build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 8384858687 124>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1681 Posted: 24-Feb-2012 at 10:51
искрено старата клучка за ареодромот навистина беше некако неприкалдна. Тесна една лента која има неверојатно мал радиус на кривина во која треба да влезеш залетан од автопат, се надевам дека новава клучка е многу поширка и побезбедна од старата. Убаво сега за неколку недели кога ќе почне да зазеленува да видиме слики од воздух.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #1682 Posted: 25-Feb-2012 at 23:32
А кога е планирано да се пушти?
Back to Top
Spiridon View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 03-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Spiridon Quote  Post ReplyReply #1683 Posted: 03-Mar-2012 at 09:24
Originally posted by mladen_s

Да беше некаква авангардна конструкција која не е изградена на друго место, да беше барем конструкцијата која првично ја презентираа - ќе разберев. Вака, изградија обична магацинска хала и им прокисна   


Hangarot prokisna posle godina dena .A i objasnuvanjeto deka toa bilo "normalno" zatoa sto e nov terminalot e za nagrada.Ako im e normalno da prokisnuva posle godina dena,sto ke bide za niv normalno posle 10 godini?A ovaa godina nemase nikakvi seriozni vrnezi.Ni dozd,ni sneg.Sto ke se sluci ako ovaa prolet(ili esen) resi da bide dozdliva moze samo da nagagjame.
PS Bar da stavea wi-fi internet.Nego i toa im e preskapo.Rezil.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1684 Posted: 05-Mar-2012 at 17:17

Деновиве се поставени неколку вакви табли низ центарот на Скопје. Ова е сликано у близина на МРТВ.

Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #1685 Posted: 07-Mar-2012 at 01:05
Originally posted by Spiridon

Originally posted by mladen_s

Да беше некаква авангардна конструкција која не е изградена на друго место, да беше барем конструкцијата која првично ја презентираа - ќе разберев. Вака, изградија обична магацинска хала и им прокисна   


Hangarot prokisna posle godina dena .A i objasnuvanjeto deka toa bilo "normalno" zatoa sto e nov terminalot e za nagrada.Ako im e normalno da prokisnuva posle godina dena,sto ke bide za niv normalno posle 10 godini?A ovaa godina nemase nikakvi seriozni vrnezi.Ni dozd,ni sneg.Sto ke se sluci ako ovaa prolet(ili esen) resi da bide dozdliva moze samo da nagagjame.
PS Bar da stavea wi-fi internet.Nego i toa im e preskapo.Rezil.


Не оправдувам што прокисна, ама мала грешка си за врнежите. Годинешните врнежи на снег се едни од најинтензивните во последниве 10-15 год
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1686 Posted: 08-Mar-2012 at 02:38
Сакам да споделам со вас малку слики од новиот терминал на Аеродромот Скопје и да го прикажам огромниот фушерај кој е применет при изградбата на зградава. За жал од брзање, не успеав да сликам ни 50% од пропустите допуштени при изграбата на овој *најмодерен и најголем терминал на Балканот, а можеби и пошироко*:

Прво, низ целиот терминал, кој е навистина голем за потребите на Скопје, цари атмосфера на апсолутна празнотија и замреност. Терминалот не беше ниту 10% толку оптоварен како што сме навикнати да ги гледаме околните регионални аеродроми:





Веќе сме горе, во отцепената зона за заминувања:



Она што апсолутно најмногу ми пречи, тоа е невидено ефтината изведба на таванот на целиот терминал. Може без никаков проблем да се види самата ламарина која служи за кров на самата зграда (и која покрај се прокиснува), што на терминалот му придава вид на ефтин хангар за логистика. Можеле за многу ефтини пари да стават некакви тела, кои би го затскриле самиот кров, би ги покриле сите инсталации и би придале многу посветол вид на терминалот. Истото можам да го кажам и за подот кој е премногу темен. Тука можните решенија се неколку: да се постави таписон, кој придава могу погостоприемен и луксузен вид на терминалот, или да се оди со светли јасни плочки кои даваат вид на чистота и јасност, или да се оди со темни плочки, кои одбиваат/рефлектираат светлина. Вака самиот под ми изгледа многу нечисто. Седиштата на горните гејтови (на оние со цевките обележани со кодови 2аа) се генерално ОК, иако секој средно прошетан човек знае дека стандард за ваквите седишта низ светот е на краевите на клупите да има по едно поголемо седиште, кое е во форма на фотеља и служи за поголем комфор и релаксација на патниците. Можеби ќе речете дека премногу замерки наоѓам, но затоа постои цела наука и струка која до последен детал се грижи за сиве овие нешта, спо цел впечатокот и доживувањето да се максимално пријатни. Очигледно турциве не се стигнати на тоа развојно ниво.







Одлично место за ваква саксија тип раззеленување во социалистичка канцеларија на јавната администрација - директно пред таблата со ознаки:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1687 Posted: 08-Mar-2012 at 02:48
Полека се спуштаме кон излезите кои се на приземјето (обележани со ознаките 1аа), каде се опслужуваат помали авиони кои неможат технички да се закачат нацевките. Тука пак доаѓаме до поголемото разочарување, фушерај и ефтинија:



Како што може да се забележи, во овој дел се наоѓаат 3 излези (103, 104 и 105), но кога ќе слеземе доле излегува дека гејтот 105 воопшто не постои, осносно не е монитрана потребната опрема за опслужување на патниците (пулт зад кои по стандард стојат по двајца вработени и ги проверуваат и ги пропуштаат патниците кон авионот секој од својата страна на пултот). Е, тука на турците не им стигнало дали време, дали финансии да го изградат гејтот 105 (иако 103 и 104 постојат), па така местото од каде извираат кабли и инсталации од подот се покриени со црвена кутија, а вратат стои засекогаш затворена. Јасно се гледа дека табелата на излезот 105 е поставена, но токму тука се гледа дека таа е крива:





На горните две слики прекрасно се забележува турската посветеност на деталите: со голо око се видливи сите инсталации, меѓу кои и огромните цевки за вентилација, седиштата за одмор на патниците се поефтини и понеудобни од оние прикажани на горниот спрат (небаре се работи за Титаник и втора класа на патници кои плаќаат помалку и со тоа го оправдуваат ова мизерно ниво на терминалот на приземјето). Самите клупи се навистина кратки (по 3 седишта на клупа) и бидејќи се многу на број делуваат како да се расфрлани, на ретко и неуредно поставени. Јасно се гледа и колку квалитетно, иновативно и интересно е решено осветлувањето - како на производствена хала или шивачки цех.

Излегуваме надвор, каде што не беа видни било какви особености, освет фактот што на целиот аеродром имаше само 2 авиона, меѓу кои и оној на Адриа:










Edited by Andrej_LJ - 08-Mar-2012 at 02:51
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1688 Posted: 08-Mar-2012 at 02:54
Објектите на контролната кула:



Стариот мизерно мал терминал, кој наместо да се претвори во хаб за нискотарифните авиокомпании, по обсежна реконструкција, сега е оставен да пустее и пропаѓа со времето:









Знае ли некој што е ова мало плаво хангарче? Се разбира тука се и авионите, односно остатоците од неуспешните обиди да се воспостави македноска авио компанија (иако беа успешни во перење на пари се разбира):






"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1689 Posted: 08-Mar-2012 at 09:10
Синото ако не се лажам треба да е карго терминалот.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1690 Posted: 10-Mar-2012 at 01:09
Originally posted by Andrej_LJ

Објектите на контролната кула:


Баш ме заинтересира пред некој ден одма после постов чив е авионов паркиран до Боинзите на Скајвингс и Контики.Па денес прочитав за намерата за 'нови линии на Контики Скај'.Можда е нешто планирано за нив, многу линии се за само еден авион.Иако ми се премногу сомнителни.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1691 Posted: 17-Apr-2012 at 00:35

Факти и бројки за аеродромот „Александар Велики“ Скопје

- IATA код: SKP

- ICAO код: LWSK

- Сита адреса: SKPAPXH & SKPSCXH

- Патнички мостови: 6

- Позиции за паркирање: 16

- Шалтери за пријавување патници и багаж: 23

- Шалтери за пасошка контрола: 10 на заминувања + 14 на пристигнувања

- Подвижни ленти за багаж: 2

- Должина на полетно-слетна патека: 2.950 m

- Ширина на полетно-слетна патека: 45 m

- Катергорија на полетно-слетна патека: ILS CAT I

- Карго терминал: 3.000 m2

- Карго капацитет: 25.000 тони/годишно

- Капацитет на паркинг за возила 1.200 возила

Еве и двете мапи на терминалот. Најпрвин достапна беше едната, сега се и двете... Но мапата на целиот аеродром, сеуште е старата...

Приземјето

Првиот кат


Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1692 Posted: 17-Apr-2012 at 18:34
Инаку автобускиот превоз слабо се користи но се надевам ќе опстои.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1693 Posted: 21-Apr-2012 at 10:01
Нова клучка за пристап до скопскиот аеродром
Македонија
Промоција на новата клучка за пристап до aеродромот `Александар Велики`.

`ТАВ Македонија` денеска ќе ја промовира клучката која е дел од проекото за кој се заложи компанијата при преземањето на аеродромот во март 2010 година. Компанијата со Скопскиот аеродром ќе управува до март 2030 година , а вложи 100 милиони евра за модернизација и освременување на скопскиот аеродром `Александар Велики`.

Холдингот  е основан во Истанбул во 1997 година како заедничко вложување на групациите Тепе и Акфен.





Edited by vladegf - 21-Apr-2012 at 10:02
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1694 Posted: 21-Apr-2012 at 15:37

Свечено пуштена во употреба клучката што го поврзува скопскиот аеродром „Александар Велики“ со автопатот „Александар Македонски“.

Клучката значи модерен, побрз и поедноставен пристап до терминалите, а треба да овозможи и поголем број на патници. 
Инвестицијата чини 2,2 милиони евра. Таа е последната обврска од договорот на концесионерот ТАВ кој во проектот учествува со 1,5 милиони евра, а останатите средства ги обезбеди државата. 

За 120 илјади е зголемен бројот на патници на „Александар Велики“ споредено со истиот период лани, односно за 27 отсто повеќе во првиот квартал годинава. Се очекува нивната бројка да достигне до 1 милион со меѓународниот повик за субвенционирање на авиокомпанија која ќе отвори дополнителни директни линии до различни европски дестинации. 

„Клучката не е само обично приклучување до терминалот туку газела која треба да допринесе за идните инвестиции за развој на овој дел од Скопје. Ќе овозможи патниците побрзо и поедноставно да доаѓаат до аеродромот. Бележиме раст на патниците кој е за 120 илјади повеќе споредено со истиот период лани, укажува дека политиката на ТАВ за развој на патничкиот сообраќај дава резултати“, вели Зоран Крстевски директор на ТАВ Македонија. 

„Турската компанија ТАВ, со која Владата склучи договор за концесионирање на аеродромите за 20 години ги заврши сите обврски. Прекрасна е глетката, стоиме тука и можеме да ја видиме новата терминална зграда која е за деветпати поголема од старата со нови терминали и други содржини. Минатата година овој аеродром беше еден од лидерите по раст на број на патници, само за првите 3 месеци раст за 27% или 206 илјади патници. Со субвенционирање ќе достигнеме поголем број на патници. Со овој проект кој чини 2,2 милиони евра ќе се поврзе аеродромот „Александар Велики“ со автопатот „Александар Македонски“, вели министерот за транспорт Миле Јанакиески. /М.Д. 

Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
buco55 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 20-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote buco55 Quote  Post ReplyReply #1695 Posted: 21-Apr-2012 at 16:17
Originally posted by Obedineta Makedonija


Турската компанија ТАВ, со која Владата склучи договор за концесионирање на аеродромите за 20 години ги заврши сите обврски.



А што се случи со физибилити студијата како и изградбата на карго аеродромот во Штип?
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1696 Posted: 21-Apr-2012 at 16:25
Previous
 
Прво проучување на ветровите во штипскиот регион во наредните 10 години, па дури потоа ќе следува заклучокот дали таму воопшто може да се гради карго аеродром.
 
Можеби грешам, можеби проучувањето на ветровите во штипскиот регион ќе трае во наредните 9 или 8 години, доколку започнале со истото тоа проучување во 2011 или во 2010.
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #1697 Posted: 21-Apr-2012 at 19:08
Andrej LJ може едно прашање мада навидум е банално, во погорните слики што ги имаш постирано, па ме интересира како е внатре во терминалната зграда се загревува има греење, и дали знаеш или дали знаете и другите како се врши загревањето ,пошто некако сликиве ми даваат чуден одраст ми личи внатре како да сум во хангар за воени авиони ?Smile
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #1698 Posted: 21-Apr-2012 at 23:35
Отворена новата клучка за пристап кон скопскиот аеродром

Со денешното пуштање во функција на патниот јазол кој директно го поврзува  автопатот „Александар Велики“ со новиот терминал на истоимениот аеродром, се заокружи проектот за негова реконструкција и надградба. Се работи за автопатска клучка од типот „труба“, а сообраќајното решение вклучува и кружен тек лоциран во рамките на самиот аеродром. Инвестицијата е во висина од 2,2 милиони евра, од кои 1,5 милиони евра се средства на „ТАВ“, додека останатите ги обезбеди Владата. Градежните работи ги изведуваше „Гранит“. Старата клучка која се наоѓа околу половина километар јужно, исто така останува во функција.


#     #     #

#     #     #

#     #     #

#     #     #

#



#
Објавено на 21.04.2012 во категорија Вести.

Тагови: Автопати, Аеродром Александар Велики Скопје, Аеродроми, Гранит, Инфраструктура, Кружни текови, Патишта, Скопје, ТАВ


http://www.build.mk/?p=14453
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1699 Posted: 22-Apr-2012 at 01:01
Кога е сликана репортажата околу веста? Затоа што на едната слика јасно се гледа дека излезот е затворен со некакви ламарини? Сега кога ја отворија клучкава белким од сите страни е отворена и проодна или...?

Инаку супер изгледа, дури и знаците им се коректни, да се чуди човек!


Edited by Andrej_LJ - 22-Apr-2012 at 01:01
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1700 Posted: 22-Apr-2012 at 01:14
andrej mislam deka ne e slikana denes u nedela pominav tamu i stoeshe taka valjda slikite ne se od deneska
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 8384858687 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.492 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.