Спомен куќа на Мајка Тереза |
Post Reply | Page <1 1819202122 23> |
Author | |||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #381 Posted: 27-Jun-2009 at 00:01 | ||
|
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #382 Posted: 07-Jul-2009 at 00:22 | ||
|
|||
Cartman
Groupie Joined: 30-Mar-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #383 Posted: 08-Jul-2009 at 18:08 | ||
ШЕСТ МЕСЕЦИ ОД ОТВОРАЊЕТО Поплавен Спомен-домот на Мајка Тереза Поројните дождови го поплавиле дворот на куќата и делот каде што се наоѓа лифтот, па надлежните биле принудени да доградат дополнителни олуци Поројните дождови, кои изминатиов месец речиси секојдневно ги имаше во Скопје, ја поплавија Спомен-куќата на Мајка Тереза, па надлежните биле принудени да доградат дополнителни олуци за собирање на атмосферската вода.Рената Здравковска, директор на Спомен-куќата на Мајка Тереза, вели дека олуците, кои биле изградени според првичниот проект, се покажале како недоволни, бидејќи поројните дождови го поплавиле дворот на куќата и делот каде што се наоѓа лифтот. Таа објаснува дека поради ваквата ситуација биле принудени да доградат уште неколку олуци и оти затоа на Спомен-домот подолго време стои градежното скеле, иако овој објект официјално беше пуштен во употреба во јануари годинава. "Скелето стоеше и затоа што требаше да се поврзе системот за климатизација во горниот дел на објектот каде што се наоѓа капелата, со разладниот систем кој е сместен долу во објектот. Градежните работи се веќе завршени и уште денес, најдоцна утре, скелето ќе го отстраниме", вели Здравковска. Таа објаснува дека сите простории во Спомен-куќата се отворени за посетители и оти од оваа недела повторно ќе почнат секоја среда и секоја сабота да држат миси во капелата. Аквариумот со рипки, пак, кој се наоѓа во приземниот и подрумскиот дел на објектот, сe уште не е готов, бидејќи фирмата изведувач на градежните работи ГП "Гранит" требало да набави специјален гребен и рипки за да може да проработи. "Како што знаете, за отворањето беа ставени неколку обични рипки, кои потоа ги извадивме. Во меѓувреме, треба да се стави специјален гребен внатре во аквариумот, а колку што сум информирана, рипките се веќе нарачани и до крајот на овој месец и аквариумот треба да профункционира", вели Здравковска. (Е.А.) http://www.vest.com.mk/?ItemID=22E913AD59A8A24986408F454BB25130 |
|||
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #384 Posted: 05-Aug-2009 at 09:40 | ||
Сликава е преземена од on.net.mk |
|||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #385 Posted: 05-Aug-2009 at 16:56 | ||
Bozinovski's atrocious design & schizophrenic creations - за жал, квалификации токму на место... |
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #386 Posted: 07-Aug-2009 at 13:50 | ||
|
|||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #387 Posted: 08-Aug-2009 at 11:09 | ||
мораме да му честитаме на Вангел, се прослави во англиско списание
|
|||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #388 Posted: 07-Sep-2009 at 08:55 | ||
|
|||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3625 |
Quote Reply #389 Posted: 05-Oct-2009 at 21:18 | ||
ех па биваше ли професорава да и се руга на Македонија надвор, разбирам некој од надвор да бљува, но навистина е греота сами да се омаловажуваме, небаре со тоа како факултет ќе се иперат за својата некомпетентност да произведат квалитетно урбано ткиво во градов, инаку дивна му е првиот другар на грчев на архитектонски, но без разлика како професор не смеела да се спушта толку ниско, како некој друг да е крив што сите пријавени решенија за конкурсот беа кое од кое покатстрофално, а од цел калабалак само ова имаше навидум некаква македонска симболика
|
|||
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #390 Posted: 05-Oct-2009 at 21:45 | ||
Многу поголем беше безобразлукот да се направи ова чудо, а уште поголем безобразлук беше во најблаго кажано сомнителни услови да се „победи„ на конкурсов (или конкурсите) со еден ист труд...
...два три збора кажани или напишани не се ништо, ама куќаркава, што веќе почна да пука по шавови (сигурно заради фантастичните инжинерски решенија применети во деталната разработка) ќе ни остане да си ја кречиме секоја сезона уште долго време... Edited by Dave Gahan - 05-Oct-2009 at 21:46 |
|||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #391 Posted: 06-Oct-2009 at 00:18 | ||
Многу е очигледно дека не се руга на Македонија, туку на вангеловото „ремек дело“ и тоа сосема со право и добро образложено. Мада и на државата комотно може да и се ругаме за улогата во целиот случај. Ама се си мислам дека тогаш би следело и отворено сатанизирање со предавнички етикети, не само суптилно
А и јас разбирам странците да не бљуваат. Има што да бљуваат и ќе не бљуваат. Џабе ние и да го засипаме објектот со најласкави комплименти... Од друга страна со критика, ваљда барем малку ќе ја поправиме сликата за Македонија, да не мислат оние надвор дека тука мнозинството сме на иста фреквенција со оној лудакон. Така да нема ништо предавничко во написот на професорката, токму напротив. И друго ме буни. Зошто евидентната критика на странците да ја доживуваме само како бљување, а не ја земеме барем како минимум објективен критериум? Па не е ваљда и странците да го мрзат Вангел и да му завидуваат (како што господинот еднаш ги објасни домашните жестоки реакции против неговиот проект), па ете затоа го напаѓале... За овој архитектонски злосторник историјата ќе си го каже своето. За жал ние сепак ќе мора да ја трпиме неговата оставштина, барем некое време. Јас лично се надевам не предолго.
Да, сигурно затоа Вангел „победи“ Да те потсетам, Вангел беше дисквалификуван поради несоодветен проект. Е зошто и како после се организираше втор конкурс (нели таен...) на кој Вангел учествуваше со истиот проект и замисли победи, нека суди секој за себе. Edited by Cloverstack - 06-Oct-2009 at 00:30 |
|||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3625 |
Quote Reply #392 Posted: 06-Oct-2009 at 03:06 | ||
никој не е паднат од марс и на сите им е јасно дека спомен куќава не е ни ремек дело со грандиозни пропорции, но секој објект и проект може да се перцепира и позитивно и негативно што и самите посетители така го доживуваат, еве да ги земеме како неутрални странците, кои искрено како патници и набљудувачи бар досега од оние кои чув коментар воопшто не е негативен... факт е дека се создаде фама и уште од старт се дочека на нож идејава, што можеби е за некого и оправдано и логично, но мислам дека ова со бљувањево е претеризам, ајде плукајте по театарот или архивот како барокни и класични карикатури, но кон експеримент каде бар во мал дел некако е вклопена македонски архитектонски елемент тоа е навистина смешно, особено кога истото го прават професори на архитектонски чии аршини имаат одамна фатено прашина и не се ни осмелуваат да излезат од едноличните и пластичните концепти на конструктивизмот... проектот и самата идејата за музејов се екстра, додека изведбата е фуш, и наместо да се критикува пристапот на владата да бира најефтин изведувач, кој всушност и довел да експериментов излезе фуш (што е до камената фасада), се критикува нечија вонвременска размисла, она со стар-трек е добра аналогија, но технократи т.е. боргови во случајов се бљувачите особено од дома, кои осет имаат само за вештачка бесчуствителност земено архитектонски на која како приказна т.е. идеја врзуваат крајно закржлавени концепти на формализам... а за објективните критериуми на странците незнам што да кажам, небаре немаат попаметна работа па со нас ќе се занимаваат, тоа се платени или во најдобар случај влечени за јазик полтрони кои негледам што би постигнале со своите анализи кај нас или пак надвор, но ме чуди како можат тукашниве "критичари" да немаат ама ич усул дека со ругање по светски познати списанија за архитектура дека всушност оставаат најгрда слика за земјава. дефинитивно приказнава на професоркава поминала како интересна само заради бљувањето а не заради некоја особено разумна анализа, а капак уште оваа бљуваница од напис качен е на амазон и како оделна статија која може во секое време и да се купи, абе нека одат во тоа своите зачмаени кабинети во тоа фосилот од зграда (касарна) и нека продолжат да штанцаат медиокритет во недоглед... мој личен заклучок е дека треба критика па дури и за генијалните дела, но не смее човек нивото да го спушти на ментално онанирање по медиуми, особено не доколку станува збор за професор! на дотичната би и препорачал шизофренијата прво да ја побара кај себе а потоа кај останатите колеги, во случајов вангел, и гарантирам дека процентот на професионална избеганост кај неа е далеку поголем. баш ме интересира што би понудила таа како решение! |
|||
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #393 Posted: 06-Oct-2009 at 07:39 | ||
еее...што требаше Аруп да му праи детаљ на керамида или на прозор од тоалет што гледа кон главно градско шеталиште, па сега испадна дека мајсториве му се криви што не излезе како што треба...ние трева ли пасиме овде!? Ај те молам! Преку ред се стаи да пред сите да гради спомен дом (што прашање е колку беше неопходен) во време кога пола народ е на улица и сега испадна малку пари дека му дадоа...требаше да му текне за тоа уште кога ја договараше работата во штабот, сега нема враќање... И јас не сум фан на тие што се најгласни со критиката, ама ај еднаш коментирај ставови, а не кариери и карактери, дека ако ја стаиме на тапет овде психофизичката состојба на авторот на објектот и уште пострашните (од факултетот) „бараки“ од кои што очигледно избегал, ќе треба нови сервери со поголем капацитет да бара форумов...па ако сакаш може да извадам мал милион детали што се однесуваат на лошата дијагноза на менталното здравје на горенаведениот, а ни еден збор не е напишан овде за тоа, а со вулгарноста што ја покажува при дискусиите со колегите си го заслужил тоа од глава до пети... |
|||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|||
ArchiTechTone
Senior Member Joined: 19-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 280 |
Quote Reply #394 Posted: 06-Oct-2009 at 08:37 | ||
За архитектурата на објектов нема да коментирам, грд е, и треба да се сруши. Нема што повеќе да се каже. (остатоков од постот е метафора, кој го мрзи, нека не чита)
Ме нервира претераната инфантилност во целава ситуација. И мало дете ќе направи торта од кал на кујнската маса, и ќе се гордеее со тоа. Ако уште тортата е посветена на мама, тато, бато, или некоја драга почината баба, тогаш оваа торта ќе биде фотографирана и претставена на гостите како мил гест, на мило дете. И, додека детето е наивно и неговата постапка може да биде прифатена со одобрување, овде станува збор за подеднакво инфантилен гест(бунарчиња, порта, архетипски претстави за куќа), спроведен од возрасен човек со помош на институции, кој пробува да се прошлепа на топлите емоции за починатата баба. И успева. Некој успеа да провлече торта од кал на искључително скапа маса во центарот на градот. подеднакво неочекувано, на подеднакво несоодветна локација. Но сето тоа ќе се проголта бидејки во прашање е топлиот сентимент за починатата баба нели? Позитивна анализа без национал-романтични тонови ќе ја прочитам и ќе ја почитувам. Не само за овој објект... За било кој од старо-новиве. Проблемот е што сите до еден манипулираат со сентименти за да провлечат лажна естетика. Затоа не гледаме јавни презентации, туку само сечење на ленти, не гледаме студиозни анализи за самите објекти туку фасади и генерички реторики за традиционална архитектура, старо скопје, антика и сл. Затоа и не можам да го прифатам објектов. Мислам дека целата фарса со архитектурата во државава почна со овој објект. Добро можеби не ја почна, но сигурно беше главна точка на пресврт. Не ни требаат слатки гестови, ниту носталгични лелекања- ни требаат издржани идеи и визија. Добрата архитектура сама ќе излезе од нив. А да се пробува да се размислува дали кал е правиот избор или подобро е некоја друга смеса (како што правеше Бетон) е промашување на поентата. Обвинување на мајстори за лоша архитектура е класично префрлање на топката. |
|||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3625 |
Quote Reply #395 Posted: 06-Oct-2009 at 18:04 | ||
ако си архитект ќе знаеше архитектоне дека изведбата е подеднакво битна како и самиот проект, лично сметам дека и најлошата идеја и најлошата приказна доколку добро помине во продуцентскиот дел истата и ќе се продава како хит, па дури се работело и со мал буџет, но пред се битен е мајсторот... земи ја пример филмската индустрија, дури и со дустабанлии од актери без никакво искуство, па и сценаристи кои биле претходно келнери, најбитна алка во системот е режисерот - изведувачот, кој немора да биде славен или да располага со огромен буџет за да некој материјал го склепа перфектно, но за национални проекти каде државата застанува зад нив речиси ретко излегуваат шкартови, можеби нема или ниту треба да биде блокбастер филмот, но сепак има своја вредност... идејава на вангел особено ја подржувам бидејќи човекот бар и малку се потрудил да вклопи македонски архитектонски елементи, кои за жал заради лошата изведба неможат ни приближно да доловат таква атмосфера, ем што режијата на гранит била катанга, ем што и самото сценарио двајца го пишувале, и