![]() |
![]() |
![]() |
Од светот |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Author | |
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() Posted: 16-Nov-2024 at 11:01 |
Најнова карта со состојбата на автопатиштата во Романија.
зелено - во употреба портокалово - во изградба црно - планирано ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
![]() Sum videl vo Ceska i Germanija... |
|
![]() |
|
hcitrS ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 893 |
![]() ![]() |
Јаа вакво нешто низ Европа немам видено, ама сум чул дека има. Во Америка е доста често, првпат таму видов и се чудев шо е. Малку задоцнета реакцијата ама шојма врска ![]() |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
За овие скоро дознав дека постојат. На неколку километри на автопати после опасни удолници се ставало овакви прекинати ленти, излези од автопат со земја, песок, канти вода или со нагли угорници за нагло успорување на камиони на кои многу често им откажуваат кочници. Јас незнам дали некаде во регионот околу Македонија има воопшто овакво нешто.
https://en.wikipedia.org/wiki/Runaway_truck_ramp |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
![]() https://www.facebook.com/VoOdbranaNaDebarMaalo |
|
![]() |
|
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
Оваков принцип ако успее за прв пат, а скептик сум дека ќе успее, ќе отвори многу нови можност за сега кај што неможе ни тунел ни мост. Некако не ми изгледа дека може ова долгорочно да трае и да е толку отпорно на бранови, струи, земјотреси и све останато. Ама ако успее како концепт, ќе отвори моќжност за многу други локации во свет каде сега е многу тешко да се поврзат, односно места каде има многу длабоки заливи или протоци, па е многу длабоко за столбови за мост, а и за тунел е длабоко. Таков пример е протокот Месина меѓу Сицилија и Италија.
|
|
![]() |
|
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Многу им е амбициозен планот. Јас во 2018 година бев во Норвешка 10 дена на шетање и навистина е фасцинантна држава во сите погледи.
Природата во овие делови е навистина преубава, а од аспект на сообраќајот овој автопат е навистина потребен, затоа што кога се мислев како да го испланирам одморот, сфаќаш дека иако на карта делува блиску треба да видиш на која страна на фјордот се работите, бидејќи единствената опција е кружење (што некогаш е по 50-100 км) или со фериботи, кои не се толку чести. Сандефјорд што е најголемиот, најширокиот, најдлабокиот и најдолгиот фјорд ќе им биде посебен предизвик. Буквално имаш впечаток дека си на море, бидејќи другиот брег е на километар и пол оддалечен од другиот брег. Ама па и треба тоа парите од нафтата и гасот да ги потрошат на нешто ![]() |
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Inside Norway's $47 Billion Floating Highway
|
|
![]() |
|
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
Podvodni Plutajuci Tunel u Norveskoj - Zasto ga Prave ?
|
|
![]() |
|
Zelenikovo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Oct-2017 Online Status: Offline Posts: 1631 |
![]() ![]() |
road collapse due to drainage failure или лошо истампониран сегмент, кога овасе случува сред сАд што пак другде, поука ет дека поарно е бетонски испусти да има него ваква ламарина! кај нас денес што им е поефтино на изведувачите? буични поплави има секаде, но не секаде извлекуваат поуки потоа, што бидна со скопската обиколница средија ли тоа речните корита општините? бетонска, пластична и лимена дренажа ... Edited by Zelenikovo - 02-Jan-2020 at 13:31 |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Холандија има околу 135.470 км патишта (податок од 2007 г.). Од нив 5.012 км се автопати.
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() Hungary - completed and under construction and plannedmotorways ![]() ![]() Czechia aka Czech Republic - completed motorways ![]() Poland - completed and under construction motorways ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Детална мапа на патната мрежа во Словачка
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Тоа е можеби затоа што имаат брза железица од Москва до СтП.
Па така 700km се поминуваат за 3 и пол саати. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Оптовареност со сообраќај на руските федерални патишта (рути). Во кругчињата со бројка се наведени по редослед. Интересно е тоа што оптовареноста на сообраќајот помеѓу двата најголеми руски града (Москва-Санкт Петерсбург) е на дури шесто место.
![]() https://rg.ru/2018/01/21/mintrans-sostavil-rejting-samyh-zagruzhennyh-trass.html |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Blagh ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 10-Feb-2013 Online Status: Offline Posts: 41 |
![]() ![]() |
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Германија: Импресивна мрежа на автопати во водечката економија во Европа
![]() Германската мрежа на автопати (Autobahn), има вкупна должина од 12.949 километри во 2015 година, што ја вбројува меѓу нарразвиените и најдолги системи во светот. Подолга автопатска мрежа имаат само Кина (111.950 километри), САД (77.017 километри) и Шпанија (16.583 километри). Автопатската мрежа во Германија била доградувана и проширувана систематски во текот на повеќе децении. ![]() Идејата за изградба на автопат за првпат се појавила уште во средината на 20тите години од минатиот век, во времето на Вајмарската република., но изградбата течела бавно притисната од економска криза и без политичка поддршка. Првиот пат од ваков вид бил завршен во 1932 година помеѓу Келн и Бон, и бил отворен од страна на Конрад Аденауер (тогашен градоначалник на Келн а подоцнежен канцелар на Западна Германија). ![]() По преземањето на власта од страна на нацистите во 1933, Хитлер започнал амбициозен проект за изградба на автопати преку кој до 1936 година биле директно вработени 100.000 лица. Неговиот министер за пропаганда создал од овој проект главна медиумска атракција која привлекла внимание и на меѓунатоден план. Веднаш по Втората светска војна, западна Германија извршила сериозна санација на автопатската мрежа, а во текот на 70тите години изградени се и нови делници. Некои делови пак, биле комплетирани дури по реунификацијата на Германија во 1990. Во табелата е дадена вкупната должина на автопатите во Германија по години. Како резултат на развиената и модерна патна инфраструктура, во периодот од 1970 до 2010 година , бројот на сообраќајни несреќи се намалил за 80% (од 19.193 на 3.648), а бројот на жртви од сообраќајни несреќи на автопатите за истиот период се намалил од 945 на 430. ![]() Колку развојот на патната инфраструктура влијаел на развојот на економијата на оваа земја, би било предмет на некоја посложена анализа, но не е тешко да се воочи зависноста. ![]() http://www.porta3.mk/germanija-impresivna-mrezha-na-avtopati-vo-vodechkata-ekonomija-vo-evropa/ |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |