build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Метробус Скопје (Bus rapid transit / BRT)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 22>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Offline
Posts: 349
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 10-Aug-2022 at 15:14
Како можи да биди стопирано нешто што не е ни почнато ????? Кои партиско-профитни причини,па ова е благодет море 70 милиони евра требаше да се заборџи цел град(држава)за одново и одново автобуси да си купвате вие??
Ти ќе ми кажваш мене контрадикторен сум,за мене 100 и една причина има зошто ова е лошо решение,разбираш ?
Денес после стопирањето абе тебе и метро да ти почнат ти пак ќе речиш поубо бртрт,оти од шилегов е
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 10-Aug-2022 at 13:42
Originally posted by Vire

Не е поентата дали е брт,ера,шутел....СЕ што не е одвоено од улица ќе ти дај ист резултат во случајов дури и со далекуслежни последици и во и вон сообраќајот.
Ќе бида против ите како,на крајо на краиштата оти не го завршија ако вистина имале намера да го направат ? За 4 години,ќе срушеа дрворедите по тие 2-3 булевари шо се,ќе изградеја импровизирани станици,ќе купеа автобуси и толку. Оти не го напраја ?
Ti sam na sebe si kontradiktoren. De avtobusot zaglavuval, de nemalo mesto, de improvizacija bilo. Nie tuka debatirame na BRT, i se znae sto e BRT. Toj proekt nikako ne moze da mu steti na javniot soobrakaj, pogotovo sto Skopje e zaglaveno vo 80-tite... Proektot e stopiram poradi partisko-profitni pricini. I kakva sostojba imas denes posle stopiranjeto na BRT!? Skopje-1982g. bez ideja i nekoj plan za idninata! A ti cekaj metro pa koga ke go izgradat 2153g. javi da znaeme!
Back to Top
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Offline
Posts: 349
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 10-Aug-2022 at 13:17
Не е поентата дали е брт,ера,шутел....СЕ што не е одвоено од улица ќе ти дај ист резултат во случајов дури и со далекуслежни последици и во и вон сообраќајот.
Ќе бида против ите како,на крајо на краиштата оти не го завршија ако вистина имале намера да го направат ? За 4 години,ќе срушеа дрворедите по тие 2-3 булевари шо се,ќе изградеја импровизирани станици,ќе купеа автобуси и толку. Оти не го напраја ?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 10-Aug-2022 at 13:04
Originally posted by Vire

Originally posted by Denko

Originally posted by Vire

И то сигурно играт улога ама не мисла оти е толку едноставно. Мисла оти автобускио превоз скопје како град го имат надраснато,можи да се задржит јсп како некоја плус резервна варијатна но веќе мора да се бара долгорочно решение за квалитетен јавен превоз,автобус каков и да е,е само автобус шо вози по улица,безцелно е да се возиш во него оти исто ќе зглавиш.
Kako ke zaglavis so BRT daj objasni te molam? I so obicen avtobus so dobra soobrakajna organizacija nema da zaglavis!

Добро бе денко,ти уште си мислиш дека имало некаков проект за брт ???   
Па вие немате улици за колите бе,тротоари и паркинзки немате тој лента ќе крател за автобус
Па дали можеш замислиш кој колапс ќе биде после пола саат не повеќе
Sega go vrtis muabetot kako ti odgovara!? Ti go vide li proektot pa tolku ubedeno si protiv nego!? Sto e sega muaabetov BTR ne cini za Skopje ili ovoj BRT sto go planira Skopje ne e BRT tuku nekoja improvizacija!?
Back to Top
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Offline
Posts: 349
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 10-Aug-2022 at 12:49
Originally posted by Denko

Originally posted by Vire

И то сигурно играт улога ама не мисла оти е толку едноставно. Мисла оти автобускио превоз скопје како град го имат надраснато,можи да се задржит јсп како некоја плус резервна варијатна но веќе мора да се бара долгорочно решение за квалитетен јавен превоз,автобус каков и да е,е само автобус шо вози по улица,безцелно е да се возиш во него оти исто ќе зглавиш.
Kako ke zaglavis so BRT daj objasni te molam? I so obicen avtobus so dobra soobrakajna organizacija nema da zaglavis!

Добро бе денко,ти уште си мислиш дека имало некаков проект за брт ???   
Па вие немате улици за колите бе,тротоари и паркинзки немате тој лента ќе крател за автобус
Па дали можеш замислиш кој колапс ќе биде после пола саат не повеќе
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 10-Aug-2022 at 11:33
Originally posted by Vire

И то сигурно играт улога ама не мисла оти е толку едноставно. Мисла оти автобускио превоз скопје како град го имат надраснато,можи да се задржит јсп како некоја плус резервна варијатна но веќе мора да се бара долгорочно решение за квалитетен јавен превоз,автобус каков и да е,е само автобус шо вози по улица,безцелно е да се возиш во него оти исто ќе зглавиш.
Kako ke zaglavis so BRT daj objasni te molam? I so obicen avtobus so dobra soobrakajna organizacija nema da zaglavis!
Back to Top
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Offline
Posts: 349
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 10-Aug-2022 at 11:27
И то сигурно играт улога ама не мисла оти е толку едноставно. Мисла оти автобускио превоз скопје како град го имат надраснато,можи да се задржит јсп како некоја плус резервна варијатна но веќе мора да се бара долгорочно решение за квалитетен јавен превоз,автобус каков и да е,е само автобус шо вози по улица,безцелно е да се возиш во него оти исто ќе зглавиш.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 10-Aug-2022 at 00:34
Originally posted by Denko

Originally posted by Vire

Па изгледа белград со ова раководство и ќе изгради метро,привиот дел треба да им биди готов до 2029,ќе видиме како ќе биди ама не е поентата дека белград гради метро па мора и ние,еве можи Monorail,пак ќе кажа,најважно е да биди јавен превоз кој ќе биди одвоен од улицата.
Neka bidat i dvete zaedno i Metro i Monorail pa Skopje da bide Tokio na Balkanot. Edno se zelbi drugo moznost. Skopje e nesposobno i nemocno da organizira javen avtobuski prevoz so pristojni avtobusi a ti metro gradis za 15 godini!? Belgrad realno ima potreba od metro no nema pari. Zatoa go gradi 100 godini, slicno kako Sofija. Otkako se otvorija evropskite fondovi za Bugarija i metroto vo Sofija pocna da se gradi so golem intenzitet!
се зависи од тоа кој ќе ракува со системот... Скопје има проблем со автобускиот превоз затоа што со него ракува ЈСП и тоа е единствениот проблем буквално
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 08-Aug-2022 at 14:41
Originally posted by Vire

Па изгледа белград со ова раководство и ќе изгради метро,привиот дел треба да им биди готов до 2029,ќе видиме како ќе биди ама не е поентата дека белград гради метро па мора и ние,еве можи Monorail,пак ќе кажа,најважно е да биди јавен превоз кој ќе биди одвоен од улицата.
Neka bidat i dvete zaedno i Metro i Monorail pa Skopje da bide Tokio na Balkanot. Edno se zelbi drugo moznost. Skopje e nesposobno i nemocno da organizira javen avtobuski prevoz so pristojni avtobusi a ti metro gradis za 15 godini!? Belgrad realno ima potreba od metro no nema pari. Zatoa go gradi 100 godini, slicno kako Sofija. Otkako se otvorija evropskite fondovi za Bugarija i metroto vo Sofija pocna da se gradi so golem intenzitet!
Back to Top
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Offline
Posts: 349
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 08-Aug-2022 at 14:35
Па изгледа белград со ова раководство и ќе изгради метро,привиот дел треба да им биди готов до 2029,ќе видиме како ќе биди ама не е поентата дека белград гради метро па мора и ние,еве можи Monorail,пак ќе кажа,најважно е да биди јавен превоз кој ќе биди одвоен од улицата.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 08-Aug-2022 at 13:52
Originally posted by Vire

Originally posted by Denko

Originally posted by Vire

Originally posted by Denko


Bas zatoa sto Skopje zivee vo 1971g. ovoj proekt trebase da go pridvizi kon 21. vek. I od kade ti taa teza deka mladite ne se vozat so avtobus? Metroto ne e calam, metroto e realna potreba na sekoj milionski grad. Belgrad gradi 100 godini metro i nikako da go izgradi, slicno kako Skopje sto gradi alternativen javen prevoz. Na Skopje VEDNAS mu e potreben proekt kako BRT a paralelno neka se debatira i za metro.

Скопје кон 21 век можи да го придвижит јавен превоз ОДВОЕН од улица,НАД или ПОД земја. Не се дават 70милиони евра за нешто што немат ни инфрструктура кај да се реализират,нити пак ќе функционират овде. Од кај ми е тезата? Од очиве и од возење во ЈСП,од таму ми е тезата,не ги сметај средношколците во млади,тие после навршување 18 се пикаат в кола. Не веднаш,никогаш не му требат на скопје брт,а за "дебатирање" за метро,вие дур дебатирате ти кажав,и Приштина и Тирана ќе ве поминат.
Ne razbiram, vo Makedonija site stom napolnat 18 godini dobivaat kola na poklon? Ti znaes li kolku cini edna linija podzemna zeleznica-Metro a na Skopje mu trebaat barem dve!? Skopje edvaj mote BRT na napravi a metroto ke go sonuva uste dolgo. Belgrad 100 godini gradi metro i nikako da go izgradi. Ostaj ti Sofija i Atina, tamu vleguvaat evropski pari.

Чини де,никој не велит дека не чини,зато ќе се гради и плаќа 15 години,или пак монореил,што сигурно би бил поефтин,некој убо кажа над зеленилото меѓу булеварите нека оди,ако требит негде ќе се подсрушит и некоја зграда,шо е стршно.
Ја знајш онаја народната,сиромавио плаќат два пати ? Епа работата е иако сме сиромај да не плаќаме по два пати.   
Abe kakvi 15 godini! 150 godini se malku, ne e samo gradbata, nie nemame pari za odrzuvanje a kamo li za gradenje! Eve Belgrad 100 godini gradi i nikako da go izgradi. Skopje edvaj avtobusi kupuva, ti metro ke gradis.
Back to Top
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Offline
Posts: 349
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 08-Aug-2022 at 12:57
Originally posted by Denko

Originally posted by Vire

Originally posted by Denko


Bas zatoa sto Skopje zivee vo 1971g. ovoj proekt trebase da go pridvizi kon 21. vek. I od kade ti taa teza deka mladite ne se vozat so avtobus? Metroto ne e calam, metroto e realna potreba na sekoj milionski grad. Belgrad gradi 100 godini metro i nikako da go izgradi, slicno kako Skopje sto gradi alternativen javen prevoz. Na Skopje VEDNAS mu e potreben proekt kako BRT a paralelno neka se debatira i za metro.

Скопје кон 21 век можи да го придвижит јавен превоз ОДВОЕН од улица,НАД или ПОД земја. Не се дават 70милиони евра за нешто што немат ни инфрструктура кај да се реализират,нити пак ќе функционират овде. Од кај ми е тезата? Од очиве и од возење во ЈСП,од таму ми е тезата,не ги сметај средношколците во млади,тие после навршување 18 се пикаат в кола. Не веднаш,никогаш не му требат на скопје брт,а за "дебатирање" за метро,вие дур дебатирате ти кажав,и Приштина и Тирана ќе ве поминат.
Ne razbiram, vo Makedonija site stom napolnat 18 godini dobivaat kola na poklon? Ti znaes li kolku cini edna linija podzemna zeleznica-Metro a na Skopje mu trebaat barem dve!? Skopje edvaj mote BRT na napravi a metroto ke go sonuva uste dolgo. Belgrad 100 godini gradi metro i nikako da go izgradi. Ostaj ti Sofija i Atina, tamu vleguvaat evropski pari.

Чини де,никој не велит дека не чини,зато ќе се гради и плаќа 15 години,или пак монореил,што сигурно би бил поефтин,некој убо кажа над зеленилото меѓу булеварите нека оди,ако требит негде ќе се подсрушит и некоја зграда,шо е стршно.
Ја знајш онаја народната,сиромавио плаќат два пати ? Епа работата е иако сме сиромај да не плаќаме по два пати.   
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 08-Aug-2022 at 12:12
Originally posted by Vire

Originally posted by Denko


Bas zatoa sto Skopje zivee vo 1971g. ovoj proekt trebase da go pridvizi kon 21. vek. I od kade ti taa teza deka mladite ne se vozat so avtobus? Metroto ne e calam, metroto e realna potreba na sekoj milionski grad. Belgrad gradi 100 godini metro i nikako da go izgradi, slicno kako Skopje sto gradi alternativen javen prevoz. Na Skopje VEDNAS mu e potreben proekt kako BRT a paralelno neka se debatira i za metro.

Скопје кон 21 век можи да го придвижит јавен превоз ОДВОЕН од улица,НАД или ПОД земја. Не се дават 70милиони евра за нешто што немат ни инфрструктура кај да се реализират,нити пак ќе функционират овде. Од кај ми е тезата? Од очиве и од возење во ЈСП,од таму ми е тезата,не ги сметај средношколците во млади,тие после навршување 18 се пикаат в кола. Не веднаш,никогаш не му требат на скопје брт,а за "дебатирање" за метро,вие дур дебатирате ти кажав,и Приштина и Тирана ќе ве поминат.
Ne razbiram, vo Makedonija site stom napolnat 18 godini dobivaat kola na poklon? Ti znaes li kolku cini edna linija podzemna zeleznica-Metro a na Skopje mu trebaat barem dve!? Skopje edvaj mote BRT na napravi a metroto ke go sonuva uste dolgo. Belgrad 100 godini gradi metro i nikako da go izgradi. Ostaj ti Sofija i Atina, tamu vleguvaat evropski pari.
Back to Top
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Offline
Posts: 349
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 08-Aug-2022 at 11:46
Originally posted by Denko


Bas zatoa sto Skopje zivee vo 1971g. ovoj proekt trebase da go pridvizi kon 21. vek. I od kade ti taa teza deka mladite ne se vozat so avtobus? Metroto ne e calam, metroto e realna potreba na sekoj milionski grad. Belgrad gradi 100 godini metro i nikako da go izgradi, slicno kako Skopje sto gradi alternativen javen prevoz. Na Skopje VEDNAS mu e potreben proekt kako BRT a paralelno neka se debatira i za metro.

Скопје кон 21 век можи да го придвижит јавен превоз ОДВОЕН од улица,НАД или ПОД земја. Не се дават 70милиони евра за нешто што немат ни инфрструктура кај да се реализират,нити пак ќе функционират овде. Од кај ми е тезата? Од очиве и од возење во ЈСП,од таму ми е тезата,не ги сметај средношколците во млади,тие после навршување 18 се пикаат в кола. Не веднаш,никогаш не му требат на скопје брт,а за "дебатирање" за метро,вие дур дебатирате ти кажав,и Приштина и Тирана ќе ве поминат.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 08-Aug-2022 at 11:07

Bas zatoa sto Skopje zivee vo 1971g. ovoj proekt trebase da go pridvizi kon 21. vek. I od kade ti taa teza deka mladite ne se vozat so avtobus? Metroto ne e calam, metroto e realna potreba na sekoj milionski grad. Belgrad gradi 100 godini metro i nikako da go izgradi, slicno kako Skopje sto gradi alternativen javen prevoz. Na Skopje VEDNAS mu e potreben proekt kako BRT a paralelno neka se debatira i za metro.
Back to Top
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Offline
Posts: 349
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 08-Aug-2022 at 06:30
Originally posted by hcitrS

Originally posted by Vire

Е како не баш кога Атина имат трамвај и метро,Софија имат трамвај и метро,Белград имат трамвај и почна да градит метро...
На то ниво е главнио град,Тирана,Приштина со тенденција и тие да ве поминат.

Ако сакаш спореба да прајш само за згради,во скопје се граделе после земјотресот и сеуште се градат најгрдите и налошо распоредени згради во .....


Кај спомнав згради?


Има впечаток дека на мнозинството аргументи против БРТ-то заедничка им е една константа која претпоставува ист број на коли во секоја ситуација, без разлика на решението. Ако БРТ-то би праело само повеќе гужва оти предвид се има ист број на коли и пред и по неговата изведба, тогаш од каде основа да се бара Метро, кој би го користел? Тешки милјарди да се дадат само за чалам оти Софија и Атина имаат метро? И пак секој сам по сам в кола?

Па брт и метро исто ли е па да имат ист резултат во поглед на намалување на корисници на коли? Тоа е реалноста бе друже кој црн чалам,главните градој околу нас се развиват во посакуван правец,скопје живејт во 1971.

БРТ е лоша опција од 100 аспекти не само од то што ќе напрај додатна гужва,коли загадување....од 100. Оти да се фрлат во вода 70 милиони,за истите пензионери да се возет само во различни автобуси. На скопје му фалит јавен превоз што ќе привлечит љуѓе што се во 20-ти,30-ти,40-ти...млад чоек не ти влегват во автобус веќе,толку финито,крај,барај ново чаре ако си најзагаден град воевропа.
Крај краева скопје не е големо колку Токио па да не можи квалитетен монорел/метро да се напрај за некои пристојни 10-15 години.
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 874
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 07-Aug-2022 at 22:54
Originally posted by Vire

Е како не баш кога Атина имат трамвај и метро,Софија имат трамвај и метро,Белград имат трамвај и почна да градит метро...
На то ниво е главнио град,Тирана,Приштина со тенденција и тие да ве поминат.

Ако сакаш спореба да прајш само за згради,во скопје се граделе после земјотресот и сеуште се градат најгрдите и налошо распоредени згради во .....


Кај спомнав згради?


Има впечаток дека на мнозинството аргументи против БРТ-то заедничка им е една константа која претпоставува ист број на коли во секоја ситуација, без разлика на решението. Ако БРТ-то би праело само повеќе гужва оти предвид се има ист број на коли и пред и по неговата изведба, тогаш од каде основа да се бара Метро, кој би го користел? Тешки милјарди да се дадат само за чалам оти Софија и Атина имаат метро? И пак секој сам по сам в кола?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 07-Aug-2022 at 16:04
Ostajte gi Tirana, Pristina, Belgrad i drugite, gledajte go Skopje, a toa propusti sansa da izgradi BRT so sto sekako ke se podobrese sostojbata vo javniot prevoz. Makedonski nacionalen sport br. 1 "Skokanje vo mesto".
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 535
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 07-Aug-2022 at 15:11
Originally posted by Aowek

Скопје е на ниво на Приштина и Тирана со инфраструктура сите останати околу нас се неколкукратно подобри од нас..

Дно дна.


Во Тирана во последните неколку години се направија повеќе крупни инфраструктурни проекти. Се градат булевари, урбани автопати, клучки и раскрсници на повеќе нивоа, проекти од калибар што е невозможно да се изведат во денешниве Скопје и Македонија.

Може да се тешиме дека Скопје има подобро испланирана сообраќајна мрежа, но која е користа кога таа не е целосно реализирана? Можеби сегашното ниво на изведба било доволно за сообраќајот пред 30 г., но не и денес. А во меѓувреме добивме само проширени булевари, неколку кружни текови и мост во празно. И што е најлошо, се бришат и тие добри планови - само погледнете ја деволуцијата на клучките кај старата железничка или кај Континентал во новите ДУП-ови и ќе ви стане јасно дека додека Тирана се развива, Скопје не ни планира да се развива.

И во ваква ситуација, на оваа сообраќајна инфраструктура, метробусот би решил малку, а би предизвикал дополнителни проблеми кои ќе повлечат дополнителни импровизации во иднина. Но од друга страна, без развивање на основната сообраќајна инфраструктура, било каков сличен проект би бил подеднакво контрапродуктивен. Во меѓувреме, реорганизација на јавниот превоз останува најреално решение.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 07-Aug-2022 at 13:47
Скопје има такви булевари да може НАД средината на нив да се постави шински превоз и на тој начин да не се загуби ни зеленило ни две сообраќајни ленти. И ако треба нека се гради ваков проект 15-20 години отколку да се изгубат по две ленти од булеварите (во град кој за 50 години најверојатно би пораснал за 100.000-150.000 жители).

Edited by skopskodete - 08-Aug-2022 at 12:02
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.