Велосипедски патеки и пунктови |
Post Reply | Page <1 2526272829 49> |
Author | |
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15044 |
Quote Reply #521 Posted: 17-Jun-2015 at 22:33 |
Не е само тревата проблем за велосипедистите, тука се и ситните стакла, каменчињата, останатото ситно и крупно ѓубре. Одредени велопатеки во градов слабо се одржуваат и ќе видат метла еднаш годишно. Земете го за пример делот од мостот кај Александар Палас до мостот Гоце Делчев: патеката е веќе стеснета поради нарасната трева на земјата која паднала од падините на кејот; самата патека, т.е. асфалтот е испукан на одредени места; ѓубре наоколу колку сакаш, никој не чисти, а нема ни канти; итн. итн.
|
|
За сè има вторпат
|
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #522 Posted: 17-Jun-2015 at 22:40 |
Момци факт е дека сеуште многу мал дел од граѓаните на чело на градската управа велосипедот го сфаќаат сериозно. Тоа може да се види и од изјави како „ ќе на правиме патеки секаде каде што ќе има услови за тоа„ со други зборови велосипедот е од трет или четврт ранг. Се додека е така не можеме да очекуваме ни редовно одржување на патеките. На граѓаните не останува ништо друго туку преку разни акции да обрнуваат внимание на нивните потреби.
|
|
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3612 |
Quote Reply #523 Posted: 18-Jun-2015 at 00:16 |
за брзи вело-магистрали секаде има улсови, а тие треба да се вклучат и во гупот, како ќе ги вклопат и што би жртвувале за тоа тоа е друга работа, но ова мора што поскоро да се трасира и исток-запад, и север-југ, за да градот курутли од транспортен калабалак во иднина, сите останати општински стази се добредојдени а треба да се види како на кои коридори има најмногу раздвиженост та тие и физички да се обезбедат од пешаци и сл. за што повеќе велосипедисти да се окуражат, конечно мора едносмерни да бидат правците, а не кој како стигне да весла во сите насоки ова дополнително ќе се потенцира доколку пешачките коридори ги поплочуваат а велосипедските ги асфалтираат, и така тротоарите нонстоп ги прекопуваат та дури и ќе имаат фајде од поплочување кај Скопјанка сеуште гледам колите горе ги пентарат, а тесно грло има и кај тоа бутките позади автобуската па често патеката е со пешаци место точаци, ова конечно мора со жардињери или столбови да го решат, исто кејот во Центар можат со монтажни платформи кај мостовите да го решат, а идеално би било тука тунел за трам и велосипеди да има од нбм до влада, во принцип сите нови коридори кои ќе се трасираат мораат да имаат вкалкулирано простор и за вело стази |
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #524 Posted: 18-Jun-2015 at 08:00 |
Нема брзи, бавни вело патеки. Велосипедска патека насмее никаде да завршува а сите улици каде ка нема треба да бидат 30 км на час зони. На крај треба да се разбере дека само ако се даде приоритет на велосипедот при планирање на сообраќајот ќе може да очекуваме повеќе велосипедисти на Скопските улици. Вака имаме патеки кои се паралелни со булеварите и ништо повеќе. По молионити пат ќе повторам дека форсирањето на Даме Груев да прерасне во булевар е токму проектот кој ја уништува секоја можност за интензивирање на велосипедизмот во Скопје.
|
|
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3612 |
Quote Reply #525 Posted: 18-Jun-2015 at 08:20 |
под брзи подразбирам асфалтен колосек паралелно, крај или во склоп булеварите, ова сега се рекреативни коридори на кои има милион дупки и прекопи, тротоари, реклами, знаци и ивичњаци ко што рековте претходно мора надлежните да размислуваат за велосипедите како главно а не помошно транспортно средство, исто и на кејот веројатно мора уште по една патека и на двете страни кои би биле брзи, паралелно со оваа рекреативните очигледно не сте виделе што е брза вожња, во овј конекст бидејки немаме простор за вело-булевари [1] логично би било да се дозволи заедничка лента на главните коридори https://en.wikipedia.org/wiki/Shared_lane_marking
|
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #526 Posted: 18-Jun-2015 at 08:32 |
Мене ми е муабетот ако велосипедистите патеки строго ги следат булеварите ништо не правиме. Со велосипед треба да можеш да скратиш растојание, треба да можеш да возиш (легално) о таму каде што автомобилот неможе, треба да можеш да возиш во спротивна насока во еднонасочни улици. Тоа е поентата велосипедот треба да нуди некаква предност и приоритетност а не постојано да се следат булевари.
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #527 Posted: 18-Jun-2015 at 08:33 |
Јас пак би ја поставил идејата за воведување на сосема нов концепт на систем за изнајмување велосипеди, кои би биле поставени на секоја втора или трета автобуска станица, покрај главните објекти во Скопје (пазар, универзитет, шопинг центар, јавни институции и сл.) и кои би биле интегрирани во јавниот градски превоз на Скопје.
Тоа значи дека со електронската картичка за автобус да може да се подига велосипед од самиот пункт и да се остави на кој било друг пункт во градот. Се разбира, системот за изнајмување би се поставил во оние делови од Скопје каде што има патеки за нивно движење, кои би се реконструирале со проектов на Град Скопје. Јас сметам дека овој систем не би чинел милиони евра, но затоа пак сметам дека би било еден од најуспешните проекти што ќе му помогнат на сообраќајот во Скопје. |
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #528 Posted: 18-Jun-2015 at 09:37 |
Tocno Bojan zaboravi samo da dodades velosipedski punktovi treba da ima i pokrj katnite garazi. No kako i da e se e popusto ako Golemiot Gradski Ring ne se zatvori za tranziten soobrakaj. Nedozvolivo e prosiruvanje na Dame Gruev. Taa ulica treba da bide servisna i tolku. Toa ke ovozmozi golema prednost na velosipedot i gradskiot soobrakaj. Uste Ednas vo zapadnite drzavi ne se vozi velosiped od Ljubov ili od sovest tuku zatoa sto e najprakticno, najevtino i najbrzo sredstvo za Transport.
|
|
xnx
Senior Member Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply #529 Posted: 18-Jun-2015 at 09:59 |
so ogled na brojot na velosipedisti kaj nas, mislam deka e dobro dimenzionirana. vo idnina vo soglasnost od potrebite mozebi i ke se prosiri |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #530 Posted: 18-Jun-2015 at 10:36 |
The 20 Most Bike-Friendly Cities on the Planet
The 20 most bike-friendly cities on the planet Љубљана на 13-то место машала Скопје како поголем град со планираните 60-70км би имал три пати помалце вело патеки во споредба со Љубљана која има околу 200км, па видете сега колку заостануваме ние по само еден параметар. Edited by jyvation - 18-Jun-2015 at 10:37 |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #531 Posted: 18-Jun-2015 at 17:43 |
Љубљана го има Bicikelj. Да не заборавиме дека Љубљана е и неколку пати помала по жители од Скопје. А тука е и културата на севкупно живеење на граѓаните, за која искрено сметам дека ние никогаш нема да ја достигнеме. Можеби затоа и има околу 200 км. велосипедски патеки.
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #532 Posted: 19-Jun-2015 at 12:22 |
Град Скопје доби нови 35 велосипеди Градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски и директорот на ЈП „Градски паркинг", Борче Јакимовски денеска ја примија донацијата од 35 велосипеди од Авто мото сојуз на Македонија- АМСМ. - Сакам да изразам благодарност до Авто мото сојуз на Македонија за оваа донација на велосипеди, со кој директно се вклучија во кампањата за подобрување на велосипетската инфраструктура и подигнување на јавната свест за велосипедот како превозно средство во Скопје. Овие 35 велосипеди, од кои 30 се велосипеди за возрасни и 5 за деца, се со вредност од околу 172.000 денари. Донираните велосипеди Градот Скопје ќе ги постави на пунктот за изнајмување велосипеди на ЈП „Градски паркинг“, пред катната гаража Македонска фаланга, кажа градоначалникот Трајановски. http://www.skopjeinfo.mk/gradot/23049499/-grad-skopje-dobi-novi-35-velosipedi-foto |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #533 Posted: 24-Jul-2015 at 12:45 |
|
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2599 |
Quote Reply #534 Posted: 24-Jul-2015 at 14:47 |
На кеј спроти трафиката кај ХолидејИн нешто го копаа тротоарот... се надевам ради поасален пристап за велосипедисти.
Малку подолу кај новонаправената рампа исто асфалтираа као проширување некое (долу на патеката). |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #535 Posted: 24-Jul-2015 at 16:58 |
Во Ѓорче Петров, од влезот во Скопје кај мостот за Сарај до трговскиот центар на Скопски пазар веќе трет месец е раскопана велосипедската патека. Дел од патеката „Улици и патишта“ успеа да асфалтира, дел допрва ќе се работи, ама остана еден дел полн со дупки.
Едно возење со точак на оваа траса и потоа можете слободно да го однесете на поправка вашиот велосипед! |
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2599 |
Quote Reply #536 Posted: 24-Jul-2015 at 21:50 |
Од моето скорешно возење натаму (почеток на Јули) приметив дека тазе асфалтиран е само делот од општината до уличката кај постојката спроти Баумаркет (мада тука не беше приодот среден).
За безбедно (и помалку стресно) возење мој предлог е да се користат споредните улици, 4ти Јули пример. едит: Денес (25.07) видов дека е асфалтирано до мостот иако на крајот не е баш најдобро споено. Edited by fichot - 25-Jul-2015 at 21:23 |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #537 Posted: 07-Aug-2015 at 19:12 |
Најверојатно каде што се гради пешачкиот мост кај Систина, и нормално велосипедската патека е непроодна.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15044 |
Quote Reply #538 Posted: 24-Aug-2015 at 20:13 |
Од левата страна на бул. Александар Македонски во нас. Автокоманда (десната страна беше завршена уште пред неколку месеци). Ова е во правец кон хотел Континентал. Мислам дека патекава е во употреба веќе некое време.
Edited by Џоле - 24-Aug-2015 at 20:14 |
|
За сè има вторпат
|
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2599 |
Quote Reply #539 Posted: 24-Aug-2015 at 21:00 |
Денес поминав. Најверојатно темелите на насипот горе се готови, а сега се работи на столбовите (поблиску до реката). Има мал дел кај што е непроодна, ама изводливо е заобиколување. |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #540 Posted: 24-Aug-2015 at 23:50 |
Чим средиле значи добро.Срамота е патекава на 3-4 места да е непроодна а огромен број на луѓе ја користат секој ден.
|
|
Post Reply | Page <1 2526272829 49> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |