![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 90> |
Author | ||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Натрапници ги уништуваат новите градски автобусиИскршени отвори за вентилација, нефункционален светлосен систем, напукнати рачки. Новите двоспратни автобуси по само еден месец личат како низ Скопје да се возат цела година. Првиот дожд покажа и некои пропусти кај произведувачот. Дел од даблдекерите пропуштаат вода во внатрешноста. Директорот на ЈСП Мишо Николов вели дека за овие проблеми веќе е интервенирано. За покрупните недостатоци направени се рекламации до кинеската фабрика. Иако свесни за привилегијата да се возат во современи и климатизирани автобуси, сепак трагите од лошото однесување во автобусите се забележува. Од град Скопје апелираат граѓаните во иднина посовесно да се однесуваат додека се возат во автобус. Никој неможе да ги заштити новите градски возила од несовесните граѓани освен повисокиот морал и култура за општественото добро. Мирјана Давидовска Ми се допаѓа јавната загриженост и медиумската презентација за не така мал проблем наметнат од малоумна популација !!!!! Edited by Cloverstack - 28-Sep-2011 at 22:04 |
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Со стари навики и во новите автобуси Од ЈСП велат дека патниците се виновни за искршените отвори за вентилација Деспина Трајковска http://www.time.mk/read/5e6702e462/1208c649de/index.html Edited by Cloverstack - 28-Sep-2011 at 22:03 |
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
ЈСП со рекламација до Кина за автобусите![]() Директорот на ЈСП, Мишо Николов, извести дека поради штетите со вентилациските отвори во двокатните автобуси, направени од несовесни граѓани, пратен е допис до кинескиот произведувач на автобусите „Јутонг“, во следните 67 возила кои треба да пристигнат следната година вентилацијата да се направи од поцврст материјал, прилагоден на наши услови. - Веќе направивме нарачка за замена на скршените пластични вентилациски уреди. За жал, веројатно ваквите решенија не поминуваат кај нас - вели Николов. Иако, според договорот со кинеската фирма „Јутонг“, турата од 67 двокатни автобуси треба да пристигне во октомври следната година, сепак постојат најави дека возилата во земјава ќе се довезат неколку месеци порано, во февруари. http://www.time.mk/read/5e6702e462/206486236f/index.html |
||
![]() |
||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|
тие санос-и со ман маска и мотор треба само добро рекаросирање на сашијата, да им се вгради клима и нови седишта како во лаз-овите и јутонзите и ке можат уште долго време да возат низ скопје
|
||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
На старите канти на ЈСП Скопје местото им е на отпад, како старо железо, а не во сообраќај, без разлика каде би се возеле, дали во Куманово, Битола, Авганистан, Ирак или било каде, тие возила се дотраени и без целосно рекаросирање, не доаѓа во предвид било какво пуштање во сообраќај на истите.
Се надевам дека ЈСП Скопје не планира да им ги продаде или подари на останатите градови во Македонија, автобусите на Санос со МАН шасија, тие автобуси сеуште се доволно исправни и потребни за Скопје, барем додека не пристигнат сите останати двокатни градски автобуси, а потоа, односно дури после 2013 кога треба да пристигнат последните двокатни градски автобуси од кинески Јутонг, слободно нека им ги продадат или подарат на останатите градови во Македонија, тие автобуси одлично вршат работа во скопските метежи, сигурно одлично ќе вршат работа и во останатите градови во Македонија. Edited by Dexter26 - 27-Sep-2011 at 14:45 |
||
![]() |
||
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
|
Мислиш дека сите во Скопје размислуваат така!? Мене ако ме прашаш, тие канти требаа да се тргнат од улиците и пред да се купат новиве двоспратни канти затоа што не само што беше понижување да се возиш во такви нечисти и комплетно истрошени автобуси, туку и убеден сум дека возењето во нив е супернебезбедно и прашање беше кога ќе почнеа буквално да се распаѓаат по улица...јас лично сум против таква идеја, ама однапред сум разочаран што ќе се појават градоначалници, а богами и граѓани од други општини, кои и тоа како ќе бидат задоволни од овие зделки - нормално затоа што претходно веројатно немало никаква линија до местото до кое живееле...имаме спуштени критериуми за квалитет на животот дури и под дното - и јас се зачудив кога слушнав за „идејава“, ама тоа ни е реалноста - ќе бидам среќен, ако од градоналниците од внатрешноста исто како тебе изреагираат на овој луд предлог...
|
||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Не можев а да не искоментирам на ова небулоза:
По повлекувањето на старите дотраени возила од сообраќај, во ЈСП најавуваат дека тие или ќе завршат како старо железо или, пак, тие што се понови и во подобра состојба ќе бидат дадени на некои од градовите во внатрешноста. Во моментов прашањето е ставено на дневен ред на ЗЕЛС, каде што општините треба да се изјаснат дали имаат потреба од старите скопски автобуси.
„Постојат три опции за автобусите кои веќе не ни се потребни. Тие што се во добра состојба ќе ги понудиме на поголемите градови низ државата каде што имаат потреба од воведување јавен превоз. Засега ниту еден друг град освен Скопје нема јавно сообраќајно претпријатие, што значи дека ако ги земат автобусите, општините ќе треба прво да си формираат јавно претпријатие“, вели Мишо Николов, директор на ЈСП „Скопје“. На кои градови во внатрешноста? Јас како што знам само Битола и Куманово имаат градски сообраќај. За Битола ќе оставам на Битолчаните, а за Куманово ќе го кажам следново:
Вие ли најдовте нам да ни продавате канти? Сега во Куманово, на градските линии возат Волвоа Мерецедеси и Дафови. И плус после една година, тие ќе бидат многу посочувани од вашите Лаз-ови и Јутонзи. Токму поради ова:
Не измина ни еден месец откако се пуштени во сообраќај, а во речиси секој петти автобус има по некој недостаток. Како нови, тукушто излезени од фабрика, не се ниту украинските нископодни, ниту кинеските двокатни автобуси. Искршени отвори за вентилација, нефункционален светлосен информативен систем, напукнати рачки, тоа се генерално недостатоците кај кинеските „даблдекери“. Кај еден двокатен автобус што сообраќа на линијата „50“, патник забележал дури дека е напукната и шофершајбната на горниот кат. Украинските автобуси, пак, генерално имаат проблем со покривот што прокиснува. Досега во четири возила за време на дождови патниците биле сведоци на слевање вода внатре во возилото.
„Одговорно тврдиме дека сите оштетени или, пак, извадени отвори за вентилација кај двокатните автобуси, како и некои од рачките, се дело на непримерни патници. Останатите недостатоци на возилата се фабрички и веќе се направени рекламации кај производителите. За прокиснувањето кај четири украински автобуси веќе е интервенирано. Принципот на работа на база на фотоќелии, пак, веројатно е причина за честите исклучувања на светлосниот информативен систем во двокатните автобуси“, објаснува Мишо Николов, директор на ЈСП. Еве дел од градскиот возен парк на Куманово:
Штета што немам апарат, за да сликам на лице место.
Не ми е јасно каков е тој ментален склоп што размислува вака: За Скопје, автобусите не се добри, туку за провинцијалците ќе бидат. Зошто да идат во печка, кога можеме ним да им ги продадеме. Тие не се луѓе. Нека се возат во искршени и небезбедни автобуси.
Значи, не само што повеќето Скопјани не ги заслужуваат новите, ПОДАРЕНИ автобуси со своето примитивно и дивјачко однесување, туку нам, на останатите МНОГУ ПОПРИМЕРНИ граѓани на Македонија, ќе ни ги продаваат нивните искршени канти.
Кому бре најдовте да ги продавате, ситни души.
Ако мислите ова што го пишувам е претерано, дојдете било кој работен ден во Куманово и споредете го возниот парк на ЈСП и градскиот возен парк на Куманово.
И вие нам ќе ни продавате автобуси. Апсурдно!
|
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
![]() |
||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
|
скоро имавме преоптоварен пример, јасно тука стабилноста не е загрозена ни во кривини, но автобусот е на рамно, претпоставувам одејќи нагоре по водно нема да се дозволи во никој случај ваков карамбол, но и автобусот сигурно ќе се движи споро, иако јасно најпаметно е да не се експериментира со оглед дека на стабилноста влијаат повеќе фактори освен граѓанска непослушност, како патот, условите на патот и гумите на него, но штом се одлучиле надлежните на ваков чекор доколку не е инцидентно, сигурно осигурани се сите услови за безбедно сообраќање по водно! |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Јас имам забележано дека кај некои електронски дисплеи текстот како да е пресечен по хоризонтала, долната половина на текстот е поместена лево или десно во однос на горната половина на текстот, но претпоставувам дека во таквите случаи проблемот е во дисплејот или во компјутерот или во не знам што користат таму.
Но кога сме кај идиотските картонски табли и исклучените електронски дисплеи, во овој пост најубаво го имам прикажано тоа: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=780&PID=112304#112304 Во случаите како во конкретниот пост кон кој води овој линк, вината е во целост кај возачите. И затоа ЈСП Скопје ме тераат да повторувам како расипана плоча: По кој знае кој пат, ЈСП Скопје покажа и докажа на дело дека знае да го менува влакното, но не знае, или не сака, да го менува и карактерот. Edited by Dexter26 - 25-Sep-2011 at 19:39 |
||
![]() |
||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Ne samo sto neznaat da rakuvaat so elektronskite patokazi tuku se igraat za da naucat.
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Се согласувам со тебе, ова станува се почеста практика и кај двокатните и особено кај украинските автобуси. Мислам дека нема шанси да е проблем со дисплејот, особено не кај украинските автобуси. |
||
![]() |
||
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
|
Секој ден гледам дека се помалку од диспеите работат - на автобусите ги гледам ужасните бели табли (пр. на линијата 7) или пак импровизации на ливчиња (пр. линија 4) ... Кај линијата 4а бројот и буквата А се гледаат половично ...
Дали се работи за проблем со диплеите или некој незнае да ракува со нив ??? |
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
Што е пролемот со дисплеите на овие автобуси? Често се расшмњрљани и нечитки. И самиот фонт кога се чита е нејасен од далеку, како да се преболдирани буквите.
|
||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
јас не би се возел во преполнет двокатен,ако е полупразен ОК,ако не друг пат
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Не може да се превртат под услов да не бидат оптоварени, особено на горниот кат. Но во сликите кои ги закачив во пост #1366, прикажани се скопските навики, а бидејќи возачот мора да вози и не може истовремено да застанува среде планина за да ги симнува патниците кои стојат на горниот кат, под знак прашалник е безбедноста во скопските двокатни градски автобуси при вакви скопски навики. Дали скопските двокатни градски автобуси не може да се превртат при качување кон средно Водно со патници кои стојат на горниот кат и го оптоваруваат возилото ? Edited by Dexter26 - 24-Sep-2011 at 17:26 |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Што зборите бе неможе да се превртат овие автобуси ни кај тоа "Ѕ". Во прашање е сега малце навиката на овие автобуси кај нас беа стереотип.
|
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|
лудост е со двокатен на Водно,кај двојната `S`јас не би се возел во нив
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Двокатен градски автобус кој сообраќа од Транспортен Центар до Средно Водно, познат под името на превозната линијата на која сообраќа Милениумски Крст.
![]() Го прашав возачот дали има кондуктер, односно второ лице вработено во ЈСП Скопје за да се вози со него и да го одржува редот во возилото додека возачот го вози автобусот, возачот ми кажа дека вози сам и дека никој не му помага во одржувањето на редот во возилото. Му верувам, бидејќи во повеќе наврати се имам возено со двокатна 2-ка и со двокатна 50-ка и имам забележано дека никој не им помага на возачите во одржувањето на редот во автобусот, особено во осигурувањето на горниот кат од патници кои стојат. А сега и ова со употреба на двокатни градски автобуси на превозната линија Милениумски Крст ![]() Бог нека им е на помош на возачите кои ќе сообраќаат на оваа превозна линија со двокатни градски автобуси, на Водно има кривини и вртења до бескрај, а да не зборувам па за дрвјата чиишто гранки редовно ќе мора да се сечат. Edited by Dexter26 - 24-Sep-2011 at 15:40 |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Edited by FoSsiL - 23-Sep-2011 at 20:47 |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
|
Да, ама уреа е состојка што се содржи во течноста како што знам, ама ај да не ја затеруваме во микробиологија
![]() |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1718192021 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |