build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #221 Posted: 09-Feb-2016 at 11:54
Originally posted by BOJAN

Култузин, нека е со среќа новиот воз. И покрај тоа што мислиш поинаку, јас искрено се надевам дека железничкиот превоз може да биде подобар ако се сака, а не возот да заврши во ендек.


Не мислам поинаку. Го мислам истото како и ти. И тоа сум го кажал, железницата може и треба да биде подобра. Не само во делот на подобри пруги и нови возови. Туку и во делот на подобри возни редови, подобра веб страна, побрзо, поточно и пофлексибилно информирање, подобро одржување на пругите, подобри железнички станици, со автомати са купување на карти, нормални и чисти тоалети во железниците, интегриран и ускладен градски со железнички превоз. Можност за купување на карти кои ќе важат и за градски и за железнички превоз. Можност за превоз на велосипеди и многу други работи. Она што јас со тебе не се согласувам е тоа што твоите критики се идеолошки и политички мотивирани, додека јас секогаш се трудам да бидам реален и конструктивен. Знаеш и самиот дека го критикувам онаа што не ми се допаѓа. Последно беше со офицерскиот дом во Битола. А еве како што гледаш и за железницата имам што да кажам но не можам да не реагирам кога БАГРА од политичари кои во животот со прст не мрднале за ништо во земјата сега излегуваат со лажни обвинувања и критики. Тие луѓе за мене се нерелевантни и нивниот збор нема ама воопшто никаква тежина.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #222 Posted: 08-Feb-2016 at 18:12
Култузин, нека е со среќа новиот воз. И покрај тоа што мислиш поинаку, јас искрено се надевам дека железничкиот превоз може да биде подобар ако се сака, а не возот да заврши во ендек.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #223 Posted: 08-Feb-2016 at 16:08
Возот пуштен, пуштени низ вода и лагите на БАГРАТА негативци. Сега не им останува ништо друго туку како и за се останато да се молат да се случи нешто лошо, некоја несреќа, дефект или слично за да ги видиме пак во медиуми.
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #224 Posted: 08-Feb-2016 at 15:36
Со исклучени сензори и софтвер...ќе има жртви
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #225 Posted: 08-Feb-2016 at 15:10
Back to Top
MartinX View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 11-Jan-2016
Online Status: Offline
Posts: 10
  Quote MartinX Quote  Post ReplyReply #226 Posted: 08-Feb-2016 at 14:35
Новиот современ електро-моторен воз денес почна да сообраќа на македонските шини.
Возот почна да сообраќа на релација Скопје – Велес и обратно, а се планира истиот да сообраќа до сите останати релации што се наоѓаат долж коридорот 10, односно до Гевгелија.

До крајот на месецов се очекува да пристигне уште еден ист ваков воз со електричен мотор, а до крајот на годинава ќе пристигнат уште четири возови што ќе бидат управувани од дизел машини.

Новиот воз е со капацитет од 200 седишта, но може да прими и до 300 патници. Утрово нозиот воз се упати од Скопје до Велес, а попладнево се врати повторно на железничката станица во Скопје.

http://skopjeinfo.mk/noviot-voz-pochna-da-soobrakja-na-relacija-skopje-veles
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #227 Posted: 08-Feb-2016 at 12:38
Од луѓе вработени во железници разбрав дека токму старите пруги се една од причините што толку се чека на новите возови. Имено, возот опремен со сите современи безбедносни системи и сензори има големи проблеми со сообраќањето по нашите шини кои ги восприема како небезбедни. Глупа машина, никако да сфати дека избори се движат и шините се одлични. Со исклучувањето на некои од тие сензори се испореметил целосно софтверот, па при застанување на секоја станица, мора да се рестартира цел систем, што предизвикува околу 30 мин. стоење. Првата екипа експерти од Кина не ги решила проблемите, па се чекало на нови и сл.

Па нели и пермиерот со кола се врати од Велес?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #228 Posted: 08-Feb-2016 at 12:09
Без паника, молам...

НОВИОТ ВОЗ ОД НЕДЕЛАВА НА ПРУГА

Новиот воз конечно ќе стартува неделава на линиите од Скопје до Велес и до Табановце. Деновиве се очекува да дојде и втората електрична композиција, која кинескиот производител ЦРС требаше да ја испорача до крајот на 2015 година.

Директорот на „Македонски железници – Транспорт“, Никола Костов, вчера демантираше дека кинескиот воз има технички проблеми, односно дека стои повеќе од два месеца паркиран во Скопје затоа што е дефектен системот за отворање и затворање на вратите.

Возот, кој имаше едно пробно возење во ноември од Скопје до Велес, чекаше сертификат од Европско нотификациско тело, како и завршување на обуката на машиновозачите кои ќе управуваат со шесте нови возови. На редовните линии по Коридорот 10, каде што е електрифицирана пругата, според првичните најави, требаше да почне да сообраќа на почетокот од годината.

Сепак, според извори од компанијата, првиот од новите возови имал проблеми со вратите, односно се случувало да не се отвораат вратите, а кинеските техничари не можеле да утврдат која е причината за тоа, ниту пак како да го решат проблемот.

Директорот Костов, пак, тврди дека возот, кој е со капацитет за 200 патници, нема технички проблеми, а дека причина што се' уште е паркиран во Скопје е изминување на пробниот период. Возот е со електронска табла за управување, камери наместо ретровизори, монитори за кабината на машиновозачот, климатизирани вагони, електронски дисплеи за означување на станиците, вакуум-тоалети.

„Речиси сите подготовки се завршени, претставници на кинескиот производител ги прават финалните проверки, а очекувам возот да почне да сообраќа веќе од неделава“, вели Костов. Тој објаснува дека возот мора да помине 50.000 километри, како тест-период, а нив ќе ги вози на две релации, од Скопје до Велес и од Скопје до Табановце. Што се однесува до четирите дизел-композиции, кои треба да сообраќаат на пругите кои не се електрифицирани, Костов вели дека кинеската компанија ќе ги испорача до крајот на јуни годинава, иако и тие беа најавени дека ќе стигнат во првите три месеци од годинава.

Набавката на шесте нови возови, со кредит од Европската банка за обнова и развој, се прави откако, по четири децении, се презедоа инвестиции во македонските пруги. Иако новите локомотиви се со најнови технологии и ги задоволуваат светските стандарди и можат да возат и со 160 километри на час, сепак по нашите пруги нема да смеат да бидат побрзи од 120 километри на час. Дотраеноста на шините е една од причините, како и конфигурацијата на теренот.

„Македонските пруги се безбедни и во добра кондиција. На нив може да се вози со 120 километри на час, но секако не секаде. Во зависност од условите на теренот, на пример, кај тунелите, брзината мора да е пониска“, велат од Синдикатот на работниците за одржување на пруги во „Железници-Инфраструктура“.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=16AD904334C49C48A69A60AA291C167C
За сè има вторпат
Back to Top
Bube View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 06-May-2014
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote Bube Quote  Post ReplyReply #229 Posted: 02-Feb-2016 at 21:58
Originally posted by MIKI1

Bube,

појасни во што е „прикаската„.

Јасно е само дека Македонија нема тест-пруга за испитување возни својства од возови, а постојните пруги се во никаква состојба, освен реконструираните делници.



Многу едноставно, кога некој купувач нарачува стока, се склучува договор кој содржи меѓу другото и рок на испорака.
Тој рок ако не се испочитува следуваат пенали, т.е. плаќање на казни за ненавремена испорака, со камати итн. Купувачот претпел штети бидејќи ги веќе прокнижил добивките и обртот со употрба на нарачаната стока.

Бидејќи од наша страна, нема ескалација за прекршувањето на договорот за закаснетата и некомплетната испорака на нарачаната стока, ме наведува да мислам дека можеби и купувачот не исполнил некои обрски од договорот....

Натаму се свири....

п.с. Види проект „Коридор 8 „ .
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #230 Posted: 02-Feb-2016 at 20:42
Бојане,

Неколкуте „Тест-пруги“ се обична полигони кои служи за тестирање на нови производи за компаниите кој ги произведуваат истите во таканаречени реални услови на еден мал простор.
Тоа им е „потребно“ за да не плаќаат изнајмување на разни траси кој се со редовен сообраќај.

Иначе сите мерења-тестови се во самите возила и можат да се вршат на секоја пруга која има различити радијуси, успони, грпки, дилатациони изместувања, можност на максимално оптеретување - брзина, и ...

А што се однесува до нашата гарнитура таа е веќе тестирана и СЕРТИФИЦИРАНА уште во Кина.

П.С. слободно може да се спореди со автомомилските тест патеки кој ги имаат самите автомобилски компании.

Еве погледајте па пресудете:
https://www.dropbox.com/s/i35s2hr9c58g77d/CTFF-2.flv?dl=0&preview=CTFF-2.flv
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #231 Posted: 02-Feb-2016 at 18:19

Еве уште една, релативно блиску до нас, во Романија:

http://www.think-railways.com/tag/faurei-testing-ring/

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #232 Posted: 02-Feb-2016 at 12:56
Vladimir, не знам зошто чудење за посебни пруги што служат за тестирање на возови. Еве линк од една таква пруга: https://en.wikipedia.org/wiki/Old_Dalby_Test_Track. Во Србија новите гарнитури ги тестираа на посебен полигон во Романија. Откако беше добиен сертификатот од европските регулаторни тела, продолжи стандардната подготовка за пуштање во употреба на гарнитурите. Не знам што е тука нејасно. Можеби електро моторната гарнитура минала ваков тест веќе во Кина.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #233 Posted: 01-Feb-2016 at 23:12
каков СМЕТ се има испособрано во последно време по форумот........

*Одлично видео Владимир.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #234 Posted: 01-Feb-2016 at 22:53
тест-пруга !!!???

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #235 Posted: 31-Jan-2016 at 22:00
Originally posted by kultuzin


„Новиот воз, според информациите што ги имаме, има проблем да се движи по железничките пруги што се во катастрофалната состојба. Возот не може да се движи поради потресите и вибрациите од дотрајаната инфраструктура. На ова предупредивме кога Груевски влезе да се слика во возот ветувајки чуда. За цела деценија мандат Никога Груевски не изгради ниту еден километар нова пруга, а потроши милиони евра пари на граѓаните за споменици“, рече Благој Бочварски, од СДСМ.


Колку километри пруга вие изградивте? Па уште имате очи да критикувате?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #236 Posted: 31-Jan-2016 at 20:43

Bube,

појасни во што е „прикаската„.


Јасно е само дека Македонија нема тест-пруга за испитување возни својства од возови, а постојните пруги се во никаква состојба, освен реконструираните делници.

Back to Top
Bube View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 06-May-2014
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote Bube Quote  Post ReplyReply #237 Posted: 30-Jan-2016 at 19:04
Во денешно време техниката т.е. софтверот и сензорите се толку флексибилни, што со еден маусклик се исклучуваат сите „мерачи„ на портреси вибрации и слично...
Друга е прикаската...
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #238 Posted: 30-Jan-2016 at 15:09
Originally posted by Vladimir P

Зачуден сум од вашите паушални пишувања, те митинзи, избори те што е со гарнитурата, па била ваква па зашто не сообраќа па .... ко да гледам телевизија полна со експерти и аналитичари. Чак се појави и провесор на машински факултет кој со такви термини и основни незнаења незнам како може и да се нарече дека е професор а камоли да предава на студенти.

Да разјасниме;
Пристигнатата гарнитура мора да ги пројде тестирањата под сите режими, празна и оптоварена во сите можни варијанти чак и непредвидливи ситуации.
Машиновозачите под надзор треба да ги пројдат сите тестови и ситуации и на крај да полагаат за самостално возење.
Мајсторите од машинскиот и електро делот за сервисирање мораат да ја пројдат гарнитурата до секој најмал детал и да ја добијат дозволата за нивно одржување.
Можните уочени корекции да се спроведат на истата а и следните гарнитури.
Тука се резервните делови, алатот, мерните инструменти, оспособување на новите хали за потребите на гарнитурите, ....... и уште мноооогу нешта

И на крај сите папири - сертификати домашни и страни.

П.С. Деновиве повторно делумно ќе се тестира со други заинтересирани кој имаат силна желба да ја видат и почуствуваат нешто ново после точно 30 години.


Прашање е дали навистина има некој проблеми со шините и ако има во колкав обем се истите? Како и да е Владимир човек кој работи на терен не извести дека возот се тестира така да нема шанси 3 месеци да не е во погон но дали има барем мал % вистина во изнесените обвинувања?


СДСМ: Новиот воз не сообраќа, не му одговараат старите пруги











Речиси три месеци не е во употреба новиот воз, промовиран од тогашниот премиер Никола Груевски, обвинија во сабота од СДСМ.




„Новиот воз, според информациите што ги имаме, има проблем да се движи по железничките пруги што се во катастрофалната состојба. Возот не може да се движи поради потресите и вибрациите од дотрајаната инфраструктура. На ова предупредивме кога Груевски влезе да се слика во возот ветувајки чуда. За цела деценија мандат Никога Груевски не изгради ниту еден километар нова пруга, а потроши милиони евра пари на граѓаните за споменици“, рече Благој Бочварски, од СДСМ.


http://makfax.com.mk/makedonija/politika/sdsm-noviot-voz-ne-soobraka-ne-mu-odgovaraat-starite-prugi
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #239 Posted: 27-Jan-2016 at 13:37
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by MIKI1

Vladimir P,се‘ што велиш е О.К., но тестирањето на новиот воз, нели би требало да се изведе на соодветна тест-патека/пруга?


Па на таа траса е и изведена (коридор 10) !!!???



A redovno li soobarakja noviot voz kon Gevgelija? Bidejki Skopje-Bitola najnormalno si se trkala stariot kontejner... bez apsolutno nikakvo greenje se razbira, vo Januari.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #240 Posted: 27-Jan-2016 at 12:10
Originally posted by mr bombastic

Стварно што се случува со гарнитуриве, заглавија ли негде по кинеско море или??
Значи рок врз друг рок врз трет рок итн. рокови сите срушени до еден и еве сеуште неможе да дојдат, или па можда наеднаш у комплет ќе стигнат пред 24 април?


Ајде да шпекулираме. Ми се чини дека е реткост кинеска компанија да не може да испорача нешто навреме. Ако доцниме со исплата на средствата, тогаш можеби и они доцнат со испраќање на гарнитурите. Втората варијанта е сите гарнитури „случајно“ да пристигнат за време на предизборната кампања.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1011121314 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.