Жардињери |
Post Reply | Page <1 3456> |
Author | |
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #81 Posted: 26-Aug-2009 at 23:19 |
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #82 Posted: 06-Oct-2009 at 11:55 |
Ќе неможе веќе паркирање во тревниците.
2009-10-06 Партизанска, на потег од страна на Тафталиџе |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #83 Posted: 06-Oct-2009 at 11:59 |
Ај да речам дека е паметна работа ова, освен ако не е врткање бекатон низ прсти (муабети денар од коцка). Паркирањето и по тротоари и по тревници ќе се реши единствено со повисоки рабници, што воедно и ќе реши еден друг проблем со автобуските за некое минимално полесно влагање у автобус.
|
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #84 Posted: 07-Oct-2009 at 14:39 |
|
|
vardar
Senior Member Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
Quote Reply #85 Posted: 08-Oct-2009 at 06:08 |
|
|
dacito
Senior Member Joined: 24-Sep-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 131 |
Quote Reply #86 Posted: 08-Oct-2009 at 11:55 |
Поминав пред 15-тина дена низ Аеродром и морам да кажам дека зеленилото од новите жардињери зрачеше со свежина, но и генерално гледано, жардињерата изгледа убаво, пространо, широко, многу подобро од досегашното зеленило и оградата што се протегаше по средина. Баш ми се допадна, во иднина треба само одржување. Мислам дека и оние кои на форумов беа скептици околу изградбата баш на оваа жардињера, низ Аеродром, после ова ќе се демантираат
|
|
ArchiTechTone
Senior Member Joined: 19-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 280 |
Quote Reply #87 Posted: 08-Oct-2009 at 16:54 |
ПОминувам секој ден, и да изгледа убаво, бидејќи е одржувано. МОжеше и претходно да биде одржувано. Сега одржувањето го качија 40тина сантиметри повисоко, а изведувањето на некаква трамвајска/LRT траса непотребно поскапа. Како жител на Аеродром, го сметам проектов за промашена инвестиција...
|
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #88 Posted: 08-Oct-2009 at 17:48 |
Каков трамвај луѓе смешно е посебно да се уништи средината. Трамвај воопшто не треба да има или кога би имало ќе оди на трета лента на коловоз
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
Дуле
Groupie Joined: 17-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #89 Posted: 08-Oct-2009 at 20:48 |
Па баш ако има трамвај треба да проага по средината, шо мајка бара да иде по 3 лента кога и онака треба да му биде слободен патот. Еве рецимо пред трамвај иде онакво оние циганските коли шо се или најкежуал ствар запрежна кола??? И трамвајот ќе се влече по него или једино ако го стаат оној у 5ка шо вози со хебла шо средува работа па да го гази
|
|
Дуле
Groupie Joined: 17-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #90 Posted: 08-Oct-2009 at 20:58 |
И во метропола све е зелено а не само тука колку ете лејјјј зелено било а погледни убаво лево и десно!!! А кај да е ќе почне пак иста рутина, слези од автобус и опааа преку тревник кај и да е ќе се напраи патека поред тревникот видичеш
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #91 Posted: 08-Oct-2009 at 23:44 |
Се слагам, ако остане вака без да се направи сериозна ограда или друга пречка, промашена е според мене главната поента - спречување на преминување на улица на недозволени места. А во таков случај ни зеленилото нема да остане поштедено.
Без да навлегувам во дискусија зошто и каков ЛРТ ни треба (затоа што не е адекватна тема во нишкава), барем би прашал што правиме со урбанистичките планови. Зошто жардињери се прават на шински коридори и тоа токму каде шински коридори се зацртани во средишниот дел на булеварите? Еве го ДУП-от за Реонски Центар Аеродром, што значи тоа е логиката и по цела должина на Бул. Јане Сандански: http://i676.photobucket.com/albums/vv125/Cifrata/Pic019.jpg И зошто на трамвајска траса по средина на булевари да се гледа како на „уништување на средината“? Уништување во кој смисол? Ако мислиш на зеленилото, не си во право. 1-Барцелона; 2-Париз; 3-Гренобл; и многу други... Која е пречката конкретно во средишниот појас на Бул. Јане Сандански, наместо жардињера да има ем трамвајска траса ем прекрасно зеленило? 1. 2. 3. |
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #92 Posted: 09-Oct-2009 at 00:09 |
Не си правите филмови прво за средишна сообраќајна инфраструктура треба урбана култура. Тие слики од Франција и Швајцарија се друго. Пешаците нема кај да поминат за да стигнат до станица попрво ќе ги изгазат.
Дефинитивно според мене ова е најдобрата идеја на градот во однос на средишното зеленило кадешто се спречија многу диви преминувања од естетска страна не сакам да зборувам ама трамвај е само за на 3. лента и никаде на друго место. (Ионака нема да го има) |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #93 Posted: 09-Oct-2009 at 00:29 |
Јас бев еден од скептиците . Баш ќе разгледам, не сум бил во Аеродром изгледа одавна. Дека работава е утка во смисла на блокирање на најоптималната траса за ЛРТ мислам дека нема дилема. А за естетиката може да грешам, иако кога подобро ќе размислам имам веќе видео широки жардинерии (во Атина) и не беа лоши со тоа што беа поредени со убаво илуминирани палми (една на секои 10-15м). Можеби може да изведат нешто такво и тука (секако не со палми би било смешно а и не би можеле да опстанат). Значи би било интересно да се обидат малку се повисока вегетација. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #94 Posted: 09-Oct-2009 at 01:34 |
Незнам што се зафатиле за муабетов со жардињериве кога жардињерите не се ни еден процент од евентуален лрт проект. Тоа земјиште ќе се прекопа дупло него жардињерите ако треба од тамо да проаѓа. А инаку јас попрво тука би ставил коловозно лента, а трамвајот по крај.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #95 Posted: 09-Oct-2009 at 02:10 |
Проблемот е во некоординираноста, стихијноста, лутањето. Еве ајде и да имаме некакво разбирање за тоа што сеуште немаат оформено детален концепт. Но тогаш зошто прават работи кои можеби ќе бидат во колизија со концептот кога тој ќе се оформи? (а мора да се оформи што поскоро) Еве Коце со право ќе го преиспитува концептот за Трамвај/ЛРТ на Трифун. Но зошто тогаш го продолжува трифуновиот проект за жардињери на местата каде што овие проекти потенцијално ќе се преклопат? Што ако концептот се ревидира меѓудругото и во полза на тоа трасите каде што може да бидат во средина? На крајот на краиштата така се планирани во урбанистичките планови. Сега имаме ситуација каде ни се најавува трамвај, а тој според плановите е зацртан каде што се градат жардињери и ти не гледаш проблем? Воопшто не држи тоа со цената. Каква врска има колку споредбено ќе чини трамвајот? Зарем неколку стотици илјади евра за правење на жардињери и после нивно отстранување треба едноставно да ги фрлиме само затоа што во споредба со друг проект изгледаат малку? Тоа со распоредот на шините и лентите, како што кажав нема да го коментирам бидејќи не е место. Но и да земеме како што викаш, кон средина да се прошири уште една лента, пак жардињерите одат во канта како сувишен трошок за изградба и отстранување. Проблемот со жардињериве е што не ни сакаат да погледнат подалеку од носот, па ги прават стихијно, без да ги усогласат поврзаните работи, само колку да покажат дека нешто работат. Јас тоа би го нарекол „дневен урбанизам“, аналогно на дневна политика. Толку се доблесни и одговорни, толку знаат и умеат, па затоа добиваме вакви „капитални“ проекти. Во суштина да, жардињериве се релативно ситна работа, ама сепак укажуваат на битни проблеми. |
|
Дуле
Groupie Joined: 17-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #96 Posted: 09-Oct-2009 at 09:43 |
Ја бар колку што сум го вишол трамајот во Будимпешта, тој ајде што оди по средина но постојките си се направени со бетон и лугето си се симнуваат и после тоа на следниот пешачки премин си ја проагаат улицата. Коа се вракаме од утакмица МЗТ онда да тогаш се симиња кој кога сака ама иначе вака кога е си има ред кај се застанува... а не собери патници кај сакаш автобусот крца ја се лепам на прозор небаре ме Зипувале. А трамвај ко трамвај ако не денес за едно 10 години кој знае битно ќе имаме, ми кажа врапчето |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #97 Posted: 09-Oct-2009 at 11:46 |
во секој случај доколку има ЛРТ треба да биде одделен од коловозот, барем така е по најмодерни стандарди плус ако некој мисли дека жардињериве спречуваат претрчување улица се лаже, има и те како претрчување, дури и им ја скратува маката на сите да кинат панталони на бившата ограда Edited by zabegan - 09-Oct-2009 at 11:55 |
|
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3609 |
Quote Reply #98 Posted: 09-Oct-2009 at 12:41 |
25 евра глоба за секој што ќе го фатат, па сега нека претрчува човекот, доколку е шизик, може и со точак да се вози по жардињери, но големиот брат кога тогаш ќе го стигне сега откако планираат да ги опремат семафорите со камери, сигурно и ќе имаат увид кои се точки им се најмили на каубојците, освен оние стандардните за кои бидејќи веќе се има развиено голема навика, неретко и фамилијарно традиционална, за тие места ќе треба и некое порадикално решение како прскалки за вода кои на сензор ќе бањаат секаков натрапник |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #99 Posted: 23-Nov-2009 at 14:47 |
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #100 Posted: 23-Nov-2009 at 21:13 |
нели планот беше на Јане Сандански жардиниерите да се постават само до Мајчин дом? сега ги ставаат по должината на целиот булевар
|
|
Post Reply | Page <1 3456> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |