build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жардињери

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3456>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 26-Aug-2009 at 23:19
Originally posted by Cloverstack



Жардињериве се бетонски, не бехатонски  Big%20smile
Doh
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 06-Oct-2009 at 11:55
Ќе неможе веќе паркирање во тревниците.


2009-10-06

Партизанска, на потег од страна на Тафталиџе
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 06-Oct-2009 at 11:59
Ај да речам дека е паметна работа ова, освен ако не е врткање бекатон низ прсти (муабети денар од коцка). Паркирањето и по тротоари и по тревници ќе се реши единствено со повисоки рабници, што воедно и ќе реши еден друг проблем со автобуските за некое минимално полесно влагање у автобус.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 07-Oct-2009 at 14:39
koga go gledam ovaj del(ubavi i visoki zgradi, ubavi ulici, zelenilo itn. dreba da kazam deka ova e edna metropola.Prekrasen grad, cair centar george petrov, saraj, sutka mi smetaat
a karpos, aerodrom, novo lisice se superrrr
 
ЗАЗЕЛЕНИЈА ЖАРДИНИЕРИТЕ ВО АЕРОДРОМ
Екипи на ЈП „Паркови и зеленило“ деновиве интензивно работат на уредување на новоподигнатите жардиниери во градот. Жардиниерите во населбата Аеродром се веќе уредени, поставена е нова хидрантска мрежа и систем за полевање капка по капка, направени се шахтите, пополнети се празнините меѓу елементите со фуга, а посеана е и нова трева.
Изградбата на жардиниерата во Автокоманда, кон мостот во Сингелиќ, е во завршна фаза. Поставена е хидрантска мрежа за полевање, а деновиве се подготвува земјената подлога. Оваа жардиниера е долга 900 метри.
На жардиниерата на Бит-пазар се сее трева, а се поставува и системот за полевање капка по капка.
На жардиниерите на булеварот Партизански одреди на потегот од раскрсницата кај „Симпо“ до мостот „Обединети нации“ со вкупна должина од 3 километри се поставува хидрантска мрежа за полевање, се распостила нова плодна земја, се прават шахтите и се пополнуваат фугите на елементите.
На жардиниерите на булеварите 8. Септември и Октомвриска револуција се подготвува земјената подлога, по што ќе следи поставување на хидрантска мрежа за полевање и поставување на систем капка по капка.
 
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 08-Oct-2009 at 06:08
 

Жардиниерите се подготвуваат

Екипи на ЈП „Паркови и зеленило“ деновиве и ги уредуваат новоподигнатите жардиниери во градот. Жардиниерите во населбата Аеродром се веќе уредени. Поставена е нова хидрантска мрежа и систем за полевање капка по капка, направени се шахтите, пополнети се празнините меѓу елементите со фуга, а е посеана и нова трева.

Изградбата на жардиниерата во Автокоманда, кон мостот во Сингелиќ е во завршна фаза. Поставена е хидрантска мрежа за полевање, а деновиве се подготвува земјената подлога. Оваа жардиниера е долга 900 метри.

На жардиниерата на Бит-пазар се сее трева, а се поставува и системот за полевање капка по капка.

На жардиниерите на булеварот Партизански одреди на потегот од раскрсницата кај „Симпо“ до мостот Обединети нации со вкупна должина од три километри, се поставува хидрантска мрежа, се распостила нова плодна земја, се прават шахтите и се пополнуваат фугите. Слични активности се вршат и на булеварите 8 Септември и Октомвриска револуција.
 
 
Dnevnik
Back to Top
dacito View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Sep-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 131
  Quote dacito Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 08-Oct-2009 at 11:55
Поминав пред 15-тина дена низ Аеродром и морам да кажам дека зеленилото од новите жардињери зрачеше со свежина, но и генерално гледано, жардињерата изгледа убаво, пространо, широко, многу подобро од досегашното зеленило и оградата што се протегаше по средина. Баш ми се допадна, во иднина треба само одржување. Мислам дека и оние кои на форумов беа скептици околу изградбата баш на оваа жардињера, низ Аеродром, после ова ќе се демантираат
Back to Top
ArchiTechTone View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 280
  Quote ArchiTechTone Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 08-Oct-2009 at 16:54
ПОминувам секој ден, и да изгледа убаво, бидејќи е одржувано. МОжеше и претходно да биде одржувано. Сега одржувањето го качија 40тина сантиметри повисоко, а изведувањето на некаква трамвајска/LRT траса непотребно поскапа. Како жител на Аеродром, го сметам проектов за промашена инвестиција...

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 08-Oct-2009 at 17:48
Каков трамвај луѓе смешно е посебно да се уништи средината. Трамвај воопшто не треба да има или кога би имало ќе оди на трета лента на коловоз
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Дуле View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Дуле Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 08-Oct-2009 at 20:48
Па баш ако има трамвај треба да проага по средината, шо мајка бара да иде по 3 лента кога и онака треба да му биде слободен патот. Еве рецимо пред трамвај иде онакво оние циганските коли шо се или најкежуал ствар запрежна кола??? И трамвајот ќе се влече по него или једино ако го стаат оној у 5ка шо вози со хебла шо средува работа па да го гази
Back to Top
Дуле View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Дуле Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 08-Oct-2009 at 20:58
И во метропола све е зелено а не само тука колку ете лејјјј зелено било а погледни убаво лево и десно!!! А кај да е ќе почне пак иста рутина, слези од автобус и опааа преку тревник кај и да е ќе се напраи патека поред тревникот видичеш
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 08-Oct-2009 at 23:44

Се слагам, ако остане вака без да се направи сериозна ограда или друга пречка, промашена е според мене главната поента - спречување на преминување на улица на недозволени места. А во таков случај ни зеленилото нема да остане поштедено.


Originally posted by Supervisor

Каков трамвај луѓе смешно е посебно да се уништи средината. Трамвај воопшто не треба да има или кога би имало ќе оди на трета лента на коловоз
Епа што треба, да ја жртвуваме трамвајската/ЛРТ мрежа за да имаме жардињери? Јас генерално немам ништо против жардињери, баш напротив, цело време искажувам мислење дека тие можат да бидат добро функционално и естетско решение, ама не секаде!

Без да навлегувам во дискусија зошто и каков ЛРТ ни треба (затоа што не е адекватна тема во нишкава), барем би прашал што правиме со урбанистичките планови. Зошто жардињери се прават на шински коридори и тоа токму каде шински коридори се зацртани во средишниот дел на булеварите? Еве го ДУП-от за Реонски Центар Аеродром, што значи тоа е логиката и по цела должина на Бул. Јане Сандански:

http://i676.photobucket.com/albums/vv125/Cifrata/Pic019.jpg

И зошто на трамвајска траса по средина на булевари да се гледа како на „уништување на средината“? Уништување во кој смисол? Ако мислиш на зеленилото, не си во право.
1-Барцелона; 2-Париз; 3-Гренобл; и многу други...
Која е пречката конкретно во средишниот појас на Бул. Јане Сандански, наместо жардињера да има ем трамвајска траса ем прекрасно зеленило?

1.


2.


3.



Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 09-Oct-2009 at 00:09
Не си правите филмови прво за средишна сообраќајна инфраструктура треба урбана култура. Тие слики од Франција и Швајцарија се друго. Пешаците нема кај да поминат за да стигнат до станица попрво ќе ги изгазат.
Дефинитивно според мене ова е најдобрата идеја на градот во однос на средишното зеленило кадешто се спречија многу диви преминувања од естетска страна не сакам да зборувам ама трамвај е само за на 3. лента и никаде на друго место. (Ионака нема да го има)
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 09-Oct-2009 at 00:29
Originally posted by dacito

Поминав пред 15-тина дена низ Аеродром и морам да кажам дека зеленилото од новите жардињери зрачеше со свежина, но и генерално гледано, жардињерата изгледа убаво, пространо, широко, многу подобро од досегашното зеленило и оградата што се протегаше по средина. Баш ми се допадна, во иднина треба само одржување. Мислам дека и оние кои на форумов беа скептици околу изградбата баш на оваа жардињера, низ Аеродром, после ова ќе се демантираат


Јас бев еден од скептиците . Баш ќе разгледам, не сум бил во Аеродром изгледа одавна. Дека работава е утка во смисла на блокирање на најоптималната траса за ЛРТ мислам дека нема дилема. А за естетиката може да грешам, иако кога подобро ќе размислам имам веќе видео широки жардинерии (во Атина) и не беа лоши со тоа што беа поредени со убаво илуминирани палми (една на секои 10-15м). Можеби може да изведат нешто такво и тука (секако не со палми би било смешно а и не би можеле да опстанат). Значи би било интересно да се обидат малку се повисока вегетација.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 09-Oct-2009 at 01:34
Незнам што се зафатиле за муабетов со жардињериве кога жардињерите не се ни еден процент од евентуален лрт проект. Тоа земјиште ќе се прекопа дупло него жардињерите ако треба од тамо да проаѓа. А инаку јас попрво тука би ставил коловозно лента, а трамвајот по крај.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 09-Oct-2009 at 02:10


Проблемот е во некоординираноста, стихијноста, лутањето. Еве ајде и да имаме некакво разбирање за тоа што сеуште немаат оформено детален концепт. Но тогаш зошто прават работи кои можеби ќе бидат во колизија со концептот кога тој ќе се оформи? (а мора да се оформи што поскоро)
Еве Коце со право ќе го преиспитува концептот за Трамвај/ЛРТ на Трифун. Но зошто тогаш го продолжува трифуновиот проект за жардињери на местата каде што овие проекти потенцијално ќе се преклопат? Што ако концептот се ревидира меѓудругото и во полза на тоа трасите каде што може да бидат во средина? На крајот на краиштата така се планирани во урбанистичките планови. Сега имаме ситуација каде ни се најавува трамвај, а тој според плановите е зацртан каде што се градат жардињери и ти не гледаш проблем?

Воопшто не држи тоа со цената. Каква врска има колку споредбено ќе чини трамвајот? Зарем неколку стотици илјади евра за правење на жардињери и после нивно отстранување треба едноставно да ги фрлиме само затоа што во споредба со друг проект изгледаат малку?

Тоа со распоредот на шините и лентите, како што кажав нема да го коментирам бидејќи не е место. Но и да земеме како што викаш, кон средина да се прошири уште една лента, пак жардињерите одат во канта како сувишен трошок за изградба и отстранување.

Проблемот со жардињериве е што не ни сакаат да погледнат подалеку од носот, па ги прават стихијно, без да ги усогласат поврзаните работи, само колку да покажат дека нешто работат. Јас тоа би го нарекол „дневен урбанизам“, аналогно на дневна политика. Толку се доблесни и одговорни, толку знаат и умеат, па затоа добиваме вакви „капитални“ проекти.

Во суштина да, жардињериве се релативно ситна работа, ама сепак укажуваат на битни проблеми.
Back to Top
Дуле View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Дуле Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 09-Oct-2009 at 09:43
Originally posted by Supervisor

Не си правите филмови прво за средишна сообраќајна инфраструктура треба урбана култура. Тие слики од Франција и Швајцарија се друго. Пешаците нема кај да поминат за да стигнат до станица попрво ќе ги изгазат.


Ја бар колку што сум го вишол трамајот во Будимпешта, тој ајде што оди по средина но постојките си се направени со бетон и лугето си се симнуваат и после тоа на следниот пешачки премин си ја проагаат улицата. Коа се вракаме од утакмица МЗТ онда да тогаш се симиња кој кога сака ама иначе вака кога е си има ред кај се застанува... а не собери патници кај сакаш автобусот крца ја се лепам на прозор небаре ме Зипувале. А трамвај ко трамвај ако не денес за едно 10 години кој знае битно ќе имаме, ми кажа врапчето
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 09-Oct-2009 at 11:46
Originally posted by lslcrew

Незнам што се зафатиле за муабетов со жардињериве кога жардињерите не се ни еден процент од евентуален лрт проект. Тоа земјиште ќе се прекопа дупло него жардињерите ако треба од тамо да проаѓа. А инаку јас попрво тука би ставил коловозно лента, а трамвајот по крај.
се сложувам со ова, ќе има дури и пак простор за зеленило Smile
во секој случај доколку има ЛРТ треба да биде одделен од коловозот, барем така е по најмодерни стандарди
плус ако некој мисли дека жардињериве спречуваат претрчување улица се лаже, има и те како претрчување, дури и им ја скратува маката на сите да кинат панталони на бившата ограда


Edited by zabegan - 09-Oct-2009 at 11:55
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 09-Oct-2009 at 12:41


25 евра глоба за секој што ќе го фатат, па сега нека претрчува човекот, доколку е шизик, може и со точак да се вози по жардињери, но големиот брат кога тогаш ќе го стигне  LOL сега откако планираат да ги опремат семафорите со камери, сигурно и ќе имаат увид кои се точки им се најмили на каубојците, освен оние стандардните за кои бидејќи веќе се има развиено голема навика, неретко и фамилијарно традиционална, за тие места ќе треба и некое порадикално решение како прскалки за вода кои на сензор ќе бањаат секаков натрапник
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 23-Nov-2009 at 14:47
НА ПАРТИЗАНСКА И НА 8 СЕПТЕМВРИ
Новите жардиниери при крај

На булеварите 8 Септември и на Партизанска привршува изградбата на средишните бетонски жардиниери, на кои, за зеленилото, се поставува системот на полевање „капка по капка“. Надлежните информираат дека завршувањето на работите доцни затоа што сообраќајниците се многу фреквентни, па не можело навреме да се направи дотур на земјата со која жардиниерите треба да се наполнат.
Освен на овие два булевари, бетонски жардиниери се изградени и на Јане Сандански и на Кузман Јосифовски - Питу. За ова Град Скопје издвои 100 милиони денари.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=1&EditionID=1873&ArticleID=127205
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 23-Nov-2009 at 21:13
нели планот беше на Јане Сандански жардиниерите да се постават само до Мајчин дом? сега ги ставаат по должината на целиот булевар
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3456>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.211 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.