build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Вардарска Долина
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Вардарска Долина

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 121314
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2073
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 25-Jul-2020 at 21:37
Каде би биле каналот Вардар-Пчиња и пристаништето во Скопје? Има некоја подетална студија и план за проектов?

Би пружил интересна можност за развој на источно Скопје, ама влијанието врз животната средина сепак е преголемо за проектов да вреди. Ако стварно чини и до17 милијарди долари (вклучени ли се и сите преместувања на пруги, автопати, села...?), поарно е брза железница Будимпешта-Пиреја. И патничкиот сообраќај би имал огромна полза од неа, не само товарниот.

Мада примамливо личи водно поврзување на Солун со Ротердам и пристаниште во Скопје.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 01-Aug-2020 at 00:54

маубетов е влезен во Просторнио План 2002-2020 [1] (срчнувајте Морава на латиница) логично истиот и ќе продолжи во новиот, сепак има еден факт кој и самите просторни планери го потспомнуваат во ПП-2020 дека вака сме потенцијалнo атрактивна мета во глобални воени услови, па така како и да го пробиваат ваквиот канал ет ризик понас долгорочно, иако краткорочно би имале некаков бенефит, ќе ојме и со Кајчина в Куманово и обратно, што е до каналот ...

патем и него да го врзат близу Аеродром, ем на тоа и хајдспидка да врви меѓу нив, и ето Транспортен Хаб ко што нема никаде по балканиве, иако Белград веќе е блиску до таква реалност ...

интересно е што паралелно со канало може да се трасира и хајспидка, прашање е дали исцело тоа би можело да биде случај, ем дали воошто кинезите би фрлиле ваков од Луксуз камен за наш аир, иако потенцијално би можело да имаат
ќар, но пред се’ инфраструктурно геостратешки!
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 01-Aug-2020 at 23:43
еколошки можеби ако баржите се на плин та да немаме гајрет, геостратешки ако во каналов инвестира Кина ние пак ќе бидеме таргетирани како најслаба алка од страна на америте ко во случајот со Турски Ток и терористичкиот упад во Диво Насеље Куманово, реално ризиците и предностите во костец проблемот околу доволно Вода за Прешевското Езеро упатува на тоа колку и да е атрактивен муабет каналов прашање е кој и како на крај ќе профитира од сето тоа, ние или некој сосем трет, а нам да ни остане само утеха (налет ризиците) деја имаме пловен Вардар!

туку она со плазма-дрилинг технологијата може да се искористи и само за поголема цевка со која би се влечело директно Вода од Дунав и евентуално истата да е тро еластична ко карбонска за да трпи земјотреси ... исто може да се влече и од артериски бунари но тоа би било греота Питка Вода да оди вака зијан, поинаку не гледам како би се наполнило и Прешевско Езеро и Вардар в лето со доволно Вода, иако може да импровизираат со браните во однос Вардар и некој потесен сегмен само за баржи, но што мислат како поинаку да излезат на крај со фамозното езеро како конекција меѓу Морава и Вардар ...

2016
https://slideplayer.com/slide/13157755/
A New Green Corridor in the EU: The Thessaloniki – Danube River Link
Professor Alkis John Corres

~

2018
https://jsdtl.sciview.net/index.php/jsdtl/article/view/73
Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics
Modelling the environmental concerns of constructing the
Danube-Morava-Vardar-Thessaloniki Canal using General Morphological Analysis

Nasir Hussain*, Dejana Jovanović Popović**, Miroljub Milinčić***
* Strategy Foresight Ltd, c/o: Bulman A Husain & Co, 258 Merton Road, London SW18 5JL, United Kingdom hussain@strategyforesight.org
** Faculty of Security Studies, University of Belgrade, 50 Gospodara Vučića St., 11000 Belgrade, Serbia dejana@fb.bg.ac.rs
*** Faculty of Geography, University of Belgrade,3/III Studentski trg, 11000 Belgrade, Serbia mikan@gef.bg.ac.rs

~

2050



Edited by Zelenikovo - 01-Aug-2020 at 23:50
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 02-Aug-2020 at 15:16

на Картава од Обединета Македонија може поубо да се претпостави каде се’ би можело да минува каналот ем од прилика кои брани колкава површина би фатиле капак кои Села ќе бидат попат однесени!

Originally posted by Zelenikovo

За Многу Години Илинден
Свети Илија Да ГО Моли Бога
За Мир Спасение И Обединување На Македонскио Народ
...

Празничен Апдејт На Пост #21

https://www.easyzoom.com/imageaccess/КартаНаЦелаМакедонија
(Клик За Зум)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 121314

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.