build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7071727374 90>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #1421 Posted: 24-Sep-2011 at 22:54
Секој ден гледам дека се помалку од диспеите работат - на автобусите ги гледам ужасните бели табли (пр. на линијата 7) или пак импровизации на ливчиња (пр. линија 4) ... Кај линијата 4а бројот и буквата А се гледаат половично ...

Дали се работи за проблем со диплеите или некој незнае да ракува со нив ???
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1422 Posted: 24-Sep-2011 at 23:27
Originally posted by vlatko.mk

Секој ден гледам дека се помалку од диспеите работат - на автобусите ги гледам ужасните бели табли (пр. на линијата 7) или пак импровизации на ливчиња (пр. линија 4) ... Кај линијата 4а бројот и буквата А се гледаат половично ...

Дали се работи за проблем со диплеите или некој незнае да ракува со нив ???


Се согласувам со тебе, ова станува се почеста практика и кај двокатните и особено кај украинските автобуси. Мислам дека нема шанси да е проблем со дисплејот, особено не кај украинските автобуси.
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #1423 Posted: 25-Sep-2011 at 06:25
Ne samo sto neznaat da rakuvaat so elektronskite patokazi tuku se igraat za da naucat.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1424 Posted: 25-Sep-2011 at 19:34
Јас имам забележано дека кај некои електронски дисплеи текстот како да е пресечен по хоризонтала, долната половина на текстот е поместена лево или десно во однос на горната половина на текстот, но претпоставувам дека во таквите случаи проблемот е во дисплејот или во компјутерот или во не знам што користат таму.
 
Но кога сме кај идиотските картонски табли и исклучените електронски дисплеи, во овој пост најубаво го имам прикажано тоа:
 
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=780&PID=112304#112304
 
Во случаите како во конкретниот пост кон кој води овој линк, вината е во целост кај возачите.
 
И затоа ЈСП Скопје ме тераат да повторувам како расипана плоча:
 
По кој знае кој пат, ЈСП Скопје покажа и докажа на дело дека знае да го менува влакното, но не знае, или не сака, да го менува и карактерот.


Edited by Dexter26 - 25-Sep-2011 at 19:39
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3610
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #1425 Posted: 26-Sep-2011 at 20:12
Originally posted by Dexter26

Не може да се превртат под услов да не бидат оптоварени, особено на горниот кат.
 

скоро имавме преоптоварен пример, јасно тука стабилноста не е загрозена ни во кривини, но автобусот е на рамно, претпоставувам одејќи нагоре по водно нема да се дозволи во никој случај ваков карамбол, но и автобусот сигурно ќе се движи споро, иако јасно најпаметно е да не се експериментира со оглед дека на стабилноста влијаат повеќе фактори освен граѓанска непослушност, како патот, условите на патот и гумите на него, но штом се одлучиле надлежните на ваков чекор доколку не е инцидентно, сигурно осигурани се сите услови за безбедно сообраќање по водно! 


Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1426 Posted: 27-Sep-2011 at 07:28
      Не можев а да не искоментирам на ова небулоза:
 
По повлекувањето на старите дотраени возила од сообраќај, во ЈСП најавуваат дека тие или ќе завршат како старо железо или, пак, тие што се понови и во подобра состојба ќе бидат дадени на некои од градовите во внатрешноста. Во моментов прашањето е ставено на дневен ред на ЗЕЛС, каде што општините треба да се изјаснат дали имаат потреба од старите скопски автобуси. 

„Постојат три опции за автобусите кои веќе не ни се потребни. Тие што се во добра состојба ќе ги понудиме на поголемите градови низ државата каде што имаат потреба од воведување јавен превоз. Засега ниту еден друг град освен Скопје нема јавно сообраќајно претпријатие, што значи дека ако ги земат автобусите, општините ќе треба прво да си формираат јавно претпријатие“, вели Мишо Николов, директор на ЈСП „Скопје“. 
 
  На кои градови во внатрешноста? Јас како што знам само Битола и Куманово имаат градски сообраќај. За Битола ќе оставам на Битолчаните, а за Куманово ќе го кажам следново:
 
    Вие ли најдовте нам да ни продавате канти? Сега во Куманово, на градските линии возат Волвоа  Мерецедеси и Дафови. И плус после една година, тие ќе бидат многу посочувани од вашите Лаз-ови и Јутонзи. Токму поради ова:
 
Не измина ни еден месец откако се пуштени во сообраќај, а во речиси секој петти автобус има по некој недостаток. Како нови, тукушто излезени од фабрика, не се ниту украинските нископодни, ниту кинеските двокатни автобуси. Искршени отвори за вентилација, нефункционален светлосен информативен систем, напукнати рачки, тоа се генерално недостатоците кај кинеските „даблдекери“. Кај еден двокатен автобус што сообраќа на линијата „50“, патник забележал дури дека е напукната и шофершајбната на горниот кат. Украинските автобуси, пак, генерално имаат проблем со покривот што прокиснува. Досега во четири возила за време на дождови патниците биле сведоци на слевање вода внатре во возилото. 

„Одговорно тврдиме дека сите оштетени или, пак, извадени отвори за вентилација кај двокатните автобуси, како и некои од рачките, се дело на непримерни патници. Останатите недостатоци на возилата се фабрички и веќе се направени рекламации кај производителите. За прокиснувањето кај четири украински автобуси веќе е интервенирано. Принципот на работа на база на фотоќелии, пак, веројатно е причина за честите исклучувања на светлосниот информативен систем во двокатните автобуси“, објаснува Мишо Николов, директор на ЈСП. 

Еве дел од градскиот возен парк на  Куманово:
 
 
 


 

 
   Штета што немам апарат, за да сликам на лице место.
 
   Не ми е јасно каков е тој ментален склоп што размислува вака: За Скопје, автобусите не се добри, туку за провинцијалците ќе бидат. Зошто да идат во печка, кога можеме ним да им ги продадеме. Тие не се луѓе. Нека се возат во искршени и небезбедни автобуси.
 
 Значи, не само што повеќето Скопјани не ги заслужуваат новите, ПОДАРЕНИ автобуси со своето примитивно и дивјачко однесување, туку нам, на останатите МНОГУ ПОПРИМЕРНИ граѓани на Македонија, ќе ни ги продаваат нивните искршени канти.
 
   Кому бре најдовте да ги продавате, ситни души.
 
   Ако мислите ова што го пишувам е претерано, дојдете било кој работен ден во Куманово и споредете го возниот парк на ЈСП и градскиот возен парк на Куманово.
 
   И вие нам ќе ни продавате автобуси. Апсурдно!
 
 

 
 
   
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #1427 Posted: 27-Sep-2011 at 09:43
Мислиш дека сите во Скопје размислуваат така!? Мене ако ме прашаш, тие канти требаа да се тргнат од улиците и пред да се купат новиве двоспратни канти затоа што не само што беше понижување да се возиш во такви нечисти и комплетно истрошени автобуси, туку и убеден сум дека возењето во нив е супернебезбедно и прашање беше кога ќе почнеа буквално да се распаѓаат по улица...јас лично сум против таква идеја, ама однапред сум разочаран што ќе се појават градоначалници, а богами и граѓани од други општини, кои и тоа како ќе бидат задоволни од овие зделки - нормално затоа што претходно веројатно немало никаква линија до местото до кое живееле...имаме спуштени критериуми за квалитет на животот дури и под дното - и јас се зачудив кога слушнав за „идејава“, ама тоа ни е реалноста - ќе бидам среќен, ако од градоналниците од внатрешноста исто како тебе изреагираат на овој луд предлог...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1428 Posted: 27-Sep-2011 at 14:44
На старите канти на ЈСП Скопје местото им е на отпад, како старо железо, а не во сообраќај, без разлика каде би се возеле, дали во Куманово, Битола, Авганистан, Ирак или било каде, тие возила се дотраени и без целосно рекаросирање, не доаѓа во предвид било какво пуштање во сообраќај на истите.
 
Се надевам дека ЈСП Скопје не планира да им ги продаде или подари на останатите градови во Македонија, автобусите на Санос со МАН шасија, тие автобуси сеуште се доволно исправни и потребни за Скопје, барем додека не пристигнат сите останати двокатни градски автобуси, а потоа, односно дури после 2013 кога треба да пристигнат последните двокатни градски автобуси од кинески Јутонг, слободно нека им ги продадат или подарат на останатите градови во Македонија, тие автобуси одлично вршат работа во скопските метежи, сигурно одлично ќе вршат работа и во останатите градови во Македонија.


Edited by Dexter26 - 27-Sep-2011 at 14:45
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1429 Posted: 27-Sep-2011 at 16:40
тие санос-и со ман маска и мотор треба само добро рекаросирање на сашијата, да им се вгради клима и нови седишта како во лаз-овите и јутонзите и ке можат уште долго време да возат низ скопје
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1430 Posted: 28-Sep-2011 at 14:11

ЈСП со рекламација до Кина за автобусите


http://plusinfo.cfd.mk/large_pics/2011/09/28/avtobusi.jpg

Директорот на ЈСП, Мишо Николов, извести дека поради штетите со вентилациските отвори во двокатните автобуси, направени од несовесни граѓани, пратен е допис до кинескиот произведувач на автобусите „Јутонг“, во следните 67 возила кои треба да пристигнат следната година вентилацијата да се направи од поцврст материјал, прилагоден на наши услови.


- Веќе направивме нарачка за замена на скршените пластични вентилациски уреди. За жал, веројатно ваквите решенија не поминуваат кај нас - вели Николов.


Иако, според договорот со кинеската фирма „Јутонг“, турата од 67 двокатни автобуси треба да пристигне во октомври следната година, сепак постојат најави дека возилата во земјава ќе се довезат неколку месеци порано, во февруари.

http://www.time.mk/read/5e6702e462/206486236f/index.html
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1431 Posted: 28-Sep-2011 at 14:16

Со стари навики и во новите автобуси

Од ЈСП велат дека патниците се виновни за искршените отвори за вентилација

Деспина Трајковска


Не измина ни еден месец откако се пуштени во сообраќај, а во речиси секој петти автобус има по некој недостаток. Како нови, тукушто излезени од фабрика, не се ниту украинските нископодни, ниту кинеските двокатни автобуси. Искршени отвори за вентилација, нефункционален светлосен информативен систем, напукнати рачки, тоа се генерално недостатоците кај кинеските „даблдекери“. Кај еден двокатен автобус што сообраќа на линијата „50“, патник забележал дури дека е напукната и шофершајбната на горниот кат. Украинските автобуси, пак, генерално имаат проблем со покривот што прокиснува. Досега во четири возила за време на дождови патниците биле сведоци на слевање вода внатре во возилото.

Но, и покрај недостатоците, дел фабрички, но некои и по вина на патниците, корисниците на јавниот превоз се задоволни што конечно можат да се возат во нови, пред се', климатизирани автобуси.

„Конечно дочекавме да се возиме како во секоја нормална земја, во нови и климатизирани возила. Иако може да се забележи дека и во кинеските и во украинските автобуси има делови кои очигледно како да се направени од неквалитетен материјал, сепак, мене тоа не ми пречи. Треба сите заеднички, и надлежните од ЈСП и ние патниците да се обидеме да ги сочуваме да не' служат што подолго“, коментира редовна корисничка на јавниот превоз.

Токму таков апел упатуваат и од ЈСП. Велат, досега ги регистрирале недостатоците кај автобусите, па освен што признаваат дека дел од тие маани се фабрички, тврдат оти некои се резултат на непримерен однос на некои патници.

„Одговорно тврдиме дека сите оштетени или, пак, извадени отвори за вентилација кај двокатните автобуси, како и некои од рачките, се дело на непримерни патници. Останатите недостатоци на возилата се фабрички и веќе се направени рекламации кај производителите. За прокиснувањето кај четири украински автобуси веќе е интервенирано. Принципот на работа на база на фотоќелии, пак, веројатно е причина за честите исклучувања на светлосниот информативен систем во двокатните автобуси“, објаснува Мишо Николов, директор на ЈСП.

Тој генерално е задоволен од состојбата на автобусите, иако, како што вели, стравувал дека за брзо време непримерните патници ќе направат поголеми штети, што беше чест случај во старите возила. И овојпат е регистрирано дека најчесто штети се прават во автобусите што се возат на линии до средните училишта.



http://www.time.mk/read/5e6702e462/1208c649de/index.html

Edited by Cloverstack - 28-Sep-2011 at 22:03
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1432 Posted: 28-Sep-2011 at 16:53

Натрапници ги уништуваат новите градски автобуси

Искршени отвори за вентилација, нефункционален светлосен систем, напукнати рачки. Новите двоспратни автобуси по само еден месец личат како низ Скопје да се возат цела година. Првиот дожд покажа и некои пропусти кај произведувачот.

Дел од даблдекерите пропуштаат вода во внатрешноста. Директорот на ЈСП Мишо Николов вели дека за овие проблеми веќе е интервенирано. За покрупните недостатоци направени се рекламации до кинеската фабрика. Иако свесни за привилегијата да се возат во современи и климатизирани автобуси, сепак трагите од лошото однесување во автобусите се забележува.

Од град Скопје апелираат граѓаните во иднина посовесно да се однесуваат додека се возат во автобус. Никој неможе да ги заштити новите градски возила од несовесните граѓани освен повисокиот морал и култура за општественото добро.

Мирјана Давидовска

http://www.time.mk/read/6eb27036f9/398f45b3da/index.html




Ми се допаѓа јавната загриженост и медиумската презентација за не така мал проблем наметнат од малоумна популација !!!!!



Edited by Cloverstack - 28-Sep-2011 at 22:04
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1433 Posted: 28-Sep-2011 at 20:55
http://www.sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/natrapnici-gi-unishtuvaat-novite-gradski-avtobusi
 

Натрапници ги уништуваат новите градски автобуси

 
Искршени отвори за вентилација, нефункционален светлосен систем, напукнати рачки. Новите двоспратни автобуси по само еден месец личат како низ Скопје да се возат цела година. Првиот дожд покажа и некои пропусти кај произведувачот.

 
Кај видео клипот поставен на веб сајтот кон кој води линкот, од 0:14 до 0:20 се гледа нова двокатна 15-ка, но не баш современа благодарејќи на идиотската картонска табла. Bash
 
@Обединета �
 
Среди си ги линковите.
Back to Top
MGS View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 10-May-2011
Location: Охрид,МКД
Online Status: Offline
Posts: 307
  Quote MGS Quote  Post ReplyReply #1434 Posted: 29-Sep-2011 at 00:37
Па добро немаа камери новиве автобуси??Види го кој е во суратот,опни му казна и готово.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1435 Posted: 29-Sep-2011 at 00:51
@Dexter26
iskreno da ti kazam nemam iskustvo vo sreduvanje na linkovite pa ke zamolam za pomos ako nemas nisto protiv !?? pozzz
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1436 Posted: 29-Sep-2011 at 10:30
Previous
 
Еве ти упатство како да ги средиш линковите, се обидов да ти го пратам преку приватна порака, но бидејќи корисничкото име ти е на кирилица, форумот не може да ти го испрати преку приватна порака.
 
http://img28.imageshack.us/img28/1174/ureduvanjenalinkovi.jpg
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1437 Posted: 29-Sep-2011 at 11:56
Koga vekje go spomna korisnickoto ime na Obedineta.

@Obedineta dali mozes da mi kazes kako originalno si sakal da se registriras pa da ti go promenam korisnickoto ime vo latinicna verzija.

Alternativa e da odberes ime na kirilica koe kje ima do 9 bukvi.

Znaci passwordot bi ti ostanal ist, site postovi koi dosega si gi napisal bi ostanale, samo bi ti go promenile korisnickoto ime.

Se raboti za star bug na forumot so kratenje na kirilicni iminja.

Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1438 Posted: 29-Sep-2011 at 15:48
А дали оштетувања има на сите линии или само на ордерени?
Back to Top
Zoc View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2009
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Zoc Quote  Post ReplyReply #1439 Posted: 29-Sep-2011 at 18:21
Сакам да искажам револт и кратко мое мислење и за новиве двокатни автобуси и искуството со нив.
Минативе 10тина дена имам прилика во утринските часови да се возам често со двокатните автобуси на линија 57.Искрено не очекував премногу, но сепак не бев позитивно изненаден.
Всушност навистина сум разочаран.Пред се зборувам за пространоста и капацитетот на овие автобуси,за кој слободно ќе кажам дека ми е смешен.Толку е ниско и посебно тесно во овие автобуси, што просто добивам чувство дека се правени само за деца од предшколска возраст.Апсолутно нема никаков простор за движење внатре во автобусот кога прилично ќе се пополни, а тоа често се случува бидејки има далеку повеке патници на линијата 57 отколку што можат овие автобуси да опслужат.Отежнатото движење помеѓу тесно поставените седишта надополнето со малите врати па уште и гужва на скалите а згора на тоа и ТУРБОФОЛКОТ на шоферите го прават патувањето со овие автобуси навистина неудобно. Жалосно е ова што ке го кажам, но навистина се радувам кога ќе видам „дупла стара“ 57ца и целата таа пространост што ја пружи како и прилично лесното влегување и излегување од истата.
Земајки в предвид дека цената на овие двокатни е скоро иста со цената за набавка на зглобни ЛАЗ автобуси, ќе изразам големо жалење што е направена ваква неопростива грешка со нарачката на 200 двокатни автобуси.
Ако веќе мораше да се нарачаат доволни ќе беа 40тина ,а другиот капацитет ке го пополнеа незаменливите за наши услови зглобни автобуси, како и новите солидни нископодни автобуси .
Со ова Скопје прави еден голем чекор НАЗАД во организацијата и капацитетот на јавниот превоз.

Edited by Zoc - 29-Sep-2011 at 18:23
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1440 Posted: 29-Sep-2011 at 21:23
Originally posted by pbanks

Koga vekje go spomna korisnickoto ime na Obedineta.@Obedineta dali mozes da mi kazes kako originalno si sakal da se registriras pa da ti go promenam korisnickoto ime vo latinicna verzija. Alternativa e da odberes ime na kirilica koe kje ima do 9 bukvi. Znaci passwordot bi ti ostanal ist, site postovi koi dosega si gi napisal bi ostanale, samo bi ti go promenile korisnickoto ime. Se raboti za star bug na forumot so kratenje na kirilicni iminja.



Stvarno bi ti bil blagodaren ako go storis toa imeto koe sakav da go koristam bese Obedineta Makedonija !!! Aj probaj da go promenis. blagodaram, a da znaes deka go imam zaboraveno passvword-ot
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7071727374 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.426 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.