build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Велес - Прилеп

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Автопат Велес - Прилеп
    Posted: 13-Feb-2021 at 02:02
Гледам посебна тема за овој проект немаше, а гледам и доста се дискутира па еве јас да направам една тема и за овој проект.

Знам дека нема да биде во скоро време, најмалку 7 - 8 години од сега ако сме реални.

Правев истражување на теренот со Google Earth, и ќе ви кажам дека за неколку мостови, виадукти и тунели негледам зошто толку го одлагаат проектов. Секако не ме чуди глупото размислување на политичарите.

Сликите ги имам поставено подоле. На некои од сликите имам обележано каде би можеле да поминуваат виадуктите, и како што гледам овде може да се применат неколку варијанти. Мојата варијанта е да има искачување над Чашка, па после со неколку виадукти директно во планина, и од другата страна уште еден виадукт и тунел за спуштање према Прилеп.
Како што воочив, спуштањето према Прилеп и нема да е толку нагло, бидејки ако не се грешам Прилеп географски е на повисока надморкса височина, па така да би имало само искачувања од страната на Велес пред самата планина.











Е сега, се обидов да направам некоја си рута, ама тешко а и баш не се разбирам многу и не сум прецизен, па тоа би го оставил на другите (секако ако некој се нафати).
Како што приметувате на сликите, делот од Велес до некаде пред планината е претежно ридчест - рамничарски, а делот точно пред планината е потежок.
Мислам дека овде полесно и побрзо би се завршило работа, неголи тоа што изгубивме 5 години и повеќе со правење патишта низ дреновската клисура која што е далеку потешка, а и самата рута преку дреновската клисура е далеку подолга.

Еве ви слика, да си видите за споредба делот плетвар и дреновска клисура:




Овде ако се гради нешто, ќе треба доста искачувања и спуштања, а да не зборам за кривините. За споредба автопат преку бабуна само би имал повеќе виадукти, неколку тунели и само неколку нагли искачувања, и толку.

Мислам дека овој проект си заслужува своја тема, и најарно ќе биде да си размениме дополнителни мислења во врска со овој проект. Има тука многу што да се збори.

Инаку од тој патот што требал да поминува преку планината, немаат некој проект направено, некоја студија вака достапна за да видиме што им било во план? Можеби и од тоа ќе може нешто да извлечеме.


Edited by The Wild Boy - 13-Feb-2021 at 02:08
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 13-Feb-2021 at 02:07
Edit: И како што гледам, од овде би поминувале најголемите и највисоките виадукти. Друго решение барем јас не гледам како би се искачиле на таа надморска височина, или пак едино ако тунелот е така направен со благи искачувања. Не се разбирам баш во ова па не ми замерувајте, може некој по - упатен во ова поле да појасни, бидејки како што знам Приелп е на повисока надморска височина од Велес.

Инаку ако ви пречи темата, ако мислите дека не е соодветно сега да се објави, или сакате некој друг да објави можете слободно да ми ја трнете темата.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 13-Feb-2021 at 09:38
Дечки, вакви романтичарски идеи отсекогаш го палеле гласачкото тело во Битола и Прилеп уште од првата лопата фрлена од страна на Бранко во 90-тите, ама дури и како битолчанец сметам дека автопатот нема никаква економска исплатливост иако значајно би ни го скратил патувањето кон Скопје.

Е сега од друга страна, пак како битолчанец, многу пати сум кажал дека кога можел Грујо на своето село да му изгради автопат (и универзитет и аеродром) кој поминува низ пустелија и е паралелен со сегашниот, тогаш и нам нека ни изградат овие другите автопат преку Бабуна... Ако имало пари за првото, има и за ова (неправдата е надокнадена со фактот дека автопатиштата околу Битола ќе бидат финансирани од парите што TAV требаше да ги „инвестира“ во штипскиот аеродром).



Но, назад на темата - реалноста е дека регионот низ кој треба да поминува е мртов. Името Азот му прилега и тоа како. Исто како Овче Поле, така и тука едвај има една шака селца со по неколку стотини жители на кои ни пругата ни автопатот им менува нешто. Секако, економските теории викаат дека со изградбата на патишта и пруги се стимулира економијата на еден регион и со тоа и неговиот раст и развој, но да бидеме реални, со ваква демографска слика како кај нас, и spaceport не помага во битката со белата чума.

Јас искрено сакам да го видам автопатот да прерасне во реалност, но како што реков, постојниот пат барем поминува близу Росоман, Кавадарци и Неготино, додека пак новиот автопат ќе поминува низ пуста пустелија. Е сега ако ништо друго, може да се надеваме дека луѓето од остатокот од државата ќе патуваат малку повеќе до Македонски Брод, Богомила и другите села (а битолчани и прилепчани ќе стигаат четириесетина минути побрзо до Скопје), но со оглед на тоа дека државата не се помачила да го отвори патот низ Јасен толку години, не верувам дека благосостојбата на Азот ќе биде примарен фактор при изградбата на автопатов.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 13-Feb-2021 at 12:36
Со добар дел од кажаното се согласувам ама никако не се согласувам со овие работи:
- Прво не го изгреди Грујо, туку го почна и во моментот на заминување од функцијата беше 43% завршен а во моментот на промена на гарнитурите (владата) беше 54% завршен.
- Второ за таа рута (Миладиновци - Свети Николе) имало проект уште во 80тите години за време на СРМ/СФРЈ, значи не му текнало на грујо да прави автопат до своето село, патем Грујо колку што знам е роден во Скопје и цел живот (се до фамозното бегство) живеел во Скопје.
- Трето ајде и да те сфатам Штип - село како пола шала пола вистина, а што правиме со: Радовиш, Струмица, Кочани, Пробиштип, Виница, Делчево, Пехчево, Берово, Мк. Каменица и уште 6-7 рурални општини (Василево, Босилово, Ново Село, Чешиново-Облешево, Карбинци, Зрновци, Конче) односно 250 до 300 000 луѓе. За тие луѓе т.е. цел Источен регион ова е единственото нешто направено во 40 години (фала богу сега и експресните до Кочани и Радовиш кои се во напредни фази, некои и завршни)
и четврто - колку што знам терминот паралело во геометриска смисла означува најмалку две линии/отсечки итн. да не се сечат и аголот меѓу нив да биде 180 степени +/-. Како мислиш паралелни?! едниот од Куманово преку Миладиновци, Петровец оди кон Велес. Другиот од Илинден -Миладиновци оди кон св.Николе - Штип. Не што не се паралелни туку поблиску се т.нормални односно аголот меѓу нив е поблиску до 90 степени одошто до 180. Со едниот одиш во Велес а со другиот во Штип а истите се 40 километри воздушна линија оддалечени (45-50 по фамозниот пат Велес-Сарамзалино-Кардифаково-Штип)
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 13-Feb-2021 at 13:17
Значи како и многу други членови на форумот (и многу други луѓе во државава би додал), јас сметам дека требаше да се работи на автопатско решение Штип-Велес, нешто кое ќе го поврзеше Штип и со југозападна Македонија (Прилеп-Битола-Охрид), и со Грција на југ, а и со Скопје (и патувањето ќе траеше цели 10 минути подолго). Сега, со автопатот кој поминува низ ништо и никаде, имаме паралелна трака на онаа од Скопје до Велес, и бескорисен автопат кој го плативме многу пари. Таа траса можеби требало да постои, ама после 2050 година, бидејќи е некаде последна на листата на приоритетни делници во државава.

Пред да спориме дека не биле само 10 минути, или дека ќе била голема разликата во километри, имаше нацртано некој (Cloverstack ако не се лажам) на google maps дека разликата би била толку минимална, што е скоро занемарлива. Токму затоа шегата дека е автопат кон своето село.

