build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Јавен автобуски превоз (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 798081
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 13055
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1601 Posted: 17-Nov-2021 at 18:26
Славески: Бесплатниот јавен превоз може да се реализира во догледно време

Претседателот на Советот на Град Скопје, Трајко Славески денеска изјави дека бесплатниот јавен превоз може да се реализира во догледно време со, како што рече, зголемена ефикасност на ЈСП „Скопје“.

-Во моментов и изминатите неколку години со проширувањето на правата за користење бесплатен јавен превоз, почнувајќи од пензионерите, зголемувањето на бројот на денови во работната недела, понатаму студентите и други категории на граѓани, најголем дел од корисниците, оние кои се упатени на користење на јавниот превоз, веќе користат бесплатен јавен превоз, изјави Славески по конститутивната седница на Советот на Град Скопје.

Прашан за БРТ системот на јавен превоз во Скопје (Bus rapid transit – BRT), Славески изјави дека градоначалничката на Град Скопје, Данела Арсовска ќе има поддршка за тоа.

-Ќе го поддржиме нејзиното мислење за овој проект, рече Славески. Потсети дека ја поддржале Арсовска во изборната кампања и, како што додаде, го поддржуваме ставот да се оди со друго решение, со набавка на еколошки автобуси.

Советникот Реџеп Исмаил од Левица изјави дека тие начелно поддржуваат бесплатен јавен превоз, но, како што рече, зависи во каква форма ќе биде претставено пред нас. Смета дека тоа не може брзо туку така да биде дадено на Совет и да се изгласа.

-Мора службите да поработат каков ќе биде концептот, како ќе се финансира, што ќе значи за Градот, дали има инфраструктура Градот тоа да го издржи, дали Јавното претпријатие „Скопје“ има капацитети, што треба да се прави во однос на тоа…Доколку дојде до таква работа, ние ќе ги оцениме сите постапни работи кои би требало да доведат до тоа за да да нема никакви негативни ефекти, да се минимализираат, рече Исмаил.

Според него, треба да се одредат некои социјални критериуми. Смета дека бесплатниот јавен превоз не е возможен за сите и додаде оти тоа и не е препрачливо. – Ние имаме голема класна раслоеност во Македонија, особено во Скопје, затоа тука треба пропратно со таа политика за бесплатен јавен превоз да се ограничат оние кои секојдневно со автомобили не го користат јавниот превоз, да има некое скалило за оние кои можат да го користат овој превоз бесплатно. Секако тој треба да биде достапен на повеќе луѓе, изјави Исмаил. Додаде дека треба да се работи и на инфраструктурата во Скопје.

Тој изјави дека не е запознаен со БРТ системот на јавен превоз во Скопје и оти треба да се видат аргументите.

https://nezavisen.mk/slaveski-besplatniot-javen-prevoz-mozhe-da-se-realizira-vo-dogledno-vreme/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 13055
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1602 Posted: 25-Nov-2021 at 18:25
ПОЛОВИНА ОД ВОЗНИОТ АВТОБУСКИ ПАРК ВО МАКЕДОНИЈА ТРЕБА ДА СЕ ПРАТИ НА ТОПЕЊЕ ВО СКОПСКА ЖЕЛЕЗАРА - КАКО СТАРО ЖЕЛЕЗО



https://24.mk/details/polovina-od-vozniot-avtobuski-park-vo-makedonija-treba-da-se-prati-na-topenje-vo-skopska-zhelezara-kako-staro-zhelezo
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2047
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1603 Posted: 25-Nov-2021 at 18:30


Uste e i dobro ako e polovina! Jas mislam najmalku 3/4?!
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 13055
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1604 Posted: 25-Nov-2021 at 18:40
Originally posted by Denko



Uste e i dobro ako e polovina! Jas mislam najmalku 3/4?!


Апсолутно се сложувам,од она што го знам за во Скопје скоро сите приватници имаат крш автобуси кои веќе се вон било какви стандарди и исправност но при мали брзини и градска средина ги сметаат за одлични иако имаат минимум по 20 години и се многу истрошени.
Да го земеме и ЈСП ќе видиме дека Итонг и Лаз се веќе многу истрошени,кај скоро сите им тече моторно масло(уље) и се фрла пилевина под Транспортен за да ги упие мрсните флеки.Ништо не сервисираат навремено,гумите им се многу излижани и сето тоа е една голема опасност.
Кај меѓуградскиот превоз од автобуси во подобра кондиција се дел од оние на Руле,Галеб и некои од минибусите но и таму има многу недостатоци кои треба да се средуваат.
Незнам што треба да се случи за да се превземат поригорозни контроли,што воедно ќе значи дека многу компании би требало да згаснат,да останат со по 2-3 возила и токму ова мислам дека е причина што никој не сака да потегне посилни мерки во оваа област.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2047
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1605 Posted: 25-Nov-2021 at 19:46
Originally posted by stef4o

Originally posted by Denko



Uste e i dobro ako e polovina! Jas mislam najmalku 3/4?!


Апсолутно се сложувам,од она што го знам за во Скопје скоро сите приватници имаат крш автобуси кои веќе се вон било какви стандарди и исправност но при мали брзини и градска средина ги сметаат за одлични иако имаат минимум по 20 години и се многу истрошени.
Да го земеме и ЈСП ќе видиме дека Итонг и Лаз се веќе многу истрошени,кај скоро сите им тече моторно масло(уље) и се фрла пилевина под Транспортен за да ги упие мрсните флеки.Ништо не сервисираат навремено,гумите им се многу излижани и сето тоа е една голема опасност.
Кај меѓуградскиот превоз од автобуси во подобра кондиција се дел од оние на Руле,Галеб и некои од минибусите но и таму има многу недостатоци кои треба да се средуваат.
Незнам што треба да се случи за да се превземат поригорозни контроли,што воедно ќе значи дека многу компании би требало да згаснат,да останат со по 2-3 возила и токму ова мислам дека е причина што никој не сака да потегне посилни мерки во оваа област.
Jas mislam deka toa e samo delumna pricina za neposegnuvanje posilni merki. Onaa glavnata e otsustvo za red i standardi. Ne samo vo soobrakajot tuku sekade bez isklucok. Inaku ako nekoj nema pari da organizira bezbeden prevoz neka otvori piljara. I ne e problemot samo tehnickata sostojba na vozilata. Vo ist rang e i nacinot na vozenje...    
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 798081

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.406 seconds.

Copyright ©2007 - 2021  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.