Јавен автобуски превоз (општо) |
Post Reply | Page <1 6566676869 85> |
Author | ||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1321 Posted: 23-Jan-2016 at 19:09 | |
еднаш така си се изначекав пола саат автобус затоа што на таблата пишуваше 5 минути |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1322 Posted: 24-Jan-2016 at 19:30 | |
И јас сум чекал претходно по 20-30 мин кога пишувало 5 минути ,ама сега гледам дека редовно си доаѓаат, најверојатно се пресметува некако со равенка преку GPS.
|
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1323 Posted: 25-Jan-2016 at 02:29 | |
|
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #1324 Posted: 21-Feb-2016 at 14:00 | |
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #1325 Posted: 08-Mar-2016 at 23:34 | |
Подолго време нема информации за имплементацијата на електронските картички.
Може некој да сподели искуство, некои тековни проблеми кли се јавуваат со електронската карта? |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15041 |
Quote Reply #1326 Posted: 19-Mar-2016 at 09:14 | |
ПРИВАТНИТЕ ПРЕВОЗНИЦИ СЕ ПОДГОТВУВААТ ЗА ЕЛЕКТРОНСКА НАПЛАТА
Приватните претпријатија „Слобода превоз“ и Макекспрес“ се подготвуваат за влегувањето во системот на електронска наплата на Јавното сообраќајно претпријатие. Во нивните автобуси за јавен превоз веќе се поставуваат таканаречените валидатори, апарати со кои се врши адаптацијата за примена на новиот систем за наплата со електронски картички. Се монтираат и фискални апарати, истите кои веќе ги има во автобусите на ЈСП. Таканаречениот АВЛ-систем ќе биде инсталиран во 500 автобуси, од кои во 384 на ЈСП и во 116 на приватните превозници. Со вклучувањето на приватниците во електронскиот систем за наплата кој е најавен да започне од 1 мај, граѓаните со електронските картички ќе можат да се качуваат во првиот автобус што ќе им наиде на постојка, било да е приватен или на ЈСП, а хартиените билети ќе бидат укинати. Приватниците требаше од 1 јануари да бидат вклучени во електронскиот систем за наплата, а бидејќи навреме не се подготвија и не ги инсталираа валидаторите, Градот им даде рок тоа да го направат до 1 мај и овој пат градските власти се убедени дека рокот ќе биде испочитуван. Електронските билети можат да се купат во билетарниците на ЈСП и во 36 маалски продавнички, специјално обележани дека продаваат билети за јавен превоз. Новиот систем за наплата веќе е поставен во 377 автобуси на ЈСП. „Интензивно работиме на поставувањето на валидаторите во нашите автобуси и досега се' тече според договореното и навистина нема никаков застој ниту, пак, проблеми. Со Градот имаме одлична соработка и нема зошто да се сомневаме дека ќе има каков било проблем за старт на електронскиот систем на наплата и во нашите автобуси“, објасни Ленин Јовановски, директор на приватното претпријатие „Слобода превоз“. http://www.utrinski.mk/default.asp?ItemID=68D564FC5C20D64FB9FE921EFCBA8608 |
||
За сè има вторпат
|
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1327 Posted: 19-Mar-2016 at 09:24 | |
36 маалски продавнички???
абе нема леб да купувам туку ќе се возам во автобус... не знам што е толку тешко во 21-ви век, ако не автомати, балем некои билетари во форма на привремени бутки да има на секоја постојка |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #1328 Posted: 03-Apr-2016 at 13:51 | |
Скопје со овие електронски картички не може да го достигне нивото на еден Улан Батор. Замислете, кај нив електронската картичка чини околу 1.5 €, може да се пополнува од 0.2 € па сè до околу 40 €, и нема рок на истекување. Со една картичка може да се плати и за повеќе патници. Сè што треба да направите е да ја провлечете картичката онолку пати за колку што патници плаќате. Електронската картичка може да ја купите на 190 места во Улан Батор, со тоа што се планира бројот на местата каде што може да се купи картичката да се искачи на 500.
http://mongolia.gogo.mn/r/147423 |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1329 Posted: 03-Apr-2016 at 14:37 | |
Kako go najde Ulanbataar alal da ti e. |
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1330 Posted: 26-Sep-2016 at 13:50 | |
Ќе се набавуваат 20 електрични двозглобни автобуси со дизајн на трамвај. Тоа што јас го предлагав уште пред неколку години.
Eve primer za vakvo vozilo. Edited by kultuzin - 26-Sep-2016 at 13:52 |
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1331 Posted: 26-Sep-2016 at 14:10 | |
И ќе речат после трамвај напраивме... Импровизација до импровизација... катастрофа...
|
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
ToniB
Newbie Joined: 26-Mar-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 28 |
Quote Reply #1332 Posted: 26-Sep-2016 at 14:37 | |
Пред шест години се возев во метро во Њу Јорк, со двајца пријатели. Кога бев да купам карта, госпоѓата на билетарата ми кажа да купам една картичка со кредит за тројца и да ја поминеме три пати на влезот. Дека нема од купување на индивидуални картички за сите тројца. Тоа е малку поинаку зошто чим влезеш во метро системот, готово, нема контроли. Ама сигурно тие читачите кои ги користат контролорите на ЈСП може да прочитаат колку пати била помината картичка во тој автобус. Многу глупо ако не може. Билет е билет. |
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1333 Posted: 26-Sep-2016 at 14:49 | |
Не е ова импровизација туку според мене најдобро решение. Трамвајската мрежа е непотребно голема инвестиција. Раскопување на улици, огромни трошкови за одржување, тотална нефлексибилност, нерамни коловози и уште многу недостатоци. Трамвајот во денешно време можам да го оправдам само во случај ако се работи за Метро. А вака имаме автобуси со сличен капацитет, се надевам дека за истите ќе се обезбедат посебни ленти за движење. Цената на набавка и на одржување е неспоредливо помала и поедноставна. Затоа и пред неколку години го предлагав оваа решение. |
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1334 Posted: 26-Sep-2016 at 14:52 | |
Оф море... кога ќе сфатите дека трамвај/метро не е само ради капацитет...
Иначе да... подобро е од двокатни автобуси со две врати... Исто како и претходните хармоники што ги имавме... не нешто мн поразлично... само што ќе изгледаат на трамваи и ќе се лажеме дека се... Edited by FoSsiL - 26-Sep-2016 at 14:54 |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #1335 Posted: 26-Sep-2016 at 15:09 | |
Дали се работи за хибридни трам-буси како во Малме: https://www.vanhool.be/ENG/actua/vanhooldeliversf.html |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1336 Posted: 26-Sep-2016 at 15:19 | |
Јас се надевам. Кога зборев за ова пред некоја година токму на Van Hool и мислев. Особено затоа што сега веројатно е многу практично со нив да се оствари соработка. |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #1337 Posted: 26-Sep-2016 at 17:02 | |
Овие налудничави идеи на поранешниот премиер може да се реализираат во неговиот стан. Нека си купи вакви играчки и нека ги постави. На Скопје му треба вистинска алтернатива за автобускиот превоз. Тоа значи одвојување на транспортот од постоечката патна мрежа на:
1. посебна трамвајска мрежа; 2. постоечката железничка инфраструктура Сите овие глупости, како што е: автобуси со дизајн на трамвај, тризглобни автобуси, двокатни автобуси, се производ на личните преференции на Груевски. Се работи за хиерархиска грешка. Позади трамвајот во Скопје стои цела една документација од бројни странски консултантски куќи и експерти, позади градската железница стои цела низа на експерти кои го работеа Мастер планот за Град Скопје по земјотресот, додека позади автобускиот трамвај стои само сулудата идеја на поранешниот премиер. |
||
hcitrS
Senior Member Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 874 |
Quote Reply #1338 Posted: 26-Sep-2016 at 17:55 | |
Добро бе луѓе аман со тој трамвајот, кај општеството, архтикетурата, идеологијата, светогледот ни се на ниво на средина на 19-ти век, па уште и транспортот таму да го вратиме. Не сте виделе никогаш како изгледа една просечна шахта во Македонија? На ниво на цела држава има 17 (седумнаесет) нормални, правилни шахти. Останатите неколку десетици илјади се или 10 цм под нивото или над нивото на асфалтот, ако не се и реални вулкански кратери. Епа, кога веќе си ги замисливте шахтите, замислете „линеарна шахта“ од на пр. 6 км по Партизанска. Има партали да ги напрајме гумите на сите коли, точаци, патики, колички. Непребродливи канали по должината на најбинтите булевари, да не прајме муабет за сообраќајки.
Најостварлива работа во СК спорд мене е една од лентите на Партизанска, за почеток од Влае, па до Бит Пазар физички да се оддели и да возат двозглобни автобуси (штелдиви, еко итн.), со афреквенција во раш аур на секоја 1-2 мин. А во Аеродром можи да се изведи истото, само веќе со електричен погон, има повеќе простор по булеварите. Edited by hcitrS - 26-Sep-2016 at 17:57 |
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #1339 Posted: 26-Sep-2016 at 18:17 | |
Двозглобни автобуси без посебно наменети ленти за нив во Скопје многу лесно може да предизвикуваат и застои, посебно во сообраќајниот шпиц, особено кога не ќе можат да завртат на рскрсници. Но, ако се инкорпорират во БРТ системот, тоа би бил полн погодок за Скопје. Во линкот имаш по две слики од сообраќајната гужва на улиците во Гуангжу пред да се воведе БРТ и две слики од улиците на Гуангжу по воведувањето на БРТ. http://regionalities.hhh.umn.edu/2010_03_01_archive.html |
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
Robbi-MKD
Senior Member Joined: 25-Oct-2008 Location: GER, Dortmund Online Status: Offline Posts: 100 |
Quote Reply #1340 Posted: 27-Sep-2016 at 15:44 | |
Јас баш би ја поздравил новата идеа т.е план на наредниот премиер Никола Груевски за воведување на оваа нова инновативна технологија и кај нас во Македонија и незнам зошто затебе се‘ се тоа „само глупости„?????.....од 1963 до сега има над 50 години и незначи дека ако тогаш нешто се планирало дека и во денешно време мора да се експлоатира и да се држиш стриктно за некои скапи и неисплатливи решениа само затоа што некој некогаш нешто планирал, а кога било по изводливо ради помаалиот обен на сообраќај и градби, не го направил !!! Поготово знаејќи го менталитетот на возачите кај нас, трамвајот е опасна работа (барем такво мислење имаа повеќето форумџии на оваа тема), а и хаосот кој би се створил за време на неговата изградба а и после тоа. Од финансиски аспект е мноогу поевтино и плус еколошко без СО2 емисии, впрочем за овие три точки (1.модерно, 2.економичност, 3.екологија т.е животна средина) и се бориме цело време нели!?!?!? |
||
Не си глуп кога нешто незнаеш, туку кога се правиш дека знаеш сe´!
|
||
Post Reply | Page <1 6566676869 85> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |