build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен превоз во Скопје (линии и возен ред)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 16>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 15-Jul-2015 at 13:18
Недоумиците горе-долу ги објаснува следниов текст

ОД НОВА ГОДИНА ПОСКАП ПРЕВОЗ, ОД 1 АВГУСТ ПАМЕТНА НАПЛАТА ВО ЈСП


„Не е исклучена можноста од 1 јануари да поскапи градскиот превоз, како во ЈСП, така и во приватните автобуси“, призна вчера градоначалникот Коце Трајановски на промоцијата на т.н. паметна наплата во јавниот превоз. Тој информираше дека есенва Советот на Град Скопје ќе ја разгледува висината на цената на јавниот превоз, при што ќе треба да утврди единствен тарифен систем кој ќе важи и за ЈСП и за приватниците.

Инаку, од 1 август во автобусите на ЈСП ќе почне тест-период на т.н. паметна наплата. Тоа значи дека граѓаните, за да се возат во автобус, ќе треба да купат паметна картичка „скопска“, која ќе има функција на електронски паричник што ќе може да се надополнува. При влегувањето во автобус, патникот ќе има обврска да ја отчита картичката на валидатор, со што автоматски ќе си го плати возењето.

Ќе постојат два типа картички, персонализирани (лична картичка со слика) и неперсонализирани (пренослива), за кои граѓаните ќе треба еднократно да платат 200, односно 150 денари и истата „пластика“ ќе има важност од 10 години. Картичките ќе можат да се купат и надополнуваат на повеќе продажни места.

Во текот на тест-периодот, истовремено ќе важи и стариот начин на наплата. Всушност, ваквиот начин на функционирање и официјално ќе стапи во сила од Нова година. Тогаш, со истите картички граѓаните ќе можат да се возат и во автобусите на ЈСП и во приватните автобуси. Значи, ќе почне да функционира системот за работа со една картичка со еден тарифен систем за сите превозници, а приватниците ќе добиваат по едно евро за изминат километар, при што ќе се избегне „бркање“ на поголем број од патниците и конкуренција со ЈСП.

„Опремата за сето ова веќе е набавена и речиси целосно монтирана. Овој проект за нас претставува револуционерен чекор како за сообраќајот, така и конкретно за автобускиот превоз. Со овој проект, Скопје добива уште еден аспект на ‘паметен‘ град“, истакна меѓу другото градоначалникот Трајановски на вчерашната најава за имплементација на системот.

Објаснувајќи ги придобивките на еднотарифниот систем, тој најави и дека истовремено од 1 август ќе стартува и автоматската локација на автобусите. Тоа, како што појасни Трајановски, значи дека од еден контролен систем ќе се врши мониторинг на автобусите и за сето тоа граѓаните ќе имаат увид преку дисплеи поставени на автобуските постојки. Во секое време ќе се знае кој автобус до каде е, кога тргнал и кога ќе стигне на одредена постојка.

„Инсталацијата на уредите во секое време ќе дава реална и целосна слика на автобусите, при што ќе се врши контрола на сообраќајот“, рече Игор Јанушев, директор на ЈСП.

Тој апелираше корисниците на јавниот превоз навремено да се информираат за новиот систем на наплата. За таа цел ЈСП ќе води ТВ и радио кампања, ќе се врши едукација и информирање на штандови низ сите општини, извесен период ќе има инфо-пунктови по трговски центри и слично. Информации за проектот граѓаните можат да најдат и на www.skopska.mk.

Паралелно со новиот начин на плаќање, од 1 јануари парите од наплатата на превозот со „паметните“ билети ќе ги собира Град Скопје, а потоа превозниците ќе добиваат од едно евро за секој извозен километар. Така, сметаат надлежните, приватниците ќе имаат мотив да возат во кој било период од денот, а не како досега да се случува во шпицот да има премногу, а во вечерните часови мал број возила.

Генерално, со овој проект надлежните се надеваат дека ќе ја вратат довербата кај корисниците на јавниот превоз, а ќе се среди и сегашниот хаос.

Инаку, паметната наплата и автоматската локација на возилата требаше да се имплементираат уште пред 2-3 години. Но, поради неколку неуспешни тендери, таа доцни.
Utrinski
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 23-Jul-2015 at 12:55
Од први август ќе се издава електронската автобуска картичка

Електронската автобуска картичка ќе почне да се издава од први август годинава.Цената за изработка на т.н. персонализирана електронска картичка, односно картичка која ќе содржи фотографија и лични податоци на корисникот и е непренослива ќе изнесува 200 денари.



Одлуката за цената на изработка денеска се наоѓа на усвојување пред градските советници. На т.н. неперсонализирана картичка пак, која е без фотографија и лични податоци и е пренослива цената ќе и биде 150 денари, пренесува Вечер.

Таа ќе може да се надополнува и ќе претставува еден вид на електронски паричник.

Таа ќе почне да се применува по донесување на актот за Интегриран тарифен систем. Доколку корисникот ја изгуби картичката сам си плаќа за нова. Први персонализираните електронски картички од први септември ќе ги користат вработените на ЈСП, а од први јануари в година сите патници и во јавниот и во приватниот превоз.

http://www.skopjeinfo.mk/gradot/1467040815/od-prvi-avgust-ke-se-izdava-elektronskata-avtobuska-karticka
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 30-Jul-2015 at 12:32
Официјален сајт за функционирање на новиот систем на јавниот превоз во Скопје.

http://www.skopska.mk/
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 01-Aug-2015 at 18:30
ПРОБНО СТАРТУВА НОВИОТ СИСТЕМ ЗА НАПЛАТА ВО ЈСП



Од денеска почнува тест-периодот за имплементација на два нови система во јавниот градски превоз во Скопје - за автоматска локација на возила и системот за електронска наплата во автобусите на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“. Нив денеска ги промовираа скопскиот градоначалник Коце Трајановски и директорот на ЈСП „Скопје“ Игор Јанушев.

- Денеска ќе почнат да се користат електронски картички за возење во автобусите на ЈСП „Скопје“, кои ќе овозможат граѓаните полесно и побрзо да влегуваат во автобусите, а ќе се зголеми и протокот на патници, рече Трајановски и потсети дека Град Скопје распиша тендер за електронска наплата на превозот и за атоматска локација на автобусите. Вкупната вредност на оваа инвестиција е околу 3 милиони евра, обезбедени од буџетот на Град Скопје.

Електронската наплата понатаму ќе важи и за приватните превозници.

- Оваа електронска картичка се воведува во еден пробен период, а ќе функционира истовремено стариот и новиот систем. Од 1 јануари 2016 година ќе функционира само новиот систем. Од јуни следната година ќе почне наплата и во приватните автобуси. Наплатата ќе биде по поминат километар, а патниците нема да имаат проблем дали ќе се возат во приватен или автобус на ЈСП „Скопје“, рече Трајановски и апелираше граѓаните што побрзо и на време да ги извадат електронските картички за да нема турканици на пунктовите каде ќе се вадат.

Трајановски и директорот Јанушев присуствуваа на презентацијата на постапката за издавање на персонализираните картички, кои ќе чинат по 200 денари.

- Целата процедура трае една или две минути. Многу брзо, на местото се фотографира барателот на картичката и таа се изработува веднаш потоа. Ќе има осум локации во Скопје, а шест почнуваат да функционирата од денеска, односно од вторник. Остантите две се доработуваат и за неколлку дена ќе бидат отворени, рече Јанушев и додаде оти се подготвени за воведувањето на системот.

Јанушев додаде дека тест-периодот почнува еден месец порано за да може да се издадат што е можно повеќе картички, пред се` на возрасната категорија на граѓани, пензионерите.

- Во комуникација со Здружението на пензионери на Град Скопје од наредната недела почнуваме со изработка на картички за нив, за да може од септември да почне изработката на картички за учениците, за основно и средно, рече Јанушев.

Од 1 јануари, од кога ќе функционираат само електронските картички, ќе може купување на единечен билет од возачот со фискална сметка.

Исто така, подготвен е и системот за автоматска локација на возилата на ЈСП, со која ќе се овозможи секој од автобусите да биде лоциран во секое време, од почетната до крајната станица.

- На секоја автобуска станица на соодветната линија ќе има сигнална ламба која ќе свети зелено или црвено, во зависност од тоа дали автобусот на станицата пристигнал на време или доцни. Со тоа ќе се овозможи автобисите да доѓаат точно на време на соодветните автобуски станици. Ќе се овозможи во случај на одредени проблеми, да може веднаш да се реагира, рече Трајановски.


http://utrinski.mk/default.asp?ItemID=2111EA3006E78D4FB7DE4C4781DE8272
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 04-Aug-2015 at 11:21
Каде да купите е-картичка за автобусите на ЈСП



Од денеска во Скопје ќе можете да се возите со градските автобуси на ЈСП со електронска картичка наречена „моја скопска“.

Картичката со фотографија можете да ја извадите во една од засега шесте канцеларии во Скопје, Бит-пазар, Центар, Порта Влае, Аеродром, дирекција на ЈСП и Транспортен центар.

Ќе можете да си извадите и пренослива картичка без фотографија, наречена „скопска“, а ќе може да ја користи поединечно кој било член од семејството.

Повеќе инфо за картичките можете да добиете на www.skopska.mk, и на бесплатната телефонска линија 0 800 115.

http://emagazin.mk/vesti/vest/11460
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 08-Aug-2015 at 12:04
Еднократните автобуски карти ќе бидат поскапи од порано

Со новата примена на електронските персонализирани картички во јавниот превоз, остана нејасно како ќе плаќаат оние патници што не се возат редовно со автобус. Што со оние кои немаат потреба да извадат електронски билет, како на пример луѓе кои се од други градови, а дошле на неколкудневен престој во Скопје, или пак странците.

Од ЈСП велат, дека покрај електронските билети ќе останат во продажба и билетите за едно возење, но ќе бидат значително поскапи.
Од претпријатието не кажаа за колку цената ќе биде повисока.
Со новиот систем на наплата, патниците ќе можат да плаќаат со повикување на бројот 185, со доблужување на мобилниот телефон до валидаторот и со СМС -порака.
Инаку, новиот систем за наплата во јавниот превоз, од Нова Година ќе биде задолжителен за сите и граѓаните ќе мора да платат 200 денари за да си извадат електронска картичка.

Во цената на картичката не се вклучени возења.

http://faktor.mk/2015/08/07/ednokratnite-avtobuski-karti-ke-bidat-poskapi-od-porano/
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 20-Nov-2015 at 21:28
30.10.2015, 16:51
ОД ПОНЕДЕЛНИК НОВА АВТОБУСКА ЛИНИЈА „41 А“

Од понеделник ќе почне да сообраќа нова линија „41 А“ од населбата Драчево до Клинички центар, а нови дополнителни термини на обраќање ќе бидат воведени и за линијата со број „32“. За една седмица линијата со број „13“ од терминалот Кисела Вода ќе биде продолжена до месноста Бабин Дол, веднаш штом на тој потег ќе завршат градежните активности што ги презема Општината Кисела Вода

Ова се дел од идеите што ги реализираше ЈСП по остварените средби со граѓаните. Од ЈСП велат дека средбите со граѓаните се практика што се спроведува од поодамна, но за разлика од претходно, отворените денови сега се организираат во просек еднаш неделно или на две недели, во зависност од заинтересираноста на граѓаните. (Сн.К.)

utrinski.mk
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 22-Jan-2016 at 11:15
Која е таа автобуска линија со број 33? Пред некој ден ја видов на Рекорд, исто пред некој ден видов дека 17-ка во изминатиов период е пренасочена и оди до Музејот на современа уметност на Кале.

Може ли некој од ЈСП да води повеќе грижа при воведувањето на нови линии и барем да пушта обично соопштение пред да прави промени и додавања во линиите?
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 22-Jan-2016 at 13:03
33 сообраќа од Долно Лисиче преку Аеродром до Капиштец веќе 2-3 години
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 22-Jan-2016 at 13:17
Неможе администрација која влакно не чепнала со децении преку ноќ да ги школуваш, да ги update ираш, да ги натераш да се фатат за работа. Тоа оди троа потешко и потребно е многу повеќе време, промена на генерации, промена на начинот на размислување. Секако тоа не го амнестира раководството на ЈСП за тоа што од тој аспект многу бавно се движат рабатите и за тоа што немаат нормална интернет страна, не информираат тековно за новините, немаат планер на патување на нивната веб страна, воглавном истите проблеми со кои се соочуваат и македонски железници. Но како што реков не е лесно со наследена администрација учена со децении дека главната задача им е да пијат кафе па ако остане време да се фатат за работа. Затоа и се сомневам дека сите новини во кои се инвестира има кој да ги управува и да ги одржува. Дај Боже да грешам но за очекување да имаме многу проблеми со системите кои се вградија во последно време.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 22-Jan-2016 at 19:57
Originally posted by BOJAN

Која е таа автобуска линија со број 33? Пред некој ден ја видов на Рекорд, исто пред некој ден видов дека 17-ка во изминатиов период е пренасочена и оди до Музејот на современа уметност на Кале.

Може ли некој од ЈСП да води повеќе грижа при воведувањето на нови линии и барем да пушта обично соопштение пред да прави промени и додавања во линиите?


Не знам што очекувате од страна на ЈСП, најнеодговорното претпријатие што постои во Македонија. Исто така, да ви дадам инфо дека автобусот до Средно Водно, кој беше означен само со „М“ сега има број и тоа е 25, ама нормално никој не беше известен за ова.

Да не зборувам за делот на фрекфенцијата на нивните автобуси и изјави од типот повеќе да се користи јавниот превоз. Денес патував цели 50 минути од Веро Центар до Порта Влае и дополнителни 25 минути чекање на 5, која демек во тоа време треба да ја има на секои 8 минути.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 22-Jan-2016 at 20:11
Previous
 
Автобусот кој сообраќа од Транспортен Центар кон Средно Водно и назад, уште кога почна да сообраќа, почна да сообраќа под бројот 25, но истовремено сообраќаше и со буквата М, па после краток временски период, бројот 25 го исфрлија од употреба за означување на автобусите кои сообраќаат на таа превозна линија.
 
И еве, 5 години подоцна, вртење за 180 степени назад, се исфрлува буквата М, а се враќа бројот 25. Crazy


Edited by Dexter26 - 22-Jan-2016 at 20:11
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 22-Jan-2016 at 21:00
Originally posted by Dexter26


Previous  Автобусот кој сообраќа од Транспортен Центар кон Средно Водно и назад, уште кога почна да сообраќа, почна да сообраќа под бројот 25, но истовремено сообраќаше и со буквата М, па после краток временски период, бројот 25 го исфрлија од употреба за означување на автобусите кои сообраќаат на таа превозна линија.  И еве, 5 години подоцна, вртење за 180 степени назад, се исфрлува буквата М, а се враќа бројот 25. Crazy




Tие едно време ја исфрлија ос употреба и линијата 37 (Радишани-Дом на Печат) за по неколку години да ја воведат линијата 57А која сообраќа на истата релација како и укинатата 37-ка.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 22-Jan-2016 at 21:37
А не ќе беше подобро истите електронски картички од Скопје да важат за секој јавен и приватен градски превоз во цела држава? Така значително би се олеснило користењето јавен превоз во друг град, со што би се намалила употребата на автомобили, а не би имало потреба да се продаваат билети во автобус што би довело до помал застој на автобусот, што пак значи помало време на патување и помалку загадување.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 23-Jan-2016 at 00:54
Originally posted by kultuzin

Неможе администрација која влакно не чепнала со децении преку ноќ да ги школуваш, да ги update ираш, да ги натераш да се фатат за работа. Тоа оди троа потешко и потребно е многу повеќе време, промена на генерации, промена на начинот на размислување. Секако тоа не го амнестира раководството на ЈСП за тоа што од тој аспект многу бавно се движат рабатите и за тоа што немаат нормална интернет страна, не информираат тековно за новините, немаат планер на патување на нивната веб страна, воглавном истите проблеми со кои се соочуваат и македонски железници. Но како што реков не е лесно со наследена администрација учена со децении дека главната задача им е да пијат кафе па ако остане време да се фатат за работа. Затоа и се сомневам дека сите новини во кои се инвестира има кој да ги управува и да ги одржува. Дај Боже да грешам но за очекување да имаме многу проблеми со системите кои се вградија во последно време.
колку само е лесно... доволна е само промена на менаџментот (мислам на луѓето кои менаџираат де)
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 26-Jan-2016 at 11:12
Originally posted by Staro Skopje

А не ќе беше подобро истите електронски картички од Скопје да важат за секој јавен и приватен градски превоз во цела држава? Така значително би се олеснило користењето јавен превоз во друг град, со што би се намалила употребата на автомобили, а не би имало потреба да се продаваат билети во автобус што би довело до помал застој на автобусот, што пак значи помало време на патување и помалку загадување.


Ова би било идеална солуција. Голем проблем е што ваквиот систем не е инсталиран во другите јавни претпријатија. Да не заборавиме дека во Куманово, Битола, Охрид и во другите градови сообраќаат приватни транспортни компании со по мал број комбиња и автобуси. Да ги интегрираш во еден ваков систем е прашање на исплатливост, на расположение на секој од тие десетици превозници, на интересот на локалната самоуправа.

Она што реално би сакал да го видам во иднина е некаква соработка на ЈСП-Скопје со Македонски железници и со аеродромот „Александар Велики“. Во која форма, можеме да зборуваме тука.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 26-Jan-2016 at 14:09
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Staro Skopje

А не ќе беше подобро истите електронски картички од Скопје да важат за секој јавен и приватен градски превоз во цела држава? Така значително би се олеснило користењето јавен превоз во друг град, со што би се намалила употребата на автомобили, а не би имало потреба да се продаваат билети во автобус што би довело до помал застој на автобусот, што пак значи помало време на патување и помалку загадување.


Ова би било идеална солуција. Голем проблем е што ваквиот систем не е инсталиран во другите јавни претпријатија. Да не заборавиме дека во Куманово, Битола, Охрид и во другите градови сообраќаат приватни транспортни компании со по мал број комбиња и автобуси. Да ги интегрираш во еден ваков систем е прашање на исплатливост, на расположение на секој од тие десетици превозници, на интересот на локалната самоуправа.

Она што реално би сакал да го видам во иднина е некаква соработка на ЈСП-Скопје со Македонски железници и со аеродромот „Александар Велики“. Во која форма, можеме да зборуваме тука.


Како мислиш да ги интегрираш?
Еве за споредба, во Куманово цена на билет за градски превоз во 1. зона е 10 денари, а во втора зона 20 денари, додека во Скопје цена на градски билет во прва зона е 35 денари.

Од друга страна, од ТЦ до Којнарска Сушица оддалечена околу 40-на километри можеш да се возиш за 35 денари, додека кај нас за таа цена не можеш да стигнеш од Куманово ниту до село Пчиња, растојание околу 10 километри.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 874
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 26-Jan-2016 at 15:18

Според мене мисли на „интегрирање“ во смисла што истата картчка би можел да ја дополниш и во Куманово, и во Скопје, Охрид итн. , но секако цените на билетите да бидат соодветни на градовите, растојанието...
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 28-Jan-2016 at 21:02
Originally posted by Dexter26


Previous  Автобусот кој сообраќа од Транспортен Центар кон Средно Водно и назад, уште кога почна да сообраќа, почна да сообраќа под бројот 25, но истовремено сообраќаше и со буквата М, па после краток временски период, бројот 25 го исфрлија од употреба за означување на автобусите кои сообраќаат на таа превозна линија.  И еве, 5 години подоцна, вртење за 180 степени назад, се исфрлува буквата М, а се враќа бројот 25. Crazy




Не знам дали да помислам дека не читаат, но еве се потрудиле ДУРИ денес да објават некакво известување за новините во работењето, промената на бројчето на автобусот до Средно, укинување на 7б и слично.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 29-Jan-2016 at 14:09
Најдоа да воведуваат нови линии откако ги испечатија и дистрибуираа мапите по автобуските постојки. Пред тоа не можеа.

Сега на мапите недостигаат десетина линии:5А, 21Б, 25, 27, 41А, 43, 73, 118, 163.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 16>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.311 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.