build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Железници (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4950515253 65>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 379
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #1001 Posted: 08-Aug-2014 at 02:54


За вакви каменковци полицијата мора да биде присутна на станицата Скопје-Север 24 часа и ништо помалку, ама пошто знаеме дека тоа нема да се случи (нема ни да прошетаат џандарите до таму) се дава уште една причина да се избегнува таа релација а со тоа и уште повеќе да тоне железничкиот сообраќај.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 13357
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1002 Posted: 08-Aug-2014 at 07:53
Најверојатно станува збор за дечишта, иако не исклучувам дека можеби и возрасни се вклучени во ваквите инциденти на станицата во Скопје-Север.
За сè има вторпат
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 298
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #1003 Posted: 09-Aug-2014 at 16:43
Сега, замислете ситуација: доаѓаат новите возови, се пуштаат на релација „Скопје-Кичево„, а кај Скопје Север и КондовА се појавуваат „каменковците„ од „другата„ ни националност и почнуваат да ги гаѓаат возовите...А?  

Edited by MIKI1 - 09-Aug-2014 at 16:44
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 709
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #1004 Posted: 09-Aug-2014 at 17:34
До тоа сигурно ќе дојде, прашање е само кога.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4189
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1005 Posted: 10-Aug-2014 at 15:07
Влегување сите одеднаш, како стока се буткаат



Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7449
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1006 Posted: 10-Aug-2014 at 18:00
повторно, оваа култура на е грешка на народот, туку на тие кои го водат, фирми или држава, сеедно
се знае како се возиш со превозни средства, си купуваш карта, си имаш седиште, и нема расправање, а ако нема посебно седишта за секој, се знае колку души прима едно купе, а исклучоците мора да бидам минимални, доколку ете, мора да ги има

не може една сериозна компанија да продава повеќе карти отколку што има капацитет, а плус, да нема доволно станици и пунктови каде што може да речекираш карта... исто така, шатл линиите треба некој ден да станат стварност кај нас, стварно не знам зошто е тоа толку страшно, не може една линија да застанува во секое село и град и со тоа да носи дупло патници, и тоа неконтролирано

луѓето се принудени да се буткаат, не се сите стоки, не се секирајте
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1007 Posted: 10-Aug-2014 at 18:09
Во многу европски и светски држави ова е нормална и секојдневна слика. На нас само ни е чудно затоа што возење со воз во Македонија повеќе е инцидент отколку правило.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1139
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1008 Posted: 10-Aug-2014 at 21:09
Ама настрана од кај нас (или можда на Балканов) сигурно не издавале барем 20% поголем број карти од бројот на седишта.
И не само во железница, кај нас ова е непишано правило и со било кој друг превоз:

- На ‘пролазен‘(превод?) автобус со 10 слободни места, одредени станици ќе издадат 30 - исто како тие да се почетна станица, профитот е битен, безбедноста и удобноста на патниците е последно мерило.АС Битола како пример.

- Исти ситуации и во авионскиот некогаш во времето на МАТ / Авиоимпекс / Палер / Мета.Само ваму беше кој е поголем понудувач, буквално аукции за место во авионот периодот од ‘92 до 2000 - 2001 негде...
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1009 Posted: 10-Aug-2014 at 21:13
Јас лично имам сретнато неколку пати во интер сити во Словачка што патува преку 400 км да издадат и за 150% повеќе карти отколку што има седишта (дури и за целата должина), а за седишта е задолжителна резервација , инаку ќе стоиш цел пат.
Поентата ми е дека и тоа како издаваат повеќе од 20% повеќе, памтам периоди во возови кога и игла да си фрлел немало да падне на под од што немало место.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7449
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1010 Posted: 11-Aug-2014 at 00:36
збориме за ред и стандарди, а не што како има во светов... ако е за тоа, во Бангладеш луѓето се возат на кров, а во една развиена земја како Јапонија, кондуктерите насилно ги пикаат луѓето во метро затоа што нема место да се затворат вратите
ама зарем тоа се стандарди што треба да ги следиме?
железничкиот и автобускиот транспорт едноставно можат да преживеат и без да наплаќаат за непостоечки седишта и да се однесуваат како да се јавен градски превоз
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1011 Posted: 11-Aug-2014 at 01:05
Во Германија во регионалните возови нема никаква нумерација а карти има милион видови. Значи од дневни карти за цела република, преку студентски семестарски, како и месечни за работници па се до најнормални карти во еден правец. И ниедна од овие карти не е нумерирана освен оние со специјална резервација и оние од прва класа се друго е кој прв тој ќари. Во возот се влегува кој каде и како сака се случува луѓе да стојат а често се случува и седење по скали или на подот. Нескам да навлегувам колку е тоа добро или лошо но факт е дека со толкав број на различни кари и со оглед на тоа дека за возовите важат истите карти како за градскиот превоз непостои друг начин на организирање. Но за воља на вистината треба да се знае дека во Германија а и Италија единствен лимит за влегување во возот е физички да не е возможно да се влезе.
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 709
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #1012 Posted: 11-Aug-2014 at 05:07
Originally posted by kultuzin

...во Германија а и Италија единствен лимит за влегување во возот е физички да не е возможно да се влезе.

Во Шведска пак се продаваат онолку карти колку што вагоните на композицијата имаат седишта.
Кога картите за сите тие седишта ќе се распродадат возот се означува како пополнет и неможете повеќе да купите карта за патување со него.
Добивате „сугестија„ да доколку сакате да патувате на таа релација
купите карта за следниот воз.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4189
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1013 Posted: 11-Aug-2014 at 11:32
А зошто мора пак да гледаме како е во Германија,Шведска или Италија?
Со ваков пад во железничкиот сообрајќај апсолутно нема потреба од вакви работи.Ама очигледно политиката им е да се прават профити наместо да се привлечат повеќе патници.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7449
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1014 Posted: 11-Aug-2014 at 16:54
Originally posted by jyvation

А зошто мора пак да гледаме како е во Германија,Шведска или Италија?
Со ваков пад во железничкиот сообрајќај апсолутно нема потреба од вакви работи.Ама очигледно политиката им е да се прават профити наместо да се привлечат повеќе патници.
тоа го зборам и јас... како бе ги следиме стандардите на Европа, а не ги следиме стандардите на Бангладеш и Јапонија???
што е битно ако во други земји го има тоа, тоа е најмалку битно... не е убаво народ да се вози како стока и некој да биде привилегиран, а некој да стои во ходник, а и двајцата да имаме платено иста цена на билет

навистина не треба да бидеме искомплексирани во тој поглед, не е се што е во Европа злато, ниту пак треба по секоја цена да биде репер за квалитетен живот
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1139
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1015 Posted: 12-Aug-2014 at 19:14
Originally posted by mon


Во Шведска пак се продаваат онолку карти колку што вагоните на композицијата имаат седишта.
Кога картите за сите тие седишта ќе се распродадат возот се означува како пополнет и неможете повеќе да купите карта за патување со него.
Добивате „сугестија„ да доколку сакате да патувате на таа релација
купите карта за следниот воз.


Замислете ја оваа ситуација по нашите станици.
Сугестија за следниот воз
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1016 Posted: 14-Aug-2014 at 19:05
Што би рекле у еден клип, "шта речи, коју послуку порати"

внатре беше минимум 40 степени
23ka.wordpress.com
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 3906
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1017 Posted: 14-Aug-2014 at 19:58
Во вакви состојби за мене лично секако дека патување со воз е СОС опција. Штета, кога се знае дека има многу патници нека пуштат неколку вагони повеќе, колку ме нервира, никаква организација. Мade in Macedonia -.-
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 379
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #1018 Posted: 19-Aug-2014 at 03:27
Еве една постара вест која доаѓа од Црна Гора каде што пишува дека и таму се јавуваат многу "каменковци" и тоа по новите возови што ги набавија лани ми се чини.... веќе можам да замислам што ги чека нашите кинески возови [}]


DVA PUTA U ROKU OD SEDAM DANA KAMENOVAN ISTI VOZ

Danas 26.02.2014. godine, u 12:40 časova, između stanica Golubovci i Podgorica, ponovo je, po drugi put za sedam dana, kamenovan novi elektromotorni voz (CAF) koji je saobraćao na relaciji Bar - Podgorica sa polaskom iz Bara u 11:35 minuta.




http://www.zcg-prevoz.me/novosti/Dva-puta-u-roku-od-sedam-dana-kamenovan-isti-voz.html
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1019 Posted: 19-Aug-2014 at 08:22
Tamu se sluči i uste poloso-nekoj frlil ili postavil žica taka da napravil spoj na lokomotivata so jažinata za napojuvanje. Imalo mala eksplozija no možele da poginat mnogu
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4189
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1020 Posted: 29-Aug-2014 at 16:20
За еден ден двапати каменуван ист воз

Возот кој се сообраќа на релација Кичево -Скопје во еден ден двапати бил каменуван



Скршени стакла на вагони е епилогот од каменувањето на возот кој се сообраќа на релација Кичево-Скопје, и тоа двапати во ист ден.
Според полицијата, вчера, околу 7,40 часот во Скопје на излез од железничката станица Скопје Север непознати лица извршиле каменување на возот кој сообраќа на релација Кичево-Скопје при што е скршено едно прозорско стакло.
Истиот ден, околу 14,00 часот во село Кондово, скопско непознати лица извршиле каменување на возот кој сообраќа на релација Кичево-Скопје при што повторно било искршено едно прозорско стакло.

http://vecer.mk/makedonija/za-eden-den-dvapati-kamenuva-isti-voz

Каде ако не во Скопје Север
Барем еднаш месечно се случува ова.Па неможат ли бе да постават камери или некоја ограда, ако неможе физички да се обезбеди местото.Ич не им чуе на МВР, што држава ќе бевме
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4950515253 65>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.344 seconds.

Copyright ©2007 - 2021  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.