build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 131132133134135 159>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2641 Posted: 28-Sep-2009 at 09:04
На Партизанска гужва до Универзална...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2642 Posted: 21-Sep-2009 at 21:27
Originally posted by pbanks

Доколку навистина се иде на благо проширување на Гологанов неможе да зборуваме мислам за крај на свет или за дефинитивно пропаѓање на Јужен булевар. Таа улица веќе има профил од барем 3 ленти и тоа доста комотни ленти. Така да навистина не би се работело за некоја капитална интервенција од која после нема враќање назад.

Кога ќе се земе во предвид како се поигрува со другите два урбани автопати и сите сообраќајни решенија воопшто, јас не би бил ни малку опуштен. На тоа додај ги и ваквите изјави на градоначалникот и мислам дека алармот треба да е веќе уклучен:
На прашање зошто улицата не се шири на сметка на дивоградбите, Трајановски рече дека сегашниот проект опфаќа ширење на сметка на тротоарите и на зеленилото. Тој не одговори дали ќе се уриваат привремените објекти.
И оваа сообраќајница ќе се прави со четири ленти и веројатно еден тротоар до три метри ширина, без средишно зеленило затоа што нема простор каде да се изведат жардиниери и ќе заземе дел од трасата на Јужниот булевар, проектиран во ГУП, но нема да ги загрози кафеаните.

Изјавиве се чудни и изместени во контекст на проширувањето на Теодосиј Гологанов, но тоа што ме загрижува е опипливиот мек став кон времените и дивите објекти на трасата на јужен, во ситуација каде што тие воопшто немало потреба да се мешаат. Уште почудна е мекоста кога ќе се спореди со тоа како се настапи на Илинденска на пример. Дали се ова некакви пробни балони за големи матни игри или само несмасни неуки изјави, во секој случај се крајно загрижувачки индикации кои не оставаат простор за спокојство.

Инаку, јасно е како ден, парите што ќе се трошат на проширување на Теодосиј Гологанов, многу попаметно е да се инвестираат во изградба на сегментите кои недостасуваат на улиците Народен Фронт и Јуриј Гагарин, кои треба да бидат колекторски улици за Јужен Булевар, аналогни на Теодосиј Гологанов од другата страна. Со тоа ќе се почитуваат урбанистичките планови и правилно ќе се оформува сообраќајната мрежа, ќе се направи чекор напред кон изведба на Јужен Булевар, а богами ќе се постигне и огромно подобрување во сообраќајот, значително поголемо од оваа кратковида импровизација што ја форсираат.




Originally posted by Max

инаку Коце уште во кампањата најави дека ќе има само проширување на бул Митрополит Теодосиј Гологанов, не дека нешто излажал...
Грешка си... и тоа прилично. Еве го ветувањето на Коце:

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=562&PID=33081#33081
Што се однесува до сообраќајот, во овој мандат ќе направиме напори да почне подземното водење на сообраќајот на булеварот „Партизански одреди“, од „Тифани“ до Комплекс банки и на Јужен булевар зад „Рамстор“, како и на булеварот „Македонија“. Планираме да изградиме подземни пешачки премини на улица „Македонија“, кај „Мекдоналс“, пред „Бисер“, кај Градежен факултет, ТЦ „Карпош“, на Бит-пазар и кај „Алкалоид“ во Автокоманда. Ќе ги прошириме булеварите „Првомајска“, „Србија“, „Митрополит Теодосиј Гологанов“ и „Илинденска“.

Коце, не само што го вети Јужен Булевар (како што е во ГУП-от) туку ни го вети два пати - еднаш како Јужен Булевар, а еднаш како Булевар Македонија (едно те исто)

Е сега дали излажал е филозофско прашање. Дали човек кој што нема појма што збори, всушност може да се обвини за лажење Roll%20eyes

Во секој случај некој треба да му објасни што точно е Јужен Булевар. И некој треба да му објасни дека конкретниот дел на Теодосиј Гологанов не е, ниту треба да биде булевар, туку еднонасочна колекторска улица во функција на Јужен Булевар.
Не бива на „градскиот татко“ да не му се јасни основните планови и смерници за развој на градот, па да аминува страотни урбанистички упади и уште да се фали со тоа  Ohno





Originally posted by Max

тоа беше варијанта, но сакаа тоа хотелот да го изведе доколку му отстапат простор за подземни гаражи, а бидејќи ова не се случи пропадна и оваа замисла за јужен.
Originally posted by Max

Гема ја сакаа парцелата за предвидената гаража кај тинекс, а бидејќи гема е под капа на инвеститорите на хотелот т.е. еквест трговскиот, фактички дилот во нивно име го фрли Гема...
La Linea ти одговори, но гледам повторно имаш некаква чудна реплика која ја мати водата. За работите да не останат нејасни, еве и јас ќе се обидам  да објаснам.

Прво еве ја во целост објавата за понудата на Гема:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=33&PID=32046#32046
...од таму јасно е дека таа комбинација нема никаква врска со програмата на Коце и неговото ветување за Јужен Булевар.
Понудата била до претходната градска администрација, а била „соборена“ од страна на министерството за транспорт и врски.

Но дури и да имаше врска со Коце, зошто таквото пропаѓање би било оправдување? Многу „згодно“ оправдување за пропаѓање на капитален проект... И каква врска има кој е инвеститор а кој изведувач на Equest Мall? Тоа ама баш ништо не менува во програмата на Коце.

И повторно, чисто за да не продуцираме дополнителни забуни, никаде не е наведено дека Гема ја сакала токму парцелата каде што е предвидена катна гаража и не знам од каде ти е тоа тврдење. Всушност ако веќе нагаѓаме за која парцела се работи, многу е пологично дека Гема ја сакала парцелата која се надоврзува на двете на кои моментално работи, односно парцелата карши Љуц.



Originally posted by Max

реално сега за сега и проширување горе на бул Митрополит Теодосиј ќе заврши работа, но исклучиво со клучка кај НоМа, вака со кружен ќе биде карамбол, а може и нема, незнам не сум паметен, сигурно има образовани сообраќајни инжињери во градско собрание !?!
Originally posted by Max

на најнепотребното место кружен тек, што ги чини една клучка да насадат
Како што подоцна примети и самиот, работите се испомешани, кружен тек нема да прават кај Нова Македонија туку кај католичка црква. За остатокот се слагам со репликата на Линеа. Проширување на Теодосиј Гологанов не е решение туку скапа и опасна диверзија, која имајќи ги во предвид нашиот менталитет и (не)созреаноста на нашето општество, може да се претвори и во епитаф за Јужен Булевар.

Но со оглед на тоа дека ти збориш за кај Нова Македонија, каква е таа клучка таму што би се извела во контекст на тоа што го збореше погоре (без Јужен Булевар според ГУП, а со проширување на Теодосиј Гологанов). Ајде дај некаков графички приказ, да не се сведе работата само на нејасна лабава замисла, нејасно и лабаво заплеткана во зборови.




=====================================




За Бул. 11 Октомври кај црвен крст
Originally posted by lslcrew

Тешко ека може да се спакува проширувањње тука
За плус една лента има доволно простор, не би имало никаков проблем. Всушност доколку и широчината на лентите се намали до 3m, во близина на крстосницата ќе има простор и за уште една плус - вкупно седум ленти.




За „зелениот бран“
Originally posted by La Linea

Моето прашање е : Ако досега не било можно да се постигне ефектот на зелен бран поради МВР, што точно е превземено сега да тој функционира без прекин?
И јас тоа се прашувам. Проблемот сега е што семафорите освен што не се поврзани во мрежа, имаат и некакви прастари аналогни контролори, кои освен уклучено/исклучено не знаат за ништо друго. Па дури и кога некаде ќе се наштелува зелен бран, доволно е едни семафори да бидат за момент исклучени (дали од полицаец или други причини - небитно) и се да отиде во вода. Во такви услови сите приказни за зелени бранови се приказни за мали деца. А за зелен бран доволни би биле релативно едноставни дигитални контролори со часовник, па не само да можат да останат координирани за бранот, туку да можат да се испрограмираат и за различни циклуси во зависност од периодот на денот/неделата/годината, па во 4 часот наутро да не чекаш „пола саат“ да ти се отвори семафор.
Зошто надлежните оваа прилично едноставна технологија ја третираат како ракетна технологија за која треба години и децении да се совлада, нема да навлегувам...

Во меѓувреме приказните само се рециклираат:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=338&PID=37694#37694

Дали оваа најновава значи дека конечно се направени набавките и дека се почнало со имплементација, господ знае... На терен секако се гледа што се случува, приказни не поминуваат.


Edited by Cloverstack - 21-Sep-2009 at 21:55
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2643 Posted: 18-Sep-2009 at 14:50
Па да се слагам со пбанкс. Колку што знам има тамо и некои тесни ленти ваљда за точаи по крајот на коловозот, а ова е и делумна козметика колку да е добие уште една лента. Само што мене ме загрижува е тоа што првенствено Гологанов и Јужен се најавуваа како исти проект, па сега ме загрижува да не го жртвуваат она преспојување позади НЛБ во форма на клучка.

У секој случај и јас би сакал градов да се зафати со некоја покапитална инвестиција како јужен у скоро време, а ам главен проблем се средтсвата.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2644 Posted: 18-Sep-2009 at 11:17
Доколку навистина се иде на благо проширување на Гологанов неможе да зборуваме мислам за крај на свет или за дефинитивно пропаѓање на Јужен булевар. Таа улица веќе има профил од барем 3 ленти и тоа доста комотни ленти. Така да навистина не би се работело за некоја капитална интервенција од која после нема враќање назад.

Е сега зошто повторно се иде со привремени решенија е друг муабет
Back to Top
igorius View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 187
  Quote igorius Quote  Post ReplyReply #2645 Posted: 18-Sep-2009 at 10:15

Време, број 1774, 18.09.2009




     

РЕКОНСТРУКЦИЈА
Се поправа патот до „Свети Пантелејмон“

Екипите на Јавното претпријатие „Улици и патишта“ вчера почнаа со реконструкција на патот од Средно Водно до манастирскиот комплекс „Свети Пантелејмон“. Како што соопшти Град Скопје, машински се гребе оштетената асфалтна површина која изнесува 1.900 метри квадратни и се прска со битуменска емулзија, по што ќе следува машинско асфалтирање со дебелина од четири сантиметри. Освен крпењето на длабоките дупки, ќе биде извршена и целосна реконструкција на одредени делови од патот со машинско раскопување до десет сантиметри и вадење на асфалтната површина. Машинското гребење на оштетениот асфалт ќе се одвива во наредните десет дена. Потоа следува асфалтирањето, за кое, во зависност од временските услови, ќе бидат потребни две седмици.

Back to Top
igorius View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 187
  Quote igorius Quote  Post ReplyReply #2646 Posted: 18-Sep-2009 at 09:49

Ќе се шират улиците, ќе страдаат тротоарите

Градските власти со проширување на неколку улици во наредните години ќе се обидат да го направат попроточен сообраќајот во Скопје и се' уште не размислуваат за изградба на примарните брзи сообраќајници како што е Јужниот булевар

Со проширување на неколку улици градските власти во наредните години ќе се обидат да го решат сообраќајниот хаос во Скопје. Улиците ќе се прошируваат на местата каде што нема да има уривања на објекти и нерасчистени имотно-прави односи, односно во најголем дел ќе се одзема простор од тротоарите, а некаде и од зеленилото. Ќе се шират „Илинденска“ и тоа на потегот од Владата до булеварот 8 Септември во Карпош, „Теодосиј Гологанов“, Првомајска и булеварот Србија, каде што градежните работи се веќе почнати.

„ИЛИНДЕНСКА“ ЌЕ СЕ ШИРИ И КАЈ ВЛАДАТА

Градоначалникот на Скопје, Коце Трајановски, рече дека во Градот имаат проект за проширување на Илинденска, која треба да има четири ленти и во спорниот дел од Владата до Градскиот парк. Проектот, според Трајановски, бил нарачан од претходната гарнитура и ќе биде ставен на гласање на следната седница на Советот на Град Скопје. За проширувањето на „Илинденска“ од паркот до Карпош веќе е одбран и изведувач, градежната компанија „Гранит“.

- Штом Советот ќе го усвои проектот за проширувањето на Илинденска кај Владата, ќе одбереме изведувач и за тој дел. Таму веќе е завршено поставувањето на атмосферската канализација. Имаме нерешени имотно-правни проблеми кај Зоолошката градина, со неколку објекти што се дивоградби. Булеварот Илинден треба да биде завршен до крајот на следната година - рече градоначалникот Трајановски.

„ГОЛОГАНОВ“ ЌЕ НЕМА СРЕДИШНО ЗЕЛЕНИЛО

Тој најави дека ќе ја прошируваат и улицата Теодосиј Гологанов која води од студентскиот дом „Гоце Делчев“ до зградата на „Нова Македонија“. Оваа улица ќе добие четири ленти, но ќе нема простор за средишно зеленило.

Инаку, според Генералниот урбанистички план на Скопје, за растоварување на метежот во овој дел на градот е предвидена изградба на фамозниот Јужен булевар, долг 17 километри, но градските власти со години го игнорираат поради прескапата изградба. По изградбата на Јужен булевар, улицата Теодосиј Гологанов, која сега ќе се проширува, треба да стане негова сервисна улица.

Трајановски во врска со ова вели дека засега им е важно „Гологанов“ да ја направат попроточна со некоја лента повеќе.

- Во тек е изработка на документација како да се изведе проширувањето. Се појавија неколку имотно-прави проблеми. Се' уште не знаеме дали улицата ќе може да ја прошириме од двете страни, тоа допрва ќе се утврди. Исто ќе се утврди и како ќе биде изграден планираниот кружен тек кај Католичката црква - изјави градоначалникот.

Јужен булевар е проект стар неколку децении, а од него досега е изграден само еден дел, зад Старата железничка станица. Дел од неговата траса минува покрај Гологанов, каде што сега има парк со тополи, но проблемот е што таму голем дел е узурпиран од привремени објекти и дивоградби, кои стихијно прераснаа во цврсти градби. На прашање зошто улицата не се шири на сметка на дивоградбите, Трајановски рече дека сегашниот проект опфаќа ширење на сметка на тротоарите и на зеленилото. Тој не одговори дали ќе се уриваат привремените објекти.

„ПРВОМАЈСКА“ ШИРОКА ДО ДРАЧЕВО

Според плановите на градските власти, четири ленти ќе добие и улицата Првомајска во Кисела Вода и тоа од месноста Рампа до Драчево. Од Градот информираат дека за ова проширување ќе пречат само два објекта на потегот од Расадник до општината. Се очекува изградбата да почне во наредната година.

Во моментов привршуваат градежните работи на раскрсницата кај Тутунски комбинат, како и на булеварот Македонска војска во Ѓорче Петров. Проширувањето на булеварот Србија, од Средното хемиско училиште до улицата Првомајска оди според планот, иако и таму се појавиле имотно-прави проблеми.

За наредната година се планира и обнова на улицата Маџари со нови тротоари и осветление, од семафорите во Ченто до населбата Маџари до мостот. Ќе се санира и патот од Средно Водно до манастирот „Свети Пантелејмон“ и ќе се воведува зелен бран на триесетина раскрсници.

Јорданка Ивановска -Дневник

Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #2647 Posted: 18-Sep-2009 at 03:04
добро битно јас го покудив тој кај НоМа па сега било како било LOL ова со стариве проекти е интересна работа, па дајте бре градоначалници извадете тоа проектите да ги видиме, бар сега имате интерактивна администрација... пример дајте нешто за...
1. Визии - Тунел под Вардар!? - Дневник - 12.11.2003
2. РАСПИШАН ПОВИК ЗА СТУДИЈА ЗА КРУШЕВСКА РЕПУБЛИКА - Градот сака да гради тунел под Вардар кај Сајмиште - Вест - 27.01.2004
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2648 Posted: 18-Sep-2009 at 02:49
Стариот е, оној што новинариве мешаа радиус и дијаметар така да нека не те чуди што пишува НоМа.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #2649 Posted: 18-Sep-2009 at 02:41
а ова е стариот кружен што го најавија, погоре во цитатот од првата објава стои дека кружен тек ќе има кај Нова Македонија, што излезе дека новинарот импровизирал несмасно

Edited by Max - 18-Sep-2009 at 02:42
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2650 Posted: 18-Sep-2009 at 02:29
...
„ГОЛОГАНОВ“ ЌЕ НЕМА СРЕДИШНО ЗЕЛЕНИЛО

Тој најави дека ќе ја прошируваат и улицата Теодосиј Гологанов која води од студентскиот дом „Гоце Делчев“ до зградата на „Нова Македонија“. Оваа улица ќе добие четири ленти, но ќе нема простор за средишно зеленило.

Инаку, според Генералниот урбанистички план на Скопје, за растоварување на метежот во овој дел на градот е предвидена изградба на фамозниот Јужен булевар, долг 17 километри, но градските власти со години го игнорираат поради прескапата изградба. По изградбата на Јужен булевар, улицата Теодосиј Гологанов, која сега ќе се проширува, треба да стане негова сервисна улица.

Трајановски во врска со ова вели дека засега им е важно „Гологанов“ да ја направат попроточна со некоја лента повеќе.

- Во тек е изработка на документација како да се изведе проширувањето. Се појавија неколку имотно-прави проблеми. Се' уште не знаеме дали улицата ќе може да ја прошириме од двете страни, тоа допрва ќе се утврди. Исто ќе се утврди и како ќе биде изграден планираниот кружен тек кај Католичката црква - изјави градоначалникот.

Јужен булевар е проект стар неколку децении, а од него досега е изграден само еден дел, зад Старата железничка станица. Дел од неговата траса минува покрај Гологанов, каде што сега има парк со тополи, но проблемот е што таму голем дел е узурпиран од привремени објекти и дивоградби, кои стихијно прераснаа во цврсти градби. На прашање зошто улицата не се шири на сметка на дивоградбите, Трајановски рече дека сегашниот проект опфаќа ширење на сметка на тротоарите и на зеленилото. Тој не одговори дали ќе се уриваат привремените објекти.
...

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=1E6790CC06214346ADD7BF32846A3489
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #2651 Posted: 17-Sep-2009 at 16:18

Гема ја сакаа парцелата за предвидената гаража кај тинекс, а бидејќи гема е под капа на инвеститорите на хотелот т.е. еквест трговскиот, фактички дилот во нивно име го фрли Гема...

Originally posted by UrbanFreak

[quote]Инвеститор на новиот трговски ќе биде компанијата “Елан Пропертиес“ која е дел од реномираната групација “Екуест Балкан Пропертиес“ со седиште во Лондон. Изведувач на работите е “Гема груп“ од Скопје... http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=307&PID=15135#15135
 

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2652 Posted: 17-Sep-2009 at 15:50
Од реконструкцијата на патото кон Св. Пантелејмон...

01.


02.


03.


www.skopje.gov.mk
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #2653 Posted: 17-Sep-2009 at 15:42
Originally posted by Max

тоа беше варијанта, но сакаа тоа хотелот да го изведе доколку му отстапат простор за подземни гаражи, а бидејќи ова не се случи пропадна и оваа замисла за јужен.

реално сега за сега и проширување горе на бул Митрополит Теодосиј ќе заврши работа, но исклучиво со клучка кај НоМа, вака со кружен ќе биде карамбол, а може и нема, незнам не сум паметен, сигурно има образовани сообраќајни инжињери во градско собрание !?!



Не е баш таква приказната. Гема сакаа да изградат дел од јужен во замена за градежна парцела покрај него. Е сега, градот се слагаше со таа варијанта, но тоа е државно земјиште и министерството за транспорт и врски не се слагаше на таква спогодба. Еве ја целата вест

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=33&PID=32046#32046

А проширувањето на М.Т.Г. е тотална утка поради тоа што моменталниот профил одговара на оној кој се бара во ГУП-от, а со проширување би навлегол во трасата на јужен. А доколку се случи да го прошират, сигурно е дека таквото привремено решение би траело премногу долго и до тогаш хаосот во сообраќајот додатно ќе се зголеми. Тоа е недозволиво, а цената за таквото неодговорно планирање ќе го плаќаме ние.
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #2654 Posted: 17-Sep-2009 at 15:08

тоа беше варијанта, но сакаа тоа хотелот да го изведе доколку му отстапат простор за подземни гаражи, а бидејќи ова не се случи пропадна и оваа замисла за јужен.

реално сега за сега и проширување горе на бул Митрополит Теодосиј ќе заврши работа, но исклучиво со клучка кај НоМа, вака со кружен ќе биде карамбол, а може и нема, незнам не сум паметен, сигурно има образовани сообраќајни инжињери во градско собрание !?!

Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #2655 Posted: 17-Sep-2009 at 15:01
Originally posted by Max

за јужен булевар Коце сигурно нема да собере сили (средства) особено не ако сака да го турка тунелот под плоштад, за што исто е малку веројатно дека ќе го бидне доколку владата не вмеша прсти! инаку Коце уште во кампањата најави дека ќе има само проширување на бул Митрополит Теодосиј Гологанов, не дека нешто излажал... http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=31767#31767 



Не се слагам. Еве една негова изјава

што се однесува до сообраќајот, во овој мандат ќе направиме напори да почне подземното водење на сообраќајот на булеварот „Партизански одреди“, од „Тифани“ до Комплекс банки и на Јужен булевар зад „Рамстор“, како и на булеварот „Македонија“


Mене оваа изјава ми е врежана во сеќавање. Е сега, проблем е зошто он прави дистинкција помеѓу булеварот „Македонија“ и јужен булевар, кога се 2 исти работи??
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #2656 Posted: 17-Sep-2009 at 15:00

Originally posted by lslcrew

Со кружен тек ќе се спојат Јужниот Булевар со улицата Теодосиј Гологанов кај зградата на „Нова Македонија“. Проширувањето ќе оди на тој начин што ќе се скрати предвидениот дел за зеленило и од двојните тротоари за да нема потреба од уривање на многу градби. Градежните работи за овие булевари ќе започнат следната година - изјави Трајановски.

ај што гужви ќе има тука! на најнепотребното место кружен тек, што ги чини една клучка да насадат, нека стават кружен и кај тутунски и сите да останат весели, а на кружниот нели полицаец со бела ракавица... 

Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #2657 Posted: 17-Sep-2009 at 14:46
Скопје / 17.09.09 / 15:22
Градежни активности за реконструкција на патот од средно Водно до манастирскиот комплекс „Свети Пантелејмон“ започнаа денеска.

Екипите на ЈП „Улици и патишта“ денеска машински ја гребат оштетената асфалтна површина која изнесува 1.900 квадратни метри и прскаат битуменска емулзија, по што ќе следи машинско асфалтирање со дебелина од 4 сантиметри.

Имајќи ги предвид големите оштетувања на патот, освен крпењето на длабоките дупки ќе биде извршена и целосна реконструкција на одредени делови од патот со машинско раскопување до 10 сантиметри и вадење на асфалтната површина, се вели во соопштението на Град Скопје. /крај/со/ап/


http://www.makfax.com.mk/mk-mk/Details.aspx?itemID=9029
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #2658 Posted: 17-Sep-2009 at 14:40

па може објектот да е дивоградба но земјата да е легализирана т.е. дворното место откупено... комбинации милион!

за јужен булевар Коце сигурно нема да собере сили (средства) особено не ако сака да го турка тунелот под плоштад, за што исто е малку веројатно дека ќе го бидне доколку владата не вмеша прсти! инаку Коце уште во кампањата најави дека ќе има само проширување на бул Митрополит Теодосиј Гологанов, не дека нешто излажал... http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=31767#31767 

а за ветувањето со илинденска, незнам што да кажам, откако им ги исекоа дрвата за што да го чуваат сега тротоарот, можеби подобро ќе биде за паркинг Smile шала на страна поевтино решение од ова а за каков таков проток на илинденска здравје, нели имаше некој предлог од останатите кандидати за градоначалник во изборната трка да се одело под земја, но вакво решение  е и скапо и нелогично, особено на тој потег... проектов лично го оправдувам, но мора да се најде чаре илинденска пак некако да се разелени. 

Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #2659 Posted: 17-Sep-2009 at 14:01
Од читањето на текстот јасно ќе ви стане дека Коце никогаш немал во план да го оствари ветувањето и да го доизгради јужниот булевар( за нив тој е веќе изграден). Илинденска ќе се проширува од Влада до фонатаната, иако им беше дадено ветување на луѓето дека тоа нема да се случи. А решенијата за метежот кои ги нудат се малоумни, фушерски и со краткотраен ефект, но подеталната анализа би ја препуштил на некој како Кловер, он ја владее оваа тема.

Моето прашање е : Ако досега не било можно да се постигне ефектот на зелен бран поради МВР, што точно е превземено сега да тој функционира без прекин? И ако објектите кај зоолошка биле дивоградби, од каде потребата да се преговара за заедничко решение? Дивоградба си е дивоградба, мора да се руши




Edited by La Linea - 17-Sep-2009 at 14:04
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2660 Posted: 17-Sep-2009 at 14:00
Текстот на Нова Македонија е така малку конфузен. Насловот треба да искаже нешто што уствари нема везе. Првомајска, Србија, Илиндеска се булевари на кои им треба проширување. Но Теодосиј Гологанов во ниеден случај не смее да се пакува со јужен Булвар како исти проект или некакво проширување или  незнам што. Јужен Булевар  не смееме да го узурпираме.

Повеќе ме загрижува што воопшто се спомнуваат оние кафаните, па што ќе праиме ние така во иднина. На кое дереџе сме се дотерале, па затоа после читаме дека најголем биле всушност две три куќи кај Зоолошка, а што со оние цели 350 метри кај влада.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 131132133134135 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 5.473 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.