build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #421 Posted: 26-Aug-2009 at 17:44
Софија е баеги голема мислам со метрото што го градат се светлосни години пред нас.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #422 Posted: 17-Aug-2009 at 21:30
На 7ми Септември, конечно ќе се отвори и 14тата метро станица на линија 1 на Метрополитен Софија, со што двата дела на линијата ќе се поврзат, правејќи 18 км линија на која има 14 станици и ќе се минува за неполни 20 минути. Станицата Софиски Универзитет Св. Климент Охридски:







И работата на 2 Линија на Метрополитен Софија, кај хотелот Хемус (бул. Черни Врх):


Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #423 Posted: 12-Jul-2009 at 20:38
More photos of the new pack of buses for the Sofia Public transport, this time in action on the streets of the city










New dispatch center for Sofia metro:




[






and construction works on university station and the tunnel between it and national stadium station.

works on the south tunnel between national stadium and university stations.



]







final works on university station:



national stadium station:




Finally here are some available pics of the station and tunnels under NDK, built in rough construction stage in late 1970's as a part of the underground system there. It's going to be finished for the MD2 construction, which is now in progress.














Edited by pavche - 12-Jul-2009 at 20:40
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #424 Posted: 10-Jul-2009 at 19:52
Andrej_LJ, Sofia received 2 days ago another 60 new buses delivery for the Public Transport companies's use. With this, the number of Mercedes Citaro's and Conecto's on the streets of Sofia reached 300. Cheers

Some pics



















Edited by pavche - 10-Jul-2009 at 19:54
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #425 Posted: 18-Jun-2009 at 21:50
Новите тролејбуси кои ги доби градот Русе по принципот на јавно-приватно партнерство со една израелска фирма. Стварно е срамота што 5тиот град во Бугарија добива вакви машини, а Скопје, престолнината на Македонија добива... ШИТ!


Back to Top
Forensic View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 13-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Forensic Quote  Post ReplyReply #426 Posted: 16-May-2009 at 03:48
Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #427 Posted: 14-May-2009 at 08:17
Svaka njima čast na gradnji metroa i to je svakako pohvalno, ali ovo kako izgleda je baš jadno. Izgleda krajnje provincijski i ružno. Jedino stanica "Мусагеница" može proći. 
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #428 Posted: 13-May-2009 at 23:14
 Зборот ИЗТОК е како што кажав, може и виде, име на населба. Треба веројатно да стои ж.к. Изток (жилиштен квартал=населба, комунистички израз). Ми паднаа во очи правилностна на BLVD i STR за булевар и улица на англиски, нешто кое ние по правило немаше да го погодиме!
1) ДА, роковите беа прегазени и тоа доста (првично требаше да си пушти детот од Сердика до ИНТЕРПРЕД на сликава (Жолио Кјури сега) и тоа требаше да ги вклучува Софиски Универзитет, Стадион Васил Левски и Интерпред. Требаше да се пуштат во Летото 2007! Но јапонската фирма која го изведува овој дел на линијата се забави доста (меѓутоа заради други фактори, например најдоа цел германски авион и антички рушевини во строгиот центар, односно делот кој сеуште не е пуштен).И фирмата беше казнета во размер на 10% од инвестицијата поради пробивање на рокот.
2) Цената на булетот е 1 лев (30 денари), меѓутоа тој важи не само за метрото туку и за автобуси, трамваи и тролејбуси но не и за МАРШРУТКИ -за тие што незнаат, тоа се комбенца, околу 50 линии имаат во Софија.
3)Возниот парк е во завидна состојба. Плавите метровозови се околу 10 години стари. а другите 8 се по 3 години стари а сега стигнаа и 4 нови од Русија.
4) Картата на сајтот на Метрополитен е невалидна повеќе, но толку се ажурни надлежните. На пример лакот од Обелја до станица Надежда (на сината линија) сега не спаѓа под линија 1, туку под линија 2. Исто така Делот кон Софија Аеродром со сигурност ќе се гради пред тој за Младост 4 (метростаници 14-16 на црвената линија).
Трето и најважно е што скоро сосема е сигурно дека ќе има 4та Метролинија до 2020, затоа што и кај Мол Хермес-Керфур и кај проектот Втор Владин Центар СОфија има проектирано метростаници, дури таа кај Керфур е веќе направена и чека на конекција.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #429 Posted: 13-May-2009 at 22:50
Како и секогаш, одлична репортажа Андреј Thumbs%20Up

Originally posted by Andrej_LJ

Повторно прекрасно обележување (барем мое, субјективно мнение)





Баш сликава што ја посочи има грешка во преводот - Изток би требало да биде „East“ на англиски - така мислам, освен ако овој збор нема и друго значење на бугарски. Но во никој случај не постои збор на англиски „Iztok" така да тоа треба да си биде корегирано. Исто морам да забележам на, според мене, кичестото уредување на секоја од станиците ОСОБЕНО Ж.М. Кири.  Но ова се само мали недостатоци на една огромна инвестиција која ние нема да ја дочекаме ни во следните 20 години.

Имам неколку прашања:

1. Дали роковите за изградба беа прегазени и дали беше тоа сериозно прегазување како кај обиколницата на пример?

2. Исто ако знаеш кажи ми која е цената на билет за едно возење?

3. Каква е состојбата на возниот парк? Дали дел се стари возови а дел нови , бидејќи видов и вакви и такви на сликите што ги закачи


Исто еве слика што ја најдов на веб сајтот на Metropolitan Sofia од тоа како би изгледала завршената мрежа со 48 станици



http://www.metropolitan.bg/index_eng.html
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #430 Posted: 13-May-2009 at 22:49
И некои општи карактериситики како и детали на Метрополитен Софија:

Депото во Обелја, засега единствено, во градба е на ново - Депо Надежда, кое ќе ја опслужува Метролинија 2:



Тип на возови:
- Метровагонмаш 81-717/714  офарбани во темноплаво и сега реновирани во сова боја.





-
Метровагонмаш 81-740/741 "СКИФ" офарбани во кремаста боја, со портокалови, зелени и плави линии по средината. Само што се пристигнати уште 4 нови композиции од Русија, за потребите на МЛ 1 од септември.









Мапа на Метростаница Георги М. Димитров на Линија 1.



Шема за растење и ширење на Метрополитен Софија до 2015 година.
-Година 2012- т.н. Година на сообраќајно отпушување, кога треба да се пуштат уште 10 станици (8 на линја 2 и 2 на Линија 1). Тогаш мрежата ќе биде долга 33 километри, со 24 станици и 2 депоа. Темпото на изградба од сега па натаму е по 3,5 километри на една година.



МЕТРОЛИНИЈА 4:
Ова е многу нов проект и беше побуден од неколку фактори, меѓукои се:
-Метролинија 1 и 2, обете имаат расцепувања.
-нема метро по главниот Софијски булевар, Цариградско Шосе, каде што се наоѓаат многу бизнис центри, државни институции и големи стамбени блокови:
-градбата на Хермес Мол на Керфур кој ќе биде најголем Балкански Мол и Втор Центар Софија.
- пл. Сточна Гара, еден од најголемите софиски плоштади каде што се сливаат 6 булевари и којшто е под 20 часовна опсада од автомобили во секој ден не е вклучен во 3те метролинии.
Еве како би требало да изгледа таа линија (обележана со жолто)



Младост 4 (Софиа Бизнис Парк) - Младост 1- бул. Цариградско Шосе-пл. Орлов Мост- пл Сточна Гара - Главна Жел. Станица - нас. Надежда 2 - Обелја

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #431 Posted: 13-May-2009 at 22:34
Изградба на МЕТРОЛИНИЈА 2:

За потсетување, делот на линијата кој е во градба е долг околу 8 километри и има 7 станици (од кои 2 се изградени во времето на комунизмот). Прави врска со МЛ 1 на Сердика и со МЛ 3 на пл. НДК. Почна да се гради кон почетокот на јануари 2009 и треба да се пушти во употреба на 1 јануари, 2012 година, кога метрото треба да има 24 станици и да превезува 500 000 луѓе на ден.











Еве една моја карта за состојбата на Метрополитен Софија во моментов, Мај 2009:



Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #432 Posted: 13-May-2009 at 22:27
Тунелите меѓу станицата Васил Левски и Сердика, дел од линијата 1 кој е практично завршен и ќе се пушти во употреба по 4 месеци:





Изградба на Метро Линја 1, од Младост 1 до Ж.К. Дружба, преку Младост 3:

Линијата е експанзија на Метролинија 1 во насока на Аеродром Софија и големиот комплекс населбу Дружба, во должина од 3,4 километри и 2 станици (М1-16 Младост 3 и М1-17 бул. Цариградско Шосе). Почна да се гради во фебруари годинава, темпото е солидно и ќе се пушти на 1 Јануари 2012 година.



Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #433 Posted: 13-May-2009 at 22:21
Ла Линеја, Изток е Ж.К. Изток, Жилиштен Квартал = населба, во која се наоѓа оваа станица, инаку не гледам потреба за означување на страните на светот во метростаница Big%20smile И заборавив да кажам, проектов е финансиран од ЕУ ИПА Фондовите во големина на 250 милиони евра.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #434 Posted: 13-May-2009 at 22:18
Изградба на Метростаница М1-09: СУ Св. Климент Охридски, и на тунелите (1,8 км долги) кои ги сврзуваат двата дела на Линија 1, односно станиците М1-08, Сердика и М1-10, Нац. Стадион Васил Левски.
Планирано отварање: 17ти Септември, 2009 (за денот на Софија)

Надворешност:



Подлези, премини: Тука ќе биде единствениот засега сосема хоризонтален, заземен за земјата ескалатор во Метрополитен Софија. Исто така се гради и минус второто подземно ниво на станицава, затоа што таа е конекција на идната Метролинија 3 и може би 4.





Внатрешност, антре, ескалатори, перони:











Детали (Св. Климент Охридски и Азбуката):









Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #435 Posted: 13-May-2009 at 22:08
Метростаница М1-14: Младост 1

Тип на станица: подземна
Тип на перони: странични
Должина: 100 метри
Ескалатори: по 4 на перон
Градба: 2007-2009

Надворешност:



Внатрешност:















Ознаки:


Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #436 Posted: 13-May-2009 at 22:04
Метростаница М1-13: Мусагеница

Тип на станица: надземна
Тип на перони: странични
Должина: 100 метри
Ескалатори: по 4 (2 внатрешни и 2 надворешни) на секој перон
Градба: 2007-2009



Надворешност:





Надземниот тунел:



Внатрешност:






Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #437 Posted: 13-May-2009 at 21:59
Метростаница М1-12: Георги М. Димитров:

Тип на перони: странични
Должина: 100 метри
Ескалатори: по 2 на перон
Градба: 2004-2009



Надворешност:





Антре, внатрешност:










Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #438 Posted: 13-May-2009 at 21:54
Метростаница М1-11: Жолио Кјури (Joliot Curie):

Тип перони: странични (платформа-пруга-пруга-платформа)
Должина: 100 метри
Ескалатори: по 2 на перон
Градба: 2004-2009



Внатрешност, перони и антре:













Повторно прекрасно обележување (барем мое, субјективно мнение)


Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #439 Posted: 13-May-2009 at 21:45
Станица М1-10: Национален стадион Васил Левски:

Тип на перони: странични (пруга-перон-пруга)
Должина: 100 метри
Ескалатори: по 3 на перон
Градба: 2004-2009
На станицата има паркинзи за коли (1600 места) и за велосипеди.



Надворешност и влезови:









Внатрешност и перони:















Многу ми се допаѓа обележувањето: Различна боја на бугарски и англиски, одличен превод, означени се улици, квартови, поважни објекти, како и градски транспорт кој застанува на таа станица (автобуси, тролејбуси и трамваи).


Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #440 Posted: 13-May-2009 at 21:37
МЕТРОПОЛИТЕН СОФИЈА

Сегашна состојба на метрото: 1 линија која засега има два неповрзани дела. Линијата е долга околу 16 километри и има 14 станици. На  17ти Септември 2009 , за денот на Софија, треба да се отвори тунелот кој ги врзува двата дела заедно со станицата СУ Св. Климент Охридски кој поминува низ најстрогиот центар на градот.



На 8 Мај 2009, во Софија, беше отворен новиот дел на Метро Линија 1 на Софијскиот Метрополитен. Делницата е дел на Линија 1 (Обелја-Лјулин-Центар-Студентски Град- Младост 1) и е во должина од 6 километри и има 5 станици (4 подземни и 1 надземна). Овие станици се: 1) Национален Стадион Васил Левски, 2) Жолио Кјури 3) Георги М. Димитров 4) Мусагеница и 5) Младост 1.



Податоци за отсечката Стадион Васил Левски-Младост 1:
Должина: 6 км.
Број на станици: 5
Период на градба: 2005-2009
Број на патници: сега околу 80 000 на ден, по сврзувањето со останатиоте дел на линијата, 120 000 дневно на овој дел од линијата 1. По Линија 1 од септември, бројот на патници се очекува да биде околу 250 000 на ден.
Ефектите за градот: 9% помалку автомобили на улиците, преусмерување на околу 50 градски автобуски и тројелбусни линии.
Дистанцата од 6 километри се минува за 10 минути. По овој дел налинијата возат 6 метровоза со по 5 вагона. Интервалот на движење е 7 минути. По отварањето на отсечката кај Софискиот Универзитет, и врзувањето со останатиот дел на линијата, возовите ќе сообраќаат на 4 минути, со по 6 вагона во композиција.




Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.114 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.