Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
Post Reply | Page <1 2324252627 90> |
Author | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
ovaj_stariov
Senior Member Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1315 |
Quote Reply #481 Posted: 16-Nov-2009 at 22:41 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ne mozam da svatam zosto vladata ednostavno ne kaze deka po reakcijata na graganite,ekspertite deka ednopodnite avtobusi se podobro resenie,se otkazuvaat od dvokatnite.
So toa spored mene bi dobile rejting na nekoj nacin,vo smisla vladata go slusa narodot. Seto toa me tera da mislam deka ima nesto matno. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
build.mk, гради форумска историја
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #482 Posted: 17-Nov-2009 at 02:48 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Според цените, ми се чини дека британците немаат шанса.
Фактот што изгледот повторно се спомнува како критериум, не знам баш колку простор остава да се надеваме дека ќе добиеме барем нормални двокатни, наместо „традиционални скопски двокатни“...
http://vesti.alfatv.com.mk/default.aspx?mId=36&eventId=15127 Edited by Cloverstack - 17-Nov-2009 at 02:49 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #483 Posted: 17-Nov-2009 at 14:03 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
http://mtc.gov.mk/new_site/mk/storija.asp?id=2153 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #484 Posted: 17-Nov-2009 at 14:05 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
http://mtc.gov.mk/new_site/mk/storija.asp?id=2154 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #485 Posted: 17-Nov-2009 at 21:14 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Мене не ми е јасно како кинезиве (со ОК, како партнер ) успеаа за 10% да ја спуштат цената за толку краток период, ама ајде... Ништо не мора да значи цената, „преговарачките способности на нашата администрација“ знаат да бидат многу имагинативни....ова ме потсети на скечов од К-15 - http://www.youtube.com/watch?v=Vvh6xPPfKqg |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #486 Posted: 20-Nov-2009 at 16:57 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #487 Posted: 27-Nov-2009 at 14:58 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #488 Posted: 27-Nov-2009 at 15:01 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
До кога само планитраат да губат време и пари со овие промашени тендери. Па се знае какви автобуси му требаат на Скопје, и доколку сакаат навистина да ги набават нека направат еден саглам тендер, без да условуваат со некакви ретро изгледи на двокатни авотбуси, и нека набават нископодни единецни и зглобни какви што ги низ цела европа. Инаку како што тргнале на следниот тендер ќе се пријават само афрички и индиски компании зошто сите сериозни компании кренаа раце од нас.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #489 Posted: 27-Nov-2009 at 18:20 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Мислам дека ќе испадне добро. Ќе победи некој на тендерот за еднокатни, и после ќе се распише уште еден за едно катни и така... Барем за еднокатните мислам дека немаше некои посебни критериуми за изгледот...
Инаку, како смее да ги додели на ЈСП Скопје, со тоа автоматски владата фаворизира фирма, а оние Слобода превоз Ленин травел и како ли се викаа? (не дека заслужуваат уште да возат тие) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #490 Posted: 28-Nov-2009 at 18:12 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
@ UrbanFreak
Всушност никогаш не ни бевме засипани со понуди од сериозни компании затоа што уште во старт ова личеше на циркус, а не на сериозна набавка. Со текот на времето и со сите попатни заебанции тоа недвосмислено го потврдивме. ------ Прочепкав низ тоа што го имаме документирано тука на билд и еве како се одвиваа иницијативите за подновување на возниот парк на ЈСП уште од 2005. Кон крајот на 2005 се објавува првата посериозна иницијатива. Администрацијата на Трифун Костовски обезбедува можност за поволен холандски кредит и донација во вредност од 35% од набавката, за 100 автобуси од холандскиот производител ДАФ. Иницијативата е блокирана од централната власт. Во втората половина на 2006, Трифун сака да набави 100 автобуси со кредит од ЕБРД. Централната власт е променета, но и новата повторно блокира. Јуни 2007, ЈСП и градот објавуваат тендер за вкупно 50 автобуси, од кои 45 „обични“, 4 двокатни за градски превоз и 1 панорамски. Бројката на двокатни не е проблем, но се отвара пандорината кутија... Следува директен упад од страна владата и го „убедуваат“ директорот на ЈСП да го поништи тендерот. Трифун го разрешува директорот и поставува нов човек. Во јули 2007 владата распишува тендер за 50 двокатни. Тендерот пропаѓа. Во септември 2007 владата распишува тендер за 102 двокатни и почнува да го вметнува условот за „ретро“ изглед. Во октомври 2007 бројката станува (!?) 302 двокатни. Во февруари 2008 следи повторно поништување на тендерот. Во март 2009 повторен тендер за 302 двокатни. И тој е поништен. Во септември 2009 се распишува тендер за 202 двокатни и посебни тендери за 80 „обични“, 4 зглобни и 16 минибуси. Во ноември 2009 се поништува тендерот за 202 двокатни. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #491 Posted: 28-Nov-2009 at 18:18 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Јас се надевам дека резонот на гитардемон е вистинскиот. Иако сум уморен од сето ова. Според хронологијата на кловер имаме изгубено цели 5 години во правење ништо на ова поле а се работи за обична набавка на автобуси
Мора да признаам дека токму заради овие 5 изгубени години потајно и се надевав дека тендеров ќе помине и конечно ќе се подновиме. Бев во Приштина минатата недела и жално е да констатирам дека и таму автобусите од јавниот превоз се подобри (купувани се на старо, но сепак не се по 50 години стари како што се во Скопје). Овој срам за главниот град мора конечно да се прекрати. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
SJCF
Newbiе Joined: 10-Nov-2009 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #492 Posted: 29-Nov-2009 at 01:16 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Јас баш обратно од тебе После толку вложено време стварно ќе биде штета на крај пак прикаската да заврши со 200 двоспратни. Ова поглавје поарно да остане отворено до некој по поволен момент него да се затвори со реализација на глупоста. Уште па ако помине тендерот за едноспратни автобуси, тогаш тек уште помала логика ќе има брзање по секоја цена со двоспратни. Edited by SJCF - 29-Nov-2009 at 01:17 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #493 Posted: 29-Nov-2009 at 11:47 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ова би било најдоброто сценарио. Иако и тука имам резерви особено што повторно се зборува дека во игра се Кинг Лонг и слични... После толку пропадната тендери не е ни чудо што асални компании воопшто не се пријавуваат. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3613 |
Quote Reply #494 Posted: 29-Nov-2009 at 21:49 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
муабетов за нов возен парк на јсп излезе добар спин и се извозе квалитетно низ годиниве, воопшто од сите власти, но мене последново со двокатниве освен од овој аспект што им оди во прилог на надлежните, воедно и му се остава екстра простор на распашковски за да извади некоја издржана понуда! која јасно кај него падна во однос на банкарската гаранција, инаку лично јас би се изненадил позитивно доколку санос истера домашен производ, сети почетни тегавења меѓу власта и распашковски на тоа упатуваа, но сега ова инаетењево од негова страна малку ми е чудно, но може станува збор за блеф како ете покритие односно оправдување дека и ова пропаѓање на тендерот не е заради санос!?! инаку јас сум целосно за двокатни, и по можност домашни, како истите без проблем и за ефтини пари би се сервисирале! дополнително спектаклот е панорамскиот момент како туристички феномен, но доколку само еден два се кабрио тогаш затворените бар пола од нив нека ги склепаат со стакла и на кровот, нешто како конвертибилен кров. во секој случај како подвижни билборди двокатните ќе бидат идеални за прибирање средства за одржување на истите, јасно доколку паметно се пазарат за тоа од јсп, иако според мене најдобро би било наместо владини пари во иднина да се даваат за општествени кампањи по приватни билборди ова да тера бадијала по двокатните, но ова мора уште на почеток со примопредавањето да се врзе со долгорочен договор помеѓу државата и јсп, бар она за пола двокатни да има во секое време слободен простор! http://www.medialifemagazine.com/news2003/jul03/jul28/1_mon/news5monday.html инаку ретро дизајнот не е проблем само нека го затераат по минималистички, она повеќе стаклена површина а помалку алуминиумска каросерија, на санос концептоп им е добар само треба околу застаклувањето да се доработи! горната предна шофершајба да не подела со столб, а долните бочни прозори да бидат далеку поголеми, во секој случај нивниот концепт засега најиздржан излезе во однос на останатите!? еве нешто минимализам само уште ете на истиот да се закачи тоа ретро дизајнот единствено што е дискутабилно па и спорно е тоа колку ќе бидат квалитетно изработени двокатниве доколку упорно се брка најниската понуда? најголемиот удар ќе биде мислам фушерајската изведба! како и со се останато што ни се случува, како беше онаа сиромавијат десет пати доплаќа! ова се случи со сите ефтини проекти кои се истуркаа низ годиниве во скопје! а изгледа и во иднина ќе остане на тоа! |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #495 Posted: 30-Nov-2009 at 21:36 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
инаку јас сум целосно за двокатни, и по можност домашни, како истите
без проблем и за ефтини пари би се сервисирале! дополнително спектаклот
е панорамскиот момент како туристички феномен, но доколку само еден два
се кабрио тогаш затворените бар пола од нив нека ги склепаат со стакла
и на кровот, нешто како конвертибилен кров.
зошто да жртвуваме квалитетен јавен транспорт за вакво нешто? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3613 |
Quote Reply #496 Posted: 30-Nov-2009 at 22:14 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
абе кој квалитетен транспорт, и така и вака тој ќе биде каов што ќе биде, квалитет незначи по дифолт ергономско решение! тоа сообраќајот петпати по закрчен ќе биде доколку пуштат зглобни него двоспратни или пак наместо 200 дваспратни да тераат 400 едноспратни... но како појава добро оди во контекст на подвижниот маркетинг (особено ако власта го искористи за своите кампањи и наголемо годишно да заштеди на расфрлање народен камен по медиуми) но и за туристички па и домашен панорамски момент преку кој сосем поинка ќе се доживу скопје, воопшто ова тешка хоризонтала на која се имаме навикнато! се останато околу штимањето на инфраструктурата дополнително оди во прилог на двоспратниве, бар тоа збрчканите први ленти по булеварите ќе се поминат со квалитетен асфалт, тоа е еден спектал за европски главен град кој поинаку негледам како би се решил по брза постапка! тоа асфалтните набори по абтобуските и раскрсниците се можеби една од погрдите сцени и за нас домашните но и за надворешните учесници во сообраќајот... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #497 Posted: 30-Nov-2009 at 22:53 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Edited by Cloverstack - 30-Nov-2009 at 22:55 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #498 Posted: 01-Dec-2009 at 00:46 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Само едно да се знае.
Таа компанија е сериозна односно една од најголемите и најквалитетните во своето работење во Европа. Сето тоа кинеско и бугарско би рекол ѓубре што беше презентирано е даалеку поназад. Што би се рекло колку пари толку музика! |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3613 |
Quote Reply #499 Posted: 01-Dec-2009 at 01:02 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
хехе може ќе добиеме и квалитетни двоспратни на крај, ова имаат англичаниве цврста позиција! чим не било точно наведено во тендерот дополнително на кои се ставки треба да се темели гаранцијата, ова ако не помине жалбава на второстепена, доколку имаат интерес АД ќе помине на суд, изгледа се фатија во небрано од мтв!?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #500 Posted: 01-Dec-2009 at 04:32 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ја сакам и меѓукат да имаат автобусиве, мезанин!
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Post Reply | Page <1 2324252627 90> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |