build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 57585960>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1248
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #1161 Posted: 08-Nov-2017 at 15:21

интерсена дума е оваа да ако се најде волја за Трам истата да се редимензионира за ЛРТ систем [1] кој освен што би одел еднонасочно по булеварите, ем би бил експресен урбан транспорт на ниво на надземно метро, ем би покрил поголема територија, во кој случај би требало да оди од двете страни на Вардар, та наместо Сандански-Илинденска и Партизанска-АСНОМ, да врви Сандански виа Кале кон бул. Алексо а потем кон Зајчев Рид и Влае за назад да тера Партизанска виа Саем кон бул. Ал.Мак. до Автокоманда и назад преку Но.Ли. кон Аеродром ...

какони да е, која и да е варијанта на ЛРТ ил Трам в Скопје, а во постојниве инфраструктурни и економски услови, единствено како еднонасечна е исплатлива, во спротивно ќе ја заглавиме уште десет дваесет години ширејќи траса како ваквиот транспорт би бил што поатрактивна опција ...
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2389
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1162 Posted: 08-Nov-2017 at 19:42
Originally posted by Zelenikovo


интерсена дума е оваа да ако се најде волја за Трам истата да се редимензионира за ЛРТ систем [1] кој освен што би одел еднонасочно по булеварите, ем би бил експресен урбан транспорт на ниво на надземно метро, ем би покрил поголема територија, во кој случај би требало да оди од двете страни на Вардар, та наместо Сандански-Илинденска и Партизанска-АСНОМ, да врви Сандански виа Кале кон бул. Алексо а потем кон Зајчев Рид и Влае за назад да тера Партизанска виа Саем кон бул. Ал.Мак. до Автокоманда и назад преку Но.Ли. кон Аеродром ...

какони да е, која и да е варијанта на ЛРТ ил Трам в Скопје, а во постојниве инфраструктурни и економски услови, единствено како еднонасечна е исплатлива, во спротивно ќе ја заглавиме уште десет дваесет години ширејќи траса како ваквиот транспорт би бил што поатрактивна опција ...


Најевтина опција е преку Вардар да тера од Сарај до Ново Лисиче за време на виссок водостој - вотербус.

http://static.panoramio.com/photos/large/50055849.jpg
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1248
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #1163 Posted: 09-Nov-2017 at 00:00

... сиромаштија, со нуркачи можеби полесно ќе поминеме ...

за наши услови, реално, она идејата со ЛРТ трасирано по кеј би билa најблиска до ова ...

а секогаш има и пооригинална ...

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50&PID=111085#111085

http://www.foxnews24x7.com/2014/02/worlds-25-dizziest-cable-car-rides.html

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2389
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1164 Posted: 09-Nov-2017 at 11:51

Уште поевтино:

https://cdn-enterprise.discourse.org/soylent/uploads/default/original/2X/7/70d9bbe505e058829b1a401819167926fe05ac8e.jpg
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1248
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #1165 Posted: 09-Nov-2017 at 12:07

е де, нуркачите

него Трам по кеј кога веќе сме тука, да и порано исега ќе речам најбрзо ќе го истераме тука, доколку за ова се има волја, само в центар нека мине низ плоштадите колку да го заобиколи од некаде некако Камениот Мост, та и сите после транспортен се до лада, каде пак би спуштил по Кеј за потака ... но ваквата екскурзија би била повеќе насочена попрво кон вмрежување на скопјани со парковите и спортските центри, отколку комерцијално-деловните точки, што и би ме изненадило па и' израдувало лично, доколку на конзумеризмот му дадеме споредно место во скопскиов живот, нели додека пак да стекнеме навика редовно да скиткаме потака од дома, автобус, кола ...

но повторно прашање е дали вака би добиле ЛРТ, него ради рентабилност и по Кеј би го пуштиле ко Трам, а кога е веќе така, нека си клацка народ траспортно сред булевар, додека на Кеј панорамски може да пуштат ко што велиш кајчина, амфибии или жичарници, евентуално тјуб кога ќе му дојде времето
Originally posted by +Protagorist




Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2389
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1166 Posted: 09-Nov-2017 at 12:40
Tреба да го комплетираш со картјуб.

http://www.citymetric.com/sites/default/files/article_body_2016/11/cartube_tiny_cars.jpg
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1248
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #1167 Posted: 09-Nov-2017 at 14:20

чекај тоа ако т.е. кога ќе удри астероид ...

но супер предожба за идни генерации, ако воопшто остане архива од билд до тогаш, иако со ова линкувани слики и баш нема да биде муабетов разбирлив и за многумина денска, доколку нели серверот го обрише аберот од алчност, немарност ил разонода ... овој pbanks скржав нешто, та кога веќе си изгубил времето квалитетно околу дебата, можеше да загине и некој денар отповеќе за хостирање фотки во своја тегла

~

него ако Коце и Грујо, а и Трифка претходно, џабе ли фрлаа камен по физибилитки, зар сега Шиле и Зајко да ретерираат!? кога сите стручни лица верглаат дека ова е маст хев како транспортна опција и апропо загадувањето и апропо урбанизацијата на градот, кој акал им е нив тој да тераат инат, сигурно и сите останати балкански метрополи имале слични ликои зад политичка гарнитура, но само кај нас волку пишман аџии а толку исфрлен камен за оваа идеја ... дрн дрн јарина, требало унгарци, шпанци и кинези да ни праеле проекции, само со средствата од физибилитките ќе пуштевме бар една екстра сообраќајна клучка, но за која нели нашите градежници ќе мораа заради ипард кофинансирање да ја работат по европски проект во најдобар случај, или пак и побетер со авропски фирми ко то грчкиот Актор заради кој ете не ни пропаѓа автопатецот ..

хм, та ако порано имаше референдум за Трам од самопридонес, зошто не и сега да побараме нов, само што самопридонесот денес ет во форма на ддв, та која и гарнитура да се дочепа до фотеља у власт, да си брка работава, макар ределе шина пи шина од мандат до мандат ... инаку подалеку од фасцикла до фасцикла нема да догураме ко скопјани, евентуално билборд со добри намери, ко она стаклениот на Кале со кој требаше дпмне да се окуражат на футуризам наместо еклектизам ко постојната касапа у Центар ... што и не ет така лошо, само фали разбирање за инвентивноста на економистите да претурајќи од празно во шупливо да извадат некоја торта ... мераба, може за Трам бар ко носталгична атракција да пуштат еден со коњска запрега ... neli celo e koga ima sе' [1]





Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2389
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1168 Posted: 09-Nov-2017 at 15:18
Mислам дека од толку многу предлози за јавен транспорт, Шиле на крајот само ќе им ја згусне супата од грашок а ла Лондон на скопјани.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1248
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #1169 Posted: 18-Oct-2018 at 16:08
Originally posted by phenomenon

Шиле на крајот само ќе им ја згусне супата од грашок а ла Лондон на скопјани.

види супа може да бидне зуппа ако ПетреШ не оди по физибилитка во јужна ами северна европа, демек горе биле поагилни проектантите, што може е така но што се должи на голема маржа но и уште поголема основица како есап за испроектираното макар било и физибилитка! многу веројатно може да го понесе збратимена нирнбершка атмосфера та да поверува на поклон нешто ќе добие, но ако се земе како есап гуп-от од чинам '64 кога е зацртана физибилитно скопската сообраќајна пајажина и како се импровизира полтронски апропо истата со фатаморгана вијадукт пристап ко во случајот со тунело под Кале, јасно е дека и најуба физибилитка да му испорачаат дојчери денес ко некогаш јапонци (пардон оон-ци) факт е дека шините на трамот ако не во индивидуален ќе влетаат на крај во колективен објект за живеење, ха, којзнае може трамот и пред гтц по Кеј13.11 да минува, иако попаметно би било кога веќе вијадуктно се наштимани скопските урбанисти под палка на ПетреШ да од СОКБанки пополека почне трасата да крева за да стигне над ГТЦ а од таму да продолжи над тримфалка покрај Алексо па да спушти кон Македонска Банка натенане кон Партизанска, мислам бар ќе заштедат на тунел мислам чим одиш по јапонски аршин а си закаснил истиот да го есапиш на време ем се нема камен за тунели како поинаку него со вијадукти, само смешката е да и кога има пари за тунели пак им текнуваат вијадукт спојки, не ми мерите на сарказмов

но дефакто треба да ги видиме (макар се на одмор или привремен престој понадвор) сите професори и студенти од ТФБ и МФС на еден заеднички институционален СООБРАЌАЕН Е-ФОРУМ за да при дадена Народна ако не плутократска сообраќајна желба преку здружени сили премерат најдобри опции и комбинации ... кои до некаде се предочени и во нишкава, но за кои треба заеднички научно а не само вака ентузијастички да се заокружат, за сетне да се нафатат во континуитет неколку ротации на власт да мораатвда ја туркаат работа та и да стигнеме до Скопски Трам кој север-југ исток-запад ќе го надополни ЈСП и повеќе од доволно за да се впрегне озбилна редукција на авто-сообраќајот во метрополата [1] во спротивно ќе си губиме со европети тендерски време во недоглед а доколку азијци поканиме ќе се искомплексираме заради еа-инерција некако да не сме оставиле впечаток на вртикапи, пред деценија кога завозе муабетов бев чепнал еден инжињер да подели совет тука за да не биде рекле казала та еве да потсетам на тоа за и ПетреШ да има предвид да не си губи време со европеи доколку веќе сконтал дека железничкиот прстен кој муНго сместиле во изборна програма не е никакво решени за ефективен јавен превоз по скопските сообраќајни артерии ...

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50&PID=21236#21236

да не речете сам сум се поканил еве од каде е поканата [1] а еве по стилот на пишуење можете да фтасате дали JL е воедно и PB [1.2] камо Чоекот вака да можеше да дума на профи институционален форум наместо општи форуми кои се попрво за дружење, во што и Билд се претвори иако е тематски, бидејќи во рок од една деценија ниту студентите од Архитектонски а не пак реализирани Архитекти не се одважија за поозбилно думање, иако е надевавме дека ќе бидне тоа случај [1][1.2][1.3] освен тук таму двајца без тројца од фелата што влетале сеир да тераат, наместо ко АндрејЉ ентузијастички што истера проекции [1.4] и тие да мораа професионално бар ко студени семинарски да думаат соодветно, та кога немааат свој еФорум при АФС можеа професорите за уши да ги дотераат тука и да искористеја прилика за интерактивно јавно пеглање бар на проекции, а камо ААМ да имаа нешто слично та да видевме и самите професори каков маштаб имаат по фиоки! ех кога тоа ќе биде реалност бар едукативно за сите Универзитети може и ќе кренеме глава некогаш, макар плутократи и олигарси ви се судбина од која не сакате да скубнете!
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1850
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #1170 Posted: 31-May-2019 at 16:41
Ај и ова чудо да го видиме


Edited by Staro Skopje - 31-May-2019 at 16:41
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4418
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1171 Posted: 23-Aug-2019 at 16:14
ГРАД СКОПЈЕ ЧЕКА ПАРИ ОД ВЛАДАТА ЗА ПРОЕКТОТ „ТРАМВАЈ“

Долгонајавуваниот Трамвај во градост Скопје ќека на финасии од Владата, истиот момент кога премиерот во состав на економскиот совет при владата одлучи да даде пари реализацијата на трамвајот ќе започне вели градоначалникот Петре Шилегов. Тој појаснува дека со буџетските средства кој ги има Градот не може да ја изреализира идејата.

- „За мене императив е да воведеме еден современ јавен транспорт за нашиот град . Градот за жал со буџетските средства кој што ги има не може сам да ја спроведе таа акција меѓутоа врз основа на она што го имам како договор постигнато со претседателот на владата очекувам дека истата ќе помогне во финансирањето на јавниот транспорт и доколку се обезбедат средства градот е спремен што се вика уште денес да ја започне постапката“. - вели Градоначалникот Шилегов.

Таткото на Град Скопје, Петре Шилегов појаснува дека веќе е разговарано со Влада на тема јавен сообраќај во градот за што од Влада побарале да се подготви потребна информација за реализација на Трамвајот, истата од Градот била изготвена и денес доставена. Шилегов очекува што поитна одлука од страна на Економскиот совет при Владата да одлучи дали ќе го финансира градењето на Трамвајот.

- „Во вторникот оваа недела имав работен состанок со претседателот на на владата на тема јавниот сообраќај во градот скопје. И бевме договорени да градост скопје изготви информација на основ по која што ќе биде доставена до економскиот совет на Владата како би се исфинансирал проектот. Градост Скопје денеска ја изготви информацијата и во текот на денешниот ден ќе ја доставиме до Влада. И очекувам дека наредната недела претседателот на Владата ќе го свика еконосмкиот совет како би го решиле финасирањето“. - вели Шилегов.

Околу девет и пол милиони евра од буџетот на Град Скопје се трошат за јавен градски превоз за околу 43 милиони патници годишно. Трамвајот кој е долгонајавуван треба да придонесе за одржлив град како Скопје би имал целосно економичен и еколошки јавен транспорт вели Шилегов појаснувајќи дека за трамвајот нема да се оди со концесионер.Најави дека првата градежна фаза би требало да трае околу две и пол години. Трамвајот е предвиден во 4 фази, првата фаза од Ново Лисиче до Ѓорче Петров, втората е од Пинтија до центарот на градот, третата од Ѓорче до Сарај и четврттата фаза е од Бутел и Автокоманда спојување со главната трамвајска линија.

https://www.24.mk/details/grad-skopje-cheka-pari-od-vladata-za-proektot-tramvaj
Back to Top
Enzo View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 25-Jun-2019
Online Status: Offline
Posts: 57
  Quote Enzo Quote  Post ReplyReply #1172 Posted: 23-Aug-2019 at 16:27
Кај баш сеа го актуелизираат трамвајот,кај и да е и Луна Паркот ќе дојде на ред

Еве да речеме не е фантастична приказна ова и ќе се оствари за предвидените рокови односно за 10 години од сега,кој има толку време за чекање,од секој аспект не само од еколошки,градов не знае на кај тера,луѓево се очајни зошто живеат во очаен грд град(меѓудругото нели)на градов му треба нешто големо,драстично,нешто што ќе го подобри квалитетот на живеење,нешто што ќе привлече туристи итоа му треба во најбрз можен рок,а со овие тези,градот нема пари ќе чекаме од владата,а владата само што не паднала,ништо не прајме.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4418
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1173 Posted: 23-Aug-2019 at 16:38
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12106
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1174 Posted: 31-Oct-2019 at 20:43


Шилегов најави трамвај на водород кој ќе емитува нула штетни гасови

Градоначалникот на Скопје, Петре Шилегов на вечерашниот настан по повод 2 години на функцијата, го објасни трамвајот што ќе се гради, а за кој преговорите со Владата за финансирање се во завршна фаза.

-Трамвај со систем на водород кој ќе продуцира електрична енергија која ќе го движи. Единствен продизвод од овој трамвај ќе биде водена пареа, односно нула емисија на штетни гасови. Ќе има 24 метарски возила, на секои 4 минути ќе пристига возило на станица и ќе биде тотално издвоен од останатиот сообраќај, рече Шилегов.

Изградбата на инфраструктурата и набавката на возилата ќе чини околу 100 милиони евра.
https://fokus.mk/shilegov-najavi-tramvaj-na-vodorod-koj-ke-emituva-nula-shtetni-gasovi/





Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1248
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #1175 Posted: 31-Oct-2019 at 22:25



може и кинезите да ги модифицираат за во град, а нивно место левитирачки возои да пуштат по пруга како тргнало а нели имаме традиција з’ш да не си остварат скопјани желбата виа запрежни вагони, и така сме аклиматизирани на урбани улични животни, мајтап или не вакво впрегнето нешто ќе биде ефтин а глобален маркетинг спин, во резерва може и волои да влечат композиција ... конечно ултимејт решение ќе биде на пловен Вардар водородни патнички сплавои да врват цик цак меѓу Врби

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2389
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1176 Posted: 01-Nov-2019 at 16:52
Originally posted by Zelenikovo




може и кинезите да ги модифицираат за во град, а нивно место левитирачки возои да пуштат по пруга како тргнало а нели имаме традиција з’ш да не си остварат скопјани желбата виа запрежни вагони, и така сме аклиматизирани на урбани улични животни, мајтап или не вакво впрегнето нешто ќе биде ефтин а глобален маркетинг спин, во резерва може и волои да влечат композиција ... конечно ултимејт решение ќе биде на пловен Вардар водородни патнички сплавои да врват цик цак меѓу Врби



И Лилиум такси.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 856
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #1177 Posted: 01-Nov-2019 at 18:41
Трамвај во Скопје > пруга кон Бугарија, мртва трка што ќе биде побрзо изградено
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1925
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1178 Posted: 02-Nov-2019 at 07:41
И дури и да се гради кој ќе биде рокот? 5 години? А знаеме дека нема.
Нас ни треба краткорочно решение веднаш.



Edited by alexsend - 02-Nov-2019 at 07:41
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1850
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #1179 Posted: 09-Nov-2019 at 14:29
Ова изгледа малку посериозно од 108-те претходни ветувања за трамвај во Скопје, ама се надевам дека сепак ќе остане празно ветување. Трамвајот е застарен концепт на јавен превоз кој нема многу да му помогне на градов. Подобро би било парите да се инвестираат во развој на приградска железница и креирање план за нејзино надополнување со метро систем во далечната иднина.

Некои мои размислувања:

1. ПРИГРАДСКА ЖЕЛЕЗНИЦА И МЕТРО
Воведување четири приградски линии со вкупна должина на пруга од +-78.5 километри, должина на линии од 87.3 километри и 37 станици.

Линија 1 (22.4km): Зелениково (1,2)-Орешани-Моране-Студеничани-Драчево (1,2)-Горни Лисиче-11 Октомври-Транспортен центар;
Линија 2 (18.8km): Меѓународен аеродром Скопје-Бунарџик-Марино-Илинден-ИЗ Илинден-Хиподром-Маџари-Триангла-Ќерамидница-Транспортен центар;
Линија 3 (22.2km): Долно Свиларе-Кондово-Ѓорче Петров-Ново Село 1-Бардовци-Визбегово-Скопје Север-Железара-Автокоманда-Ќерамидница-Транспортен центар;
Линија 3а (21.7km): Орман-Волково-Кисела Јабука-Ново Село (1,2)-Бардовци-траса на линија 3;
Линија 4 (17.1km): Арачиново-Брњарци-Стајковци (1,2)-Смиљковци-Железара-Автокоманда-Ќерамидница-Транспортен центар:


До 2040 јавниот превоз да се надополни со две метро линии со вкупна должина од 28.8 километри и 32 станици:

Линија 1 (18.8km): Ново Село-Ѓорче Петров-Влае-Карпош 4-Карпош 3-Карпош 2-Универзална сала-Соборна црква-Плоштад-Ново Маало-Транспортен центар-Аеродром (1,2)-Ново Лисиче (1,2)-Маџари-Ченто (1,2,3)-Стајковци (3,2);
Линија 2 (10km): Клинички центар/Долно Водно-Нова Македонија-Соборна црква-Чаршија-Бит пазар-Чаир (1,2)-Скопје Север-Бутел (1,2)-Радишани (1,2):


Метрото на одредени места би било надземно заради олеснување на изведбата и намалување на финансиските трошоци (сино):


2. ПРИГРАДСКА ЖЕЛЕЗНИЦА
Originally posted by Staro Skopje

Еве го мојот предлог за приградска железница. 3 линии со вкупна должина од 77.6 километри и 25 станици.

Линија 1 (22.5km): Зелениково (1, 2)-Орешани (1, 2)-Студеничани-Драчево-Горно Лисиче-11 Октомври-Железничка;
Линија 2 (22.5km): Петровец-Аеродром-Миладиновци-Бунарџик-Илинден-Дени Интернационал-Маџари-Саем-Железничка;
Линија 3 (32.6km): Радуша-Кондово-Ѓорче Петров-Ново Село-Бардовци-Визбегово-Скопје Север-Железара-Саем-Железничка.



Предлог за проширување на мрежата со нови пруги и станици во иднина. За ова во моментов нема потреба, но нека стои како идеја. 4 краци на веќе постоечките линии со должина од 45.21 километри и 20 станици.

Линија 2а (19.6km): Катланово-Ржаничино-Петровец-Мралино-Идризово-Јурумлери-Трубарево (1, 2)-Маџари;
Линија 2б (7.1km): Арачиново (1, 2)-Ченто-Инџиково-Маџари;
Линија 3а (11.6km): Кучевиште (1, 2)-Радишани (1, 2)-Бутел-Железара;
Линија 3б (6.91km): Орман-Волково-Кисела Јабука-Ново Село (1, 2).

Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12772
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1180 Posted: 09-Nov-2019 at 19:14
Убаво, но не верувам дека ќе доживееме да се направи.
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 57585960>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.250 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.