ова го сметам кај проект од ваков тип како голем недостаток кој воедно довел и до збркан концепциски идеен проект. сепак намерата бар малку или некако да се вметне македонски белег на овој спомен дом ме радува, но дефинитивно како проект треба да се ревидира и фасадно и партерно, а аза симболиката со вецејата да гравитираат кон запад сосем се сложувам особено за еден ваков објект, но не секој има разбирање и осет за приказни кои излегуваат надвор од хоризонталниот естетски момент од кој пред се човек влетува во анализа, ништо не е случајно на овој свет, па дури тоа било изведено како импровизација, што во случајов и не е! ~ никој од никого не бара нешто да прифати или со нешто да се соживее, но не треба човек да паѓа во избезуменост од нешто што има потенцијал (доколку се среди во продукцискиот дел) невоообичаено но достојно да не претстави пред светот! а уште полош момент е професори наместо анализа за тоа што и како може да се оправи од постојнава лоша изведба, да се истресуваат по свет ширејќи некој свој его-трип филм заради оправдување на својот светоглед, без да имаат ни тронка осет дека со таквиот пристап непоправливо и наштетуваат на својата земја. Ние луѓе сами се гетоизираме, никој не ни е крив што имаме набилдано ваков песимистички амбиент, од кој се изродуваат вакви моменти кога или ништо не градиме или она што се гради го промашуваме заради скржавост и во конкурсите и во дебатите и во реализацијата... не е префрлање на топката доколку се размислува за изведбата и материјалите, целосно стојам зад размислите на бетон, едно е бокал од стакло друго од глина а трето од пластика, но исто така битно е како и во која техника ќе се изведе бокалот и дали истиот ќе ја исполни својата улога! носталгично лелекање е ова на професорката бљуе без да даде никаков констриуктивен предлог за оправање на еве според неа промашена инвестиција, но прво би и порачал да си ја сменат бистата во дворот и на архитект како андреј дамјанов да му извајаат раце, а не ко сакат мислител да стои исфрлена некаква негова биста таму во ќошот на извондредно решениот двор! |
|||
ArchiTechTone
Senior Member Joined: 19-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 280 |
Quote Reply #396 Posted: 06-Oct-2009 at 23:02 | ||
Примерот со музичката и филмската индустрија малку го измеша но во
секој случај не ти оди во прилог. Нискобуџетните работи (обично) имаат
квалитетна суштина, на другите најчесто квалитетот опаѓа обратно
пропорционално со буџетот. Во градбата за Мајка Тереза не можам да го лоцирам ниту
едното ниту другото
И да, лошата изведба е префрлање на топката. Секој проект содржи дел кој се вика архитектонски детал. треба да содржи, но да речеме дека не мора, бидејќи кај нас ретко се прави или се прави колку да го има. Во секој случај при изведбата, се потпишува договор помеѓу изведувач и инвеститор во кој се регулира што, како и колку ќе се вгради во објектот. Банална техничка работа. Доколку она што е договорено не се испочитува, инвеститорот има секое право да му се качи на глава на изведувачот или на архитектот, бидејќи не ја добил услугата за која што платил. И обично инвеститорот го користи тоа право. Тоа што во Објект, во центарот на градот, кој е од огромно значење(според тебе) некој дозволил толку мизерна изведба, укажува на тоа дека деталите никогаш не биле разработени до некаков степен на божествена убавина или разработените детали некој не ги извел како што треба. Првиот случај е несериозност на вангел(и неговиот тим) вториот случај укажува на очигледна ретардираност на инвеститорот и недостаток на основна почит кон личноста што наводно сака да ја величи со градбата во која инвестира. Врти како сакаш, приказната со деталите е неуспешна колку и самиот објект. Да тоа е фушерај, но не на изведбено ниво, туку на организационо ниво што е многу МНОГУ полошо. До ден денес тие епски детали не се поправени... тоа само елегантно ја поцртува иницијалната несериозност. А тоа демек ние сме се гетоизирале и се полниме со песимизам.... Можда си во право. Симптоматично е што овој објект толку силно се врзува со некаква си традиционалната македонска архитектура, божем најважната работа што мајка тереза ја направила е што се родила во Македонија. Не е се битни нејзините интернационални достигнувања, битен е бунарот и портата, побитна е таа приказна да се презентира бидејќи ние сме гето, све нас некој не експлоатира, ни ја краде културата и незнам што. Има песимизам на сите страни, зависи од кој агол го гледаш. Но да не забегуваме во политика.... Се слагам дека професорските текстови се помалку или повеќе суетни, но што е со другите негативни коментари од членовите кои (не) се архитекти? Не се баш малку, мора да признаеш.... |
