![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 131132133134135 159> |
Author | |||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
На Партизанска гужва до Универзална...
![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||
Кога ќе се земе во предвид како се поигрува со другите два урбани автопати и сите сообраќајни решенија воопшто, јас не би бил ни малку опуштен. На тоа додај ги и ваквите изјави на градоначалникот и мислам дека алармот треба да е веќе уклучен:
Изјавиве се чудни и изместени во контекст на проширувањето на Теодосиј Гологанов, но тоа што ме загрижува е опипливиот мек став кон времените и дивите објекти на трасата на јужен, во ситуација каде што тие воопшто немало потреба да се мешаат. Уште почудна е мекоста кога ќе се спореди со тоа како се настапи на Илинденска на пример. Дали се ова некакви пробни балони за големи матни игри или само несмасни неуки изјави, во секој случај се крајно загрижувачки индикации кои не оставаат простор за спокојство. Инаку, јасно е како ден, парите што ќе се трошат на проширување на Теодосиј Гологанов, многу попаметно е да се инвестираат во изградба на сегментите кои недостасуваат на улиците Народен Фронт и Јуриј Гагарин, кои треба да бидат колекторски улици за Јужен Булевар, аналогни на Теодосиј Гологанов од другата страна. Со тоа ќе се почитуваат урбанистичките планови и правилно ќе се оформува сообраќајната мрежа, ќе се направи чекор напред кон изведба на Јужен Булевар, а богами ќе се постигне и огромно подобрување во сообраќајот, значително поголемо од оваа кратковида импровизација што ја форсираат.
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=562&PID=33081#33081
Коце, не само што го вети Јужен Булевар (како што е во ГУП-от) туку ни го вети два пати - еднаш како Јужен Булевар, а еднаш како Булевар Македонија (едно те исто) Е сега дали излажал е филозофско прашање. Дали човек кој што нема појма што збори, всушност може да се обвини за лажење ![]() Во секој случај некој треба да му објасни што точно е Јужен Булевар. И некој треба да му објасни дека конкретниот дел на Теодосиј Гологанов не е, ниту треба да биде булевар, туку еднонасочна колекторска улица во функција на Јужен Булевар. Не бива на „градскиот татко“ да не му се јасни основните планови и смерници за развој на градот, па да аминува страотни урбанистички упади и уште да се фали со тоа ![]()
Прво еве ја во целост објавата за понудата на Гема: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=33&PID=32046#32046 ...од таму јасно е дека таа комбинација нема никаква врска со програмата на Коце и неговото ветување за Јужен Булевар. Понудата била до претходната градска администрација, а била „соборена“ од страна на министерството за транспорт и врски. Но дури и да имаше врска со Коце, зошто таквото пропаѓање би било оправдување? Многу „згодно“ оправдување за пропаѓање на капитален проект... И каква врска има кој е инвеститор а кој изведувач на Equest Мall? Тоа ама баш ништо не менува во програмата на Коце. И повторно, чисто за да не продуцираме дополнителни забуни, никаде не е наведено дека Гема ја сакала токму парцелата каде што е предвидена катна гаража и не знам од каде ти е тоа тврдење. Всушност ако веќе нагаѓаме за која парцела се работи, многу е пологично дека Гема ја сакала парцелата која се надоврзува на двете на кои моментално работи, односно парцелата карши Љуц.
Но со оглед на тоа дека ти збориш за кај Нова Македонија, каква е таа клучка таму што би се извела во контекст на тоа што го збореше погоре (без Јужен Булевар според ГУП, а со проширување на Теодосиј Гологанов). Ајде дај некаков графички приказ, да не се сведе работата само на нејасна лабава замисла, нејасно и лабаво заплеткана во зборови. ===================================== За Бул. 11 Октомври кај црвен крст
За „зелениот бран“
Зошто надлежните оваа прилично едноставна технологија ја третираат како ракетна технологија за која треба години и децении да се совлада, нема да навлегувам... Во меѓувреме приказните само се рециклираат: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=338&PID=37694#37694 Дали оваа најновава значи дека конечно се направени набавките и дека се почнало со имплементација, господ знае... На терен секако се гледа што се случува, приказни не поминуваат. Edited by Cloverstack - 21-Sep-2009 at 21:55 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
Па да се слагам со пбанкс. Колку што знам има тамо и некои тесни ленти ваљда за точаи по крајот на коловозот, а ова е и делумна козметика колку да е добие уште една лента. Само што мене ме загрижува е тоа што првенствено Гологанов и Јужен се најавуваа како исти проект, па сега ме загрижува да не го жртвуваат она преспојување позади НЛБ во форма на клучка.
У секој случај и јас би сакал градов да се зафати со некоја покапитална инвестиција како јужен у скоро време, а ам главен проблем се средтсвата. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||||||
Доколку навистина се иде на благо проширување на Гологанов неможе да зборуваме мислам за крај на свет или за дефинитивно пропаѓање на Јужен булевар. Таа улица веќе има профил од барем 3 ленти и тоа доста комотни ленти. Така да навистина не би се работело за некоја капитална интервенција од која после нема враќање назад.
Е сега зошто повторно се иде со привремени решенија е друг муабет ![]() |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
igorius ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 187 |
![]() ![]() |
||||||||||
РЕКОНСТРУКЦИЈА Се поправа патот до „Свети Пантелејмон“ Екипите на Јавното претпријатие „Улици и патишта“ вчера почнаа со реконструкција на патот од Средно Водно до манастирскиот комплекс „Свети Пантелејмон“. Како што соопшти Град Скопје, машински се гребе оштетената асфалтна површина која изнесува 1.900 метри квадратни и се прска со битуменска емулзија, по што ќе следува машинско асфалтирање со дебелина од четири сантиметри. Освен крпењето на длабоките дупки, ќе биде извршена и целосна реконструкција на одредени делови од патот со машинско раскопување до десет сантиметри и вадење на асфалтната површина. Машинското гребење на оштетениот асфалт ќе се одвива во наредните десет дена. Потоа следува асфалтирањето, за кое, во зависност од временските услови, ќе бидат потребни две седмици. |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
igorius ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 187 |
![]() ![]() |
||||||||||
Ќе се шират улиците, ќе страдаат тротоарите Градските власти со проширување на неколку улици во наредните години ќе се обидат да го направат попроточен сообраќајот во Скопје и се' уште не размислуваат за изградба на примарните брзи сообраќајници како што е Јужниот булевар Со проширување на неколку улици градските власти во наредните години ќе се обидат да го решат сообраќајниот хаос во Скопје. Улиците ќе се прошируваат на местата каде што нема да има уривања на објекти и нерасчистени имотно-прави односи, односно во најголем дел ќе се одзема простор од тротоарите, а некаде и од зеленилото. Ќе се шират „Илинденска“ и тоа на потегот од Владата до булеварот 8 Септември во Карпош, „Теодосиј Гологанов“, Првомајска и булеварот Србија, каде што градежните работи се веќе почнати. „ИЛИНДЕНСКА“ ЌЕ СЕ ШИРИ И КАЈ ВЛАДАТА „ГОЛОГАНОВ“ ЌЕ НЕМА СРЕДИШНО ЗЕЛЕНИЛО „ПРВОМАЈСКА“ ШИРОКА ДО ДРАЧЕВО Јорданка Ивановска -Дневник |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
||||||||||
добро битно јас го покудив тој кај НоМа па сега било како било
![]() 1. Визии - Тунел под Вардар!? - Дневник - 12.11.2003 2. РАСПИШАН ПОВИК ЗА СТУДИЈА ЗА КРУШЕВСКА РЕПУБЛИКА - Градот сака да гради тунел под Вардар кај Сајмиште - Вест - 27.01.2004 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
Стариот е, оној што новинариве мешаа радиус и дијаметар така да нека не те чуди што пишува НоМа.
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
||||||||||
а ова е стариот кружен што го најавија, погоре во цитатот од првата објава стои дека кружен тек ќе има кај Нова Македонија, што излезе дека новинарот импровизирал несмасно
Edited by Max - 18-Sep-2009 at 02:42 |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
||||||||||
Гема ја сакаа парцелата за предвидената гаража кај тинекс, а бидејќи гема е под капа на инвеститорите на хотелот т.е. еквест трговскиот, фактички дилот во нивно име го фрли Гема...
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
Од реконструкцијата на патото кон Св. Пантелејмон...
01. ![]() 02. ![]() 03. ![]() www.skopje.gov.mk |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
||||||||||
Не е баш таква приказната. Гема сакаа да изградат дел од јужен во замена за градежна парцела покрај него. Е сега, градот се слагаше со таа варијанта, но тоа е државно земјиште и министерството за транспорт и врски не се слагаше на таква спогодба. Еве ја целата вест http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=33&PID=32046#32046 А проширувањето на М.Т.Г. е тотална утка поради тоа што моменталниот профил одговара на оној кој се бара во ГУП-от, а со проширување би навлегол во трасата на јужен. А доколку се случи да го прошират, сигурно е дека таквото привремено решение би траело премногу долго и до тогаш хаосот во сообраќајот додатно ќе се зголеми. Тоа е недозволиво, а цената за таквото неодговорно планирање ќе го плаќаме ние. |
|||||||||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
||||||||||
тоа беше варијанта, но сакаа тоа хотелот да го изведе доколку му отстапат простор за подземни гаражи, а бидејќи ова не се случи пропадна и оваа замисла за јужен. реално сега за сега и проширување горе на бул Митрополит Теодосиј ќе заврши работа, но исклучиво со клучка кај НоМа, вака со кружен ќе биде карамбол, а може и нема, незнам не сум паметен, сигурно има образовани сообраќајни инжињери во градско собрание !?! |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
||||||||||
Не се слагам. Еве една негова изјава
Mене оваа изјава ми е врежана во сеќавање. Е сега, проблем е зошто он прави дистинкција помеѓу булеварот „Македонија“ и јужен булевар, кога се 2 исти работи?? |
|||||||||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
||||||||||
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
||||||||||
http://www.makfax.com.mk/mk-mk/Details.aspx?itemID=9029 |
|||||||||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
||||||||||
па може објектот да е дивоградба но земјата да е легализирана т.е. дворното место откупено... комбинации милион! за јужен булевар Коце сигурно нема да собере сили (средства) особено не ако сака да го турка тунелот под плоштад, за што исто е малку веројатно дека ќе го бидне доколку владата не вмеша прсти! инаку Коце уште во кампањата најави дека ќе има само проширување на бул Митрополит Теодосиј Гологанов, не дека нешто излажал... http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=31767#31767 а за ветувањето со илинденска, незнам што да кажам, откако им ги исекоа дрвата за што да го чуваат сега тротоарот, можеби подобро ќе биде за паркинг |
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
||||||||||
Од читањето на текстот јасно ќе ви стане дека Коце никогаш немал во план да го оствари ветувањето и да го доизгради јужниот булевар( за нив тој е веќе изграден). Илинденска ќе се проширува од Влада до фонатаната, иако им беше дадено ветување на луѓето дека тоа нема да се случи. А решенијата за метежот кои ги нудат се малоумни, фушерски и со краткотраен ефект, но подеталната анализа би ја препуштил на некој како Кловер, он ја владее оваа тема.
Моето прашање е : Ако досега не било можно да се постигне ефектот на зелен бран поради МВР, што точно е превземено сега да тој функционира без прекин? И ако објектите кај зоолошка биле дивоградби, од каде потребата да се преговара за заедничко решение? Дивоградба си е дивоградба, мора да се руши Edited by La Linea - 17-Sep-2009 at 14:04 |
|||||||||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||||||||||
![]() |
|||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||||||
Текстот на Нова Македонија е така малку конфузен. Насловот треба да искаже нешто што уствари нема везе. Првомајска, Србија, Илиндеска се булевари на кои им треба проширување. Но Теодосиј Гологанов во ниеден случај не смее да се пакува со јужен Булвар како исти проект или некакво проширување или незнам што. Јужен Булевар не смееме да го узурпираме.
Повеќе ме загрижува што воопшто се спомнуваат оние кафаните, па што ќе праиме ние така во иднина. На кое дереџе сме се дотерале, па затоа после читаме дека најголем биле всушност две три куќи кај Зоолошка, а што со оние цели 350 метри кај влада. |
|||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 131132133134135 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |