build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Градско - Прилеп

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #501 Posted: 14-Jan-2025 at 20:52
Originally posted by Fli12

Ние што сме неопределени... И што не интересира градењето и развојот. Вака не знам од оваа влада и поранешната што 11 години беше на власт што видовме од патишта.

Ајде со ред. Ниту автопатот до Штип не се заврши. Ниту еден експресен пат не се почна. Ниту една реконструкција до граничните премини.
Еве што се реконструира последните 2-3 години пред изборите од Битола до граничен премин со Грција. Од Крива Паланка до граничен премин со Бугарија. Од Струга до Ќафасан. Од Охрид за Св.Наум. И реконструкција од Струмица до границата Ново Селор како и Куманово-Ранковце целосно до експресниот и Гостивар делови до Кичево. Сите важни патишта.
Навистина не знам оваа влада дали има еден сопствен пат или коридор почнато и завршено. Автопатот за Охрид што впрочем влезен е во втора декада како промашен проект. Но ете веројатно на делови може да го отвараат едно 5-6 пати како чудо од проект.


Да беше неутрален ќе спомнеше целосна реконструкција на автопатот Скопје Велес, изградба на автопат Куманово-Табановце, изградба на автопат Демир Капија-Смоквица. Реконструкција на автопат Смоквица-Г.П. Богородица. Реконструкција на Радовиш - Неготино. Реконструкција на возна лента Велес-Клучка за битола. Доградба на обиколница околу скопје 80% (заглавена предходно во време на БЦ.) Еден куп локални патчиња (пример патот за Богомила). Реконструкција на цела траса Битола-Охрид. Реконструкција на цела траса Гостивар-Кичево или Стража. Реконструкција на цела траса Радовиш-Струмица. Реконструкција на Кочани-Македонска Каменица-Делчево.

Сигурно немам опфатено се, ама ова се само дел од проекти во 11 години на Грујо ако сме реални. Имај во предвид дека во тие 11 години државата најде начин да добие нормален аеродром, стадион и одпочна да гради клиника за цела источна Македонија и во Скопје. Целосно нова болница во Охрид. Ништо од почнатите работи нема поле 7 години. Исто и болницата во Кичево.

Ако сме неутрални да си кажеме ги сменивме пошо не ги биваше и истото ги чека овие ако репризираат неспособност.
Back to Top
Fli12 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Jan-2025
Online Status: Offline
Posts: 8
  Quote Fli12 Quote  Post ReplyReply #502 Posted: 14-Jan-2025 at 21:21
Оваа влада нема ниту еден капитален проект.
Меѓутоа кога сме тука внатре одма другите за сите знаат кои сме биле и за кого не сме биле.
Само знаеме како изгледаше МК до 2017година кога ќе се влезеше од соседството на оваа тема за "патишта". Каде беше фокусот ставен повторно не би се потсетувале затоа што ете овде внатре во МК сите за другите знаат па не би навлегувам во малите и големи дискусии.

Edited by Fli12 - 14-Jan-2025 at 21:23
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 226
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #503 Posted: 14-Jan-2025 at 22:30
Џабе се препукувања,тој што прати овие работи знај која влада колку направила,а најголем сведок за се е форумов кој ни служи за доказ и потсетник на меморијата.
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #504 Posted: 15-Jan-2025 at 06:56
Како бе другарки и другари 6 години? 2025-2016=6? Не ви ја знам математиката ама мене појќе на 9 ми личи, ете 8 да им дајме дека јануари е. За вакво патче со оваа должина толку да им фати ич не се за браво ни едните ни другите. Не ги бодрете со брава за изведба со 120% задоцнување (останатиот дел уште не е пуштен). Вас шефот на работа ве фали ако доцните 120% со работата?

Edited by hcitrS - 15-Jan-2025 at 06:57
Back to Top
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #505 Posted: 15-Jan-2025 at 07:34
Originally posted by Fli12

Ние што сме неопределени... И што не интересира градењето и развојот. Вака не знам од оваа влада и поранешната што 11 години беше на власт што видовме од патишта.

Ајде со ред. Ниту автопатот до Штип не се заврши. Ниту еден експресен пат не се почна. Ниту една реконструкција до граничните премини.
Еве што се реконструира последните 2-3 години пред изборите од Битола до граничен премин со Грција. Од Крива Паланка до граничен премин со Бугарија. Од Струга до Ќафасан. Од Охрид за Св.Наум. И реконструкција од Струмица до границата Ново Селор како и Куманово-Ранковце целосно до експресниот и Гостивар делови до Кичево. Сите важни патишта.
Навистина не знам оваа влада дали има еден сопствен пат или коридор почнато и завршено. Автопатот за Охрид што впрочем влезен е во втора декада како промашен проект. Но ете веројатно на делови може да го отвараат едно 5-6 пати како чудо од проект.

Многу сте за жалење вие сдсм-овците,толку ќе ти кажам.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #506 Posted: 15-Jan-2025 at 08:24
Originally posted by MKDSTRUGA

Originally posted by Fli12

Ние што сме неопределени... И што не интересира градењето и развојот. Вака не знам од оваа влада и поранешната што 11 години беше на власт што видовме од патишта.

Ајде со ред. Ниту автопатот до Штип не се заврши. Ниту еден експресен пат не се почна. Ниту една реконструкција до граничните премини.
Еве што се реконструира последните 2-3 години пред изборите од Битола до граничен премин со Грција. Од Крива Паланка до граничен премин со Бугарија. Од Струга до Ќафасан. Од Охрид за Св.Наум. И реконструкција од Струмица до границата Ново Селор како и Куманово-Ранковце целосно до експресниот и Гостивар делови до Кичево. Сите важни патишта.
Навистина не знам оваа влада дали има еден сопствен пат или коридор почнато и завршено. Автопатот за Охрид што впрочем влезен е во втора декада како промашен проект. Но ете веројатно на делови може да го отвараат едно 5-6 пати како чудо од проект.


Да беше неутрален ќе спомнеше целосна реконструкција на автопатот Скопје Велес, изградба на автопат Куманово-Табановце, изградба на автопат Демир Капија-Смоквица. Реконструкција на автопат Смоквица-Г.П. Богородица. Реконструкција на Радовиш - Неготино. Реконструкција на возна лента Велес-Клучка за битола. Доградба на обиколница околу скопје 80% (заглавена предходно во време на БЦ.) Еден куп локални патчиња (пример патот за Богомила). Реконструкција на цела траса Битола-Охрид. Реконструкција на цела траса Гостивар-Кичево или Стража. Реконструкција на цела траса Радовиш-Струмица. Реконструкција на Кочани-Македонска Каменица-Делчево.

Сигурно немам опфатено се, ама ова се само дел од проекти во 11 години на Грујо ако сме реални. Имај во предвид дека во тие 11 години државата најде начин да добие нормален аеродром, стадион и одпочна да гради клиника за цела источна Македонија и во Скопје. Целосно нова болница во Охрид. Ништо од почнатите работи нема поле 7 години. Исто и болницата во Кичево.

Ако сме неутрални да си кажеме ги сменивме пошо не ги биваше и истото ги чека овие ако репризираат неспособност.


Во нишка за патишта (поконкретно делница од експресен пат) да спомнуваш аеродроми (инаку решени со концесија, значи операторот ги модернизирал не државата), потоа стадион е малку несериозно. 11 години е предолг период за мизерната реконструкција на Катланово - Велес и обратно што инаку се прави на секои 5 години од секоја влада и во моментот има пак т.н. скокалници.
Како некој да сака да не направи идиоти само заради т.н. подобар пиар на едниве, ама овде реално на форумов повеќето се образовани и луѓе кои се интересираат за нашата инфраструктура и ги разбираат работите. Факт е дека дпмне (намерно испуштам вмро бидејќи тоа припаѓа на сите) за т.н. комунални (општински работи) и локални патишта се поажурни (во крајна линија партијата е едно големо комунално претпријатие) ама тежок мит односно лага е дека за делот автопатишта, експресни и магистрални направиле повеќе, напротив мислам за нијанса помалку.
Само еден пример, 2022 целосно се реконструира обичната магистрала Куманово - Страцин, а 2023 Крива Паланка - Деве баир, и сега министерот (кој може си има и лично непознавање или намерно лажење не убедува пред 2 недели во неколку изјави Куманово - граница со Бг, дајте ви се молам, па нека му сврти телефон Коце нека му каже да не тресе зелени.
Инаку, само јас имам чуство дека последните 2 делници се отвараат со невидена помпа, па Штип - Радовиш (42км) и Штип - Кочани (30км) што се, не се експресни патишта, или не се толку битни дека актуелниот министер не пресекол лента, а сега само пресече по што реално 1% е неговата заслуга.
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #507 Posted: 15-Jan-2025 at 09:11
За да се дојде до фаза да работат машини на терен има ефен куп работи кои не де гледаат со голо око а треба да се завршат и тоа е далеку потешката работа. Тоа е план за изградба, проектирање, испитување на терен, начин на финансирање. И за Штип-Кочани и за Штип-Радовиш овие работи беа завршени од страна на владата на Груевски. На претходните им остана само да изберат изведувач и да се тера работата. Ова се факти кои лесно можат да се проверат.
Еве и американската амбасадорка го кажа на најдиректен начин да сватат сите кој е поажурен за овие работи.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #508 Posted: 15-Jan-2025 at 10:20
Е тука чекав, па тоа го работат професионалци (дел од процесот во рамки на Министерството и ЈПДП а дел со ангажнирани проектантски фирми со инженери со се, не проектирал Грујо ништо, а по истата логика испаѓа дека Страцин - Крива Паланка го проектирала некоја влада на Заев, исто како што се направи проект за Битола - Меџитлија па уште нема реализација, и во крајна линија според тоа што го пиша испаѓа цел проект со Бехтел и Енка (плус што викаш невидливата работа) е проектиран од некоја влада на Заев или Ковачевски или не знам кој.
Не оди тоа така, работат професионалци на испитување и проектирање, а Груевски е последен кој треба да биде споменат имајќи ја на ум сега веќе легендарната изјава од 2011 која ја повтори и во 2012 дека на народот не му требале автопати, луѓето 1-2 пати годишно оделе по автопати, дека на народот му требале локални патишта, за после година до две да ја смени плочата и да почне да преговара со т.н. жутите за провизијата од 5%.
Back to Top
nikolakoco View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Dec-2021
Online Status: Offline
Posts: 58
  Quote nikolakoco Quote  Post ReplyReply #509 Posted: 15-Jan-2025 at 11:00
Мислам дека треба да се олабави од партиски препукувања. Најважно е да имаме безбедни патишта кои овозможуваат брз и лесен транспорт.

За ажурноста на владите на Македонија, ги гледаме последиците веќе 33.5 години. Се радуваме на мали проектчиња кои ни ги сервираат како светски чуда и тоа го прават сите.
Како нација треба да прекинеме да се задоволуваме со медиокритет и да бараме повеќе одговорност, бидејќи никој од претходните не си ја работел работата како што треба.
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #510 Posted: 15-Jan-2025 at 12:19
Добро да не ја тупиме, нигде не спомнав дека лично Грујо го проектирал патот. Нормално дека тоа го прават професионалци и стручни лица. Но за сите овие делници кои ги спомнав ова беше направено во негово време. Не велам дека и претходните немаат удел, но динамиката на работа со овие и претходните е неспоредлива сакаш да признаеш или не.
Чист пример ти е автопатот Кичево-Охрид. Еве 10 та година помина од кои 8 беа во време на СДС а не е ни приближно блиску до пуштање. Имаа време сосема нов проект и нова траса да направат ако сакаа и беа способни. Нема никакво оправдување. 10 години се во прашање и 50 км автопат а не 500
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #511 Posted: 15-Jan-2025 at 13:37
Кичево - Охрид да почна да се гради во февруари 2013 година. Значи до сега точно 12 години.
Сегашниве опозиционери беа на власт од Јуни 2017 до Мај 2024, значи 7 години.
Ако се зборува, да се зборува со факти, не 10 години се градел, 8 биле овие. Значи 12 години се градел, 7 се тие, ама најавата е дека ќе биде готов декември 2026та што во превод би значело 14 години се градел од кои 7 едните, 7 другите.
Пи-арот е неспоредлив, точно, динамиката апсолутно споредлива, и како што кажав погоре за нијанса дури и подобра.
nikolakoco целосно се согласувам со тебе, само едноставно неможам да премолчам кога некој си збори од ракав и ги заобиколува фактите.
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 226
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #512 Posted: 15-Jan-2025 at 14:42
Originally posted by Vasilij

Кичево - Охрид да почна да се гради во февруари 2013 година. Значи до сега точно 12 години.
Сегашниве опозиционери беа на власт од Јуни 2017 до Мај 2024, значи 7 години.
Ако се зборува, да се зборува со факти, не 10 години се градел, 8 биле овие. Значи 12 години се градел, 7 се тие, ама најавата е дека ќе биде готов декември 2026та што во превод би значело 14 години се градел од кои 7 едните, 7 другите.
Пи-арот е неспоредлив, точно, динамиката апсолутно споредлива, и како што кажав погоре за нијанса дури и подобра.
<span id="userPro279440" ="msgSidePro" title="View Drop Down">nikolakoco <span style="font-weight: normal;">целосно се согласувам со тебе, само едноставно неможам да премолчам кога некој си збори од ракав и ги заобиколува фактите.</span></span>


Кога веке сакаш да си прецизен, биди прецизен, кичево охрид почна февруари 2014, а не 2013 https://kanal5.com.mk/pochnuva-izgradbata-na-avtopatot-kichevo-ohrid/a197804
Back to Top
Bistro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #513 Posted: 15-Jan-2025 at 14:47
Ја контаминиравте темата (Експресен пат Градско - Прилеп)

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #514 Posted: 15-Jan-2025 at 17:04
Имате видео на линкот со убави кадри од високо и одредени информации

https://www.facebook.com/100044158072981/videos/1155556536135974/?__so__=watchlist&__rv__=video_home_www_playlist_video_list
За сè има вторпат
Back to Top
nikolakoco View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Dec-2021
Online Status: Offline
Posts: 58
  Quote nikolakoco Quote  Post ReplyReply #515 Posted: 15-Jan-2025 at 20:52
Јас го извозив сега, едно 80% е полна линија. Така да ќе има голем број на нелегални претекнувања на полна линија.
Али сепак е многу многу подобро од стариот пат низ Росоман.
На приклучокот на автопатот кривината е многу оштра, барем според мене. Претпоставувам поради куќите од Градско
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #516 Posted: 15-Jan-2025 at 22:45
Ок, супер за првава фаза, а и се погоди снегов за поинтересни фотки

Значи моментална ситуација (само градежни работи, без проектирање):

- фаза 1: почеток 2016 - крај јануари 2025
- фаза 2: почеток 2018 - крај ? (најава април 2025)
- фаза 3: почеток ? - крај ?

Слабо информации за тоа што е трета фаза, некој спомна и дека некои делници се работат. Еве што рекол Коце:
Имаме предвидено и решение и за оние 4,76 километри кои во моментов се слепо црево на целиот овој потег од Градско до Прилеп, а кои се протегаат од каменоломот Маврово до село Беловодица и во периодот што следува интезивно ќе работиме и на овој план.
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 99
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #517 Posted: 16-Jan-2025 at 09:21
Originally posted by <Fresno>

Ок, супер за првава фаза, а и се погоди снегов за поинтересни фотки

Значи моментална ситуација (само градежни работи, без проектирање):

- фаза 1: почеток 2016 - крај јануари 2025
- фаза 2: почеток 2018 - крај ? (најава април 2025)
- фаза 3: почеток ? - крај ?

Слабо информации за тоа што е трета фаза, некој спомна и дека некои делници се работат. Еве што рекол Коце:
Имаме предвидено и решение и за оние 4,76 километри кои во моментов се слепо црево на целиот овој потег од Градско до Прилеп, а кои се протегаат од каменоломот Маврово до село Беловодица и во периодот што следува интезивно ќе работиме и на овој план.


Фаза три опфаќа две секции:

Секција 1: Каменолом Маврово - Исклучување Беловодица, тоа е таа која Коце ја спомнал
Секција 2: Бензинска ЛУКОИЛ - Ленишки мост

Според зборовите на Лепи Цане во едно интервју, проектирањето е завршено, и пролетва треба да се избере изведувач. По логика на нештата, оптимистичка варијанта е дека би почнале теренски активности во текот на ова лето.
Back to Top
nikolakoco View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Dec-2021
Online Status: Offline
Posts: 58
  Quote nikolakoco Quote  Post ReplyReply #518 Posted: 17-Jan-2025 at 09:54
Лукоил - Ленишки мост во моментов не е толку лошо, но Каменолом - Беловодица е очајно лошо и да се надеваме на што побрзо започнување со работа.

Инаку на Гугл Мапс слабо им оди надградувањето и не го има уште обележано новиот пат.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #519 Posted: 17-Jan-2025 at 09:57
Originally posted by nikolakoco

Лукоил - Ленишки мост во моментов не е толку лошо, но Каменолом - Беловодица е очајно лошо и да се надеваме на што побрзо започнување со работа.

Инаку на Гугл Мапс слабо им оди надградувањето и не го има уште обележано новиот пат.


Можно е да го обележат по пуштање на двете фази кој би биле некоја логична целина.
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 99
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #520 Posted: 17-Jan-2025 at 10:06
Јас сум контрибутор на Google Maps, глупоста беше што двајца корисници поодамна го имаа шабански обележано новиот пат, често излегувајќи по 200-300 метри надвор од патот, а кај Google алгоритмот работи на одобрување на она што е пријавено од корисниците, и кога истото ќе се совпадне со податоците од сателит. Ја обележав цела траса како што треба пред неколку дена, и најчесто потребни се 2-3 недели да го одобрат она што сум обележал. Ќе биде за брзо.

Каменолом - Беловодица има 3 дупки кога се спушташ од Плетвар надолу каде сериозно може да се оштети бандаж, скине гума, или да се направи некој посериозен проблем на подвозјето. Секогаш кога возам кочам, намалувам на 50-60 km/h наместо слободно да се спуштам по надолнината.

Originally posted by nikolakoco

Лукоил - Ленишки мост во моментов не е толку лошо, но Каменолом - Беловодица е очајно лошо и да се надеваме на што побрзо започнување со работа.

Инаку на Гугл Мапс слабо им оди надградувањето и не го има уште обележано новиот пат.


Edited by AleksandarTheGreat - 17-Jan-2025 at 10:07
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.383 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.