Клучка Континентал
Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Градска инфраструктура
Forum Discription: Улици, булевари, сигнализација, јавен превоз...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=34
Printed Date: 01-May-2025 at 02:35
Topic: Клучка Континентал
Posted By: pbanks
Subject: Клучка Континентал
Date Posted: 20-Sep-2007 at 02:09
ИНТЕНЗИВНО СЕ РАБОТИ НА ИЗГРАДБА НА КЛУЧКАТА КАЈ КОНТИНЕНТАЛ
|
|
 Градежните работи, од првата фаза на изградбата, на натпатникот од клучката кај Континентал, се во полн замав и се одвиваат на сите фронтови предвидени со проектот.
Урнат е поголемиот дел од насипот на булеварот Александар Македонски и се поставуваат контурите на новиот насип за натпатникот, а пробиен е и поголемиот дел од новата сообраќајница. Деновиве се очекува да заврши ископот на земјиштето и да започне изградбата на темелите на натпатникот.
Со пробивањето на новата сообраќа  јница, на која ќе се одвива сообраќајот во насока кон Автокоманда, истовремено се копа и канал за поставување нова атмосферска канализација, со профил од 300 мм, во должина од 700 метри. Градот му издаде налог на ЈП “Водовод и канализација“, додека се одвиваат работите на изградбата на атмосферската канализација, да изврши целосно чистење  на постојната атмосферска мрежа на булеварот. Со тоа, по завршувањето на изградбата на клучката, новопоставената атмосферска мрежа и постојната мрежа ќе претставуваат функционален систем кој ефикасно ќе се справува со атмосферските води.
Истовремено се работи и на поставувањето на темелите за изградба на сообраќајницата, која ќе го поврзува булеварот со натпатникот, како и поместувањето на улицата Петре Горгиев, која води кон бараките на општина Гази Баба. При поместувањето на улицата градежниците се соочуваат со неповолната структура на материјалот кој треба да се отстрани за да се помести оваа улица.
Покрај улицата, досега се поместени каблите за ПТТ, а во текот на изведбата на проектот ќе се дислоцираат и 35 киловолтниот кабел за електро-снабдување, цевка за водоснабдување с  о профил од 300 мм, инсталациите од уличното осветлување и постојната фекалата мрежа која се наоѓа на градилиштето.
Град Скопје досега изгради две нови шахти, а до крајот ќе бидат изградени сите останати, со што ќе се овозможи полесен пристап до инфраструктурата на која ќе треба да се интервенира. Значи, со изградбата на клучката ќе се уреди и подземната инфраструктура на овој простор.
Побарано е од ЈП “Паркови и зеленило“ да изработи проект за хортикултурно уредување на просторот, по завршувањето на изградбата на клучката.
Град Скопје е инвеститор на проектот за изградба на клучката, а работите ги изведува ГП“Пелагонија“, додека атмосферската канализација ја поставува Козјак-Куманово. |
|
Replies:
Posted By: pbanks
Date Posted: 21-Oct-2007 at 23:48
Originally posted by Утрински Весник
Привршува изградбата на основата на натпаникот на клучката „Континентал“
За десетина дена ќе започне изградбата на новата канализациска мрежа На клучката „Континентал“ привршуваат бетонските работи на основата на натпатникот, а за десетина дена се очекува да започне и изградбата на новата фекална и атмосферска канализација. Градските власти информираат дека досегашните работи на терен се изведуваат според утврдениот план и динамика. „Доколку се продолжи со истото темпо, очекуваме до крајот на годинава за сообраќај да биде оспособена лентата од Автокоманда кон Бит-пазар. Сето тоа првенствено ќе зависи од временските прилики и изведувачот, бидејќи Градот својата обврска, што се однесува до финансиите, ја има намирено“, велат од градското Одделение за односи со јавноста. Оттаму информираат дека екипите на ЈП „Паркови и зеленило“ подготвуваат проект за хортикултурно уредување на просторот. Градските власти велат дека на терен одамна се веќе надминати проблемите кои настануваа поради изменетиот начин на сообраќај, а кој беше неопходен заради градежните активности. Според проектот, клучката ќе биде комбинација од денивелиран патен јазол, познат како систем „труба“ и ротонда на местото на вкрстувањето на улицата „Беласица“ со булеварот „Александар Македонски“. Процената на стручните лица е дека клучката е единственото решение за намалување на сообраќајниот метеж во тој дел на градот. Целиот проект чини 2,3 милиони евра, средства предвидени од годинешниот буџет. (Дс.Т.) |
Извор: http://217.16.95.25/?ItemID=76C06885834422438E3FB59087FD0881 - Утрински Весник
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 22-Oct-2007 at 01:05
Процената на стручните лица е дека клучката е единственото решение за намалување на сообраќајниот метеж во тој дел на градот. |
Е да, клучка... Ама каква клучка... 
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 07-Nov-2007 at 01:56
Си викам да ги присобереме материјалите што ги имаме на едно место. Првите 6 слички се од презентацијата на град Скопје при почетокот на изградбата. Седмата е моја скица врз основа на тие слики.
Се на се ова е катастрофално лоша клучка. Клучка на таа локација е потребна, тоа не е спорно. Ама оваа бедна импровизација која ја замислија е многу лошо решение. Накратко, тоа е клучка со бројни недостатоци, која веднаш ќе предизвика доста проблеми, а од друга страна ќе ја попречува реализацијата на ГУП-от во врска со бул. Крушевска Република. Значи кога ќе дојде време за изградба на Крушевска (не може да трпи уште долго одлагање), оваа клучка ќе треба да се руши. Речиси три милиони евра фрлени во ветар, плус трошоци за рушење и плус повторното враќање во првобитна ситуација како што беше направен насипот, веќе испланиран за спојување на Крушевска.
Тоа што со таква леснотија го игнорираат ГУП-от е приказна сама за себе... 
http://imageshack.us">
http://imageshack.us">
http://imageshack.us">
http://imageshack.us">
http://imageshack.us">
http://imageshack.us">
http://imageshack.us">
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 07-Nov-2007 at 02:02
Еве едно мое решение, кое се справува со сите проблеми на тоа место. Не дека јас сум генијалец, туку овие во градот којзнае што математика имаат... Ама каква и да е, не ја бива...
Ова решение би било поскапо (не многу), и би барало малку повеќе површина (претпоставувам ги мрзи да се замараат со експропријација или нешто слично). Ама со вака изведена клучка, би добиле добро и трајно решение, кое пред се нема да ја блокира многу поважната Крушевска. Ги елиминира проблемите што произлегуваат од импровизацијата што се гради, а не ствара нови проблеми.
(За оние што не се запознаени, на вторава скица го имам зацртано и Бул. Крушевска Република, исто како што е во ГУП-от. Тоа е оној коридор одбележан со зелено, што доаѓа од долу и се спојува со постоечкиот Бул. Александар Македонски. Десно, одбележана со жолто е клучката Континентал каква што јас предлагам.)
Можеби еден убав ден таму ситуацијата навистина ќе изгледа вака: (во меѓувреме ќе ги трплиме последиците од „креативноста“ на градските власти)
http://imageshack.us">
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 07-Nov-2007 at 22:14
vo sekoj slucaj ova treba da se dokumentira so sliki... momentalno e vo interesna faza na izgradba. Valjda vikendov kje stignam da straknam nesto.
KOga sum kaj slikanje ako nekoj proagja tamu bi bilo pozelno da napravime novi fotki od sportskata sala. Ogradata e trgnata a i izramnet e prostorot okolu salata koj se sprema za pravenje parking.
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 10-Nov-2007 at 14:19
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 14-Nov-2007 at 14:33
http://vest.com.mk/default.asp?id=143451&idg=7&idb=2221&rubrika=Skopje - http://vest.com.mk/default.asp?id=143451&idg=7&idb=2221&rubrika=Skopje
АЛАРОВА ГО УЦЕНУВА КОСТОВСКИ ЗА СООБРАЌАЈНИЦАТА КАЈ "КОНТИНЕНТАЛ"
Ако сакаш клучка, дај стокатници
Градоначалникот
Трифун Костовски вели дека за да добие согласност од Центар за изградба
на клучката кај "Континентал", Аларова му барала да го смени ГУП и да
ги предвиди стокатниците со кои тој не се согласува
Клучката кај хотелот "Континентал" градските власти ја градат на диво,
бидејќи не добиле одобрение за градба од Општина Центар. Изградбата на
оваа сообраќајница почна во септември, а од Градот велат дека биле
принудени да почнат со работа без согласност од Центар. Скопскиот
градоначалник Трифун Костовски вели дека за да добие согласност од
Центар, градоначалничката Виолета Аларова му барала противуслуга,
односно барала градоначалникот да дозволи спроти хотелот "Холидеј ин"да
се градат стокатници и заради нив да направи измена на Генералниот
урбанистички план.
"Работата на клучката ја почнавме без согласност од Општина Центар. Тоа
е така затоа што е поврзано, да не речам, со една дебела бирократија,
која наместо да помага во решавањето на овие работи, максимално ги
отежнува. Тоа е системот. Знаеш, јас ќе ти дадам, ама и ти мора да ми
вратиш. Што бара Аларова за возврат? Па ги бара стокатниците да и ги
дадам. Но, јас со тоа не можам да се согласам. Дадовме негативен
одговор на измените на ДУП 'Голем ринг' и во него дадовме 15 причини
поради кои не се согласуваме со предлогот во центарот да се градат
стокатници", вели Костовски.
Општина Центар ги негираше обвинувањата од градоначалникот Костовски.
Од таму велат дека не издале одобрение за изградба на клучката кај
"Континентал", бидејќи таа не е предвидена во ГУП-от.
"Не се работи за реваншизам, туку затоа што во ГУП, кој е донесен во
2002 година, не е предвидена сообраќајна инсталација во вид на клучка
во населбата Крњево во близина на улица Беласица за вклучување во
сообраќај на булевар Александар Македонски. Со ГУП-от е предвидено
вклучувањето на булевар Александар Македонски да оди преку
неизградениот булевар Крушевска Република и од тие причини не е дадено
одобрение за градба. Општина Центар ја очекува долгонајавуваната измена
на ГУП-от, каде ќе биде ревидирано и решението за булевар Крушевска
Република, што е приоритет во нашите барања за измени на планот", велат
од Општина Центар. (Е.А.) |
Клучкава е дивоградба. И да се надеваме дека и ќе остане дивоградба, а не да ги пролагодуваме ГУП-овите и ДУП-овите на разноразни дивоградби, па макар и биле од ваков ранг... Крушевска мора да се гради во не така далечна иднина, а клучкава тогаш ќе мора да се руши
Но и покрај сите очигледни причини зошто да не се дадат дозволи за клучката, општина центар избрала погрешна причина. Ама на градоначалникот сепак око не му трепнува и тој продолжува да си гради дивоградба... Па како да очекуваме обичните луѓе да градат регуларно кога првиот човек на градот се однесува вака...

|
Posted By: pbanks
Date Posted: 18-Nov-2007 at 23:36
да почнеме со евиденција на пробивање на роковите. Ме интересира како на оние од градилиштето на НЛБ Тутунска не им смета дождот 
Клучката ќе доцни најмалку еден месец
Изградбата
на клучката кај Континентал, ќе доцни најмалу еден месец. Според
надлежните во Градот причината се временските услови, но и
неодамнешните неколкудневни застои во работата од страна на градежното
претпријатие Пелагонија. Од Градот додаваат дека поради дождливото
време градежните работи во моментов се одвиваат со намалено темпо, а
доколку падне снег или, пак, температурите бидат под минус пет, можно е
и стопирање на работите.
- Дождот ги успорува земјените работи, но засега можат да се вршат
ископувања поврзани со темелите за носачите и потпорните ѕидови, како и
бетонирање.Сепак, се надеваме дека најдоцна до мај клучката ќе биде
пуштена во сообраќај, вели Мичо Поповски, од Град Скопје. Оттаму додаваат дека веќе нема никакви проблеми и со сообраќајот во овој дел од градот.
- Граѓаните се навикнаа на новиот сообраќаен режим и главно ги
користат алтернативните сообраќајници кон центарот на градот.
Единствено во шпицевите сообраќајот е успорен, но таква е ситуацијата
во целиот град, додава Поповски.
(Д.Т.) |
Извор: http://www.vecer.com.mk/?ItemID=2B6ACD3EB7BFAE45A40896956097147D - Вечер
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 19-Nov-2007 at 19:21
Originally posted by pbanks
да почнеме со евиденција на пробивање на роковите. Ме интересира како на оние од градилиштето на НЛБ Тутунска не им смета дождот 
|
Ова за дождот... Смешно е, ама и не е...
Инаку за роковите - па они ги пробија сите можни рокови уште пред да почнат да градат. Ја најавуваа клучкава буквално со години... Толку одавна што не можам точно да се сетам, ама мислам дека беше на почетокот на вториот мандат на Пенов. Еве и на Трифун му требаше скоро цел мандат за да почне со градба. А сето ова чекање и одлагање излезе за џабе, зашто ваква карикатура од клучка подобро воопшто да не правеа... Барем да се искористеа сите изминати години за на крај да добиевме добра, квалитетна клучка...
|
Posted By: La Linea
Date Posted: 16-Jan-2008 at 23:47
Кога веќе ќе ти ја извадат од нос, и не е толку возбудлива оваа вест. Ова требаше да биде готово уште минатиот септември мислам.
ПО ЗИМСКИОТ ОДМОР ГРАДЕЖНИТЕ РАБОТИ ПРОДОЛЖУВААТ
Клучката „Континентал“ готова до јуни
Со
ова сообраќајно решение и со веќе изградениот булевар Словенија, ќе се
растовари метежот на влезот во Скопје, во Чаир, но и на Бит-пазар и кај Судската палата

По еден месец застој, градежните работи на клучката
„Континентал“ продолжуваат. Од Градот велат дека работниците деновиве
ќе се вратат на терен. Клучката, од која се очекува да го растовари
сообраќајот во тој дел од градот, се очекува да биде предадена во
употреба до крајот на пролетта.
- Градежните работи на клучката
кај хотелот „Континентал“ беа во застој поради сезонските одмори што
градежните работници од „Пелагонија“ ги користат во овој период од
годината. Од денеска изградбата ќе продолжи според планот и динамиката
за изведба на овој голем инфраструктурен објект. Ако нема сериозни
проблеми со временските услови, Град Скопје очекува до крајот на оваа
пролет клучката да биде пуштена во употреба - велат во Одделението за
односи со јавноста.
Пред зимскиот одмор, во октомври минатата
година, работниците од „Пелагонија“ кратко престанаа со работа, поради
внатрешни проблеми со раководителите и нередовна исплата на плати. Од
Градот тогаш изјавија дека тие проблеми не се нивни и ако градежното
претпријатие доцни со изградбата и не го почитува рокот за завршување
на клучката, ќе плаќа казни. Дури најавија и дека ќе распишат нов
конкурс за изведувач ако е потребно.
Овие неколку месеци, додека
траат градежните работи, булеварот Александар Македонски е делумно
затворен за сообраќај. Клучката „Континентал“ е сложен проект за
градење една голема раскрсница на две нивоа, на која сообраќајот ќе се
одвива без семафори и без застој. Со ова сообраќајно решение, но и со
булеварот Словенија, кој беше пуштен неодамна, се очекува да се реши
хаосот на влезот во Скопје, во Чаир, но и на Бит-пазар и кај Судската
палата.
Проектот предвидува од страната на ридот Гази Баба да се
градат ленти за вклучување и за исклучување на возилата, како и
подземен премин, со кој клучката ќе добие форма на труба. Кај хотелот и
кај Скопското сајмиште ќе се гради кружен тек за возилата и коловозни
ленти за вклучување и за исклучување од булеварот Александар
Македонски. Целта на изградбата на оваа клучка е да се овозможи
директно поврзување на населбата Автокоманда со новиот мост на реката
Вардар кај Транспортниот центар, а оттаму и со центарот на Скопје. Со
ова сообраќајно решение ќе се избегнат надвозникот кај Бит-пазар и
булеварот Крсте Петков Мисирков. Исто така, меѓуградските автобуси што
доаѓаат од кај Автокоманда ќе може директно да пристигаат на
меѓуградската автобуска станица.
Изградбата на клучката почна во јули минатата година. Според процените на Градот, инвестицијата е вредна три милиони евра.
Јорданка Ивановска |
Извор: http://www.dnevnik.com.mk/
------------- Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 17-Jan-2008 at 00:29
Малце офтопик: Абе како ги цртате тие зелените линии на улиците, на картите кај што давате предлози.
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 17-Jan-2008 at 00:34
Originally posted by lslcrew
Малце офтопик: Абе како ги цртате тие зелените линии на улиците, на картите кај што давате предлози.
|
Тоа е праено у фотошоп, али ако имаш предлог цртај го кај сакаш и како сакаш 
Битно дај предлози 
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 19-Jan-2008 at 19:39
Две лоши фотографии сликани во лет
1
 2

|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 20-Jan-2008 at 04:13
Се нервирам стално ко ќе помислам на клучкава 
Ах Трифун говедо дивоградителско 
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 22-Jan-2008 at 01:49
Клучката „Континентал“ ќе биде завршена во јуни

Изградбата на клучката „Континентал“ продолжи по паузата од
дваесетина дена во која оперативата на „Пелагонија“ не работеше. Според
надлежните во Градот, застојот е планиран и нема да се одрази на
предвидената динамика со која се гради. Засега се изведуваат
посложените активности под земја, каде што се' уште има опасност од
појавување подземни инсталации. Сепак, во Градот се надеваат дека по
минатогодишното обемно испитување на позициите на каблите на ЕСМ и на
„Македонски телекомуникации“, во текот на градбата нема да има
непредвидени застои од овој тип.
Моментно „Пелагонија“ работи
на ископување на темелите за носачите на клучката. Се работи и на
оформувањето на земјениот насип, за што на градежниците во прилог им
оди сувото време. Истовремено, со земјените работи на терен, во
фабриката „Карпош“, се изработуваат и бетонските елементи од горниот
дел на клучката. Тие ќе бидат монтирани дел по дел во втората фаза од
изградбата на објектот. По завршувањето на оваа фаза ќе следува
асфалтирањето и заокружувањето на инфраструктурата околу објектот.
Според плановите на градските власти, клучката „Континентал“ треба да
биде готова до јуни.
Според проектот, поврзувањето на
булеварот со улицата „Беласица“ ќе претставува комбинација од
денивелиран патен јазол, систем „труба“ и ротонда. Постојаниот
сообраќаен режим на булеварот ќе се задржи со тоа што ќе биде проширен
за една лента во насока Куманово – Бит-пазар за завртување лево, со
која автобусите ќе се упатуваат во правец на Транспортниот центар.
Улицата „Беласица“ ќе се дооформи и ќе има вкупно 4 коловозни ленти.
Една од лентите ќе обезбеди вртење лево и вклучување на булеварот во
правец кон Бит-пазар.
|
Posted By: Supervisor
Date Posted: 28-Jan-2008 at 23:13

Originally posted by Cloverstack
Еве едно мое решение, кое се справува со сите проблеми на тоа место. Не
дека јас сум генијалец, туку овие во градот којзнае што математика
имаат... Ама каква и да е, не ја бива...
Ова
решение би било поскапо (не многу), и би барало малку повеќе површина
(претпоставувам ги мрзи да се замараат со експропријација или нешто
слично). Ама со вака изведена клучка, би добиле добро и трајно решение,
кое пред се нема да ја блокира многу поважната Крушевска. Ги елиминира
проблемите што произлегуваат од импровизацијата што се гради, а не
ствара нови проблеми.
(За оние што не се запознаени, на вторава
скица го имам зацртано и Бул. Крушевска Република, исто како што е во
ГУП-от. Тоа е оној коридор одбележан со зелено, што доаѓа од долу и се
спојува со постоечкиот Бул. Александар Македонски. Десно, одбележана со
жолто е клучката Континентал каква што јас предлагам.)
Можеби еден убав ден таму ситуацијата навистина ќе изгледа вака: (во меѓувреме ќе ги трплиме последиците од „креативноста“ на градските власти)
http://imageshack.us/">
|
Јас како што знам Крушевска треба да поминува пред телевизија пред МВР тука со мост а не после телевизија, и со тоа ке има повеќе место да не бидат споени клучките и кај Континентал. За клучката кај Континентал веќе се изјаснив, можеше подобро да се изведе дали како детелина или дијамантска форма што беше и планирано али барем не ставија семафори 
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 28-Jan-2008 at 23:18
Originally posted by Junkie
Јас како што знам Крушевска треба да поминува пред телевизија пред МВР тука со мост а не после телевизија, и со тоа ке има повеќе место да не бидат споени клучките и кај Континентал. За клучката кај Континентал веќе се изјаснив, можеше подобро да се изведе дали како детелина или дијамантска форма што беше и планирано
|
За ова дефинитивно грешиш. Ете во ГУП-от јасно се гледа (дури и во тој малиот, ако го немаш уште симнато големиот) каде ќе поминува Крушевска Република. И тоа раздвојувањето на Северан Булевар (што сега го упропастија), било направено на времето како подготовка за клучката со крушевска.
На таа скицата сосема точно ја имам вцртано крушевска.
|
Posted By: Supervisor
Date Posted: 28-Jan-2008 at 23:28
Во тој случај клучката нема никогаш да се изгради, поради немање доволно простор, а и во гуп грешка е што крусевска нема да поминува пред телевизија туку после, па таму ставиле уште еден мост.. Не ми е јасно тоа стварно бидејки со ваквата поставеност само се комплицира сега тука три моста, и две клучки залепени...
------------- NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 28-Jan-2008 at 23:36
Не те разбирам баш околу мостовите... Ако е тоа што мислам дека викаш (таа другата улица од другата страна на МТВ), нема основа затоа што таа е локална улица, која оди по површина, за потребите на околниот сообраќај. Крушевска ќе биде денивелирана, на мост и ќе ја користи транзитен сообраќај и сообраќај на поголеми растојанија. Пристап до крушевска ионака ќе се има само на три места: - клучкава со северен булевар - слична таква клучка со јужен булевар - клучка со централната градска оска, кај народна банка
Исто не се слагам дека крушевска е лошо поставена. Во предвид треба да ја земеш целата нејзина траса, а не само овде. Јас мислам дека е оптимално поставена.
Исто така не се слагам дека сега нема никогаш нема да се изгради ради немање простор. Треба само да се урне неартикулираната клучка континентал (која ионака е дивоградба) и дел од маџир маало (кое и така цело треба да се руши).
Ваљда ќе дочекаме и ние способен градоначалник со правилна визија за градов...
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 28-Jan-2008 at 23:38
Originally posted by Cloverstack
Исто така не се слагам дека сега нема никогаш нема да се изгради ради немање простор. Треба само да се урне неартикулираната клучка континентал (која ионака е дивоградба) и дел од маџир маало (кое и така цело треба да се руши).
|
делов со рушењево ќе му се свиѓа на lslcrew 
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 28-Jan-2008 at 23:42
Друже, за клучката континентал за жал тоа е реалност. Голема штета е што се фрлаат скоро 3 милиони евра за такво лошо решение, ама ако остане клучката каква што е, пиши му крст на цел сообраќаен концепт на градот...

|
Posted By: Supervisor
Date Posted: 28-Jan-2008 at 23:50
Originally posted by Cloverstack
Не те разбирам баш околу мостовите... Ако е тоа што мислам дека викаш (таа другата улица од другата страна на МТВ), нема основа затоа што таа е локална улица, која оди по површина, за потребите на околниот сообраќај. Крушевска ќе биде денивелирана, на мост и ќе ја користи транзитен сообраќај и сообраќај на поголеми растојанија. Пристап до крушевска ионака ќе се има само на три места: - клучкава со северен булевар - слична таква клучка со јужен булевар - клучка со централната градска оска, кај народна банка
Исто не се слагам дека крушевска е лошо поставена. Во предвид треба да ја земеш целата нејзина траса, а не само овде. Јас мислам дека е оптимално поставена.
Исто така не се слагам дека сега нема никогаш нема да се изгради ради немање простор. Треба само да се урне неартикулираната клучка континентал (која ионака е дивоградба) и дел од маџир маало (кое и така цело треба да се руши).
Ваљда ќе дочекаме и ние способен градоначалник со правилна визија за градов...
|
знаци тоа и кажав нема основа тој мост таму пред телевизија, а и онака нема никогаш да се направи... Инаку Крушевска е оптимално поставена да али со клучката кај Континентал ке има проблем голем мислам пази тука ке има кружен тек и ке биде тешко да се постави, па можда ке се согласат да завршува крусевска до бул Гоце Делчев што можеби е и пореално него таму да се копа до Континентал...
------------- NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 28-Jan-2008 at 23:55
Originally posted by Junkie
знаци тоа и кажав нема основа тој мост таму пред телевизија, а и онака нема никогаш да се направи... Инаку Крушевска е оптимално поставена да али со клучката кај Континентал ке има проблем голем мислам пази тука ке има кружен тек и ке биде тешко да се постави, па можда ке се согласат да завршува крусевска до бул Гоце Делчев што можеби е и пореално него таму да се копа до Континентал... |
тоа е лоша варијанта. Крушевска треба да влече голем број транзитни возила кои би се истурале на семафорот кај Саем и потоа во квазиклучката на Трифун.
|
Posted By: mitatos
Date Posted: 28-Jan-2008 at 23:59
KVAZIKLUCKATA hahahah hahahaa
------------- "Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 29-Jan-2008 at 00:02
Originally posted by Junkie
знаци тоа и кажав нема основа тој мост таму пред телевизија, а и
онака нема никогаш да се направи... Инаку Крушевска е оптимално
поставена да али со клучката кај Континентал ке има проблем голем
мислам пази тука ке има кружен тек и ке биде тешко да се постави, па
можда ке се согласат да завршува крусевска до бул Гоце Делчев што
можеби е и пореално него таму да се копа до Континентал... |
Ама друже ти слабо читаш 
Не си ме разбрал добро изгледа...
1. Двата моста си имаат свои сосема различни улоги. Не се исклучуваат воопшто. 2. Нема пречка зошто „другиот мост“ никогаш не би се направил. 3. Обратно ги поставуваш работите околу крушевска. Не треба крушевска да ја прилагодуваме на клучката континентал, туку обратно. А за клучката континентал кажав - мора да се руши (ионака е дивоградба) 4. Ако крушевска завршува до булевар гоце делчев, тогаш ја губи целата своја логика и нема ни зошто да се гради (а со тоа пропаѓа и целиот сообраќаен концепт за Скопје). Крушевска е интегрален дел од еден комплетен сообраќаен модел со кој нема играње и импровизации. Имам впечаток дека не ја цениш доволно „тежината“ на урбаните автопати, кои имаат сосема друга функција и карактеристики него булеварите на пример.
Ај ти оставам 3-4 дена да го проучиш гуп-от и да прочиташ неколку тредови на форумов кои ги обработуваат овие теми, па после ќе збориме...

Се зезам 
Ама искрено ти препорачувам да прочиташ тоа што веќе е напишано на форумов од порано. Некои теми се веќе апсолвирани. Сигурно ќе дојдеш и до некои нови сознанија што ќе ти се корисни.
|
Posted By: Supervisor
Date Posted: 29-Jan-2008 at 00:09
go znam gup od prethodno, mislenjeto za krusevska delumno mi e razlicno nego gup, nema vrska..
------------- NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 29-Jan-2008 at 00:13

Ај на наредното собирање обавезно да дојдеш, пошто некои работи е стварно тешко да се објаснат и дискутираат по нет.

|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 29-Jan-2008 at 00:14
Мене па ми се свиќа клучката и милсма дека може крушевска од овде да почнува.
|
Posted By: Supervisor
Date Posted: 29-Jan-2008 at 00:18
Originally posted by Cloverstack

Ај на наредното собирање обавезно да дојдеш, пошто некои работи е стварно тешко да се објаснат и дискутираат по нет.

|
za kakvi raboti mislis ne te razbiram?
------------- NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 29-Jan-2008 at 00:30
Originally posted by lslcrew
Мене па ми се свиќа клучката и милсма дека може крушевска од овде да почнува.
|
Иако клучката е катастрофа гледана од технички аспект, твое право е да ти се свиѓа или не. Ама пак останува фактот дека крушевска не може да се поврзе ако клучката континентал се догради и остане во таква форма. Додуша можеби може да се изведе некое лудо решение, многу поскапо и повторно многу полошо од сообраќаен технички аспект, ама тоа е превење од готово вересија. Не знам зошто имаме тенденција од едноставни и ефтини работи да направиме толку многу компликации... дали е неспособност, дали е корупција, за мене останува мистерија
Originally posted by Junkie
za kakvi raboti mislis ne te razbiram? |
На пример за комплицирани објаснувања у 3D, и воопшто било каква комплицирана дискусија е тешко да се води по нет. Едноставно нема добра динамика, а има премногу недоразбирања...
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 29-Jan-2008 at 00:44
Клучката не смета за крушевска. Со мало оддалечување, на спојот на крушевска, од клучкта може со две денивелации да се спои крушевска.
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 29-Jan-2008 at 00:44
Posted By: Supervisor
Date Posted: 29-Jan-2008 at 00:48
Originally posted by lslcrew
Клучката не смета за крушевска. Со мало оддалечување, на спојот на крушевска, од клучкта може со две денивелации да се спои крушевска. |
смета смета од авион се гледа 
------------- NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 29-Jan-2008 at 00:59
Ај ке глеам да нацртам ендо кадро.
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 29-Jan-2008 at 01:26

еве овде со плаво се обележани денивалации или па вијадукти кои би се изградиле. Мислам дека вијадукти се подобра опција поради тоа што теренот од едната страна е повисок, од кај ридот, а башка за да се направи ова воопшто не би имало прекин у сообраќај, иако не е некој битен фактор во изградба. Ама не се сложувам дека клучката попречува на крушевска.
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 29-Jan-2008 at 02:27

Решениево би функционирало, тоа не е спорно 
Но сигурно е поскапо, а е инфериорно по перформансите (полоши радиуси и градиенти, а сепак поголемо кружење отколку во оргиналното решение).
Плус тоа ќе биде невозможно да се сврзе планираната сообраќајница нагоре према ПМФ, а ќе биде попроблематично и да се реши локалниот сообраќај во делот кај Гази Баба.
Затоа заклучокот ми останува дека со напуштање на веќе готовите сеопфатни решенија се прави од готово вересија. Сето тоа ради глупави импровизации како клучката на Трифун и ред други.
Во случајов испаѓа дека треба да ја обликуваме многу поважната клучка за крушевска околу оваа импровизирана клучка континентал. Редот на работите треба да е обратен - тогаш и клучката континентал не би била импровизација и дивоградба пред се.
BTW клучката што ја предлагаш се вика "semi-directional T" Морам да признаам дека добро си ја вклопил „трубата“ 
Сепак остануваат слабостите кои ги набројав и лично не би посакувал вакво решение...
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 29-Jan-2008 at 02:38
За уличката према пмф, ако е тоа малото жолтото кај вториот виадукт тогаш тоа е само обично приклучно и не е проблем да се помести, може и да е поискривено сепак не се работи за битна улица. А доколку се гради крушевска мисламдека ова решение највеќе одговара на новонастанатата ситуација.
Сега џабе е да глеаме кој што згрешил, него мораме да бараме решение, а решението мислам дека го има во претходниот пост. 
А имињата на раскрсниците ги знам повеќето, само неможам да најдам комплетен список, па ако го имаш прати го.
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 29-Jan-2008 at 02:45
Добро не се слагаме кое е подобро решение (меѓудругото не се слагам и со тоа како ја дискфалификува улицата накај ПМФ која треба да добие поголема важност), ама дефинитивно ти пружам рака за тоа што сепак најде теоретски „лек“ за клучка-трифун.
Сега прашање е дали нема да биде сепак поефтино (а во секој случај ќе биде сообраќајно подобро) да се урне и да се гради спрема добар, однапред готов план. Јас сум дефинитивно за ваква опција. Мрзам импровизации, поготово на места каде што се прават со сила - каде што имало можност за добро решение, ама сепак ги заплеткале работите ради х фактори, без оправдание што навистина држи...
А имињата на клучките (не се крстосници ), ги имам, али у глава 
Абе побарај по нет, денеска сигурно има доста сајтови каде што ќе можеш добро да се информираш... Имаше кога ја ги учев пред години, а камо ли сега 
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 29-Jan-2008 at 02:49
Еј ме мрзи сега да цртам, ама и таа ја имам у памет. Замисли ја едно 2 цм лево, веднаш покрај...., уствари ај утре фото ќе пуштам.
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 29-Jan-2008 at 03:02
Таа уличка воопшто и не мора да се прави поради тоа што може да се обезбеди влез кон уличката преку трубата со издвојување од трубата кон десно, а излез од уличката преку левиот крак на Т од предлогот, преку левата горна црвена линија.
А ако мора да се гради еве еден друг предлог, само што сега едниот вијадукт го продолжив, а тој љиљковиот дел би дошол на минимално пониски столбови од другите ради тоа што така налага теренот.

|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 29-Jan-2008 at 03:05

А зошто сето тоа, кога има поевтино и подобро решение. Плус тоа, таа улица (ќе има поважана функција и нема да е „уличка“) треба пред се да се надоврзува право, директно на ул. Беласица.
Во вториот предлог исто така ги имаш приближено излезот од трубата со влезот во новиот крак. Не дека е толку критично - простор има... ама сепак зошто би се задоволиле со добро решение, кога можеме да имаме одлично?
BTW Ми текнаа уште два проблеми со клучката на трифун:
1. Се отсекува подземниот пешачки премин со сообраќајница што ќе биде многу фреквентна и со самото тоа се губи многу од неговата смисла. 2. Како што стојат работите, обезбедува само еднонасочен пристап до хотел Континентал (освен ако не се поврзе со ERA city, ама којзнае како ќе се реши тоа... На крајот на краиштата ERA е приватен проект, кој сам ќе си ја гради мрежата... Дали ќе прифатат Континентал да се приклучи кај нив?)
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 29-Jan-2008 at 03:09
Кловер абе ја нешто приметив, ај те молам провери. Кога си ја цртал трубава си ја нацртал помала од што е. И тоа уличе што ти си го бележал жолто, према пмф, тоа е уствари тоа што го нацртав во последнава слика.
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 29-Jan-2008 at 03:28
За трубата не можам точно да проценам од оние бедни рендери, ама горе доле таа е... Ако сум ја напраил помала, тогаш сум и прогледал низ прсти на клучкава затоа што таму има друг конфликт со тој субстандардниот влез/излез од северен булевар за гази баба (кој што генијалциве решиле да го остават, барем според рендерите )
А за уличката мислам дека грешиш. Уличка дефинитивно има кај што имам одбележано. Тоа кај што ти си го нацртал изгледа не е воопшто поврзано, мада не сум 100% сигурен...
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 29-Jan-2008 at 03:36
Еве, зборот прееска ми беше дека помеѓу влезот А и излезот В има катастрофален конфликт... Прашање е дали има цели 50 метри 

|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 29-Jan-2008 at 11:34
Јас друго ти викам. Зашто да постои воопшто излез Б кога може да се искористи трубата. Цело уличе немора да постои.
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 29-Jan-2008 at 14:14
Па на рендерите го има и треба нив да ги прашаш зошто го оставиле.
Веројатно за да им остават пристап на локалните жители, затоа што
трубата не е (и не може да биде) споена со таа локалната уличка. Локалната уличка ќе си остане посебна...
Ама тој субстандардрн пристап е катастрофално лош и не смее да постои. И сега пак да се вратиме на овој план - тука и од газибаба е добро поврзана и со северен булевар и со центарот на градот:

Самата клучка Континентал не би била баш идеално функционална, но би
функционирала задоволително. Нормално со изградба на Крушевска,
сообраќајот на клучката Континентал значително би опаднал, така да
долгорочно би имале одлично решение.
Според оваа верзија, не би имало никакви интерванции врз Северан
Булевар. Беласица би го премостувала со надвозник, што значи дека косините треба да почнат доста пред
самиот надвозник (Северен Булевар во правец спрема Бит-Пазар е доста
високо). Oва би овозможило две важни придобивки:
1. Кружните текови би биле делумно „над ниво“ со што би овозможиле
слободни пешачки комуникации (ова би ја зачувало и функционалноста на
подземниот пешачки премин). Дури и пристапот кон скривниците не би бил
нарушен.
2. Продолжението на Беласица што ќе се искачува по ридот веќе би почнувало доста повисоко и би можело да се реши подобро.
Горе-доле тоа е тоа. Некои точки можат да се поместат неколку метри навака или натака, ама концептот е тој.
Инаку на мапата имам додадено два потенцијални приклучока кои ми изгледаат како многу потребни:
А) Тоа е улица што би била директна врска со саемот и со хотелот.
Б) Тоа е улица што би обезбедувала директна комуникација на делот накај Крњево.
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 29-Jan-2008 at 14:23
Добро очигледно не се слагаме за клучкава. Ама тоа е тоа. На овој план тука кружните токови се многу наццкани, а башка и кружен ток не дава некое добро решение. Јас сепак стојам на ставот дека клучката дава добар пристап на межуградска и на саем, а не пречи на крушевска. А ако некогаш се прави крушевска мислам дека по мојот план ќе се уклопи многу добро, а башка и супер изглед ќе има една ваква огромна раскрсница.
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 29-Jan-2008 at 14:26
Originally posted by lslcrew
Добро очигледно не се слагаме за клучкава. Ама тоа е тоа. На овој план тука кружните токови се многу наццкани, а башка и кружен ток не дава некое добро решение. Јас сепак стојам на ставот дека клучката дава добар пристап на межуградска и на саем, а не пречи на крушевска. А ако некогаш се прави крушевска мислам дека по мојот план ќе се уклопи многу добро, а башка и супер изглед ќе има една ваква огромна раскрсница.
|
Мене ми е тоа утехата. Обожавам огромни раскрсници. Ради опструкциите што ги прави клучката Континентал веројатно Крушевска ќе мора да се реши со некое робусно решение за да биде како што треба.
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 29-Jan-2008 at 14:37
@ lslcrew
Тоа што не се слагаме, барем за некои работи мислам дека највеќе произлегува затоа што не земаш во предвид одредени факти, ваљда реди слаба комуникација преку нет не можеме добро да се разбереме...
А кружни текови и јас не сакам баш многу, ама во случајов бројот и карактеристиките на улиците што се спојуваат таму тоа го бараат.
Originally posted by pbanks
Мене ми е тоа утехата. Обожавам огромни раскрсници.
Ради опструкциите што ги прави клучката Континентал веројатно Крушевска
ќе мора да се реши со некое робусно решение за да биде како што треба.
|
Не знам дали ќе изгледа поимпресивно, ама тоа робустно решение секако ќе биде поскапо а сепак полошо.
Мене лично па повеќе ми се свиѓа поедноставново решение - баш ми е некако елегантно. Ама тоа воопшто не е битно. Зборуваме за клучка, каде критериуми треба да бидат цената и перформансите, а не нашите субјективни мислења за тоа која е „поубава“
|
Posted By: Supervisor
Date Posted: 29-Jan-2008 at 14:49
Решението е добро али прашање е дали ке се нафатат на ваков проект од причините кои ги наведе Cloverstuck...
pbanks ке може мало појаснување ви пратив порака па ако може да добијам одговор...
------------- NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 29-Jan-2008 at 14:56
Originally posted by Junkie
Решението е добро али прашање е дали ке се нафатат на ваков проект од причините кои ги наведе Cloverstuck...
pbanks ке може мало појаснување ви пратив порака па ако може да добијам одговор... |
Одговорив 
Originally posted by Cloverstack
Зборуваме за клучка, каде
критериуми треба да бидат цената и перформансите, а не нашите
субјективни мислења за тоа која е „поубава“
|
затоа реков дека тоа ми е само утеха 
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 30-Jan-2008 at 23:11
СО ЗАДОЦНУВАЊЕ ОД ТРИ МЕСЕЦИ
Клучката кај Континентал ќе финишира во јуни
Иако беше
најавено дека нејзината изградба треба да заврши до март, поради
проблемите со подземната инсталација и временските услови, работите се
пролонгирани за три месеци
Сообраќајната
клучка на две нивоа кај хотелот Континентал ќе биде целосно завршена во
јуни годинава. Иако беше најавено дека нејзината изградба треба да
заврши до март, поради проблемите со подземната инсталација и
временските услови, работите се пролонгирани за три месеци. Според
надлежните, во моментот се работи најтешката фаза од проектот, односно
изградба на подвозникот кој ќе биде завршен до мај, а до тогаш и
сообраќајот на овој дел од булеварот Александар Македонски ќе се одвива
по една лента.
-Бидејќи временските услови се поволни, се работи под полн капацитет
на подвозникот. Завршени се темелите, а избетонирани се крајните и
средните столбови. Следната работа е да се постави скеле за горниот
строј односно за армирано-бетонски елементи што ќе се прават во
фабриката Карпош, а ќе бидат донесени и монтирани тука. Доколку
дозволат временските услови ќе се изведуваат и насипи на приклучните
правци, а во завршна фаза е и потпорниот ѕид во должина од 240 метри,
објаснува Коста Зекмановски, главниот надзорник на објектот од Град
Скопје.
Во мај, по изградбата на подвозникот, ќе започне и третата фаза која
според Зекмановски е многу полесна, а се работи за изградба на кружниот
тек, што треба да биде завршен за краток период. Тогаш на булеварот
Александар Македонски, повторно ќе биде сменет режимот на сообраќај во
согласност со градежните работи на теренот. Инаку, со новата
клучка ќе се растеретат сообраќајните метежи што се создаваат во правец
на Бит Пазар и Пластичарската улица, а ќе се овозможи и директно
поврзување со мостот кај Транспортниот центар.
Со понуденото решение на гостите кои сакаат да дојдат до хотелот
Континентал им се овозможува користење на подвозникот и директен влез
кон хотелот преку кружниот тек, а исто така и за користење на влезот
кон Саемот. Со ова решение од хотелот Континентал и Скопскиот Саем ќе
се овозможи возачите да се движат кон центарот на градот и
Транспортниот центар. Клучката ќе овозможи и излез кон западниот дел на
градот, без поминување преку Бит Пазар и булеварот Никола Карев. Сите
возила кои доаѓаат од Чаир кон Автокоманда ќе се движат по долната
коловозна лента, а со клучката ќе постојат две коловозни ленти, една за
непречено движење кон излезот на градот кон Автокоманда, а друга преку
која ќе може да се користи кружниот тек на клучката кај хотелот
Континентал за да можат да се вратат назад кон Чаир и булеварот Никола
Карев.
Даниела ТРАЈКОВСКА |
Извор: http://www.vecer.com.mk/?ItemID=7BA3F6DF59CE924D9B864BDD075AFF8E - Вечер
|
Posted By: Supervisor
Date Posted: 30-Jan-2008 at 23:17
Се знаеше дека ќе има задоцнување, меѓутоа можеби добро е што нема да биде подолго од 3 месеци. Инаку малце чудно ми е зошто се вели клучка на две нивоа, малце нејасно ми е ова. И да се надеваме дека кружниот тек ќе биде завршен за еден месец.
------------- NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 30-Jan-2008 at 23:22
Иако беше
најавено дека нејзината изградба треба да заврши до март, поради
проблемите со подземната инсталација и временските услови, работите се
пролонгирани за три месеци |
Како бе стално кога се работи за јавен проект, ова обавезно се дешава? Кога некој приватник гради турбо, он нема проблеми со време и со инсталации?!? Времето и инсталациите ги мразат нашите градски власти???
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 30-Jan-2008 at 23:24
Originally posted by Junkie
Инаку малце чудно ми е зошто се вели клучка на две нивоа, малце нејасно ми е ова. И да се надеваме дека кружниот тек ќе биде завршен за еден месец. |
Па навистина е на две. Едното ниво е северен булевар, а другото ниво е подвозникот што поминува испод и треба да ја спојува трубата со кружниот тек.
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 20-Feb-2008 at 14:56
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 20-Feb-2008 at 15:43

Добар агол 
Ти си бил у Континентал или ја ископа од нет?
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 20-Feb-2008 at 15:44

Ни едно ни друго. Од доушници 
|
Posted By: skywings
Date Posted: 20-Feb-2008 at 16:02
Дали се работи на клучката, или повторно има застој...  !!!! Веќе 10-тина дена кога поминувам од таму у 8 наутро ги нема работниците....не е ваљда дека почињаат со работа у 10, прво добро да се наспијат по дома
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 20-Feb-2008 at 16:09

тоа ќе да е. И јас секој ден проаѓам таму и има активност. Не неаква спектакуларна ама до летоска веројатно ќе ја биде.
|
Posted By: ProMKD
Date Posted: 02-Mar-2008 at 22:54
ГРАДЕЖНИЦИТЕ НА КЛУЧКАТА ЛУТИ
Робуваме пет месеци без плата
Работниците
на ГРО „Пелагонија“ што работат на клучката кај хотелот „Континентал“
ќе стапат во штрајк ако следната недела не им се исплатат заостанатите
плати за изминатите пет месеци. Тие бараат и зголемување на личните
доходи затоа што со пет илјади денари немаат за нормален живот. Исто
така, работниците велат дека има потреба од вработување помлади
работници што ќе ги заменат постарите. - Имам 63 години и не сум
способен да се качувам по скеле. Треба да ме пензионираат и на мое
место да дојде некој помлад - се жали еден од работниците. Тие се
огорчени и од односот на работодавците за редовноста на исплата на
платите. - Покрај тоа што не ни даваат плата веќе пет месеци, не ни ги
намируваат ниту придонесите, па немаме ни сини картони. Веќе 36 години
работам и не сакам никој да си поигрува со мене. Од платата од пет
илјади денари, три илјади давам за сметка за струја. Децата ми се
невработени. Се чувствувам како роб - вели еден од работниците.
Х.Б. |
http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=5&tabid=1&EditionID=1332&ArticleID=85967
|
Posted By: La Linea
Date Posted: 02-Mar-2008 at 22:58
Жалосно. Уште пожалосно е што ова садистичко однесување на работодавците се повторува втор пат
------------- Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
Posted By: La Linea
Date Posted: 18-Mar-2008 at 00:32
Се поставуваат носачите на клучката „Континентал“

Носачите се лијат во фабриката „Карпош“ и ќе се монтираат вкупно 32
Градежните екипи на „Пелагонија“ деновиве започнаа со монтирање на
бетонските преднапрегнати плочести носачи на клучката „Континентал“.
Носачите се лијат во фабриката „Карпош“. Во моментов има поставено 4
носачи, а треба да се монтираат вкупно 32. Ова е претпоследната фаза во
изградбата на подвозникот, по што ќе следува поставувањето на асфалтот,
тротоарите и заштитната ограда.
Според информациите од Градот
Скопје, потпорниот ѕид е веќе направен, а со завршување на подвозникот
ќе започне и подготовката на сообраќајниците кои ќе ја врзуваат
клучката со околните улици. Последна фаза од изградбата на овој
капитален објект ќе биде кружниот тек кај хотелот „Континентал“, чија
изведба ќе трае многу пократко од изградбата на подвозникот. Пред
почетокот на изведбата на кружниот тек, откако ќе се асфалтира
подвозникот, ќе се направи нов режим на сообраќајот, со што тој и
практично ќе почне да се користи. Од Градот најавуваат дека до крајот
на месецов ќе биде готова и споредната сообраќајница која ќе ја поврзе
општината Гази Баба со булеварот „Александар Македонски“.
На
објектот во моментов работат околу 80 работници на „Пелагонија“, а
атмосферската канализација ја изведува „Козјак“ од Куманово. Засега,
градските власти не сакаат да прогозираат термин за завршување на
објектот, за кој велат дека многу зависи од временските услови, но и од
условите во градот, како што се блокирање на улиците со протести и
слично. Сепак, се надеваат дека доколку не се јавата некои непредвидени
проблеми, клулката ќе биде завршена во предвидениот рок, во јуни
годинава. (С.Н.)
|
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=65B7FA9A2060164799C8144F5E42F0C4 - Utrinski
|
|
------------- Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 18-Mar-2008 at 00:35
Posted By: pbanks
Date Posted: 18-Mar-2008 at 00:35
Posted By: pbanks
Date Posted: 30-Mar-2008 at 14:32
1 Во правец накај Автокоманда
 2 Чудово полека добива форма
 3
 4

|
Posted By: vardar
Date Posted: 13-Apr-2008 at 15:03
Доцни изградбата на клучката „Континентал“

Во моментов во тек е втората фаза, се изведуваат подвозникот и приклучните сообраќајници
Клучката „Континентал“ ќе биде готова кон крајот на летото, иако според планот на градските власти требаше да биде завршена веќе во мај. Градоначалникот Трифун Костовски на вчерашната обиколка на градилиштето, заедно со градоначалникот на Гази Баба, Коце Трајановски, нагласи дека е незадоволен од динамиката на изградбата и дека ќе бара од изведувачот „Пелагонија“ да работи и за време на викендите. Костовски потенцира дека има разбирање за проблемите со кои се соочува градежното претпријатие, како и со објективните околности кои ја отежнуваат изградбата, но сепак, ќе бара да се испочитува новата динамика според која клучката треба во јули да биде подготвена за сообраќај.
За продолжување на градежните работи ќе биде неопходно и итно дислоцирање на привремените објекти во кои се сместени канцелариите на Црвен крст - Гази Баба, кои во моментов буквално се опколени со новите сообраќајници. За нив, градоначалникот вети дека Градот ќе плати привремено сместување под кирија, за да не се одолжува изградбата. Тој истакна дека Градот ја затворил финансиската конструкција за овој капитален објект, кој ќе чини меѓу 4 и 4,5 милиони евра.
Во моментов, во тек е втората фаза на изградбата на клучката, во која се изведува подвозникот и приклучните сообраќајници. Тоа е најдолгата и најтешката фаза од изградбата, која во моментов е 80 отсто завршена. Во третата фаза ќе се извадува кружниот тек, заради што ќе следува нов сообраќаен режим со затворање на улицата „Беласица“. Во последната фаза, во текот на август, ќе остане само да се изградат приклучните улици кон хотелот „Континентал“ и Скопски саем. (С.Н.)
http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=FB1BE61E46F7B948B6E12D4866029C0D - Utrinski
|
|
Posted By: vardar
Date Posted: 13-Apr-2008 at 15:13
Samo finansiskiov del e
pocnaa so
Целиот проект чини 2,3 милиони евра, средства предвидени од годинешниот буџет. |
pa......
Изградбата на клучката почна во јули минатата година. Според процените на Градот, инвестицијата е вредна три милиони евра. |
i sega.....
Тој истакна дека Градот ја затворил финансиската конструкција за овој капитален објект, кој ќе чини меѓу 4 и 4,5 милиони евра. |
Samo meseci do kraj i neznaat konecna cena?????? I nee 5-10.000 nego pola milion 
Svesen sum deka infrastrukturni zafati sekogash koshtaat poveke od predvidenoto ali 200% od pocetnata procenka e somnitelno.....
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 13-Apr-2008 at 17:41
Цената е навистина сомнително висока, особено кога ќе се земе во предвид дека се работи за само еден насип и за само едно денивелирано вкрстување. А не е ни само буџетот толку многу пробиен, ова не е ни прво пробивање на роковите. Значи Костовски & Co. остануваат доследни на себе - на лошото планирање се надоврза и лоша реализација на проектов!

|
Posted By: mitatos
Date Posted: 13-Apr-2008 at 18:12
skoro site drzavni proekti se vleckaat vaka, budzetot e somnitelen zatoa sto seuste ne utvrdile kolku ke ukradat , ne samo sto e losa realiacija ,od koga pocna ide na loso i poloso  se nadevam nekogas ke imame prav covek na vlast, za razlika od ovie 17 godini ,nitu eden, ama bas nitu eden ne go gledal interesot na graganite .. toa e toa
------------- "Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 07-May-2008 at 21:04
Posted By: vardar
Date Posted: 08-May-2008 at 08:12
Ова ептен се влече како што иде ни до август нема да го биде 
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 15-May-2008 at 23:09
За дваесетина дена нов режим на сообраќај кај клучката „Континентал“

За дваесетина дена ќе заврши првата фаза од изградбата на клучката
„Континентал“ по што ќе се изврши и пренасочување на сообраќајот,
информираат во Градот Скопје. Возилата ќе сообраќаат по новиот коловоз,
а ќе биде затворен делот од булеварот „Александар Македонски“ по кој
сега се вози, каде што ќе започнат градежни работи. Во меѓувреме, пред
промената на сообраќајниот режим, ќе биде урната бараката каде што беше
сместена општинската организација на Црвен крст - Гази Баба, а ќе
завршат и последните зафати на надвозникот.
Во Градот се
задоволни од новата динамика со која работи градежното претпријатие
„Пелагонија“ и прогнозираат дека ќе се запази рокот за завршување на
објектот. Пред завршувањето на првата фаза од изградбата, за која во
Градот велат дека е најтешка и претставува 80 проценти од клучката, ќе
се направат и жардиниерите од средишното зеленило, а околината на
клучката хортикултурно ја уредува „Паркови и зеленило“. Во моментов,
информираат градските власти, направено е и уличното осветление и
поставени канделабрите. Улицата што ја поврзува Општина Гази Баба сосе
булеварот е завршена и предадена во сообраќај.
„Во рамките на
проектот за изградба на клучката ’Континентал’ ќе бидат направени и два
дополнителни зафата, додека трае втората фаза од изградбата. Ќе се
санира подземниот премин од хотелот „Континентал“ кон општината, каде
што ќе биде поставена хидроизолација за да се спречи прокиснувањето.
Исто така, целосно ќе биде реконструиран коловозот на булеварот
’Александар Македонски’ - од клучката до семафорите во Автокоманда“,
информираат во Градот. (С.Н.) |
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=82F20D4DBD8A1A4B97F8A047992D8E11 - http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=82F20D4DBD8A1A4B97F8A047992D8E11
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 15-May-2008 at 23:20
Многу споро некако. Досега 10 пати требаше да виде. Ова може реално за месец дена да се направи, ако се сака. Ама ај битно нека се направи.
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 15-May-2008 at 23:21
Originally posted by lslcrew
Многу споро некако. Досега 10 пати требаше да виде. Ова може реално за месец дена да се направи, ако се сака. Ама ај битно нека се направи.
|
Битно му се гледа крајот. Да ја сефтосаме и тука секцијата со Готови проекти 
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-May-2008 at 23:30
Како оди работава, побргу јас ќе станам градоначалник него ли што ќе се доврши клучкава. У таков случај знаете дека ја рушам... Ма у секој случај би ја рушел - довршена, недовршена, не ми праи разлика!

|
Posted By: pbanks
Date Posted: 15-May-2008 at 23:35
Originally posted by Cloverstack
Како оди работава, побргу јас ќе станам градоначалник него ли што ќе се доврши клучкава. У таков случај знаете дека ја рушам... Ма у секој случај би ја рушел - довршена, недовршена, не ми праи разлика!

|
Мислам дека имаме перфектен човек тука на форумов да го земеш во кабинет како градежен инспектор кога рушењето е во прашање 
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-May-2008 at 23:37
Аууу не, лсл е прерадикален дури и за мој вкус
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 16-May-2008 at 00:12
Еееееј многу ми е криво што имам ваков впечаток оставено на форумов. Ако ништо друго барем тој збор радикален го мрзам. Ме потсеќа на патетичните радикали во србија./ Барем немојте со тој збор да ме опишувате !!! Инаку кога се работи за рушење, сум за!!! Ама за тоа што стварно треба да се руши, а не капитални објекти. Еднаш мислам дека установивме дака крушевсак може да се уклови и покрај клучката!!!
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 16-May-2008 at 00:40
Аман бе, ти би го срушил пола град, а баш на клучкава би и прогледал низ прсти 
Ок е, навистина покажа дека Крушевска може да се вклопи, ама со еден куп последици кои би произлегле ради тоа што Крушевска треба да се прилагодува на клучкава, а не обратно. А дури и да ја заборавиме Крушевска, оваа клучка е лоша и сама по себе - резултат на импровизаторско однесување и неквалитетно планирање.
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 29-May-2008 at 10:29
Надвозниците кај „Континентал“ го положија статичкиот тест
|
Успешно
беше тестирањето на статиката на новите надвозници што се градат во
рамките на клучката кај хотелот „Континентал“, кое се одржа вчераутро.
Два камиона натоварени со по 40 тони се поставуваа во најнеповолните
можни позиции на мостовите за да се утврди дали ќе се појават некакви
аномалии. Мерењата ги вршеа експерти од Градежниот факултет.
- Пробното оптоварување го изведовме рано наутро, затоа што
високите температури можат да влијаат врз точноста на податоците. Во
секој случај, ги добивме очекуваните резултати според проектот. Се
мереа деформитетите што би можеле да се јават при моменталното
оптоварување и растоварување на мостовите. Заклучокот беше дека штом
надвозниците го издржаа овој товар, ги исполнуваат условите за да се
користат во сообраќајот - рече Коста Зекмановски, главен надзор на
објектот од градската управа.
СЕ ГРАДИ НАЈТЕШКАТА
ФАЗА ОД ОБЈЕКТОТ
Клучката кај „Континентал“ е комплекс што, освен надвозници, ќе
содржи и подвозен пат во вид на труба, кружен тек пред Сајмиштето и
повеќе краци и пристапни улици. Според Зекмановски, се уште се гради
првата фаза од објектот, која е најтешка затоа што ги опфаќа
надвозниците и главните коловози. Тој очекува овие работи да завршат
идниот месец, по што ќе се пушти сообраќајот по новите коловози, а ќе
се прават кружниот тек и другите улички. Клучката би требало да биде
целосно готова во август.
- Временските услови се добри, па работите се изведуваат со
забрзано темпо. Се асфалтира постепено, парче по парче, за подготвените
коловози веднаш да се заштитат од атмосферски влијанија. Урната е
бараката што се наоѓаше северно од булеварот и со тоа се отстранети
сите пречки за изградбата. Ќе го искористиме периодот додека е затворен
сообраќајот за да го реконструираме целиот коловоз на булеварот
Александар Македонски од семафорите во Автокоманда до клучката, кој на
повеќе места е оштетен од тешки товарни возила - додава Зекмановски.
Изградбата на овој сообраќаен објект ја финансира градската
управа, а градежните работи ги изведува фирмата „Пелагонија“. Со него
ќе се обезбеди директен пристап на возилата во правец од Автокоманда
кон новиот мост кај Транспортниот центар и ќе може да се избегне
преоптоварениот булевар Крсте Мисирков кај Бит-пазар. Сложениот систем
од улички, краци и кружен тек ќе овозможи вклучување на возилата во
сите правци без семафори. |
http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=1021&ArticleID=55256
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 29-May-2008 at 13:16
ц ц ц, овие зборат како да се гради осмо светско чудо
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 29-May-2008 at 14:53
Можеби сте приметиле што се дешава на естекада во автокоманда кога ќе пројде камион?!
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 29-May-2008 at 14:54
Originally posted by lslcrew
Можеби сте приметиле што се дешава на естекада во автокоманда кога ќе пројде камион?!
|
што?
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 29-May-2008 at 14:57
Originally posted by pbanks
Originally posted by lslcrew
Можеби сте приметиле што се дешава на естекада во автокоманда кога ќе пројде камион?!
|
што?
|
Некогаш ако чекаш на семафор горе и се погоди некој камион да проаѓа или па повеќе камиони, може да се осетат добри тресења што се мерат по меркалиева скала.
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 29-May-2008 at 15:00

тоа не мора да значи ништо. Истите потреси можеш да ги осетиш и на мостот кај Народна банка. Мостовите не се прават крути инаку веднаш би дошло до лом. Гледај баш некој документарец за големине светски мостови таму најубаво можеш да го видиш тоа, таму има вибрации и придвижувања и по неколку метре лево десно.
|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 29-May-2008 at 15:25
Најнормална појава. Ненормална ситуација би било кога не би се осеќале вибрации.
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 29-May-2008 at 15:34
Слики од градилиште почнал да објавува и Град Скопје... Нормално треба да земете микроскоп за да ги видите
http://www.skopje.gov.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=286 - http://www.skopje.gov.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=286
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 29-May-2008 at 15:47
eeeeej, стари се сликиве бе, скопје.гов.мк оддамна ги има објавено сликиве. Малку си закаснил!
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 29-May-2008 at 17:02

сум изгубил надеж да барам нешто корисно таму затоа. ретко проверувам
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 29-May-2008 at 17:04
Originally posted by pbanks

сум изгубил надеж да барам нешто корисно таму затоа. ретко проверувам
|
И ја сум изгубил надеж, ама онака понекад ѕиркам кога нема што да се праи. Ѕирни го само форумот, има еден бугар со 2 поста и толку. А можеш и да ја ѕирнеш скопје.цом.мк, одкога нема апдејт. Како може да се дозволи некој да го користи домејнот.
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 14-Jun-2008 at 11:45
Оваа фаза е готова изгледа до крајот на месецов. Вчера видов дека го гребат асфалтот од затворениот дел на Александар Македонски и се спремаат за нов слој.
1
 2

|
Posted By: pbanks
Date Posted: 14-Jun-2008 at 11:47
Originally posted by lslcrew
И ја сум изгубил надеж, ама онака понекад ѕиркам кога нема што да се праи. Ѕирни го само форумот, има еден бугар со 2 поста и толку. А можеш и да ја ѕирнеш скопје.цом.мк, одкога нема апдејт. Како може да се дозволи некој да го користи домејнот.
|
Скопје.цом.мк е на Ултра ако не се лажам. Треба да се купи од нив ама не верувам дека се заинтересирани да го продаваат а и верувам дека не би го продале ефтино доколку се за.
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 07-Jul-2008 at 03:44
За десетина дена нов режим на сообраќај на клучката „Континентал“

Возилата ќе сообраќаат по новата лента, а делот од булеварот ќе се затвори
Изградбата на втората коловозна лента на клучката „Континентал“ ќе
започне за десетина дена откако ќе заврши поставувањето на
топлификационата мрежа под асфалтот. Екипи на „Топлификација“ вчера
започнаа да копаат за поврзување на магистралниот вод под
сообраќајницата за да се избегне повторното прекопување на улицата кога
ќе биде поставен конечниот слој асфалт. По завршувањето на
премостувањето на водот, градежното претпријатие „Пелагонија“ ќе ја
асфалтира улицата, која со нов сообраќаен режим ќе биде пуштена за
сообраќај.
Како што информираат во Градот Скопје, веднаш потоа
ќе се затвори делот од булеварот „Александар Македонски“, по кој
моментно сообраќаат возилата за да се направи втората лента од
клучката. Лентата ќе биде, исто така, издигната од постојното ниво и ќе
завршува во правец спроти „Скопски саем“. Градежните зафати во втората
фаза се пократки од првата, која всушност е 80 проценти од изградбата
на целата клучка. Во меѓувреме, „Паркови и зеленило“ започна и со
уредување на средишното зеленило на булеварот. Завршена е изградбата на
жардињерите кои ќе бидат засадени со садници, а на косините од клучката
ќе се засади трева и ниски дрвја. Направено е и уличното осветление и
поставени се канделабрите. Улицата која ја поврзува општината Гази Баба
со булеварот е завршена и пуштена во сообраќај.
„Со оглед на
динамиката со која се работи, се надеваме дека ќе се испочитува рокот
за изградба на клучката. Очекуваме таа да биде пуштена во сообраќај во
почетокот на септември“, велат во Градот. (С.Н.)
http://utrinski.com.mk/?ItemID=A22668BF9632D84A9BDC625553DE2992
|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 12-Jul-2008 at 00:05
СТАРТУВА ВТОРАТА ФАЗА ОД ГРАДЕЖНИТЕ РАБОТИ КАЈ Х.КОНТИНЕНТАЛ
На ред кругот на клучката
Првата
фаза, односно изградба на натпатник и приклучоци кон него се завршени.
Веќе од понеделник треба да започне изградбата на кругот на клучката,
како втора фаза, при што ќе биде воспоставен и нов режим на движење на
возилата
Првата
фаза, односно изградба на натпатник и приклучоци кон него се завршени,
а привршува и асфалтирање на коловозот. Веќе од понеделник треба да
започне изградбата на кругот на клучката, како втора фаза, при што ќе
биде воспоставен и нов режим на движење на возилата.
-Останува да се довршат фугите на натпатникот, а веќе деновиве ќе се
изврши и бележење на асфалтот. На потегот што е направен се врши и
хортикултурно уредување, како и поставување на ограда, бехатон плочки и
скали. Во моментот е доставено барање до сообраќајната полиција за нов
сообраќаен режим додека трае изградба на кругот-ротондата. Во оваа фаза
не очекуваме метежи и проблеми во движењето на возилата, граѓаните се
навикнаа, а со поставувањето на нова сигнализација брзо ќе се
прилагодат, велат во Градот. Во меѓувреме се дислоцирани и бараките во
кои беше сместен Црвениот крст. На ова место ќе биде направено паркче.
Од Градот додаваат дека при изградба на кружниот дел на клучката ќе се
затвори сообраќајот на Беласица, а во последната фаза ќе се градат
пристапните улици кон скопски саем и хотелот Континентал.
Инаку,
со новата клучка која е на две нивоа и чија изградба започна пред една
година, ќе се растерети сообраќајниот метеж во правец на Бит Пазар и
Пластичарската улица. Со понуденото решение на гостите кои сакаат да
дојдат до хотелот Континентал и Саемот им се овозможува користење на
подвозникот и директен влез преку кружниот тек. Клучката ќе овозможи и
излез кон западниот дел на градот, без поминување преку Бит Пазар и
булеварот Никола Карев. Во Градот сепак, не прецизираат кога ќе
заврши изградбата на клучката, бидејќи како што велат, можат да се
појават извесни проблеми со подземната инфраструктура.
Фото:Ѕ.Плавевски Даниела ТРАЈКОВСКА
http://vecer.com.mk/?ItemID=1B4916F0AA5A8940AEFEE731398D407B
|
Posted By: pbanks
Date Posted: 19-Jul-2008 at 20:21
Еве една обемна фото тура од денес 
1 Ова е целнтата што води кон центар но сликана во правец кон Автокоманда. Сонцето не ми беше наклонето па целата фотосесија е на опаку малку
 2 Сервисната уличка накај Гази Баба
 3
 4 Излезот кон Континентал
 5
 6
 7
 8
 9 Се враќаме назад
 10 Под надвозникот
 11
 12
 13 Излезот/влезот за сервисната уличка накај Гази Баба. Дефинитивно многу лошо решение како што веќе дискутиравме на база на рендерите. Фактички на влезот на булеварот за колите кои доаѓаат од Конитентал веднаш има излез кон уличкава и се создава (непотребно) опасна точка
 14
 15
 16
 17
 18
 19 Поставиа куќички за градба на кружниот тек
 20 Местото каде ќе се спојува правецот кон Автокоманда со постоечкиот булевар.
 21 Се гребе асфалтот на Александар Македонски скоро од раскрсницата Автокоманда па до клучката Континетал. Цел тој дел од булеварот ќе заличи
 22

|
Posted By: lslcrew
Date Posted: 19-Jul-2008 at 20:31
Има една работа што не ми се свиѓа клучкава. Островот требаше да биде комплетен долж целото свртување. На слика 6 се гледа како завршува.

|
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 19-Jul-2008 at 20:46
Originally posted by lslcrew
Има една работа што не ми се свиѓа клучкава.
| Ти завидувам, ја не можам да избројам колку многу работи не ми се свиѓаат кај клучкава  Забелешката ти е на место.
@ pbanks
Стварно мора да ти се симне капа, не само за клучкава туку денеска напраи update за више од пола град!
|
Posted By: zabegan
Date Posted: 20-Jul-2008 at 01:04
не знам зашто од клучкава се направи толкав неред, како нов автопат да градат а не клучка
------------- Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|