build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 888990
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Online
Posts: 350
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #1781 Posted: 25-Mar-2022 at 17:47
Кинеска роба се двокатниве ?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20173
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1782 Posted: 25-Mar-2022 at 18:29
Originally posted by Џоле

Вака-така, кај и да е сите двокатни ќе завршат во пламен

Се запали автобус на ЈСП, нема повредени патници

Денеска неколку минути пред пладне, во двоспратен автобус „Јутонг“ кој сообраќа на линија 57 избувна пожар во кој за среќа нема повредени патници, причинета е само материјална штета.

Како што информираат од Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, во моментот на опожарувањето, автобусот бил на последната/почетната постојка во Нерези и во него немало патници.

-Внатрешната контрола на ЈСП Скопје веднаш излезе на терен, при што, од изјавата на возачот и околни сведоци, констатираше дека пожарот избувнал во делот кај што се наоѓа моторот. Благодарение на присебноста на возачот и неговата брза реакција, избегната е поголема штета – соопштија од претпријатието.

Возачот употребил два ПП апарати, а во меѓувреме интервенирало едно противпожарно возило.

Случајот е пријавен и во МВР и во тек е утврдување на причините за настанот.

https://www.vecer.press/%d1%81%d0%b5-%d0%b7%d0%b0%d0%bf%d0%b0%d0%bb%d0%b8-%d0%b0%d0%b2%d1%82%d0%be%d0%b1%d1%83%d1%81-%d0%bd%d0%b0-%d1%98%d1%81%d0%bf-%d0%bd%d0%b5%d0%bc%d0%b0-%d0%bf%d0%be%d0%b2%d1%80%d0%b5%d0%b4%d0%b5/




https://republika.mk/vesti/skopje/nema-povredeni-patnici-vo-avtobusot-57-vo-koj-izbuvnal-pozar/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20173
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1783 Posted: 25-Mar-2022 at 18:33
Originally posted by Vire

Кинеска роба се двокатниве ?


Тотално се баталени,воопшто не ги одржуваат мртва трка е меѓу Итонг и Лаз кои се пораспаднати.
Кај некои и вратите не се затвораат како што треба,возат со напукнати стакла,амортизерите се скроз отидени така што сосем нормално по 12 години користење веќе да покажуваат слабости па дури ете и поопасни ситуации.

Carpe diem
Back to Top
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Online
Posts: 350
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #1784 Posted: 25-Mar-2022 at 19:06
Originally posted by stef4o

Originally posted by Vire

Кинеска роба се двокатниве ?


Тотално се баталени,воопшто не ги одржуваат мртва трка е меѓу Итонг и Лаз кои се пораспаднати.
Кај некои и вратите не се затвораат како што треба,возат со напукнати стакла,амортизерите се скроз отидени така што сосем нормално по 12 години користење веќе да покажуваат слабости па дури ете и поопасни ситуации.


Оти ако се кинески џабе ќе фрлат градо пари в бунар за ними да се реновират,не су ксенофобичен ама имам огромни сомнежи за кинескио квалитет генерлно земено,плус опасни по живот се овие веќе
Мора некое чаре да барате со автобусиве,ќе изгинат љуѓе ако почекате тро појќе.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1785 Posted: 02-Apr-2022 at 00:11

не е проблем што се кинески како роба, туку тоа што никој не се погрижил за план на нивно исплатливо одржување при одлуката за набавка, главниот критериум беше да изгледаат старо и да бидат двокатни ,едно време дури не убедуваа да се радуваме што имаат основни комодитети како клима уред
а згора на тоа дадени се на најнеодговорното и најзагубарското претпријатие во цела држава

Edited by zabegan - 02-Apr-2022 at 00:13
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1786 Posted: 02-Apr-2022 at 08:13
Originally posted by zabegan


не е проблем што се кинески како роба, туку тоа што никој не се погрижил за план на нивно исплатливо одржување при одлуката за набавка, главниот критериум беше да изгледаат старо и да бидат двокатни ,едно време дури не убедуваа да се радуваме што имаат основни комодитети како клима уред
а згора на тоа дадени се на најнеодговорното и најзагубарското претпријатие во цела држава
Ima li nesto sto se odrzuva vo ovaa zemja!? Gladno prasanje e zosto JSP e zagubar i od kade doaga, kako sto velis ti, neodgovornosta. Najgolemata greska e voveduvanjeto na privaten javen prevoz. Konkurencijata vo ovaa sfera e krajno neproduktivna i stetna za kvalitetot na uslugite. Ako sakame klaviletet javen prevoz prvo mora privatnicite vednas da se trgnat od skopskite ulici. Vo takov slucaj treba da sleduva plan i presmetka za kvaliteten javen prevoz. Ova e relativno ednostavna operacija. Ako se znaat brojot na patnici, potrebnite linii, servisiranje i odrzuvanje na vozilata, plati, administrativni trosoci itn., togas lesno moze da se presmeta godisniot budjet za normalno funkcioniranje na JSP. Problem e sto seto toa ne moze da se finansira so aktuelnite ceni na biletite. Ili ke mora drasticno da se pokacat cenite na biletite ili gradot da go subvencionira pretprijatieto. Treto nema.
Back to Top
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Online
Posts: 350
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #1787 Posted: 02-Apr-2022 at 10:16
Originally posted by zabegan


не е проблем што се кинески како роба, туку тоа што никој не се погрижил за план на нивно исплатливо одржување при одлуката за набавка, главниот критериум беше да изгледаат старо и да бидат двокатни ,едно време дури не убедуваа да се радуваме што имаат основни комодитети како клима уред
а згора на тоа дадени се на најнеодговорното и најзагубарското претпријатие во цела држава

Абе сега,штом си стасал кинеска роба да купваш се знај колку е саато,не можи и кинеска роба и исплатливо одржување,бар во наши услови и со наш буџет. Во то време парните локомотиви чуреа низ скопје од време на југослаивија,овие во споредба со нив биле ферари претпоставувам. Немало тогај зелени агенди нити пак свест,еколошка или економска,топтан купени ко спомениците исто,а и толку возачи на коли сигурно немало.
Не е срашно што се двокатни,тоа е најбанален момент,ете нека остават неколку да вртат низ град,ама очигледно е дека им поминал рокот,или пак немат начин како да се одржуваат.

Сега веќе и моменто е заминат за автобуси,друго чаре треба да си барате,друг јавен превоз а јсп шо фирма се мисла на сите им е познато,и на тие шо не живеат скопје.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1788 Posted: 04-Apr-2022 at 19:12
Originally posted by Vire

Originally posted by zabegan


не е проблем што се кинески како роба, туку тоа што никој не се погрижил за план на нивно исплатливо одржување при одлуката за набавка, главниот критериум беше да изгледаат старо и да бидат двокатни ,едно време дури не убедуваа да се радуваме што имаат основни комодитети како клима уред
а згора на тоа дадени се на најнеодговорното и најзагубарското претпријатие во цела држава

Абе сега,штом си стасал кинеска роба да купваш се знај колку е саато,не можи и кинеска роба и исплатливо одржување,бар во наши услови и со наш буџет. Во то време парните локомотиви чуреа низ скопје од време на југослаивија,овие во споредба со нив биле ферари претпоставувам. Немало тогај зелени агенди нити пак свест,еколошка или економска,топтан купени ко спомениците исто,а и толку возачи на коли сигурно немало.
Не е срашно што се двокатни,тоа е најбанален момент,ете нека остават неколку да вртат низ град,ама очигледно е дека им поминал рокот,или пак немат начин како да се одржуваат.

Сега веќе и моменто е заминат за автобуси,друго чаре треба да си барате,друг јавен превоз а јсп шо фирма се мисла на сите им е познато,и на тие шо не живеат скопје.
факт е дека све треба да се одржува... еве ќе ги видиме Ман-овите колку време ќе траат ако Скопје и ЈСП си продолжат да си тераат како што си тераат
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1001
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #1789 Posted: 05-Apr-2022 at 04:36
Една од првите мерки треба да биде да се забрани реклама на ишарана низ цел автобус која ти вика да играш онлајн Казино
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20173
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1790 Posted: 09-Jul-2024 at 18:21
НИ ДАВААТ ДА ВОЗИМЕ РАСИПАНИ АВТОБУСИ И ЗАТОА СЕ СЛУЧУВААТ НЕСРЕЌИ, РЕЧЕ ВОЗАЧОТ НА ЈСП „СКОПЈЕ“ КОЈ ИЗЛЕТА ОД БУЛЕВАР И СЕ КАЧИ ВО ЖАРДИНЕРА ОТИ СЕ ЗАКОЧИЛ ВОЛАНОТ



Ни даваат да возиме неисправни возила затоа вчера автобусот излета од коловозот и се качи на жардинерата кај ТЦ „Мавровка“, рече денеска возачот Ферзи Арифи по инцидентот кој се случи вчера попладне на линијата број 2. Арифи ова го кажа на прес-конференцијата пред седиштето на ЈСП „Скопје“ која ја организираше Конфедерацијата на синдикални организации на Македонија (КСОМ).

Во вчерашниот инцидент покрај возачот Арифи беше повредена и една жена.

Претседателот на КСОМ Марјан Ристески кажа дека за инцидентот е виновно раководството на претпријатието кое не ги сервисира автобусите и со тоа ги доведува во опасност вработените, но и патниците.

„Инцидентот се случил бидејќи бил неисправен воланот, односно во тој момент се закочил и благодарение на присебноста и искуството на возачот не дојде до поголема несреќа. За овој автобус како и за други се пријавувало дека се неисправни, но не се сервисираат. Замислете, овој автобус пред неколку дена возел до Водно“, рече Ристески.

По ова, на прес-конференцијата се појави новиот директор Драги Кушовски кој е на функција една недела, и им рече дека шират шпекулации. Побара да приложат извештај во кој пишува дека автобусот е неисправен. На ваквите обвинувања од директорот, возачот Арифи почна да плаче и му рече дека тие постојано пријавуваат дефекти, но автобусите другиот ден пак се пуштаат во сообраќај и се даваат на други шофери.

„Цел живот сум во ЈСП, тука и низ скопските улици ми побеле косата. На трасата од линијата 2 ја знам секоја дупка и не е можно да ми се случи вакво нешто. Воланот ми закочи, жал ми е патниците што мора да се возат во вакви неисправни автобуси“, рече Арифи.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/ni-davaat-da-vozime-rasipani-avtobusi-i-zatoa-se-sluchuvaat-nesreki-reche-vozachot-na-jsp-skopje-koj-izleta-od-bulevar-i-se-kachi-vo-zhardinera-oti-se-zakochil-volanot/
Carpe diem
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 888990

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.258 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.