build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Гостивар - Кичево

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12203
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Автопат Гостивар - Кичево
    Posted: 02-Dec-2015 at 09:55
ЌЕ СЕ ГРАДИ АВТОПАТОТ ГОСТИВАР - КИЧЕВО

Неколкудецениската иницијатива за изградба на автопатско решение на патниот правец Гостивар - Кичево, конечно, ќе се реализира. Идната година ќе започне изградбата на автопатот во должина од 45 километри. Ова денеска на прес- конференција го соопшти градоначалникот на Гостивар, Невзат Бејта. Тој рече дека за тоа го информирал министерот за финансии, Зоран Ставрески, кој рекол дека Европската банка за развој и’ одобрила на Македонија поволен кредит од 400 милиони евра.

На прес-конференцијата присуствуваше и кинеска делегација предводена од амбасадорот на Кина во Македонија, Вен Џеншун. Тој истакна дека кинеската компанија „Синохидро“, која го гради автопатот Кичево - Охрид е заинтересирана да ја гради и оваа делница.

Понудата на кинескиот амбасадор, Гостивар да се збратими со град од Кина беше прифатена со задоволство.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=3550081878FBE44DA1C36A9CF8EF8A8D
За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 517
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 02-Dec-2015 at 13:38
Супер
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 02-Dec-2015 at 14:09
Znaci sami ke si go graime. Spored mene podobro taka. So dobro organiziran Makedonija pat mozat da se ostvarat ubav prihodi vo drzavnata kasa od ovie avtopatista.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 02-Dec-2015 at 15:36
Го поздравувам чекорот нашата земја со сопствено задолжување да го гради овој автопат, кој може да биде исплатлива инвестиција ако се земе во предвид протокот на возила кој досега бил мерен по години само кон Охрид и околните места. Ако се земе во предвид фактот што делницата ќе постане дел од Коридорот 8, тогаш може да очекуваме уште поголема фреквенција на возила.

Сепак, имам голема резерва за овој проект додека не се договорат Македонија и Албанија за автопатската траса за Коридорот 8. Колку што се сеќавам, Албанија подигна кинески кредит за изградба на автопат до Дебар, со можност за нејзино продолжува директно кон Гостивар. Од друга страна, ние градиме пат од Гостивар кон Струга. Мора преку билатерални средби на Македонија и Албанија да се договорат овие работи, бидејќи остануваат недоречени.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 739
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 02-Dec-2015 at 22:23
Значи сепак сами ќе си го правиме и тоа преку кредит од ЕБОР, иако малку ме изненади сето ова и повеќе си помислив дека Кинезите ни одобриле уште некој нов кредит по самитот на Средна и Источна Европа пред некоја недела, но ете сепак европски пари ќе влезат повторно. Сепак, малку ме буни целокупниот текст и се вели дека кинеската Синохидро се нуди да биде изведувач на проектот, а сепак доколку парите се од ЕБОР, обично изведувач е некоја европска компанија, како Актор на Демир Капија-Смоквица.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: Brisbane
Online Status: Offline
Posts: 814
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 03-Dec-2015 at 01:23
ehrlich едно нешто што е сигурно е дека ако навистина тие 400мил доаѓаат од европска каса тогаш задолжително ќе има јавен повик за понуди. И целиот процес на избор на изведувач ќе биде надгледуван директно од ЕУ. Така да пројавениот интерес на Синхидро најверојатно значи дека фирмата смета дека може да даде многу подобра понуда за изведба на проектот поради веќе постоечките капацитети кои се создадени во државава во текот на другите проекти кои ги доби.

Edited by mirakuliks - 03-Dec-2015 at 01:24
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7072
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 03-Dec-2015 at 02:58
Originally posted by BOJAN

Го поздравувам чекорот нашата земја со сопствено задолжување да го гради овој автопат, кој може да биде исплатлива инвестиција ако се земе во предвид протокот на возила кој досега бил мерен по години само кон Охрид и околните места. Ако се земе во предвид фактот што делницата ќе постане дел од Коридорот 8, тогаш може да очекуваме уште поголема фреквенција на возила.

Сепак, имам голема резерва за овој проект додека не се договорат Македонија и Албанија за автопатската траса за Коридорот 8. Колку што се сеќавам, Албанија подигна кинески кредит за изградба на автопат до Дебар, со можност за нејзино продолжува директно кон Гостивар. Од друга страна, ние градиме пат од Гостивар кон Струга. Мора преку билатерални средби на Македонија и Албанија да се договорат овие работи, бидејќи остануваат недоречени.
коридорот може да има краци, ништо страшно, само што како што викаш, битна е спогодбата меѓу земјите на ова прашање
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 532
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 03-Dec-2015 at 10:10
Што има да се договараме со Албанија? Се знае како е дефиниран коридорот. Ние во секој случај треба да имаме автопат со кој ќе биде поврзан југозападот, макар тој завршувал и на Ќафасан.
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 03-Dec-2015 at 15:56
Pa kako golema geopolitichka sila, drzhava so golemi razmeri i izlez na more, Makedonija nema apsolutno nikakva potreba da se dogovara so drugite sosedi.
Ete vo takvi romantichni odnosi sme so sosedite posledniov chetvrt vek, i gledam ni citu gradinata domashna.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12203
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 03-Dec-2015 at 16:58
Во случајов, Албанија е таа што упорно турка неразумна траса за коридорот. Не можеме да бидеме заложници на непрактични идеи и романтичарски занесувања. Нашата цел е да се поврзат сите поголеми градови во Западна Македонија со автопат кој ќе продолжува накај Албанија. Албанската цел не ми е докрај јасна, освен ако не сакаат да имаат пократок автопат, а со тоа и помали трошоци.

Edited by Џоле - 03-Dec-2015 at 16:58
За сè има вторпат
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 717
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 03-Dec-2015 at 17:14
Албанската цел е со автопат да се поврзат само Албански општини Дебар, Гостивар и Тетово.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 03-Dec-2015 at 17:56
•     Се согласувам со сите оние што велат дека Македонија пред и НАД се треба да си ги гледа сопствените интереси а потоа да преговара и договара. Од искуство знаеме дека секое преговарање и договарање било на наша штета. Приоритет за нас е Скопје да се поврзе со најголемиот туристички ценатар. Плус видете го теренот кон Дебар најубавиот и најеколошкиот дел на Македонија плус национален парк. Значи и од тој аспект не може и не треба да се гради во тој дел. Така да добро си го терат магарето нашите.
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 35
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 03-Dec-2015 at 18:44
Zasto vo zapadna makedonija se se grade avtopat a vo istocna makedonija edvaj eden avtopat i 2 ekspresni patista mozat da izgradat?!
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 03-Dec-2015 at 18:47
•     Ова што е планирано во Источна Македонија сега за сега е добро. Во иднина треба да се размисли уште на експресен пат до Струмица како и на транзитниот пат до Бугарија да биде со променета траса и да не поминува низ Струмичките села.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 717
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 04-Dec-2015 at 00:04
Ако некаде не се гради или не е предвиден или изграден автопат тоа е преспанско-пелагонискиот регион.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 04-Dec-2015 at 00:23
Originally posted by stratus

Ако некаде не се гради или не е предвиден или изграден автопат тоа е преспанско-пелагонискиот регион.


Битола Прилеп мислам дека го остават како шлаг на торта.
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 35
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 04-Dec-2015 at 00:54
Originally posted by kultuzin

•     Ова што е планирано во Источна Македонија сега за сега е добро. Во иднина треба да се размисли уште на експресен пат до Струмица како и на транзитниот пат до Бугарија да биде со променета траса и да не поминува низ Струмичките села.


"Ekspresnio" pat radovis - strumica se gradese okolu 15 godini...

Imas pravo za potrebna promena na trasata na patot Strumica - Novo Selo

Ako gostivar - kicevo zasluzuva avtopat, stip - radovis - strumica zasluzuva avtopat so zlato na mesto so asfalt.

Na gostivar - kicevo e dovolno ekspresen pat... Se poveke e samo perenje na pari i ne potrebno.

Edited by Phalanx - 04-Dec-2015 at 01:01
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7072
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 04-Dec-2015 at 05:34
Originally posted by kultuzin

•     Се согласувам со сите оние што велат дека Македонија пред и НАД се треба да си ги гледа сопствените интереси а потоа да преговара и договара. Од искуство знаеме дека секое преговарање и договарање било на наша штета. Приоритет за нас е Скопје да се поврзе со најголемиот туристички ценатар. Плус видете го теренот кон Дебар најубавиот и најеколошкиот дел на Македонија плус национален парк. Значи и од тој аспект не може и не треба да се гради во тој дел. Така да добро си го терат магарето нашите.
да ама ова не е некој наш личен проблем, туку пан-европски коридор на кој треба да се соработува со заеднички интереси
и трасата треба да поминува низ цела западна Македонија затоа што така одамна е одлучено, а не затоа што на некој му е гајле за нашиот главен туристички центар


Edited by zabegan - 04-Dec-2015 at 05:36
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 58
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 04-Dec-2015 at 15:16
Албанскиот "Rruga e Arberit" е ПАТ, Тиран-Дебар . да повторам. ПАТ. не е ни брз, ни експресен, а накмалку пак автопат.







Edited by Џоле - 04-Dec-2015 at 21:36
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12203
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 09-May-2018 at 08:16
Со грант ЕБОР да ја поддржи изградбата на автопатот Гостивар -Кичево

Автопатите Гостивар-Кичево и Скопје-Блаце и патот Крива Паланка до границата со Бугарија, се идните проекти кои ќе бидат во фокусот на соработката со Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), истакна министерот за финансии Драган Тевдовски, кој учествува на Годишните средби на ЕБОР, кои се одржуваат во Јордан.

ЕБОР се заинтересирани за финансирање на овие проекти и има можност за доделување на грант средства за изведување на дел од градежните работи за автопатот Гостивар-Кичево, за што стана збор на средбите. Грантот би се однесувал за дел од изградбата на првата делница од автопатот, односно делницата Букојчани – Кичево во должина од 12 километри. Се очекуваат и грант средства и за реконструкција на патот Крива Паланка-Деве Баир.

-За автопатот Скопје – Блаце веќе добивме грант од ЕБОР за комплетирање на проектната задача, која треба да биде готова за помалку од три месеци – истакна Тевдовски.

https://www.biznisvesti.mk/tevdovski-so-grant-ebor-da-ja-poddrzhi-izgradbata-na-avtopatot-gostivar-kichevo/

Edited by Џоле - 09-May-2018 at 08:16
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.078 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.