|||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3625 |
Quote Reply #397 Posted: 07-Oct-2009 at 02:00 | ||
продукција има и во музичката и во филмската индустрија, и истата подеднакво е битен момент, но не секој може да биде продуцент, а уште помалку квалитетен. додека за нискобуџетен проект сепак најбитен режисерот, кој ќе препознае како сценариото да се прилагоди... тука доаѓа изведбата, неможеш со тапа изведувачи да истераш профи муабет, особено не ако станува збор за техника на изведба од која немаат абер! патем продуцентот на режисерот или режисерот на актерот може на глава да му скока но ако на мајсторот е дунстер сето тоа е бадијала, а капак нема буџет за екстра надворшни ангажмани... замисли како би звучеле синтезис доколку беа панкери а ги ангажираа на изворни проекти, многу јасно дека ќе имаме дебакл, колку и тоа ората да се доведени музички до совршенство, а замисли пак милчо да пишува сценарио со квентин, а тоа сценарио да е во режија и продукција на МрТВ, многу јасно дека екпериментот ќе отиде во малџиски води, особено кога ќе треба да ги истераат халуцинациите и ефектите на квентин инаку да, се сложувам дека лошата изведба па и самата идеја се жртви на лошата продукција, многу јасно дека нарачателот ја утнал уште самиот момент кога ја исфорсирал нарачката преку ноќ, но мислам дека тука се криви и самиот арх. факултет но и комората кои не успеале досега да се наметна во општествово како релевантен фактор кој неизбежно ќе мора да се консултира! абе кај нас академијата е закржлавена а не па другиве, но секоја болест мора да се прележи, проблем е ако истата стане неизлечива или пак имунитетот на архитектонската фела колабира дали заради исполитизираност или пак суета... а гетоизирањето тоа кај нас е посебен феномен, во европа и да се изведе нешто фуш никој не реагира толку жолчно како кај нас, добро можеби тоа е повеќе резултат бидејќи кај нас ретко и нешто да се изведува освен она транзиционите станбени сендвичи и тук таму по некоја деловно-стоковна расадница која обично на почетоко ветува но на крај изневерува, што сепак е врзано директно бидејќи архитектонски немаме никаков културен континуитет дали тоа станува збор за модернизам кој ќе затера во супер-модернизам или класицизам кој ќе затера во супер-класицизам, заради тоа немаме ни изведувачи вични за нормално инвентивни проекти, а не па за архитектонски експерименти... може фактор е и самата перцепција и потреба за економичност, но мислам дека станува збор за сплет на околности кои кај нас ја држат архитектурата во заложништво и естетски и технолошки, меѓу нив како куриозитет може се издвојува скржавоста или поточно амициозноста потпрена врз сиромаштија! што е до приказната, јас сум на линија дека музеите и некои други културни мери треба во некоја мера тематски да ја отсликаат нашата архитектонска култура, но сето тоа да е оставено со лезет а не со инает, тука има место и за експерименти според мене, но исклучиво крајно професионално и перфеционистички остварено, а не само печурка по дожд која чека подобно време за сечење. ме чуди како до сега не се направило некоја сеопфатна стратегија од урбанистите на овој план, многу нормално дека сега ќе се соочуваме со недоразбирања и паника, и од партиска и од еснафска и од естетска природа. ова истото ни се случува речиси во сите области, за ништо немаме трасирано насоки од каде и до каде може да се оди, сега нешто има усилби, но ова требало да е процес кој ќе постоел уште во титоизмот, а не сега дури на почетокот од крајот на општественава транзиција ние почнуваме да истражуваме, да трасираме, да разработуваме, што наметнува па друго прашање дали и граѓански и административно имаме капацитет да се надминеме себеси и брзо но квалитетно да се надокнади она што пола век не се ни правело! маратонците го трчаат последниот транзиционен круг, но се си мислам дека наместо да трчаме ние се тркаламе, па кому иде,ак ја истркаламе добро арно, а ако не здравје, друго дете... на ова кога ќе се надоврзи сеирџискиот менталитет зачинет со комплекс на ниска вредност, ние наместо енергијата да ја насочиме кон исправање и растрчување (и како јавност и како институции) ние ретерираме и дозволуваме од песимизмот да бидеме понесени, кој многу брз преминува во рамнодушност, за на крај од апатија да се флиме во очај кога ќе се најдеме во ќорсокак... |
|||
ArchiTechTone
Senior Member Joined: 19-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 280 |
Quote Reply #398 Posted: 08-Oct-2009 at 17:28 | ||
Како успеа да се префрлиш на Архитектонски и Комората, стварно не ми е јасно.
нема зошто Тарантино да работи со МТВ ако знае дека МТВ се срање и дека неможат да се исправат на неговите креативни побарувања. Нема ваљда сам да се саботира и после да кука дека МТВ биле криви за неговото неуспешно дело. Ако деталите биле толку специфични, ќе се побарале мајстори од надвор, ова сепак беше интернационален конкурс за светска личност. Иако мислам дека деталите се просечни и досадни и убеден сум дека и кај нас има мајстори што квалитетно ќе можат да ги изведат... Тука би се надоврзал и со муабетот со панкерите и синтезис. Ако панкерите ги тераш да свират нешто што незнаат, фала богу дека има можност да потфрлат. Нема зошто мајсотри кои живеат и работат во 21 век, да се однесуваат како да живеат во 15ти. Ако панкерите им оставиш да го работат тоа што знаат да го работат најдобро, тогаш може да добиеш и ремек дело. Само треба да знаеш да цениш Панк ремек дело. Нема потреба да ги спомнувам Влатко Стефановски па и Анастасија, се разбира не во контекст на панк музиката.... А интересно што си ги спомнал синтезис... И тие, исто како и вангел се бават со очигледни наративи, зурли и тапани и во наше село. После Swinging Macedonia, искочија повеќе бендови кои се бават со “традицијата“ како што после Мајка Тереза излегоа уште тон објекти кои го оживуваат минатото во повеќе од очигледен манир. Детска болест, како што кажа и самиот, ќе си ја прележиме... Да скратам, на различна линија сме, јас стварно не можам да барам возвишеност во нешто што од почеток до крај смрди на политика, и тоа корумпирана, без трошка почит за градот и ликот на Мајка Тереза. Искрено, се восхитувам како ти успеваш. |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #399 Posted: 08-Oct-2009 at 19:08 | ||
@ Max Навистина е тешко да се разбере, а камо ли да се одговори на ваков дифузен пост, каде практично со секоја нова реченица се менува темата, а најголем дел од кажаното е во сфера на крајно релативното па и апсрактното. Стилот како капак повеќе личи на некаква чудна литературна форма отколку на форумски пост. Во цел тој лабав муабет, јас лично не можам да најдам валидни аргументи или барем задоволителна доза конкретност која би била прикладна за форумска дискусија. Но ќе реплицирам барем на тоа што може да се сублимира. Прво за оние неиздржани аналогии што ги правиш со филмската и музичката индустрија. Ќе се обидам да илустрирам наједноставно што може. Ако сценариото е ѓубре, тогаш режисерот не може многу да помогне, прилично ирелевантна е целата екипа, големината на буџетот во суштина ништо не менува - филмот едноставно нема да го бива. Исто и со музиката. Доколку композицијата е срање, џабе е и кој е изведувач и во какво студио се снимала и се останато... Така и во случајов - замислата и проектот беа вистинска мизерија, па како краен резултат односно изграден објект го добивме единствениот можен исход - мизерија во центарот на главниот град. Инаку тоа што форсираш тези дека критикување на објектов е непатриотска појава е крајно некоректно и прилично кукавички. Во недостиг на аргументи, ова ли е начинот на кој треба да се замолкне критиката? А она што навистина е непатриотско е никнувањето на ова ругло во центарот на главниот град и начинот на кој што тоа беше протуркано, не критикувањето на таквите негативни појави. Критиката баш напротив е потребна. На крајот на краиштата, суштинскиот проблем не е во критиките или пофалбите, суштинскиот проблем е на друго место. Чуден ти се гледал и интензитетот со кој се напаѓал проектов и тука гледаш завера. А нели е можно интензитетот на нападите да е пропорционален со интензитетот на негативните чувства кои ги предизвикува? Нели е можно интензитетот на критиките да е пропорционален со интензитетот на штетата која е направена? Се сложуваш дека странците можат да дадат понеутрална оценка. Велиш си чул коментари од странци и воопшто не го перцепирале објектот како негативен. А што ако јас кажам дека на секој таков јас можам да најдам 10 или 20 со крајно негативна оценка? Но ајде да не дискутираме со такви „аргументи“. Она што е мерливо се нивните документирани видувања од кредибилни извори. Иако ретко кој има време да се занимава со нашите глупости, јас сепак веднаш можам да ископам неколку крајно негативни реакции. Можеш ли ти да најдеш барем една позитивна? Нејсе... За да победи Вангел, специјално се организираше фарсичен втор конкурс, па му дадоа буџет од 2 милиони евра, па му довлечкаа и стаклена купола директно од Колорадо, затоа што во визијата на Вангел ете токму таква требало, и којзнае што се не се направило за се да биде по ќејфот на генијалецот и да се исполнат неговите замисли токму какви што биле. Но на крај сепак вина бараш насекаде, само не таму каде што навистина е сконцентрирана во случајов... бараш вина во тоа што некои други конкурирале со лоши проекти, во „малиот“ буџет, кај лошите мајстори, кај критичарите на проектов... стигна и до титоизмот. Единствено амнестирани се Вангел, неговата логистика и „независната“ комисија... Edited by Cloverstack - 08-Oct-2009 at 19:30 |
|||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3625 |
Quote Reply #400 Posted: 08-Oct-2009 at 22:08 | ||
целосно се сложувам дека филмов не поминува во кино, велам дека доколку бар продукциски беше изведен профи, може и немаше до толку да биде одбивен, а дека сценариото е утнaто не би се сложил целосно. истото како концепт и приказна држи вода, но неговата разработка е дебакл, може ова се должи бидејќи се сплеткале во истиот тој концепт двајца сценаристи, па и бидејќи немале ни доволно време за квалитетна разработка, а може фактор е тоа што немаше никаков интерес од повеќето архитекти кај нас, но и оние кои конкурираа конкурираа со крајно несоодветни објекти за таа локација и таа намена... поентата ми е дека задоволен сум што некако се уфрлил македонски призвук, но воедно и таквиот крос-овер лично не ми се допаѓа, јас би одел со целосна возобнова на куќата, а не со експеримент од музеј, но ете во нестоток од ниеден македонски изворен архитектонски елемент во центарот на скопје, донекаде и ја одобрувам идејава, но се на се крајниот резултат е невкусен, од кров па до подрум со сите оние други кинџурии кои непотребно како во некој циркус да се додадени! јас не го правдам вангел, но наместо да се истресам од петици по овој или оној, со што ништо нема да се промени, јас укажувам што и како би можело да се направи за колку толку работава да се оправи, најнапред тргнувајќи од ревидирање на партерното решение, а потоа и на сите шминкерски елементи на објектов, од фасадата па до кровот... белки некој утре за ова од одговорните и ќе стане свенен дека мора да се интервенира без компромиси, како не би се соочувале и понатака со гнев од сограѓаните, кои реално веќе избилдааа колективно слика за објектов дека е непопправливо грешен, заради што единствено чаре е рушење, што мислам дека ниту е логично ниту пак возможно во моментов ни како муабет... можеби по едно дваесет години и тоа да се случи, но до тогаш сметам дека мора објектов да се оправи максимално, бидејќи навистина боде очи, та ај што е самиот како експеримент збунувачки па капак измајсторен и фушерајски, што јасно дека како целина ќе зрачи од крај до крај кич, ова е некој вид турбо фолк, но бар кога истиот го тера гоце арнаудов не сите ќе се ужаснуваат, додека ако влета самко алиев, тогаш многу јасно дека колку и да е убава песната истата тоиде во аут, иако во случајов и песната не е баш нешто особено, но ко за експеримент "донекаде" и држи вода!?! Edited by Max - 08-Oct-2009 at 22:10 |
|||
Post Reply | Page <1 1819202122 23> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |