build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Урбанистички целини
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Тафталиџе

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Тафталиџе
    Posted: 15-Apr-2011 at 22:43
ДУП на Тафталиџе 2 на локацијата помеѓу улиците Теодосиј Гологанов и Прашка





Писмо на жителите од Тафталиџе до општина Карпош

Населбата Тафталиџе, изградена од странски донации по катастрофалниот земјотрес во Скопје, скоро 50 години се гради и надградува со поединечно учество на нејзините жители, но и со учество на општината Карпош на која и припаѓа.

Од поранешните бараки никнаа пристојни домови за живеење со што општината и тоа како инкасираше. Сите се опкружени со зеленило кое со љубов се негува и одржува, па од еколошки аспект доби имиџ на една од најзелените и најчисти населби на подрачјето на град Скопје. Квалитетот на живеење во оваа населба од ден на ден се повеќе се зголемува, посебно после престанокот на работа на фабриката Алумина. Имено, парцелата од поранешна “Алумина” се до гимназијата Нова, која се наоѓа помеѓу улиците “Прашка” и “Теодосиј Гологанов”, пружа убави можности за урбанизација и дооформување на градскиот имиџ на населбата.

Но зарем на овој начин?

Станбените објекти кои се предвидени да се градат, претставуваат вистинска агресија и дехуманизација на нормалниот живот на жителите, пред се од улиците “Прашка” , “Букурешка” , “Париска” и “Варшавска”. Зошто проектантите на овој проект во ниту еден момент вистински не се осврнале на ориентираноста на зградите, на нивната височина и оддалеченоста од првиот ред куќи на ул. “Прашка”. Предвидената височина од над 30m и оддалеченост од само 10-15m од куќите на ул. “Прашка” и сами знаете, господа проектанти, дека во буквална смисла на зборот го оневозможува нормалниот проток на воздух како и природната осветленост. Што Ве инспирира да проектирате бетонски ѕид пред влезните врати на жителите?

Сите сме свесни што значи овој проект за касата на општината, но исто така сме свесни дека се она што досега таа го направи за оваа населба (за што сите сме благодарни) паѓа во вода. Не ни требаат убави улици и тротоари, не ни треба се она што таа го прави за нас, ако немаме воздух и сонце, ако зеленилото исчезне во сенката на бетонскиот ѕид кој го нудите.

Од една страна поттикнувате градба на енормно високи згради, а од друга ја убивате секоја желба на жителите да продолжат со надградба на своите домови.

Зарем ова е награда што ги приватизиравме нашите дворови и тоа повеќето по првобитната повисока цена за квадратен метар?

Зарем е фер да ни го давате на увид Урбанистичкиот план сега, кога сите гледаме дека на големо се отпочнати градежните работи, зарем сакате да ни кажете дека ова е завршена работа, а со нашите забелешки формално се покривате и ја запазувате законската процедура?

Зарем нема да Ве гризе совеста да уништите квалитетно живеење на една цела населба, на стотици граѓани кои со години ја покажуваат и докажуваат својата лојалност кон општината и сопствената држава?

Зарем навистина идејата е да “поттикнете” багателно продавање на домовите и иселување?

Законот, според кој ова ни го подготвувате и Ве прави “чисти”, нема да го коментирам, но апелирам на Вашата хуманост, на Вашата стручност, на Вашата ориентираност кон европските еколошки норми и норми на градење. Апелирам и барам од Вас да ни овозможите нам, на нашите деца и нашите внуци да живееме во нормални услови.
Затоа барам:

-     Измена на урбанистичкото решение за локацијата, со објекти кои ќе бидат со други габарити (помали од предвидените) и висини помали од предвидените, кои ќе се вклопат во амбиентот на населбата:

1)     Скалесто спуштени објекти кон ул. “Прашка” или
2)    Решение со кули

-     Да поведете сметка за тоа, дека иако Законската рамка можеби дозволува ваква катност на предвидените објекти, уште побитни се урбанистичките законитости за инсолација и проветрување, кои секако нема да бидат задоволени со Вашиот концепт – ѕид со должина од стотици метри, височина над 30m , а само на растојание од 10-15m од постоечките ниски објекти во првиот ред на ул. “Прашка”. Концептот на населбата, која постои од 1964 год. не дозволува спратност поголема од П+2+поткровје.

-     Сериозно да го земете во предвид сообраќајниот метеж на ул. “Прашка” кој со Вашиот концепт – нови 4000-5000 жители и најмалку 1000 возила само се продлабочува. Улица со широчина од 5,5m секако нема да може да ја издржи таа фреквенкција на возила и паркирање на истите.


Инсистираме на писмен одговор на нашите забелешки во најкус можен рок, но не повеќе од 14 дена.


Некоја норма - формула која може да се најде во секоја обична книга и што мудро израчунале наште „архитекти“



Оставам да сами видите каков е нашиот „главен архитект“ и советниците во општина Карпош.

Мојот коментар не е за форумот @#@^$*&^%$#&&
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 15-Apr-2011 at 22:54

Се слагам за ова. Населбите Тафталиџе 1 и 2 полека почнуваат да стануваат кинески ѕидови. Инвеститори купуваат куќи и градат згради. Ова е буквално срамота. На местото каде што се градат зградите значи до Алумина албанскиот инвеститор се има договорено со градоначалникот на Карпош барем по тоа што имам слушнато што е краен преседан. Со вакво темпо едни од најубавите населби во Скопје ќе се уништат!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 17-Apr-2011 at 00:00
Една идилична улица, населба во која мирно живеевме 46 години а која набрзо ќе постане лудница, заради алчност на општината за профит а не за подобрување на начинот на живеење на своите граѓани.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 17-Apr-2011 at 00:16
Исто да надополнам... Страшно ме нервира тоа што го кажав горе дека се купуваат куќи за на нивно место да изникнат некакви си квази згради-печурки во целиот реон.
Што се однесува конкретно до комплексов јасно ми е дека жителиве се бунат ама од друга страна Алумина беше фабрика која ако ви текнува долги години загадуваше и претставуваше ругло за тафталиџе 1. Кога дојде време за рушење апсолутно го поддржавме проектот имајќи предвид и дека Гмалл е масивен и огромен проект па можеби ова е подобро отколку фабриката. Само не сакам вакво нешто да снајде цел ред на куќи низ населбите тоа е она најлошото.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 17-Apr-2011 at 00:24
Originally posted by Supervisor

Исто да надополнам... Страшно ме нервира тоа што го кажав горе дека се купуваат куќи за на нивно место да изникнат некакви си квази згради-печурки во целиот реон.


Потполно се сложувам, за мене тоа е далеку поопасно отколку изградбата на ваков тип комплекси.

Новоградбите веќе комплетно ги апсорбираа дворовите во таа населба, следно ќе биде само одење во висина а тоа е погубно.

Луѓето мора да разберат дека дури и во ваква немаштија, бескрајно цепкање на објектите на 2, па на 4, па на 6 дела со разни доградби и чудни поделби за да ги решат прашањето за место за живеење за нивните деца, не е решение. Квалитетот на живеење и вредноста на имотите само опаѓаат на тој начин а проблемите растат.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 17-Apr-2011 at 10:16
@Supervisor & @pbanks

Алумина беше фабрика која е надмина времето и местото (истиот терк на градење фабрики во град - железара), но затоа никој од жителите немаше против за новиот центар бидејќи тој само со една страна ја допира населбата и во тој дел висината е пристојна (иако никогаш не беше изложена на увит од страна на општината).

Самата кула, ако е „единечна“ и e на самиот агол тогаш е прекопат спотското игралиште така да не смета на осончување и заткривање на визура на куќите од тој дел на ул. Прашка.

Собраќајот на молот е целиот отгнат од населбата и е од страната на ул. Т.Гологонов.



Е сега за таканаречениот станбен комплекс „Grand Prestige“ или подобро „Grand Madhouse“.

Еве го ДУП-от донесе во 2005 година, kade visinata na objektite e 16.2 m



Едини заклучок зашто е и овој и така лош урбанистички проект променет е само алчноста на општината - администрацијата

Но да прејдам на суштината:

По најавите секоја зграда ќе има по 160 станбена единици, вкуно згради 8 (не рачунајќи ги останатите) тоа се 1280 станбени единици, во просек 1.5 автомобили (што не соодветствува со норми каде се 2.2- 2.5, рачунајќи и посетители) тоа доаѓа минимум 1920 автомобили кои поради несоодветната сообраќајна комуникација мораат да се движат нис ул. Прашка која е само со широчина од 5,5 m



Ако се додадат и четирите згради кој се предвидени во ДУП-от и сега за сега се со висина на 16,2 м (кој секако ќе се променат и тие во ~30 м.) приближно 80 (160) станбена единици мин. 480 (960) автомобили.

Излегува на таа јадна улица треба да се движат 1920 + 480 = мин 2400 (3380) возила на 5.5 м улица.

Но секако тука треба да се урачунаат и постојните жители, двет училишта една поликлиника, еден административен објект .... ~ 5000 автомобили на 5.5 метарска улица.

Ве заморив со податочи, кој за жал нашите урбанисти, архитекти, општински мастиљари не се занимаваат.

Секако тука треба да се осврне и на ружа на ветрови, осончување, начин на домување ....

КИНЕСКИОТ ЗИД И ВО ТАФТАЛИЏЕ НИКНУВА
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 17-Apr-2011 at 11:01
pa moze glavnite vlezovi od garazite ke bidat direktno od Gologanov?
...kaj si kapelo pak ke si kape...
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 17-Apr-2011 at 11:41
Факт е дека ова е единствен начин општините да собираат пари. Сега преостанува да се притисне општината ул. прашка или да ја реновира или барем малку да ја прошири доколку стварно треба колите од таму да проаѓаат. Друг факт е дека умре времето кога се мислеше на семејни куќи и сл. Сега Тафталиџе е на 5 минути од Центар и нормално е дека ќе се тепаат инвеститори за да градат таму. А сигурен сум дека ако на некој од сопствениците што има таму куќа му дојде инвеститор со непристојна понуда, као 3 стана и една продавница, ќе се почне масовно продавање на куќите. Реалноста е сурова, но граѓаните во битка со финансиите исто како и општината сигурно ќе ја одберат варијантата со становите.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 17-Apr-2011 at 12:19
Originally posted by lupo

pa moze glavnite vlezovi od garazite ke bidat direktno od Gologanov?


Доколку се изгради Јужен Булевар, и Гологанов биде колекторска улица тоа прави логика, но бидејќи очигледно се наостриле Гологанов да го претвораат во булевар (дали трајно, дали привремено е споредно со оглед на тоа дека зградите се градат) директни излези на булеварот би имале лоши последици.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 17-Apr-2011 at 12:27
Originally posted by N23

Факт е дека ова е единствен начин општините да собираат пари. Сега преостанува да се притисне општината ул. прашка или да ја реновира или барем малку да ја прошири доколку стварно треба колите од таму да проаѓаат.


Не се слагам, ниту има место да се шири ниту пак е предвидено таму да има позначајна сообраќајна артерија.


Друг факт е дека умре времето кога се мислеше на семејни куќи и сл. Сега Тафталиџе е на 5 минути од Центар и нормално е дека ќе се тепаат инвеститори за да градат таму. А сигурен сум дека ако на некој од сопствениците што има таму куќа му дојде инвеститор со непристојна понуда, као 3 стана и една продавница, ќе се почне масовно продавање на куќите. Реалноста е сурова, но граѓаните во битка со финансиите исто како и општината сигурно ќе ја одберат варијантата со становите.


Да, ова е реалноста но е погрешен пристап, можеби граѓаните добиваат некои ситни станчиња и продавници, но реално губат многу. Населбата се натрупува со луѓе, инфраструктурата кубури да ги опслужи тие луѓе, се намалува зеленилото, се намалува приватниот простор итн. „Луксузот“ на една населба (и соодветно вредноста на недвижностите) зависи токму од овие работи, од квалитетот на живот кој населбата може да го пружи. Значи со овој пристап нивниот капитал во недвижности се раситнува и губи на цена.

Земи го за пример Водно, кое веќе нема Е од елитна населба (па кој сакал нека живеел таму). Додека до пред 10на години имаше плацови кои вредеа и по милион ЕУР, денеска просекот и таму се сведе на 1200-1400ЕУР за станбен простор, не така различно од скопскиот просек.

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 17-Apr-2011 at 12:35

Апсолутно се слагам. Бидејќи Гологанов како колекторска улица на Јужен Булевар во една насока би го вртела сообраќајот во спротивна насока како што е предвидено, до најблиската раскрсница е најправилно решение. Ама како што тргнала работата со проширувањето на Гологанов во 2+2 во двонасочна улица ќе мора да се прави семафоризирана раскрсница што е буквално примитивно решение. Ова важи и за раскрсницата кај Веро и за целата траса.
Решението за проширување на Теодосиј Гологанов е само една голема катастрофа која ќе го снајде градот и само непознавачите можат да ја поддржат како алтернатива на Јужен Булевар.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 17-Apr-2011 at 12:38
Originally posted by Vladimir P

@Supervisor & @pbanks

Алумина беше фабрика која е надмина времето и местото (истиот терк на градење фабрики во град - железара)


Се сложувам, воопшто не го спорам ова.


Е сега за таканаречениот станбен комплекс „Grand Prestige“ или подобро „Grand Madhouse“.

Еве го ДУП-от донесе во 2005 година, kade visinata na objektite e 16.2 m



Едини заклучок зашто е и овој и така лош урбанистички проект променет е само алчноста на општината - администрацијата

Но да прејдам на суштината:

По најавите секоја зграда ќе има по 160 станбена единици, вкуно згради 8 (не рачунајќи ги останатите) тоа се 1280 станбени единици, во просек 1.5 автомобили (што не соодветствува со норми каде се 2.2- 2.5, рачунајќи и посетители) тоа доаѓа минимум 1920 автомобили кои поради несоодветната сообраќајна комуникација мораат да се движат нис ул. Прашка која е само со широчина од 5,5 m



Ако се додадат и четирите згради кој се предвидени во ДУП-от и сега за сега се со висина на 16,2 м (кој секако ќе се променат и тие во ~30 м.) приближно 80 (160) станбена единици мин. 480 (960) автомобили.

Излегува на таа јадна улица треба да се движат 1920 + 480 = мин 2400 (3380) возила на 5.5 м улица.

Но секако тука треба да се урачунаат и постојните жители, двет училишта една поликлиника, еден административен објект .... ~ 5000 автомобили на 5.5 метарска улица.

Ве заморив со податочи, кој за жал нашите урбанисти, архитекти, општински мастиљари не се занимаваат.

Секако тука треба да се осврне и на ружа на ветрови, осончување, начин на домување ....

КИНЕСКИОТ ЗИД И ВО ТАФТАЛИЏЕ НИКНУВА



Интересна анализа, не сум размислувал за овој проект од овој агол. Иако сметам дека треба да има некаков „buffer“ од згради помеѓу булеварот и самата населба (каков што всушност има и на страната на Партизанска), аргументите се на место.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 17-Apr-2011 at 12:42
Originally posted by Supervisor


Ова важи и за раскрсницата кај Веро и за целата траса.
Решението за проширување на Теодосиј Гологанов е само една голема катастрофа која ќе го снајде градот и само непознавачите можат да ја поддржат како алтернатива на Јужен Булевар.


Раскрсницата кај Веро е одличен пример како не треба да биде, а како ќе биде доколку од Гранд Престиж пуштат 2 приклучока кон Гологанов.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 17-Apr-2011 at 14:44
Originally posted by pbanks



Не се слагам, ниту има место да се шири ниту пак е предвидено таму да има позначајна сообраќајна артерија.
Да, ова е реалноста но е погрешен пристап, можеби граѓаните добиваат некои ситни станчиња и продавници, но реално губат многу. Населбата се натрупува со луѓе, инфраструктурата кубури да ги опслужи тие луѓе, се намалува зеленилото, се намалува приватниот простор итн. „Луксузот“ на една населба (и соодветно вредноста на недвижностите) зависи токму од овие работи, од квалитетот на живот кој населбата може да го пружи. Значи со овој пристап нивниот капитал во недвижности се раситнува и губи на цена. Земи го за пример Водно, кое веќе нема Е од елитна населба (па кој сакал нека живеел таму). Додека до пред 10на години имаше плацови кои вредеа и по милион ЕУР, денеска просекот и таму се сведе на 1200-1400ЕУР за станбен простор, не така различно од скопскиот просек.


Па да, у право си, не мислев на некоја сообраќајна алтернатива, али барем сегашната состојба мора да се смени, последен пат коа возев ми изгледаше улицата прилично очајна. Е сеа, пред некој ден имав прилика да слушам излагање на Стевче кај мене на факс и човекот сосема реално си ги кажуваше проективе како добивка за општината и урбанизација на тој дел. Факт е дека треба да се урбанизира тој дел, можеше подобро со парк, пешачка зона, можеби и мали стнабени згради, со 2-3 спрата, бидејќи реално сликата во тој дел е релативно неурбанизирана (зборам за делот кај алумина и малце понатаму). Нормално, ако јас дојдам кај градоначалникот и му дадам 2 милиони евра за комуналии, не верувам дека би ме одбил ако се знае дека со тие средства општината може да изгради многу објекти за подобрување на животот.
Водно ми е болка. Особено што иам одличен поглед на Водно баш од кај шо ми е компјутерот и не ми се верува како успеаја за 3-4 години да го окупираат во толкав број. А и да го уништат наравно.
Јас во друга нишка пишав дека сум против градење на згради и во Аеродром, ама ако се знае дека Аеродром и нема капацитети ко Гази Баба да има големи примања, мораат општиниве да продаваат слободно земјиште за да земаат пари, а нормално и градоначалникот малце да се нафатира. Да би биле богати оптшините, со решени сообраќајни решенија, со пропратна инфраструктура, со сите овозможени услови за пријатен живот, мислам дека ниту граѓаните би се решавале на ваков потег, а ниту пак би седеле со скрстени раце доколку се прават вакви индијански решенија. Се дотогаш вакви грдосии ќе никнуваат.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 17-Apr-2011 at 15:39
Originally posted by Vladimir P

Една идилична улица, населба во која мирно живеевме 46 години а која набрзо ќе постане лудница, заради алчност на општината за профит а не за подобрување на начинот на живеење на своите граѓани.



Не можам да сфатам вакви постови. Пробав. Не можам.


А што треба улицата да остане иста и во следните 200 години? Зар не треба да се очекува дека градот расте и се шири, и дека не може парцели во скоро центар на град да останат ливади? За ливади се знае кај има.

Ќути и трај што и куќите не ви ги предвиделе да се рушат и да се прави комплекс врз целата населба. Тоа (кога би имало закон во оваа држава) би било многу логично и одлично решение, наместо со Тафталиџе да се случи истото што се случи со Д. Маало - тотален хаос и самовластие во никаква урбанистичка целина.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 17-Apr-2011 at 17:56
@krale,

Ајде ко на деца да ти објаснам за да можеш да сватиш, ќе пишувам споро.

Улицава која е широка 5.5 м е постојна и не може да се шири.

- Зашто.

Бидејќи од левата страна има приватни објекти-стари а од десната веќе изградени нови приватни објекти - Машино промет, школите Нова-1, Нова-2, К-15, и уште еден објект.

- И ?

Ни едните ни другите веќе не може да се рушат за да се направи поширока улица која ќе опслужува веќе огромен број на возила.
Или тоа значи, дека ќе остане уште 200 години, освен акој некој сето тоа не го откупи па потоа промени.

И мој Креле, заклучок за сето ова е:

Урбанистите (луѓе кој проектираат одредени заедници) кога го правеле Тафталиџе го проектирале за одреден број на станари, но денешниве урбанисти пробуват да спикаат многу патници во едно возило (што не е дозволено).

А за домашна е:

- Да повториш што е УРБАНИСТ, проектант, архитект, екологист, животна средина ... НОРМИ ...



П.С. Крале каде виде, каде прочита, овие парцели да останат ливади, ..... Значи прво се гледа после се чита и сето тоа се анализира е после ќе можеш да сватиш и на крај да коментираш.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2446
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 17-Apr-2011 at 21:57
Прашка и донекаде Варшавска веќе се хаос секое утро кога ги носат децата на школо во НОВА и КЕМАЛ/КОМЕНСКИ а тек што ќе биде кога ќе никне комплексов...само чудно ми е што се крева глас само за тоа, а не и за Г-МОЛ.
Се надевам дека сепак поголем дел од сообраќајот ќе се одвива преку МТГ.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 17-Apr-2011 at 23:53
Епа не може Владимире да се живее во град, а да се нема коли на улица. Значи за тоа си постојат селата.

Што па мене, или некој во градов, го интересира дали тебе ќе ти се наруши идилата што ти ја пружил градот 46 години? Што па има тебе да те праша дали улицата ти одговара или не, дали ќе ти фрли сенка комшијата или не? Да не е твоја улицата случајно?
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 18-Apr-2011 at 00:01

Види батка не може преку ноќ да се смени урбанистички план. Втора работа каде (освен кај нас) се случува во среде населба која е планирана за повеќенаменски куќи и колекторски улици за жителите на тие куќи по одредени норми кои се исполнуваат да се продаваат истите и на нивно место да се градат згради?? Не само што е унаказување на просторот туку се губи функционалноста и се загушуваат уличките кои не се предвидени за згради и објекти со висина од 15 метри.
Знаеш кој е проблемот? Ваквите печурки се купуваат од страна на провинцијалците (не сакам никој да навредам) и се доселуваат од село, во град па и многу не бираат. Проблемот е до општините и до маркиците тука има многу матни игри се за пари!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 18-Apr-2011 at 00:15
А кој вика дека урбанистички план не се менува преку ноќ? Што, да не треба комшиите да го гласаат проектот? Па кај го има тоа у свет?

Во врска со куќите си баш во право, истото го кажав и јас, нека биде среќен што државава е хаос, иначе треба по некоја логика и куќите да се срушат - цела населба, и да се изгради една урбанистичка целина, а не ко Д. Маало да никнат зградички без никаков ред и поредок.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.078 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.