build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #761 Posted: 12-Dec-2011 at 16:14
Мислам дека имаме зборувано на оваа тема дека ќе имаме потешкотии за спроведување на оваа идеја поради тунелите. Инаку ова не е нешто спектакуларно, а е извонредно ефикасно средство за транспорт бидејќи собира поголем број луѓе. Знам дека се користат во многу градови, лично ги имам испробано, а најблиску до нас се оние во Романија каде се користат децении наназад во густата железничка мрежа.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #762 Posted: 12-Dec-2011 at 17:01
Originally posted by Cloverstack



Дали некој има информација за димензиите на аншите тунели? Дали можеме
како опција за разгледување да ги имаме и ваквите решенија, без или со
некакви рестрикции.

Висина на електричниот вод (контактниот вод) е: мин. 5,00 m; ном. 5,50 m; макс. 6,50 m
А висината на пример на TGV Duplex е 4.32 m , па сега ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #763 Posted: 12-Dec-2011 at 17:14


Претпоставувам дека и тунелите на нелектрифицираните пруги кон Кичево и Битола исто така имаат доволна висина за вметнување на контактен вод, па не би имале проблем ниту на тие линии засега да пуштиме двокатни дизел гарнитури, а понатака и електрични?
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #764 Posted: 12-Dec-2011 at 22:10
Мене барем вака од око ми изгледа дека висината на електричниот вод е сосем доволна, а со тоа и тунелите на трасата скопје-гевгелија.

Што се однесува до удобноста - доколку се набават вакви или слични нови возови едноставно ќе ме натераат да се возам со нив.
Искрено поради сегашниот возен ред, лошите услови и проблемите кои се јавуваат јас воопшто се немам возено во воз. Секогаш ја избирам алтернативата автомобил или автобус.

Според возните редови низ европа можам да забележам дека на некои релации возовите се побрзи од кој било друг копнен транспорт, доколку тоа стане пракса и кај нас тоа ќе биде одлично од економски и ЕКОЛОШКИ аспект.

Инаку еве и една хибридна гарнитура што изгледа дека е најдобро решение за нашата железница ...

станува збор за хибридна гарнитура од германскиот производител bombardier



Operator     SNCF
Length       57,400 mm*
Width       2,950 mm
Max. Speed         160 km/h*
Seated Passengers   208*
Standees         200 (4 pass/m²)*



“Hybrid AGC : the worlds first hybrid train
The hybrid AGC combines certain operating features for the first time ever in a train. Dual-mode (electrical and diesel) and dual-voltage (1500 and 25000 V) technology enables the Hybrid AGC to glide seamlessly across the entire railway network and to access electricity from any available source. This will result in energy savings and reduced CO2 emissions, as well as negating infrastructure constraints and the need for passengers to change trains.“


Edited by vlatko.mk - 12-Dec-2011 at 22:19
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #765 Posted: 12-Dec-2011 at 22:27
Originally posted by Cloverstack

Претпоставувам дека и тунелите на нелектрифицираните пруги кон Кичево и Битола исто така имаат доволна висина за вметнување на контактен вод, па не би имале проблем ниту на тие линии засега да пуштиме двокатни дизел гарнитури, а понатака и електрични?


Да иако се градени 18..19..год сепак се со стандарди усте тогаш.

Имаш димензии на еден тунел на: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PID=118811&SID=f3df331e7287zd87z51bcd34bf27682z#118811
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #766 Posted: 12-Dec-2011 at 22:38
Originally posted by vlatko.mk

станува збор за хибридна гарнитура од германскиот производител bombardier


Се работи за канадски производител.Кој од 1995 година превзема неколку фабрики за вагони во Франција, Астрија и Германија и почнува да произведува возови и вагони за Европскиот пазар.
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #767 Posted: 13-Dec-2011 at 00:03
Originally posted by kultuzin

Originally posted by vlatko.mk

станува збор за хибридна гарнитура од германскиот производител bombardier


Се работи за канадски производител.Кој од 1995 година превзема неколку фабрики за вагони во Франција, Астрија и Германија и почнува да произведува возови и вагони за Европскиот пазар.


Веројатно си во право - јас за хибридниот модел од погоре прочитав дека се произведува во Германија.

Edited by vlatko.mk - 13-Dec-2011 at 00:04
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #768 Posted: 13-Dec-2011 at 01:14
А знае ли некој колкава е разликата во цената на обичните гарнитури и на двоспратните? Ако е голема тогаш не гледам логика да се пуштаат кај нас. Двокатните гарнитури се пуштаат на многу оптоварени кратки дестинации каде пропусниот капацитет на пругата е мал, односно недоволен. Така на пример наместо да имате 40 композиции во 24 часа (што воопшто не е реткост) на дадена релација, имате 20 кои значително помалку (временски) ја оптоваруваат пругата. Иначе каде ја гледате практичната примена на истите во Македонија и по кој основ би биле подобри од нормалните гарнитури? 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #769 Posted: 13-Dec-2011 at 01:19

Previous

Јас лично ја гледам од причина што речиси во секоја композиција која оди од и до Велес има далеку поише патници од предвиденото, а истото се случува и на линиите до Прилеп и Битола. 

Со оглед на пропоциите кои ги имаат нашите тунели, според сликата која ја постираше Владимир, не би било проблем вакви гарнитури да возат и до Битола. За други линии не гледам логика, можеби еднаш до денот и до Гевгелија. 

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #770 Posted: 13-Dec-2011 at 01:28
Ама гарнитурите се разликуваат по својата должина! Има многу подолги нормални (демек стандардни) гарнитури од миниатурните наши Шпанци, така што стандардните гарнитури можат слободно да се справат со многу поголем наплив на патници од сегашниот. Да не збориме дека е многу подобро доколку неколку средни воза имаат релативно чест возен ред, отколку мал број на возови со висок капацитет да одат само неколку пати во денот. 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #771 Posted: 13-Dec-2011 at 15:12
Originally posted by Andrej_LJ

Ама гарнитурите се разликуваат по својата должина! Има многу подолги нормални (демек стандардни) гарнитури од миниатурните наши Шпанци, така што стандардните гарнитури можат слободно да се справат со многу поголем наплив на патници од сегашниот. Да не збориме дека е многу подобро доколку неколку средни воза имаат релативно чест возен ред, отколку мал број на возови со висок капацитет да одат само неколку пати во денот. 



Се сложувам со Андреј, можеме да купиме четвороделни дизел моторни гарнитури наместо троделни, дури и се надевам дека нема да ја направиме истата грешка како со Шпанците. Во Русија, на пример, нивните „електрички“(ЕМГ) се и неколкуделни и можат да соберат огромен број патници.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #772 Posted: 13-Dec-2011 at 23:00
Очито со Адреј не се разбравте Бојане,

...многу подобро доколку неколку средни воза имаат релативно чест возен ред ...

Ја со ова би се сложил, и се надевам дека кога ќе дојдат новите гарнитури и со нивно зголемување ќе го постигнеме тоа.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3611
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #773 Posted: 18-Feb-2012 at 01:21
немам видено, се наоѓа ли кај нас поголем плуг за локомотивите како по клиповиве

од она што по комшии може да се види во употреба по бившата ни федерација има мали плугови [1][2]





по тоа енциклопедиите за обичен плуг не најдов инфо, освен за мелница http://en.wikipedia.org/wiki/Rotary_snowplow

Edited by Max - 18-Feb-2012 at 01:28
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #774 Posted: 18-Feb-2012 at 11:36
кај нас репението е на неколку саати да поминува дизелката и нема проблем,со браникот што го има напред поминува без проблем
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #775 Posted: 14-Apr-2012 at 21:21
Прв пат гледам четири пополнети колосеци...

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #776 Posted: 14-Apr-2012 at 21:30
маневарката пред неколку денови душа вадела во големиот тунел кај Зајас,го возеле тунелот со одмори повеќе од саат време
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #777 Posted: 15-Apr-2012 at 10:09
Originally posted by gjoko

маневарката пред неколку денови душа вадела во големиот тунел кај Зајас,го возеле тунелот со одмори повеќе од саат време


Маневарката ја пуштаат и кон Кочани, веројатно натаму и може да сообраќа, но кон Кичево имам 1-2 патувано со маневарката и навистина едвај го искачува Кичево. Сигурно не било пријатно во тунел да си заглавен еден саат, иако ми се чини дека тунелот кај Зајас има вентилација и има струење на воздух.

Кловер, ако си бил околу 16 часот на железничката станица, можеби требало и да го начекаш возот од Битола кој доаѓа на прв колосек, така што би требало сите пет да бидат полни со возови .
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #778 Posted: 17-Apr-2012 at 00:01
Originally posted by gjoko

маневарката пред неколку денови душа вадела во големиот тунел кај Зајас,го возеле тунелот со одмори повеќе од саат време


Денеска второто тргнување од Кичево го возеше Шпанец, поприлично валкана и полна со графити гарнитура, не видов ознаки
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #779 Posted: 17-Apr-2012 at 00:20
вчера го однесов детето да го гледаме испраќањето на возот(по обичај) и кога `кенеди` се доближуваше до вагонот за да се спои на композицијата,за малку(фалеа милиметри) да дојдеше до катастрофа.ќе беше хорор за дете да види како за малку човек се преполува на половина и тоа заради мангупарење.
крајно неодговорно од некои,па после овој е крив,оној е крив.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #780 Posted: 06-Jul-2012 at 21:47

Наскоро ќе се возиме во модерни и климатизирани возови

Секој воз ќе има информациски табли, во секој вагон се поставени и камери преку кои машиновозачот ги надгледува патниците. Наскоро во употреба ќе се пушти и климатизиран воз, најавија од железница транспорт.

Овој воз пред неколку месеци беше вистински отпад, зафрлен некаде во железничките хали како старо железо. Сега повторно е на шините, репариран и современо опремен. Слично како и овој воз ќе се репарираат и останатите. Ќе се модернизираат со монитори со што на патниците ќе им се овозможи пријатно патување.

Секој воз ќе има информациски табли, во секој вагон се поставени и камери преку кои машиновозачот ги надгледува патниците. Наскоро во употреба ќе се пушти и климатизиран воз, најавија од железница транспорт.

Засега овој воз вози на релација Скопје -Битола. Возови со слична опрема ќе се пуштат и за другите релации. Се одлучиле да ги заменат дизел локомотивите бидејќи тие правеле огромни загуби во патничкиот превоз. Сега со овие возови ќе заштеделе трипати помалку гориво.

Дополнителна заштеда правеле со тоа што сами ги опремувале наместо надворешните партнери кои нуделе три и четири пати повисока цена за репарација на вагоните.

Во септември се планира да започне постапката за набавка на нови возови. Со 50 милиони евра кредит од Светска банка се планира да се купат 4 дизел и 2 електрични гарнитури кои ќе почнат да сообраќаат почетокот на 2014 година.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 3.301 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.