![]() |
![]() |
![]() |
Квалитет на воздухот во Скопје |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 42> |
Author | |||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Незавршениот автопат е веќе направена штета, која сепак може да биде контролирана во сегашниот облик - наједноставно нека го пренаменат во велосипедска патека и проблемот е решен, никогаш да не поминуваат моторни возила низ истиот. Од друга страна, ова што се планира за на сртот на Водно е штета која сеуште не е целосно направена и може да биде спречена, наместо да биде контролирана во иднина. А идејата за гасовод низ Скопска Црна Гора и тоа како само држи вода - Скопјево може да се шири само на север и на исток, западот и југот се веќе преполни и пренатрупани, а Скопска Црна Гора и онака не е национален парк како Водно.
Edited by Dexter26 - 04-Sep-2018 at 06:07 |
|||||||
![]() |
|||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||||||
а едно друго масакрирање на Водно, за изградба на пат кој и скоро воопшто нема важност за целосната инфраструктура на градот, пат кој не го доградија и сега е затворен, а доколку беше отворен по него ќе врвеа возила кои дополнително ќе загадуваат, а зеленилото нема никаква шанса да се регенира, плус тоа некои дополнителни мистериозни плацови и раскопани ридови... наспроти ова го имаме гасоводот, кој дополнително го снабдува градот со алтернативен енергенс, има помал профил од патот, зеленилото околу него може да се регенерира, и нема загадување од возила
за едното од овие се галами на велико, а за другово се преќуте и помина испод радар ![]() |
|||||||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||||||
![]() |
|||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||||
“На Водно зеленилото ќе биде неприкосновено и во заштита на Град Скопје” #НеНизВодно #JoNëpërVodno #VodnoÜzerindenOlmaz #ГоСакамВодно #EDuaVodno #VodnoyuSeviyorum
Водно треба да е бушаво, а не со патец
|
|||||||
![]() |
|||||||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
||||||
Знаеш како е во Македонија, кога едните сечеа дрвја низ цело Скопје и протестираа пет души, се собраа еден куп поддржувачи на таквото лудило, така и сега, се смени власта, повторно протестираат пет души, и повторно има еден куп поддржувачи на таквото лудило. Во меѓувреме на социјалните мрежи се прави изглед дека илјадници се против тоа. Се е исто, ништо не е сменето. Да беше сменето, нашата нова власт ќе организираше јавни дебати, кампања за објаснување на гасоводот, мерки за заштита, обележување и исцртување на самата патека каде ќе поминува гасоводот, колку ќе биде широк, колку шума ќе се исече, што ќе биде потоа, колку ќе се вложи по ископот и ред друго. Бидејќи ништо од ова не се случи, да јас сум жестоко против изградбата на Водно, макар чинело и повеќе милиони евра самата изградба. Изградбата преку Водно ми смета бидејќи тоа е единственото парче вистинска шума во градот Скопје, една од преостанатите зелени оази во градското подрачје и ако го изгубиме и него и го пуштиме и овој гасовод, тогаш само се остава простор и за други слични вакви проекти, кои исто може да се спроведуваат под кампањата, ама преку Водно е најевтино. Извини, ама однесувањето на властите и те како е аргумент поврзан со оваа изградба и токму нивното однесување е спорно, па еве гледаме дека ниту имаа табли за изградба, ниту нешто друго, додека не им дојдоа екологистите таму и не прикажаа дека градот без никој да ги знае. Според мене е невкусно да се обвинуваат граѓани (организирани во здруженија) дека не реагирале во 2010, бидејќи тие граѓани имаат свои животи, работат, и со ова се занимаваат од хоби и љубов. Ако се тие виновни, тогаш и ти си виновен за сечата во Скопје, како и јас и илјадниците жители на Скопје што не ги браневме. Само во Македонија, екологистите се обвинети од самите граѓани, а поддржана е власта во необјаснетите и недоречените проекти. Патем, информативно, Скопска Црна Гора каде што би поминувала рутата (на пр. по текот на Обиколницата) јас не гледам нигде да има шума и додека траеја препукувањава можеше власта да излезе со целосно нова студија за животната средина и на јавност да и ги претставеше сите можни рути, со кост-бенефит анализа и со заштитни мерки за секоја рута, но не, битно е да се тера една и крај. |
|||||||
![]() |
|||||||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Машината за пресадување сигурно дреме во некоја гаража.Пред неколку месеци кога почна изградбата на новата зграда кај Тобако 2 во Аеродром и кога се искасапија неколку дрва се поттикна прашањето за машината и излегоа информации дека била доста голема,неможела да влегува во тесни улици и дека инсталациите што минувале под земја биле доста плитко поставени и би можело да се оштетат.Инаку би било добро Скопје да се гасифицира меѓутоа сепак тој процес би траел неколку години но во меѓувреме би требало да се изнајде решение за сите импровизирани населби поред Вардар каде се палат гуми,пластики и што уште не,да се реши проблемот со дивите депонии кои ги има на секој чекор.Патем незнам каков е планот со Ново Маало и Крњево кои среде Центар сеуште стојат нечепнати а најголем дел од домаќинствата се греат на дрва. |
|||||||
![]() |
|||||||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
||||||
A.S. Што стана со машината за преместување дрвја и колкав е нејзиниот дневен капацитет?
Најдобро би било да се дискутира доколку ги имаме на увид сите постоечки информации за секоја делница, но мислам дека бенефитите од овој проект значително ги надминуваат негативните елементи. Ќе се исечат 2 (или 4) хектари шума, но доколку истите се надокнадат десеткратно (доколку се 4 хектари, да се засадат 40, од кои минимум 8 би биле во близина на трасата), заедно со сите бенефити кои ќе ги донесе гасификацијата, еколошкиот ефект ќе биде позитивен. Единствена маана би била визурата, но доколку се среди со трева, цвеќиња, на почетокот и расвета и клупи (под услов да е дозволено да се поставуваат мали садници и елементи над и веднаш до рутата), и тоа би се средило. Се разбира, под услов целосно да ја комплетираат примарната и секундарната мрежа со што гасификацијата целосно би функционирала. Шилегов закажал средба со останатите владини претставници и невладините здруженија за понеделник (притоа прекинати се сите градежни активности додека не заврши процесот на дебата); се надевам дека ќе објават детални информации во јавноста. Сепак за ваков голем и, во недостиг на информации, контроверзен проект треба јавноста добро да се информира и да ѝ се предочат сите аргументи за и против. Edited by Staro Skopje - 31-Aug-2018 at 13:20 |
|||||||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|||||||
![]() |
|||||||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
||||||
Целава ситуација укажува на тоа дека не треба да се пали народот со вакви еколошки теми додека си во опозиција, за после да го правиш буквално истото. Има зашто некои дрва се сечат, има зашто (дискутабилно, ама ајде) гасоводов поминува по оваа траса итн. Крупните проблеми не се решаваат, а дефокус константен.
GoSakamVodno |
|||||||
![]() |
|||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||||
И јас би го надополнил Clover на оваа тема со уште еден податок што може да спаси значаен дел од Парк-шумата „Водно“, а тоа е позанимавањето на јавноста за сето она што се гради над населбата Козле и Жданец во правец кон Нерези, а навлегува на територијата на Водно. Сето она што таму се изгради како дивоградби, а стихијно се легализира, или е на пат да се легализира, и не престанува да се гради, е многу полошо за парк-шумата „Водно“ од било каква изградба на гасоводот.
Еднаш барем да им текнеше на Општина Карпош да реагираат по однос на ова прашање. Загрижувачки е тоа што се случува на овој дел, а одзема многу поголема површина од самата траса на која се гради гасоводот, а чија дрвна маса ќе биде повторно засадена. |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Според тоа што деновиве највеќе го трубат како аргументација: - Затоа што е најефтино - За да се избегнат проблеми со долготрајна експропријација и компликации што би го одолговлекле проектот. - За да се избегне вкрстување со главната цевка што носи вода за Скопје од Рашче Во студијата за ОВЖС има вакво резиме: ![]()
Дали има штетни аспекти од тоа што гасоводот ќе се гради низ Водно? Апсолутно да! Мене ми е навистина многу криво што багери роварат по планината. Но дали кога ќе ја погледнеме големата слика тие штетни аспекти превагнуваат на вагата? Апсолутно не! Нешто друго многу важно е што оваа траса преку Водно е одбрана и усвоена многу одамна, има барем 7 години. И патем, трасата на магистралниот гасовод не фигурира само по документи, туку може јасно да се види на неколку верзии на мапи што циркулираа низ медиумите во статии за гасификацијата на земјава (ги има и тука на build, и на порталот и на форумов). Нормално се поставува прашањето што правеа сите активисти, екологисти, НВО-а и слично за овие 7 години??? Сега кога гасоводот почна да се гради, нив им текна дека треба да се менува трасата? Трагично!
Дали е крај на свет ако се исечат 2 хектари шума на Водно која би се надокнадила? Нели би било порационално да се сконцентрираме на обемот и квалитетот на компензационото пошумување што го ветија?
Потребен е сериозен предлог за алтернатива, дебело поткрепен со аргументи, уште повеќе затоа што во моментов не се врши избор на алтернативи, туку треба отпочнат проект да се стопира и да се почнува од нула на некоја друга траса (планирање, подготовка на техничка документација, дозволи, бирократија, експропријација...). Каде е алтернативата? Edited by Cloverstack - 31-Aug-2018 at 03:23 |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Какво фасцинантно ниво на дебата. Јас сега да речам дека твоите коментари ми се како соопштение на дпмне и решен проблем? Види ehrlich, јас погоре напишв бајаги многу работи, најголем дел од нив не се мои субјективни погледи или чувства, туку се објективни согледувања и неоспорни факти. Ако сакаш да дебатираме, те молам реплицирај ми конкретно на нешто што сум го пишал, а ти сметаш дека не сум во право, или повели изнеси нови информации кои фалат во дискусијава. Но немој да „дебатираш“ со вакви финти.
Тогаш би требало да се бара зголемување на оние 43 милиони денари за компензационо пошумување, но не стопирање на изградбата на гасоводот!
А за она „ако се сака, се може да се направи“, некако многу лесно се расфрламе... Во секој случај, најпрвин е потребен добар одговор зошто воопшто би требало да се напрви тоа нешто.
|
|||||||
![]() |
|||||||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
||||||
@Cloverstack
Како владино соопштение ми се сите овие твои коментари. Ја имаш студијата за животна средина изработена во време на претходната власт на страницата на Општина Кисела Вода, каде можеш да ги најдеш сите алтернативи (насочени кон северниот дел на Скопје), но се отфрлени бидејќи биле скапи за изведби. Во 21 век, да не се обрнува внимание на екологија и некој проект да го отфрлиш како скап само поради екологија, во време на претходната власт ќе речевме дека режимот бутка на сила, сега изгледа со овие со „животов“ не е така. Екологистите понудија додека се градат диструбитивните мрежи низ градовите да се изведува алтернативната рута на гасоводот. Извини, но јас не сум проектант па да пресметам колку ќе чини и каде да поминува, но ако се сака, се може да се направи. Извини, но муабетот дека ако претходната власт правела така, овие нема да прават, не може да помине со сите можни скандали кои им се случија за само една година власт и потфрлање во сите можни сфери на живеењето. ________________________ Тоа со лентата за јавниот превоз, барем низ тесните улици во Будимпешта е решено на генијален начин, така што каде што не можеле да извадат велосипедски патеки, сосем е дозволено да возиш велосипед на лентата за јавниот превоз и возачите на јавниот превоз толку внимаваат на велосипедистите, што е суштинска разлика од кај нас што мислам дека најголем страв имам од возачите на ЈСП да не ме соберат некој ден. |
|||||||
![]() |
|||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||
не ме сфаќај грешно. Апсолутно е нивна работа, апсолутно треба да биде нивна одговорност и на крајот треба да одговараат за постапките. Не ги амнестирам. Само велам дека нивната понуда е во голема мерка во согласност со побарувачката. Претходната гарнитура на мнозинството граѓани им го даваше токму она што го бараа, независно што голем дел од тие политики беа погубни за сите нас. Edited by pbanks - 27-Aug-2018 at 16:29 |
|||||||
![]() |
|||||||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Не може само да се гледаат како огледало. Треба да креираат политики, да ги промовираат и реализираат. Не е моја работа тоа, па дури ни на граѓанскиот сектор. Цел народ работи нешто секој ден, они 7 месеци не може состанок да направат. Нека направат една 10 годишна стратегија во консултации со опозиција, нво-а и останати експерти и нека се тера според тоа без разлика кој е на власт на локално или државно ниво. Мерки радикални и скапи. А ние 5 години по ред уште збориме дали колите загадувале, дали струел воздухот од градски ѕид, дали пелети е бољи од парно итн. |
|||||||
![]() |
|||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Уште нешто. Во контекст на „цивилизациски проблем“. Да, денивелирана лента за јавен превоз е идеална, но во многу градови, доволно е да има специјална ознака на лента и никој жив не стапнува на нејзе освен јавен превоз и такси. Ова функционира дури во еден хаотичен и скоро подеднакво како Скопје некултурен Солун, да не збориме за понатаму. Е тоа е исклучиво цивилизациски проблем.
|
|||||||
![]() |
|||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||
Пак се фаќаш за два момента. 1. Зборуваш низ призма како е сега а не како треба да биде (што е многу поинтересна дискусија макар била и daydreaming) 2. Зборуваш како малите и големите загадувачи да се исклучуваат едни со друго, небаре неможе да се зафатиме со двата проблеми. Да почнеме со политичарите. Нивната неспособност немора да ја коментира, независно дали зборуваме за некомпетенцијата и агресијата на претходните или за аутизмот на сегашниве. Но, сите забораваме дека многу често тие ни го даваат она што го бараме. Баравме полесен увоз на коли, бараме работа во јавна администрација за секог, гласаме против на референдуми за самопридонес за квалитетни проекти..... И покрај сиот криминал во политиката во МК, сепак тие се нашето огледало, сакале или не да го признаеме тоа. Во тој контекст, попрво ќе смислат некој глупав проект „пелети за секое домаќниство“ бидејќи им волкот ќе биде сит им овците на број отколку да се фатат за озбилно решавање на проблемот. Субвенциите за соларни системи, инвертори и печки на пелети се само случајно со добри резултати, мотивите за тие акции секако не се еколошки туку популистичко/коруптивни. Друго. НЕ постои никаде на планетава забрана за доселување во град. Веројатно ниту во Кина не постои. Не се регулираат така работите. Треба да се престане да се гледа на големината на Скопје како на проблем туку како на придобивка. Скопје има простор и за раст и за развивање и му недостасува квалитетна развојна стратегија и нејзина имплементација а не нереални закони за некакво гораничување. Последно. ЗА метрото се согласувам 100%. Но кај нас воопшто не се говори за тоа. Зошто? Меѓу другото погледни го повторно параграфот за политичарите, односно за гласачите.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Од факторите кои ги наброја, а кои придонесуваат за загадувањето, единствено домаќинствата се - до некаде - посебен, односно индивидуален фактор, додека сите останати фактори кои ги наброја се` институционални фактори. Лентата за јавен превоз треба да биде денивелирана и изолирана од останатиот сообраќај. Урбанистичките планови се` во надлежност на општинските власти, кои се избрани од страна на граѓаните, но сепак одговорноста на крајот паѓа на општинските власти. Нели плавите жолтици ветуваа живот за сите ? И сега тие кои гласаа за нив се криви бидејќи продолжуваат по истиот пат на нивните претходници ? Истото важи и за јавниот превоз, старите ТАМ камиони и сите останати загадувачи - сето тоа е во надлежност на градските и општинските власти, а не на тие кои ги изгласале и им дале власт. Јас не се исклучив од Топлификација за да демонстрирам отпор, туку се исклучив бидејќи добивав услуга со катастрофално лош квалитет за екстремно високи цени. Денес со 20.000 денари годишно, или ако зимата биде премногу студена со 30.000 денари годишно, се грејам кога сакам и на која температура сакам, и секоја зима ми остануваат вишок вреќи пелети кои ги користам наредната зима. Еве минатава зима 2017/2018 беше топла, котелот го вклучив прв пат дури во декември 2017, а последен пат го вклучив во април 2018. Се на се`, потрошивме помалку од 100 вреќи пелети од по 15 килограми минатава зима 2017/2018, тоа се некаде околу 21.000 денари ако биле 100 вреќи со сила, а знам дека беа помалку. И сеуште ги имам околу 20 вреќи непотрошени кои ми останаа за нареднава зима 2018/2019. Всушност, ако најдам добра компанија која продава квалитетни висококалорични пелети, можам да ги нарачам 100 вреќи со попуст, така што би ме чинеле помеѓу 18.000 денари и 19.000 денари. Во споредба со идиотизмите на Топлификација, никако не би го баталил котелот на пелети, за тие пари вреди да му ги чистам вентилациските цевки еднаш годишно и да ги влечкам вреќите од по 15 килограми со лифтот, по скалите и низ ходниците. Не е прашање на отпор, туку на практичност. Ако граѓаните не смеат да се грејат на дрва и на нафта, тогаш и државата и градските власти требале да размислат сериозно пред да дозволат уништување на зеленилото и проширување на урбаните подрачја. Факт е тоа дека животниот стандард на мнозинството жители на Скопје - од кои огромен дел се` од другите градови низ Македонија - не им дозволува финансиски да си дозволат централно парно греење. Во повеќе наврати имам спомнато на форумов дека треба да се воведат ограничувања на бројот на жители надвор од Скопје на кои би им било дозволено да се преселат во Скопје и да стекнат скопско жителство. Е па не можеш да имаш урбан раст и раст/стагнација на зеленило на иста површина, мора да се направат отстапки. Видовме какви отстапки направија пвеводбениците - намалување на зеленилото, а сега истите отстапки ги прават и плавите жолтици. Истовремено имам спомнато во повеќе наврати на форумов дека на Скопје му е` потребна подземна железница, односно метро, во централното градско подрачје, и лесна градска железница, особено во источните и северните делови на градот, бидејќи само таму има доволно слободен простор за понатамошно ширење на урбаните подрачја, наместо уништување на зеленилото во централното градско подрачје. И како тоа градот нема пари за метро, а ние обичните жители треба да имаме пари за задолжително да плаќаме парно греење на Топлификација/БЕГ/ЕЛЕМ/ГЕС ? Кога работата ме носи низ Автокоманда, некои денови смрдеата на изгорени гуми штипи по очите, а фала му на Бога, Автокоманда е` една од ретките населби во кои зеленилото сеуште не е целосно покосено од страна на урбаната мафија, но и тоа можеби ќе се смени во блиска иднина, кај студентскиот дом Стив Наумов веќе ги испосекоа дрвјата долж булевар Александар Македонски. За волја на вистината, тука имаше и израсната трева која од поодамна молеше за косење, но не знам што згрешија дрвјата за да бидат исечени. Се на се`, тешката индустрија, јавниот превоз и старите товарни возила ја загадуваат околината многу повеќе во споредба со домаќинствата кои се грејат на струја, дрва или нафта - а чисто за потсетување, домаќинствата се грејат само во зима, додека тешката индустрија, јавниот превоз и старите товарни возила работат 365 дена во годината.
Edited by Dexter26 - 27-Aug-2018 at 14:52 |
|||||||
![]() |
|||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Кај нас ништо не се мора, затоа и немаме ништо. Не мора да се користи јавен превоз, не мора да се почитува лентата за јавен превоз, не мораат да се почитуваат урбанистички планови итн. Исклучувањето од топлификација беше грешка, пред се индуцирана од приватизацијата на Топлификација и од однесувањето на менаџментот. Не велам дека проблемот потекнува исклучиво од граѓаните. Но отпор кон такви колективни системи нема да не одведе никаде. Одлика на сите високоразвиени европски земји (скандинавија, бенелукс, германија) се токму таквите колективни системи и нивното прифаќање и искористување од страна на граѓаните. Ако колективниот систем е искористен само од дел од потенцијалните корисници, тогаш тој станува уште понеодржлив. Некаде прочитав дека БЕГ има некоја кампања каде тие го покриваат повторното приклучување во мрежата. И тоа е добар пристап, т.е. добар почеток. Незнам како ова ќе функционира во однос на новото ЈП на Град Скопје кое треба да се занимава со истата дејност. Редно е да се средат тие работи еднаш за секогаш и да има квалитетна социјално одговорна контрола од Скопје или државата за да не се случи повторно катаклизмата кога сите се гасеа. Работата не е или/или (ние или големите загадувачи), сите допринесуваат во оваа катастрофа и борбата треба да е на сите фронтови. ОД домашно греење, средување на возниот парк (по град сеуште прдат ТАМчиња 40 години стари со дизел мотори кои генерираат загадување како фабрички оџак), јавен превоз, големи загадувачи, зазеленување итн.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Сакаш да кажеш дека државата мора да го следи и контролира и мојот котел на пелети за домашно парно греење, на кој се грејам од зимата 2012/2013, откако претходно се исклучив од Топлификација бидејќи сметката за месец април 2012 изнесуваше 7.000 (СЕДУМ ИЛЈАДИ) денари за 4 собен стан од 90 метри квадратни ? Патем, ова не беше сметка заедно со неплатени долгови, туку сметка за само еден месец. За тие пари требаше цевките да пукаат од горештина, а не да се покривам со ќебе среде зима. Сакаш да кажеш дека мојот котел на пелети за домашно парно греење ја загадува околината повеќе од Макстил и останатите загадувачи од тешката индустрија, па затоа треба законски да бидам обврзан да користам централно парно греење од Топлификација/БЕГ/ЕЛЕМ/ГЕС ?
Единствен кој ги испревртува фактите како осмоодделенец на темава си ти, со тоа што продаваш приказни и бајки за деца од типот "живеењето во централни градски подрачја е привилегија" и "проблемот е цивилизациски, а не социјален". Кој е твојот пример за урбано подрачје во кое задолжителна е` употребата на парно греење за жителите во централното градско подрачје ? Колку изнесува просечната нето плата на жителите на тоа централно градско подрачје ? Изминативе два дена ја продаваше приказната дека живеењето во централни градски подрачја е привилегија, денес ја продаваш приказната дека проблемот е цивилизациски. Ај да видиме утре која приказна ќе ја продаваш.
Edited by Dexter26 - 27-Aug-2018 at 13:41 |
|||||||
![]() |
|||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||||
@Alexsend потпис од мене. Се согласувам 100% дека проблемот е цивилизациски. Секако, државата мора да ги следи и контролира овие индустрии како производство на топлина. Ако ни е државен приоритет да имаме чист воздух тогаш, можеби тука треба да има субвенции за корисниците или за самото производство. Она што се случуваше со Топлификација во периодот кога сите се гасеа беше катастрофа. @Clover аргументите ти се некаде во ред. но. Зошто токму преку Водно? Како воопшто дошло до планирање на гасовод преку најзначајниот еколошки и рекреативен капацитет на Скопје? Ако чини време и пари, нека чини. Впрочем тоа ни е стилот. Но местото на гасоводот не му е таму. |
|||||||
![]() |
|||||||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
||||||
Цивилиѕациски е проблемот. Не е социјален! Што е следно ќе се исклучиш и од евн утре! Претходно е ѕборено на форумов многу ѕа ОХИС и останатите работи кои ги набројуваш, сите сме сложни ѕа тоа, нема да се повторуваме во секој нареден коментар. Не ги превртувај ѕборовите, тоа во партија може ќе упали кај 8мо оделенци. Или да ја ѕаклучиме темата ако е се кажано! Нема ѕа што да дискутираме повеќе, така... А гасоводот кој го има во Скопје е примарна мрежа и се додека не се иѕгради секундарна е неупотреблив. Нормална власт ќе работи на тоа со години, а не да стагнира. Гледам колку км гасовод се иѕгради годиниве нанаѕад. Edited by alexsend - 27-Aug-2018 at 08:04 |
|||||||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |