build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #361 Posted: 28-Sep-2011 at 16:53

Натрапници ги уништуваат новите градски автобуси

Искршени отвори за вентилација, нефункционален светлосен систем, напукнати рачки. Новите двоспратни автобуси по само еден месец личат како низ Скопје да се возат цела година. Првиот дожд покажа и некои пропусти кај произведувачот.

Дел од даблдекерите пропуштаат вода во внатрешноста. Директорот на ЈСП Мишо Николов вели дека за овие проблеми веќе е интервенирано. За покрупните недостатоци направени се рекламации до кинеската фабрика. Иако свесни за привилегијата да се возат во современи и климатизирани автобуси, сепак трагите од лошото однесување во автобусите се забележува.

Од град Скопје апелираат граѓаните во иднина посовесно да се однесуваат додека се возат во автобус. Никој неможе да ги заштити новите градски возила од несовесните граѓани освен повисокиот морал и култура за општественото добро.

Мирјана Давидовска

http://www.time.mk/read/6eb27036f9/398f45b3da/index.html




Ми се допаѓа јавната загриженост и медиумската презентација за не така мал проблем наметнат од малоумна популација !!!!!



Edited by Cloverstack - 28-Sep-2011 at 22:04
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #362 Posted: 28-Sep-2011 at 14:16

Со стари навики и во новите автобуси

Од ЈСП велат дека патниците се виновни за искршените отвори за вентилација

Деспина Трајковска


Не измина ни еден месец откако се пуштени во сообраќај, а во речиси секој петти автобус има по некој недостаток. Како нови, тукушто излезени од фабрика, не се ниту украинските нископодни, ниту кинеските двокатни автобуси. Искршени отвори за вентилација, нефункционален светлосен информативен систем, напукнати рачки, тоа се генерално недостатоците кај кинеските „даблдекери“. Кај еден двокатен автобус што сообраќа на линијата „50“, патник забележал дури дека е напукната и шофершајбната на горниот кат. Украинските автобуси, пак, генерално имаат проблем со покривот што прокиснува. Досега во четири возила за време на дождови патниците биле сведоци на слевање вода внатре во возилото.

Но, и покрај недостатоците, дел фабрички, но некои и по вина на патниците, корисниците на јавниот превоз се задоволни што конечно можат да се возат во нови, пред се', климатизирани автобуси.

„Конечно дочекавме да се возиме како во секоја нормална земја, во нови и климатизирани возила. Иако може да се забележи дека и во кинеските и во украинските автобуси има делови кои очигледно како да се направени од неквалитетен материјал, сепак, мене тоа не ми пречи. Треба сите заеднички, и надлежните од ЈСП и ние патниците да се обидеме да ги сочуваме да не' служат што подолго“, коментира редовна корисничка на јавниот превоз.

Токму таков апел упатуваат и од ЈСП. Велат, досега ги регистрирале недостатоците кај автобусите, па освен што признаваат дека дел од тие маани се фабрички, тврдат оти некои се резултат на непримерен однос на некои патници.

„Одговорно тврдиме дека сите оштетени или, пак, извадени отвори за вентилација кај двокатните автобуси, како и некои од рачките, се дело на непримерни патници. Останатите недостатоци на возилата се фабрички и веќе се направени рекламации кај производителите. За прокиснувањето кај четири украински автобуси веќе е интервенирано. Принципот на работа на база на фотоќелии, пак, веројатно е причина за честите исклучувања на светлосниот информативен систем во двокатните автобуси“, објаснува Мишо Николов, директор на ЈСП.

Тој генерално е задоволен од состојбата на автобусите, иако, како што вели, стравувал дека за брзо време непримерните патници ќе направат поголеми штети, што беше чест случај во старите возила. И овојпат е регистрирано дека најчесто штети се прават во автобусите што се возат на линии до средните училишта.



http://www.time.mk/read/5e6702e462/1208c649de/index.html

Edited by Cloverstack - 28-Sep-2011 at 22:03
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #363 Posted: 28-Sep-2011 at 14:11

ЈСП со рекламација до Кина за автобусите


http://plusinfo.cfd.mk/large_pics/2011/09/28/avtobusi.jpg

Директорот на ЈСП, Мишо Николов, извести дека поради штетите со вентилациските отвори во двокатните автобуси, направени од несовесни граѓани, пратен е допис до кинескиот произведувач на автобусите „Јутонг“, во следните 67 возила кои треба да пристигнат следната година вентилацијата да се направи од поцврст материјал, прилагоден на наши услови.


- Веќе направивме нарачка за замена на скршените пластични вентилациски уреди. За жал, веројатно ваквите решенија не поминуваат кај нас - вели Николов.


Иако, според договорот со кинеската фирма „Јутонг“, турата од 67 двокатни автобуси треба да пристигне во октомври следната година, сепак постојат најави дека возилата во земјава ќе се довезат неколку месеци порано, во февруари.

http://www.time.mk/read/5e6702e462/206486236f/index.html
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #364 Posted: 27-Sep-2011 at 16:40
тие санос-и со ман маска и мотор треба само добро рекаросирање на сашијата, да им се вгради клима и нови седишта како во лаз-овите и јутонзите и ке можат уште долго време да возат низ скопје
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #365 Posted: 27-Sep-2011 at 14:44
На старите канти на ЈСП Скопје местото им е на отпад, како старо железо, а не во сообраќај, без разлика каде би се возеле, дали во Куманово, Битола, Авганистан, Ирак или било каде, тие возила се дотраени и без целосно рекаросирање, не доаѓа во предвид било какво пуштање во сообраќај на истите.
 
Се надевам дека ЈСП Скопје не планира да им ги продаде или подари на останатите градови во Македонија, автобусите на Санос со МАН шасија, тие автобуси сеуште се доволно исправни и потребни за Скопје, барем додека не пристигнат сите останати двокатни градски автобуси, а потоа, односно дури после 2013 кога треба да пристигнат последните двокатни градски автобуси од кинески Јутонг, слободно нека им ги продадат или подарат на останатите градови во Македонија, тие автобуси одлично вршат работа во скопските метежи, сигурно одлично ќе вршат работа и во останатите градови во Македонија.


Edited by Dexter26 - 27-Sep-2011 at 14:45
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #366 Posted: 27-Sep-2011 at 09:43
Мислиш дека сите во Скопје размислуваат така!? Мене ако ме прашаш, тие канти требаа да се тргнат од улиците и пред да се купат новиве двоспратни канти затоа што не само што беше понижување да се возиш во такви нечисти и комплетно истрошени автобуси, туку и убеден сум дека возењето во нив е супернебезбедно и прашање беше кога ќе почнеа буквално да се распаѓаат по улица...јас лично сум против таква идеја, ама однапред сум разочаран што ќе се појават градоначалници, а богами и граѓани од други општини, кои и тоа како ќе бидат задоволни од овие зделки - нормално затоа што претходно веројатно немало никаква линија до местото до кое живееле...имаме спуштени критериуми за квалитет на животот дури и под дното - и јас се зачудив кога слушнав за „идејава“, ама тоа ни е реалноста - ќе бидам среќен, ако од градоналниците од внатрешноста исто како тебе изреагираат на овој луд предлог...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #367 Posted: 27-Sep-2011 at 07:28
      Не можев а да не искоментирам на ова небулоза:
 
По повлекувањето на старите дотраени возила од сообраќај, во ЈСП најавуваат дека тие или ќе завршат како старо железо или, пак, тие што се понови и во подобра состојба ќе бидат дадени на некои од градовите во внатрешноста. Во моментов прашањето е ставено на дневен ред на ЗЕЛС, каде што општините треба да се изјаснат дали имаат потреба од старите скопски автобуси. 

„Постојат три опции за автобусите кои веќе не ни се потребни. Тие што се во добра состојба ќе ги понудиме на поголемите градови низ државата каде што имаат потреба од воведување јавен превоз. Засега ниту еден друг град освен Скопје нема јавно сообраќајно претпријатие, што значи дека ако ги земат автобусите, општините ќе треба прво да си формираат јавно претпријатие“, вели Мишо Николов, директор на ЈСП „Скопје“. 
 
  На кои градови во внатрешноста? Јас како што знам само Битола и Куманово имаат градски сообраќај. За Битола ќе оставам на Битолчаните, а за Куманово ќе го кажам следново:
 
    Вие ли најдовте нам да ни продавате канти? Сега во Куманово, на градските линии возат Волвоа  Мерецедеси и Дафови. И плус после една година, тие ќе бидат многу посочувани од вашите Лаз-ови и Јутонзи. Токму поради ова:
 
Не измина ни еден месец откако се пуштени во сообраќај, а во речиси секој петти автобус има по некој недостаток. Како нови, тукушто излезени од фабрика, не се ниту украинските нископодни, ниту кинеските двокатни автобуси. Искршени отвори за вентилација, нефункционален светлосен информативен систем, напукнати рачки, тоа се генерално недостатоците кај кинеските „даблдекери“. Кај еден двокатен автобус што сообраќа на линијата „50“, патник забележал дури дека е напукната и шофершајбната на горниот кат. Украинските автобуси, пак, генерално имаат проблем со покривот што прокиснува. Досега во четири возила за време на дождови патниците биле сведоци на слевање вода внатре во возилото. 

„Одговорно тврдиме дека сите оштетени или, пак, извадени отвори за вентилација кај двокатните автобуси, како и некои од рачките, се дело на непримерни патници. Останатите недостатоци на возилата се фабрички и веќе се направени рекламации кај производителите. За прокиснувањето кај четири украински автобуси веќе е интервенирано. Принципот на работа на база на фотоќелии, пак, веројатно е причина за честите исклучувања на светлосниот информативен систем во двокатните автобуси“, објаснува Мишо Николов, директор на ЈСП. 

Еве дел од градскиот возен парк на  Куманово:
 
 
 


 

 
   Штета што немам апарат, за да сликам на лице место.
 
   Не ми е јасно каков е тој ментален склоп што размислува вака: За Скопје, автобусите не се добри, туку за провинцијалците ќе бидат. Зошто да идат во печка, кога можеме ним да им ги продадеме. Тие не се луѓе. Нека се возат во искршени и небезбедни автобуси.
 
 Значи, не само што повеќето Скопјани не ги заслужуваат новите, ПОДАРЕНИ автобуси со своето примитивно и дивјачко однесување, туку нам, на останатите МНОГУ ПОПРИМЕРНИ граѓани на Македонија, ќе ни ги продаваат нивните искршени канти.
 
   Кому бре најдовте да ги продавате, ситни души.
 
   Ако мислите ова што го пишувам е претерано, дојдете било кој работен ден во Куманово и споредете го возниот парк на ЈСП и градскиот возен парк на Куманово.
 
   И вие нам ќе ни продавате автобуси. Апсурдно!
 
 

 
 
   
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #368 Posted: 26-Sep-2011 at 20:12
Originally posted by Dexter26

Не може да се превртат под услов да не бидат оптоварени, особено на горниот кат.
 

скоро имавме преоптоварен пример, јасно тука стабилноста не е загрозена ни во кривини, но автобусот е на рамно, претпоставувам одејќи нагоре по водно нема да се дозволи во никој случај ваков карамбол, но и автобусот сигурно ќе се движи споро, иако јасно најпаметно е да не се експериментира со оглед дека на стабилноста влијаат повеќе фактори освен граѓанска непослушност, како патот, условите на патот и гумите на него, но штом се одлучиле надлежните на ваков чекор доколку не е инцидентно, сигурно осигурани се сите услови за безбедно сообраќање по водно! 


Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #369 Posted: 25-Sep-2011 at 19:34
Јас имам забележано дека кај некои електронски дисплеи текстот како да е пресечен по хоризонтала, долната половина на текстот е поместена лево или десно во однос на горната половина на текстот, но претпоставувам дека во таквите случаи проблемот е во дисплејот или во компјутерот или во не знам што користат таму.
 
Но кога сме кај идиотските картонски табли и исклучените електронски дисплеи, во овој пост најубаво го имам прикажано тоа:
 
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=780&PID=112304#112304
 
Во случаите како во конкретниот пост кон кој води овој линк, вината е во целост кај возачите.
 
И затоа ЈСП Скопје ме тераат да повторувам како расипана плоча:
 
По кој знае кој пат, ЈСП Скопје покажа и докажа на дело дека знае да го менува влакното, но не знае, или не сака, да го менува и карактерот.


Edited by Dexter26 - 25-Sep-2011 at 19:39
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #370 Posted: 25-Sep-2011 at 06:25
Ne samo sto neznaat da rakuvaat so elektronskite patokazi tuku se igraat za da naucat.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #371 Posted: 24-Sep-2011 at 23:27
Originally posted by vlatko.mk

Секој ден гледам дека се помалку од диспеите работат - на автобусите ги гледам ужасните бели табли (пр. на линијата 7) или пак импровизации на ливчиња (пр. линија 4) ... Кај линијата 4а бројот и буквата А се гледаат половично ...

Дали се работи за проблем со диплеите или некој незнае да ракува со нив ???


Се согласувам со тебе, ова станува се почеста практика и кај двокатните и особено кај украинските автобуси. Мислам дека нема шанси да е проблем со дисплејот, особено не кај украинските автобуси.
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #372 Posted: 24-Sep-2011 at 22:54
Секој ден гледам дека се помалку од диспеите работат - на автобусите ги гледам ужасните бели табли (пр. на линијата 7) или пак импровизации на ливчиња (пр. линија 4) ... Кај линијата 4а бројот и буквата А се гледаат половично ...

Дали се работи за проблем со диплеите или некој незнае да ракува со нив ???
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #373 Posted: 24-Sep-2011 at 22:30
Што е пролемот со дисплеите на овие автобуси? Често се расшмњрљани и нечитки. И самиот фонт кога се чита е нејасен од далеку, како да се преболдирани буквите.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #374 Posted: 24-Sep-2011 at 19:42
јас не би се возел во преполнет двокатен,ако е полупразен ОК,ако не друг пат
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #375 Posted: 24-Sep-2011 at 17:25
Previous
 
Не може да се превртат под услов да не бидат оптоварени, особено на горниот кат.
 
Но во сликите кои ги закачив во пост #1366, прикажани се скопските навики, а бидејќи возачот мора да вози и не може истовремено да застанува среде планина за да ги симнува патниците кои стојат на горниот кат, под знак прашалник е безбедноста во скопските двокатни градски автобуси при вакви скопски навики.
 
Дали скопските двокатни градски автобуси не може да се превртат при качување кон средно Водно со патници кои стојат на горниот кат и го оптоваруваат возилото ?


Edited by Dexter26 - 24-Sep-2011 at 17:26
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #376 Posted: 24-Sep-2011 at 16:02
Што зборите бе неможе да се превртат овие автобуси ни кај тоа "Ѕ". Во прашање е сега малце навиката на овие автобуси кај нас беа стереотип.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #377 Posted: 24-Sep-2011 at 15:49
лудост е со двокатен на Водно,кај двојната `S`јас не би се возел во нив
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #378 Posted: 24-Sep-2011 at 15:38
Двокатен градски автобус кој сообраќа од Транспортен Центар до Средно Водно, познат под името на превозната линијата на која сообраќа Милениумски Крст.
 

 
Го прашав возачот дали има кондуктер, односно второ лице вработено во ЈСП Скопје за да се вози со него и да го одржува редот во возилото додека возачот го вози автобусот, возачот ми кажа дека вози сам и дека никој не му помага во одржувањето на редот во возилото.
 
Му верувам, бидејќи во повеќе наврати се имам возено со двокатна 2-ка и со двокатна 50-ка и имам забележано дека никој не им помага на возачите во одржувањето на редот во автобусот, особено во осигурувањето на горниот кат од патници кои стојат.
 
А сега и ова со употреба на двокатни градски автобуси на превозната линија Милениумски КрстEeek
 
Бог нека им е на помош на возачите кои ќе сообраќаат на оваа превозна линија со двокатни градски автобуси, на Водно има кривини и вртења до бескрај, а да не зборувам па за дрвјата чиишто гранки редовно ќе мора да се сечат.


Edited by Dexter26 - 24-Sep-2011 at 15:40
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #379 Posted: 23-Sep-2011 at 20:47

Urea

Originally posted by Wikipedia

Urea or carbamide is an organic compound with the chemical formula (NH2)2CO. The molecule has two amide (—NH2) groups joined by a carbonyl (C=O) functional group.

Urea serves an important role in the metabolism of nitrogen-containing compounds by animals and is the main nitrogen-containing substance in the urine of mammals. It is solid, colourless, and odorless (although the ammonia which it gives off in the presence of water, including water vapor in the air, has a strong odor). It is highly soluble in water and non-toxic. Dissolved in water it is neither acidic nor alkaline.

Uses

Agriculture

Chemical industry

Explosive

Automobile systems

Automobile systems

Urea is used in SNCR and SCR reactions to reduce the NOx pollutants in exhaust gases from combustion from diesel, dual fuel, and lean-burn natural gas engines. The BlueTec system, for example, injects water-based urea solution into the exhaust system. The ammonia produced by the hydrolysis of the urea reacts with the nitrogen oxide emissions and is converted into nitrogen and water within the catalytic converter.

Other commercial uses

Etc...



Edited by FoSsiL - 23-Sep-2011 at 20:47
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #380 Posted: 23-Sep-2011 at 11:20
Да, ама уреа е состојка што се содржи во течноста како што знам, ама ај да не ја затеруваме во микробиологија
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1718192021 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.451 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.