![]() |
![]() |
![]() |
ГУП - Скопје |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 11> |
Author | |||||||
IN_MOTION ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Jul-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 204 |
![]() ![]() |
||||||
Ме интересира дали некој знае и дали нешто воопшто се планира во овој дел на градот: Одма до обиколницата, кога се оди за накај радишани, летно време тука се продаваат лубеници. Мислам дека земјиштето е државно, рамно е супер за градби, а сепак стои така со години. |
|||||||
![]() |
|||||||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
||||||
пред некој саат беше на скајнет градоначалникот на општина гази баба Тони Трајковски, при прашање зошто нема некои поозбилни урбанистички интервенции во општината, одговори дека се чека на новите измени на ГУП за скопје, кои веќе се во процедура во градот... ајде што мислите јужен и крушевска ќе ги бришат? се надевам не, но и тоа не е далеку од паметот! најверојатно со овас ќе се покрие дополнително ширењето на скопје!? |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
FoSsil, малце сум збунет. Предлагаш ем да има подземна траса која би се издвојувала од постоечките сообраќајници со по неколку ленти, ем целосно да се зачува надземната мрежа? Патем, јас кога скицирам нешто слично користам photoshop. За него можам да ти кажам неколку елементарни финти ако решиш да го користиш и ти. Edited by Cloverstack - 07-Jul-2009 at 18:39 |
|||||||
![]() |
|||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||||||
а делот од местото кај што почнува тунелот може да се искористи за други работи ако ништо друго како пешачка улица
|
|||||||
![]() |
|||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||||||
Епа ако се спушти доволно ќе може да поминува под темелите на Тифани. Еј ај ако може некој да ми даде линк и да ми прати некој програм кај сто можам да цртам. Ова paint-ov е глуп и тежок. |
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
Фосил твојв предлог е идентичен со оној јас што го скицирав пред некое време. Еве го http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=604. Дефинитивно вака како што предлагаш и ти е многу посречно решение одколку некаква шикана околу тифани.
|
|||||||
![]() |
|||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||||||
Мислам дека ова е добро решение, можеби поскапо и покомплицирано. Место да тунелот да излегува пред раскрсницата со "Климент Охридски", да излегува после неа, воедно да биде цела Партизанска. Под постоечката раскрсница да се направи нова, а бидејќи "Климент Охридски"е широк ќе има место и за две ленти во тој правец. Од "Климент Охридски" ќе останат барем две ленти во двете насоки кои ке излегуваат на горната раскрсница и ќе се поврзуваат со горниот дел од Партизанска. Црвените линие се местата каде што почнува спуштањето на тунелите. Исто така може да се направи и на раскрсницата кај Тифани. Друга работа е тоа што може да се направи поголемо и поумерено спуштање на тунелот. Исто така од соседните раскрсници до местата на спуштање има околу 150m. |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Одлично, ГУП-от ќе го прилагодуваат на ДУП-овите. Супер почеток на прекројувањето, да не речам касапењето на ГУП-от.
Навистина сум вџашен, бидејќи многу работи укажуваат на тоа дека има голема веројатност да се направи ГУП кој ќе го осуди Скопје на успорен и неправилен развој и ќе го направи многу понепријатно место за живеење. Се разбира за лош ГУП цената ќе ја плаќаат генерации и генерации. |
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||
бескрајни стратегии и анализи, никаква реализација, се по старо... 15 месеци само за стратегијата. Во оваа земја времето и јавните пари навистина немаат никаква вредност.
http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=57307&kategorija=2 |
|||||||
![]() |
|||||||
Svabo ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 03-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||
Не, бидејки е во процес на судска постапка и не би сакал да пишувам за тоа. Но покасно ќе споменам еден друг пример од општина Центар.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Се разбира, не е првпат токму оние што треба да го штитат тој поредок најфлагрантно да го погазуваат. ДУП-ови не се во согласност со ГУП-от, дозволи за градба не се во согласност со ДУП-ови, ДУП-овите постојано се преправаат од секакви причини, само не за да се корегираат слабостите и да се подобрат. Ужаснат сум што може да ни донесат измените на ГУП-от кои се во процедура.
Жалосно е затоа што грешките во урбанизмот се многу скапи, тешко се исправаат, а штети трпат генерации и генерации. Svabo може ли да прецизираш за која локација поточно станува збор во примерот што го посочи? Edited by Cloverstack - 04-Jun-2009 at 21:13 |
|||||||
![]() |
|||||||
Svabo ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 03-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||
Еве ќе ви откријам лично искуство но без посебно прецизирање. По ГУП донесен 2002 соодветното место е означено како “спортски центри и терени“ (шифра 631). На истото место има донесено ДУП од 1998 каде што тука предвиделе едно игралиште, црква и паркинг. Со приговарање на планот (некаде 2007) и барање да се прилагоди према ДУП. И се беше попусто. Едноставно некои бариери се непремостливи.
Edited by Svabo - 04-Jun-2009 at 21:07 |
|||||||
![]() |
|||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||
Дај тема јас сум за... Инаку се слагам со метафората што ја искористи ![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
Svabo ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 03-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||
По законот ГУП е устав а ДУП е закон. Ова го кажав сликовито, но за жал ДУП-овите не се прават во согласност со ДУП-от. Сите вие овде сте се сконцентрирале за сообраќајот, но ајде да продискутираме малку и за останатите сегменти од урбанизмот.
Edited by Svabo - 04-Jun-2009 at 21:12 |
|||||||
![]() |
|||||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
||||||
За скицата:
Таа варијанта со лентите е нелогична. Ако се оди со тој план тогаш треба да се оди со 2 ленти кон тунелот и 2 ленти кон раскрсницата со ВМРО. Многу е логично дека ќе се парализира тука сообраќајот помеѓу Католичка и ВМРО раскрсницата со една лента кон Центар. Друга работа, кон тунелот 2 ленти се сосема доволни тоа ќе бидат некои 300 метри додека да се влезе во тунелот и потоа се продолжуваат три, бидејќи тука нема во никој случај да се кочи сообраќајот нема ни семафори ниту раскрсница што значи дека 2 ленти према влезот се сосема доволни! |
|||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||||||
![]() |
|||||||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
||||||
Да погодам, бришење на Крушевска република?! Edited by La Linea - 05-Mar-2009 at 00:37 |
|||||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
||||||
Не ми текнуваше на подобро место да го постирам ова..
|
|||||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Јас мислам дека би било огромна грешка да се жртвува таа комуникација, само како тунелот би понирал со 6 ленти.
4 летни би биле доволно, особено со добри дополнителни решенија за јавниот превоз. Рачунај дека на целиот тој потег помеѓу соборна и народната банка евентуално ќе има само еден семафор, со што сепак ќе има голема проточност и со 2х2, за разлика од остатокот на оската Партизанска - Јане Сандански, каде има семафори на секој чекор. На крајот на краиштата, со тоа што се движиме кон строга имплементација на жолтите ленти, а дополнително ова со начинот на кој сакаат да го градат трамвајот, и Партизанска и Јане Сандански се сведуваат на 2х2. Од помала важност, но сепак не за занемарување се и уличките кои ги спомнавме, а кои со укинување на комуникацијата Партизанска-ВМРО исто така би се блокирале. Едит: Исто така да не го забораваме Јужен Булевар. Со негова реализација, реално ќе се намали важноста на овој тунел. Навистина трасите не се баш толку блиску, но проточноста и поголемата дозволена брзина на јужен, сигурно ќе биде примамлива луѓето што патуваат на поголеми растојанија да не ја бараат едноставно најкратката делница, туку севкупно најповолната. Исто така треба да рачунаме со многу попроточна Илинденска. Edited by Cloverstack - 24-Sep-2008 at 13:37 |
|||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 678910 11> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |