Print Page | Close Window

Вагони

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Железници
Forum Discription: Возен парк, инфраструктура, железнички станици...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=890
Printed Date: 27-Apr-2024 at 14:41


Topic: Вагони
Posted By: Danielbtmk
Subject: Вагони
Date Posted: 09-Apr-2010 at 13:27
МЖ располага со 35 патнички вагони, и тоа:

А

A 50 65 10-10 000-7
Патнички вагон од серија А UIC-Y произведен 1973 год. во ГОША - Смедеревска Паланка
non RIC, 1 класа, 10 купеа, максимална брзина 120 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=



Al

Al 51 65 19-10 001-5
Патнички вагон од серија А UIC-Y произведен 1965 год. во ГОША - Смедеревска Паланка. RIC, 1 класа, 9 купеа, максимална брзина 120 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=, вод за озвучување.


Alm

Alm 51 65 10-80 004-3
Патнички вагон од серија Аlm UIC-Z2 произведен 1989 год. во ГОША - Смедеревска Паланка
RIC, 1 класа, 10 купеа, максимална брзина 160 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=, вод за озвучување.


B

B 50 65 20-10 020-3
Патнички вагон од серија B UIC-Y произведен 1973 год. во ГОША - Смедеревска Паланка
non RIC, 2 класа, 10 купеа, максимална брзина 120 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=


Bl

Bl 50 65 20-10 002-1
Патнички вагон од серија Bl UIC-Y произведен 1965 год. во ГОША - Смедеревска Паланка
non RIC, 2 класа, 10 купеа, максимална брзина 120 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=, вод за озвучување.


Blm

51 65 21-80 002-4
Патнички вагон од серија Blm UIC-Z2 произведен 1991 год. во ГОША - Смедеревска Паланка
RIC, 2 класа, 11 купеа, максимална брзина 160 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=, вод за озвучување.



МЖ располага и со 17 Спални вагони :

WLB

51 65 70-80 004-0
Спален вагон од серија WLB UIC-Y произведен 1970 год. во ГОША - Смедеревска Паланка
non WL Pool, 1 класа, 10 купеа, 30 легла, максимална брзина 160 km/h, парно &1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=.


WLBll

51 65 71-80 001-5
Спален вагон од серија WLBll UIC-Y произведен 1980 год. во ГОША - Смедеревска Паланка
WL Pool, 1 класа, 11 купеа, 33 легла, максимална брзина 160 km/h, парно &1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=, озвучување.



МЖ располага и со 21 кушет вагони:

Bc

Bc 51 65 59-80 008-6
Кушет вагон од серија Bc UIC-Y произведен 1972 год. во ГОША - Смедеревска Паланка
RIC, 2 класа, 9 купеа, 54 легла, максимална брзина 160 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=


Bcll

Bcll 51 65 59-80 011-0
Кушет вагон од серија Bcll UIC-Y произведен 1984 год. во ГОША - Смедеревска Паланка
RIC, 2 класа, 9 купеа, 54 легла, максимална брзина 160 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=, озвучување.


Bclm

Bclm 51 65 50-80 003-6
Кушет вагон од серија Bclm UIC-Z2 произведен 1991 год. во ГОША - Смедеревска Паланка
RIC, 2 класа, 10 купеа, 60 легла, максимална брзина 160 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=, вод за озвучување.


Bcllm

Bcllm 51 65 50-80 004-4
Кушет вагон од серија Bcllm UIC-Z2 произведен 1991 год. во ГОША - Смедеревска Паланка
RIC, 2 класа, 10 купеа, 60 легла, максимална брзина 160 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=, озвучување.


Bcm

Bcm 51 65 59-40 005-1
Кушет вагон од серија Bcm UIC-Z2 произведен 1963 год. во ГОША - Смедеревска Паланка
RIC, 2 класа, 9 купеа, 54 легла, максимална брзина 140 km/h, парно & 1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=.



И исто така МЖ располага со 1 ресторан/бифе вагон :

ARm

Бифе вагон од серија ARm UIC-X произведен 19xx год. во ГОША - Смедеревска Паланка
RIC, 1 класа, максимална брзина 120 km/h, парно &1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=.




Replies:
Posted By: Vladimir P
Date Posted: 09-Apr-2010 at 13:46

Не си ја ставил сликата од А типот на патнички вагон

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: BOJAN
Date Posted: 11-Apr-2010 at 01:34
Еве неколку слики од Украинскиот производител на вагони "Krykovski Railway Car Building Works".

И поради тоа што купивме градски автобуси од Украина, а веќе е докажано дека бизнисот со оваа земја ни оди, може да купиме и по некој вагон од прикажаниве, кои се сигурно доста поевтини од западњачките.

За почеток:

Патнички вагон за седење со 63 седишта(бизнис, прва и втора класа), RIC, брзина од 160 км/ч, години на употреба на вагонот:30;









Спален вагон, 18 лежаи, RIC, 160 km/h, години на употреба на вагонот:28





Ресторан вагон, 36 седишта во ресторантот, RIC, 160 км/ч, години на употреба на вагонот:28




Спален вагон, 33 лежаи, RIC, 160 км/ч, години на употреба на вагонот: 40




За повеќе информации за техничките карактеристики на вагоните, еве и линк: http://www.kvsz.com/index.php?option=com_content&task=view&id=51&Itemid=62 - http://www.kvsz.com/index.php?option=com_content&task=view&id=51&Itemid=62 :

Не знам за вас публикуме, али ја би нарачал едно десетина вакви вагони со средства од Буџетот на Р.М., па ќе правиме старо-нов Плави возBig%20smile!




Posted By: my Macedonia
Date Posted: 11-Apr-2010 at 08:00
Previousideata ne e losa ama nemame nikoj od vladata vo forumov da ne slusaBig%20smile
Inace vagonite se ubavi i sigurno kako sto rece i ti  se poevtini.
Nekoja druga boja bi rekol.Ne bas bela (znaete vie kolku se valkaat vozovite kaj nas).
A prviot i tretiot vagon(1+3-ta slika) ^se perfekt za mkd. mislam nie ne mozeme da imame ICE.


Posted By: SkyBoy
Date Posted: 11-Apr-2010 at 14:09
Вчера вртејќи по каналите на ТВ случајно стасав до МТВ собраниски и седница на Влада, директен пренос. Не дека ме занима нешто посебно, ама успут фатив како Премиерот испрашуваше една девојчура за некакви патишта (за која подоцна ако не се лажам констатирав дека била директорка на Агенција за патишта-селективно слушање). Нејсе, низ муабетов Грујо го потпраша и Миле што е со вагоните кои се реновираат. Овој му врати, да 6 се тукушто реновирани во Колска Велес и очекуваат уште 6 да бидат реновирани. Неможело повеќе, толкав бил капацитетот на фабриката. Пак се вратија на девојчево кое со тешкотии склопуваше реченици, па морав да сменам.


Posted By: SJCF
Date Posted: 15-Apr-2010 at 23:24
Што е разликата меѓу спални вагони и кушет вагони?


Posted By: гитардемон
Date Posted: 16-Apr-2010 at 00:25
Sleeping cars outfitted with (generally) small bedrooms allow passengers to sleep through their night-time trips, while couchette cars provide more basic sleeping accommodation.

http://en.wikipedia.org/wiki/Railroad_car - http://en.wikipedia.org/wiki/Railroad_car



http://en.wikipedia.org/wiki/Sleeping_car - http://en.wikipedia.org/wiki/Sleeping_car VS http://en.wikipedia.org/wiki/Couchette_car - http://en.wikipedia.org/wiki/Couchette_car

-------------
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.


Posted By: zabegan
Date Posted: 16-Apr-2010 at 00:33
или во превод, во спален вагон имаш спална, а во кушет, рафт со душек Smile


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 19-Apr-2010 at 00:19
WTF?   2 кушет вагони во битола??


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 19-Apr-2010 at 13:09

Ова мора да е постара слика кога и ова се гледаше во Битола, тоа мора да е експресниот воз Битола - Љубљана со назив „ОХРИД“ негде пред 1991 год.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: BOJAN
Date Posted: 19-Apr-2010 at 14:29
... или пак евентуално да се расипал "у њиву" некој од возовите некаде меѓу Скопје и Битола, па од Скопје да морало да се "аранжира" ваква композицијаNuts.


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 22-Apr-2010 at 19:13
Овај вагон служи за превоз на машини, багери.... ???!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 22-Apr-2010 at 23:24


Ваљда за ова може да послужи секој плато вагон, или грешам?

Инаку сликите во првиот пост се од:
http://mz-transport.uuuq.com/Index.html - http://mz-transport.uuuq.com/Index.html
, сајт кој кој е дело и кој постои благодарение на на VladimirP  Cheers
Владимир, приметив некои од категориите во англиската верзија не работат, а и кај сликата на A 50 65 10-10 000-7 има некоја грешка, не се отвара поголемата.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 23-Apr-2010 at 08:38

Clov, благодарам за забелешката, поголемиот формат од вагонот A 50 65 10-10 000-7 е средена на сајтот



А за енглеската верзија ... е кога денот би бил уште за 24 часа подолг



Danielbtmk, Clov веќе одговори, со тоа да плато вагоните се разликуваат само по товарот (брутото) кое можат да го понесат.

Иначе ова од сликата е плато вагон од типот Rgs-z со носивост од 41 до 57 t.



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: mon
Date Posted: 16-May-2010 at 06:38
Originally posted by Vladimir P


Ова мора да е постара слика кога и ова се гледаше во Битола, тоа мора да е експресниот воз Битола - Љубљана со назив „ОХРИД“ негде пред 1991 год.
 Vladimir, Fotografijata na Danielbtmk nikako nemoze da bide napravena pred 1991
bidejci vo toa vreme bevme del na SFRJ odnosno JZ i boenjeto na vagonite ne bese kako na slikava.
Ova boenje vagonite go dobija posle megjunarodnoto priznavanje na Republika Makedonija i po registracijata na MZ kako poseben zeleznicki prevoznik.


-------------
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 16-May-2010 at 20:59
Пред 2-3 години е сликата. Не е од 1991 Big%20smile


Posted By: mon
Date Posted: 17-May-2010 at 09:12
Originally posted by Danielbtmk

Пред 2-3 години е сликата. Не е од 1991 Big%20smile
E toa e vece prifatlivo.Thumbs%20Up

-------------
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 23-May-2010 at 19:59
Мора да призаам сликава ми стана ноќна мора,

што воз со кушет вагони пред 2-3 години барал во Битола

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: mon
Date Posted: 24-May-2010 at 20:56
Originally posted by Danielbtmk


И исто така МЖ располага со 1 ресторан/бифе вагон :

ARm

Бифе вагон од серија ARm UIC-X произведен 19xx год. во ГОША - Смедеревска Паланка
RIC, 1 класа, максимална брзина 120 km/h, парно &1000V~17Hz & 1500V~50Hz & 1500V= & 3000V=.

 
Dali nekoj raspolaga so crtez/skica ili fotografija na vnatresnosta na ovoj vagon?
Dali nekoj moze ili ima sansi da ja fotografira vnatresnosta?


-------------
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 24-May-2010 at 22:51
Веќе го имаш МЖ ARm вагон бифе на http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=457&PID=49069 - http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=457&PID=49069

Но да го постираме и тука







Никаков технички цртежи за жал од него немам



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: mon
Date Posted: 26-May-2010 at 08:15
Blagodaram za fotografiite Vladimir.
Nekako mi e pologicno da se postirani ovde, ako e temata za vagoni. Smile


-------------
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net


Posted By: BOJAN
Date Posted: 27-May-2010 at 08:43
Овој бифе вагон сообраќаше на релација Скопје-Битола-Скопје со попладневниот воз од 14:30 часот до пред 3-4 месеци, но во моментов е повлечен во депо Лисиче и не сообраќа на ниту една релација во моментов.

Ако имаме среќа, можеби во летниот период ќе го пуштат повторно за да се разладуваме од летните горештини до БитолаCheers.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 27-May-2010 at 11:05
За жал го чека ревизија која треба да се направи, но дали е предвиден со планот или има поважни работи тоа ... !!!???

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 27-May-2010 at 12:09
Плавиот косовскиот вагон KZ B1Kn 5109 највероватно по ревизијата од 21-05-2010 е префарбан во новиот дизајн на Косовските железници.



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: BOJAN
Date Posted: 04-Jun-2010 at 19:09
Владимир, имаш ли фотографии од модернизираните кушет-вагони? Денес направив прошетка околу депото Лисиче и видов еден свежо обоен кушет-вагон.
Дали знаеш колку кушет-вагони се реконструирани и воопшто колку кушет и спални вагони во моментов се исправни за сообраќај?
Дали можеби има реконструиран и некој спален вагон?
Се надевам дека немам премногу прашањаLaugh.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 04-Jun-2010 at 22:51
Бојане, баш не би знаел точни информирмации да ти дам, но наскоро ќе имаш.   

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 17-Aug-2010 at 23:59
Ходникот во нашите вагони Дење / Ноќе  Shifty





П.С. има истурено вода на втората слика на подот



-------------


Posted By: mitatos
Date Posted: 18-Aug-2010 at 01:00
Баш ми е жал што не можевме и ние да си купиме такви слични на босанските вагони дефинитивно имаме потреба за патничкиот сообраќај по комодни вагони, а не ке беше лошо и 2-3 такви сиеменс возови =) сепак тоа е моја желба.. се надевам ке се реализира.

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 18-Aug-2010 at 10:37
@mitatos, се надевам дека во скора иднина ќе дојде ред и ние да купиме некој нов вагон или бар во Gredelj современо да ги обновиме.




А до тогаш свеста за чување на нашето да нарасне, гледајќи ја втората слика на Danielbtmk

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: mitatos
Date Posted: 18-Aug-2010 at 13:12
Јас не би отишол на поправка на старите, туку купување на нови вагони,тогаш претпоставувам  дека 10-20% да се покачи цената ке се зголеми и бројот на патници.

-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 18-Aug-2010 at 13:29
Без ралика дали би се одело со ново или репарирано или обете, прво треба да се застане на пат на секојдневните каменувања и други „игри“ по пругите.


Posted By: mitatos
Date Posted: 18-Aug-2010 at 13:36
Поставување на неколку камери во вагоните од надвор и од внатре би рекол дека ке го реши проблемот, и малку повеке ангажираност на полицијата.
Навистина ми се бендисаа тие вагоните што ги има набавено босанската железница,се надевам во иднина македонија ке наврати кон железницата и нејзината обнова и реконструкција.


-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: my Macedonia
Date Posted: 14-Sep-2010 at 19:26

se povekje mi interesira mkd zeleznici (opsto)

moze da dobijam povekje detali okolu ovie vagoni(kako se vikaat, kolku ima, dali se renovirat, kade vozat(pravec) , sliki itn....)..
 
http://www.youtube.com/watch?v=_lmbIB_YvaQ&feature=related - http://www.youtube.com/watch?v=_lmbIB_YvaQ&feature=related
 
http://www.youtube.com/watch?v=QaUpJwFNyo8&feature=related - http://www.youtube.com/watch?v=QaUpJwFNyo8&feature=related
 
 


-------------


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 14-Sep-2010 at 23:37


Не се вагони

Првите се електромоторни патнички гарнитури МЖ-412 (попознати како „Горбачов“). Бидејќи се електрични се обраќаат исклучиво долж коридорот 10. Ако не се лажам МЖ имале набавено 4 вакви, но од тоа што сум прочитал на форумов во употреба се само две, а и за една од тие две е прашање што се случува, чекаме инфо од Владимир.

Вторите се дизел-хидраулични патнички гарнитури МЖ-712 (попознати како „Шпанци“). Се обраќаат на релација Скопје-Кочани и Скопје-Кичево
Повторно, ако не се лажам, МЖ имале набавено солидна бројка вакви гарнитури (двоцифрена), но во моментов мислам дека се во употреба само 3 (ако грешам нека ме исправат поупатените).

За слики имаш колку сакаш, само пролистај по железничкиов субфорум


Posted By: BOJAN
Date Posted: 14-Sep-2010 at 23:53
Официјалните податоци би требало да се наведени во делов од форумот за возниот парк на МЖ или на страницата на Владимир за МЖ-Транспорт.

Од електромоторните гарнитури во моментов сообраќа единствено една со надеж дека втората ќе се поправи наскоро. Произведени се во Рижската фабрика за ЕМГ во СССР(оттаму и името Горбачов) во 1986 година, имаат преку 300 седишта и уште толку места за стоење. Максимална брзина им е 100 или 120 км/ч...

Дизелмоторните гарнитури се произведени во фабриката Макоса во Барселона, ми се чини во 1971 година, за ЖТП Скопје тогаш се купени вкупно 17 или 20 гарнитури, а во моментов сообраќаат само 2, со надеж таа бројка да се зголеми на 3 или 4 во брзо време. Имаат 156 седишта и уште стотина места за стоење, максимална брзина од 120 км/ч...

Кој може нека ме надополни...


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 15-Sep-2010 at 00:03
Еве 8 "Шпанци" на видеото, а незнам зошто само 3 сообраќаат по нашиве пруги. Можно е 5 да се расипани (од овие на сликите)?!
[tube]MsQxyiiOUaE[/tube]


-------------


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 15-Sep-2010 at 00:05
А еве ги и "Горбачов" електромоторните патнички гарнитури...(колку за информацијa)
[tube]pp8GVrvI6Jk[/tube]


-------------


Posted By: BOJAN
Date Posted: 15-Sep-2010 at 10:52
Грешка си, те збунило видеото.
Да имавме осум гарнитури ќе бевме на коњBig%20smile!

Еве го списокот на Макоси за коишто може да постои надеж некогаш да сообраќаат или веќе сообраќаат:
1. 712-105/106(во сообраќај не е веќе неколку години, расипана стои во депо Лисиче)
2. 712-103/104(гарнитурава веќе не е во сообраќај неколку месеци, мислам дека и настрада еден од моторите од камења накај Кичево)
3. 712-107/108(сообраќа со ноќниот и попладневниот воз за Кичево)
4. 712-101/102(пуштена во сообраќај пред неколку месеци, вози на двата пара возови кон Кочани)
5. 712-109/110(на модернизација во Колска-Велес, кога ќе излезе од таму никој не знае)


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 15-Sep-2010 at 16:30
Во нова нишка има за моторни гарнитури

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 15-Sep-2010 at 18:02
Значи како што разбрав шпанците се обележани со по 2 броја од двете страни т.е. на пример една моторна гарнитура на едната страна е 712-101 а на другата 712-102. Да си го поправам претходниот пост наместо 8 шпанци има 4 на видеото. Bonk

-------------


Posted By: lslcrew
Date Posted: 15-Sep-2010 at 18:14
Што ги викате шпанци цело време, каталонци се! LOL


Posted By: alexgizh
Date Posted: 15-Sep-2010 at 19:21

Llibertat per a Catalunya!!!



-------------
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.


Posted By: mon
Date Posted: 21-Sep-2010 at 00:03
Vladimir, dali onoj Gosiniot bife-vagon ARm na tvoite fotografii
e vo izvorna boja kakov sto bil i vo JZ ili pak ova boenje
go dobil posle preminuvanjeto vo MZ?


-------------
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 21-Sep-2010 at 10:03
Секако, вагонот МЖ ARm пред ренумерацијата бил во онаја зеленкаста боја.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: mon
Date Posted: 21-Sep-2010 at 10:12
Znaci vo toa JZ-vreme se bilo zeleno! LOL
Dali postoi nekoja fotografija od JZ-vremeto na ovoj bife-vagon?

-------------
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net


Posted By: zookisk
Date Posted: 21-Sep-2010 at 11:06
Бифе-вагонот од пред некој ден се наоѓа во Колска во Велес каде ќе му биде извршена комплетна модернизација...


Posted By: my Macedonia
Date Posted: 21-Sep-2010 at 11:14
super, samo moeto mislenje e, deka malku vagoni se moderniziraat ili renoviraat!

-------------


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 21-Sep-2010 at 12:11
Originally posted by mon

Znaci vo toa JZ-vreme se bilo zeleno! LOL
Dali postoi nekoja fotografija od JZ-vremeto na ovoj bife-vagon?

Моментално неможам да пронајдан но отприлике овака изгледал


Фото позајмено од: damir661

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 21-Sep-2010 at 12:26
Originally posted by my Macedonia

super, samo moeto mislenje e, deka malku vagoni se moderniziraat ili renoviraat!

Како велат
Колку пари, толку музика

Но се надевам дека државата ќе одвои повеќе од буџетот за обнова на возниот парк а со тоа и Колска - фабрика за шински возила - Велес ќе застане на нозе.


16-09-2010

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: mitatos
Date Posted: 21-Sep-2010 at 14:47
Не сакам да критикувам нешто али поготово по осамостојувањето на македонија сите големи компании се приватизираа ( сите знаеме како да не навлегуваме во детаљи) а овие малите кои не беа многу профитабилни беа оставени на страна како што е примерот на Колска од Велес, јас верувам дека би можело да успее ако има некој јак човек за менаџирање ,на пр. да воспостави контакти со производители на шински возила а вагоните да се монтираат тука ,или некоја друга варијанта за коорперација.

Ја од секогаш велам дека машинеријата е по цврста и по трајна од електрониката,комбинацијата од овие 2 нешта е екстра по трајно.

А јас тука гледам само машинерија, не знам и не сум информиран дали во колска монтираат клима уреди на вагоните ?


-------------
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)


Posted By: lslcrew
Date Posted: 21-Sep-2010 at 15:26
Митат види, ние сеуште не сме влегле во либерализација на железничкиот сектор. Последен ни остана за трансформација. Под рака со енергетскиот кој сеуште едвај се отплеткува со прерано влезен странски капитал, за разлика на пример од телекомуникацискиот кој детално се расцепка, па се отиде на чиста продажба со дефинирани граници на имот и долгови помеѓу поранешни сектори од иста компанија, а по ново посебни компании. Е тука кај железницата Колска без разлика какво правен статус имала со децении назад, она е дел од железничкиот сектор и допрва треба да се регулираат односите со МЖ-Т и со новите субјекти што би влегле, како и допрва да се бара можен стратешки капитал па фабрикава да функционира како погон на некоја од странски компании за производство и оддржување на шински возила.

Се додека фабриката се надева на по некоја инјекција, некој бејбиситинг од владата ништо не правиме со таа фабрика. Така нема да мрдне од дното.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 21-Sep-2010 at 15:34

Сите знаеме тие претприатиа во каква состојба се оставени во овие 20-тина години, па да дојде и волшебник не ќе може ама баш ништо да направи.

За Колска да може да земе некоја работа од надвор прво ќе треба дебело да се модернизира па потоа да конкурира за такви соработки.

А како велиш спрегата електроника-механика бар за вагони не е некој баук така да брзо може да навлезе, но повторно во прашање се парите. Денес на пазарот има специализирани клими за железница кој се монтираат не повеќе од еден час.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: lslcrew
Date Posted: 21-Sep-2010 at 15:42
Може многу едноставно да се реши ова. Низ Америка има централно ладење во многу градови, со пуштање на некој антифриз ли е што ли течност оладена до минус неколку десетици степени низ парно. Барем ова знам од луѓе од прва рака што им фаќало парчиња мраз по разладните делови како што фаќа стар фрижидер. Треба да има само нешто што ќе дува да го врти воздухот низ разладното тело во случајов парното во купето. Колку ова може да се направи во барем една две локомотиви, па преку лето наместо парно да се пушти низ истата инсталација вакво нешто?


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 21-Sep-2010 at 17:44

Некој од типовите кој се на нашите лок.





А постојат електрицни за секој вагон посебно, така да нема што да измислуваме.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: BOJAN
Date Posted: 11-Oct-2010 at 11:09
Првите 20-тина товарни вагони од вкупно 36 за МЖ-Транспорт од фабриката Гоша-С.Паланка се готови и се упатени кон Скопје, барем така пишува на еден од српските форуми за железницаBig%20smile.



Posted By: Vladimir P
Date Posted: 11-Oct-2010 at 15:40
Да, приателот од Паланка ни ја подели оваја вест за новите Regnns вагони, кој највероватно во вторник ќе почне царинењето во Трубарево.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 11-Oct-2010 at 18:18
Конечно и ние да дочекаме нешто арно... Crazy

-------------


Posted By: lslcrew
Date Posted: 11-Oct-2010 at 22:11
Што е regnns? Марка, ознаки за тип?


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 11-Oct-2010 at 22:47
Originally posted by lslcrew

Што е regnns? Марка, ознаки за тип?

Тип на четвороосовинска платформа вагон за превоз на контејнери и паковани терети или терети во парчиња на која не и е потреба заштита од атмосверско влиание.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: lslcrew
Date Posted: 11-Oct-2010 at 23:48
Vladimir може некој линк со овие ознаки како идат. За regnns неможам ништо да најдам. Тоа треба да се за овие стандардните контејнери, а на повеќе сајтови нема ваква ознака. Барем на Google ќе извадеше нешто.

http://en.wikipedia.org/wiki/Containerization - http://en.wikipedia.org/wiki/Containerization
http://en.wikipedia.org/wiki/Intermodal_container - http://en.wikipedia.org/wiki/Intermodal_container
http://en.wikipedia.org/wiki/Well_car - http://en.wikipedia.org/wiki/Well_car
http://en.wikipedia.org/wiki/Flatcar#Intermodal_freight_use - http://en.wikipedia.org/wiki/Flatcar#Intermodal_freight_use


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 12-Oct-2010 at 23:22
Овде можеш да ги видиш основните модели на плато вагони, сите додатни ознаки се мали модификации на основните

http://mz-transport.uuuq.com/cargo/cargo_pl.html - http://mz-transport.uuuq.com/cargo/cargo_pl.html



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 13-Oct-2010 at 00:47
Владимир, сега гледам, си почнал со постирање на вести, а и ретроактивно си ги присобрал побитните  Cheers

Само зошто не можам да скролувам надолу кога ќе отворам некоја вест? Некоја техничка грешка или до мојов компјутер е?


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 13-Oct-2010 at 10:28
Со твојата напомена видов дека во Internet Exporer не се појавува лизгачот, за разлика во Google Chrome кој јас го користам каде се е во ред !!!???
Највероватно проблемот е нешто со Activе X

П.С. Вестите цело време беа таму но едно време беа неактивни, бидејќи тоа е free host, неможам да направам права база на вестите и возниот ред   

И еве баш во овој момент повторно им е паднат серверот, по незнам кој пат.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 13-Oct-2010 at 15:26
Firefox користам


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 13-Oct-2010 at 19:07

Сега работи серверот и е корегирано за сите Browser-и

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: BullDoG
Date Posted: 14-Oct-2010 at 23:42
Zdravo na site!!


Posted By: BullDoG
Date Posted: 14-Oct-2010 at 23:50

slikano vo Gevgelija na voz na relacija: Gevgelija-Skopje.
Mislam deka ovoj e eden od repariranite.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-Oct-2010 at 01:23
Здраво BullDoG, добредојде 

Пушти ако ти се наоѓа и по некоја слика од станицата воопшто, Гевгелија е место каде што можат да се видат интересни долги композиции


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 15-Oct-2010 at 07:51
добредојде, BullDoG
Секако, делува преубаво овака обновен.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: BOJAN
Date Posted: 15-Oct-2010 at 12:18
Добредојде BullDog.

Ова е патнички вагон којшто е поскоро излезен од велешка Колска, оние вагони што први се обновуваа пред 2 години сега изгледаат прљави како воопшто да не биле на обновени.


Posted By: my Macedonia
Date Posted: 15-Oct-2010 at 18:38
wow vagonot e ubav.....
-------------
Sto pobrgu neka se stori!!
...................... Со ЕБОР се водат преговори и за поволни заеми со кои во иднина освен во пругите ќе се инвестира и во нови вагони и локомотиви за Македонските желенизици........

http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/dogodina-ke-pochne-renoviranjeto-na-zeleznichkiot-koridor-10



PS:nema vo MZ nekoje mesto za mieenje/cistenje na bagoni!????Gledam deka sekogas vagonite se valkani!


-------------


Posted By: BullDoG
Date Posted: 15-Oct-2010 at 23:23
Mislam deka i edna od spalnite so 11 kupinja e malce repararirana, se vrakav od Belgrad so nea i natre se vo nea bese novo


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-Oct-2010 at 23:40
Originally posted by my Macedonia

PS:nema vo MZ nekoje mesto za mieenje/cistenje na bagoni!????Gledam deka sekogas vagonite se valkani!

Во депо Лисиче има цела постројка за перење на возниот парк, но не знам дали функционира...

Еве го депото:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PID=66178#66178 - http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PID=66178#66178

Се надевам некој има слики каде што одблиску се гледа депото и постројката за перење.


Posted By: BOJAN
Date Posted: 16-Oct-2010 at 00:01
Во депо Лисиче постои перална за вагони и локомотиви, но истата не функционира. Однадвор изгледа како совршена за надворешно чистење на возниот парк, а кога ќе профункционира...Ohno


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 16-Oct-2010 at 00:05
Originally posted by Cloverstack

... Се надевам некој има слики каде што одблиску се гледа депото и постројката за перење.

Еве ја, но за жал не е во функција.



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: BullDoG
Date Posted: 16-Oct-2010 at 00:19
A kako se odrzuvaat od nadvoresniot del vagonite t.e kako gi mijat  ili pak toa voopsto ne go pravat??Question


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 16-Oct-2010 at 00:31
Четка во раце, и трлаш.



-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 16-Oct-2010 at 00:37
Ако нема четка, ќе се чека да заврни дожд да ги измие... Big%20smileBig%20smile

-------------


Posted By: BullDoG
Date Posted: 16-Oct-2010 at 00:46
Gi zalam tie sto go cistat vozniot park so svoi race


Posted By: lslcrew
Date Posted: 16-Oct-2010 at 05:09
Владимир ова е некој волонтерски учинок во хигиената на железницата? Yes

Што се тие позади на сликата железните цилиндри што се гледаат?


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 16-Oct-2010 at 10:02
Originally posted by lslcrew

Владимир ова е некој волонтерски учинок во хигиената на железницата? YesШто се тие позади на сликата железните цилиндри што се гледаат?

Опклада, дека може да се исчистат потполно и да изгледаат како нови.
Како велат: Се се може ако се сака.

Иначе тие цилиндри во позадина се клипови за моторите на 661 дизелките

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: my Macedonia
Date Posted: 16-Oct-2010 at 16:32
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by Cloverstack

... Се надевам некој има слики каде што одблиску се гледа депото и постројката за перење.

Еве ја, но за жал не е во функција.



Steta sto ne funkcionira!!!Popravka na prostojkata za pereenje sigurno ne cini tolku mnogu!Se raboti za edna mala investicija ama vredi!
Sramota sto se stari pa sega i valkani!OhnoOhno


-------------


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 26-Oct-2010 at 12:26
Кушет вагон во Битола... Сигурно пак има недостаток на вагони како и порано што имаше...Dunno




-------------


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 26-Oct-2010 at 15:36
Што бидна со новите товарни вагони? Има по некоја фотка? Зоки, Владимир?


Posted By: BOJAN
Date Posted: 26-Oct-2010 at 17:52
Originally posted by Danielbtmk

Кушет вагон во Битола... Сигурно пак има недостаток на вагони како и порано што имаше...Dunno




Многу можно, но можно е и одреден дел од вагоните да биле на месечен преглед, па да се јавел недостаток или некој од другите возови да се расипал.


Posted By: Мартин
Date Posted: 29-Oct-2010 at 15:15
Железници ќе се набават 36 плато –вагони за товарен превоз

Триесет и шест нови плато вагон ќе набават Македонски железници со цел да се подобриу карго транспортот во земјава. Проектот за набавка на нови вагони поддржан од Светската банка денеска им бил презентиран и на бизнисмените кои редовно го користат товарниот транспорт на состанок во Министерството за транспорт и врски.

“На состанокот се разговараше за потребите на компаниите за користење на карго транспортот кој го користат, како и нивните проекции за производство и потребите за транспорт за следната година, со цел да се утврди потребниот обем на транспорт и да се создадат предуслови за негово непречено функционирање“, соопштуваат од Транспорт.

Се разговарало и за усогласување на работното време на инспекциските служби кои се присутни на граничните премини со цел да биде синхронизиран и забрзан превозот, без дополнителни застои на граничните премини.


Автор на веста: Нетпрес
Објавена на 29.10.2010 3:15:46 PM


http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=78669&kategorija=2


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 30-Oct-2010 at 09:17
Originally posted by Cloverstack

Што бидна со новите товарни вагони? Има по некоја фотка? Зоки, Владимир?

Веќе би требало да се тргнати 6 комада (една тура) од вагоните, кој се незванично од посебен челик издржлив на - 40 C, највероватно за услевите кој владеат во Русија.
За фотни немам право да ги објавам бидејќи се фабрички

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 30-Oct-2010 at 09:36
Originally posted by Danielbtmk

Кушет вагон во Битола... Сигурно пак има недостаток на вагони како и порано што имаше...Dunno

Не се кушетите пуштени само према Битола него и према Гевгелија на локалниот воз i-R 1902





Очито е дојдено време за ревизија на постојните патнички вагони, па недостатокот веднаш го покажува недостатокот на обновени или нови патнички вагони.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: BOJAN
Date Posted: 30-Oct-2010 at 10:55
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by Danielbtmk

Кушет вагон во Битола... Сигурно пак има недостаток на вагони како и порано што имаше...Dunno

Не се кушетите пуштени само према Битола него и према Гевгелија на локалниот воз i-R 1902





Очито е дојдено време за ревизија на постојните патнички вагони, па недостатокот веднаш го покажува недостатокот на обновени или нови патнички вагони.



И јас се возев со овој гевгелиски воз пред 10-тина дена, додуша тогаш имаше 2 кушет вагони во него.

Владимир, едно не ми е јасно, ако има недостаток на вагони како ќе ја организираат Пелагонија експрес како четврти воз кон Битола. Или ќе треба да укинат некои од сегашниве возови или ќе треба да обезбедат вагони во наредниве 40-тина дена.


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 30-Oct-2010 at 12:04
Originally posted by BOJAN

И јас се возев со овој гевгелиски воз пред 10-тина дена, додуша тогаш имаше 2 кушет вагони во него. Владимир, едно не ми е јасно, ако има недостаток на вагони како ќе ја организираат Пелагонија експрес како четврти воз кон Битола. Или ќе треба да укинат некои од сегашниве возови или ќе треба да обезбедат вагони во наредниве 40-тина дена.

Во примерот од Гевгелија очекував дека ќе дојде електро моторната гарнитура „Горбачов“, но очигледно некоја гарнитура откажала па е пуштен класичен патнички воз. (на која ја себично се израдував, бидејќи е подобра за фотографирање од нејзе).

Но вистината е болна, на многу вагони одавно им е истечено времето на ревизијата, и под итно мора да се однесат во Колска - Велес.

Но (секогаш тоа но) очигледно сите влади од осамостувањето до сега го одложуваа финансиите во железничкиот транспор така да тој дојде до дното, сега дојдено е времето да останеме без вагони во возна состојба.

Од друга страна нешто малку во последно време се закрпи во влечните сретства, но секако тоа ни од далеку не е доволно, бидејќи со откажување на една локомотива целиот систем се пореметува, како и во овој случај.

Нема друго, дојдено е времето за државата стратешки посвети поголемо внимание на транспортот.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: BOJAN
Date Posted: 15-Nov-2010 at 22:21
Денес повторно во патничкиот воз за Велес беа два кушет вагони, очигледно нема доволен број на патнички вагони, портокаловиот Горбачов е сеуште на поправка, Шпанецот 712-103/712-104 исто не вози подолго време, кај и да е ќе се возиме со спални вагони за Велес, Кичево и БитолаRockNuts!


Posted By: lslcrew
Date Posted: 03-Dec-2010 at 02:55
Кои се овие товарните вагони. До сега не памтам слика ваква. Ова треба да се некои од новите или се некои стари репарирани? По боите ми изгледа дека треба да се по шемата на мж, па не како да се странски.


Posted By: polval
Date Posted: 03-Dec-2010 at 11:51
Ова не е сликано во Македонија тоа се странски вагони, и тоа во некоја земја што се граничи со некоја од советските републики.


Posted By: BullDoG
Date Posted: 23-Dec-2010 at 13:19
Sakav samo da prasam na videovo na pocetok ima edna kombinacija od poveke vagoni, sto se imam vozeno preku 50 pati do bitola i 50 nazad u zivot gi nemam videno ovie vagoni. Dali ova e snimeno mnogu porano ili??
http://www.youtube.com/user/1idrizovo#p/u/12/vlBmHrEPgG0


Posted By: polval
Date Posted: 23-Dec-2010 at 21:29
Да, старите т.н. Полјаци (1,4 и 6 вагон во композицијата) ги немам видено одамна. Инаку се работи за вагони производство на ГОША по лиценца на PAFAWAG (Panstwowa Fabrika Wagonow) - Полска , UIC-Х вагони, должина 26400 мм, имаат карактеристична шипка на вратата со која се спречува неконтролирано отварање на истата ,и  ај така да го наречам, аглест покрив, уште една особеност, прозорците се отвораат и се затвораат со рачка која се врти и се наоѓа покрај прозорецот,   додека  UIC-Y вагоните се 24600 мм , тоа се оние позаоблените од ГОША.


Posted By: BullDoG
Date Posted: 24-Dec-2010 at 11:41
 A kade se sega tie vagoni ? voopsto ne se vo upotreba??


Posted By: Danielbtmk
Date Posted: 22-Jan-2011 at 00:09
Како УЈП продава вагони... (но не одземени од МЖ, туку од охис) Shifty




-------------


Posted By: Vladimir P
Date Posted: 22-Jan-2011 at 08:12

ОХИС сеуште е државен загубар за продажба, па со ова највероватно некој заостанати доприноси, или .... сакаат да се покријат.

-------------
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ - https://www.facebook.com/767277056651521/


Posted By: zookisk
Date Posted: 22-Jan-2011 at 18:25
Овие вагони немаат никаква врска со МЖ што може да се види и по првите две бројки од индивидуалниот број на вагонот...т.е доколку првите две бројки се 33 или 35, тие означуваат дека вагонот е во приватна сопственост или е под закуп...Исто така од првите две бројки од вагонот може да се види дали вагонот е со ознака РИЦ или не, односно дали вагонот е способен за меѓународен сообраќај или не...


Posted By: zabegan
Date Posted: 02-Feb-2011 at 00:31
не знам која класа е


кушет вагон кој одеше некаде во правец Прилеп, Битола...


инаку на возот со кушет вагонот, имаше и уште еден вагон со купеа, не го сликав и не знам која класа беше, изгледаше прилично ново, како и кушет вагонот



Print Page | Close Window