build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 44>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 11-Dec-2009 at 16:11
Што-годе издржан артикал на новинаров. Сега наеднаш излегоа цели 100 автобуси, абе манџа е сево ова. Не ми е јасно зашто сите процеси од овој тип се водат како по теркот на државна тајна?! Секој нормален градоначалник би се фукал на сите страни со новата придобивка, а овие нашиве уште незнаат и со какви карактеристики ќе бидат автобусиве. Потоа како можат да кажат дека незнаат какви карактеристики имаат возилата ако се знае колкава е нивната цена на парче!?! Тоа значи дека доколку се одлучат за подобри перформанси, ќе треба да доплатат дополнително, што навистина не е фер спрема останатите учесници на тендерот. Ајде Соларис навистина се скапи и ексклузивни, но кинезиве... Не ми пречи воопшто изборот на ЛАЗ, дури и сум задоволен, но ужасно ми пречи целава секретност на проектов! Тоа не треба да се толерира кога станува збор за стотици автобуси и јавна корист број 1 на главниот град!
Сигурен сум декас ЛАЗ нема во Словенија (навистина сум бил насекаде и просто нема возила од источна европа) плус видете само како само СЛовенија отскокнува по квалитет од сите горе наброени земји!

Фабриката за автобуси во минатото најмногу извезувала за СССР, но сега такви автобуси се возат и во многу други земји. Тие соработуваат и со познатите фабрики за производство на автобуси, како МАН, „Доич“ и други. Според нашите сознанија, автобусите во Скопје треба да бидат со црвена боја - објасни Кокот.

А ова пак е како да кажеме дека САНОС извезувал за Охрид или Сплит! Знаат ли каде е Украина и под која земја зпаѓаше пред 20 години? Bash Ова се навистина големи простотии за еден новинар! И пак црвена та црвена!



Edited by Andrej_LJ - 11-Dec-2009 at 16:14
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4666
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 11-Dec-2009 at 16:27
Ако се исцинцарат на електронските дисплеи (за линиите) навистина се гнаси.

Edited by гитардемон - 30-May-2010 at 20:24
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 11-Dec-2009 at 16:30
Originally posted by Andrej_LJ


И пак црвена та црвена!
Мене не ми е страшна како боја, дека е помала површина (т.е дека поголема е стаклената површина)...ама дека е истовремено и партиска, ме вади од такт...ама кога стигнаа градски аптеки и оградите на Јане Сандански да ги фарбаат, ме вади од такт оваа појава, тежок простаклук!
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12127
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 11-Dec-2009 at 16:40
Не дека сум приврзаник на црвената, ама не гледам по кој основ би се вмешувала некаква моментална партиска мотивација - автобусите ни се црвени одсекогаш. Впрочем ако збориме за бојата, да збориме од аспект на естетика, препознатливост на јавниот превоз и слично.


Edited by Cloverstack - 11-Dec-2009 at 16:40
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 11-Dec-2009 at 16:45
Не, не станува за партиска боја во никаков случај, ете јас сум застапник за сината која е исто така партиска но јас во никој случај не сум приврзаник на истата! На крајот на краиштата секоја боја до една, е превземена од некоја партија. Станува збор градскиот транспорт да добие некаков поубав и помодерен дизајн од неколку меѓусебно-складни бои (може и црвената да остане апсолутно!). При тоа да ја задржи препознатливоста на улиците, а да се внесе некаков поведар и поиновативен дизајн.

Edited by Andrej_LJ - 11-Dec-2009 at 16:45
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 12-Dec-2009 at 00:08
На крај сето тоа ќе се покрие со реклами Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3645
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 12-Dec-2009 at 12:11
     
Моќен руски бизнисмен ќе ги прави новите скопски автобуси




 
 
 
%20  
Големите руски олигарси, кои преземаат бизниси насекаде на Балканот и низ Европа, во Македонија доаѓаат со градски автобус. Бизнисменот Игор Чуркин, сопственикот „Лвивски автобусни завод ЛТД“ од Украина, фирмата што го доби тендерот за новите 84 возила на ЈСП, е човек со богато минато во многу бизниси и син на познатиот политичар Виталиј Чуркин.

Покрај фабриката за производство на автобуси, Игор Чуркин е познат и како сопственик на „Црноморското бродоградилиште“, а минатата година бил заинтересиран да ги купи три поголеми фабрики во Србија, како „Прва петолетка“, „ФАП“ и „14 Октомври“, кои се занимаваат со производство на стопански возила и тешки машини.

Чуркин во јавноста е познат и како руски тајкун, како и за еден од големите познавачи за текот на приватизацијата во Русија и Украина, кога и станал сопственик на повеќе компании. Во 2001 година тој ја преземал фабриката за автобуси во Украина „Лвивски автобусни завод ЛТД“, со што таа го стекнала статусот на потполно приватизирано претпријатие со колективна форма на сопственост. Фабриката има традиција во производство на автобуси од околу 60 години, а нејзините производи, освен што се произведувале во поранешните земји на СССР, се извезуваат и во Европа и блискиот Исток.

Со тендерот се предвидува до крајот на 2010 година да бидат испорачани четирите зглобни и најмалку осум единечни автобуси, а другите да бидат доставени до крајот на 2011 година. Еден зглобен автобус чини 170 илјади евра, а соло 125 илјади евра.

Според украинската амбасада во земјава, Чуркин сега се наоѓа во Белград, а се очекува во Скопје да пристигне во понеделник, кога ќе има состанок со претставници од Министерството за транспорт и врски околу набавката на новите автобуси.

- Денеска нема да можете да воспоставите контакт со Игор Чуркин. Неговиот телефон е недостапен и не можеме да ве поврземе. Кога ќе пристигне ќе можете да го прашате за сите детали кои ве интересираат. Победата на тендерот за автобусите на фирмата „Лвивски автобусни завод“ е голема украинска инвестиција за Македонија, со која ќе се отворат и голем број на нови вработувања. Во тек е жалбената постапка, но отворањето на тендерот беше електронско со што се отфрлаат сите сомневања околу поништувањето на тендерот. Со тоа, очекуваме наскоро фирмата-победник да го потпише договорот со Владата - објасни Валериј Кокот, советникот за економски прашања украинската амбасада во државава.

Како и за многу други руски богаташи, и за Чуркин се појавуваа обвинувања за вмешаност во корупциски скандали, пред сé приватизациски. Но советникот Кокот вели дека станувало збор само за недоразбирања и за обиди на конкуренцијата да го оцрни овој бизнисмен, а сега ситуацијата била нормализирана.

Неговиот татко Виталиј Чуркин е уште попознат, како еден од најмоќните дипломати во руската федерација, кој уште во 1981 година докторирал на Дипломатската академија на СССР. Во својата триесетгодишна кариера тој извршувал повеќе функции во советското и во руското Министерство за надворешни работи, каде што во 1992 година дотуркал и до заменик-министер и станал претставник на претседателот на Русија во разговорите за поранешна Југославија. Потоа станал амбасадор во Белгија, па во Канада, а од април 2006 е постојан руски претставник во Обединетите нации.
 
 

 

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=121291011452&id=14&setIzdanie=21860

  



Edited by Cloverstack - 13-Dec-2009 at 20:52
Back to Top
Zoc View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2009
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Zoc Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 12-Dec-2009 at 18:32
Па веројатно вака некако треба да изгледаат новите автобуси.
Иако искрено не сум за црвена боја на автобусите ..сепак мислам дека треба да се задржи, бидејки сепак станува збор за традиционална боја која од секогаш се користела.Како и да е не е на одмет да се освежи дизајнот со некои „модни“ детали или комбинации на бои  ...Како и да е бојата е најмал проблем ..да се надеваме дека набрзо ќе ги гледаме по скопските улици каква и боја да се.Big%20smile

updated Tongue





Edited by Zoc - 13-Dec-2009 at 03:44
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 12-Dec-2009 at 18:39


Изгледаат подобро одошто очекував. Браво за фотошопот Зоц Cheers

Едино хармониката не би ја фарбал црвена на дуплиот ама изгледа ти тргнало
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 12-Dec-2009 at 18:58
Еве посебна нишка за нископодните Cheers


Edited by La Linea - 12-Dec-2009 at 19:56
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Zoc View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2009
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Zoc Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 13-Dec-2009 at 03:45
pbanks сигурен си за хармониката ? ...ај види поубаво Crazy
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 13-Dec-2009 at 12:04


Супер, сега кој не ја видел претходната варијанта се чуди за што зборам

Дефинитивно го повлекувам коментарот дека сум против црвените, на новиве автобуси со оглед на тоа дека металните површини се доста помали изгледа одлично.


Edited by pbanks - 13-Dec-2009 at 12:05
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 3870
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 13-Dec-2009 at 12:43

mi licat malku ko svajcarskite avtobusi, sto se prekrasni za site lugje (invalidi, mali, golemi)

znaci za malite deca sto se vo kolicka avtomusot si ojt eksta na dolu
eve ovde

http://www.blt.ch/Images/ArticleImages/lienendetail/bus_65.jpg

a vaka izgledaat avtobusite, spored bojata super ke bese i za vo skopje
 
a za ova ovde(vidi slika) ne me raduval bas ako dobiva skopje vakvo nesto posto sto da kazam ne se bas moderni i ubavi za patuvanje, star model veke recisi nema poveke od ovie vo svajcarija

 
neka se trudi vladata, pred da izbira koj avtobus prvo neka se seta so tie pa posle da se odlucuvat, a ne koj e poeftin!!!
 
