build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Дизел локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 23>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Goce View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 20-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Goce Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 27-Feb-2011 at 11:00
Добро ќе беше да имаме две вакви дизелки!!!!!!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 27-Feb-2011 at 11:48
Има ли некој свежи информации до каде е модернизацијата на 661-241 и 661-404? Ќе ги видиме ли овие две локомотиви наскоро на пругите?

Како се снаоѓаат дизел локомотивите во овие студени денови, ги има ли доволно со парен генератор за патничките возови?
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 27-Feb-2011 at 14:11
Originally posted by Cloverstack

Macedonia has a large fleet of GM built locos - what if when replacement is due they buy a load of off-lease 66s?

... тоа е резонирањето на авторот
патем, МЖ фотошопот мислам дека му е меѓу поуспешните

http://www.rmweb.co.uk/community/index.php/gallery/image/25093-macedonian-railways-class-66/


Сега е јасно. Значи ова е како би изгледале ваквите локомотиви доколку МЖ набави од истите...
Back to Top
Goce View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 20-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Goce Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 27-Feb-2011 at 15:33
Да да баш така да се надеваме дека наскоро ќе има вакви локомотиви на нашите пруги.
Back to Top
Simon View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 14-Apr-2011
Location: Veles
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Simon Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 14-Apr-2011 at 14:54

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 14-Apr-2011 at 18:48
Симон, најпрвин ти пожелувам добредојде на форумов и да ти честитам за прекрасните фотки.

Истовремено, сакам да прашам, има ли некој информација кои дизел локомотиви од серијата 661-400 во моментов се во сообраќај, т.е. кои ќе сообраќаат во претстојниов период?
Back to Top
Simon View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 14-Apr-2011
Location: Veles
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Simon Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 16-Apr-2011 at 07:33
Фала Бојан ... инаку Дизел локомотивите од серијата 661-400 не се во сообраќај, единствено во некои ретки случаи. Има една во Велес која редовно ја користат за преместување на товарни вагони и сл. И во Скопје имам една видено која има слична намена, ама верувам дека има и повеќе.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 16-Apr-2011 at 15:59
Originally posted by BOJAN

Истовремено, сакам да прашам, има ли некој информација кои дизел локомотиви од серијата 661-400 во моментов се во сообраќај, т.е. кои ќе сообраќаат во претстојниов период?


Моментално во сообраќај е само 661-410 која во летниот период може да се види и на патнички возови бидејќи е без парен генератор (за затоплување на патничките вагони )додека 661-404 и 661-408 се на поправка во депо Лисиче па и нив ќе ги видиме наскоро...
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 06-Jun-2011 at 20:04
МЖ 661-408 со нов сјај денес беше на чело на патничкиот воз 892...Уште една одлична дизелка плус во сообраќај...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 06-Jun-2011 at 20:07
Zookisk, дали оваа дизелка е комплетно модернизирана исто како и 661-234, би сакал да видам фотографии од нејзеRoll%20eyes.

Инаку до каде е обновата на другите дизел-локомотиви, на форумов се говореше и за 661-241 и за 661-404?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 06-Jun-2011 at 23:08
Originally posted by BOJAN

Zookisk, дали оваа дизелка е комплетно модернизирана исто како и 661-234, би сакал да видам фотографии од нејзеRoll%20eyes.Инаку до каде е обновата на другите дизел-локомотиви, на форумов се говореше и за 661-241 и за 661-404?



Бојане јас бев на 2-ри колосек го чекав 4902 од Битола а 661-408 беше на 4-ти колосек спремна за тргнување ама оодалеку ми изгледаше на комплетно модернизирана ама не префарбана како 661-234 туку темелно испрана и освежена...а и немаше време за сликање....
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 07-Jun-2011 at 05:54

Колку знам беше на тестирање до Гевгелија.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 07-Jun-2011 at 14:30
661-408 заедно со 661-410 веројатно би се користел од страна на Фени и од Југохром, бидејќи комбинатот од Кавадарци се жалеше по медиуми дека постои недостиг на локомотиви за транспорт на целата стока, а Југохром работи турбо во задниов период.


Не ми е јасно, сите поголеми комбинати работат со полна пареа, а статистика покажува намалување во превозот на стока со железница. Дали проблемот е во транзитот низ Македонија или големите комбинати користат и камиони бидејќи патниот товарен сообраќај е страшно зголемен.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 16-Jul-2011 at 21:40
МЖ одлучи да продаде дел од своите дизел локомотиви (оние кои се за обнова) поточно да го исчисти ѓубрето Продажбата се вршеше на јавна лицитација.




Edited by Danielbtmk - 16-Jul-2011 at 22:19
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 16-Jul-2011 at 21:54
661 147





661 239





661 402






Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 16-Jul-2011 at 22:17
661 403









661 406









661 407








Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 16-Jul-2011 at 22:28
Ова се фотоси кој се правени за време на пописот кој лок. ќе идат на продазба-лицитација, но за жал ништо не излезе од тоа.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 16-Jul-2011 at 23:19
661 409







661 413








Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 17-Jul-2011 at 00:31
нека ги средат едно 2 од овие за во музеј =) 
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1139
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 17-Jul-2011 at 01:46
Originally posted by Vladimir P

Ова се фотоси кој се правени за време на пописот кој лок. ќе идат на продазба-лицитација, но за жал ништо не излезе од тоа.


Причина?

Инаку,ако добро приметив 406-ката е така позачувана спрема другиве и МЖ ознаки на неа,значи е работена некое време после 91-ва.Зошто да не би ја ремонтирале таа локомотива за Фени/Југохром.
А овие да им се понудат на продажба нив,нека ги стопат во резервни делови или слична опција ако е можно,нормално.
И Владимир ако можиш да ми ја разјасниш оваа работа.Видов дека серијата 400 се условно речено најнови,а најнеодржувани.Дали е до ГМ (сепак имале нецели 20 години во време на распадот на Југославија,а другиве по 10+ и уште дури се возат)или до начинот на работење (негрижата)на државава?

И едно големо за фотографот на сликите,не видов име.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.379 seconds.

Copyright ©2007 - 2021  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.