Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) |
Post Reply | Page <1 1011121314 44> |
Author | ||
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #221 Posted: 06-Jan-2011 at 17:38 | |
За ова со моториве...како лаик, ме интересира што ви прави разлика дали се Мan или Deutz, се работи за постари мотори, побучни, помалку еколошки или што? Ако се натегавте за Man со Sang-yong (ако има таков воопшто) ми е јасно, а вака дискусијава е малку конфузна...некој што е поупатен веројатно може да направи некаква погруба паралела на тоа што е актуелна понуда во моментов од некои поважни европски производители (германци би требало да се во поголем број)... |
||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #222 Posted: 06-Jan-2011 at 18:16 | |
Во право си, се работи за реномирани германски производители и се работи за мотор според Еуро 4 стандарди, така да разликата сигурно не е особено коренита.
Но не се натегаме, едноставно добро е да располагаме со точна информација |
||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3609 |
Quote Reply #223 Posted: 06-Jan-2011 at 18:30 | |
шофер од градски е релевантен информатор, што би ме лажел сигурно е поупатен од сите нас тука...
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #224 Posted: 06-Jan-2011 at 18:46 | |
Епа Мах што да ти кажам, типот нека се регистрира на форумов и нека ги сподели подетално неговите информации. И мене живо би ме интересирало доколку едно се соопштува официјално, а друго се случува во пракса.
Edited by Cloverstack - 06-Jan-2011 at 18:47 |
||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3609 |
Quote Reply #225 Posted: 06-Jan-2011 at 18:49 | |
да не спамирам шоферо нит ќе се закачи на форумов нит ќе постира на истиов, постар чоек беше, јас само споделив инфо што чув, а што и како ќе биде ќе дознаеме скоро!
|
||
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #226 Posted: 06-Jan-2011 at 19:19 | |
Разлики постојат сигурно и кај врвните производители има подобри и полоши, па и разлики во цените, потрошувачка на гориво, цени на резервни делови исл. Знам дека може и вакви податоци да се смешни за некого, ама пошо за вакви „детаљи“ секогаш ни е многу гајле - „пливаме во пари“ како држава, а и како поединци.... |
||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #227 Posted: 07-Jan-2011 at 03:15 | |
Еве правам едно истражување по нет ради споредба на моделите со кои ќе
се поднови градскиот превоз во Скопје и тек сега сум комплетно збунет
околу моторите во нашите автобуси од ЛАЗ.
И од украински и од домашни официјални извори цело време се зборува дека се работи за Deutz мотори според Еуро 4 стандарди. Но всушност таков мотор никогаш не фигурираше на сајтот на ЛАЗ. Најпрвин фигурираа мотори Еуро 3, а сега во понудата имаат Еуро 5 и EEV (ЕEV бил некој си преод помеѓу Еуро 5 и Еуро 6). Патем, во палетата (барем според наведеното) имаат мотори исклучиво од Deutz и од MAN. Наидов на несигурен податок за моќноста на „нашите“ мотори (213kW) и тој се поклопува со Deutz TCD 2013 L06 4V, но тој мотор всушност не бил Еуро 4 туку EEV (а јас заведен од целата конфузија претходно наведов дека е ем Еуро 4 ем EEV, што испадна дека е невозможно). Толку ли е „проблем“ надлежните прецизно да ни ги соопштат основните карактеристики на производот што сме го набавиле со не баш мала сума народни пари? |
||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3609 |
Quote Reply #228 Posted: 07-Jan-2011 at 13:58 | |
манипулација со маркетинг бе кло, ако нема изненадувања како ќе жнејат поени реформаторите
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #229 Posted: 07-Jan-2011 at 17:12 | |
Мислем дека е многу погрешна дијагнозата, ако се работи за манипулација (а не за зацементираната дифолт нетранспарентност, неспособност и игнорантност), тогаш таа манипулација веројатно е со поинаква цел. Но да баталиме офтопик, гледај ти ако можеш сврзи уште еден подетален муабет со твојов шофер, можеби ќе ни се разјасни бар нешто. |
||
Max
Senior Member Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3609 |
Quote Reply #230 Posted: 07-Jan-2011 at 23:05 | |
играњето со зборови, политика и практика, сегде во сите држави секој реформатор ги манипулира односно користи, тоа каков мотор ќе имале автобусите верувам ни 90% од граѓаните нема да ги интересира, битно да користи и биде светнато, сепак манипулацијата со маркетингот ќе си го направи своето, кога при пуштањето во употреба на автобусите ќе се потенцира и официјално дека истите се со топ опрема... но ајт ќе гледам да се видам пак со шоферо
|
||
Cifra
Groupie Joined: 25-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 85 |
Quote Reply #231 Posted: 11-Jan-2011 at 01:33 | |
Ме интересира дали има некакво значајно влијание тоа што моторот е поставен толку странично?
|
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #232 Posted: 11-Jan-2011 at 02:59 | |
Ништо посебно,поради то шо е нископоден и не е монтиран исто како кај *нормалните* автобуси.Само имам приметено ,по странство шо сум се возел со овие нископодниве(Ивеко,БредаМенарини Бус -италијански,ЛИАЗ-руски и германскиот МАН)можда баш поради ова скоро сите се малку побучни внатре |
||
Cifra
Groupie Joined: 25-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 85 |
Quote Reply #233 Posted: 17-Jan-2011 at 21:01 | |
Прашував во смисол дал има некакво влијание тоа што тежиштето е толку изместено на страна |
||
vlatko.mk
Senior Member Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #234 Posted: 20-Jan-2011 at 01:49 | |
Верувај побучни од саносиве што се тркалаат денес нема да се Инаку кога ќе ја имаме честа да го видиме првиот/те лаз во сообраќај и на која линија/ии ??? Edited by vlatko.mk - 20-Jan-2011 at 01:49 |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #235 Posted: 20-Jan-2011 at 01:55 | |
|
||
Sale SK
Senior Member БАНИРАН Joined: 16-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 258 |
Quote Reply #236 Posted: 20-Jan-2011 at 02:01 | |
2,5 и 15 се главните линии на кој ќе бидат пуштени новите автобуси.Линиите се добро избрани,само да стигнат автобусите.Што побрзо,тоа подобро.
|
||
vlatko.mk
Senior Member Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #237 Posted: 20-Jan-2011 at 10:40 | |
2, 5, 15 - по која логика се избрани ???
најградски линии се 4, 5 и 15 и според мене тие треба прво да се подноват, особено бидејќи 4 најчесто касни поради дефекти на престарените Ikarus автобуси ... |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #238 Posted: 20-Jan-2011 at 14:22 | |
Мислам дека треба најновите автобуси да одат на најоптоварените линии како што се 2, 5, 15, 50, 57 и 41, НО заради нивниот мал капацитет, како и лошиот глас кој ги бие дел од горенаведените линии, мислам дека навистина треба да одат на линии како 3, 4, 7, 8, 22 и 24 (на пример), кои се ем градски-тоа е важно затоа што горе-долу инфраструктурата е нормална во регионите каде што возат, линиите се доволно оптоварени и не сум чул да има некакви сериозни инциденти (иако вандалштина има буквално на секоја линија) и фактот што овие линии и сега се опслужуваат со едноделни возила, така што нема да се наложи промена на возните редови.
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #239 Posted: 20-Jan-2011 at 21:20 | |
Еве денешна статија со која се реафирмира конечното пристигнување на првите 15 автобуси до крајот на месецот, а ете ги баш и линиите на кои се планира да се пуштат во сообраќај, иако тоа сеуште не е финализирано, барем ако и се верува на веста.
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #240 Posted: 21-Jan-2011 at 15:59 | |
Ако се 15 автобуси на 3 линии, тогаш тоа значи дека секоја линија ќе биде обновена со 5 нови автобуси, што значи дека има да се изначекаме додека да добиеме 100% обновени линии, бидејќи додека не пристигнат сите останати нови автобуси од украински ЛАЗ, дури и на овие 3 линии ќе сообраќа по некоја застарена канта. Но најважно е тоа дека сепак ќе има барем некаква обнова, подобро некаква, отколку никаква. Но прво нека пристигнат останатите 14 од првите 15 автобуси, па после ќе видиме што како ќе испадне. Edited by Dexter26 - 21-Jan-2011 at 16:01 |
||
Post Reply | Page <1 1011121314 44> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |