build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Македонија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 13>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 05-Sep-2022 at 11:56
И ова е Скопје…подземна улица без влез и излез

Според договорот турскиот инвеститор „Лимак“ има обврска да го изгради Јужен булевар под земја, додека приклучоците, односно кружните крстосници, треба да ги прави Град Скопје. Според речиси десетгодишните најави, треба да се градат три кружни крстосници, кај поранешна „Нова Македонија“ и два помеѓу булеварот „Кочо Рацин“ и улицата „Свети Кирил и Методиј“, кои треба да бидат влезови во подземната сообраќајница.

Но, се уште подземната сообраќајница е без влез и излез. Сите градоначалници си ја префрлаат топката, а јавноста имаше можност да види само слики, но не и проект за кружните крстосници.









https://www.porta3.mk/i-ova-e-skopje-podzemna-ulica-bez-vlez-i-izlez/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 27-Jun-2022 at 10:57
ПОДЗЕМНАТА УЛИЦА КАЈ ЈУЖЕН БУЛЕВАР ЏАБЕ ЌЕ БИДЕ ГОТОВА ВО 2023, АРСОВСКА ВЕЛИ ДОТОГАШ НЕ МОЖАТ ДА СЕ РЕШАТ ИМОТНО-ПРАВНИТЕ ОДНОСИ, А КАМОЛИ ДА ПОЧНЕ ГРАДБА НА ПРИСТАПИТЕ

Подземната улица на Јужен булевар и да биде готова во 2023, како што најави турскиот инвеститор „Лимак“, нема да може да се користи. Град Скопје дотогаш нема ниту да почне да ги гради трите кружни текови за влез и излез од сообраќајницата. Градоначалничката Данела Арсовска, на прашање на САКАМДАКАЖАМ.МК до каде е Градот со исполнување на својот дел од обврските, вели дека работите се далеку од реализација оти ништо не било почнато од претходното раководство.

„Ова е еден од проектите којшто е отпочнат без целосна визија како ќе се реализира и како ќе се заврши, ниту пак имало каква било волја да се реализира и заврши. Било само отпочнато и не знам како се сметало дека ќе се реализира, затоа што во овој момент ниту една од фазите кои се обврска на Градот не е почната, ништо не е пипнато. Што значи дека сега јас во средината на 2022 година отпочнувам со реализиација на фазата број еден за кружниот тек кај Кисела Вода, која досега можела да биде завршена“, вели Арсовска.

Град Скопје треба да изгради три приклучоци за подземната улица, односно кружен тек кај зградата на поранешна „Нова Македонија“, на крстосницата на Железничка со Бихаќка и кај подвозникот кај крстосницата на булеварите Свети Кирил и Методиј и Кочо Рацин. Ексградоначалникот Петре Шилегов во изборната кампања ги промовираше проектите за изградба на трите кружни текови и тогаш најави дека Градот од 2022 ќе почне со нивна градба и тие ќе чинат 22 милиони евра.

Според Арсовска, која постојано вели дека не наследила ниту еден проект, џабе што ексградоначалникот Шилегов ѝ оставил проекти кога не ги решил имотно-правните односи.

„Проектите се најмалиот проблем, тие не се од претходниот градоначланик туку нешто што се заговара од 2012 година, меѓутоа, за да се реализира требало да се пристапи кон процес да се среди тоа земјиште кое сега е во надлежност на Македонски железници. Ниту од другата страна каде треба да се градат два кружни текови ништо не е пипнато во однос на имотно-правните односи. Јас не знам како се планирало да се заврши нешто како цел проект до 2023. Не знам што треба да се направи, имотно-правните спорови не знам дали ќе успеат да се разрешат до 2023“, додава Аросовска.

Според најавите од менаџментот на „Лимак“, подземната сообраќајница ќе биде готова во 2023 година.

„Најтешката работа е завршена, поголемиот дел од тунелот под земја е пробиен односно направен е ископот, поставени се потпорни ѕидови и подземни инсталации. Сега останува полесниот дел во градењето на улицата. Градежните работи се одвиваат во делови или блокови односно завршуваме еден дел од улицата и потоа таму се продолжува со работа односно се креваат објекти. Потоа се гради друг дел од улицата па содржините кои се над неа. Без да се изгради тунелот не може да се кренат зградите. Зградата која ја гледате кај ‘Тутунска банка‘ е прва од четирите кули. Таа се гради бидејќи тунелот во тој дел е готов и сега продолжуваме со негово градење натаму“, изјави за САКАМДАКАЖАМ.МК лани во август Чагри Шерен, проект менаџер на компанијата „Лимак“.

Над улицата веќе е крената првата од четирите 20-катници, а во моментов се гради и втората која е речиси до половина. Тунелот за улицата во овој дел е изведен.

Договорот за Јужен булевар под земја со турскиот инвеститор „Лимак“ беше потпишан во 12 март 2012 од тогашниот градоначалникот Коце Трајановски и на тогашната прес-конференција беше најавено дека ќе се почне со градба за една година. Но, повеќе од 6 години на терен ништо не се работеше, ниту пак од Град Скопје кажуваа зошто проектот не се реализира.

Со доаѓањето на градоначалничката функција на Петре Шилегов во 2017, од „Лимак“ рекоа дека ги надминале проблемите со добивањето на потребните дозволи и во септември 2018 почнаа градежните работи.

Сообраќајницата треба да биде долга 800 метри, 6 метри под земја и со 6 коловозни ленти. Комплексот на ’Дајмонд Скопје‘ ќе има станбени и деловни објекти, трговски центар, простор за културни активности ресторани, кафулиња. Во комплексот автентично треба да се вклопи и симболот на градот, Старата железничка станица, денес Музеј на град Скопје. Вкупната површина на комплексот ќе биде 325.000 метри квадратни.

https://sdk.mk/index.php/naslovna/podzemnata-ulitsa-kaj-juzhen-bulevar-dhabe-ke-bide-gotova-vo-2023-arsovska-veli-dotogash-ne-mozhat-da-se-reshat-imotno-pravnite-odnosi-a-kamoli-da-pochne-gradba-na-pristapite/
Carpe diem
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 08-Jun-2022 at 18:28
Нормално дека не е пипнато. Два мандата не мрднаа со прст ни Коце ни Шилегов. Требаше веќе на големо да се гради и за 2 години се да е завршено заедно со комплексот.

Ако ништо друго, бар ќе може Данела да се пофали со доста крупни проекти. Не дека има желба да ги реализира, туку бидејќи ке биде приморана од крупни бизнис играчи што се засегнати.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 08-Jun-2022 at 16:35
Подземната сообраќајница блокирана, Арсовска: Не сметам дека имало волја да се заврши туку само е започнат

И изградбата на подземната сообраќајница која поминува низ центарот на Скопје позади „Рамстор“ е закочена. Градоначалничката Данела Арсовска вината ја гледа кај претходното раководство на градот, бидејќи од пет фази се реализираа само две, а не се решени ниту имотно-правните односи на приватни сопственици на парцели каде треба да поминува сообраќајницата.

Тоа е еден од оние проект кој е повторно отпочнат без целосна визија како ќе се реализира и како ќе се заврши. Не сметам дека имало волја да се заврши туку само е започнато. Од пет фази се завршуваат фазата 3 и 4, а фазата 1,2 и 5 не е пипнато ништо. Што значи јас сега започнувам со фазата број 1, тоа е делот во Кисела Вода каде се поврзува на едната кружница, па од делот кој го работи Лимак да излезе кај Нова Македонија. За да се реализира требало да се најде начин како да се среди тоа земјиште кое во овој момент е на Железници. Не се направени експроприции, ништо не е завршено. Јас не знам како се планирало да се заврши овој цел проект во 2023 година, кога имотно правните спорови не се знае дали ќе се разрешат до тој момент“, кажа Арсовска.

Подземната сообраќајница треба да биде долга 1.300 метри, од кои 900 метри се под земја, а 400 метри над земја. Проектот предвидува изградба на подземна сообраќајница која ќе се движи од крстосницата на булеварот „Илинден“ со булеварот „Гоце Делчев“, под кејот „13 Ноември“ до крстосницата на булеварите „Крсте Мисирков“ и „Кочо Рацин“.

https://skopje1.mk/archives/185115
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 30-Apr-2022 at 15:27
Carpe diem
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 21-Apr-2022 at 21:36
Originally posted by alexsend

Нема логика да не предвиделе автобуска постројка.
Реално локацијата ќе привлекува луѓе...


Дан забораваш какви логички компетентни власти ни ги планираат градовите?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 21-Apr-2022 at 15:43


Ех, па ти, си се фатил за една буква плус
За сè има вторпат
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 21-Apr-2022 at 14:30
Постројка?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 21-Apr-2022 at 13:25
Нема логика да не предвиделе автобуска постројка.
Реално локацијата ќе привлекува луѓе...
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 21-Apr-2022 at 02:35
Па автобус и трамвај не се баш исти по пропорции, автобусите се обично поголеми чинам. Јако би било ако го извеле ова ко за трамвај и да не бери два автобуси да се разминат

Edited by hcitrS - 21-Apr-2022 at 02:36
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 20-Apr-2022 at 22:32

На снимките од Google Earth се гледа еден отвор како за скали/ескалатор на овој потег, но можно е да е оставен за одржување.


Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 18-Apr-2022 at 20:33
Дали има предвидено станица/постојка во тунелот?
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 18-Apr-2022 at 15:37
Да, ама бидејќи нема трамваи во Скопје, моментално, би требало да се користат од автобуси. Барем вака ми е логично.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 18-Apr-2022 at 15:26
Колку што знам, предвидени се за трамваи.
За сè има вторпат
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 18-Apr-2022 at 14:17
Овие средниве ленти уствари ќе бидат само за автобуси, претпоставувам?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 18-Apr-2022 at 12:14
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 28-Jan-2022 at 17:44
Декември 2021











https://www.facebook.com/Elyagradba/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 23-Dec-2021 at 07:55
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 05-Nov-2021 at 23:59

Столбовите се стигнати до КАМ, а каналот е ископан реиси до крајот



Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 15-Oct-2021 at 15:37
Ај ништо да не се гради ако не...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 13>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.691 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.