build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Фото/Видео
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Македонски железници низ слика и видео
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Македонски железници низ слика и видео

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 252627
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 10683
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #521 Posted: 30-Oct-2016 at 19:03




Железничката станица во Охрид



фото: John Phillips (flickr.com)
За сè има вторпат
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 449
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #522 Posted: 21-Nov-2016 at 15:46

Битолската во 1911... мене ми делува дека сегашниот зафат е прво реновирање од посетата на султанот Мехмед Решад
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 10683
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #523 Posted: 14-Dec-2016 at 19:12
International passenger trains in the Balkans usually consist of coaches from each operator and have thus a quite colourful appearance. The daily express from Belgrade to Thessaloniki is made of one coach from Serbian, Macedonian and Greek railway, completed by a Serbian car-carrier wagon and seasonal Hungarian through coaches from Budapest. The picture shows the train behind a Macedonian 441 passing through the Vardar valley between Skopje and Veles.


Hellas Express Belgrad-Thessaloniki im Vardartal by Gunar Kaune, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 10683
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #524 Posted: 21-Dec-2016 at 09:44
За сè има вторпат
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3134
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #525 Posted: 25-Dec-2016 at 21:55
Железничка станица Велес, 25.12, недела. Разминување на патничките возови меѓу Скопје и Битола. Од Скопје за Битола патува стара Макоса, додека од Битола Кинезот:













Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 10683
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #526 Posted: 17-Jan-2017 at 10:19
JZ Feldbahn at Gostivar, Macedonia, after arrival with an overnight service from Ohrid. You can just see a railcar behind - I have never seen a reference to this. 1965.




The morning train from Presek, with Feldbahn, at the end of its four and a half hour trip, approaching Ohrid. Spring 1965.





фото: John Phillips (flickr.com)
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 10683
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #527 Posted: 04-Feb-2017 at 11:39
Од фејсбук...

За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 10683
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #528 Posted: 13-Mar-2017 at 17:00
Од изградбата на Железничката станица во Скопје

Скопската железничка станица (1971-1981) е дел од транспортниот центар проектиран од јапонскиот архитект и урбанист Кензо Танге. Истата е пак дел од мега структурата „Градска Порта“ која не ја доживеа својата комплетна реализација.

Интересен нумерички податок за овој објект е тоа што е најголемата мостовска конструкција на територијата на Р.Македонија со должина од 1450 метри.

Од публикацијата на некогашниот гигант „Пелагонија“ дојдовме до фотографии од нејзината изградба:



Поставување на камен темелник во присуство на Кензо Танге















http://marh.mk/%D0%BE%D0%B4-%D0%B8%D0%B7%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B1%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B6%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86/
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 10683
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #529 Posted: 24-Mar-2017 at 19:29
Случајно го начекав

Скопје / Skopje by george k. 1981, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 10683
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #530 Posted: 09-Apr-2017 at 20:59
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 10683
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #531 Posted: 29-Jun-2017 at 18:23
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 10683
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #532 Posted: 08-Jul-2017 at 18:18
Watering and service.
Day train Gostivar - Ohrid, around 40km from Gostivar. Feldbahn JZ 99 44 038 (?)
Spring 1965.




фото: John Phillips (flickr)
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 10683
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #533 Posted: 17-Jul-2017 at 21:57


За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 252627

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.078 seconds.

Copyright ©2007 - 2017  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.