Print Page | Close Window

[А4] Блаце - Ново Село (струмичко)

Printed From: build.mk
Category: Главни теми
Forum Name: Патишта
Forum Discription: Автопатишта, магистрали, патарини, одморишта...
URL: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=917
Printed Date: 26-Apr-2024 at 10:28


Topic: [А4] Блаце - Ново Село (струмичко)
Posted By: Cloverstack
Subject: [А4] Блаце - Ново Село (струмичко)
Date Posted: 27-Nov-2007 at 08:00

Патниот правец М-3 се протега од Петровец (клучка со М-1), преку Хиподром, низ Скопје (Северен Булевар), Стенковец, до граничниот премин Блаце. Должината изнесува 40km.Делот од Стенковец до Блаце е воедно и дел од Е65Моментално е автопат од клучката Петровец до источниот дел на Скопје. Најголем дел низ Скопје треба да се надгради во урбан автопат, а исто така во автопат треба да се надгради и делот Стенковец-Блаце кој моментално е обичен пат 2х1.Интересен момент кај овој пат е 2,5km правиот сегмент близу Петровец кој може да се адаптира во писта при вонредни услови.



Replies:
Posted By: Cloverstack
Date Posted: 27-Nov-2007 at 08:00
Патниот правец М-6 се протега од Штип (клучка со М-5), покрај Радовиш , низ Струмица, до граничниот премин Ново Село (со Бугарија).
Должинате на М-6 е 95km.




Posted By: Cloverstack
Date Posted: 29-Nov-2007 at 19:46
http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=1&EditionID=1263&ArticleID=81101 - http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=1&EditionID=1263&ArticleID=81101

ТЕНДЕРОТ ЗА ПАТОТ ШТИП - СТРУМИЦА ПРЕД ВТОРОСТЕПЕНА КОМИСИЈА
Фондот за патишта одбрал понуда поскапа за милион евра

Градежната фирма „Пелагонија инженеринг“ поднела жалба до второстепената владина комисија за јавни набавки бидејќи Фондот за патишта на тендерот за изградба на магистралниот пат Штип - Струмица не ја прифатил нивната понуда иако била за околу еден милион евра пониска од понудата на „Маврово инженеринг“ и „Конструктор инженеринг“, која го добила тендерот. На тендерот за изградба на делница од околу 10 километри на магистралниот пат М-6 се пријавиле пет компании. Главен критериум за избор на најповолен понудувач била вредноста на изградбата. „Пелагонија инженеринг“ понудила цена од околу шест милиони евра, додека „Маврово инженеринг“ со својот партнер од Хрватска понудил цена од околу седум милиони евра. - Без никакво образложение Фондот за регионални и магистрални патишта во почетокот на ноември не извести дека за најповолен понудувач се избрани „Маврово инженеринг“ и „Конструктор инженеринг“. Поради тоа поднесовме жалба до второстепената владина комисија и еве се уште чекаме членовите на комисијата да се изјаснат по нашата жалба - велат во „Пелагонија инженеринг“. Во Фондот за патишта велат дека не можат да го коментираат случајот бидејќи е во тек жалбена постапка, меѓутоа додаваат дека понудувачите на тендерот се обврзале да исполнат одредени критериуми. Оттаму кратко велат дека на тендерот била избрана понудата со најниска цена. „Време“ дојде до допис од кој се гледа дека во тендерската процедура Фондот за патишта побарал од „Пелагонија инженеринг“ да достави дополнителна документација. „Од документацијата треба да се види тековната состојба на компанијата, решение од Централен регистар, договор за регулирање на односите меѓу капитално поврзаните субјекти и друга документација со која располагате и која ја сметате за потребна“, пишува во дописот до „Пелагонија инженеринг“. Фондот тогаш образложил дека документите се потребни поради утврдување на правната поврзаност меѓу градежната компанија „Пелагонија“ и „Пелагонија инженеринг“. Во одговорот што компанијата го испратила до Фондот биле испратени повеќе документи од УЈП и Трговскиот регистар, од кои се гледа историјата на фирмата „Пелагонија инженеринг“. Таа била основана во 1998 година, а единствен основач била градежната компанија „Пелагонија“. Во октомври 2006 година била извршена промена на основачите и единствен основач станала фирмата „Инвестициско биро“, која станала доминантен сопственик и на градежната компанија „Пелагонија“. Се очекува второстепената владина комисија да каже дали тендерот бил исправен или бил направен пропуст во Фондот за патишта.

В.Н.



Posted By: lslcrew
Date Posted: 21-Nov-2008 at 13:35
Ќе биде завршена реконструкцијата на патот Струмица - Радовиш

Струмица, 21 ноември (МИА) - Агенцијата за државни патишта на Република Македонија веќе го распиша тендерот за изградба на заостанатиот дел од регионалниот патен правец Струмица - Радовиш во должина од десеттина километри.

За оваа намена од Буџетот се издвоени 7,5 милиони евра, а изградбата на делницата се очекува да започне наредната пролет со што целосно ќе биде заокружена реконструкцијата на овој дел од источната магистрала кој влезе во Програмата на Агенцијата за државни патишта како еден од 11-те најоштетени во земјава.

Наредната сезона ќе започне и изградбата на делницата од Куклиш до Бања Банско во должина од околу осум километри.

Агенцијата за државни патишта во моментов води постапка со Управата за имотно-правни односи која се однесува на проверка на предлозите за експропријација, а до крајот на оваа година се очекува да биде распишан и тендерот за избор на изведувач на градежните работи.

Според најавите до крајот на идната година треба да биде завршена изградбата и на овој патен правец со што растојанието од Струмица до Бања Банско ќе се скрати за двапати. ив/дма/12:28




Posted By: lslcrew
Date Posted: 22-Nov-2008 at 02:30
Ќе се гради делницата Струмица - Радовиш

Агенцијата за државни патишта на Македонија го распиша огласот за изградба на заостанатиот дел од регионалниот патен правец Струмица - Радовиш долг десетина километри.За оваа намена од Буџетот се издвоени 7,5 милиони евра, а се очекува изградбата да почне напролет, со што целосно ќе биде заокружена реконструкцијата на овој дел од источната магистрала како еден од единаесетте најоштетени во земјава.Според најавите, до крајот на наредната година треба да биде завршена изградбата и на овој патен правец со што растојанието од Струмица до Бања Банско ќе се скрати двапати.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=E55F2D44CEFD0143B85B571CB16CEDD4

Еве коска од владата и за источниот регион.



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 21-May-2009 at 08:00
Фотки од Петровец --> Хиподром (август 2007)

1
На надвозникот поминува М-1


2


3
Наплатна станица Петровец


4


5


6
Спомнатиот дел кој може да се адаптира во писта за вонредни услови


7


8


9


10



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 21-May-2009 at 08:01
11


12


13


14


15


16



Posted By: lslcrew
Date Posted: 25-May-2009 at 20:19
На наплатната рампа Петровец (41°56'30.41"N 21°37'12.91"E) се одвива некој градежен зафат ама воопшто не ми е јасен. Се работи на два нови краци од патот кои вероватно ќе ги заменат постојните два од другата страна на наплатната. Е сега незнам од кои мотиви се иде на ваков зафат?! Дали е тоа за да се избегне онаа појава на масовно избегнување патарина (што не ми е многу веројатна опција) или се работи за одвојување на аеродормот и неколкуте села околу од Скопје (со тоа што се плаќа патарина за излез всушност сте веќе надвор од градот и неговите придружни села и предградија). Значи мистерија ми останува мотивот за зафатов. А уствари и никогаш до сега немаме слушанато за интервенцијава.



северниот крак...


јужниот крак...



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 25-May-2009 at 21:09
Originally posted by lslcrew

Е сега незнам од кои мотиви се иде на ваков зафат?! Дали е тоа за да се избегне онаа појава на масовно избегнување патарина (што не ми е многу веројатна опција) или се работи за одвојување на аеродормот и неколкуте села околу од Скопје (со тоа што се плаќа патарина за излез всушност сте веќе надвор од градот и неговите придружни села и предградија). Значи мистерија ми останува мотивот за зафатов.


Аеродромот е секако одвоен. Под претпоставка дека ова е поврзано со патарината, мотивите се разбирливи. Со ова ќе се дестимулира заобиколувањето на оваа патарина (што масовно се случуваше иако оваа конкретна патарина е релативно ефтина) со тоа што дел од транзитниот сообраќај возеше по Р-103 помеѓу Петровец и Катланово. Ова е проблем меѓдругото и затоа што сите возила што ја избегнуваа патарината правеа гужва во населени места - низ Петровец и кај Катланово. Од друга страна месното население има алтернатива преку Р-103 (Директно према Маџари или преку претходната клучка кај Идризово/Кадино. Исто така и клучкава останува во игра за тие што би ја платиле патарината).

Ми се чини има доволно простор за модификацијата да се изведе без преголеми заебанции и импровизации.

Само се надевам дека ова ќе повлече и поголема грижа за Р-103 во „субурбаниот“ дел на Скопје, за да може да биде вистинска алернатива, а не повеќе на хартија. Исто така се надевам смислиле начин како да го спречат прелевањето на злоупотребата кај клучката кај Кадино/Идизово. Навистина таа е помалку атрактивна опција отколку што досега претставуваше клучкава кај патарината Петровец, но не се сомневам дека луѓе повторно би ја користеле, несвесни дека можеби во желбата да заштедат нешто ситно всушност направиле поголем трошок.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 25-May-2009 at 21:17
Ова само дополнително може да го загрози локалниот пат и голем број камиони да ги пренасочи преку Р103 и ништо повеќе. Мене ми е доста нелогична интервенција ова, се додека не видам образложение од надлежните што всушност планирале да постигнат со ова?! Dunno Неместо потегот Петровец-Катланово, сега ќе се злоупоитребува Скопје-Петровец и сите камиони ќе искачаат на автопат преку новата модификација и дополнително голем дел од сообраќајот ќе се пренасочи преку Р103 од Скопје се до Петровец каде што ќе се искача на отворен пат. Единствено забрани за тешки возила и контроли можат да ги спречат злоупотребите. А вака сега и најголемата негативна страна ќе се наметне плаќањето патарина за до аеродорм кој е дел од Скопје.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 25-May-2009 at 21:31
Не знам дали е добро обмислено и пресметано сето ова. Се надевам дека навистина ќе делува дестимулативно и дека досегашната злоупотреба произлегуваше во најголем дел од кратката релација што се возеше вон автопат. Но не тврдам дека навистина таков ќе биде резултатот - и јас како тебе имам дилеми и нејаснотии. Можна е и опција дека ова не е баш премногу осмислено или оправдано, туку дека е само невешт одговор на незадоволството на месното население кое долго време се буни за транзитниот сообраќај што им поминува низ населеното место поради избегнување на патаринатаа. Ми останува само да се надевам дека сепак знаат што прават и дека тоа е вистински корисно.
А сите овие теории ни паѓаат во вода доколку модификацијата се прави од некои сосема трети причини  Laugh


Posted By: lslcrew
Date Posted: 06-Jul-2009 at 03:16
Нема ништо ново на терен. Ситуацијата месец ипол е точно истата како што е регистрирана во предходниот пост од пред месец ипол. Нема никакво помрднување.



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 01-Aug-2009 at 20:03
Стенковец - Блаце   (Snupix, лето 2008)

1


2



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 18-Dec-2009 at 03:10
lslcrew, еве потврда за твоите сомнежи што се случува со клучката кај наплатна станица Петровец:



Posted By: lslcrew
Date Posted: 18-Jan-2010 at 20:13

Се проширува главната сообраќајна артерија Штип-Струмица

До старт за градба на идниот карго аеродром, во Источна Македонија се проширува главната сообраќајна артерија Штип-Струмица. Машините ја оформија новата лента Радовиш-Струмица. Првата делница од новиот автопат Штип-Радовиш, в година ќе го гради Балкан консалтинг од Скопје. Автопатот ќе биде со две коловозни лента по една страна, вкупно четири појасни штипскиот градоначалник Зоран Алексов.

Строгите европски стандарди за безбедност ќе ги тргнат не саканите подсетници од острите свиоци во теснецот Пилав Тепе, а коцката ќе остане во сеќавање. Епитетот пат убиец, се надеваат градежниците и локалното население ќе се избрише. Доста ни се венци по патот, да ги нема повеќе и млади да не ги губат животите, децидно е локалното население од Лакавичко.

Според планот, клучката на излезот од Штип кон Радовиш, ќе е почетната точка на идниот автопат. Истиот, ќе поминува над селата Лакавица и Дамјан, значително скратувајќи го растојанието помеѓу Штип-Радовиш-Струмица.

Сегашниот пат ќе остане за потребите на жителите во Лакавичкиот регион.


[tube]RSfdaSp_xqk[/tube]

http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=56928


Posted By: lslcrew
Date Posted: 18-Jan-2010 at 20:16
Малку ме збуни целава вест. Не ми е јасно за кој всушност пат се работи, нели ова требаше да иде под концесија?! Кој е оваа нова траса што не проаѓа по предходната?! Кој пат е ова, дали е дел од Р или од М мрежата?! И околу профилот на патот не ми е јасно. 4 ленти?! Автопат?!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 18-Jan-2010 at 20:22


И мене ме буни тоа „автопат“ и тие најавени четири ленти, но патот Штип-Радовиш-Струмица никогаш не го спремале за концесија, дури ни во првичните мегаломански најави. Токму имавме дискутирано и на форумов, зошто цела македонија виртуелно ја прошараа со автопати, а Струмица дури и ни на хартија не беше поврзана.

Инаку реконструкција на патов се најавува неколку години наназад, ваљда конечно ќе се обиситини...


Posted By: lslcrew
Date Posted: 18-Jan-2010 at 20:26
Ама еве сега видов се работи за магистрален М6, па вероватно го спремаат на онаков со четири ленти без средишно зеленило, само со дупла линија помеѓу, нешто како према Солун после граница, тој тип, Што е вака сосема одлично решение за патишта од ранг измеќу автопат и обичен регионален. Нешто што можеби го спремаат и за накај Штип само што се си викаат автопат па можеби и ние реагираме околу дуплирање делници бадијала. Којзнае?!


Posted By: krale
Date Posted: 19-Jan-2010 at 09:12
Нели е логично да го поврзат прво Штип со автопатот до Велес? Струмица+Радовиш е 50000 жители, а само Штип е 40000. Но кај нас се се прави без ред.

Овде мислам не се работи за автопат, добро спомнавте, туку за регионален пат со 4 ленти - што за овој крај е супер.


Posted By: ko4ani
Date Posted: 15-May-2010 at 21:44
М-6 Почнува од Штип каде се двои од М-5 и пдолжува за Радовиш,Струмица и кај  Валандово се спојува со М-1(Е-75).Дел од овој правец е добар но дел е и оштетен

еве го М-6 (со црвено) а ова што е со плавто незнам дали е дел од М-6 ако може некој нека ми каже




Posted By: ko4ani
Date Posted: 15-May-2010 at 22:00
еве неколку слики од патот
Валандовско Брдо:

Пред Струмица:

Пилав Тепе Радовиш:

Удово Каде се вклучува во М-1(Е-75):




Posted By: pbanks
Date Posted: 15-May-2010 at 22:51
Јас го имам возено М6 од Штип па до исклучувањето кон неготино (плавиот дел кој го имаш обележано). ОВа беше пред неколку години и на дел од патот имаше коцка. Дали е тоа уште така?

Исто така "интересен" беше преминот преку Вардар по плавиот пат. Реката е доста широка во тој дел и се преоѓа преку еден чуден мост кој и тогаш беше климав, а ми текнува дека лани или преклани кога надојде Вардар се подрија темелите на неколку столбови. Баш ме интересира дали е ревитализиран, не сме налетале на таков инфо.


Posted By: ko4ani
Date Posted: 16-May-2010 at 11:48
Се уште се вози по коцката пред Струмица.Но минав Сптември 2009 градат нов пат со 2 ленти или со 4 ленти не сум скигурен ама мислам дека е со две и нешто гради Пелагонија Инжењееринг - Скопје.Исто така Пелагонија градат нешто кај Дојран мислам дека го градат Струмица-Дојран.


Posted By: ko4ani
Date Posted: 16-May-2010 at 11:49
ова кај Удово со надвознакот и шлеперот ... Applauseза шоферот 


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 07-Jun-2010 at 03:28
Вметнав стандарден уводен пост. Ќе следат и фотки, само да ги средам.

@ ko4ani
Мапата што ја постираше не е во целост точна. Тоа накај Валандово се други патишта, а М-6 оди источно од Струмица до границата со Бугарија.

А тие сините делови за кои праша, тоа накај Кавадарци е Р-107, а тие накај Дојран се Р-604 и Р-111.




Posted By: Djole88
Date Posted: 07-Jun-2010 at 10:48
чекај што е фората со шлеперот? оптичка илузија или будала возач?


Posted By: ko4ani
Date Posted: 07-Jun-2010 at 15:22
Oчигледно возачот на шлеперот не забележал дека е низок мостот си возел кај што треба..

Имам и јас слики сликав од М-6 незнам колку се добри сликано е од автобоус но ке ги постирам


Posted By: ko4ani
Date Posted: 07-Jun-2010 at 15:48
кај Штип М-5

Клучката М-5 - М-6




E ова е више на пат до Струмица



  ке ставам уште некоја слика само да ги средам



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 10-Jun-2010 at 02:10
Штип -> Радовиш

1


2


3


4


5


6


7


8


9


10



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 10-Jun-2010 at 02:11
11


12


13


14


15


16


17


18


19


20



Posted By: Cloverstack
Date Posted: 10-Jun-2010 at 02:13
21


22


23


24


25


Утре се надевам ќе стигнам да ги поставам оние од Радовиш -> Струмица


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 10-Jun-2010 at 16:57
Еве ги фотките од сегментот Радовиш -> Струмица

1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11


12


13


14


15


16


17



Posted By: S.P.Q.R.
Date Posted: 13-Jul-2010 at 15:22
Дали овај пат ќе се поврзи на автопатот  Скопје-Штип, со што ќе има автопатско решение со по 2 или 3 ленти од секоја страна?
Или сепак ќе остане магистрален пат како досега, со 2 ленти?
Какви градежни работи се одвиваат на овај патен правец во моментов?
Smile


-------------
Македонија е во дилема дали да одбере ужас без крај или ужасен крај


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-Jul-2010 at 11:59


Засега не се планира автопатско решение. А во моментов се гради нов пат во должина од околу 10-тина километри, кој треба да го замени сегментот кој е во лоша состојба (непосредно јужно од Радовиш). Стариот пат ваљда ќе остане како локален.


Posted By: S.P.Q.R.
Date Posted: 15-Jul-2010 at 16:44
Originally posted by Cloverstack



Засега не се планира автопатско решение. А во моментов се гради нов пат во должина од околу 10-тина километри, кој треба да го замени сегментот кој е во лоша состојба (непосредно јужно од Радовиш). Стариот пат ваљда ќе остане како локален.


http://iris.ftpaccess.cc/index.php/vesti/lokalnivestimeni/1758-2010-01-18-15-13-39 - http://iris.ftpaccess.cc/index.php/vesti/lokalnivestimeni/1758-2010-01-18-15-13-39

Мене ме буни, затоа што на овај линк имаат пишано дека ќе има автопат од Штип до Струмица кој ќе се надоврзувал на Скопје-Штип, или можеби е грешка на новинариве, бидејќи ретко кој новинар разликува автопат од магистрален пат.
Question


-------------
Македонија е во дилема дали да одбере ужас без крај или ужасен крај


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-Jul-2010 at 17:04


Најобично   Blahblah   од градоначалникот на Штип. Такви „планови“ како неговиот имаме на секој чекор, ама нема ни „п“ од проект, ни „ф“ од финансии или физибилност. Несериозно расфрлање со крупни најави, ништо повеќе од тоа. Ќе протече многу вода низ Брегалница до моментот кога евентуално ќе дојде време таков проект сериозно да дојде на дневен ред. Погледни само што се случува и со најголемите приоритети, а од друга страна автопат Штип-Струмица не беше зацртан ни со првичниот крајно оптимистички и мегаломански план на владата со кој требаше цела држава да се прошара со автопати:

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=22&PID=16126&SID=48425df5e8dad788az4252fb9d5747a4#16126 - http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=22&PID=16126&SID=48425df5e8dad788az4252fb9d5747a4#16126


Posted By: S.P.Q.R.
Date Posted: 15-Jul-2010 at 17:28
Ништо значи, ја баш се понадевав дека и оваа делнциа ќе ја направат автопат (барем и на хартија само да било)Ohno

-------------
Македонија е во дилема дали да одбере ужас без крај или ужасен крај


Posted By: Шпер
Date Posted: 15-Jul-2010 at 17:47
Автопат LOLCrazy

Уште се возиме по калдрмата стара 60 години... Ohno

Сега се прави нов пат Струмица - Радовиш, веднаш покрај стариот, требало да го фотографиртате...

Инаку и на новите табли пред влезот на Струмица, поставени некаде пред 3-4 години, пишуваше НР Бугарија, па се сетија да ја избришат буквата Н... тоа е. Живееме уште во ЈУ.......


-------------


Posted By: kocani.
Date Posted: 02-Aug-2010 at 21:47
Да ве прашам едно прашање.
 -Дали знаете од каде ги набавуват тие лентите што ги има кога нешто има работа на пат и слично со црвено бела боја и ако знаете да ми дадете контакт?

 Благодарам


Posted By: BL
Date Posted: 09-Aug-2010 at 09:07
Originally posted by ko4ani

Се уште се вози по коцката пред Струмица.Но минав Сптември 2009 градат нов пат со 2 ленти или со 4 ленти не сум скигурен ама мислам дека е со две и нешто гради Пелагонија Инжењееринг - Скопје.Исто така Пелагонија градат нешто кај Дојран мислам дека го градат Струмица-Дојран.

2 lenti.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 15-Aug-2010 at 12:30
Асфалтирани се новите пристапи на наплатната Петровец. Сеуште не ми е јасно докрај што треба да биде овој зафат, освен претпоставка дека е некој обид да се спречат камионите. Само што во тој случај па многу возила што доаќаат во Скопје наместо да ја платат наплатната и да влезат преку Автокоманда, ќе си се одвојат пред наплатна и ќе си стигнат во Скопје преку стариот пат. Проблемот со камионите од Петровец до Катланово ќе се пресели како проблем со патнички возила од Петровец до Скопје. Всушност само ги повтарам и ланските сомнежи и нејаснотии што ги имавме. Има клучка предходно што може да се злоупотреби. А за овој зафат воопшто немаме никаква информација. Мене сепак ми останува како една можна веројатна опција ова да е во некаква корелација со аеродромот, пред се поради блискоста и активностите таму. Ама што би можело тоа да биде повторно не е јасно. И друга работа, како старите краци физички ќе се одвојат од новите. Ќе се изгради бариера некое ѕидче, ќе се изора измеѓу, рабници? За некоја наплатна кај Велес имам слушнато пред некоја година за избегнување наплатна преку некоја нива, па ставале куп песок, па се заобиколувало околу купот. Затоа како овдека планираат постоен пристап физичка да го одвојат да не се злоупотреби.








Posted By: build.mk
Date Posted: 28-Sep-2010 at 12:52
Догодина коцката на патот Радовиш-Струмица ќе замине во историјата

Во тек е изградба на нова делница на магистралниот пат М-6 помеѓу Радовиш и Струмица во должина од точно 10 километри. Оваа делница која поточно се протега помеѓу селата Сурдулци и Радичево од наредната година треба да го замени стариот пат со фамозната коцка, со што Радовиш и Струмица конечно ќе бидат поврзани со современ пат по целата должина. Од Агенцијата за државни патишта соопштуваат дека во моментов трасата е пробиена околу 95%, завршени се поголемиот дел од земјените работи и започнато е со изведба на клучката Калуѓерица. Исто така изведени се сите потпатници, натпатници и мостови, како и каналите за одводнување.

Вредноста на овој проект е околу 424 милиони денари, односно речиси 7 милиони евра, средства обезбедени од државниот буџет. Изведувач е хрватската „Ингра“, а надзорот го врши Заводот за испитување на материјали и развој на нови технологии (ЗИМ Скопје). Изработувач на техничката документација е „Балкан консалтинг“ од Скопје.

Со пуштање во употреба на новиот магистрален пат, стариот ќе продолжи да се користи како регионален. Претходно, во 2006 година беше пуштена во сообраќај новата делница Радовиш – Сурдулци долга 4,56 километри, која исто така претставуваше проблематичен сегмент на магистралниот пат. Градежните работи на тој проект ги изведе градежното претпријатие „Пелагонија“. Просечниот сообраќај (ПГДС) на патот Радовиш – Струмица оваа година изнесува 2923 возила дневно.


Делницата Сурдулци – Радичево се протега од стационажа km 42+700 до стационажа km 52+700 на магистралниот пат М-6

Позначајни објекти на делницата:

- клучка Калуѓерица (km 45+113)

- клучка Радичево (km 51+562)

- 6 мостови

- 2 подпатници и 1 надпатник

- канали и објекти за одводнување



1

Почетокот на трасата кај Сурдулци


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11

Армирано-бетонска заштита на наводителни цевки


12

Асфалтирање


13

Изработка на подобрена постелка


14

Изработка на тампонски слој km 49+500


15

Монтажни носачи (Мост Радичево)




http://www.build.com.mk/?p=5043 - http://www.build.com.mk/?p=5043



Posted By: ko4ani
Date Posted: 21-Oct-2010 at 21:07
Тоа асфалтирањето  го прави Пелагонија Инжењеринг 


Posted By: lslcrew
Date Posted: 30-Oct-2010 at 10:04
Пуштена клучката кај Петровец за сообраќај

http://www.netpress.com.mk/vestiimages/78674/patista%201.jpg">

Според информација добиена “Македонија пат“, од синоќа кај наплатната станица ,“Петровец“ е пуштена во сообраќај новата клучка, а воедно и нов режим на сообраќај. На патниот правец Скопје-Велес исклучувањата кон село Петровец ќе се вршат после наплатната станица, додека на патниот правец  меѓу Велес и Скопје вклучувањата и исклучувањата ќе се вршат пред наплатната “Петровец“.
 
Патниот сообраќај утринава се одвива, се одвива тековно и без забрани.

Внимателно управување со возилата, прилагодување на брзината на движење по влажните и лизгави коловози и почитување на поставената сообраќајна сигнализација. Ова посебно се однесува кога се вози нив клисурите и планинските превои особено на патните правци Катланово - Велес, Демир Капија - Удово и Маврово – Дебар, се наведува во најноват информација од АМСМ.

На сите гранични премини нема подолготрајни задржувања за влез и за излез од државата.

http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=78674&kategorija=2


Posted By: Phalanx
Date Posted: 06-Nov-2010 at 01:51
fala bogu! veke od damna go kradat taj pat. mos ke e gotov do leto.

-------------


Posted By: lslcrew
Date Posted: 06-Nov-2010 at 15:21

МАКЕДОНСКИ ШУМИ ГИ ОЗЕЛЕНУВА ПАТИШТАТА

Се садат багреми на патот Струмица - Радовиш

Вра­бо­те­ни во ЈП "Македонски шуми" вчера садеа багреми на ма­гис­трал­ни­от патен правец Струмица - Радовиш. Ќе бидат засадени околу 10 ил­ја­ди багреми од обете страни на патот, кој е доста фреквентен. Во пр­ва­та фаза ќе се садат багреми до селото Владевци, во должина од 13 ки­ло­мет­ри, за да се продолжи потоа до Радовиш. Садењето багреми е дел од акцијата "Засади ја својата иднина", информираа од ЈП, кое не­маше конкретни информации колку багреми ќе бидат посадени и колку сред­ства ќе се потрошат.
"На­се­ка­де во земјава ЈП 'Македонски шуми' ќе ги озеленува ма­ке­дон­ски­те патишта. Во овој регион се садат багреми, а во другите друг вид дрвца. На овој начин се вклучуваме во акцијата Ден на дрвото", ку­со ни одговори помошник-директорот на ЈП Наум Будоски.

http://www.vest.com.mk/?ItemID=8C20D5426A7960428CBCBB9735D56127


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 06-Nov-2010 at 15:26
Многу блиску до патот ми изгледа дека се засадуваат дрвава. Сега багремите јас незнам колку големи растат, но доколку растат колку нормалните дрва, тогаш можат да бидат многу опасни за возилата, при излетување.

-------------
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 07-Nov-2010 at 13:15


Забелешка на место, еве нешто повеќе за багремот:
http://en.wikipedia.org/wiki/Robinia_pseudoacacia - http://en.wikipedia.org/wiki/Robinia_pseudoacacia

Се прашувам дали има кај нас некакви прописи за тоа што може да се сади покрај пат и на колкаво растојание. Ако нема прописи, треба барем елементарна логика да се примени.

Инаку багремот сакал песокливи почви и бил одлична заштите од ерозија, ако е тоа некакво објаснување за изборот  Dunno


Posted By: lslcrew
Date Posted: 07-Nov-2010 at 14:22
На веб сајтот на Министерство за Транспорт и врски ги има сите правилници во врска со технички карактеристики на патишта. Она што јас го најдов за дрва е дека може да се садат надвор од сообраќајниот профил на патот, а тоа е метро и пол после коловозот бидејќи во сообраќајниот профил има метро и заштитен простор од страна. Овдека горе има многу повеќе од тоа. А башка се работи за пат што максимално дозволена брзина веројатно е 80, така да забелешката и не ти е баш оправдана.

А багремот може би е избран зашто расте побрзо него други дрва што растат, а и не сум видел багрем со стебло подебело од десетина сантиметри. Обично ако не се оддржуваат може да наликуваат и на грмушесто диво зеленило што повеќе е за загрижување дали првите неколку години планираат да ги кројат и оддржуваат.

Повеќе смета оној ефект како светло што трепка особено насабајле или приквечер кога сонцето доаѓа бочно и има некој ефект како трепкач што знае да збуни. Ова во Скопје може да се види на Илиндеска кај Министерство за одбрана или на Коце Металец во Железара. Барем јас тука го имам видено.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 07-Nov-2010 at 15:28
Не би рекол дека има многу повеќе од метро и пол, баш ми изгледа отприлика толку, но метро помалку или повеќе не менува многу, а 80km/h (ако на новите делници не биде дозволено и стотка) не е воопшто брзина за потценување. Малку сум збунет чим е така прецизирано во правилникот, да се надеваме дека е преземено од некаде каде што е базирано на некаква анализа.

Инаку багремите ги има и со многу подебели стебла (не дека 10cm е малку), но и јас сум слушнал за некои чудни својства на дрвото, па ваљда баш целта им е да не се оформат масивни дрва, туку слаби и еластични стебла со многу ситни гранки кои се разгрануваат веднаш над подлогата. Ваква „грмушковидна“ форма можело да се добие со сечење на стеблото додека багремот е уште мал, но се јавувал друг проблем - дрвото брзо и агресивно освојувало хоризонтален простор, па во тој случај би требало посветено одржување.


Posted By: Denko
Date Posted: 15-Nov-2010 at 22:28
Patniot pravec Stip-Strumica (64 km) pocna da se gradi 1992 god. Za 18 godini izgradeni se otprilika okolu 27 km regionalen pat so dve kolovozno lenti. Ako se zadrzi ovaa tempo na gradenje, celata delnica Stip-Strumica ke bide zavrsena 2034 god.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 17-Nov-2010 at 11:32

Се зголемува револтот на селото Јаргулица

Сузана Тасева http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=130309#komentari - Коментари (1)    
16.11.2010 14:26
 

 

Се зголемува револтот кај месното население на селото Јаргулица од изградбата на магистралниот пат Радовиш-Струмица.

Бидејќи надлежните се уште останале глуви на нивното барање за изградба на приклучок кон Струмица и Радовиш, тие денеска во знак на револт еден час ја блокираа изградбата на патот.

„Вакво нешто не било,да има илјада жители, а да нема приклучок, а нивите се платени, треба само дваесет метри приклучок и исто толку исклучок да се направи, значи тука се работи за 50 метри асфалт“, рече Коле Јованов жител на Јаргулица.

Од Агенцијата за државни патишта изјавија дека е оставен простор за локално приклучување, но тоа било во надлежност на општина Радовиш. Со ова не се согласи градоначалникот, но им вети на жителите дека ќе барал решение на проблемот.

„Јас сум лаик за таа работа,меѓутоа не можам во моментов да кажам како тоа да се реализира.Имајќи ја во предвид реакцијата на граѓаните секако, јас нема да останам нем на таа работа“, вели Роберт Велков градоначалник на Радовиш.

Во Јаргулица има илјада жители, се заканија дека ќе ги радикализираат протестите доколку не се исполни нивното барање.

http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=130309 - http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=130309


Posted By: lslcrew
Date Posted: 03-Dec-2010 at 02:54

МИНИСТЕРСТВО ЗА ТРАНСПОРТ И ВРСКИ


Се гради делницата Штип - Струмица


Во врска со протестите на граѓани од населеното место Јаргулица Министерството за транспорт информира дека во моментот се изведуваат активности за изградба на патниот правец М-6, односно делницата Штип - Струмица, во должина од 10 километри.
- Изградбата на оваа делница започна 2009 година, а во согласност со утврдениот динамичен план предвидено е градежните работи да завршат во текот на 2011 година. Во рамките на проектот за изградба на оваа патна насока, предвидена е изградба на две клучки во близина на населените места Калуѓерица и Радичево, 13 премини, натпатник, два потпатника и шест мостови - информираат од Транспорт.

Од ресорното министерство истакнуваат дека со граѓани од Јаргулица биле разгледани нивните барања и начините на кои може да им се излезе во пресрет.
- На истиот состанок беше констатирано дека идејниот проект е изработен уште во 1996 година, а главниот проект во 2003 година и со истите се предвидува изградба на клучки во близина на населените места Радичево и Калуѓерица, односно на растојание од приближно 7 километри, а Јаргулица е оддалечено од овие клучки 3,5 километри, со што се поврзува до новиот пат. Во тек се градежни активности за изградба на натпатник (мост) преку кој жителите од Јаргулица се поврзуваат директно на стариот пат Штип - Струмица и притоа им е овозможен пристап до нивите, а преку овој пат им е овозможено и поврзување со новиот пат преку клучките кај Радичево и Калуѓерица - велат од Транспорт.

Досега жителите на ова населено место преку земјен пат се приклучувале на патниот правец М-6. Преку проектот кој се изведува во соработка со ЕБОР, Општина Радовиш има аплицирано за реконструкција на земјениот пат од М-6 до Јаргулица во должина од 2,1 км, кој Агенцијата за државни патишта планира да го реконструира во текот на следната година.

http://vecer.com.mk/?ItemID=6E6E8A6EC4B39F4CAE35A8F5F0B90C7D


Не дека може кој кога каде му текне да се прават клучки, но не сваќам зашто не би можело кога и така го има натпатникот. Би требало само четири рампи да се доизградат и да се добие некоја дијамант раскрница. Секако дека би повлекло тоа во експропријавција на ниви, само што проблем ни е некако што ич не баратаме со бројки туку се сведува на само дигање галама. Стварно да споредиме па да знаеме колку тоа чини и зашто да и зашто не. И па незнам зашто се доведуваат до степен на штрајк, па клучката Калуѓерица и така не евоопшто далеку.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 03-Dec-2010 at 03:35


Дијамант клучка би била непотребен трошок за тоа место. Мало дво-квадрантско паркло би било сосема прикладно.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 09-Dec-2010 at 15:54

Јаргулица протестира, надлежните ветуваат изградба на патот

Со блокада, жителите од радовишкото село Јаргулица, се надеваат дека ќе ги убедат надлежните и тие да имаат сообраќаен приклучок на магистралата Радовиш- Струмица. Сметаат, новата делница која е во градба потполно ќе им ги затвори врските со светот.

-Апелирам до сите надлежни државни институции, најитно нашиот проблем да го земат во предвид, за оваа нервоза кај луѓето не вроди со несакани последици, предупреди претседателот на месната заедница Јаргулица, Горги Атанасовски, потсетувајќи дека за неполн месец три пати со протест ја стопирале градежната механизација на новата делница во градба.

Незадоволните мештани, ги повикаа надлежните да дојдат тука на лице место за да им го слушнат и решат проблемот.

-Ние не бараме кој знае колку- само обичен влез и излез за нашето село, кој ќе биде споен со новата магистрала, вели Љупчо Аврамов- жител на Јаргулица.

За Аврамов тоа се само 40-тина метри асфалтиран пат. Министерот Јанакиевски смирува. Пат - сепак ќе има.

-Јаргуличани ќе добијат пат, смири министерот за транспорт и врски Миле Јанакиевски. Со средства од Европската банка за развој, ќе се асфалтира патот до старата делница, која пак ќе има приклучок со новиот пат, објасни Јанакиевски.

Јаргуличани не попуштаат, ги чекаат надлежните. Доколку не дојдат, блокадата на магистралниот пат Радовиш- Струмица во наредните денови ќе ја повтореле.


http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&eventId=68260


Posted By: axel
Date Posted: 22-Feb-2011 at 11:53
Новата делница на магистралниот пат М-6, помеѓу Радовиш и Струмица, во должина од 10 километри ќе биде завршена до крајот на септември годинава, вели за „Макфакс“, директорката на Агенцијата за државни патишта, Наташа Валкановска.
 
„Оваа делница која се протега помеѓу селата Сурдулци и Радичево треба да го замени стариот пат со фамозната коцка, со што Радовиш и Струмица конечно ќе бидат поврзани со современ пат по целата должина“, вели Валкановска.

Трасата е пробиена, а завршени се поголемиот дел од земјените работи. Исто така изведени се сите потпатници, натпатници и мостови, како и каналите за одводнување.

Вредноста на овој проект е околу 424 милиони денари, (околу 7 милиони евра), средства обезбедени од државниот буџет.

Изведувач е хрватската „Ингра“, подизведувач е „Маврово инжинеринг“, а надзорот го врши Заводот за испитување на материјали и развој на нови технологии. Изработувач на техничката документација е „Балкан консалтинг“ од Скопје.

Со пуштање во употреба на новиот магистрален пат, стариот ќе продолжи да се користи како регионален.

Претходно, во 2006 година беше пуштена во сообраќај новата делница Радовиш – Сурдулци долга 4,56 километри, која исто така претставуваше проблематичен сегмент на магистралниот пат. Градежните работи на тој проект ги изведе градежното претпријатие „Пелагонија“.

Просечниот сообраќај на патот Радовиш – Струмица лани изнесуваше 2.923 возила дневно.

http://daily.mk/cluster3/8487f9a20305926376494f3964c342dd/608037


Posted By: N23
Date Posted: 03-Apr-2011 at 13:40
Еве тазе слики. Освен 5 работници, 2-3 камиона и 5-6 багери, се друго статус-кво.

1.


2.


Иако иам повеќе пати патувано до Струмица, овој дел никогаш детално не сум го приметил. Но после вчерашното возење, НЕ МИ Е ЈАСНО ШТО ПРАВЕЛА ДРЖАВАТА ВО ЗАДЊИТЕ 20 ГОДИНИ ЗА ПОВРЗУВАЊЕ НА ЕДЕН ОД НАЈБОГАТИТЕ ГРАДОВИ ВО МАКЕДОНИЈА СО СКОПЈЕ. ПА У 21 ВЕК ДА СЕ ВОЗИ НА КАЛДРМА?!?!?!?!??!? УЖАС!


Posted By: Plugger
Date Posted: 15-May-2011 at 18:05

Eve sto ke se gradi detalno vo kratki crti napisano.

Изградба на автопати: Табановце –Куманово, Демир Капија – Смоквица, Куманово - Крива Паланка, Гостивар- Охрид со крак кон Албанија, Скопје  - Штип  -Кочани , Скопје – Блаце, и реконструкција на автопатот  Скопје-Велес

Изградба или реконструкција и проширување на експресни, магистрални и регионални патишта: Градско- Прилеп-Битола, Штип – Струмица , Кочани –Виница - Делчево – граница со Бугарија, Кичево -  Дебар, Свети Николе – Пробиштип, Скопје-Сончев Град, Таор –Катланово, Тетово – Јажинце, Косел – Охрид – Св.Наум, Скопје-Македонски Брод

Ete ke gi pravat patistata Gradsko-Prilep-Bitola ne znam zosto se digna tolku mnogu panika.

http://kurir.mk/makedonija/ekonomija/29584-Ke-se-gradi-ekspresen-pat-megu-Strumica-i-Stip - Ќе се гради експресен пат меѓу Струмица и Штип

Недела, 15 Мај 2011
http://www.facebook.com/sharer.php?u=http%3A%2F%2Fkurir.mk%2Fmakedonija%2Fekonomija%2F29584-Ke-se-gradi-ekspresen-pat-megu-Strumica-i-Stip&t=%D0%8C%D0%B5%20%D1%81%D0%B5%20%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8%20%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%BD%20%D0%BF%D0%B0%D1%82%20%D0%BC%D0%B5%D1%93%D1%83%20%D0%A1%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%B8%D1%86%D0%B0%20%D0%B8%20%D0%A8%D1%82%D0%B8%D0%BF&src=sp - - -

Вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески, кој како носител на кандидатската листа во четвртата изборна единица, изјави дека ќе се гради експресен пат меѓу Струмица и Штип.

stavreski-patstr-500

Со програмата на ВМРО-ДПМНЕ „Манифест за реформи и развој“ е предвидено не само довршување на патот Струмица-Радовиш, туку и изградба на нов експресен пат меѓу Струмица и Штип кој ќе има четири ленти, од кои две побрзи со по 3,75 метри и две побавни со широчина од по 2,5 метри. За овој проект ќе бидат инвестирани околу 250 милиони евра, а со оглед на тоа што се предвидува и изградба на автопат меѓу Штип и Скопје, значително ќе биде скратено растојанието и времето на пристигнување од Струмица и другите градови во југоисточна Македонија до метрополата и обратно, изјави Ставрески.

- Во делот на инфраструктурата предвидуваме да биде завршена реконструкцијата на регионалниот пат Струмица-Дојран и на другите започнати патишта

http://kurir.mk/makedonija/ekonomija/29584-Ke-se-gradi-ekspresen-pat-megu-Strumica-i-Stip - http://kurir.mk/makedonija/ekonomija/29584-Ke-se-gradi-ekspresen-pat-megu-Strumica-i-Stip


Posted By: Мартин
Date Posted: 15-May-2011 at 20:58
Мене ништо не ми е јасно од изјавава на Ставрески! Каков е тој профил на пат со четири ленти од кои две се "побрзи" со 3,75 метри и уште две "побавни" со широчина од 2,5 метри !?!?


Posted By: nylon
Date Posted: 15-May-2011 at 21:26
Тоа е експресен пат. Ако си одел накај Солун, од македонска граница до Солун најголемиот дел од патот е од ваков тип. Тоа е сосема солидно патно решение и баш сум зачуден зошто до сега не се правеле вакви типови на патишта кај нас. Ограничувањата на брзината се обично 110 километри на час.


Posted By: krale
Date Posted: 15-May-2011 at 21:48
Originally posted by nylon

Тоа е експресен пат. Ако си одел накај Солун, од македонска граница до Солун најголемиот дел од патот е од ваков тип. Тоа е сосема солидно патно решение и баш сум зачуден зошто до сега не се правеле вакви типови на патишта кај нас. Ограничувањата на брзината се обично 110 километри на час.



Мммм до Солун мислам дека не е така „замислен“ патот, ама така испаднал во пракса. Лентата што е десно, ја користат автомобили и камиони, ама таа е обележана со полна линија цело време, и веројатно замислата е да служи за застанување.


Posted By: MileX
Date Posted: 15-May-2011 at 21:54
a neli e podobro namesto da gradat nov pat , da go prosirat postoeckiot koj od Bucim do Strumica koj e vo odlicna sostojba (osven delot so kockata koj momentalno se gradi) da se nadgradi na nivo na avtopat


-------------
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/


Posted By: gorco
Date Posted: 15-May-2011 at 22:23
Originally posted by MileX

a neli e podobro namesto da gradat nov pat , da go prosirat postoeckiot koj od Bucim do Strumica koj e vo odlicna sostojba (osven delot so kockata koj momentalno se gradi) da se nadgradi na nivo na avtopat


Нема потреба од автопат, паралелно со него се наоѓа меѓународен коридор и веќе постоечки автопат (Е-75), доволно е само пат од ваков тип и добра комуникација со Е-75 кон Неготино, односно Велес.

-------------


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 15-May-2011 at 23:05
Каков експресен пат какви бакрачи. Ова е чисто безобразие. Сеуште незавршен постоечкиот обичен магистрален пат кој се гради сто години и проби неброени рокови, а сега и експресен ќе ни изграделе. Којзнае, со вакво темпо можеби експресниот ќе го изградат и пред да го отворат постоечкиот кој се гради. Предизборна кампања и се е можно...


Posted By: MileX
Date Posted: 15-May-2011 at 23:08
sakav da kazam , veke koga gradat nov pat da go izgradat paralelno do "stariot" (izgraden pred 10-tina godini) i da se dobie nesto slicno na avtopat . Nema potreba da se gradi odvoeno bidejki veke ima lokalen i magistralen pat Strumica-Radovis (vo blizina na Bucim Magistralata se pretopuva vo stariot pat pred prevojot Pilav Tepe) , najdobro ke e da se duplira i da se resi problemot so povrzuvanjeto na Strumicko-Radoviskiot region . Toa vazi samo za SR-RA , za RA-ST definitivno ke treba nova trasa ,bidejki patot 80% e uzas

no najverojatno nema da bide nisto od ovaa rabota


-------------
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/


Posted By: StreetStruck
Date Posted: 16-May-2011 at 00:36
Чекај малце и мене не ми е јасно, што значи ова две или четри ленти по правец???
Па ќе коштало 250 милиони, каде и до кога со вакви мачканици само тоа не знам.


-------------
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански


Posted By: lslcrew
Date Posted: 16-May-2011 at 01:42
Ајде вака прво објаснување за да нема забуни. Постојат локални регионални и магистрални патишта како поделба. Магистралните патишта можат да бидат од профил две ленти, три ленти, експресен или автопат. Досега профилот експресен не се користел во Македониј аи прв пат каде што воопшто се споменува е оваа програма. Така да како што можам да приметам се користи на оние места каде што државава има потреба од пат поголем од обичен магистрален две или три ленти, но тие правци не се дел од ниеден меѓународен коридор. Така да автопатни решенија се коридорите осум и десет, а помеѓу за Штип, за Струмица, Битола-Охрид и слични се од овој профил, со исклучов веројатно на Прилеп Велес Битола кој исто така е крак од коридор нормално и тука е автопат. Кога истите тие што сега реагирате на ова и не убедувавте дека не треба автопат за Штип сега би било чесно да дадете поддршка на ваквиот избор на патишта зашто и сами ги знаеме потребите. Грција овој профил на дел од коридор десет го користи. Досега воопшто кога сме разговарале на овие теми воопшто и не сме го имале овој профил за да баратаме со него па сме се тегнеле меѓу автопат и обичен магистрале со две или три членти, е ова е сега магистрален со четири ленти ништо различно.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 16-May-2011 at 02:02
Не ми е јасно како може да се залетувате сериозно да го разглабате предизборниот „експресен“ пат, кога гледате што се случува со изградбата на 10 километри обичен пат со две ленти, на истата релација, поради што помеѓу Радовиш и Струмица сеуште се вози по калдрма.

Некој политичар на две недели пред избори ќе извади инстант проект од газот и ние после ќе теоретизираме за хипотетичките детали? Не знам само со што ја заслужиле таквата доверба.

Ај барем конечно нека го довршат оној 10-километарски сегмент, па после нека ни шиткаат експресни патишта... нека се воздржат барем до тогаш...




Posted By: lslcrew
Date Posted: 16-May-2011 at 02:11
Добро сега чуварите на аполитичноста на форумопв ќе треба за политика да збориме, дали ги извадил или не, се рабоптио за програма што утре ќе треба да се изведува. Треба или не треба експресен пат? Идејата мене ми се допадна на оние деловикои сакаме да ги врземе со поширок профил на пат, а не се дел од меѓународен коридор, релативно компромисно решение е ова со четири ленти. Тоа што ни се слчучува во друга нишка каде за обично реновирање улица се извади теорија за загрозување на јужен, сега тука ќе го правиме наново со тоа што се предвидени патишта со четири ленти.


Posted By: Мартин
Date Posted: 16-May-2011 at 02:24
Originally posted by lslcrew

Ајде вака прво објаснување за да нема забуни. Постојат локални регионални и магистрални патишта како поделба. Магистралните патишта можат да бидат од профил две ленти, три ленти, експресен или автопат. Досега профилот експресен не се користел во Македониј аи прв пат каде што воопшто се споменува е оваа програма. Така да како што можам да приметам се користи на оние места каде што државава има потреба од пат поголем од обичен магистрален две или три ленти, но тие правци не се дел од ниеден меѓународен коридор. Така да автопатни решенија се коридорите осум и десет, а помеѓу за Штип, за Струмица, Битола-Охрид и слични се од овој профил, со исклучов веројатно на Прилеп Велес Битола кој исто така е крак од коридор нормално и тука е автопат. Кога истите тие што сега реагирате на ова и не убедувавте дека не треба автопат за Штип сега би било чесно да дадете поддршка на ваквиот избор на патишта зашто и сами ги знаеме потребите. Грција овој профил на дел од коридор десет го користи. Досега воопшто кога сме разговарале на овие теми воопшто и не сме го имале овој профил за да баратаме со него па сме се тегнеле меѓу автопат и обичен магистрале со две или три членти, е ова е сега магистрален со четири ленти ништо различно.
Јасно ми е сето тоа, меѓутоа реков дека изјавата на Ставрески е збунувачка поради тоа што она што го гледам како експресен пат, или expressway низ Европа се разликува од она што го кажува тој. Од толку колку што сум запознаен обично овие типови на патишта се со по две ленти во еден правец, без помошна лента за застанување, и со многу по "лабави" стандарди во поглед на нагиби, ширина и слично. Односно, нешто како Тетово-Гостивар. Ако министерот мисли на ваков тип, тогаш ок, но мене не ми изгледа така. Макар што, како што вели Кловер, сепак е само предизборен маркетинг, кога еден обичен пат со две ленти од Радовиш до Струмица се гради толку долго време.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 16-May-2011 at 02:32
Originally posted by lslcrew

се рабоптио за програма што утре ќе треба да се изведува.
Се работи за реалност vs. предизборие.

Нема потреба да се навлегува во политика, само препознавање на очигледен предизборен булшит...

А ова што го вмеша и јужен булевар е булшит од твоја страна.


Posted By: lslcrew
Date Posted: 16-May-2011 at 02:41
Како така буилшит, се работи за обична лента додавање во овој случај на класичните м патишта, и од тоа сега се дига прашина, што стварно нема потреба.Грешно е што вака покрај сувото го палите и сировото. Документи се тоа од кајшто како буилд можеме да влечеме информации што е планирано. Предизборие е да тврдат дека утре ќе го прават, ама тоа не го менува профилот кога ќе му дојде ред, затоа ти зборам што треба да ни биде интерес. Да го стават и јужен булевар како што го збориме во полн профил, нема да ме изненади и тоа да падне во налетот на критизерство. Ќе биде ли конечно дискусијава во правец да дискутираме на кој пат колкав профил му е потребен или ќе тераме уште со партии и политики како што всушност и не може друго да се прочита во последниве страни на темава?


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 16-May-2011 at 02:49


Ајде бидејќи си толку по предизборните програми и бидејќи очигледно слепо им веруваш и бидејќи сме ти криви сите ние на кои ни е преку глава од тоа онакви главучи да не прават малоумни, фино лепо постирај дословно што пишува за овој патен правец во програмата на истата партија во 2006, па после и во 2008.

А мешањево на јужен булевар само тебе ти е јасно по кој основ...





Posted By: lslcrew
Date Posted: 16-May-2011 at 03:27
Добро ај сега подиректно незнам како да ти објаснам да ги оставиме на страна програмите. Што ти сметаш дека е најповолен профил за овој пат. Досега дискутиравме за магистрални, регионални и автопати. За Штип слушавме дека не треба, за Битола Ресен исто така. Што има сега проблематично во тоа што се предложува и некоја сосема разна врста на пат како експресен. еве батали кога ќе се прави, битно е што кога и да се реши да се прави релеванта последна одлука е да биде тој профил. Аман, сега изгледа тебе повеќе те тресе предизбпориево, дај преку  билдерските очила гледај. Кој профил е најсоодветен за оваа м делница? Прогграми партии избори булшити на страна остај.


Posted By: phenomenon
Date Posted: 16-May-2011 at 03:32
Originally posted by Cloverstack



Ајде бидејќи си толку по предизборните програми и бидејќи очигледно слепо им веруваш и бидејќи сме ти криви сите ние на кои ни е преку глава од тоа онакви главучи да не прават малоумни, фино лепо постирај дословно што пишува за овој патен правец во програмата на истата партија во 2006, па после и во 2008.

