![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Македонија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 13> |
Author | |
David ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Feb-2020 Online Status: Offline Posts: 211 |
![]() ![]() |
![]() ![]() Можеше само тунелов да се изгради,а за згради,трговски некој посериозен проект требаше да се искористи како што треба просторот а не copy-paste исти срање 20 катници и чао пријатно. Minimum effort maximum profit,турска работа. Исто и со џевахир направија. |
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
На местото на куќите е планирана зграда, така да нема да стојат уште долго време. Мене ме интересира од кога е идејата за тунел, наместо обичен или денивелиран булевар?
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Phiko ![]() Senior Member ![]() Joined: 24-Aug-2020 Online Status: Offline Posts: 209 |
![]() ![]() |
24/11/2020. Изгледа дека има донесено и цигли и почнато е да се работи на делот накај Зебра Катната гаража. ![]() ![]() Edited by Cloverstack - 08-Dec-2020 at 17:35 |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Eксклузивен поглед во најновиот хотел со 5-ѕвезди на Лимак групацијата во центарот на Скопје!
... Обиколката на градежниот комплекс на Лимак во Скопје го завршивме со увид на подземната сообраќајница која во моментов се пробива. Сообраќајницата во должина од 800 и широчина од 37 метри, со по две сообраќајни и една безбедносна лента во двете насоки, ќе почнува наспроти паркот кај зградата на „Нова Македонија“ и ќе оди под целиот комплекс, со што значително ќе се олесни сообраќајот и гужвата во центарот на градот. На почетокот и на крајот на сообраќајницата ќе има кружни текови, кои се во надлежност на Град Скопје. Овој тунел има потпорни ѕидови кои се меѓу најголемите во Македонија, а темелната плоча е со дебелина од 2 метра ![]() ... https://inovativnost.mk/2020/11/13/eксклузивен-поглед-во-најновиот-хотел/ Edited by Cloverstack - 08-Dec-2020 at 17:28 |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Edited by Cloverstack - 19-Dec-2020 at 17:19 |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
За што служи меѓуспратот над булеварот?
Вентилации за издуви? |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Неможам да препознаам од сликите, зашто би бил поделен на 3 еднакви сегменти? според столбовите? 3 пати по 2 ленти?? За јавен превоз одвоено?
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Две по 3 ленти, средината е за приоритетни возила/во иднина трамвај
![]() |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
Двата крајни сегмента веројатно ќе бидат со по две цели и една помошна сообраќајна лента, додека средниот е резервиран за трамвај, но за што би можел реално да се користи, не би знаел.
|
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
Велосипедски патеки ќе има?
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Би возел велосипед во тунел?
Не е пријатно за уши и нос... |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Која е јужната траса на Јужен булевар? Најдов скица каде што поминува тука: ![]() Можеби подобро би било да продолжи долж пругата наместо да се спои со бул. БТ после клучката со бул. Србија и да се урбанизира делот од Усје до Драчево. Ама токманцине одлучиле да ги уништуваат оформените урбани целини при толку празен простор. ![]() Edited by Staro Skopje - 15-Jan-2021 at 00:27 |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
@ Staro Skopje Еве како е според ГУП-от од 2012 ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Да, токму како што е на ГУП-от, малку ја утнав скицата од сеќавање. Во скоро време нема никакви шанси за реализација, а местово е супер за нова населба. Каде завршува Јужен на исток, клучка Петровец? Тој дел не е опфатен во ГУП-от. ![]() |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Ова што го имаш постирано е од ГУП-от 2002, има одредени разлики во трасата.
Не знам каде завршува на исток, но би било голема грешка да се врзува на клучка Петровец, бидејќи со комплетна реализација на Јужен булевар до Сарај, односно до автопатот кон Тетово (каков што одамна е испланиран), ќе се стимулира транзитен сообраќај низ градот, наместо да се користи обиколницата. Како и да е, колку и да продолжува источно од Драчево, таму не гледам никаква потреба да биде ништо повеќе од обичен пат со профил 2х1 и вкрстувања на ниво. Вистинското продолжување на Јужен булевар всушност треба да биде кон север и поврзување со автопатската мрежа некаде кај Трубарево или кај Хиподром. |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
Три алтернативи има. Легенда: сино-автопат; виолетово-урбан автопат; црвено-булевар; портокалово-битна улица; жолто-улица; триаголник-клучка; таргет круг-кружен тек; круг-без раскрсница. Засега доволно би било ЈБ да заврши кај клучката пред Драчево, а оттаму
како улица со по една лента во правец да продолжи долж пругата и да се
спои со регионалниот пат кај Студеничани. Согласно идниот демографски и
економски развој и ширењето на градот, може да се одлучи како да се
надгради инфраструктурата и каде да продолжи Јужниот булевар. 1. ЈБ пред Драчево да скршне на север и да се спои со автопатот пред клучка Хиподром, како што велиш. На овој начин искористеноста на ЈБ би била најдобра зашто Драчево и индустриска зона Пинтија би добиле директна врска со обиколницата и автопатот, а транзитен сообраќај наместо обиколницата не би бил толку атрактивен. Ако се прошири из Лисиче, може и таму да се изгради клучка, а улицата помеѓу кружниот пред Драчево и клучката на ЈБ може да биде и булевар. ![]() 2. Спојување со регионалниот пат за Зелениково и Петровец. Студеничани е општината со најголем наталитет и потпросечно иселување во Македонија, па населението ќе расте, но Зелениково и покрај високиот наталитет има многу мал број на жители, кој дефинитивно не бара урбан автопат. Јужен булевар до тука може да служи како дополнителна врска на јужно Скопје со Петровец и аеродромот, но не знам колкава потреба има од тоа, а може и подобро да се реши. ![]() 3. Поврзување со клучка Петровец. Ова е најдолго и најскапо решение кое би стимулирало поголем сообраќај за сметка на обиколницата, а поминува низ многу земјоделско земјиште кое не е логично да се урбанизира (за разлика од делот кај Охис). Како врска е од помала корисност од онаа со Хиподром. ![]() |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Јужен булевар ![]() 1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Нова тура фотки од vecer.press
фото: Н. Батев ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.vecer.press/%d0%ba%d0%b0%d0%ba%d0%be-%d0%b8%d0%b7%d0%b3%d0%bb%d0%b5%d0%b4%d0%b0-%d0%b8%d0%b7%d0%b3%d1%80%d0%b0%d0%b4%d0%b1%d0%b0%d1%82%d0%b0-%d0%bd%d0%b0-%d0%bf%d0%be%d0%b4%d0%b7%d0%b5%d0%bc%d0%bd%d0%b0%d1%82/ |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
ПОДЗЕМНАТА УЛИЦА ЗАД „РАМСТОР“ СЕ ГРАДИ И ДО 2023 ЌЕ БИДЕ ГОТОВА, КАЈ ЗГРАДИТЕ КОИ СЕ КРЕВААТ ВЕЌЕ Е ИЗВЕДЕНА, ВЕЛАТ ОД „ЛИМАК“
![]() Подземната улица се гради и досега се изведени 25 отсто од градежните работи за неа, велат инвеститори од компанијата „Лимак“. Веќе три години некогашниот Јужен булевар е затворен за сообраќај и на него се гради новиот комплекс кој ќе го сочинуваат трговски центар, станбени и деловни објекти. Турскиот инвеститорот треба под овие објекти да изгради подземна сообраќајница. Откако се почнати градежните работи зад тарабите не може да се виде што се гради и како напредуваат градежните работи за копањето на тунелот и пробивањето на улицата. Од пред неколку месеци над тарабите веќе почнаа да се издигаат зградите, кои на потпишувањето на договорот со Град Скопје беше кажано дека ќе се градат кога ќе се изгради сообраќајницата. Инвеститорите за САКАМДАКАЖАМ.МК објаснуваат дека онаму каде што се креваат зградите, подземната улица е веќе готова и затоа се гради над неа. Тврдат дека Скопје ќе ја добие сообраќајницата односно овој проект нема да заврши со кренати згради и трговски центри, а неизградена подземна улица. „Најтешката работа е завршена, поголемиот дел од тунелот под земја е пробиен односно направен е ископот, поставени се потпорни ѕидови и подземни инсталации. Сега останува полесниот дел во градењето на улицата. Досега 25 отсто од улицата е изградена. Градежните работи се одвиваат во делови или блокови односно завршуваме еден дел од улицата и потоа таму се продолжува со работа односно се креваат објекти. Потоа се гради друг дел од улицата па содржините кои се над неа. Без да се изгради тунелот не може да се кренат зградите. Зградата која ја гледате кај ‘Тутунска банка‘ е прва од четирите кули. Таа се гради бидејќи тунелот во тој дел е готов и сега продолжуваме со негово градење натаму“, вели Чагри Шерен, проект менаџер на компанијата „Лимак“. Според проектот, улицата ќе биде со должина од 800 метри и широка 37 метри. Ќе има по две ленти во секој правец и две линии за трамвај во средината. Вкупната површина на која се гради целиот комплекс е 325 000 метри квадратни, од кои трговскиот центар ќе биде со површина од 47. 000 метри квадратни и веќе е почнат да се гради, а ќе се наоѓа зад Музејот на Град Скопје. Ќе има 4 згради, две источни и две западни со 20 ката, три нивоа паркинг простор и 17 ката станбени единици. Делот меѓу трговскиот центар и кулите ќе биде шеталиште со јавни содржини. Инвеститорите велат дека во комплекстот ќе има 3.200 паркинг места и 11.000 метри квадратни зелена површина. „Овој дел ќе биде главна атракција во Скопје, а улицата под комплексот ќе овозможи побрз проток на сообраќајот од едниот до другиот дел на градот. Улицата ќе биде готова во првата половина на 2023, а целиот комплекс до крајот на 2023. Сме работеле на многу проекти, но оваа улица во Скопје е уникатна бидејќи над неа ќе живеат луѓе. Затоа градиме според највисоките стандарди, постојано сме во контакти со органите во државата и Институтот за земјотресно инженерство и инженерска сеизмологија (ИЗИИС) од каде редовно се вршат потребни мерења“, вели Куртхан Апајдин, директор на „Лимак Скопје“. Град Скопје треба да изгради три приклучоци за подземната улица, односно кружен тек кај „Нова Македонија“, на крстосницата на Железничка со Бихаќка и кај подвозникот кај крстосницаата на булеварите Свети Кирил и Методиј и Кочо Рацин. Но, на терен сè уште нема никакви активности за нивната изградба, ниту пак градоначалникот Петре Шилегов ги најави за годинешната градежна офанзива. „Сите три кружни текови за излез и влез во подземната сообраќајница се проектирани и догодина ќе ги распишеме тендерите за изведувачи. Очекувам паралелно со завршување на градежните работи за подзмената улица во 2023 да бидат и тие готови. Според првичните проценки, ќе чинат околу 22 милиони евра“, ни изјави Шилегов пред месец и половина. Договорот за Јужен булевар под земја со турскиот инвеститор „Лимак“ беше потпишан во 12 март 2012 од ексградоначалникот Коце Трајановски и на тогашната прес-конференција беше најавено дека ќе се почне со градба за една година. Но, повеќе од 6 години на терен ништо не се работеше, ниту пак од Град Скопје кажуваа зошто проектот не се реализира. Со доаѓањето на градоначалничката функција на Петре Шилегов, од „Лимак“ рекоа дека ги надминале проблемите со добивањето на потребните дозволи и во септември 2018 почнаа градежните работи. На прес-конференцијата за стартот на проектот покрај градоначалникот Шилегов, присуствуваа и премиерот Зоран Заев и тогашниот вицепремиер за економски прашања Кочо Анѓушев. Вкупната инвестиција за овој проект е 250 милиони евра. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/podzemnata-ulitsa-zad-ramstor-se-gradi-i-do-2023-ke-bide-gotova-kaj-zgradite-koi-se-krevaat-veke-e-izvedena-velat-od-limak/ |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 13> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |