build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жичарница на Водно

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 39>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #681 Posted: 23-Jul-2015 at 16:43
Донации од некое министерство, Владата, ЈСП...

Бидејќи само од превоз на патници објектот не може сам да се одржува.
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #682 Posted: 24-Jul-2015 at 14:34
Всушност може да се издржува. Приходот од донации е скоро идентичен со износот за амортизација. За вакви објекти периодот за амортизацијата е 5 години, така што за 2 години ќе ја снема од билансите. Не ги знам бројките од претходните биланси, ама позитивна нула во третата година за ваков објект е изненадувачки добро.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #683 Posted: 01-Aug-2015 at 22:30


денес првпат се испентарив на Крстовар со жичницава, и што да кажам супер луксуз за пензионери, секоја чест на оној кој се одважил за ваква инвестиција, сепак ѕрк кога ќе се комплетира цела жичница и со вториот сегмент ова навистина ќе биде неодминлива скопска атракција во секое време

за ова дополнително да се осигура ќе треба да се организираат и културни лета та и културни зими горе, особено зими бидејќи заради температурната инверзија в зима горе е лето преку ден, а и есен и пролет е ќеиф над сета таа скопска магла да се медитира на Крстовар, можеби фали што повеќе партерна инфраструктура за вакви пригоди [1] а како би кренало муабетот и повеќе од пикник место

~

инаку тоа плексигласот на кабините веќе почнува да се замаглува, а претпоставувам треба со време полирање, што значи дополнителен трошок за одржување кој повторно ќе панде врз плеќи на гостите

~

добар начин за дополнително финансирање е реклами не само на столбовите ами и по гондолите да закачат, зошто не и висечки, та и фосфоресцетни за навечер, сепак за ова да им биде примамлива маркетинг опција на јсп, идеално би било почетната станица да биде кај МСУ, Рамстор или Државна односно оу Кочо Рацин наместо сега зацртаната кај Капиштец, плус идеални локации и за катни гаражи блиску до или под самата почетна станица, дополнително транспортни коридори доволно проодни и за евентуален сообраќаен колапс во иднина ваму или онаму в градов

паметно е во цената за жичницата да ја врзат некако и цената за лифтот на Крстот, можеби комбинација и со други содржини, не е лоша идеја и сезонски бонус ко ладна вода или топол чај за сите кои мораат да платат карта
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #684 Posted: 01-Aug-2015 at 23:18
Има реклами под гондолите
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #685 Posted: 02-Aug-2015 at 02:24

мислев на висечки банери кои ко кинетички би биле далеку поатрактивен маркетинг спин, веројатно ова би требало со електромагнети да се штима за да лесно се прикачуваат и откачуваат при ротацијата, евнтуално може и преклопни да бидат, но едноставни и еднобојни абери а не све ми боје лепо стоје

но за повеќето ваквиот герила пристап би бил кич, ајде по кич од тоа рекламите по столбоите здравје, та кога веќе ја кинџурат трасата нека го направат тоа до крај ко што треба

можеби најдобро е екстра прилив од реклама да се есапи и странично по трасата, ето може и државата индиректно преку јавни кампањи да помага, но во ваков случај камо пристапот да им е пејсажен во пораките место пвц банери да оптегнуваат каде стигнат, им се сони, или им се може
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #686 Posted: 22-Aug-2015 at 23:56
Originally posted by stratus


Бидејќи само од превоз на патници објектот не може сам да се одржува.


еден начин за омасовување би бил горе да се отвори поголем музеј чија посета би влегла во цената за ж.карта, односно освен панорамскиот момент народ да се мами и со некој културен, што знам за етнолошки музеј главен простор сега е етно селото кај Св. Пантелејмон, тука можеби ќе легне добро нешто ко планинарски музеј или можеби ботаничка градина [1] и во двата случаи со добра причина и добра локација, а на тоа кога ќе се додадат утре и културни настани во режија на ЈСП логично е да се закачуваат редовно и големи спонзори кои би ги покривале трошоците за амортизација



Edited by Max - 22-Aug-2015 at 23:58
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #687 Posted: 28-Aug-2015 at 11:41

знае некој колку и како се осигурани патниците на јсп, претпоставувам истите полиси за автобусите важат и за жичницава или има друг аршин!?

edit

има ли закон, или подзаконски акт, колку блиску до или над жичари смеат да летаат параглајдери



Edited by Max - 28-Aug-2015 at 22:53
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #688 Posted: 13-Oct-2015 at 09:36
Ми смрди на предизборна реклама...

ДО КРАЈОТ НА ГОДИНАВА ЌЕ СЕ РАСПИШЕ ТЕНДЕР

Со жичарница од Капиштец до Водно

До почетокот на следната година ќе биде објавен тендер за изградба на вториот дел од жичницата на Водно. Министерот за транспорт и врски Владо Мисајлоски изјави дека на проектот се работи интензивно и можно е да биде почнат дури и пред ветеното.

Новата траса ќе тргнува од Капиштец, поточно од паркингот кај црквата Св. Јован и ќе се поврзе со трасата на Средно Водно.

- Сега сме во разговори со компаниите за да видиме колку е нивниот интерес присутен и дали би се нафатила некоја од тие компании за да можеме да распишеме тендер. Министерството го завршува инфраструктурниот проект што е потребен за добивање одобрение за градење, рече Мисајловски.

Дополнителни средства за изградба на вториот дел од жичарницата на Водно во висина од 30 милиони денари, односно 490 илјади евра, се предвидени во предлог буџетот на Владата за 2016 година, а уште 7 милиони евра се предвидени и во развојните компоненти и планските буџети за 2017 и 2018 година.

- Со дозавршувањето на изградбата на жичницата за превоз на лица со кружни токови на трасата, придружни објекти и површини во функција на кабинската еднојажна жичница ќе се овозможи остварување на повисок степен на вкупна функционална интегрираност на државата, како и развој на туризмот, се вели во предлог-буџетот.

http://vecer.mk/skopska/so-zhicharnica-od-kapishtec-do-vodno
За сè има вторпат
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #689 Posted: 13-Oct-2015 at 13:42
Previous
 
Планираат да потрошат 490 илјади евра за почеток, а понатаму уште 7 милиони евра за жичарница која веќе се покажа и докажа како неисплатлива и нерентабилна инвестиција, а во меѓувреме, студентите во Гоце Делчев нека живеат во страв од таванот да не им падне врз глава или подот да не им се отвори под нозете.


Edited by Dexter26 - 13-Oct-2015 at 13:42
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #690 Posted: 13-Oct-2015 at 17:28
Originally posted by Dexter26


Previous  Планираат да потрошат 490 илјади евра за почеток, а понатаму уште 7 милиони евра за жичарница која веќе се покажа и докажа како неисплатлива и нерентабилна инвестиција, а во меѓувреме, студентите во Гоце Делчев нека живеат во страв од таванот да не им падне врз глава или подот да не им се отвори под нозете.


Од каде заклучи дека е нерентабилна и неисплатлива?
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #691 Posted: 13-Oct-2015 at 18:05
Ова требаше веќе одамна да се почне...само се надевам дека не е една од повеќето предизборни лаги..
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #692 Posted: 13-Oct-2015 at 19:25
Одлично што ќе ја продолжат но забораваат на паркинг со некои си 500 места!? "Паркингот кај Св.Јован" има капацитет од 15 возила и нормално нема место.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #693 Posted: 13-Oct-2015 at 21:33
Previous
 
Одговорот е едноставен - на местото на сегашниот паркинг ќе изградат катна гаража, во неокласицистички стил се разбира, со скулптури и триста и кусур други тотално непотребни глупости.
 
Originally posted by Navigator

Од каде заклучи дека е нерентабилна и неисплатлива?

 
Еве ти го одговорот во пост #679.
 
Originally posted by jyvation

Колкав приход остварува жичницата на Водно



Жичницата Милениумски Крст изградена е од австриската фирма Допелмаер која е светски лидер во технологијата за производство на жичници и во функција беше ставена од Jуни 2011 година.

Жичницата ги исполнува сите безбедносни и сигурносни критериуми кои важат во рамките на РМ и ЕУ со следниве основни податоци.

– 28 кабини за по 8 лица,
– 2 ВИП кабини за по 4 лица,
– должина на траса 1.600 метри,
– надморска висина од 570 метри од Средно Водно,
– висинска разлика од 480 метри,
– се движи со брзина од 6 метри во секунда и оваа должина ја совладува за 4 минути и 18 секунди,
– вкупен капацитет на Жичницата е 1.160 патници на час



Според податоците се забележува зголемување на количината на продадени билети од жичница за 7,6%, и тоа е резултат на порастот на количината на:

-Билетот за возрасни за 4.728 билети или за 4%
-Билетот за враќање за 3.636 билети или за 53,4%
-Билет за враќање ( по фактура ) за 5.365 билети или за 81,3%
-Групен билет за деца за 367 билети или за 22,4%
-Билети ( фактура ) за 38 билети или за 43,2%.

Останатите видови на билети бележат намалување.

http://www.biznisvesti.mk/kolkav-prihod-ostvaruva-zhichnitsata-na-vodno/



Edited by Dexter26 - 13-Oct-2015 at 21:35
Back to Top
King View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 654
  Quote King Quote  Post ReplyReply #694 Posted: 14-Oct-2015 at 08:27
Нормално е да работи во загуба првите шест години, кога се враќа кредитот, оваа жичара е општо добро, кое ќе го користат генерации, не е правена за да носи профит. Самата по себе си има општествена функција, инаку ако така гледаш секој автобус на градскиот превоз генерира загуба првите години, исто е со новите возови...
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #695 Posted: 14-Oct-2015 at 09:00
Originally posted by Dexter26

Originally posted by Navigator

Од каде заклучи дека е нерентабилна и неисплатлива?
 Еве ти го одговорот во пост #679.  
Originally posted by jyvation

Колкав приход остварува жичницата на Водно



Жичницата Милениумски Крст изградена е од австриската фирма
Допелмаер која е светски лидер во технологијата за производство на
жичници и во функција беше ставена од Jуни 2011 година.

Жичницата ги исполнува сите безбедносни и сигурносни критериуми кои важат во рамките на РМ и ЕУ со следниве основни податоци.

– 28 кабини за по 8 лица,
– 2 ВИП кабини за по 4 лица,
– должина на траса 1.600 метри,
– надморска висина од 570 метри од Средно Водно,
– висинска разлика од 480 метри,
– се движи со брзина од 6 метри во секунда и оваа должина ја совладува за 4 минути и 18 секунди,
– вкупен капацитет на Жичницата е 1.160 патници на час



Според податоците се забележува зголемување на количината на
продадени билети од жичница за 7,6%, и тоа е резултат на порастот на
количината на:

-Билетот за возрасни за 4.728 билети или за 4%
-Билетот за враќање за 3.636 билети или за 53,4%
-Билет за враќање ( по фактура ) за 5.365 билети или за 81,3%
-Групен билет за деца за 367 билети или за 22,4%
-Билети ( фактура ) за 38 билети или за 43,2%.

Останатите видови на билети бележат намалување.

http://www.biznisvesti.mk/kolkav-prihod-ostvaruva-zhichnitsata-na-vodno/




Ако барем малку ги разбираш финансиските извештаи и ставките во нив ќе сфатеше дека:
Originally posted by Navigator

Всушност може да се издржува. Приходот од донации е скоро идентичен со износот за амортизација. За вакви објекти периодот за амортизацијата е 5 години, така што за 2 години ќе ја снема од билансите. Не ги знам бројките од претходните биланси, ама позитивна нула во третата година за ваков објект е изненадувачки добро.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #696 Posted: 14-Oct-2015 at 09:29
Жичарницата е еден од подобрите проекти што му се случија на Скопје последниве години, меѓутоа, не треба да остане само половично изградена и треба да се спушти до подножјето на Водно (тука веќе треба стручњаци да проценат каде е најдобро да се изведе тоа - Капиштец, Козле, населбата Водно, Центар или некое друго место).
За сè има вторпат
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #697 Posted: 14-Oct-2015 at 13:42
Originally posted by King

  Нормално е да работи во загуба првите шест години, кога се враќа кредитот, оваа жичара е општо добро, кое ќе го користат генерации, не е правена за да носи профит. Самата по себе си има општествена функција, инаку ако така гледаш секој автобус на градскиот превоз генерира загуба првите години, исто е со новите возови...

 
Е добро де, кога жичарницата ќе почне да работи без загуба, ќе го сменам мислењето и ќе ја сметам за рентабилна и исплатлива инвестиција.
 
А до тогаш, жичарницата останува нерентабилна и неисплатлива инвестиција.
 
Originally posted by Navigator

Ако барем малку ги разбираш финансиските извештаи и ставките во нив ќе сфатеше дека:
 
Всушност може да се издржува. Приходот од донации е скоро идентичен со износот за амортизација. За вакви објекти периодот за амортизацијата е 5 години, така што за 2 години ќе ја снема од билансите. Не ги знам бројките од претходните биланси, ама позитивна нула во третата година за ваков објект е изненадувачки добро.

 
Ехехе, да беа државата и спонзорите толку дарежливи и хумани, па да им даваа донации на сите приватни фирми кои работат со загуба за да ги покријат загубите и трошоците за амортизација, никој не ќе си заминуваше од државава во потрага по подобар живот во странство, туку напротив - ќе градевме ѕид на границите за да се заштитиме од имигрантите кои од надвор ќе доаѓаа во потрага по подобар живот во Македонија.
 
Математиката ти е едноставна - жичарницата работи со загуби, кои ги покрива со пари од донации, а тоа не е ниту рентабилно, ниту исплатливо.


Edited by Dexter26 - 14-Oct-2015 at 13:43
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #698 Posted: 14-Oct-2015 at 16:28
Originally posted by Dexter26

Originally posted by Navigator

Ако барем малку ги разбираш финансиските извештаи и ставките во нив ќе сфатеше дека:
 Всушност може да се издржува. Приходот од донации е скоро
идентичен со износот за амортизација. За вакви објекти периодот за
амортизацијата е 5 години, така што за 2 години ќе ја снема од
билансите. Не ги знам бројките од претходните биланси, ама позитивна
нула во третата година за ваков објект е изненадувачки добро.
 Ехехе, да беа државата и спонзорите толку дарежливи и хумани, па да им даваа донации на сите приватни фирми кои работат со загуба за да ги покријат загубите и трошоците за амортизација, никој не ќе си заминуваше од државава во потрага по подобар живот во странство, туку напротив - ќе градевме ѕид на границите за да се заштитиме од имигрантите кои од надвор ќе доаѓаа во потрага по подобар живот во Македонија.  Математиката ти е едноставна - жичарницата работи со загуби, кои ги покрива со пари од донации, а тоа не е ниту рентабилно, ниту исплатливо.
Ниту е едноставна математиката, ниту ти е позната. Жичницата генерира приходи (и добивка) што се нестандардно добри за ваков тип на проект, посебно кога објектот е менаџиран од јавно претпријатие. Ако барем еднаш си обработувал ваква инвестиција и ако нешто ти значат поимите ROI, IRR или payback, ќе вредеше да се дебатира со тебе. Биди чесен, признај дека не ја владееш темава и не коментирај смешни работи. Тоа што ќе оставиш последен коментар, не те прави попаметен и победник во дебатата. Најчесто е обратно.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #699 Posted: 14-Oct-2015 at 16:42
Previous
 
Но затоа ти кога ќе оставиш последен коментар плукаш по другиот со кого не се согласуваш без некои конкретни аргументи со кои би ги оправдал своите коментари.
 
А ти врз кој основ ја владееш темата ?
 
Јас никогаш не негирав дека жичарницата генерира приходи, туку направив споредба помеѓу добивките и расходите на жичарницата.
 
Ете ти ја математиката во пост #679, па критикувај ги тие кои ги објавиле тие податоци за нивната запознаеност со целата проблематика.
 
Биди и ти чесен и признај дека единствено си присутен на форумов за да плукаш по сите кои не се истомисленици со партиските подлизурковци како тебе.
 
И повели, објави го твојот последен пост за да бидеш ти победник во дебатата.


Edited by Dexter26 - 14-Oct-2015 at 17:09
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #700 Posted: 14-Oct-2015 at 19:47
Какви приходи носи градскиот стадион? или новиот објект на филхармонијата,кога ќе ја отплати инвестицијата?

Никогаш и тие не се направени за полнење на буџетот туку како јавно добро
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.344 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.