува збор за големи дефекти, не можеме да чекаме и реагираме веднаш. Но ако интервенцијата не е итна, можеме да ја одложиме поправката додека се намали сообраќајот, за да ги извршиме санациите без пречки - објаснува Никола Ѓоревски, технички директор во претпријатието.


Сакав да отворам тема во урбани прашања, ама незнаев како да ја крстам па затоа тука го постирам.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 26-Aug-2008 at 13:07
ПОРАДИ НЕУСПЕШЕН ТЕНДЕР
Доцни изградбата на новиот мост кон Сарај на Скопје да ги користи ЕУ фондовите
Железниот мост ќе стане пешачки, а на 50 метри од него ќе се гради нов мост, кој ќе биде бетонски со модерен дизајн

Изградбата на нов мост на Вардар од Ѓорче Петров кон Сарај доцни, бидејќи пропаднал тендерот за избор на изведувач, па Општина Сарај морала да распише нов тендер. Градежните работи на новиот мост, што треба да се гради на 50 метри од постојниот железен мост во Сарај, требаше да почнат овој месец, но поради повторената тендерска постапка, сега се очекува да почнат кон крајот на септември. Градоначалникот на Сарај Беким Фазлиу очекува за две недели да изберат изведувач и до крајот на следниот месец да почнат со градба. Тој објаснува дека за оваа година од Министерството за транспорт за изградба на мостот добиле 10 милиони денари, а пет милиони денари одвоени се од општинскиот буџет.
"На првиот тендер се јавија само две фирми, а бидејќи законски мора да има најмалку три понуди, моравме да го поништиме и да распишеме нов. Вториот тендер оди во забрзана постапка и се надевам дека за две недели ќе имаме изведувач. Годинава мора да почнеме со изградба на мостот за да ги искористиме парите од Министерството за транспорт", вели Фазлиу.
Проектот за изградба на мостот го изработи АД"Карпош", и како што објасни Фазлиу, тој ќе биде бетонски, со модерен дизајн.
"Ќе има две коловозни ленти, по една во секој правец, тротоари и велосипедска патека. Вкупната широчина на мостот ќе биде 12 метри. Рокот за изведба е од шест до девет месеци, така што очекуваме мостот да биде готов до јуни следната година", вели Фазлиу.
Постојниот железен мост на Вардар кон Сарај, според експертите од Градежниот факултет во Скопје, е во многу лоша состојба. Тие уште пред четири години предупредија дека треба итно да се преземат мерки за негова обнова и препорачаа да се затвори за тешки товарни возила.
"Железниот мост сакаме да го затвориме за моторен сообраќај и тој да се користи само како пешачки", вели Фазлиу.

http://www.vest.com.mk/default.asp?id=156153&idg=8&idb=2459&rubrika=Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 26-Aug-2008 at 13:07
Закочена реконструкцијата на опасната раскрсница кај Католичката црква



Автор:  Бојана Стојчевска
Градските власти не можат да почнат да го градат кружниот тек на раскрсницата кај Католичката црква, затоа што прво треба да се направи идејно решение за проширувањето на улицата Теодосиј Гологанов и двата проекта да се усогласат. Проектот за реконструкција на оваа раскрсница е готов, а почетокот на изградбата веќе беше најавен неколку пати. Поради неправилниот распоред на улиците Теодосиј Гологанов и Мито Хаџивасилев Јасмин, кои се вкрстуваат под остар агол и бидејќи нема семафори, на ова место речиси секој ден се создава сообраќаен метеж, а возачите се доведуваат во опасност.
 
ТЕНДЕР ЗА НАЈМАЛКУ ЕДЕН МЕСЕЦ
 
Од градот велат дека сè уште се изработува идејното решение за проширувањето на улицата Теодосиј Гологанов, која се протега од центарот до мостот на реката Вардар пред населбата Влае. Додека тоа не биде готово, не може ниту да почне да се спроведува готовиот проект за кружниот тек.
- Мора да се чека да се изработи идејното решение за Теодосиј Гологанов за проектите меѓусебно да се усогласат. Тоа е потребно затоа што ако сега почнеме да го градиме кружниот тек, може да се доведеме во ситуација во иднина да бидеме принудени да ја изместиме трасата на сообраќајницата. Проектот за проширувањето сè уште се изработува и најверојатно ќе биде готов за еден месец. Откако ќе заврши изработката, ќе распишеме јавен повик за да избереме најповолен изведувач на градежните работи - објаснуваат од градската управа.
Тендерската процедура за избор на фирма што ќе гради некој јавен објект трае околу два месеца, што значи дека е можно да се испушти оваа градежна сезона и реконструкцијата на раскрсницата да почне следната пролет.
Според досегашните најави, кружниот тек треба да биде со внатрешен дијаметар на островот од 20 метри. На коловозите, пак, ќе има две сообраќајни ленти со вкупна широчина од 10 метри. Исто така, две ленти ќе се оформат во правец од старата зграда на „Нова Македонија“ до кружниот тек и во правец кон „Треска“. Се планира да се направи и посебен крак за исклучување кон улицата Теодосиј Гологанов пред трафостаницата, во правец кон студентскиот дом „Кузман Јосифовски-Питу“ и кон центарот.
 
КИЛОМЕТАРСКИ КОЛОНИ
 
Многу возачи велат дека на секој начин се обидуваат да ја избегнат раскрсницата кај Католичката црква и дека таму поминуваат само кога тоа им е неопходно. Според нив, особено е проблематично приклучувањето од улицата Мито Хаџивасилев-Јасмин, затоа што тие што се движат по Теодосиј Гологанов имаат предност, а нема семафори и покрај тоа што сообраќајот е густ.
- Понекогаш чекам долго време, затоа што никој не забавува за другите да се приклучат. Поради тоа се создава колона долга до семафорите кај старата зграда на „Нова Македонија“. Приклучувањето на улицата, пак, мора да се направи многу брзо и многу внимателно, затоа што другите автомобили возат брзо и често за многу малку се избегнуваат потешки сообраќајни несреќи. Ова е навистина една од најопасните раскрсници во градот - вели скопјанецот Милан Стојановски.

http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=168&ArticleID=6181
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 26-Aug-2008 at 14:26
Значи гоце делчев за 3 месеци а илинденска до крајот на годината, ај да видиме Big%20smile
 
 
 
ГРАДОТ КОНЕЧНО ПОЧНА СО НАЈАВЕНАТА ГРАДЕЖНАТА ОФАНЗИВА

Гоце Делчев и Илинденска - први на тапет


Со проектот, булеварот Гоце Делчев ќе добие уште по една лента од двете страни, на потегот од зградата на МТВ и од Универзитетот до спојот со улицата Беласица. На Илинденска се изведува атмосферска канализација

Градежната офанзива која пред некој месец беше најавена од страна на градските власти, конечно започна со проширување на булеварот Гоце Делчев и Илинденска. Градежните работи се во полн ек, а како што велат надлежните во Градот со нивна реализација се очекува значително растоварување на сообраќајот.
- Во моментов на булеварот Гоце Делчев се дислоцира атмосферската канализација на делот од улицата кај универзитетот. Откако ќе заврши дислокацијата на цевките ќе се бетонираат шахтите, ќе се отстранат рабниците и ќе се подготви теренот за тампонирање и асфалтирање. Со проектот, булеварот Гоце Делчев ќе добие уште по една лента од двете страни, на потегот од зградата на МТВ и од Универзитетот до спојот со улицата Беласица. Лентите ќе бидат со ширина од 3,5 метри, а со должина од околу 520 метри. Согласно со проектот, проширувањето ќе заврши за 3 месеци, велат во Градот.
Деновиве започна и проширувањето на Илинденска со изведба на атмосферска канализација на потегот кај Американската амбасада. Од Градот велат дека за продолжување на останатиот дел од градежните активности, се уште се работи на расчистување на имотноправните односи. Булеварот Илинден ќе се проширува на потегот од фонтаната во Градскиот парк до булеварот 8 Септември. Се очекува зафатот да заврши до крајот на годинава.
Во Градот велат дека се вршат интензивни подготовки за отпочнување на градежните работи и на клучките кај Битпазар и Тутунска.
-Изградба на клучката кај Бит Пазар која ќе биде во вид на детелинка, треба да започне за десетина дена И во моментов изведувачот ги врши последните подготовки. За проширување на крстосницата кај Тутунски комбинат се изработува сообраќајно решение, кое е комплицирано бидејќи просторот на кој ќе се изведуваат градежните активности е многу тесен, а фреквенцијата на автомобили е голема, додаваат во Градот.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 05-Sep-2008 at 04:00
Eeek3


Епа тогаш не ми е јасно што планираат да прават и воопшто не ми мириса на добро...

Или тоа, или е некоја новинарска конфузија.


Edited by Cloverstack - 04-Oct-2008 at 00:52
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 12-Sep-2008 at 13:16
ПРОШИРУВАЊЕ НА КРСТОСНИЦАТА КАЈ МОМИН ПОТОК

Град Скопје, од 16.09.2008 година/вторник/, ќе започне со изведување на градежните работи за реконструкција на крстосницата меѓу булеварите Никола Карев и 8-ми Септември, кај локалитетот Момин Поток.

Со градежните работи е предвидено проширување на правецот кон булеварот 8-ми Септември и на самата крстосница и регулирање на семафоризацијата соодветно на новата сообраќајна мрежа.

Секторот за сообраќај апелира до учесниците во сообраќајот да ја почитуваат поставената информативна и сообраќајна патна сигнализација за времен режим и начинот на одвивање на сообраќај, а особено да го зголемат вниманието при возењето. Доколку се во можност, поради очекуваната намалена проточност, заради одвивање на сообраќајот само по една коловозна лента, на учесниците во сообраќајот им се препорачува да ја одбегнат зоната на изведување на градежните работи, со користење на алтернативни сообраќајни правци.

Временото решение ќе започне да се применува со започнувањето на реконструктивните градежни работи, на 16.09.2008 година, во утринските часови и е предвиден рок од 30 дена за завршување на проширувањето на крстосницата.


http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=2062&mid=24&tabId=1&tabindex=0
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 12-Sep-2008 at 13:22
Треба да се размислува за изградба на клучката што е планирана тука. Или па клучката ќе ја стават како последна точка од автопатот па ќе биде дел од тендерот?

Кај и да е тоа ќе стане автопат, ќе треба да се доврши северен булевар, а градов ја проширува раскрсницата. Crazy Значи стварно незнаеме или нејќеме да се снајдеме! Ако клучката е последна точка од автопатот тогаш клучката ќе биде обврска на концесионерот, а на градот ќе остане да го доврши северниот булевар. Е сега со овие пари место за раскрница, треба да отидат или за довршување на северен, или за реконструкција на 8-ми септември, зашто улицата е катастрофа.

Edited by lslcrew - 12-Sep-2008 at 13:23
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.964 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.