build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 44>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #221 Posted: 06-Jan-2011 at 17:38
Originally posted by Тркало

А место да купуваа кинески преработен нуклеарен отпад ,со тие средства да се набават зглобни ЛАЗ.Али ај да не пишам напамет,после свадба тапани...
Ако за нешто на форумов има консензус, тоа е за тоа...дури и сега од кога ги гледам овие украинскиве ми е уште повеќе криво...не се spaceshuttle, ама изгледаат културно, од сликиве можам да кажам дека и мене ми се допаѓаат, за во реален свет ќе видиме...

За ова со моториве...како лаик, ме интересира што ви прави разлика дали се Мan или Deutz, се работи за постари мотори, побучни, помалку еколошки или што? Ако се натегавте за Man со Sang-yong (ако има таков воопшто) ми е јасно, а вака дискусијава е малку конфузна...некој што е поупатен веројатно може да направи некаква погруба паралела на тоа што е актуелна понуда во моментов од некои поважни европски производители (германци би требало да се во поголем број)...


MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #222 Posted: 06-Jan-2011 at 18:16
Во право си, се работи за реномирани германски производители и се работи за мотор според Еуро 4 стандарди, така да разликата сигурно не е особено коренита.

Но не се натегаме, едноставно добро е да располагаме со точна информација  Smile
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #223 Posted: 06-Jan-2011 at 18:30
шофер од градски е релевантен информатор, што би ме лажел сигурно е поупатен од сите нас тука...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #224 Posted: 06-Jan-2011 at 18:46
Епа Мах што да ти кажам, типот нека се регистрира на форумов и нека ги сподели подетално неговите информации. И мене живо би ме интересирало доколку едно се соопштува официјално, а друго се случува во пракса.


Edited by Cloverstack - 06-Jan-2011 at 18:47
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #225 Posted: 06-Jan-2011 at 18:49
да не спамирам шоферо нит ќе се закачи на форумов нит ќе постира на истиов, постар чоек беше, јас само споделив инфо што чув, а што и како ќе биде ќе дознаеме скоро!
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #226 Posted: 06-Jan-2011 at 19:19
Originally posted by Cloverstack

...Но не се натегаме, едноставно добро е да располагаме со точна информација  Smile
Да де, погрешен термин употребив....не мислев шофер или некаков опасен стручњак...ама гледам дека има и овде некои членови што се поупатени во оваа област...јас лично овие теми, па и железница и сл. повеќе ги читам отколку што сакам да нагаѓам за нешто...
Разлики постојат сигурно и кај врвните производители има подобри и полоши, па и разлики во цените, потрошувачка на гориво, цени на резервни делови исл. Знам дека може и вакви податоци да се смешни за некого, ама пошо за вакви „детаљи“ секогаш ни е многу гајле - „пливаме во пари“ како држава, а и како поединци....
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #227 Posted: 07-Jan-2011 at 03:15
Еве правам едно истражување по нет ради споредба на моделите со кои ќе се поднови градскиот превоз во Скопје и тек сега сум комплетно збунет околу моторите во нашите автобуси од ЛАЗ.

И од украински и од домашни официјални извори цело време се зборува дека се работи за Deutz мотори според Еуро 4 стандарди. Но всушност таков мотор никогаш не фигурираше на сајтот на ЛАЗ. Најпрвин фигурираа мотори Еуро 3, а сега во понудата имаат Еуро 5 и EEV (ЕEV бил некој си преод помеѓу Еуро 5 и Еуро 6). Патем, во палетата (барем според наведеното) имаат мотори исклучиво од Deutz и од MAN.

Наидов на несигурен податок за моќноста на „нашите“ мотори (213kW) и тој се поклопува со Deutz TCD 2013 L06 4V, но тој мотор всушност не бил Еуро 4 туку EEV (а јас заведен од целата конфузија претходно наведов дека е ем Еуро 4 ем EEV, што испадна дека е невозможно).

Толку ли е „проблем“ надлежните прецизно да ни ги соопштат основните карактеристики на производот што сме го набавиле со не баш мала сума народни пари?
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #228 Posted: 07-Jan-2011 at 13:58
манипулација со маркетинг бе кло, ако нема изненадувања како ќе жнејат поени реформаторите
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #229 Posted: 07-Jan-2011 at 17:12


Мислем дека е многу погрешна дијагнозата, ако се работи за манипулација (а не за зацементираната дифолт нетранспарентност, неспособност и игнорантност), тогаш таа манипулација веројатно е со поинаква цел. Но да баталиме офтопик, гледај ти ако можеш сврзи уште еден подетален муабет со твојов шофер, можеби ќе ни се разјасни бар нешто.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3609
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #230 Posted: 07-Jan-2011 at 23:05
играњето со зборови, политика и практика, сегде во сите држави секој реформатор ги манипулира односно користи, тоа каков мотор ќе имале автобусите верувам ни 90% од граѓаните нема да ги интересира, битно да користи и биде светнато, сепак манипулацијата со маркетингот ќе си го направи своето, кога при пуштањето во употреба на автобусите ќе се потенцира и официјално дека истите се со топ опрема... но ајт ќе гледам да се видам пак со шоферо
Back to Top
Cifra View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 85
  Quote Cifra Quote  Post ReplyReply #231 Posted: 11-Jan-2011 at 01:33
Ме интересира дали има некакво значајно влијание тоа што моторот е поставен толку странично?
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #232 Posted: 11-Jan-2011 at 02:59
Originally posted by Cifra

Ме интересира дали има некакво значајно влијание тоа што моторот е поставен толку странично?

Ништо посебно,поради то шо е нископоден и не е монтиран исто како кај *нормалните* автобуси.Само имам приметено ,по странство шо сум се возел со овие нископодниве(Ивеко,БредаМенарини Бус -италијански,ЛИАЗ-руски и германскиот МАН)можда баш поради ова скоро сите се малку побучни внатре
Back to Top
Cifra View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 85
  Quote Cifra Quote  Post ReplyReply #233 Posted: 17-Jan-2011 at 21:01
Originally posted by Тркало

Originally posted by Cifra

Ме интересира дали има некакво значајно влијание тоа што моторот е поставен толку странично?

Ништо посебно,поради то шо е нископоден и не е монтиран исто како кај *нормалните* автобуси.Само имам приметено ,по странство шо сум се возел со овие нископодниве(Ивеко,БредаМенарини Бус -италијански,ЛИАЗ-руски и германскиот МАН)можда баш поради ова скоро сите се малку побучни внатре

Прашував во смисол дал има некакво влијание тоа што тежиштето е толку изместено на страна
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #234 Posted: 20-Jan-2011 at 01:49
Originally posted by Тркало

Originally posted by Cifra

Ме интересира дали има некакво значајно влијание тоа што моторот е поставен толку странично?

Ништо посебно,поради то шо е нископоден и не е монтиран исто како кај *нормалните* автобуси.Само имам приметено ,по странство шо сум се возел со овие нископодниве(Ивеко,БредаМенарини Бус -италијански,ЛИАЗ-руски и германскиот МАН)можда баш поради ова скоро сите се малку побучни внатре


Верувај побучни од саносиве што се тркалаат денес нема да се   

Инаку кога ќе ја имаме честа да го видиме првиот/те лаз во сообраќај и на која линија/ии ???

Edited by vlatko.mk - 20-Jan-2011 at 01:49
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #235 Posted: 20-Jan-2011 at 01:55
Originally posted by vlatko.mk

Инаку кога ќе ја имаме честа да го видиме првиот/те лаз во сообраќај и на која линија/ии ???
Нема никаква информација кога ќе биде пуштен во сообраќај, а мислам имаше муабет дека дека првите петнаесет автобуси ќе биле пуштени на линиите 3, 15 и уште една-две линии, не ми текнуваат сега.
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #236 Posted: 20-Jan-2011 at 02:01
2,5 и 15 се главните линии на кој ќе бидат пуштени новите автобуси.Линиите се добро избрани,само да стигнат автобусите.Што побрзо,тоа подобро.
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #237 Posted: 20-Jan-2011 at 10:40
2, 5, 15 - по која логика се избрани ???
најградски линии се 4, 5 и 15 и според мене тие треба прво да се подноват, особено бидејќи 4 најчесто касни поради дефекти на престарените Ikarus автобуси ...
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #238 Posted: 20-Jan-2011 at 14:22
Мислам дека треба најновите автобуси да одат на најоптоварените линии како што се 2, 5, 15, 50, 57 и 41, НО заради нивниот мал капацитет, како и лошиот глас кој ги бие дел од горенаведените линии, мислам дека навистина треба да одат на линии како 3, 4, 7, 8, 22 и 24 (на пример), кои се ем градски-тоа е важно затоа што горе-долу инфраструктурата е нормална во регионите каде што возат, линиите се доволно оптоварени и не сум чул да има некакви сериозни инциденти (иако вандалштина има буквално на секоја линија) и фактот што овие линии и сега се опслужуваат со едноделни возила, така што нема да се наложи промена на возните редови.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #239 Posted: 20-Jan-2011 at 21:20
Еве денешна статија со која се реафирмира конечното пристигнување на првите 15 автобуси до крајот на месецот, а ете ги баш и линиите на кои се планира да се пуштат во сообраќај, иако тоа сеуште не е финализирано, барем ако и се верува на веста.

Украинските автобуси подготвени да тргнат за Скопје

Пратката од 15 автобуси се очекува да стаса до крајот
на јануари

Украинските автобуси се подготвени да тргнат за Скопје. Деновиве, конечно, се очекува да заврши процесот на хомологација на возилата на украински „Лаз“, компанија, која согласно со владината набавка тешка 11 милиони евра, ќе го поднови скопскиот јавен превоз со вкупно 84 едноподни автобуси. Според најавите, првата тура од 15 возила се очекува да биде испорачана до крајот на јануари, што е, всушност, и краен рок за првата пратка. Надлежните информираат дека стручна комисија пред некој ден се вратила од Украина каде што на самото место ги оценувала автобусите, всушност, била да го даде конечниот збор за заокружување на процесот на хомологација во кој беа вклучени и експерти од Германија.

Во очекуваната прва пратка треба да стасаат 15 автобуси, а останатите 69 во неколку наврати до крајов на годинава. Четири од автобусите ќе бидат дупли, а останатите единечни.

Привилегија да се возат во новите возила, најверојатно, ќе имаат корисниците на јавниот превоз на линиите „3“, „5“ и „15“, но, сепак, конечниот распоред од ЈСП ќе го утврдат до крајот на јануари. (Дс.Т.)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=D1BDDD29CEE4C747A183769C34342D88
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #240 Posted: 21-Jan-2011 at 15:59
Originally posted by Cloverstack

Еве денешна статија со која се реафирмира конечното пристигнување на првите 15 автобуси до крајот на месецот, а ете ги баш и линиите на кои се планира да се пуштат во сообраќај, иако тоа сеуште не е финализирано, барем ако и се верува на веста.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=D1BDDD29CEE4C747A183769C34342D88

 
Ако се 15 автобуси на 3 линии, тогаш тоа значи дека секоја линија ќе биде обновена со 5 нови автобуси, што значи дека има да се изначекаме додека да добиеме 100% обновени линии, бидејќи додека не пристигнат сите останати нови автобуси од украински ЛАЗ, дури и на овие 3 линии ќе сообраќа по некоја застарена канта.
 
Но најважно е тоа дека сепак ќе има барем некаква обнова, подобро некаква, отколку никаква.
 
Но прво нека пристигнат останатите 14 од првите 15 автобуси, па после ќе видиме што како ќе испадне.


Edited by Dexter26 - 21-Jan-2011 at 16:01
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.289 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.