build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 23-Sep-2017 at 20:26
Како што веќе напоменав, многу сум загрижен за состојба во која се наоѓаат дизел моторните гарнитури Шпанец. Како што напоменав, 712-105/106 е исчерупана и оставена пред депо Лисиче. Еве фотографии од неа. Во возна состојба со сигурно е 712-101/102 што сообраќа кон Кочани. Денес ја фотнав. Кон Куманово и Велес сообраќа 712-103/104, но подолго време ја немам видено и 712-107/108.

Дали е возможно за толку кратко време од четири постари гарнитури во возна состојба да сме се свеле на само две? Новите кинески гарнитури во моментов трчаат кон Битола и Гевгелија, ама ако една отиде на поправка, ќе мора да се вклучат старите возови. Не ми е јасно како е можна волкава негрижа за возовите да има. Просто неверојатно!










Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 03-Sep-2017 at 18:53
На релација Скопје-Битола-Скопје сообраќаат единствено новите кинески гарнитури. Патував со утринскиот воз и можам да кажам дека се поредовни, што е нормални бидејќи се работи за нови гарнитури. Штета што е укинат петтиот воз меѓу овие два града. Наместо ноќниот воз што претходно сообраќаше, треба да воведат еден пладневен со поаѓање од Скопје околу 11 часот и од Битола за Скопје со поаѓање околу 16 часот. Мислам дека ова би им било добитна комбинација.

Инаку, кон Гевгелија исто така на патничките возови сообраќаат само новите гарнитури, со двете електромоторни гарнитури се покрива и нешто од возовите кон Велес. Старите Шпанци сообраќаат кон Кочани и Велес(???), а еден од неодамна реконструираните возови „Хераклеја“ (712-105/106) е целосно распаран и касиран во депо Лисиче. Каква штета, по само неколку години од вложување во телевизори, камери, нови мотори...

Генерално земено, во возовите има малку патници. За Битола околу 100, максимум 150 патници беа. И тоа патував во ден кога има бесплатни карти за млади. Пред само 4-5 години со воз накај Битола одеа по 5 вагони со преку 300 патници...
Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 429
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 23-Mar-2017 at 00:46
Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 429
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 23-Mar-2017 at 00:45
Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 429
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 23-Mar-2017 at 00:43
Пред некој ден успеав да ги сликам новите гарнитури кои беа три и сите пставени на еден колосек во депото од кои две беа дизел, а едната беше електрична гарнитура. Во моментот додека сликав едната дизел гарнитура се упати кон железничката станица, а другата дизел гарнитура прикачена заедно со електричната се упатија кон гаражите на депото. Интересна глетка еве слики.

Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 06-Mar-2017 at 22:05
Originally posted by Taki

Поздрав до сите, подолго време го следам форумов, а денес реков да споделам нешто што го слушнав од вработени во железница. Имено, две од новите кинески гарнитури веќе подолго време не сообраќаат, поради дефект. Се чекале резервни делови од Кина.

Точно така. На линија Скопје - Битола сообраќаат само стари шпанци, понекогаш и со прекачување во Велес (до Велес со електричен, а во Велес се прекачуваш во шпанец за да продолжиш кон Прилеп и Битола).
Back to Top
Taki View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 06-Mar-2017
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Taki Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 06-Mar-2017 at 21:58
Поздрав до сите, подолго време го следам форумов, а денес реков да споделам нешто што го слушнав од вработени во железница. Имено, две од новите кинески гарнитури веќе подолго време не сообраќаат, поради дефект. Се чекале резервни делови од Кина.
Back to Top
FlytheSky View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Sep-2016
Online Status: Offline
Posts: 157
  Quote FlytheSky Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 11-Nov-2016 at 20:55
Originally posted by mr bombastic

Останатите две гарнитури изгледа заглавиле по пустините накај Тибет, пошто кинезите имаат решение за се ваљда ќе ја решат и оваа ситуација некако

Добро бе стварно што се дешава што не може 2 години веќе да стигнат сите 6 комада, последниве 2 ги пробија сите можни рокови што можеа да бидат ова е брука невидена па мајкуму стара не се 600 туку САМО 6 ахх брееее....


Како бе божем милијардита Кина е фокусирана на овие 2 комада... Да не е нешто тука во нашево мочуриште проблемот?
Критичар за критика
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 11-Nov-2016 at 18:30
Можеби станувам досаден, ама КАДЕ се преостанатите две кинески гарнитури наменети за МЖ-Транспорт? Како е воопшто можно толку хронично да доцнат со испораката кинезите?
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 24-Sep-2016 at 18:14
Епа нема уште долго да сме во неизвесност. Или ќе стигнат на 9ти декември, или нема никогаш.
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 24-Sep-2016 at 00:28
Останатите две гарнитури изгледа заглавиле по пустините накај Тибет, пошто кинезите имаат решение за се ваљда ќе ја решат и оваа ситуација некако

Добро бе стварно што се дешава што не може 2 години веќе да стигнат сите 6 комада, последниве 2 ги пробија сите можни рокови што можеа да бидат ова е брука невидена па мајкуму стара не се 600 туку САМО 6 ахх брееее....
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 27-Aug-2016 at 11:29
Кога ќе пристигат преостанатите две нови гарнитури од Кина? Има ли некаков рок бидејќи сето она што досега беше ветено е прекорачено.
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 02-Aug-2016 at 18:21
Originally posted by Тркало

Дали е некој запознат дали имало случај на некакво пребрзо абење на тркалата,осовините на новите (дизел) гарнитури при кочење на возот и дали дел од нив се чепкале во Колска?



Можно е да има пребрзо абење на тркалата, односно нивните „венци„. Доволно е да видиме како „тресат„ новите дизели кога влегуваат во кривина, особено во делот од пругата помеѓу Орешани и Велес, а на неколку места и на пругата од Велес кон Битола, посебно на кривините кај тунелите помеѓу Богомила и Ореше, каде целиот воз се тресе од ударите на спојот од профилите од пругата, кои се пренесуваат преку вртливите подвозја, што значи дека први страдаат токму тркалата и оските.

Вакви удари не се забележуваат со ваква сила кај старите возови.
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 02-Aug-2016 at 18:20
Можно е да има пребрзо абење на тркалата, односно нивните „венци„. Доволно е да видиме како „тресат„ новите дизели кога влегуваат во кривина, особено во делот од пругата помеѓу Орешани и Велес, а на неколку места и на пругата од Велес кон Битола, посебно на кривините кај тунелите помеѓу Богомила и Ореше, каде целиот воз се тресе од ударите на спојот од профилите од пругата, кои се пренесуваат преку вртливите подвозја, што значи дека први страдаат токму тркалата и оските.

Вакви удари не се забележуваат со ваква сила кај старите возови.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 02-Aug-2016 at 16:51
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by BOJAN

Не го обвинувајте Obedineta Makedonija, уште до него не допреле информациите дека парите од европските ИПА фондови се стопирани. Знаете како е тоа, Сител уште не добил овластување да ја објави информацијата, како да не се случила...


Абе торко, овој проект се реализира преку ЕБОР а не од ИПА, продолжи да и ја фенираш косата на шекерка....


Аеее, така е. Него, и ова доцнењево на автопатот Демир Капија-Смоквица. А тоа од кои причини е? Требаше да биде готов следниов месец. А? Нели ЕБРД го финансираше и овој проект?
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 02-Aug-2016 at 10:09
Originally posted by BOJAN

Не го обвинувајте Obedineta Makedonija, уште до него не допреле информациите дека парите од европските ИПА фондови се стопирани. Знаете како е тоа, Сител уште не добил овластување да ја објави информацијата, како да не се случила...


Абе торко, овој проект се реализира преку ЕБОР а не од ИПА, продолжи да и ја фенираш косата на шекерка....
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 02-Aug-2016 at 09:33
Не го обвинувајте Obedineta Makedonija, уште до него не допреле информациите дека парите од европските ИПА фондови се стопирани. Знаете како е тоа, Сител уште не добил овластување да ја објави информацијата, како да не се случила...
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 01-Aug-2016 at 23:23
Originally posted by Тркало

Originally posted by Obedineta Makedonija



Хахаха ми се допаѓа како шпекулираш 😂😂😂😂


Ако е шпекулација тогаш и муабетот за паузата на Битола - Кременица е шпекулација на иста основа.Ама од вработени во МЖ.


тоа е нешто друго за кое не коментирам бидејќи немам инфо, а за гарнитурите - за кратко ќе пристигнат.....

*Честит празник!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 01-Aug-2016 at 21:41
Originally posted by Obedineta Makedonija



Хахаха ми се допаѓа како шпекулираш 😂😂😂😂


Ако е шпекулација тогаш и муабетот за паузата на Битола - Кременица е шпекулација на иста основа.Ама од вработени во МЖ.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 01-Aug-2016 at 19:50
Originally posted by BOJAN

Originally posted by mr bombastic

Повторно лажги со опашки, се утепаа кажувања ќе стигнеле до април, до јули еве сеуште ги нема останатите две гарнитури, зошто дојде до ваков застој после брзото стигање на трите гарнитури не ми е јасно...


Не знам бре луѓе како не ви е јасно. Сето она што се финансира преку европските финансиски институции доцни. Ми се чини дека ЕУ потајно притиска врз македонските власти преку прекинување или стопирање на финансиите за разни проекти. Овие моторни гарнитури од Кина се купуваат преку кредит, па треба да го почекаме расплетот на нештата периодов. Инаку не е тајна дека тие се веќе произведени од кинеската компанија.


Хахаха ми се допаѓа како шпекулираш 😂😂😂😂
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.359 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.