build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Спортски аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
S.P.Q.R. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 209
  Quote S.P.Q.R. Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Спортски аеродроми
    Posted: 14-May-2010 at 20:22

Еве неколку слики од аеродромот Мало Коњари во близина на Прилеп
01. Влезот во аеродромот

02.

03.

04.

05.

06.

07.

08.

09.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.


Еве и координати:  41°20'16.35"N 21°26'59.54"E

Голема благодарност за сликите до мојот другар МетодиRoll%20eyes



Edited by S.P.Q.R. - 18-Nov-2010 at 20:33
Македонија е во дилема дали да одбере ужас без крај или ужасен крај
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11888
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 15-May-2010 at 03:09


Браво за Методи

На аеродромов има ли барем каква-таква повремена активност или е тотално вон функција?


Edited by Cloverstack - 15-May-2010 at 03:09
Back to Top
S.P.Q.R. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 209
  Quote S.P.Q.R. Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 16-May-2010 at 03:38
Има еден клуб со еден или два авиони, ги летаат по некогаш. Тие се во хангарот на слика број 4. Инаку пистата е обична трева, неискосена и необележана.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7056
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 16-May-2010 at 20:03
Originally posted by S.P.Q.R.

Има еден клуб со еден или два авиони, ги летаат по некогаш. Тие се во хангарот на слика број 4. Инаку пистата е обична трева, неискосена и необележана.
добро, сепак се работи за спортски авиони кои слетуваат со многу мала брзина и се многу лесни и можат да слетаат на трева, кај нас има колку што знам авиони од типот на cesna i piper
а ако се работи за едрилици, тие секако мора да слетуваат на трева или друга помека подлога
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 16-May-2010 at 21:05
Спортски аеродром Стенковец, Скопје

42° 3'36.51"N - 21°23'16.10"E









Една од активностите на Стенковец е и авио моделарстото







Се надевам дека членовите од Аеро клуб „Скопје“ и Авиација форум ќе дополнат уште многу
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
S.P.Q.R. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 209
  Quote S.P.Q.R. Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 06-Aug-2010 at 20:31
Веќе некое време правев список на овие аеродроми, сега засега ги открив само овие:

Спортски аеродроми

1. Логоварди Битола -  41° 1'19.97"N 21°25'24.78"E
2. Мало коњари Прилеп -  41°20'17.86"N 21°26'57.49"E
3. Аџи тепе Куманово -  42° 9'14.43"N 21°42'11.97"E
4. Стенковец Скопје -  42° 3'35.07"N 21°23'5.22"E
6. Сушево Штип - 41°45'30.15"N 22° 8'48.42"E

Земјоделски аеродроми

1. Сарандиново Долнени -  41°25'45.80"N 21°24'10.76"E
2. Каратманово Велес - 41°45'34.74"N  21°50'28.94"E
3. Неготино Неготино -  41°31'2.31"N 22° 5'14.44"E
4. Криви Дол Штип - 41°47'52.57"N 22° 6'35.06"E
5. Пеширово Свети Николе - 41°49'41.04"N  21°59'11.95"E
6. Српци Битола -  41° 9'5.93"N 21°24'27.40"E
7. Мавровица Свети Николе - 41°54'49.34"N 21°57'10.98"E
8. Градско Росоман -  41°33'10.20"N 21°56'58.45"E

Помошни писти

1. Пониква Кочани - 42° 1'35.37"N 22°21'21.06"E
2. Плачковица Штип - 41°45'43.09"N, 22°23'7.51"E

 Има уште многу аеродроми се надевам дека со тек на време ќе ги пронајдам ситеSmile


Edited by S.P.Q.R. - 13-Dec-2010 at 14:08
Македонија е во дилема дали да одбере ужас без крај или ужасен крај
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1967
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 06-Aug-2010 at 21:02
Previous

Доста информативен пост!

Треба да направиме некаква листа за вакви добри постови, или барем информацијата да се потенцира некаде некако...
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
S.P.Q.R. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 209
  Quote S.P.Q.R. Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 06-Aug-2010 at 22:04
Доколку некој знае некој аеродром а да не спаѓа во горенаведените слободно нека не се срами и нека кажеBig%20smile
Македонија е во дилема дали да одбере ужас без крај или ужасен крај
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1153
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 06-Aug-2010 at 22:39
Колку што ја знам ваквите аеродроми(спортски) беа порано дел од така наречената стратегија на територијална одбрана. Сето тоа беше праено од тогашната држава. Сега е време на пазарна економија па и ваквото воздухоплоство е приватен бизнис, е нека има некој сила па приватно нека отвори спортски аеродром, во америка има приварно се добива дозвола, ама каква ни е економијата ќе се начекаме на тоа, и оној од Скопје што имаше 2 приватни авиона за обука падна со едениот кај Охрид и загина ете тоа е реалноста.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11888
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 07-Aug-2010 at 00:22
Стенковец и Аџи Тепе очигледно се сосема друга лига од останатите

Инаку имам една постара топогравска карта на Македонија каде покрај скопскиот и охридскиот аеродром е обележан само уште еден, близу Битола, овде некаде:
41° 3'23.24"N  21°21'26.95"E
...ама на гугл земја не гледам некаква трага од него. Битолчани, вие знаете нешто дали порано таму имало некаков аеродром?




@ SPQR
Супер листа  Thumbs%20Up

Тој кај Мавровица близу Свети Николе не можам да го забележам, да не ти се промакнала некоја грешка во координатите?
Back to Top
S.P.Q.R. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 209
  Quote S.P.Q.R. Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 07-Aug-2010 at 14:40
@ Clover напрајв edit на листата, аеродромот е само неколку метри понастрана од претходните координати, но ми беше така ставено бидејќи на Google earth ознаката за аеродромот Мавровица стоеше таму. Иначе аеродрмов не е ништо посебно, само две мали згради и необележана нива т.е. писта.
Big%20smile
Македонија е во дилема дали да одбере ужас без крај или ужасен крај
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1302
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 07-Aug-2010 at 15:54
Дел од интервју со еден прилепчанец има интересни информации за авионот и "македонсково небo",во позадина е аеродромот во с.Мало Коњари,Прилеп




“Фасцинејшн Д4-Б” е побрз поради почистата аеродинамика. Има најсовремена “џипиес” опрема, ракетен падобран за спасување, серво уреди кои се врзуваат со командите со автопилотот. На долги патеки, пилотот за да може да провери карта го вклучува “џипиес” и авионот сам лета. Автопилотот не го користам , а “џипиесот” го користам во секое време за да се знае позицијата. Авионот е обезбеден со ракетен падобран. Може да се слета во секоја нива. За полетување му требаат 250 метри, а 300 метри за слетување.
Максималната брзина на авионот е 270 км/ч. Патувачка или крстаречка брзина е 240 км/ч. Со 50 насто снага на моторот и брзина од 240 км/ч. од Прилеп до Скопје односно на аеродромот Стенковец се лета за околу 15 минути. Еден лет до Скопје и обратно е 500 денари односно троши 15 литри на саат. Во зависност од временските услови во просек максималниот плафон за летање е 4 000 метри. Регистрацијата на леталото чини околу 3 500 денари. Прво се резревираат ознаки во Управа за цивилна воздушна пловидба “Зулу 3” и се утврдуваат сите технички карактеристики на авионот потпишани од инспектори кои прават 100 часовен преглед. Специјално лице има за питостатика – исправност на инструментите. Неговиот потпис е важен. Важно е осигурувањето од “третолице”, се одредуваат тест пилоти кои ги проверуват дали се тие перформанси, што се наведени и даваат дозвола за пловидбеност односно регистрација.
            - Македонското небо е прилично слободно за летање оти нема воздухлопови. Треба само да полетам и на 200 - 300 метри висина ја најавувам рутата. За во странство мора да се обезбеди коридор односно резервација на рута за летање од земјата во која одиш. Поаѓањето мора да биде од интернационален аедордром - Скопје или Охрид и да се минат сите царински формалности. Најосновен инструмент за преку граница е авионот да има транспондер со кој ја објавуваш рутата и на која висина е авионот - вели Пеливаноски.


http://www.zenitprilep.com.mk/html/aktuel116.html
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 18-Sep-2010 at 16:53
Каков е овој аеродром на Пониква (42° 1'33.42"N 22°21'20.99"E)? Прв пат гледам ваков случај аеродромска писта да се дел од пат. Нормално, освен за делницата од автопатот кај Петровец што е emergency писта. Всушност има ли друга писта, спортски аеродром и слично на повисока надморска височина?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 18-Sep-2010 at 17:38
Трет меѓународен аеро митинг во Битола
Автор: Редакција ФОРУМ     
18 септември 2010



Битола викендов е биде домаќин на Меѓународниот Аеро митинг, кој е традиционален и е со ревијален карактер.
Годинава Аеро митингот се одржува по третпат на спортскиот аеродром во Битола
Денешната програма ќе стартува во 10:30 часот со перформанс летови со радиоуправувачки модели, половина час подоцна Аеро митингот ќе биде свечено отворен.
По свеченото отворање ќе започнат летачките активности: воено маневарски летови со хеликоптери, формациско летање со спортски авиони, акробатски летови со спортски авиони, акробатски летови со едрилица, скокови со падобрани, летови со ултра лесни летала. Денешната програма ќе заврши со перформанс летови со радиоуправувачки модели. За неделната програма во претпладневните часови се најавени слободни летачки активности.
На Аеро митингот во Битола посетителите, чија бројка организаторот очекува да биде над 5.000, ќе можат да ги видат следните воздухопловни средства: Утва 75 – спортски авион, Злин – акробатски авион, воен хеликоптер МИ 24, Воен хеликоптер МИ 17, воен хеликоптер МИ 8, Ултра лесни авиони, моторни едрилици, безмоторни едрилици, Цесна 172, Цитабриа и Утва 66.
На ревијалниот натпревар ќе се појават членовите од петте клубови од Македонија, а организаторот очекува и гости од Албанија, Словенија, Грција и Италија.
http://forum.com.mk/29539
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 688
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 18-Sep-2010 at 20:28
Rock


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 18-Sep-2010 at 20:45
Од кај тргнува превозот-аутобусот и каде ги има картиве ??
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 688
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 18-Sep-2010 at 21:17
Автобусот тргнува од пред спортската сала во Битола. Kарти имаше да се купат во изминатите денови на широксокак а исто така можи да се купи и на аеродромот на лице-место.

Edited by Danielbtmk - 18-Sep-2010 at 21:23
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11888
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 19-Nov-2010 at 23:55
Wallbash

Крави пасат на авионската писта

Жителите на околните села го носат добитокот на пасење на прилепскиот спортски аеродром кај Мало Коњари, со што се оштетува пистата и се загрозува безбедноста при полетувањето и слетувањето на авионите, се жалат од Аероклубот „Прилеп“

Лепешките на пистата го прават небезбедно полетувањето и слетувањето на малите авиони на прилепскиот спортски аеродром кај Мало Коњари, се жалат во Аероклубот „Прилеп“. Освен напасувањето добиток на спортскиот аеродром во аероклубот имаат и нерешени имотно-правни односи за чие решавање се заангажирани неколкумина ентузијасти, љубители на воздухопловството и летањето со спортски авиони.

- Крави, овци, кози и коњи на пистата пред полетување или слетување на авионот на пистата кај Мало Коњари се честа глетка. Честопати на пистата „слетуваат“ и трактори - се жалат од Аероклубот „Прилеп“.

Секретарот Никола Стеваноски смета дека не треба да се запостави клубот, оти иднината е во воздушниот сообраќај. Тој вели нужно е да се одржи спортскиот аеродром. Се жали на натрупани долгови, а нерешениот статус на земјиштето предизвикува главоболки и грижа за безбедноста на, се' помалкуте, летови на единственото летало, авионот двосед „Утва 75“, ставен во функција со поддршка на прилепскиот „авиоман“ Дејан Пеливаноски.

- Жителите на околните села го носат добитокот на пасење на пистата и ја загрозуваат безбедноста при полетувањето и слетувањето. Кравите, овците, козите и другиот добиток ја оштетуваат полетно-слетната патека. Не е сигурно слетувањето и полетувањето на авионите на лепешки и друг сточен измет. Постои ризик од инцидент. Авион може да се судри со крава при атерирање или полетување. Бадијала посеавме трева на испасените делови, кога добитокот пак се' сотре. Некои земјоделци го користат просторот за пат, па не е чудно, наместо авион, на пистата да се види трактор. Дел си дозволуваат да ја ораат пистата, а други да копаат песок за градежен материјал. Со тоа создаваат проблеми на слетувалиштето, каде што неколкупати ги пополнувавме дупките, направени од земјоделските машини. Интервенира и земјоделската инспекција, но нема фајде. За регулирање на формално-правниот статус на земјиштето се потребни околу 25.000 евра. Со жителите не можеме да најдеме заеднички јазик да го отстранат добитокот и да го заобиколуваат аеродромот со тракторите - тврди секретарот Стеваноски.

Немоќни се да најдат толку пари за ставање на земјиштето во законски рамки.

- Невозможно е да најдеме толку пари. Со заем од 8.500 евра беше оспособен и регистриран единствениот авион по десетина години. Но, авионот треба да се контролира, да се одржува, да се тестира и да се полни со гориво. Летањето не е евтино. За да обезбедиме пари се обидуваме да се вклучиме во летните активности за набљудување од опасноста од пожари. Сакаме аеродромот да го ставиме на услуга на пилотите на спортски авиони, за прелет низ Македонија. Може да слетаат да танкираат гориво и да им се контролира авионот. Сето тоа да се плаќа. Имаме идеја да ја ставиме едрилицата во комерцијални цели, откако ќе ги отстраниме дефектите. Но, „приказната“ почнува и завршува со земјиштето - вели Стеваноски.

Тој смета дека иднината е во воздушниот сообраќај, зашто расте бројот на сопствениците на лесни летала. Досега неколкумина бизнисмени слетувале со мали сопствени авиони при работни патувања во Прилеп.

- Индивидуалниот авиопревоз има иднина, зашто паѓаат цените на леталата. Сега малите авиони чинат колку еден просечен нов автомобил, односно може да се купи авион и за 20.000 евра - вели Стеваноски.

Еден од вљубениците во височините е и прилепчанецот Дејан Пеливаноски, кој е сопственик на мал авион-двосед.

- И мојот нов авион, „фасцинејшн Д4-Б“ како и претходниот „Маја“, е ултралесен воздухоплов. Новиот е германски нискокрилец произведен во 2002 година и има ракетен падобран. Може да се слета речиси во секоја нива. За полетување му треба простор од 250 метри, а 300 метри за слетување. Максималната брзина е 270 км/ч, а патувачка е 240 км/ч. Од Прилеп до Скопје, до Стенковец, се лета за 15 минути. Авионот троши 15 литри гориво на час. Во зависност од временските услови, се лета во височина од максимум 4.000 метри. Леталото чини околу 40.000 евра, но скапи се дозволите, одржувањето и другата документација - вели Пеливаноски.

Аероклубот „Прилеп“, кој постои 50 години, располага со еден спортски авион, хангар и неопходната техника. Неколкуте ентузијасти се мачат да ги одржат клубот и инфраструктурата во кондиција. Асоцијацијата е регистрирана како здружение, кое се финансира главно од донации, членарина на заљубеници во височините, падобранството, едриличарството и моделарството.

Љупчо Mургоски
http://dnevnik.com.mk/?ItemID=7B5E3668A1BFCC4E8717A30EA3127DB3

Edited by Cloverstack - 19-Nov-2010 at 23:55
Back to Top
S.P.Q.R. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 209
  Quote S.P.Q.R. Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 13-Dec-2010 at 14:05
Originally posted by leonid23

http://www.facebook.com/stara.strumica?ref=ts#!/stara.strumica?ref=ts

AERO KLUBOT vo Strumica ...





http://www.facebook.com/stara.strumica?ref=ts#!/stara.strumica?ref=ts


Леонид, како што гледам Струмица имала аероклуб, дали може да ни кажиш повеќе за клубот и за аеродромот од кај што полетувале.Poke
Македонија е во дилема дали да одбере ужас без крај или ужасен крај
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7056
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 14-Dec-2010 at 00:25
wow , зарем не е тоа DC-3 на втората слика? зарем сме имале таков авион?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.110 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.