build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6465666768 159>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1301 Posted: 25-Aug-2011 at 00:59
тој проект не ни е потребен, барем не сега, чисто поради фактот дека таков тунел би се градел само за да се добие пешачка улица, а не како сообраќајно решение и дека не треба да се расфрламе со пари на нешто такво спореддно, барем не додека не ги изградиме другите битни централни артерии, кога всушност и ќе немаме голема потреба од таа улица
не знам за вас, ама кога се работи за инфраструктура, улиците за возила ги ставам пред пешачките, чисто поради фактот дека првите ги користиме поради потребите, а ворите за рекреација, а потребите се на прво место
ги разбирам фрустрациите што Димитрија чуповски е единствена улица која ја нарушува пешачката целина на мал ринг, но во моментов, тоа е нешто тотално споредно, како и да е составено, а земете го во предвд и фактот дека ниеден простор на кој се движат пешаци во мал ринг не е среден како што треба и секој ден се справуваме со урбанистички крпеници во тој регион, барем тие ситни работи нека ги средат прво


Edited by zabegan - 25-Aug-2011 at 01:08
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1302 Posted: 25-Aug-2011 at 02:10
Темиве ги имаме свртено неколку пати и да не се повторувам тук аможеш да побараш, само една реченица на кратко оние кои следат, а верувам доста ти се јасни работите, ќе сватат. Подземен премин на рекорд може да чини колку екпропреирање на зградата што смета за проширување на Даме Груев. Така добивката ќе биде можност за цела улица рекорд да биде пешачка зона, а цената што треба да се плати е сообраќајна врска низ центар за некои 150 метри подолга, со уште една раскрница на нејзе кај Бристол. Прилично добра балансирана ситуација како за почеток. Со тоа што раскрницат кај собрание може да се стави во еден многу порелаксиран режим на работа со променета главна артерија, односно сообраќајот како главна врска од кај градска ќе кружи околу Собрание и назад. Просторот пред собрание ќе остане еден прилично редок коридор кои ќе се користи за пристап само до Собрание и плоштад, за излез од ГТЦ, за штрајкови и гужви. За автобуска место има Бристол или подоле кај Беко или може некое друго решение, начини има, само треба желба.

Да не ме сватите обратно, не викам да не се гради преминот, нека се гради ама не е првостепена работа во целиов овој проблем. Да не бидам и јас како хистеричниве новинари, ама изградба на таков премин без пробиен коридор позади Собрание значи многу гужва додека се изгради, а после кога ќе го направиме дури можеме и да воведеме два еднонасочни булевара што со енормен капацитет ќе го премостуваат центарот, виртуелен булевар со по 4 ленти во двата правци.


Edited by lslcrew - 25-Aug-2011 at 02:17
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1303 Posted: 27-Aug-2011 at 05:50
Originally posted by kultuzin

Едно прашање до оние кои се малку подолго од мене на форумот.

Дали некогаш е поопширно дискутирано за подземно решение на улицата Димитрија Чупевски и 11 Октомври (делот пред собранието на Р.Македонија)?


Гледам следувале добри реплики.

Во секој случај темава повеќе пати сме ја дискутирале на долго и широко, па еве ископав по некоја од тие дискусии, верувам ќе ти бидат од интерес 



http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=53&PID=66253#66253

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=53&PID=43416#43416

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=132&PID=46133#46133

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=29620#29620



Cheers
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3686
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #1304 Posted: 27-Aug-2011 at 11:00


оваа си ја пропуштил кло http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=160&PID=3611#3611

најверојатно никогаш нема да се изгради тунел по ул.Димитрие Чуповски па затоа и однапред во програмата на Коце зацртани се пешачки премини http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=562&PID=33081#33081 евентуално кога би се изградил тунелот под плоштад па да се затвори улицата и да се пренамени во пешачка зона, а сообраќајно решение да е само обиколницата околу мал ринг...

прашање е само дали може од тунелот под плоштад да се обезбеди паркинг простор за двата блока згради што ќе бидат отсечени, тој на рекорд и во продолжение тој на Пелагонија, вториов мислам уште сега е затворен со тримфалката, плус во таков случај пацијата на тие блокови би се пренамениле во паркови наместо паркинзи...

Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1305 Posted: 27-Aug-2011 at 20:21
Дечки ви благодарам за линковите ги разгледов има неколку добри идеи кои се совпаѓат со онаа што и мене ми се мота во глава. Тенденцијата кај повеќето е дека улицата Димитрије Чуповски треба да биде пешачка зона. Според мене пешачкиот подземен премин е импровизација која ама никако не одговара на централното градско подрачје особено не на улицата Македонија. Ги гледав скиците на Кловер и малку ме изненади што понирањето е токму пред Собрание и Мекдоналдс, токму двете места каде што теоретски можат да се оформат плоштадчиња. Кога веќе се оди со подземни премини тогаш подобро да се продолжи копањето. Интересна идеја е и онаа на Андреј со едносмерните улици. Со тоа би се решил и пробемот на раскрсниците. Пробав скицата на Андреј да ја искомбинирам со подзмена улица на Димитрије Чуповски и тоа би изгледало вака:

Со тоа што подзмените премини ги нема. Со дебела црвена е обележано понирањето и однирањето на улицата Димитрије Чуповски која е целосно под земја. Двете рскрсници би биле на два нивоа со тоа што со испрекината линија е означена улицата која оди под земја.


Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1306 Posted: 27-Aug-2011 at 22:40

  Хммм... Се е ок... само едно нешто малку ми повлече внимание. Мислам дека не е потребно улиците да се прават еднонасочни, и тој систем на расчленување. Најверојатно си ја земал идејата од другите теми, но мое мислење сега е дека воопшто нема потреба.

11 Октомври и така е во двете насоки со три ленти, а со спуштањето на Димитрија Чуповски пак се остава простор уште за по една лента во двете насоки, под сегашните тротоари, кои се доволно широки за под нив да оди уште по една лента, без да има конфликт со околните објекти.

Најголемата причина за постоењето на застој на сообраќајот тука, во шпицовите, па и во останатиот дел од времето, со исклучок на ноќта, се двата семафора, едниот кај излезот од ГТЦ, а другиот кај улица Македонија. Со спуштање на оваа делница под земја, семафорите автоматски се елиминираат, така да се добива непрекината делница, со што секако ќе го олесни сообраќајот.

Втора работа или причина за густина на сообраќајот на овој опфатен дел е големата концентрација на автобуси. Како и секако автобуските постојки од двете страни на Рекорд, каде поради застанувањето на автобусите, со сегашната состојба се остава само по една лента за останатите возила. Можна е опцијата да се остави под една лента во двете насоки за автобусите, ленти кои би си останале наземни, но кои не би правеле некаков голем проблем за идејата овој дел да стане пешачки. Во секој се добиваат две ленти пренаменети во пешачки патеки, со што пешачката површина секако се зголемува. Може да се додаде и како елемент автобуските ленти да бидат физички одделени со огради од пешачките површини, а да се оставаат неоградени делови само на автобуските постојки и пешачките премини, чиј број може и да се зголеми за еден до два плус од сегашните, но би немало потреба од семафоризација, бидејќи автобусите би биле лесно забележливи , единствени во сообраќајот, и доволно "ретки" за човек да може безгрижно да помине преку "автобуската" улица.

Околу раскрсниците и врските со другите улици, ќе пробам да нацртам некое решение, најоптимизирано, со што не исклучувам дека можеби ќе исклучам некои вртења, кои не би имале вистинска потреба за нивното постоење.

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1307 Posted: 27-Aug-2011 at 23:09
@FoSsiL на почетокот на мојот пост спомнав дека решението е комбинација и дадополнување на идејата на Андреј за енонасочни улици.

Што се однесува до двете насоки тие се решение само во случај автобусите да бидат над земја. Вакво решение веднаш ја одфрла идејата за раскрсница на две нивоа каде што нема семафори што значително ќе го забави сообраќајот а и Автобусите кои ќе мора да внимават на патниците плус од практичен аспект поминувањето на улицата не би била едноставна ако се оддели со огради. Бучавата и делумно загаденоста останува (но сепак подобро решение од досегашното).За ширината на улицата која говориш, тоа не е случај по цела должина туку само кај делот пред собранието. Јас тој дел би го искористил за престројување кон евентуален паркинг кој би се наоѓал под жена паркот и под ГТЦ.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1308 Posted: 28-Aug-2011 at 17:22

Се потрудив да илустрирам на што мислам. Бидејќи и самиот некогаш ен се разбирам што зборам.

Еве на што мислам, за објаснување подоцна, сега ќе ги поставам само сликите, мислам дека ќе ја сфатите поентата и суштината на идејата.

Додаток + 

Црвено - забрането

Зелено - дозволено (алтернативата)

Поради забранетите (невозможни) вртења од Даме Груев лево на 11 Октомври и од Васил Аџиларски десно на 11 Октомври. Пристапот до подземниот 11 Октомври би бил од кај Излезот на ГТЦ. Да, можеби е малку повеќе вртење но е добра алтернатива, со оглед на тоа дека понирњето би било кај Собрание а нели тоа не го сакаме. А и ретко кој би ги користел овие вртења, кога има добра околна сообраќајна мрежа како еден вид алтернатива. 


Мислам дека имам пропуштено некои работи и направено грешки, но ајде заедно можеме да ги исправиме.



Edited by FoSsiL - 28-Aug-2011 at 17:23
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1309 Posted: 28-Aug-2011 at 17:49
Дефинитивно решенија би рекол идни решенија за повеќето вакви централни крстосници е денивелирањето на една насока (најчесто на онаа која има поголема фрекфренција) и со тоа кружен тек задругата насока како на примеров ова е принцип во повеќе европски градови што се покажува како најуспешен за избегнување на семафоризација и закочување на сообраќај.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #1310 Posted: 28-Aug-2011 at 21:51
Originally posted by axel

Со изградбата на тротоарите завршија градежните работи на улицата
„Новопроектирана 1“ во општина Ѓорче Петров, што ги поврзува улиците
„Ѓорче Петров“ и булеварот „Партизански одреди“.


Ахм, само да демантирам овде, тротоарите уште не се направени (освен ако не мислат на земјени тротоари), а ни приодот кон паркингот на АЦ зградата кој го уништија при правењето на улицата.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1311 Posted: 09-Sep-2011 at 11:08

Сообраќајот во круг, задоволството на квадрат


Сообраќајните експерти се согласни дека движењето во круг е подобра опција од тоа регулирано со семафори, од многу аспекти. Затоа тие очекуваат во иднина овие форми да бидат сé позастапени во целата земја, не само во главниот град

 
 
%20  
Со задоцнување од околу 100 години, Скопје го фати трендот на изградба на кружни текови на крстосниците за да го намали сообраќајниот метеж и да ја подобри безбедноста. Дилеми има многу - дали сите ќе го почитуваат таквиот режим, дали тој ќе се вклопи во нашите навики, дали хаосот ќе се зголеми наместо да се намали... Но сообраќајните експерти се согласни дека движењето во круг е подобра опција од тоа регулирано со семафори, од многу аспекти. Поголема безбедност, зголемен капацитет, намалување на времето на чекање и на цената, заштита на околината, естетика, ова се предностите на кружните текови, велат тие. Затоа очекуваат во иднина овие форми да бидат сé позастапени во целата земја, не само во главниот град.

Мала брзина, мали сообраќајки


Предности со воведување на кружниот тек има многу, меѓу кои најзначајна е зголемената безбедност на сообраќајот, смета Јован Христовски, сообраќаен инженер.

- Со приближувањето кон кружниот тек, возачот ја намалува брзината на околу 30 километри на час. Сообраќајните незгоди се намалуваат, односно ретко се случуваат. Но, кога ќе се случат, се завршува со материјална штета, нема жртви и повредени - објаснува тој.

Кружните текови не го задржуваат сообраќајот, тој е во постојано движење, па за еден час може да поминат многу повеќе возила отколку на крстосниците со семафори.

- Особено во тренд во светот се турбокружните крстосници, како онаа што се гради кај Католичката црква. Тоа е всушност спирално водење на сообраќајот. Овие се многу подобри и побезбедни. Затоа во Словенија пред некое време се забрани изградба на кружни текови и се практикуваат исклучиво турбокружни текови, бидејќи утврдиле дека се исклучиво побезбедни - додава Христовски.
Кај турбокружните текови возачот секогаш знае која е неговата сообраќајна површина и нема преплетување во кружниот остров, односно бројот на конфликтни точки е доста намален.
Каде ќе има кружен тек, зависи од повеќе критериуми: функционален, просторен, проектно-технички, безбедносен, критериум за пропусна моќ и економски критериум.

- Во Скопје постојат услови за изградба на кружни текови на повеќе крстосници, меѓу кои на крстосниците на булеварот Македонско-косовска бригада и Босна и Херцеговина, на Лазар Трповски и Втора македонска бригада, на Трета македонска бригада и булеварот Србија, на Шеснаесетта ударна бригада и булеварот Александар Македонски. А услови за турбокружен тек има на улицата Перо Наков и булеварот Војводина - вели Христовски.

Ќе треба едукација


Кристи Бомбол, професорка на отсекот за сообраќај и транспорт на Техничкиот факултет во Битола, вели дека негативната страна на кружните текови е тоа што сообраќајот се одвива побавно, односно со намалена брзина, како и што се малку проблематични за движење на пешаците и на велосипедистите. Љупчо Ставревски од Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот, пак, смета дека граѓаните често прават прекршоци и возат во спротивен правец.

- Треба време за да се навикнат граѓаните да возат по кружен тек. Тие сé уште немаат навика да ја намалат брзината, да дадат предност. Не ги знаат правилата. Како конкретен пример може да се посочи кружниот тек во Ѓорче Петров, кај „СП Планет“. Потребна е едукација, ние планиравме да направиме спот со оваа тематика, но немавме средства. Мислам дека од септември ќе има проблеми во сообраќајот. Кружните текови се многу практични, но претходно луѓето треба да знаат како да возат по нив - вели тој.
За оние што сакаат да ги научат правилата, кружните крстосници се прости и лесни, а за другите се збунувачки.

- Во Словенија има семафори само на главните улици, на сите преостанати има кружни текови. Многу поубаво изгледаат, бидејки сите се уредени со различни форми на цвеќиња и растенија - вели Саше Костадиновски, нашинец што престојува во Љубљана.

Според многумина, естетиката е голема предност на кружните текови, зашто средишните кругови се уредуваат со зеленило, цвеќиња, фонтани или со споменици.

Нови проекти в година

Кружниот тек во Ѓорче Петров е изграден, како и тој на крајот од булеварот Србија, кај цементарницата „Усје“, кај Католичка црква е при крај, се гради и меѓу улиците Париска и Варшавска, а ќе почне да се прави и на раскрсницата меѓу 4 Јули и Партизански одреди.

- Другите кружни крстосници се во фаза на планирање. За наредната година сигурно ќе се предвидат, а нивниот број и приоритетот ќе бидат познати по усвојувањето на буџетот за 2012 година - изјави Неделчо Крстевски, портпарол на градот.

Според програмата на градот, предвидени се уште шест кружни текови што треба да ги направи градоначалникот Коце Трајановски до крајот на својот мандат. Општините засега немаат планови да ја воведат оваа форма и на споредните улици, иако некои од нив, како што велат, не ја исклучуваат таа можност на долгорочен план. Марјан Спасески, портпаролот на Кисела Вода, се согласува дека кружните текови имаат многу предности, па затоа нема да се напуштат како идеја.

Париз и Њујорк го почнале трендот


Првиот проект за кружен тек го изработил Англичанецот Јуџин Хенард. Најстариот е изграден во Париз, познат по Триумфалната порта, во 1901 година. Таа е една од најголемите крстосници, бидејќи се спојуваат 12 авении. Во 1905 година е изграден вториот, познатиот круг Колумбус во Њујорк. Еден од најатрактивните се наоѓа во австралискиот главен град Канбера, каде што огромен сообраќај кружи околу зградата на парламентот. Првиот мини-кружен тек е направен во Англија. Тие се обично направени само со обележани бели кругови или е направен круг од рапава површина.

Во Берлин се наоѓа еден од најголемите кружни текови, кој е регулиран со семафори. Во Германија до 2005 година се направени 420, но бројот денес е надминат со над 500 кружни крстосници. Во Словенија има над 250 кружни крстосници.

Таткото на турбокружниот тек е Холанѓанецот Фортуијн Ламбертус. Неговата земја е водечка според бројот на таквите крстосници.

Семафорите се производ на комунизмот

Питер Фелпс, пратеник од парламентот во Нов Јужен Велс, во Австралија, неодамна изјави дека семафорите се измислени од комунистите и треба да бидат заменети со кружни текови.

- Семафорите се болшевичка закана. Уличната сигнализација е инструмент не само за контролирање на движењето туку и на луѓето на патот. Кружните текови се израз на слободата. Тие се израз на демократијата во нејзиниот најчист вид - смета Фелпс.

Тој ги повика Австралијците да бараат крстосници со кружни текови.

Историските податоци, сепак, покажуваат дека првиот семафор бил поставен во Лондон, Англија, во 1868 година, а првиот современ електричен семафор во Солт Лејк Сити, САД, во 1912 година, земји во кои никогаш немало комунистички режим.

Планирани кружни крстосници
Железара 16 Македонска бригада - Коце Металец
Автокоманда 16 Македонска бригада - улица 808
Бутел Босна и Херцеговина - Александар Урдаревски
Скопје-Север Втора македонска бригада - Лазо Трповски
Бутел Втора македонска бригада - Кемал Сејфула
Пролет Никола Карев - Трета македонска бригада

Предности на кружните текови

Безбедност брзината е помала, а челните судири се оневозможени
Проточност возилата не стојат
ЗаШтита на околината бидејќи застојот е мал, помала е и бучавата и емисијата на штетни гасови
Практичност добри се за вкрстувања на приближно еднакво оптоварени улици,
како и за раскрсници со повеќе од четири краци
Заштеда нема семафори што трошат струја и што се расипуваат
Изглед средишните кругови нудат многу можности за украсување
(цвеќиња, фонтани, споменици)

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=981122487&id=14&prilog=0&setIzdanie=22376
Back to Top
Portal View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Portal Quote  Post ReplyReply #1312 Posted: 12-Sep-2011 at 19:13
Spas od poznatite Skopski Semafori se kruznite tekovi... Samo molam edukacija neka pustaat reklami, kako treba da se dvizat vozilata okolu naokolu... Thumbs%20Up
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #1313 Posted: 12-Sep-2011 at 19:52
Originally posted by Portal

Spas od poznatite Skopski Semafori se kruznite tekovi... Samo molam edukacija neka pustaat reklami, kako treba da se dvizat vozilata okolu naokolu... Thumbs%20Up



Возачката дозвола гарантира дека ги познаваш сообраќајните правила и прописи во земјата во која е издадена. Кај нас, дел од обуката (теоретска и практична) опфаќа и „кружен тек“. Правењето сообраќаен прекршок во кружен тек се санкционира од сообраќајната полиција исто како што се санкционира и прекршок на класична семафоризирана раскрсница. Со други зборови, правење реклама за возење во кружен тек е како правење реклама за користење кумплунг... Нема никаква логика...
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1314 Posted: 12-Sep-2011 at 20:08
кој возел низ Албанија знае како се проаѓа низ кружен тек,таму ги има и на автопати?????? на секои 10-15 км
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1315 Posted: 12-Sep-2011 at 21:45
Со многу луѓе со кои сум дискутирал не знаеле кој има предност на кружниот тек. Во Скопје до пред некоја година воопшто и немало кружен тек па постарите возачи воопшто и не виделе како изгледа тоа, освем оние кои возеле по странство. Башка има многу каубојци кои не учат за да добијат дозвола, тие камикази можат и да сечат по средина :S

Како и да се недевам на позитивна завршница и запомнете кој е во кружниот има предност!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1316 Posted: 12-Sep-2011 at 21:55
на сите улици што влегуваат во кружниот на самиот влез има знак `вкрстување со пат со првенство на минување`-што значи треба тој што влегува од било каде да се однесува како тој пред него да има првенство на минување.да не се изненадите кога ќе видите таков знак на сите пристапни улици што водат во кружниот
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #1317 Posted: 12-Sep-2011 at 22:41
Не е само тоа, туку и кај кружни текови со повеќе ленти треба при влегување да избереш лента во зависност од тоа каде ќе излезеш. Ова мислам дека ќе биде битно кај турбо кружниот кај Католичка. Инаку интересно е што во Грција како обратно да функционира правилото на предност. Дали од незнаење или има некој непишан договор меѓу возачите, многу честа ситуација е тој што е во кружниот тек да те почека да влезеш.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1318 Posted: 12-Sep-2011 at 23:36
не знам зошто никој е размислува дека кружен тек не е баш за секој булевар, идеална опција е клучка доколку е изводлива, но семафорите ќе продолжат да бидат главен елемент на густите урбани средини
плус, многу зависи се од тоа каков вид на кружен тек се прави и за каков сообраќај и улици се прави, треба деталн ода се студира и анализира пред да се пролетува со кружни текови
покрај другото, многу ме фрустрираат фолирања од типот дека семафорите биле комуњарски, и како кружните текови ги имало во Париз и Њујорк, најпрво нека видат колкав е застојот во Париз 24/7 на тој кружен тек и нека пребројат колку раскрсници постојат во Њујорк и дека постојат цел век, без никој да ги промени во кружни текови

да не ме разбере некој погрешно, кружниот тек е најдобра опција во многу ситуации, но не во секои и не било како изведен, воопшто не треба да ги земаме кружните текови здраво за готово или пак како најдобра инфраструктурна основа, да беше така, денес немаше да постојат раскрсници и клучки
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #1319 Posted: 13-Sep-2011 at 01:15
Бисеров за комуњарските семафори ми е прајслес.

А што е разликата меѓу обичен и турбо кружен тек?
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #1320 Posted: 13-Sep-2011 at 07:58
Originally posted by alexsend

Со многу луѓе со кои сум дискутирал не знаеле кој има предност на кружниот тек. Во Скопје до пред некоја година воопшто и немало кружен тек па постарите возачи воопшто и не виделе како изгледа тоа, освем оние кои возеле по странство. Башка има многу каубојци кои не учат за да добијат дозвола, тие камикази можат и да сечат по средина :S

Како и да се недевам на позитивна завршница и запомнете кој е во кружниот има предност!



Во Скопје имаше порано кружен тек - оној во Дебар маало (сеуште постои). Овој кружен тек беше стандарден избор на сите авто школи во процесот на обука за возачи.

Реално, освен за време на обуката, никогаш никој не го почитува. А, ова е всушност проблемот - силеџиштвото што се демострира по скопските улици и правењето мајмун од себе. Додека сите знаат (немора да знаат, има знак на лице место) дека кружниот тек во Дебар маало треба да се заобиколи од десно, еден е „најпаметен“ и го заобиколува од лево, бидејќи многу пат му е од десно да го помине, неземајќи во предвид какви последици ќе има неговиот непромислен потег).

Она што му се случи на кружниот тек, а што е полошо и од непочитувањето на насоката на движење е неговото претворање во паркинг простор. Ова е претпоставувам единственото место во светот каде кружен тек се користи за паркирање, а сообраќајната полиција го толерира ова. Треба да биде додаден како атракција во туристичката понуда на Скопје! :-)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6465666768 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.004 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.