 


Edited by my Macedonia - 13-Dec-2009 at 13:03
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 13-Dec-2009 at 13:19
Не се разбирам многу во автобуси но би сакал да видам некоја директна споредба меѓу Лаз и Санос (конкретните модели на градски автобуси) едноставно сеуште не можам да се помирам со тоа дека упорно се саботира домашен производ.
Единствено до сега имам забележано дека дизајнот е дефинитивно на страна на Лаз (ама мислам дека и тоа можеше да се среди доколку се склучеше голема зделка со Санос. Можеше да се направат одредени визуелни измени на новите модели што ги има во Белград и Бар и тие да бидат карактеристични само за скопските автобуси, се разбира сето тоа во комбинација со оригиналната црвена боја).
Значи би сакал кој има повеќе знаење и време од мене да направи директна споредба на капацитет, димензии, мотор ( јачина,потрочувачка, Еуро норми и издувни гасови) цена итн.
Едноставно уште не сум убеден дека Лаз е подобриот избор.

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3645
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 13-Dec-2009 at 13:42
potpolno se slozuvam so 46&2< id="gwProxy" ="">< ="jsCall;" id="jsProxy" ="">
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3514
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 13-Dec-2009 at 13:44

хм некни премиерот спомна дека единствен проблем кај сановци е банкарска гаранција инаку ќе оделе со нив во случајот за двокатните, но се ми се чини дека сановци имаат и технички потфрлено, особено што тука не станува збор за лиценца како што беше тоа случајот порано туку за своја линија за која никој не им верува од банките на збор дека би можеле и да ја истераат како што треба... лично сметам дека најдобро е да имаме домашен бренд и тоа од повеќе аспекти, да не набројувам имам нешто потфрлено во нишката со двокатни

сепак требаш владата да има малку повеќе осет и по секоја цена да му помогнеше на санос да застане на нозе, но очигледно е дека санос е трн во здрава нога кој човек би се нафатил да си го брце евентуално доколку е подмитен, но не и доколку игра по правила, што во случајов мислам дека ептен ја претераа, па волку правно-процедурално цепидлачење околу услови и гаранции не сум чул да сме имале досега! ајде и тоа е демократија, но истата може да се тера кога човек е богат а не сиромав, ваквото одложување ај што времето ни го зема туку не држи во постојана хистерија за едно и не толку суштно прашање...

~

а за бојата, луѓе во тропикалистичка земја каде има 300 сончеви денови црвена боја на јавен автобуски превоз едноставно не оди, се знае за на југ какви бои се тераат, поопуштени и посвежи, сина, жолта, зелена, па и бела, но не и црвена, но во сеој случај и така ќе бидат излепени тоа автобусите со реклами па од тој аспект најдобро е да лимените шасии да тераат или во бело или во жолто!

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3645
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 13-Dec-2009 at 13:50
se slozuvam i so max 100% e vo pravo< ="">< ="">


Edited by pbanks - 13-Dec-2009 at 14:43
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 13-Dec-2009 at 13:55
Originally posted by Max

а за бојата, луѓе во тропикалистичка земја каде има 300 сончеви денови црвена боја на јавен автобуски превоз едноставно не оди, се знае за на југ какви бои се тераат, поопуштени и посвежи, сина, жолта, зелена, па и бела, но не и црвена, но во сеој случај и така ќе бидат излепени тоа автобусите со реклами па од тој аспект најдобро е да лимените шасии да тераат или во бело или во жолто!




Бојата е најмал проблем. Мене црвената боја воопшто не ми смета. Може да се освежи целокупниот изглед ако на пример место црвено-бела комбинација се направи црвено-сиво металик (има многу такви примери).
Уште подобро ако се направи конкурс за изгледот во кој би се вклучиле наши млади студенти од машински или ликовна уметност и би конкурирале со свои цртежи и визии. Така не само што ќе се добие оригинално решение за изгледот туку и самиот настан ќе добие поголемо медиумско ПОЗИТИВНО внимание и со тоа можеби и би се избришала досегашната лоша слика на поништени тендери и манипулации со јавноста.

Edited by 46&2 - 13-Dec-2009 at 13:55
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3645
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 13-Dec-2009 at 13:55
se soglasuvam trebase da mu pomogne na sanos.ama tie imaat nekoi interesi valjda i zaradi toa sanos go isfrlija od igra.i bojata ne treba da e crvena.bi bilo dobro da e zolta,plavaaspored mene zolta bi bilo najdobra


Edited by pbanks - 13-Dec-2009 at 14:38
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 13-Dec-2009 at 14:48
Само ко инфо - тролебус од ЛАЗ
 
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.313 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.