Не дека имам нешто против источна Македонија, ама автопат преку Овче Поле наместо до Велес беше нешто сосем непотребно - исто како автопатов преку Бабуна. Патем, патот преку Бабуна би скратил многу повеќе време од Скопје до Прилеп-Битола (регион поголем од Штип-Радовиш) отколку автопатот преку Овче Поле, па сепак го сметам за непотребен во моментов.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 13-Feb-2021 at 14:27
Дечки вака, алтернатива на A1 мора да има, а тоа се A4 и A3.
Ќе се надоврзам на A3 првин. Прво да тој регион изгледа мртов на прв поглед, и можеби ~220,000 жители се малце, но сепак оваа патна делница има голема важност.
Да, знам дека од Прилеп до Битола нема многу коли, и дека и експресен пат би било премногу, но ајде да бидеме реални.
За време на летна сезона нели сите чекаме по граничните премини и наплатните станици кога србите ќе направат гужви оти во голем број одат према Грција, нели?
Да имаш алтернатива на A1 преку тој регион, Прилеп - Битола - Меџитлија значи дека во голема мера транзитниот сообраќај према Грција, и туристичкиот сообраќај ќе се растерети и значително ќе се намалат гужвите на A1. Замисли автопат Велес - Прилеп - Битола па после експресен пат до граничен премин.
Од таму е поблиску да се оди до островот Крф, до Ксамил (Албанија), до пристаништето Игуменица, од каде што транзитниот сообраќај оди према Италија. Значи овде станува збор за голем и значаен коридор. Можеби нема да биде толку значајно за жителите до Прилеп и Битола, но секако ќе биде за транзитниот сообраќај и за туристите. Еве од Грчка страна имаат до граница 2+2 раздвоен експресен пат, или они како што си го водат, автопат. Во наредните 5 - 10години како што слушам ќе се доградува преостанатото, ќе се прошируваат патишта и слично. Последно како што знам е дека поголемиот дел од автопатиштата им е даден на приватни компании под концесија.

Инаку, вака како што стојат работите од Велес до Штип нема многу сообраќај, очигледно е тоа бидејки веќе не се оди преку Велес. Да, ќе се сложам дека треба Југоистокот да има подобро поврзување према Велес, Прилеп и Битола но за сега "експресниот пат" од Велес до Кадрифаково е сосема доволен за овој сообраќај. Можеби во иднина ќе треба автопат или експресен пат по нова траса да, ама за сега не.

Да се изградеше Велес - Штип Автопат, сообраќајот према Штип ќе требаше да оди од Скопје - Велес па до Штип. И замисли да имаш автопат Велес - Штип, Велес - Прилеп - Битола, и Велес - Неготино - Гевгелија (A1), тоа ќе значи дека цел тој сообраќај ќе мора да оди Скопје - Велес и Велес да биде една голема делница. Нема со тоа да се зголеми сообраќајот на A1 од Скопје до Велес? Нема тоа да ја намали безбедноста? Вака сега од Скопје до Штип се оди према Куманово, а не према Велес и од Скопје - Велес се намалува сообраќајот. Плус да не збориме дека од Скопје до Велес имаме пат со остри кривини, одрони, свлечишта и што не.
Ако од Велес имаше автопат до Штип, и автопат до Прилеп, нема ли тоа да ја зголеми потребата за трета лента. Значи автопат во 4+4 формација (3 ленти + 1 за застанување).
Мислам дека за сега е ОК, само во догледна иднина Алтернатива на А1 ќе мора да има, и автопат преку Бабуна исто така. Еве сега гледаме ќе се гради и експресен пат од Битола до Меџитлија. Сето тоа укажува и го потврдува тоа што цело време го зборувам.
A3 ќе го олесни сообраќајот на A1. Исто и A4, особено за делот Скопје - Велес. Но во иднина секако мора и Југоистокот да биде добро поврзан со Прилеп - Битола.

Да не заборавам исто така дека A3 е и алтернатива за Охрид. Тие што живеат во Штип, Радовиш, Делчево, тој крај ако сакаат да отидат до Охрид нема сигурно преку Скопје - Тетово да одат, туку секој ќе отиде преку Прилеп - Битола, Ресен па Охрид. Овде гледам има и план за обиколница кај Ресен. Кога тогаш ќе мора да има и подобро патно поврзување преку Ресен до Охрид, а првиот чекор е обиколница на Ресен. На овој дел има и доста камиони кои што одат и доаѓаат од Албанија. Не е оваа делница (А3) за заменарување и кога тогаш автопат од Скопје до Битола - Меџитлија преку Велес (Бабуна) мора да има.

Него ајде сега да позборуваме од технички аспект. Може некој да се обиде да нацрта рута од Велес до Прилеп. Да видиме како би изгледало. Или пак ако го имате проектот, или студијата од тој брз пат што го прекинале пратете го па да видиме.

Edited by The Wild Boy - 13-Feb-2021 at 14:29
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 13-Feb-2021 at 15:59
@TheWildBoy Ова е валиден аргумент! Трасата е дел од кракот на коридорот 10, односно ова крак е 10-Д. Така да ПГДС-от на овој пат не е максималниот потенцијален што го има сега за разликла од тој што би го привлекол кога би бил на ниво на автопат/експресен. Може сериозно да одвлече сообраќај од кружењето Велес-Солун-Кожани.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 130
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 13-Feb-2021 at 18:34
И да не е преку Чашка и Богомила, ете автопатот нека е паралелно со постоечкиот Градско-Прилеп, битно автопат до Прилеп треба да има.
Цитрони ми се прават кога треба да се извози постоечкиот Градско-Прилеп, со тоа глупите ограничувања од 50, 60, па камион, па колона возила, па превојот, па џандари пецаат на знак 50, а може да се вози 90 комотно.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 13-Feb-2021 at 19:03
Originally posted by гитардемон

Значи како и многу други членови на форумот (и многу други луѓе во државава би додал), јас сметам дека требаше да се работи на автопатско решение Штип-Велес, нешто кое ќе го поврзеше Штип и со југозападна Македонија (Прилеп-Битола-Охрид), и со Грција на југ, а и со Скопје (и патувањето ќе траеше цели 10 минути подолго). Сега, со автопатот кој поминува низ ништо и никаде, имаме паралелна трака на онаа од Скопје до Велес, и бескорисен автопат кој го плативме многу пари. Таа траса можеби требало да постои, ама после 2050 година, бидејќи е некаде последна на листата на приоритетни делници во државава.

Пред да спориме дека не биле само 10 минути, или дека ќе била голема разликата во километри, имаше нацртано некој (Cloverstack ако не се лажам) на google maps дека разликата би била толку минимална, што е скоро занемарлива. Токму затоа шегата дека е автопат кон своето село.

Не дека имам нешто против источна Македонија, ама автопат преку Овче Поле наместо до Велес беше нешто сосем непотребно - исто како автопатов преку Бабуна. Патем, патот преку Бабуна би скратил многу повеќе време од Скопје до Прилеп-Битола (регион поголем од Штип-Радовиш) отколку автопатот преку Овче Поле, па сепак го сметам за непотребен во моментов.

Не сакам да бидам погрешно разбран ама од сето ова сфаќам дека за тебе Свети Николе е нигде и ништо а Лозово е сегде и сешто.
Толку.
На нас од Истокот што повеќето работиме и живееме во Скопје а патуваме почесто ни треба квалитетна врска со Скопје и Куманово/Србија/Европа а не со Прилеп.
Едно треба да ни е јасно на сите, почитувам сегде од кај што потекнува дека си го сака и цени крајот ама извинете ама Прилеп не е Скопје.
90% од луѓето од Штип и се на Исток и Југоисток од Штип патуваат кон Скопје односно Куманово и Србија а не кон Прилеп.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 13-Feb-2021 at 19:18
Originally posted by Vasilij

На нас од Истокот што повеќето работиме и живееме во Скопје а патуваме почесто ни треба квалитетна врска со Скопје и Куманово/Србија/Европа


Упорно одбиваш да се соочиш со фактот дека и преку Отовица таа врска ќе беше практично подеднакво квалитетна, ама во тој случај ќе имаше и дополнителни бенефити, а и голема финансиска заштеда.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 13-Feb-2021 at 19:26
Која финансиска заштеда кога од Штип до Свети Николе практично се изгради паралелен коловоз а стариот само се реконструираше односно се надгради магистралниот пат кој и претходно беше широк 7,5 метри односно лентите беа по 3.75. Каде би одела трасата на тој фамозен автопат Штип - Велес - Прилеп во сред Лозово или пак обиколница на Лозово, Сарамзалино.
Настрана од се во Отовица двете траси (коловози/правци) од А1 се раздвоени со цел рид и 2 километри. Како би била таа клучка, како би изгледала...?
Ова сакам да се сфати само како размена на аргументи не како некаков тип на расправии...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 13-Feb-2021 at 19:54
Originally posted by Vasilij

Која финансиска заштеда кога од Штип до Свети Николе практично се изгради паралелен коловоз а стариот само се реконструираше односно се надгради магистралниот пат кој и претходно беше широк 7,5 метри односно лентите беа по 3.75. Каде би одела трасата на тој фамозен автопат Штип - Велес - Прилеп во сред Лозово или пак обиколница на Лозово, Сарамзалино.
Настрана од се во Отовица двете траси (коловози/правци) од А1 се раздвоени со цел рид и 2 километри. Како би била таа клучка, како би изгледала...?
Ова сакам да се сфати само како размена на аргументи не како некаков тип на расправии...


Сето ова веќе ти беше детално објаснето од повеќе форумаши, во претходни дискусии во други нишки. И не само објаснето, туку ти беше и нацртано, буквално.

Но ти не прифаќаш аргументи и сега треба постојано да отвораме веќе апсолвирани прашања, бидејќи твоите 3 минути заштеда ти се поважни од многу поголеми придобивки кои не би биле директно твои.



Edited by Cloverstack - 13-Feb-2021 at 19:55
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 13-Feb-2021 at 20:00
Во ред, ете да не ја киднапираме дискусјата макар аргументирана (по мое мислење на едната страна повеќе аргументи) ќе го кажам само следното.
"Tие 3 минути" (јас би рекол 25 минути и 20 километри и безбедност пред се) не се "мои". На 250 000 луѓе (народ) се.
Јас знам колку сум патувал преку Сарамзалино и Лозово и колку сега, не треба прилепчанец со лејнир да ми црта. Најлошиот пат беше со 10 црни точки. И да, тој пат не е слеп, има ГП Делчево и ГП Ново Село ако одиш до крај по краците спрема Кочани/Делчево односно Радовиш/Струмица/Ново Село.


Edited by Vasilij - 13-Feb-2021 at 20:04
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 13-Feb-2021 at 20:16

Па како е тоа релевантно? Зборуваме да прераснел во автопат! Автопат кој ќе се спојувал со Е-75/А-1 некаде пред Велес. Каква врска имаат црните точки?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 13-Feb-2021 at 20:46
Originally posted by Vasilij

"Tие 3 минути" (јас би рекол 25 минути и 20 километри и безбедност пред се) не се "мои". На 250 000 луѓе (народ) се.


Разликата на делница Скопје - Штип со автопат преку Миладиновци наспроти автопат преку Отовица е ~ 5 километри. Тоа е една од работите што веќе беше апсолвирана.

При брзина од 120 km/h (33 метри во секунда) таа дистанца се поминува за помалку од 3 минути (нешто повеќе од две и пол минути)

Се надевам мнозинството од тие 250.000 луѓе на кои се повикуваш не размислуваат како тебе, бидејќи наместо тие 3 минути заштеда можевме да имаме далеку поевтин автопат преку Отовица, со редица поголеми придобивки.

Edited by Cloverstack - 13-Feb-2021 at 20:49
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 13-Feb-2021 at 22:31
Ама дајте да бидеме искрени и кон себе и меѓу себе. Половина автопат беше готов. Штип - Свети Николе беше моторен пат со двонивовски клучки со 7.5 метри ширина со благи кривини. Целиот Автопат чини 176.4 милиони евра. Па кон Охрид е 600+ милиони евра. Греота е тие 170 милиони евра да ги збориме а отидоа 600 во дизниленд проект во Скопје.
Ви ја сфаќам поентата ќе бил пократок 5 километри епа ајде објаснете како ќе бил поефтин ако јас ви тврдам (лесно проверливо фала богу) дека од тие 46 километири за 26-7 автопатот веќе половина беше изграден, ја гледав градбата барем еднаш - два пати месечно, се изгради паралелен коловоз на веќе постоечкиот, да беше скроз нова траса
ќе беше 50 милиони евра повеќе. За Велес би морало да биде по нова траса освен ако не мислите да има автопат низ селата или со кривини како постојниот таканаречен експресен кој има барем 20 диви приклучоци од сред ниви.


Edited by Vasilij - 13-Feb-2021 at 22:48
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 13-Feb-2021 at 23:14
Originally posted by Vasilij

Целиот Автопат чини 176.4 милиони евра.
Не е точна сумата.


Originally posted by Vasilij

епа ајде објаснете како ќе бил поефтин ако јас ви тврдам (лесно проверливо фала богу) дека од тие 46 километири за 26-7 автопатот веќе половина беше изграден, ја гледав градбата барем еднаш - два пати месечно, се изгради паралелен коловоз на веќе постоечкиот


Ќе беше многу поевтин затоа што преку Отовица:

- Вкупната должина на нов автопат за изградба е значително пократка (ова исто така се однесува и на трошоците за тековно одржување).

- Теренот е исклучително поволен, за разлика од планинскиот терен меѓу Миладиновци и Преод.

- Ќе се заштедеа дополнителни 15 милиони евра кои се дадоа за надградба на Велес - Кадрифаково во „експресен пат“.


Originally posted by Vasilij

За Велес би морало да биде по нова траса освен ако не мислите да има автопат низ селата или со кривини како постојниот таканаречен експресен кој има барем 20 диви приклучоци од сред ниви.

Не е точно. Баш преку Отовица скоро и да немаше целосно нови делници за изградба. Стариот пат Велес - Кадрифаково во најголем процент можеше да се искористи за надградба во автопат. Нова траса ќе требаше само кај Отовица и за заедничка обиколница на Лозово и Сарамзалино. Од Кадрифаково до Штип, стариот пат ќе беше надграден идентично како што е сега случајот.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 130
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 14-Feb-2021 at 00:32
Од друга страна добро е што го има постоечкиот автопат Миладиновци-Штип на тој начин се намалува оптеретеноста на е-75, особено на патарината Отовица.
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 14-Feb-2021 at 00:47
Василиј не попушта на темава, цврст борец е Го правевме муабетот, иако често го користам новиот автопат (направен благодарение на Грујо), очигледно е дека е непотребен и има многу подобри варијанти. Во многу поразвиени држави нема ваква делта од автопати кои поврзуваат градови со едвај 30.000 жители. Најлогичка варијанта е наместо 47 км автопат Миладиновци-Штип, да имаше некои 40 км Штип-Отовица, па потоа да се работеше на поврзување со Прилеп (преку Бабуна или Градско). Ќе имавме супер крстосница на сред држава, исток-запад, север-југ и секако со паралелно доградување и овозможување на 3 возни ленти од Велес до Скопје.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 325
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 14-Feb-2021 at 09:29
Ви ги почитувам мислењата, таков сум респектирам туѓо мислиење ако има макар еден аргумент а имате, иако мислам помалку од мене.
Цената е таа.
https://sdk.mk/index.php/makedonija/avtopatot-miladinovtsi-shtip-pushten-vo-upotreba-nema-da-ima-svecheno-otvorane/

Вкупната должина на автопатот Миладиновци-Штип изнесува 47 километри. Автопатот е со ширина од 21,4 метри со две возни ленти и лента за застанување и со разделен појас од 4 метри помеѓу двата коловоза. Вкупната дебелина на асфалтниот слој изнесува 19 сантиметри. Овој автопат има седум клучки, а вкупната инвестицијата е 177,3 милиони евра.

https://vlada.mk/node/18481
ИЗВОР: ВЛАДА


Edited by Vasilij - 14-Feb-2021 at 09:30
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.266 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.