build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Проширување на бул. Никола Карев (Пластичарска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 8910
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 340
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 17-Jul-2021 at 11:58
Уште слики:










Edited by Théoden - 17-Jul-2021 at 11:59
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5307
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 17-Jul-2021 at 14:21
Велоградот си ебал мајката...
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 12588
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 17-Jul-2021 at 14:42
УЛИЦАТА НИКОЛА КАРЕВ КАЈ КАСАРНА ИЛИНДЕН СТАНА БУЛЕВАР, СО КЛУЧКАТА КАЈ МОМИН ПОТОК ЌЕ СЕ РЕШИ ТЕСНОТО ГРЛО, РЕЧЕ ШИЛЕГОВ

Град Скопје заврши со проширувањето во булевар на улицата Никола Карев на потегот од крстосницата кај касарната Илинден до Момин поток. Булеварот сега е со четири коловозни ленти, по две во двата правци, велосипедска и пешачка патека. На потегот кај ридот изграден е потпорен ѕид во должина од 690 метри, поставена е нова атмосферска канализација и лед осветлување од двете страни.

„Оваа делница со децении стоеше како проблем во Скопје и сега за седум месеци успеавме да изградиме нов булевар и изведовме велосипедски и пешачки патеки, ќе биде засадено висококвалитетно зеленило со што овој потег ќе добие сосема нов лик. Станува збор за исклучително фреквентна сообраќајница која е најмногу искористена од жителите на Карпош, Центар, Чаир, Шуто Оризари, Бутел и Гази Баба, но како транзитна сообраќајница користена е и од оние што само минуваат низ овој дел на градот. Оваа сообраќајница ќе се надоврзе и на новата клучка кај Момин Поток чија изведба ќе започне наредната недела, а со нејзиното завршување очекуваме значително да се намали сообраќајниот метеж во овој дел од градот “, кажа градоначалникот Петре Шилегов.

Изградбата на булеварот Никола Карев чинеше 2,6 милиони евра.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/ulitsata-nikola-karev-kaj-kasarna-ilinden-stana-bulevar-so-kluchkata-kaj-momin-potok-ke-se-reshi-tesnoto-grlo-reche-shilegov/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1286
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 17-Jul-2021 at 17:16
Originally posted by гитардемон

Велоградот си ебал мајката...


Дури ниту рабниците не ги спуштиле
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Online
Posts: 2024
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 17-Jul-2021 at 17:28
А жардиниерата да била подигната?
На удолница со кривини некој проаѓа во спротивна 100%
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 13826
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 19-Jul-2021 at 08:55
Го „пробав“ булеваров како велосипедист, па да споделам некој фото впечаток...

Реално, ретко кој пешак ќе го користи, бидејќи не води никаде, то ест не води кон некое блиско населено место (населба) или некоја друга содржина (ресторан, кафуле и сл.). Тротоарите се доволно широки, бандерите за улично осветлување не пречат толку.













Но... (И ова е едно големо „но“), булеваров завршува буквално среде никаде. Јас не знам кој бил проблемот да не го прошират барем до раскрсницата кај Момин Поток. Вакви половични решенија станаа пракса кај нас. Па, уште и се фалат дека направиле нешто.



Толку од мене.

(фотките се од вчера)
За сè има вторпат
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 839
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 19-Jul-2021 at 10:43
Огромен број луѓе транзитираат на релација исток-запад (има и огромен број бизниси и вработени на Скупи и Качанички) така да покрај Партизанска и Илинденска, потребна е добра вело мрежа и на север. Овој булевар и Словенија мора да имаат одлични услови за точаци/тротинети ако сакаме да намалиме возила. Впрочем, и на планираните клучки кај Момин поток се предвидени вело патеки. Треба веќе чекор понатаму да се оди, со одвоени патеки каде има бришан простор, па дури и point to point рентање за вака поголеми рути.

Покрај кејот веќе има зголемена урбанизација (на терен, а и во ДУП-ови), се планира и урбанизација на дел од касарната, така да не може на булевар кој е дел од внатрешен прстен да се гледа само како на транзитен.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2027
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 19-Jul-2021 at 10:46
Originally posted by <Fresno>

Огромен број луѓе транзитираат на релација исток-запад (има и огромен број бизниси и вработени на Скупи и Качанички) така да покрај Партизанска и Илинденска, потребна е добра вело мрежа и на север. Овој булевар и Словенија мора да имаат одлични услови за точаци/тротинети ако сакаме да намалиме возила. Впрочем, и на планираните клучки кај Момин поток се предвидени вело патеки. Треба веќе чекор понатаму да се оди, со одвоени патеки каде има бришан простор, па дури и point to point рентање за вака поголеми рути.

Покрај кејот веќе има зголемена урбанизација (на терен, а и во ДУП-ови), се планира и урбанизација на дел од касарната, така да не може на булевар кој е дел од внатрешен прстен да се гледа само како на транзитен.
Da, no jas na ovoj bulevar ne gledam izdvoena velosipedska pateka.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5307
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 19-Jul-2021 at 11:54
Originally posted by Џоле


Реално, ретко кој пешак ќе го користи, бидејќи не води никаде, то ест не води кон некое блиско населено место (населба) или некоја друга содржина (ресторан, кафуле и сл.). Тротоарите се доволно широки, бандерите за улично осветлување не пречат толку.


За велоград стандардот не е да „не пречат до толку“, да не се лажиме можело коловозните ленти да бидат од по 3,25 (како што планираат со БРТ-то), а „тротоарот“ да биде чисто двосмерна велосипедска патека од едната страна, а чисто пешачка од другата (и би била потесна), без бандерите да бидат навлезени 30-40cm.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 446
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 20-Jul-2021 at 08:09
Originally posted by Џоле




Но... (И ова е едно големо „но“), булеваров завршува буквално среде никаде. Јас не знам кој бил проблемот да не го прошират барем до раскрсницата кај Момин Поток. Вакви половични решенија станаа пракса кај нас. Па, уште и се фалат дека направиле нешто.


Мислам дека е така оставено за наредната фаза за која градоначалникот најави дека ќе започне токму денес (20.07.2021). Точно тука би требало да се одбива еден крак на десно кој ќе води кон кружниот тек на петљата и ќе врти на лево кон Александар Палас. Инаку околу половичноста, да, се сложувам. Се пуштаат булевари кои се без обележани вело патеки, конкретно овде не гледам ни заштитна мрежа на брдото од десна страна а требаше да има, за пешачки премини веќе и да не правиме муабет...

Edited by Влатко - 20-Jul-2021 at 08:12
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7655
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 25-Jul-2021 at 23:14
мене ми смета тоа што воопшто има средишно зеленило, на сметка на тоа, можеле да направат пошироки тротоари, а зеленило можеше да има од едната страна на булеварот... сепак не е некоја урбана зона па да значи нешто тоа
и ретко кој дискутира за огромната количина на земја што ја џитнаа на страна, што и не баш по сите безбедносни стандарди... плус, барем на таа делница може да направат поширока патека и да го подобноват зеленилото
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 8910

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2021  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.