![]() |
![]() |
![]() |
Градежни материјали - новости, квалитет, цени |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 345 |
Author | ||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Minnie34 ![]() Newbiе ![]() Joined: 08-Jul-2016 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
IDK, sve su mi promijenila ova vrata
|
||
![]() |
||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
|
obraboten kamen - se narekuva gaterirani stokovan: galerija
se koristi za eneterijerno i intrijerno ureduvanje. ![]() Edited by nenad - 08-Oct-2016 at 09:54 |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Дали има некој искуство со термо изолациониот премаз на Металотехника, сега го видов на страната на билд па ме интересира дали навистина ги нуди перформансите што се рекламираат ,односно дали вреди да се користи таков премаз или е само рекламен трик?
се работи конкретно за овој премаз http://www.build.mk/termo-izolatsionata-inovatsija-termostop-obezbeduva-30-50-zashteda-na-energija-vo-period-od-10-15-godini/ |
||
![]() |
||
IN_MOTION ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Jul-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 204 |
![]() ![]() |
|
Здраво, ме интересира мислење за изградба на ваков тип на куќа со ICF панели од стиропор. Гледам дека има некоја компанија од Македонија што нуди ваков тип на градба.
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Вака изгледа сосема солидно , не ми се допаѓа што е чисто бетонско платно иако во однос на асеизмичност би било доста цврсто ,само панелов ми изгледа ко 2ка или 3ка стиропор да е па тоа значи дека за нова градба секако дека ќе треба дополнителна изолација ,дали внатрешно или надворешно зависи од самиот инвеститор односно од тебе, а доколку јас би се прашувал за попасивен дом би ставил и таму и таму.
|
||
![]() |
||
IN_MOTION ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Jul-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 204 |
![]() ![]() |
|
Благодарам за мислењето, првпат ќе градам куќа, се работи за 2 спрата од по 55м2 и моментално истражувам со каков тип на градба да одам. Од типот на тврда градба опција ми е тоа што го спомнав погоре со ИЦФ блокови (градбата оди многу брзо), другата опција е монтажна куќа од типот на хот и хот/еко хаус
![]() Во однос на цена мислам дека и двата типа имаат слична цена за клуч на рака. Секако услов ми е цена/квалитет. |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Ваквиот тип на градба е докажан како полупасивен (зборуваме за хот и хот), знам дека доста се градат низ европа особено во асеизмичките места, а кај нас после земјотресот се изградени многу бараки кој користат сличен начин, јас пре би подржил градба од овој тип како што е на сликата отколку на погорниот со масивен бетон, сепак подобра звучна и термичка изолација. Само би одел на 150мм варијанта. Сепак доколку загревањето оди на печка на дрва или пелети во Германија постојат еден куп стандарди кој треба да се исполнат додека кај нас незнам како се изведува оџак.
|
||
![]() |
||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
|
Uste eden vid na dekorativen kamen:
Neka nekoj strucno go prevede ova - Gaterisane i grebane (šarane) ploče ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
|
после колапсот на дел од мостот на автопат во Џенова летово, се наметнува озбилна скепса дека инжинерски нештата се иделани во однос еврокодовите, и тоа во земји кои не се сефте во еу, иако една Германија пример може да си дозволи редовна предострожност, автопатот пример кај Келн веќе подолго се оправува бидејќи подлогата попушта веројатно алувијална почва ко во Скопје што е случај ... интересно во видеово инжињерот вели 50 години е оптимален рок на траење на еден мост по што треба ревидирање и зајакнување мост, под претпоставка не бил преоптоварен ко во случајот со оние на атланската алијанса ја ги врвеше на пат за Косово по воздушната кампања врз Србија, но колку и да се таквите репарации токму неопходно е и повеќе ... туку видеото а потем што би било логично отповеќе неопходно освен структурно зајакнување ... кај нас ваков гајрет немаме бидејќи немаме тензилени мостови по регилналните патишта и автопатите, но не е за потценување улогата на изведувачите ко Атлантис во Италија илити Актор кај нас скоро, на страна старите мостови кренати од гпГранит, кои посекако нема да дочекаат скоро ултра модерна замена #12 но можат да се осигураат инспекциски активно, што за нашите локални политички елити ќе биде вишок наместо екстра неопходност, што пак е резултат на волјата да се има што повеќе а не што поздраво, слично како кога Чоек е без осет и се прејадува а сетне закачил гојазност дијабетис и атараксија (физички васкуларно и психички искилавен) што во дадени случаи може е корисно но за големи системи е практично глупо бидејќи се ригидни и тешко да се вратат потем во нормала, а особено ако за тоа им треба многу средства освен волја ем заглавени неподвижно во однос опциите и коридорите, но и во такви околноати бар може да се продолжи векот на траење со редовна дијагностика што пак би било исто неизводливо скапо доколку се од со класични методи, она да треба да излегуваат на преглед јп Македонија Пат со то пезетките а кои им испаѓа тркало од зглоб, верувале или не ме имаа качено автостоп вработени во локалната подружница на Битола и таман на влез во граод излетавме од пат среќа не возеше батето брзо та не беше трагичен спектаклот! еве две интересни нови кои можат да послужат како активна дијагноатика за мостови, веројатно имаме соодветни институти кои размислуваат за ова та бар јавноста да ја окуражуваат за од спунт да ги нафураат политичари за акција наместо само да ги тревожат ко одговорни постфестум некоја несреќа! доколку ова беше норма некако на балкан ко што сеуште не е ни во европа, бар за покрупни проекти, немаше пример да има онаков зицер ко свлечканиот потпорен ѕид на К10 во ССрбија, но што е смешно, да ние ќе чекаме на еу да ни закачи знаменце за да збркаме ваков стандард
|
||
![]() |
||
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
|
дури немале тензилни мостови мора предострожност, можеби и повеќе бидејќи тензилните мостови се логично и побезбедни заради екстра стабилизација при влијание и на латерални сили, она познатата снимка од санфрациско гејтвеј како се деформира [1][2] додека стандардните мостови се попдложни на ризици, заради што логично треба и редовна инспекција, која сега и да ја има сигурно не е секојдневна, а уште помалку истата да е оптоелектронски истерана, и додека за површинска инспекција може да поминат со класични скенери, за внатрешна инспекција треба да одат со лајка-gpr-граунд'пенетрејтинг'радар а прашање е дали одат и со лидар [1][2] што ни за коловозот Македонија Пат редовно го прават, а не пак за конструкцијата на мостовите ширум државата последна новина е x-ray скенирање на конструкцијата, прашање е само колку ваквите скенови се со голема резолуција [1] а што денес сеуште го бркаат како и кај ткива со контраст агенси [2] но да е само оваа технологија арно туку има и други, а прашање е дали некој приватно кај нас ќе ги обезбеди ем тоа да е исплатливо да се рента од ЈП-а [1] заради што паметно е да се размислува со време да се размислува Македонија Пат бар за новите автопатски делници инспекциски да е што поопремена, а како правовремено реагирајќи државата би заштедувала далеку повеќе и со лидар скенови за коловозот но и со рдиографска инспекција и на мостовите, бар еднаш годишно! https://www.vidisco.com/ndt_solutions/ndt_applications/construction https://www.vidisco.com/security_solutions/security_systems/rayzorx http://www.spencermfg.com/index.php/digital-systems/68-vidisco-flashx-pro-digital-radiography-system-2 ова се неинвазини методи NDT [1] додека кај нас најчесто се оди со пробни сонди, но кои на многу места не се затвораат пр. рурално, еве да посведочам после изведба на патот во с.Ѓавато (битолско) кој е дел од тоа еу кредитот за репарација на 200 локални коловози кој го тераше дпмнво минатиот мандат, зеле на повеќе места сред асфалт проби, а истите не се потем затворени, тоа пополека како ќе собира вода и се шири качиларно одма ќе отвори дупки на асфалтот, и ето га ем бадијала фрлени пари ем никаков аир од ваквите сондажи, мислам и лајка-gpr да користат со ваков менталите во јп-МаПат никаде нема да дотераат, но веројатно сето тоа е резултат на исфрустрираност на вработените кои работат во екстремно склет околности, ко што наведувам горе ќе загинев со нив ако испаднеше тркало од пезетката додека бевме на регионалниот пат а среќа тпа се случи по локалниот после горниот влез во Битола, мислам каде со тој памет и самитњ вработени прифаќаат да одат на работа јас навистина незнам! поарно ќе им биде приватно печурки да собираат покрај пат него државно да изгинат напат! навистина напатени луѓе напатена инфраструктура, но некој мора да почне јавно да дебатира за сето ова и како околности, а не пак за новитети и споредби со комшии, но еве цела деценија постои форумов а никој чен од нискоградба да земе учество и да скрши збор два во подфорумот Патна Инфраструктура,чунки треба навистина законски на ова државните службеници да се обврзани, ако не на инстуционален на ваков ентузијастички форум да мора да се фалат правдаат објаснуваат, ајде ќе се сети може некој за ваква законска норма додека и тоа не преминало на фејкбук рециклирање како ука и поука! |
||
![]() |
||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|
бреј каков тајпо лапсус горе, мислам на Такома а го посочувам Голденгејт мостот, иако во фуснотите аберот си ет за Такома, веројатно требало да читнам какви иновации имало за санфранцискиот суспенз бриџ, та еве низ офтопик абер онтопик иновативност од спунт на прва
од спунт 3do подлошка за шлем https://www.d3o.com/products/trust-helmet-pad-system/ [1] [1] http://www.medprotech.com/content/d3o-impact-protection-technology https://www.mdsassociates.com/superior-glove/d3o-impact-gloves линковиве и фуснотиве во волкав обем а за една иста технологија тро апла непотребно, но колку да посочам супер откачено дека работава е уникатна за секого ... веројатно во иднина ќе биде стандард апликација и за работничкаа кацига, но оние дејности каде има големи ризици уште сега е добро што може Чоек индивидуално да си обезбеди екстра заштита, ето 3do капче би било фора за сите мајстори кои можат да си дозволат тајфаџиски чалам [1] а доколку им падне профил врз глава да не остават мозок на работа и пак спастрени да си заминат дома! можеби законски има простор да се вметне како ХТП заштита при работа и ваква технологија!? https://www.ishn.com/articles/107992-coming-soon-a-glove-impact-standard ![]() [1] https://www.amazon.com/Azzpadz-D30/dp/B00PG44OLQ ![]() |
||
![]() |
||
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
|
ако видам поубо не е на одмет ова што влета Мах псевдонимот меѓу постои додека едитирав постар д3о пост во нишката Велосипеди под тој псевдоним, напротив оваа жива-хардкор пластика сигурно ќе има примена во многу области та и навидум смешни пр. за транспортни повојници, но дефинитивно ќе биде најпрактична појава за урбани велосипедисти, поука плус дека критичните велосипедисти треба да се изборат за законски измени во однос кацигите час поскоро, а како би имале и поголема заштита од класична вело кацига! но ако и за ова чекаат сино-еу-знаменце, и за сметка на поголема вело безбедност плаќаат екстра сообраќајни казни заради неносење кацига а носење 3до капче, аирлија и ним тогај на таквиот критичен акал ... нормално и моторџии би сакале преку Леб погача вака, но за ним мислам би требало да се задолжителни 3до костими освен кациги, во основа кацига кај нив го заштитува и лицето, што ретко е потреба за велосипедисти, но со тоа новите е-велосипеди чинам и тие би требало законски да се обврзани на затворена или бар рагби кацига ... постари пешаци исто од муабетов би виделе аир, особено ризични групи како слепи или инвалиди, но нели ќе чекаат држава да ги субвенционира, та аирот ќе ги фтаса насон ... |
||
![]() |
||
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
|
антишок пластикава е навистина уникатна, прашање е само колку е еколошки токму за да сестрано стане норма! чим автоиндустријата ја есапи за озбилно сигурно и ќе стане ефтина ко седостапна, во кој случај мислам идеално ќе биде ако во градежништво заштитни мрежи се користат вака по градежни плацеви, но добредојдена ќе биде и како тензилна покривка за тенди или павиљони веројатносамо плетена жица со д3о да пластифицираат па ќе има особен безбедносен ефект ... уште да ја направат прозирна за и стаклата да имаат ваква флексибилност ... тензилна архитектура - http://www.build.mk/Forum/forum_posts.asp?TID=481&PID=47665#47665
|
||
![]() |
||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|
чунки знаете што е Сипорекс [1] материјал кој на прва кога ќе се читне вики страната вели не е особен гајрет [2] дури и самиот позитивно гледав нанего [3][3][3] евентуално за надворешен оџак да се тамани [3] но еве според абериве понадвор се испоставува бил екстра ризик за подома!, хм колку од то 100-те спортски сали груевци што ги кренаа се заѕидани вака!?, ајт бар не се таваниците такви!, а ко странични ѕидои веројатно може да се осигурат дополнително?, хм може современиве верзии кајнас познати под марката ytong се посаглам!? но и класичниот бетон не е трајно чаре, и не само заради ризикот од рѓосување на арматурата, туку и самата изведба на набивање во шалонгот при што штом не е добро извибриран или набиен јасно не фаќа воедначено при што се јавуваат мевови, а што посекако влијае на статиката, сепак човечката грешка се решава преку саглам надзор, кој за жал кајнас проаѓа еднаш дневно на градилиште, додека порано самиот палир е воедно и надзор, сега пак знаејќи дека битна е позицијата сигурно кога ќе се појави мев работниците имаат време да го замачкаат при рашалување, оди ти руши цела плоча и пак шалувај и леј, зато секогаш осигурувајте саглам надзор! можеби во однос квалитетот ќе вадат натака поефективни адитиви, а скоро некој извадил интересен спин виа талог од кафе, а ќе имате и бонус ако ви прикладат рециклирана пластика како гранулација [4] но камо да имате на лагер и фероцементен избор а со базaлтна арматура [5] Edited by Max - 19-May-2024 at 00:35 |
||
![]() |
||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 345 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |