build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 62>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3347
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 14-Jan-2009 at 19:02
Ај нека се угоде сајтовBig%20smile!
Естетски добро изгледа, ама сега за сега е празен со информации. Да се надеваме дека периодов ќе го наполнат со информации.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 14-Jan-2009 at 23:14
Сајтов нема одма да го пофалам пошто многу сајтови на многу фирми и општини и институции останале до овој степен. Гледам погоре имавмте набројано резервација на карти и слично. Ја ќе ве замолам да се обидете да правите добра дистинкција меѓу инфраструктура и транспорт.

А што се однесува до резервазија на карти нема потреба пошто ионака карта е достапна пред секое патувања. Јас не сум слушнал некогаш да немало карти. А за резервација на седиште се доплаќа, а и ги има во секое време.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 15-Jan-2009 at 00:11
Сепак морам да го изразам моето мислење за сајтот на МЖ-Инфраструктура

- Логото на МЖ е деформирано - недопустиво
- Сликата од логото - штрафови (од пруга што немора да значи) кого асоцираат на железница или инфраструктура
- Словата  од логото - зошто италик со неразбирливи мк карактери, за вака спартански сајт

- Два типа на слова Тајмс и Ариел не рачунајќи го третиот од логото
- Четири големини на слова
- Линиското мени - во плава и црна
- Паѓачкото мени - во темно и светло сива боја

- Линкови - во плава и црвена боја
- Сликите, гифовите - со рамка и без рамка

- Поставен возен ред - мораш клик за да се појави дел од возниот ред и повторно клик на повеќе и идеш на еден бесконечен чаршав

- Зар сајтот се планира само за оние што знат македонски - нема енглески (батем дугме дека се планира)
- Што занчи - No articles to show на МК страна
- Основно правило - ако ставаш PDF тогаш ставаш и линк за оние кој немаат прегледувач.
- Ако веќе има анкета можеле и опција - не ми се допаѓа

- Зашто е пуштиле страната барем во полето За нас да има осноивни информации
- И зошто нема на почетната во изработка

Ај, да не должам, буквално без душа, стерилно, без идеја
за никаков дизајн и озбилност на една таква фирма не станува збор

Со еден збор КАТАСТОФА, за кое е дебело платено
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 15-Jan-2009 at 07:47

@ лсл па набројав резервација на карти бидејќи колку што можам да видам сајтов ја носи адресата mz.com.mk што значи дека истиот повторно е склепан во однос на македонската железница како појава односно мж инфраструктура се задолжени за регулација и координација на железничкиот сообраќај. што значи теоретски комплексот нова железничка потпаѓа под нив односно ако некој издава карти и дава информации тоа се тие. затоа и логично е да дополнат услуга како онлајн резервација на карти или бар споредбен ценовник со цените за одредена релација.

 еве сега видов во главното мени под табот инфраструктура, во вертикалното мени од лево има таб "Тарифи"што значи дека дел од моите забелешки ќе биде покриен, патем не ми се верува дека овие тарифи ќе се однесуваат на мж транспорт. а за она со онлајн резервации мислам дека не е некоја страшна и тешка работа, која дефинитивно е потребна со оглед дека се помалку возови има, а нормално подобро е да си резервираш карта него да одиш на среќа...

инаку ова со логово изгледа не намерно е  равлечено, сигурно банерот им бил помал во однос на рамката па набрзина го стокмиле, најверојатно ќе се потрудат истото да го поправат. инаку ако веќе одиме до таму да мериме околу типографијата Владимир, мислам дека нема да ја оправиме и маркетинг агенција да ангажираат, бидејќи ќе му посветат на сајтот исто онолку време за колку ќе бидат платени. ова мене ми мириса дека некој од вработените добил домашна задача да го редефинира сајтот, па сега само старата приказна е составена малку поинаку! катастрофата е мислам онаму каде не се нафаќаат добро да ја средат работата а тоа ќе се случи кога добро ќе го одврзат ќесето, или евентуално нека пуштат конкурс за изработка на веб па нека се натпреваруваат луѓе кој заради хир кој заради плус поен во портфолиото, па прво нека извадат добра рамка и технички и графички, а сетне нека оформат тим кој ќе се грижи околу ажурирањето на сајтот. можеби најдобра варијанта е со оглед дека се сеуште претпријатие во сопственост на државата да ги замолат  од министерство за инфоматичко општество да им изработат интернет страница...

абе кој е како нас, прво требаше сто години да тераме со тоа стариот фосил, сега уште сто ќе тераме со новиот, па дури влегол и странски капитал во мж, важно дискотека имаме во железничка, незнам она разгласот им работи можеби добро ќе биде и диџеј да стават да крши турбо фолк за разонода на персонал и успивање на народ по чекалници Ohno исто зошто веќе еднаш не ги отворат тоа вратите од автобуската и да ги поврзат како што треба станиците!

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 15-Jan-2009 at 08:10
Originally posted by beTon

па набројав резевација на карти бидејќи колку што можам да видам сајтов ја носи адресата mz.com.mk што значи дека истиот повторно е склепан во однос на македонската железница како појава односно мж инфраструктура се задолжени за регулација и координација на железничкиот сообраќај. што значи теоретски комплексот нова железничка потпаѓа под нив односно ако некој издава карти и дава информации тоа се тие. затоа и логично е да дополнат услуга како онлајн резервација на карти или бар споредбен ценовник со цените за одредена релација.


1. За ова не сум сигурен. Незнам од каде ти ваква информација?! Сигурно дека има некое тело кое ги ускалдува линиите и мора да го има. Што па ако добиеме приватни делници?! Дали тогаш пак државното претпријатие ќе го има ексклузивитетот на регулација на линиите?! Тука мислам дека треба да посочиш извадок од закон или одредба каде што е регулирано ова.

2. Не само теоретски туку и практично како и самото има што кажува инфраструктура. Комплексот е катастарскио поделен, па така да незнам дали сите оние фирми што се во долниот дел, влезот, клубовите и слично се сопственост на мжи или па се приватни.

3. Тука си голема грешка! Токму обратно! Ако земеш дуќан под кирија, сам ќе си бидеш касиер или газдата на дуќанот ќе биде?! Сите тие шалтери доле во иднина можат пооделно да бидат поделени на одделни фирми кои пак ќе плаќаат перонски билет на мжи, нешто слично како што е сега со автобуската станица. Превозниците сами си наплаќаат билети, а со меѓусебни договори можат и меќусебно да си вршал услуга. Нешто како што е со авио-билетите. Мислам дека овој "проблем" не треба да го релативизираме и да измислуваме модели на билетирање кога веќе има мал милион познати модели на билетирање кои совршено функционираат, а досега модел како што ти мислиш не сум сретнал никаде!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 15-Jan-2009 at 08:22

види како е сега со автобуската оној што стопанисува со неа односно руле турс, тој и издава и карти на патниците и простор на превозниците! значи ако инфраструктура ја држат железничка тогаш тие и се задолжени за наплаќање на картите, а после на кој начин парите од картите одат до оној што го врши транспортот и дали и колку за ова зема провизија мжи незнам.

а за она локалите во станица тие се до едно се приватни, а мжи од нив само зема кирија, но дека утре приватник ќе ги има и шалтерите тоа не ми се верува. инаку и кај возовите линиии една година однапред се знаат па така мжи нема некој проблем и со тоа да дава информација околу тарифите, без разлика на тоа кој орган или кое тело го составило возниот ред! 

Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 15-Jan-2009 at 09:50
Originally posted by lslcrew

 
3. Тука си голема грешка! Токму обратно! Ако земеш дуќан под кирија, сам ќе си бидеш касиер или газдата на дуќанот ќе биде?! Сите тие шалтери доле во иднина можат пооделно да бидат поделени на одделни фирми кои пак ќе плаќаат перонски билет на мжи, нешто слично како што е сега со автобуската станица. Превозниците сами си наплаќаат билети, а со меѓусебни договори можат и меќусебно да си вршал услуга. Нешто како што е со авио-билетите. Мислам дека овој "проблем" не треба да го релативизираме и да измислуваме модели на билетирање кога веќе има мал милион познати модели на билетирање кои совршено функционираат, а досега модел како што ти мислиш не сум сретнал никаде!

 
 
Па и ти грешиш. Воопшто не е измислување нов модел доколку МЖ издава билети за сите оператори. Се разбира дека може и секој оператор сам да ја тера таа работа али сигурно е многу попрактично (и поевтино) да се искористат ресурсите на мж (сепак не е само една станица)
 
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4411
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 18-Jan-2009 at 20:04
An Incomparable Inertia: Skopje to Saloniki by Rail

by Christopher Deliso

Unless you take the other one, in the dead of night, the train arrives in late afternoon and by that time you just want to sit down and sleep against the window

Unless you take the other one, in the dead of night, the train arrives in late afternoon and by that time you just want to sit down and sleep against the window. But usually the press of people, all pushing and clamoring to board (grandmothers with glass jars and double-wrapped boxes can be surprisingly fierce) forestalls this luxury.

Meanwhile, the cleverer young guys have already jumped down into the gravel and skipped across the worn steel rails, ripping open the opposite door like a ripe orange and bounding up the narrow stair first. So you stand in the corner of the entranceway, with somebody else’s luggage piled up besides you, and gaze out the window at the melancholy concrete of Platform 4, with its disappearing stairs and benches and satisfied policemen and orange soda and snacks for sale...

Да не спамирам кликнете тука за продолжението. Добра е "репортажата", само не знам дали е соодветна нишкава за ова. Многу интересно е опишано, ете како нè гледаат странците. Кој има време нека ја види.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 07-Feb-2009 at 19:05
Originally posted by beTon

.
...пардон сме имале и мозок, најверојатно ни фали поддршка за истиот...

...
19.12.2006
Македонски систем за сопирачки ќе се вградува во европските возови. За изумот на година 2006-та на Христијан и Иван Мицковски веќе се заинтересирале германски производители.
Станува збор за автоматски менувач на притисок на воздух во сопирачките кај шинските возила.
...





Еј ова ми промакнало!

Иначе Христијан(асистентот) и Иван Мицковски(професорот) ми предаваат мене. Навистина добри професори, особено Иван Мицковски чија стручност е ценета многу подалеку од границите на нашата земја. Ова само го докажува тоа
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 08-Feb-2009 at 12:34
Иначе МЗТ-ХЕПОС е водечки во свет за кочници за шински возила

Еве случај каде нашите кочници се вградени во најпрестижниот воз во свет Orient Exspress


Повеќе каде се не има на http://www.hepos.com.mk/index.html
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 24-Feb-2009 at 20:45
интересно Владимир постојат ли краш тестови за локомотиви, односно дали има некоја агенција или институт во светов кој ги оценува безбедносните карактеристики возовите? 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 24-Feb-2009 at 21:14
Originally posted by beTon

интересно Владимир постојат ли краш тестови за локомотиви, односно дали има некоја агенција или институт во светов кој ги оценува безбедносните карактеристики возовите? 

Интересантно, но до сега не сум истражувал многу на таа тема. Thumbs%20Up
Знам дека за машиновозачите најпоуздани се во ЕУ и УСА типовите ко нашата „Кенеди“ зашто има огромна маса пред кабината.

Има доста видео за тоа, но да не го оптоваруваме форумот во оваа нишка

Пример: има три дела на краш тестови

http://www.youtube.com/watch?v=mUF19acPBZA&feature=channel_page
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 24-Feb-2009 at 21:24
Previous па ова ептен опасно  било да бидеш напред во локомотива или на крај  во последениот вагон и тоа пази ова тестовиве со 50 kmh   
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 24-Feb-2009 at 21:43
Баш затоа се посебни строги дозволи за боравок на трето лице во локомотива.

На некој начин во средина е „најбезбедно“, ако може да се каже, но во највише случаи страда другиот учесник бидејки масата на локомотивата-композицијата е огромна.

Но што велат - недај боже
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 24-Feb-2009 at 21:56
абе јасно дека со ваква маса и при мали брзини притисокот е  многу поголем, но знаеш човек додека не види вакво нешто и не може да биде свесен колку е потребно молитвата за пред пат и по пат, инаку јас ко за беља некако постојано ми се погаѓа да се сместувам редовно при крај, најверојатно бидејќи меѓу последните го фаќам возот Smile

Edited by beTon - 24-Feb-2009 at 21:56
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 24-Feb-2009 at 22:47
Previous и нешто off - кој рано рани две среќи граби

Статистиката покажува сосема нешто друго, без страв Smile


Edited by Vladimir P - 24-Feb-2009 at 22:47
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 176
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 25-Feb-2009 at 19:46
Originally posted by Vladimir P

....Знам дека за машиновозачите најпоуздани се во ЕУ и УСА типовите ко нашата „Кенеди“ зашто има огромна маса пред кабината.


Што правиме ако се движи со пократката страна напред, каде што нема никаква маса? А ако се судри со друга 661? 

Шала на страна.

Европските локомотиви обезбедуваат заштита на персоналот преку обезбедување зони на деформација кои би го апсорбирале ударот во случај на несреќа и кои обезбедуваат кабината да остане цела. Тоа е забележливо особено на локомотивите кои се произведени во последниве 10-15 години кога е обрнато поголемо внимание на ергономијата и заштитата на персоналот, впрочем тоа се поклопува со тенденциите во автоиндустријата.

Инаку, краш тестови на железниците се изведуваат од крајот на 19 век.



Edited by polval - 25-Feb-2009 at 19:46
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4411
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 25-Feb-2009 at 21:14
Едно научно прашање: Дали се аеродинамички тестирани овие кенедиевките? Иако не верувам дека при толкав товар игра некоја улога аеродинамиката, сепак дали ако би биле малку помалку коцкести не би биле поекономични? Затоа брзите возови се како куршум, но тие се друга приказна, дали со толкав товар игра улога аеродинамиката, и дали вагоните на товарните возови се редат по некоја (аеродинамичка) логика, или онака без врска, важно е да се од ист тип. Истото важи и за патничките вагони, по кој критериуми се одлучува кои вагони се најнапред кои најназад (на пр. прва класа каде е, 'спиечката' кола, ресторанот, и сето тоа)?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11945
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 25-Feb-2009 at 21:22

За аеродинамичкиот дел можам да ти одговорам и јас - за помали брзини таа работа е прилично занемарлива и при дизајнот многу поголема улога играат други фактори. Супербрзите возови се друга приказна, а таму аеродинамиката игра и поширока улога отколку што е самата ефикасност.

За распоредот на вагоните ќе мора да одговори некој друг, јас можам само да ја исклучам аеродинамиката како фактор Big%20smile
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 25-Feb-2009 at 22:07
Отпорот на воздухот зависи од брзината на квадрат, па затоа на мали брзини е занемарлива, но со порастот на брзината отпорот расте со квадратна функција.

Тоа уште од парните локомотиви е увидено и уведено, на пример кај нас уште во 1937 година една парна локомотива ЈДЖ 01-101 е оклопена и на брзински тест постигнала 146 км/час



Или една америчка „Hiawatha 3“ негде 1936 год. која удрила пред 200 км/час



Но во случајот на МЖ 661 серијата или „Кенеди“ со таа брзина тоа е занемарливо

А за распоред на копозиција не би знаел тачен одговор но мислам прво иде ако има службено возило потоа спални и кушет па вагони, ако има бифе - ресторан тој е на средина.
Но тоа на некој начин не важи кај нас бидејќи на меѓународните возови се прикачуваат вагони од други превозници
Во сообраќајно-транспортно упатство - СТУ на МЖ има распоред на вагони но секој воз на некој начин е различен.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 62>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.232 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.