build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Железнички станици
    Posted: 29-Dec-2024 at 19:58
Железничка станица Скопје
Нечистотија, Расипани врати, повраќаници ...













https://www.facebook.com/slobodanagovorot/videos/1276446206999258
Carpe diem
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 12-Dec-2024 at 23:02
За сè има вторпат
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 09-Nov-2024 at 08:32
Не е точно. Во текот на реконструкцијата и изведба наннова кровна хидроизолација, се пресечени котвите на кровот од затегите кои ја носат натсрешницата.
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 08-Nov-2024 at 12:56
Не можам да проценам дали си ироничен, ама добар?
Можи па не е до архитектот од СФРЈ, ами до трулиот транзициски систем во кои некадарни партиски дудлачи добиваат тендери за сенешто?
Ама не проблем, српскиот Чифлиганец ќе ктиторира некоја црква и сите гревови ќе бидат простени.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 05-Nov-2024 at 17:59
Абе какво ремек дело. >>>> Изводел некој "архитект", како што им се дозволувало да се спрдачат со народни пари некое време. И сега тие "уметнички" хирови ќе земаат жртви. Како до толку да морало стреата да виси така конзолно, до толку ли неможело да има по некој минимален столб некаде испод стреата?! Мора ли да се комплицира толку статиката.

]]]]]]
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 04-Nov-2024 at 08:57
Malku poveke za taa stanice - remek delo na socijalističkiot period.

https://www.solis-nekretnine.com/blognekretnine/Zeleznicka-stanica-u-Novom-Sadu-71.html



Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 03-Nov-2024 at 11:37
Не знам дали ова е најсоодветна тема, но вреди да го разгледаме случајов за поука:

https://faktor.mk/ova-e-prichinata-za-urivanje-na-natstreshnicata--gradezen-inzener-detalno-objasni-zoshto-padnaa-potpornite-stolbovi
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 03-Sep-2024 at 22:43
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 03-Sep-2024 at 22:41
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 20-Jun-2024 at 11:25
Една вест од 20 март што помина речиси незабележано:

СТАРАТА ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА ВО СТОБИ ЌЕ СЕ ПРЕУРЕДИ ВО ЦЕНТАР ЗА ПОСЕТИТЕЛИ

Започна да се обновува старата железничка станица во Стоби, која ќе биде пренамената во центар за посетители. Со ова се реализира проектот за конзерваторско-реставраторски работи и конструктивно зајакнување на објектот на старата железничка станица и нејзина адаптација. Проектот се финансира од ЕУ преку ИПА фондовите за меѓу гранична соработка со Грција. По завршувањето на градежните работи и уредувањето на објектот, конечно ќе има простор каде ќе се изложи пронајденото движно наследство од локалитетот.

„Во изминатите години се покажуваше неопходност од потреба за центар за посетители, имајќи предвид дека движниот културолошки слој нашите посетители немаат прилика да го видат. За постојниот објект стара железничка станица, од основањето на Националната установа ‘Стоби’ бил изготвен проект и план за ставање во функција како центар за посетители, аплициран повеќе пати во соодветни владини програми за финансирање на проекти од национален интерес во културата односно капитални проекти. Средства не биле одобрувани сè до донацијата од Европската Комисија преку телото за управување и развој на ИПА прекуграничната програма со Грција. Стручниот тим на ‘Стоби’ работи на креирање поставка“, рече Спасе Перовски, директор на „Стоби“.

Центарот за посетители ќе ја збогати туристичката презентација на археолошкиот локалитет Стоби, ќе придонесе во зголемувањето на сопствените приходи на установата. Бројните посетители немаат можност да ги видат досега пронајдените предмети и артефакти на локалитетот. Назив на проектот е „Еуропос Платино Стоби – Европското минато иднина и културни вредности“.


https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/starata-zheleznichka-stanitsa-vo-stobi-ke-se-preuredi-vo-tsentar-za-posetiteli/

ПРЕД



ПОТОА

(за жал, нема фотка без муцки на политичари)





Edited by Џоле - 20-Jun-2024 at 11:25
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 23-Oct-2023 at 11:53
Пропаѓа Железничката станица во Скопје – надлежните незаинтересирани



https://kanal5.com.mk/propagja-zheleznichkata-stanica-vo-skopje-nadlezhnite-nezainteresirani/a607213
Carpe diem
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 893
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 03-Dec-2022 at 19:39
„Платформи“


За почеток, една инвестиција од невероватни 5000 ден (85 евра) за чистење и менвање сијалици одма ќе ја подобри ситуацијата.
Ама со кое лице некој би се дрзнал на оштети некој кутар директор за половина вечера...


П.С. Моментално не сум во СК да би орагнизирал, ама една волонтерска герила акција од неколку часа за чистење и крпење на Железничката би била добро буцкање за по медиуми

Edited by hcitrS - 03-Dec-2022 at 19:41
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 03-Dec-2022 at 18:14
Железничката станица во Скопје „плаче“ за реновирање, патниците се жалат дека условите се очајни







Платформи, чекална, ескалатор, тоалет. Оваа табла со патоказ ќе ве пречека на самиот влез од централната Железничка станица во Скопје, но иако убаво напишано и означено со стрелки, ништо од ова не функционира. Ходниците кои се студени и делумно осветлени како ги изело времето, а чекалната која едно време беше полна со патници сега е затворена. Само еден, до два шалтера работат од билетарата, на која пред години и години се чекаше и ред и по 15 минути за да се купи билет. Ликот на една држава е железничкиот сообраќај, но тој во Македонија како да е заборавен во минатото. Граѓаните се жалат дека ова на ништо не личи, и државата мора да покаже сериозност и да ги подобри условите.

Условите кои ги нуди железничкиот сообраќај не се за поздравување, зашто времето ги изело добрите услови кои треба да ги има една држава. Ова е катастрофа. Ако вака продолжат возот ќе го изгубиме на некоја пруга, велат патници во изјава за Алфа.
Дека возовите доцнат и по 10 часа, алармираат патниците па така патничкиот воз кој од Скопје пред само два дена тргнал во 14:30, во Битола пристигна синоќа 30 минути по полноќ. Патувал и повеќе од 10 часа, бидејќи бил запрен на железничката станица во Богомила. Според надлежните, причина била расипана локомотива на товарен воз во близина на Слепче, и пругата била блокирана.

Последна реконструкција беше извршена кон крајот од мај 2018 година, каде покрај главната во Скопје, беа реновирани станиците во Битола, Гевгелија, Демир Капија, Градско, Велес, Чашка, Прилеп, Неготино, Табановце и Богомила, со средства од ЕУ.

Железничката станица во Скопје беше реконструирана со 2,6 милиони евра преку ИПА програмата, а со дополнителни 2,5 милиони евра беа модернизирани останатите објекти на Македонски железници.

https://alfa.mk/железничката-станица-во-скопје-плач/
Carpe diem
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 24-Oct-2022 at 11:13
За сè има вторпат
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 30-Jul-2021 at 09:54
Originally posted by гитардемон

Имав и јас некакви слични идеи пред некое време, но со оглед на брзината на пругата, едноставно е неисплатливо. Порано, возот застанувал низ селата, кои патем не ни имале друмски пристап до Велес/Штип/Скопје (оти или немале кола, или патот бил крш). Сега, тие села скоро немаат жители, а има прескап автопат кој те носи до Скопје за 40 минути. Едноставно возот нема смисла ако не е експресен. А за да биде експресен, треба да е многу побрз и поскап - па се враќаме на она другото, нелегален таксист за 200 денари ќе те однесе од Штип до Скопје, што ќе ти е воз?


Нека бидат експресни - з'ш да не.Никој не би имал против од Куманово до Битола/Гевгелија да е 2:45 -3 саати (автобус околу 4 - 4:30) или Кочани - Кичево 4:15 (значи само главните станици и со моменталните времиња на патување, нормално под претпоставка да е се ок).
Со префрлање во Велес од Битола до Гевгелија 3:15-20, Гевгелија - Кочани 2:50, Кочани - Битола 3:30 (автобус 4).
Скоро во сите случаи предност со време пред автобускиот превоз, за автомобилски смешно е за споредби.

Зато напишав "во нормална држава"

Имам впечаток дека на властите досега
(било која) им е во прилог хаосот поради разни причини, да не отворам дополнителни теми.
Еве сличен пример, моментално линијата од Охрид кон Свети Наум ја возат мал милион "превозници" и никој од одговорните со прст не мрднал иако една од постојките е на 3 минути од општинската зграда.

Досегашниот превозник ги откажа и ги предаде линиите (Трпејца и Св. Наум), општината наводно имаше некаков тендер за оваа линија па наводно ја доби Ина (Пупе) Компани или Мики Компани, зависно на кое возило читате и сега и тие и уште еден куп без дозвола возат по принцип - `да се наполнит и тргвиме`.***** возен ред...Ќе видиме во октомври дали ќе бидат стабилизирани.

Edited by Тркало - 30-Jul-2021 at 09:55
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 27-Jul-2021 at 12:47
Имав и јас некакви слични идеи пред некое време, но со оглед на брзината на пругата, едноставно е неисплатливо. Порано, возот застанувал низ селата, кои патем не ни имале друмски пристап до Велес/Штип/Скопје (оти или немале кола, или патот бил крш). Сега, тие села скоро немаат жители, а има прескап автопат кој те носи до Скопје за 40 минути. Едноставно возот нема смисла ако не е експресен. А за да биде експресен, треба да е многу побрз и поскап - па се враќаме на она другото, нелегален таксист за 200 денари ќе те однесе од Штип до Скопје, што ќе ти е воз?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 26-Jul-2021 at 21:18
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
Можат да одат две споени гарнитури во правец Север - Југ(ако е возможно дизел плус електро) од Куманово до Гевгелија/Битола (3/3:30 часа вкупно по правец) и да се разделуваат/спојуваат во Велес.

Другата нека е Исток Запад во правец Кичево - Кочани (вкупно 5 часа пат) кои ќе се комбинираат со Север - Југ правецот за трансфер во Целес со краток интервал.

Овие комбинации можат да одат 4-6 пара дневно.

Дополнително делот од Тетово до Куманово (без влегување во главната станица или комбинација Тетово - Скопје - Лисиче - Трубарево - Маџари - Куманово) и Блаце - Велес (па и до Кавадарци, фалат уште неколку км од Фени) како приградски, трансфер нека е Скопје Север.Дополнителни постојки кај Визбегово/Бардовци, Пивара итн.

Секако, за нормална држава ова би било прифатливо на 5-10 години рок, за нас...во некоја друга прилика.

Во меѓувреме, дизел гарнитурите се почесто возат на коридорот од Куманово до Гевгелија...

Edited by Тркало - 26-Jul-2021 at 21:23
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 25-Jul-2021 at 14:51
Добро сега, јасна ми е носталгијата, ама автопатот е веќе изграден и парите се веќе фрлени. Товарен сообраќај за Кочани и Штип нема да има уште 150 години, така што пругата е скоро бескорисна со оглед на малата густина на население. Единствено ако се воведе скопска приградска железница која би возела и до Штип, (и Тетово, Гостивар и Куманово) на секои 30 минути или еден час. Ние со толку нелегални таксисти и автобувчиња за 200 денари ќе стигнеме од еден крај на државата до друг. Зошто би влегувал некој во воз тука?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 25-Jul-2021 at 11:47
ВОЗОТ СКОПЈЕ-КОЧАНИ ВО 2:22 ЧАСОТ ОДАМНА Е МИНАТО, ЖЕЛЕЗНИЧКИТЕ СТАНИЦИ СТАРИ ЕДЕН ВЕК СЕ РУИНА, А ПРУГАТА Е ОБРАСНАТА СО ТРЕВА





Многумина се сеќаваат на возот што во 2 часот и 22 минути сообраќаше на релацијата Скопје-Кочани. Оваа линија им беше добредојдена на голем број луѓе кои одеа во главниот град по разни потреби, а немаа како да се вратат назад во раните утрински часови.

Возот во 2:22 часот и повеќе други линии одамна се минато. Веќе подолго време нема воз за Штип и Кочани. Ни патнички, ни товарен. Пругата е оштетена, необновена и целата обрасната со трева. Оние кои ја преминуваат пругата кај Овче Поле велат толку е обрасната со трева што не се ни гледа, а изобилството на булки нуди услови да се сними втор дел од ТВ-серијата „Булки крај шините“.

Десетина железнички станици долж пругата Скопје-Кочани стари еден век денес се руинирани. Во посебно катастрофална состојба се станиците покрај пругата Велес-Кочани. Тие се празни и напуштени, поголем дел се разрушени, а дел од нив, иако необновени со децении и склони на паѓање, се живеалишта главно на пензионирани работници во Македонски железници.

Еден од нив е долгогодишниот работник на железничката станица во Штип, Стојан Михаилов, кој со носталгија зборува за убавите работни времиња што ги поминал покрај пруга. Се сеќава кога возовите беа многу популарни, не само поради евтините билети, туку и поради бројноста на патниците што можеа да ги превезат.

„Се бараше карта повеќе, па дури и се резервираше или се вадеше неколку дена порано, само да се обезбеди на време. Возовите беа пренатрупани со патници кои одеа на свадби, а да не зборувам кога се заминуваше на служење воен рок. По една деценија, возовите станаа стари, но сепак функционални. Истото тоа се случуваше и подоцна со популарниот воз ‘шпанец‘, вели Михаилов.

Според архивските материјали, оваа пруга е изградена во 1923. Пругата од Велес до Штип се изградила за помалку од една година, а наредната година се изградила пругата до Кочани.

„Своевремено, на оваа релација дневно минуваа шест патнички и осум товарни возови во двете насоки. Но, од 2010 година, кога заминав во пензија, товарен воз воопшто не поминал. Одвреме-навреме поминуваше по некој патнички воз, но во последните години и нив ги нема. Живеам во објект кој е дел од железничката станица во Штип и многу ми недостасуваат жагорот на патниците и свирењето на возовите кои доаѓаат или заминуваат“, вели Михаилов.

Од 1923 датираат и железничките станици.

Напоредно со пругата се граделе и железничките станици на сите патни премини, почнувајќи од велешкото село Отовица, потоа Лозово, Овче Поле, Штип, Долни Балван, Ванчо Прќе, кај селото Соколарци и во Кочани. Се изградиле и помошни станици или стражарници како контролни пунктови. Но, речиси сите се напуштени и разурнати. Единствено опстојуваат станиците во кои живеат поранешни работници во Железницата, кои колку-толку ги одржуваат објектите. Такви се само станиците во Штип и кај Соколарци“, додава Михаилов.

Пред седум години, Општина Штип му понудила на Македонски железници со сопствени средства да ги реновира внатрешноста и фасадата на станицата, но била одбиена затоа што наводно на ниво на држава имало план за обнова на железничките станици на сите пруги. Според Михаилов, досега се обновени само станиците на главната пруга Скопје-Гевгелија.

Од Македонски железници информираат дека планот за обновување засега ќе почека, затоа што во овој период вниманието било насочено кон изградбата на пругата кон Крива Паланка и Бугарија и во целина на Коридорот 8.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/vozot-skopje-kochani-vo-2-22-chasot-odamna-e-minato-zheleznichkite-stanitsi-stari-eden-vek-se-ruina-a-prugata-e-obrasnata-so-treva/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 12-Jul-2021 at 09:20
Гевгелија, изгледа недовршена:









извор: https://twitter.com/i/web/status/1412081167327805440
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.563 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.