build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Македонија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 13>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Булевар Македонија
    Posted: 24-Feb-2009 at 00:06

Фирмата „Гема“ сака да изгради подземен дел од Јужниот булевар

ДУП на оваа локација предвидува уште три објекти, но за сите ќе има наддавање на тендер

Сања Наумовска

Градежната фирма „Гема“ му понудила на Градот Скопје да изгради дел од Јужниот булевар, на потегот од раскрсницата со „Водњанска“ до подвозникот во Кисела Вода. За возврат, фирмата која ги гради хотелот и трговскиот центар зад „Рамстор“, би требало да добие трета градежна парцела на таа локација. Станува збор за дел од булеварот, кој ќе се гради под земја и чија изградба е многу комплицирана и скапа, а Градот Скопје нема предвидено финансии за овој проект. Изведбата на булевар на ниво на постојните улици и објекти е невозможна поради големиот број новоизградени објекти во околината, но и поради комлицираната изведба на нова раскрсница со улицата „Водњанска“.

Неодамна, „Гема“ со градските власти потпишала и меморандум за соработка. Во Министерството за транспорт и врски, пак, не се запознати со идејата на градежната фирма. Оттаму велат дека на потегот од старата железничка станица до подвозникот, Деталниот урбанистички план предвидува уште три објекти, но за сите ќе има наддавање на тендер. Распределба со непосредна спогодба не е опција, категорични се во Министерството.

„Со оглед на тоа дека станува збор за проект кој е предвиден во Генералниот урбанистички план, а кој, од друга страна, би придонел многу за растоварувањето на сообраќајот во центарот, Градот нема ништо против фирмата да го направи делот од Јужен булевар. Тоа им беше кажано и на претставниците на ’Гема’, со кои потпишавме меморандум за соработка. Сепак, крајната реализација нема да зависи од Градот, со оглед на тоа дека станува збор за државно земјиште“, информираат градските власти.

Во Министерството за транспорт и врски се согласуваат дека сообраќајницата треба да се изгради во интерес на граѓаните на Скопје, но не под предложените услови. Најавуваат дека ќе има тендери за локациите на три објекти на овој потег: за затворен пазар на местото на цветниот, за катната гаража кај маркетот „Тинекс“ и за бизнис-центарот на почетокот на старата железничка станица.

„Пред седум, осум години имаше идеја да се најде инвеститор кој би го направил тој дел од Јужниот булевар, а би добил градежни локации. Сепак, таа идеја тогаш не се реализира, а денес веќе нема таква можност“, информираат од Министерството.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=7FA0BF8139C5094A936685688D5F1FFC
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 24-Feb-2009 at 01:42
Во Министерството за транспорт и врски, пак, не се запознати со идејата на градежната фирма. Оттаму велат дека на потегот од старата железничка станица до подвозникот, Деталниот урбанистички план предвидува уште три објекти, но за сите ќе има наддавање на тендер. Распределба со непосредна спогодба не е опција, категорични се во Министерството.
Во ред е тој став. Но тогаш распределете средства за овој исклучително важен проект, затоа што ни негово понатамошно одлагање не е опција!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 24-Feb-2009 at 02:00
За ваквите прашања најдобриот модел го има Швајцарија. Обично кога ќе се наиде на некој ваков слеп чвор во законодавството и на некој случај кој би можел некогаш да биде политички злоупотребен во некои идни времиња или па кога тенките се границите меѓу за или не тогаш обично се спроведува референдум во Швајцарија за било какви ситници. Нормално ние сме далеку од таква демократија.

Понудава не е до толку лоша, само може да останеме со куси ракави, па да има уште едно кеј сценарио. Ај да не бидам јас традиционално песимист понудава не ми изгледа лоша, само не ми е јасно што е толку тешко да се учествува на тендер па да се даде силна понуда за земјиштето ако се стварно господата толку заинтересирани. Вака сме некако како потценети. Ај да не мешам дневниполитички глупирања ама ова ме потсеќа како приказнава со Сведмилк кога Велија викаше дека парите ќе им ги дал директно на млекариве, а не на фабриката!! Така е и сега ситуацијата. А на обичниот граќанин му се дига адреналин на понудава ама некој од една страна длабоко не потценува како да ние не знаеме како да си ги прераспределиме средствата како општество (јес да не знаеме, ама тоа не е нивни интерес), а од друга страна сака да добие локација плус без тендер и плус на тие три локациии да им обезбеди сообраќајно решение кое би било под пристраство изградено и испопресечено со којзнае колку пристапу, а не пристап преку колектроските улици.

Ама па кога ќе видам од друга страна дека властите немаат абер да се зафатат со изведба на вакви битни проекти подобро и преку вакви квази процедури да се градат одколку ич да не се изградат.


Edited by lslcrew - 24-Feb-2009 at 02:01
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 09-Mar-2009 at 22:18
Во една од програмите за кислеа вода прочитав некаква дислокација на булевар Македонија! Е сега за кој дел се работи ич нема наведено ниту па некаква мапа. МНислам дека е за во реонот на градинар, ама не сум сигурен, а може и се мисли за најавеното касапење на ГУП-от!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 10-Mar-2009 at 07:02
Јас па мислам дека по обичај политичаритре и нивните тимови појма немаат што зборат... Кај може да се „дислоцира„ бул. Македонија (Јужен Булевар)??? Единствена „дислокација“ шт ми паѓа на памет е да го избришат и Првомајска да ја крстат „Јужен Булевар“, што секако не смее да им се дозволи.
Од друга страна па охрабруваат најавите на Коце Трајановски кој ќе ни градел три булевари (кои сите се сведуваат на еден ист)
- Јужен Булевар
- Булевар Македонија
- Булевар Митрополит Теодосиј Гологанов (која улица, како што е повеќе пати објаснето во нишкава, треба да биде колекторска/дистрибуторска на Јужен Булевар)

Али избори се, нека има...  Crazy

Edited by Cloverstack - 10-Mar-2009 at 07:05
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 09-May-2009 at 19:07
Еве една слика што ја документира гужвата што се создава на јужен Булвер позади Рамстор. Сликано е према Стара Рампа и можете да заприметите колкави гужви се прават секој ден и се приметува потребата од бул. Крушевска.


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 09-May-2009 at 20:00
Originally posted by Vladimir P

14-Feb-2009



Работите стопираа веќе е обрасната нова трева, изборите пројдоа и никому ништо
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 09-May-2009 at 21:29
?? Па што требало да биде ова, мене не ми текнува?
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 09-May-2009 at 21:57
Originally posted by La Linea

?? Па што требало да биде ова, мене не ми текнува?

Проблемот е што ни мене не ми текнува, игралиште, објект ... но веќе не е ни битно излегоа машини копава и си отидоа и ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 27-May-2009 at 14:52
Ова е улица Железничка. Очајна потреба од Јужен Булевар...


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 06-Aug-2009 at 13:25

Паркот на тополите ќе исчезне во наредниве две-три години

Староста, како и потребата да се изгради Јужниот булевар, според надлежните, се главните причини поради кои од ден на ден има се помалку стебла, а се повеќе пенушки и голини во паркот меѓу населбите Тафталиџе и Козле

%20
Препознатливиот парк со канадски тополи во општината Карпош, кој се протега од улицата Франклин Рузвелт се до студентскиот дом „Гоце Делчев“ во Тафталиџе од ден на ден сé повеќе се разретчува. Минатиот месец беа исечени пет големи дрвја, а се планира до крајот на летово да има уште сечи. Триесетина пенушки може да се видат спроти Министерството за економија на новосоздадената голина, а уште дваесетина дрвја во околината се обележани со црвена боја за сечење, пред се тие што се наведнати над коловозите или искосени над патеките.

Две главни причини истакнуваат надлежните поради кои овој парк мора целосно да исчезне од лицето на градот. Првата е староста на дрвјата, чиј нормален животен век е дваесетина години, а овие стојат на тоа место двојно повеќе. Поради тоа тие се опасни и може да паднат врз некој минувач или возило.

- Тополите ги сечеме веќе три или четири години. Немам информација колку стебла се исечени досега. Сепак, се отстрануваат само тие што се стари и болни, па поради тоа се небезбедни за граѓаните. Минатата недела имавме налог за отстранување на локацијата кај улицата Митрополит Теодосиј Гологанов, каде има останато уште обележани дрва кои треба да ги исечеме. Оваа недела нема да се случи тоа, бидејќи имаме ангажмани во други населби. Во план е да има уште неколку акции во кои ќе се отстранат и остатокот од старите и болни тополи кои се веќе обележани, но нашите екипи треба да излезат уште еднаш на теренот, бидејќи имаме сознанија дека не се обележани сите болни дрвја. Од градските власти се уште немаме добиено налог дали на нивното место треба да засадиме нови - вели Елизабета Георгиевска, портпаролката на претпријатието.

Втората причина за отстранувањето на стеблата е генералниот урбанистички план за градот, кој предвидува на тоа место да поминува трасата на Јужниот булевар. Станува збор за најголемиот и најскапиот сообраќаен проект за Скопје, односно булеварско решение без семафори што треба да се протега од влезот на Скопје кај Сарај до почетокот на населбата Кисела Вода. Поради сложеноста на зафатот ниту една градска управа досега не се нафатила да го гради булеварот, но сегашната најавува дека ќе почне до крајот на 2012 година.

- Булеварот Македонија, или познат како Јужен булевар, нема да се гради класично туку преку проширување на улицата Теодосиј Гологанов, лента по лента. Според програмата на градоначалникот Коце Трајановски, проектот за проширување на улицата ќе започне да се реализира во 2012 година. Решивме оваа сообраќајница да се гради со проширување на постојна улица бидејќи за нејзина изградба се потребни многу пари. Така, колку пари ќе имаме, толкав дел од улицата ќе направиме. Се уште нема одлука дали на местата каде што се сечат старите тополи ќе се засадат нови - велат од градот.

Со поделени чувства жителите на Тафталиџе и на Козле гледаат како полека исчезнува најголемото парче зеленило во нивната околина, на кое се навикнаа во изминативе децении. Тоа се уште им е главно место каде што се рекреираат, трчаат или ги шетаат домашните миленици.

- Паркот е пријатно место за рекреација. Во него се собираат многу луѓе и најчесто тука се гледаме со соседите. Израснавме под овие дрвја и жалиме што ги има се помалку. Сепак, поминувањето оттука во изминативе години стана опасно, особено кога има невреме или дува ветер. Тогаш или трчаме низ него за што побргу да се оддалечиме или одиме по околни, многу подалечни патишта. Ќе ни биде тешко да се навикнеме без тополите, но јасно ни е дека е неопходно да се исечат. Се надеваме дека ќе се засадат нови дрвја - вели Слаѓана Стојковска, жителка на Козле.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=8591526192&id=14&prilog=0&setIzdanie=21756


Edited by lslcrew - 06-Aug-2009 at 13:25
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 06-Aug-2009 at 13:32
Originally posted by lslcrew


Решивме оваа сообраќајница да
се гради со проширување на постојна улица бидејќи за нејзина изградба
се потребни многу пари. Така, колку пари ќе имаме, толкав дел од
улицата ќе направиме.




Ја ова не го сфаќам

Edited by 46&2 - 06-Aug-2009 at 13:33
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 07-Aug-2009 at 00:13
Ohno

Друже, ни господ не може да ги свати овие...


Како прво нека престанат да лажат и да фрлаат песок во очи. Проширување на Теодосиј Гологанов не претставува изградба на Јужен Булевар, туку е проект кој се коси и доаѓа во конфликт со проектот за Јужен Булевар! Се коси и со сите урбанистички планови до сега, ама не им е проблем безочно да лажат и да се повикуваат на ГУП-от:
Втората причина за отстранувањето на стеблата е генералниот урбанистички план за градот, кој предвидува на тоа место да поминува трасата на Јужниот булевар. Станува збор за најголемиот и најскапиот сообраќаен проект за Скопје, односно булеварско решение без семафори што треба да се протега од влезот на Скопје кај Сарај до почетокот на населбата Кисела Вода.

Во цитатов има уште три крупни проблеми:
1. Јужен булевар треба да се протега уште прилично понатака, а не како што се тврди „до почетокот на населбата Кисела Вода“.
2. Не знам како се осмелуваат некој беден импровизаторски проект за фазно проширување на улица да го претставуваат како најголемиот и најскапиот сообраќаен проект за Скопје.
3. Преку проширување на Теодосиј Гологанов, единствено решение без семафори што може да се изведе е со кружни текови на секој чекор... А на тој сообраќаен коридор му треба денивелација, а не претворање на постоечките крстосници во кружни текови!!! Така е предвидено и со урбанистичките планови, а богами така налага и здравата логика!


Некој форсира да се простиме од сите корисни инфраструктурни планови, вклучувајќи ги и урбаните автопати (сите три, не само Јужен Булевар), а со тоа да се простиме и од огромните благодети од нив, кои нема да бидат само за нас, туку и за генерации понатака. Наместо тоа сакаат да ни сервираат бедни крпеници кои ќе бидат пречка за развојот на градот, кочница за економијата, и кои ќе го рушат квалитетот на живот на жителите.

Ова што се турка секако не е Јужен Булевар. Они можат да му закачат име какво што сакаат, ама името нема да реши ниту 0,000001% од проблемите. Ова што го планираат не е решение, туку проблем сам по себе.

Апелирам до одговорните и чесните луѓе кои можат да влијаат на работите, да направат се што е во нивна моќ за да се застане на патот на оваа инфраструктурна катаклизма што ни се спрема.


Edited by Cloverstack - 07-Aug-2009 at 00:15
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 09-Aug-2009 at 00:34
А еве отприлика како би изгледал вистинскиот Јужен Булевар. Ова подолу е Boulevard Peripherique кој е прстен околу централното градско подрачје на Париз и класичен урбан автопат.

Ние имаме речиси чиста траса за изградба на Јужен Булевар, што значи за релативно мала цена би добиле извонреден урбан автопат и брзо исплатење на инвестицијата. А состојбата на терен веќе некое време налага да се почне со реализација, која за среќа е прикладна за изведба во повеќе фази.

Инаку Јужен Булевар во ГУП-от е планиран да биде покриен во делот помеѓу Кисела Вода и Алумина (иден "G Mall"), што доколку се испочитува, би изгледал уште поимпресивно, а добиената површина горе би можела да се искористи за најразлични намени - за зеленило, спортски терени, паркирање и слично, во зависност од логиката што ја налага точната локација.

Исто така не смее да се заборави дека денивелиран Јужен Булевар каков што е предвиден со сите урбанистички планови од 60-тите навака е предуслов за изградба на ефикасен и современ „трамвај“ то ест ЛРТ мрежа, а не трамвај во стил на 19 век.

Треба под итно да се престане со фрлање на десетици милиони евра за триумфални капии и сличните ненормални ем непродуктивни проекти. Очајно ни треба средствата да ги насочиме кон ургентните приоритети, пред се долго запоставуваната инфраструктура! Ова не е некоја голема филозофија, ова може да го свати и екстремно ограничен човек.
Централната и локалната власт конечно нека почнат да се однесуваат рационално и одговорно!


1


2
Поглед на една од колекторските улици  (какви што требаат да бидат Теодосиј Гологанов и Народен Фронт меѓудругите)


3
Поглед од колекторската улица кон самиот автопат


4


5


6


7


8


9



Edited by Cloverstack - 09-Aug-2009 at 06:45
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 09-Aug-2009 at 14:56
Кловер што да правиш кога кај нас за булевар се смета 2x2 ленти, без клучки, без тротоари, само глеј го знакот, 80 е крајна брзина (иако има гужва на сликиве)
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 09-Aug-2009 at 16:25
Ова е НУЖНО за Скопје. Во Европа го имаат сите градови, дури и многу помали од Скопје. Марибор, покрај новиот ринг си има и урбан автопат низ самиот град H-2 Hitra cesta skozi Maribor. Еве податоци за скоро 10 км автопат низ градот. Многу рано е почнат *тогаш кога би требало да се почнат и скопските автопати.

Hitra cesta skozi Maribor, skupne dolžine 9,9 kilometra, se je gradila v večih etapah:
  • Gradnja I. in II. etape hitre ceste skozi Maribor oz. hitre ceste Maribor - Tezno, dolžine 2,7 kilometra, je potekala med leti 1978 in 1979 ter 1980 in 1985; 
  • Gradnja III. etape hitre ceste skozi Maribor oz. hitre ceste Pesnica - Maribor, dolžine 4,6 kilometra, je potekala med leti 1987 in 1989, ko je bil odsek predan prometu;
  • Zadnji, 2,6 km dolg odsek - t.i. 2B etapa - hitre ceste skozi Maribor, so izvajalci gradili med leti 2000 in 2001. S predajo prometu tudi zadnjega odseka je bila dokončana celotna hitra cesta skozi Maribor.
Да не зборуваме дека скоро целиот ринг на Љубљана е во границите на самиот град, особено северниот дел, така што рецептот за денивелација е ЕДИНСТВЕНО решение. Утнат ли сега да не го изградат (или уште полошо да изградат нормален булевар) подобро сите да се отселиме од Скопје, затоа што градот ќе биде обречен на хаос за генерации на ред!

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 05-Sep-2009 at 13:08
Јужен Булевар треба да стане модерен урбан автопат со раскрсници над самата траса прикажани како на погорните слики каде нема да се оптеретува сообраќајот со семафори туку само со приклучни излези и раскрсници над булеварот. Тоа е голем сообраќаен проект и доколку се реализира Скопје ќе прерасне во голема урбана метропола.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Дуле View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Дуле Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 30-Aug-2010 at 22:54
Јужен булевар под земја, ќе се гради нов деловен центар
Предраг Петровиќ     Коментари (3)    


30.08.2010 19:00



Наместо Јужниот булевар, огромен објект. Булеварот ќе го снема, врз него ќе се гради деловен простор од 150 илјади квадратни метри. Целата сообраќајница во должина од еден километар со одлука на општина Центар и според нацртот на проектанската куќа „Тајфа план“ ќе се претвори во атрактивна локација за висок профит.

Новата сообраќајница ќе се градела пет метри под земја, а тоа ќе го направел инвеститорот што ќе го земе во приватна сопственост булеварот зад старата железничка станица.

Опозицијата во целиот план нарачан и направен од владата препознава зделка од која некој има лична корист. Најавија дека ова ќе оди пред Уставниот суд поради промашената процедура.

Бараа одговор но, не добија - чија е идејата и кој го постави огромниот деловен објект во должина на целиот булевар.


Владимир Тодоровиќ

„Кој ги дал насоките на планерот-потписник да размислува во тој правец, да стави објекти на самата траса. Дали планерот самоиницијативно седел, па рекол - тука ќе ставам 150 илјади, мешовита намена, деловен простор. Објаснете ми го тоа. Тоа е проектна задача“, вели Јован Тагасовски, советник на СДСМ.

„Најинволвирани во овој дел од работите се стручните служби од секторот за урбанизам и дека тие ги изготвуваат на барање на владата како приоритетна програма“, изјави Владимир Тодоровиќ, градоначалник на општина Центар.

И Асоцијацијата на архитекти бараше стоп за идејата - имаа замерки дека планската документација е без конкурс и дека се скрнави старата железничка станица. Тодоровиќ по вчерашните коментари на жителите, само го повлече планот за Дебар Маало.

Наместо огромна зграда на државно земјиште сега ќе се враќа плацот предвиден за црквата Света Ана.
Back to Top
Дуле View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Дуле Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 30-Aug-2010 at 22:57
Како бе не ми е јасно, побитно им е што трговскиот ќе го праат, а не му се замараат толку на улицата??? Ехххх море Тодоровичу, на крај, земјата у бутел на сите на иста ќе ни биде... џаба ти бил побогат...
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 30-Aug-2010 at 23:31
Ајде малце попрецизно, не сум сигурен дали има нишка за проектов, ако има нека префрли некој од газдиве Smile
 
 

Подземен „Јужен булевар“, надземен деловен комплекс

 

За СДСМ, новиот ДУП „Стара железничка станица“ е спротивен на ГУП

Сања Наумовска

Обновување на урнатиот објект на Старата железничка станица во својот автентичен изглед како што беше пред земјотресот во 1963 година, предвидува Деталниот урбанистички план „Стара железничка станица“, кој вчера се најде пред советниците на Општина Центар. Обновената железничка станица ќе биде влез во нов деловно-административен комплекс, долг околу 1 километар, кој ќе се гради меѓу железничката и неизградениот хотел „Радисон“, на местото каде што сега поминува „Јужниот булевар“. Сообраќајницата, пак, според ДУП, ќе треба да се премести под земја, а ќе биде врзана со постојната сообраќајна мрежа преку нови три кружни сообраќајници, ротонди.

За советничката група на СДСМ во Општина Центар, ДУП „Стара железничка станица“ е спротивен на Генералниот план на Скопје. Опозиционерите од СДСМ се повикаа на препораката од Асоцијацијата на архитекти, која предлага одложување на расправата за планот и побараа симнување на точката од дневен ред, но мнозинството во Советот го отфрли предлогот и точката, сепак, остана на дневен ред.

„Изградбата на комерцијални објекти врз вкопаниот „Јужен булевар“ е спротивно со ГУП, каде што воопшто не се предвидуваат никакви градби врз сообраќајницата“, вели Јован Тагасовски, советник на СДСМ во Општина Центар. За разлика од она што го предвидува ГУП, Деталниот план што се разгледува ќе дозволи изградба на 152.000 квадратни метри објекти со различна намена. Изградбата на подземниот коридор на „Јужен булевар“, според него, е условена со паралелана изградба и на сите сервисни улици и на остатокот од сообраќајницата во правец на Карпош за да може воопшто булеварот да биде функционален.

Подземното парче на „Јужен булевар“ е предвидено и во Генералниот урбанистички план и би требало да биде прв подземен булевар во градот.

Сепак, неизвесно е кој ќе го гради, бидејќи македонските градежни компании не поседуваат механизација за вакви сложени зафати. Една од опциите, како што најави градоначалникот на Скопје, Коце Трајановски за „Утрински весник“ во ноември минатата година, е партнерство со приватна компанија што би ја направила улицата, а за возврат би добила еден деловен објект во комплексот.

Имено, Град Скопје лани во февруари потпиша меморандум за соработка со градежната фирма „ГЕММА груп“, која е застапник на англиска корпорација заинтересирана за изградба на сообраќајницата и на комплексот. Во Градот велат дека немаат ништо против да гради приватен партнер, но дефинитивната одлука ќе треба да ја донесе Министерството за транспорт и врски, бидејќи станува збор за државно земјиште.

„За нас е прифатливо фирма да го направи делот од „Јужен булевар“, пред се', поради финансискиот интерес. Тоа им беше кажано и на претставниците на ’Гема’, со кои потпишавме меморандум за соработка. Но, има многу заинтересирани, па онаа фирма која ќе ја добие локацијата, ќе има обврска да го изгради и тој дел од булеварот“, информираше Трајановски.

Комплексот, според Деталниот план, ќе биде висок 16 метри и ќе има 4 ката, односно приземје, два ката и потпокрив. Дел од просториите се наменети за комерцијални дејности. Во продолжение на двата краја на комплексот се предвидуваат катни гаражи што ќе бидат сообраќајно врзани со подземното парче на „Јужен булевар“. Улицата ќе биде широка 31,5 метри, од кои по две ленти од по 3,75 метри во двата правца, две ленти по 3 метри наменети за застанување на возилата. Во средината би требало да се смести и коридор за трамвајска пруга.

На ниво на постојната сообраќајна мрежа, новиот објект ќе се поврзе со три ротонди. Два помали кружни тека ќе се градат на местото на надвозникот, кој ќе се урива. Со едната ќе се врзат улиците „Мито Хаџивасилев-Јасмин“ и „Кочо Рацин“, а со втората „Железничка“ и „Бихаќска“. На другата страна на комплексот ќе се гради голема ротонда што ќе го регулира сообраќајот на раскрсницата на улиците „Мито Хаџивасилев-Јасмин“ и „Железничка“ со „Свети Климент Охридски“, „Водњанска“ и „Васил Ѓоргов“.

Асоцијацијата на архитекти во дописот што го испрати до градоначалникот на Центар, Владимир Тодоровиќ, ја критикува идејата за измена на објектот на Старата железничка станица поради тоа што со предлогот не се почитува колективната меморија за уникатноста на објектот, кој е симбол на солидарноста, како и поради непридржување до режимот на заштита на објектот и на неговата непосредна околина.

 
Вака на прва, ми се свиѓа идејава, но неможеше ли да има малце повисоки деловни згради, ова 4 ката некако многу ниско ми стои...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 13>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.086 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.