А мешањево на јужен булевар само тебе ти е јасно по кој основ...



     Ве молам да не постирате такви бајки. Пореални работи може да се најдат во "Aлиса во Земјата на чудата"


-------------
開始されていないだけの戦いが失われ、


Posted By: lslcrew
Date Posted: 16-May-2011 at 03:36
Да го поставам конечно уште еднаш прашањево, чисто билдерско, како профил на пат треба да има овој правец? Дали го пишувало во програма пред пет години или пред три не е тоа темата, ако дојде шанса за реализација кога и да е, дали профилот кој што е предложен ви изгледа за прикладен. Да не пишувате за споменици, не за други правци, не за скопје, не за ништо другои, дали профилот е соодветен според вас или не? Како многу позитивномене ме изненади што се воведува ваков профил во Македонија за делници за кои сакаме поширок профил, но не се дел од меќународни коридори и ова е компромисно едноставно решение.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 16-May-2011 at 03:59
Браво lslcrew  Applause

На глава ни се качи со предизборни програми, релевантни биле, документи биле, сигурна ствар биле... ама ете те прашав што пишале во претходните предизборни програми за истиот патен правец, одеднаш испадна да сме ги оставеле програмите на страна и ја сврте дискусијата небаре сите сме малоумни па нема да приметиме. Па уште имаш лице да попуваш за тоа кого го тресело предизборие. Со таков светол модераторски пример, ништо чудно што толку тролови ни се качија на глава.



Posted By: lslcrew
Date Posted: 16-May-2011 at 12:57
Браво кловер, покрај цела страна упорно одбиваш да одговориш на прашањето, пак се враќаш на тоа што пишувало во предизборните кампањи. Алооооооо, колкав профил му треб на тој патен правец, по стоти пат нема да се пофторувам, ако сакаш одговори, ако нејќеш немораш. Зашто упорно ти се фаќаш за муабетот за предизборните кампањи дали биле веродостојни, дали се иполнувале и што пишувало. Значи, не дали ќе се прави сега или за десет години, не кој ќе го прави, не за партии, колкав профил му треба на тој пат, јасно прашање на кој очекувам јасен одговор.


Posted By: Denko
Date Posted: 16-May-2011 at 14:04
Poleka ovaa niska se pretvara vo pravenje ekskurzii na mozokot. Luge, Stip-Strumica (magistrala so dve lenti, 65km) se gradi celi 19 godini (pocnaa Arpil-Maj 1992, dobro se sekavam). Izgradeno e edvaj 27-28mk. Kaldrmata pomegu Radovis i Strumica seuste stoi i uste fali da ja proglasat za "spomen na kupturata". Batalete programi i predizborija. Vo programite pisuva samo sto treba da se gradi, realnosta (barem dosega 1000 pati se uverivme) e sosema druga.


Posted By: krale
Date Posted: 16-May-2011 at 14:11
Originally posted by Denko

Poleka ovaa niska se pretvara vo pravenje ekskurzii na mozokot. Luge, Stip-Strumica (magistrala so dve lenti, 65km) se gradi celi 19 godini (pocnaa Arpil-Maj 1992, dobro se sekavam). Izgradeno e edvaj 27-28mk. Kaldrmata pomegu Radovis i Strumica seuste stoi i uste fali da ja proglasat za "spomen na kupturata". Batalete programi i predizborija. Vo programite pisuva samo sto treba da se gradi, realnosta (barem dosega 1000 pati se uverivme) e sosema druga.


Ми беше избришан еден коментар, ама настрана зошто беше избришан, во програмата од 2006та, стои дека патот Ра-Струмица ќе биде завршена до 2010та. Еве средина на 2011 е, и уште не е завршен. Изговори? Веројатно од политичка природа, му прават инат на градоначалникот на струмица, ама граѓаните си страдаат од нивното бистрење политика.


Posted By: Denko
Date Posted: 16-May-2011 at 14:29
Krale, ova so Zaev nema nikakva vrska... Site vladi dosega go potvrdija istoto tempo na gradenje patista. Ednostavno se nema volja a bogami i pari!


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 16-May-2011 at 19:08
@ lslcrew

Смешно и жално, но еве ти го одговорот на прашањето кое така апнсас стана клучно за тебе:
Треба конечно да се догради тоа што се почнало и тоа ќе биде сосема доволно во догледен рок (патот има ПГДС=2900 возила)


Posted By: my Macedonia
Date Posted: 21-Jul-2011 at 21:19
Avtopatot sto vodi kon skopskiot aerodrom i Kumanovo
http://imageshack.us/photo/my-images/849/img0421d.jpg/">




Posted By: kultuzin
Date Posted: 22-Jul-2011 at 19:23
Изградбата на регионалниот пат Струмица–Радовиш ќе биде завршена до септември
Петок, 22 Јули 2011 16:33
Сподели
7

Споделете ја веста со Вашите пријатели
Во текот на септември очекувам конечно да биде завршена изградбата на преостанатата десеткилометарска траса од регионалниот пат Струмица – Радовиш, што значително ќе придонесе за забрзан економски развој на југоисточниот регион, изјави министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески за време на денешната работна посета на општина Босилово.


- Веќе кон крајот на овој месец ќе стартуваме и со проектот на Европската инвестициона банка, со кој за општините Струмица, Василево, Босилово и Ново Село се донирани средства од Владата за изградба на водоводни и канализациски системи во населените места од овој регион. Исто така, продолжуваме со реализација и на проектот за изградба и реконструкција на локални патишта, при што веќе се склучени договори за 123 локални патишта, чија реализација ќе почне до крајот на летово, рече Јанакиески.

Тој посочи дека со реализацијата на овие проекти, Владата го поттикнува регионалниот економски развој и настојува да го подобри животот на граѓаните во населените места.
http://www.kurir.mk/republika/opstini/37143-Izgradbata-na-regionalniot-pat-Strumica%E2%80%93Radovis-ke-bide-zavrsena-do-septemvri

Читам и не ми се верува додека дефинитивно ќе се заврши овој толку важен патен правец а толку запоставуван од државата. Колку само Камиони , автомобили и пред се автобусите на Струмица Експрес ги оставија амортизерите на овој патен правец кој поврзува околу 200 илјади население , згора на се е и транзитен пат кон Бугарија. Ако на тоа се додаде целиот овој регион како најголем произведувач на земјоделски производи, кој ја снабдува Македонија и околните држави со свежа храна тогаш вицот е уште поголем. Несакам да знам како им е на возачите на камиони кога ќе дојдат од Чешка да товарат домати и кога ќе се протресат со се доматите по коцката која веројатно корени влече од турско време. И тука завршува прикаската за сите оние кои тврдат дека во источна Македонија се инвестира повеќе отколку во западна. Струмичани , Штипјани и Радовишани можат само да сонуват за патишта какви што има помеѓу Скопје, Тетово и Гостивар.


Posted By: Cloverstack
Date Posted: 25-Jul-2011 at 01:09
Две ноќни






Posted By: kultuzin
Date Posted: 31-Aug-2011 at 21:44
Луѓе има ли некој кој патува на потегот Радовиш-Струмица . Што бидна со овој патен правец? Рокот беше до октомври според манифестот.


Posted By: MileX
Date Posted: 31-Aug-2011 at 22:00
denes se vozev po patot , pola e asfaltiran a nekoi delovi ne se ni tamponirani , poveketo mostovi ne se zavrseni i ni traga ni glas od rabotnici samo mehanizacijata faka prasina

-------------
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/


Posted By: Obedineta Makedonija
Date Posted: 31-Aug-2011 at 22:01
Jas patuvam cesto i ke vi sliknam nekoja slika ako sum vo moznost, zosto isklucivo so avtobus patuvam. A patot e veke vo finalna faza pri kraj e izgradbata na edna razkrsnica so podvoznjak koja e megu poslednite da ne kazam posledna kako i doasvaltiranje na nekoj segmenti od patniot pravec i mislam deka do pocetokot na oktomvri ke bide pusten!!!


Posted By: kultuzin
Date Posted: 31-Aug-2011 at 22:05
Обедината, има ли работници? Зошто јас кога бев во Април немаше и а состојбата беше токму онака како што опиша Миле.


Posted By: Obedineta Makedonija
Date Posted: 31-Aug-2011 at 23:03
Da da ima i plus na odelni mesta ima i zacuduvacki golem broj na mehanizacija! Taka da jas veruvam deka do predvideniot rok ke go stasaat


Posted By: kultuzin
Date Posted: 19-Oct-2011 at 22:02
Неколку пати минатата недела ја поминав оваа делница и можам да кажам дека поголем дел од патот кој според моја проценка е околу 8 км е асфалтиран. Неасфалтираните делови се претежно мали мостчиња и приклучоци кон населените места. Слушнав дека токму овие делови и негодувањето на оваа локалното население го забавиле реализирањето на проектот, кој дефинитивно е неопходен. Најмогу затоа што оваа делница е апсолутно небезбедна па така минатиот петок имаше страшна сообраќајка, второ затоа што на оваа делница се уништија многу автомобили, камиони и автобуси. Еден приател ми раскажуваше за болките кои ги имал поради тресењето на болничката кола додека го возеле накај Скопје со повреди од сообраќајка. Можам да замислам како им е на тешко повредените кои мора да го поминат овој пат.
На крај да додадам дека радува фактот што интензивно се работи на теренот јас колку што успеав да избројам се работи истовремено на 4 до 5 различни локации.


Posted By: build.mk
Date Posted: 19-Jan-2012 at 23:32
Новиот пат Радовиш – Струмица ќе биде готов до март


Пуштањето во употреба на регионалниот пат помеѓу Радовиш и Струмица доцни 5 месеци поради незавршените градежните работи на 10 километри долгата делница помеѓу селата Сурдулци и Радичево. Од Агенцијата за државни патишта за „Билд“ објаснуваат дека првичниот рок од септември 2011 година е пробиен поради недоволниот интензитет на работа од страна на хрватската компанија „Ингра“, која како изведувач плаќа пенали поради незавршените работи. „Досега е поставен прв слој на асфалт на 7 километри од делницата, додека на останатите 3 километри на делови е поставен тампон и се изведуваат земјени работи. Инаку според договорот предвидено е проектот да биде завршен во месец март 2012 година“, истакнуваат од агенцијата.



* коцката од патот Радовиш – Струмица треба да биде минато од март 2012 година


Изградбата на регионалниот пат помеѓу Штип и Струмица во должина од околу 65 километри започна уште во далечната 1992 година. Во изминативе 20 години се изградија неколку делници, но целосно истиот не се доврши и беше проследен со низа прекини на работите. Со завршувањето на сегментот од Сурдулци до Радичево, коцката од сегашниот дотраен пат помеѓу Радовиш и Струмица треба конечно да замине во историјата. Владата од државниот буџет за овој проект издвои 424 милиони денари, односно околу 7 милиони евра, а изградбата на делницата започна во 2009 година. На оваа делница е предвидено да се изградат две клучки кај Калуѓерица и Радичево, 6 мостови, 2 потпатници, натпатник, како и канали и објекти за наводнување.


Бојан Блажевски
http://www.build.mk/?p=11896 - http://www.build.mk/?p=11896


Posted By: kultuzin
Date Posted: 19-Jan-2012 at 23:45
Бојан благодарам за информацијата.
Дали ќе го доживееме и тоа ние да се возиме до Струмица по „нормален„ пат.
Несакам да знам колку жртви, колку амортизери, колку автобуси на Струмица Експрес ојдоа курбан на овој пат, кој патем е транзит кон Бугарија.


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 08-Mar-2012 at 03:09
Незнам дали ова е најсоодветна нишка да се постават малку слики од источниот влез на Скопје (бул. Ал. Македонски)? Сеедно, доколку не сум ја погодил, кажете ми ќе ги префрлам. Како и да е помизерно никогаш не изгледале нашите патишта, особено во однос на табели и ознаки. Шаренилото и недоследноста кое владеат, немањето на никакви стандарди, важните знаци пропаѓаат, додека апсолутно имбецилни знаци поставени само заради политика без никаква информативна цел...сето тоа допринесува нашите патишта да изгледаат тотално хаотично, несредено и неинформативно.

Ќе ме извините заради вакланото стакло!

Клучката кај х-л Континентал:







Истиот спорен знак кој ен кажува ништо освен апсолутно идиотското испишување на името на аеродромот на 3 јазика, како тоа да е најважното нешто во случајот. Всушност на кој нормален човек му е важно или пак го интересира како се вика аеродромот кога лета некаде?!? Но, наместо да се стави само интернационалниот симбол за аеродром на табла која би содржела најмалку уште три домашни и соседни дестинации, ние го имаме името на аеродромот на 3 јазика:



Тука пак во Автокоманда се гледа колку е потребна изградба на подземен или надземен пешачки премин над булеварот. Погледнете само колку луѓе чекаат автобус кај Алкалоид, а сообраќајните незгоди со смртни жртви тука се пракса:



Во кадар успеав делумно да фатам и локомотива која влечеше товар како минува над булеварот:




-------------
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте


Posted By: Andrej_LJ
Date Posted: 08-Mar-2012 at 03:15








Да, навистина оваа табла кога ја видов ми заврши работа! Освен тоа што веднаш се ориентирав каде сакам да одам и се ми стана јасно, е и врв на дизајнерското решение и превод:



...и излегуваме од Скопје со срамно мали патоказчиња кои се поставени на најважната клучка во Македонија, на која се обележани два од нашите четири најважни патни коридори:



...како и со години тотално разбиениот знак за исклучувањето кон Велес и Атина.



Ааа тоа ли бил легендарниот автопат обележан неколку километри понатака, кој го носи величевственото име Alexander of Macedon Suicide


-------------
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте


Posted By: FoSsiL
Date Posted: 08-Mar-2012 at 03:35

WTF!... На прв поглед помислив дека се работи за аеродромот... викам ок... после ги гледам стрелките и се збунувам... и на крај читам дека се работи за автопат... и тогаш следи WTF! Овие стварно одлепиле...

Originally posted by Andrej_LJ



Posted By: Denko
Date Posted: 08-Mar-2012 at 14:29
Falat eden kup znaci, nekoi se iskriveni ispokrseni a kolku se noke vidlivi e posebna prikazna.
Izgleda najvazno e postavuvanjeto na ovaa tabla, koja dava sustinska informacija za patuvanjeto.
PS.
Mala zabeleska: Pokraj strelkata koja oznacuva desno zaboravile da napisat "India".


Posted By: Makedonij
Date Posted: 30-Mar-2012 at 18:06

Денеска во Домот на АРМ во Струмица, Агенцијата за државни патишта на Република Македонија одржа јавна расправа по студијата за оцена на влијанието врз животната средина од изградбата на автопат Штип – Струмица.

Агенцијата за државни патишта интензивно работи на подготовка на техничката документација за оваа автопатско решение. Во моментот е изработена студијата за животна средина, по која се дискутираше на денешната јавна расправа.

Како што ни рече Сашка Богданова од Агенцијата за државни патишта, во наредниот ќе се изработи основниот проект, финализирање на трасата и по комплетирање на целокупната техничка документација ќе се бараат извори и средства за финансирање на изградбата на автопатот.

“Самиот процес на проектирање е долготраен и е многу значаен за да добиеме квалитетна техничка документација, која ќе можеме да ја претставиме на инвеститори и финансиски институции, кои би биле заинтересирани да се финансира овој автопат“ – вели Богданова.

Според Богданова, сеуште далеку се гледа крајот, за да можеме да кажеме дека во скоро време може да почне изградбата. “Во секој случај се работи интензивно на подготовка на техничката документација, што значи дека изградбата на овој автопат стои таму некаде во некој долгогодишен план“ – додаде Богданова. (Р.Ѓ.)

http://www.strumicanet.com













-------------
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ



Posted By: Denko
Date Posted: 01-Apr-2012 at 12:28
Ovie navistina ne smetaat za maloumni. Uste magistralata Stip-Strumica ne e gotova (delnica od 65km, izgladeni okolu 30km) a da potsetam deka se gradi veke tocno 20 godini i deka na odredeno mesta uste postojat "kockite" (kaldrma), tie resile avtopat da gradat. Ova mi mirisa kako dobar povod za dodatna dnevnica i honorar za proektot.


Posted By: Phalanx
Date Posted: 02-Apr-2012 at 11:53

Јавна%20расправа%20за%20автопат%20Штип%20–%20Струмица

Денеска во Домот на АРМ во Струмица, Агенцијата за државни патишта на Република Македонија одржа јавна расправа по студијата за оцена на влијанието врз животната средина од изградбата на автопат Штип – Струмица.

Агенцијата за државни патишта интензивно работи на подготовка на техничката документација за оваа автопатско решение. Во моментот е изработена студијата за животна средина, по која се дискутираше на денешната јавна расправа.

Како што ни рече Сашка Богданова од Агенцијата за државни патишта, во наредниот ќе се изработи основниот проект, финализирање на трасата и по комплетирање на целокупната техничка документација ќе се бараат извори и средства за финансирање на изградбата на автопатот.

“Самиот процес на проектирање е долготраен и е многу значаен за да добиеме квалитетна техничка документација, која ќе можеме да ја претставиме на инвеститори и финансиски институции, кои би биле заинтересирани да се финансира овој автопат“ – вели Богданова.

Според Богданова, сеуште далеку се гледа крајот, за да можеме да кажеме дека во скоро време може да почне изградбата. “Во секој случај се работи интензивно на подготовка на техничката документација, што значи дека изградбата на овој автопат стои таму некаде во некој долгогодишен план“ – додаде Богданова. (Р.Ѓ.)


[tube]GjJ8SwDctdc[/tube]





Print Page | Close Window