![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6465666768 159> |
Author | |||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||||||
тој проект не ни е потребен, барем не сега, чисто поради фактот дека таков тунел би се градел само за да се добие пешачка улица, а не како сообраќајно решение и дека не треба да се расфрламе со пари на нешто такво спореддно, барем не додека не ги изградиме другите битни централни артерии, кога всушност и ќе немаме голема потреба од таа улица
не знам за вас, ама кога се работи за инфраструктура, улиците за возила ги ставам пред пешачките, чисто поради фактот дека првите ги користиме поради потребите, а ворите за рекреација, а потребите се на прво место ги разбирам фрустрациите што Димитрија чуповски е единствена улица која ја нарушува пешачката целина на мал ринг, но во моментов, тоа е нешто тотално споредно, како и да е составено, а земете го во предвд и фактот дека ниеден простор на кој се движат пешаци во мал ринг не е среден како што треба и секој ден се справуваме со урбанистички крпеници во тој регион, барем тие ситни работи нека ги средат прво Edited by zabegan - 25-Aug-2011 at 01:08 |
|||||||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
Темиве ги имаме свртено неколку пати и да не се повторувам тук аможеш да побараш, само една реченица на кратко оние кои следат, а верувам доста ти се јасни работите, ќе сватат. Подземен премин на рекорд може да чини колку екпропреирање на зградата што смета за проширување на Даме Груев. Така добивката ќе биде можност за цела улица рекорд да биде пешачка зона, а цената што треба да се плати е сообраќајна врска низ центар за некои 150 метри подолга, со уште една раскрница на нејзе кај Бристол. Прилично добра балансирана ситуација како за почеток. Со тоа што раскрницат кај собрание може да се стави во еден многу порелаксиран режим на работа со променета главна артерија, односно сообраќајот како главна врска од кај градска ќе кружи околу Собрание и назад. Просторот пред собрание ќе остане еден прилично редок коридор кои ќе се користи за пристап само до Собрание и плоштад, за излез од ГТЦ, за штрајкови и гужви. За автобуска место има Бристол или подоле кај Беко или може некое друго решение, начини има, само треба желба.
Да не ме сватите обратно, не викам да не се гради преминот, нека се гради ама не е првостепена работа во целиов овој проблем. Да не бидам и јас како хистеричниве новинари, ама изградба на таков премин без пробиен коридор позади Собрание значи многу гужва додека се изгради, а после кога ќе го направиме дури можеме и да воведеме два еднонасочни булевара што со енормен капацитет ќе го премостуваат центарот, виртуелен булевар со по 4 ленти во двата правци. Edited by lslcrew - 25-Aug-2011 at 02:17 |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Гледам следувале добри реплики. Во секој случај темава повеќе пати сме ја дискутирале на долго и широко, па еве ископав по некоја од тие дискусии, верувам ќе ти бидат од интерес ![]() http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=53&PID=66253#66253 http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=53&PID=43416#43416 http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=132&PID=46133#46133 http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=29620#29620 ![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
Max ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 3686 |
![]() ![]() |
||||||
оваа си ја пропуштил кло http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=160&PID=3611#3611 најверојатно никогаш нема да се изгради тунел по ул.Димитрие Чуповски па затоа и однапред во програмата на Коце зацртани се пешачки премини http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=562&PID=33081#33081 евентуално кога би се изградил тунелот под плоштад па да се затвори улицата и да се пренамени во пешачка зона, а сообраќајно решение да е само обиколницата околу мал ринг... прашање е само дали може од тунелот под плоштад да се обезбеди паркинг простор за двата блока згради што ќе бидат отсечени, тој на рекорд и во продолжение тој на Пелагонија, вториов мислам уште сега е затворен со тримфалката, плус во таков случај пацијата на тие блокови би се пренамениле во паркови наместо паркинзи... |
|||||||
![]() |
|||||||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||||||
Дечки ви благодарам за линковите ги разгледов има неколку добри идеи кои се совпаѓат со онаа што и мене ми се мота во глава. Тенденцијата кај повеќето е дека улицата Димитрије Чуповски треба да биде пешачка зона. Според мене пешачкиот подземен премин е импровизација која ама никако не одговара на централното градско подрачје особено не на улицата Македонија. Ги гледав скиците на Кловер и малку ме изненади што понирањето е токму пред Собрание и Мекдоналдс, токму двете места каде што теоретски можат да се оформат плоштадчиња. Кога веќе се оди со подземни премини тогаш подобро да се продолжи копањето. Интересна идеја е и онаа на Андреј со едносмерните улици. Со тоа би се решил и пробемот на раскрсниците. Пробав скицата на Андреј да ја искомбинирам со подзмена улица на Димитрије Чуповски и тоа би изгледало вака:
Со тоа што подзмените премини ги нема. Со дебела црвена е обележано понирањето и однирањето на улицата Димитрије Чуповски која е целосно под земја. Двете рскрсници би биле на два нивоа со тоа што со испрекината линија е означена улицата која оди под земја. ![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||||||
Хммм... Се е ок... само едно нешто малку ми повлече внимание. Мислам дека не е потребно улиците да се прават еднонасочни, и тој систем на расчленување. Најверојатно си ја земал идејата од другите теми, но мое мислење сега е дека воопшто нема потреба. 11 Октомври и така е во двете насоки со три ленти, а со спуштањето на Димитрија Чуповски пак се остава простор уште за по една лента во двете насоки, под сегашните тротоари, кои се доволно широки за под нив да оди уште по една лента, без да има конфликт со околните објекти. Најголемата причина за постоењето на застој на сообраќајот тука, во шпицовите, па и во останатиот дел од времето, со исклучок на ноќта, се двата семафора, едниот кај излезот од ГТЦ, а другиот кај улица Македонија. Со спуштање на оваа делница под земја, семафорите автоматски се елиминираат, така да се добива непрекината делница, со што секако ќе го олесни сообраќајот. Втора работа или причина за густина на сообраќајот на овој опфатен дел е големата концентрација на автобуси. Како и секако автобуските постојки од двете страни на Рекорд, каде поради застанувањето на автобусите, со сегашната состојба се остава само по една лента за останатите возила. Можна е опцијата да се остави под една лента во двете насоки за автобусите, ленти кои би си останале наземни, но кои не би правеле некаков голем проблем за идејата овој дел да стане пешачки. Во секој се добиваат две ленти пренаменети во пешачки патеки, со што пешачката површина секако се зголемува. Може да се додаде и како елемент автобуските ленти да бидат физички одделени со огради од пешачките површини, а да се оставаат неоградени делови само на автобуските постојки и пешачките премини, чиј број може и да се зголеми за еден до два плус од сегашните, но би немало потреба од семафоризација, бидејќи автобусите би биле лесно забележливи , единствени во сообраќајот, и доволно "ретки" за човек да може безгрижно да помине преку "автобуската" улица. Околу раскрсниците и врските со другите улици, ќе пробам да нацртам некое решение, најоптимизирано, со што не исклучувам дека можеби ќе исклучам некои вртења, кои не би имале вистинска потреба за нивното постоење. |
|||||||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||||||
![]() |
|||||||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||||||
@FoSsiL на почетокот на мојот пост спомнав дека решението е комбинација и дадополнување на идејата на Андреј за енонасочни улици.
Што се однесува до двете насоки тие се решение само во случај автобусите да бидат над земја. Вакво решение веднаш ја одфрла идејата за раскрсница на две нивоа каде што нема семафори што значително ќе го забави сообраќајот а и Автобусите кои ќе мора да внимават на патниците плус од практичен аспект поминувањето на улицата не би била едноставна ако се оддели со огради. Бучавата и делумно загаденоста останува (но сепак подобро решение од досегашното).За ширината на улицата која говориш, тоа не е случај по цела должина туку само кај делот пред собранието. Јас тој дел би го искористил за престројување кон евентуален паркинг кој би се наоѓал под жена паркот и под ГТЦ. |
|||||||
![]() |
|||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||||||
Се потрудив да илустрирам на што мислам. Бидејќи и самиот некогаш ен се разбирам што зборам. Еве на што мислам, за објаснување подоцна, сега ќе ги поставам само сликите, мислам дека ќе ја сфатите поентата и суштината на идејата. Додаток + Црвено - забрането Зелено - дозволено (алтернативата) Поради забранетите (невозможни) вртења од Даме Груев лево на 11 Октомври и од Васил Аџиларски десно на 11 Октомври. Пристапот до подземниот 11 Октомври би бил од кај Излезот на ГТЦ. Да, можеби е малку повеќе вртење но е добра алтернатива, со оглед на тоа дека понирњето би било кај Собрание а нели тоа не го сакаме. А и ретко кој би ги користел овие вртења, кога има добра околна сообраќајна мрежа како еден вид алтернатива. Мислам дека имам пропуштено некои работи и направено грешки, но ајде заедно можеме да ги исправиме. Edited by FoSsiL - 28-Aug-2011 at 17:23 |
|||||||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||||||
![]() |
|||||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
||||||
Дефинитивно решенија би рекол идни решенија за повеќето вакви централни крстосници е денивелирањето на една насока (најчесто на онаа која има поголема фрекфренција) и со тоа кружен тек задругата насока како на примеров ова е принцип во повеќе европски градови што се покажува како најуспешен за избегнување на семафоризација и закочување на сообраќај.
|
|||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||||||
![]() |
|||||||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
||||||
Ахм, само да демантирам овде, тротоарите уште не се направени (освен ако не мислат на земјени тротоари), а ни приодот кон паркингот на АЦ зградата кој го уништија при правењето на улицата. |
|||||||
![]() |
|||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||||||
Сообраќајот во круг, задоволството на квадрат
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=981122487&id=14&prilog=0&setIzdanie=22376 |
|||||||
![]() |
|||||||
Portal ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 452 |
![]() ![]() |
||||||
Spas od poznatite Skopski Semafori se kruznite tekovi... Samo molam edukacija neka pustaat reklami, kako treba da se dvizat vozilata okolu naokolu...
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
tonikostov ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
![]() ![]() |
||||||
Возачката дозвола гарантира дека ги познаваш сообраќајните правила и прописи во земјата во која е издадена. Кај нас, дел од обуката (теоретска и практична) опфаќа и „кружен тек“. Правењето сообраќаен прекршок во кружен тек се санкционира од сообраќајната полиција исто како што се санкционира и прекршок на класична семафоризирана раскрсница. Со други зборови, правење реклама за возење во кружен тек е како правење реклама за користење кумплунг... Нема никаква логика... |
|||||||
![]() |
|||||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||||||
кој возел низ Албанија знае како се проаѓа низ кружен тек,таму ги има и на автопати?????? на секои 10-15 км
|
|||||||
![]() |
|||||||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
||||||
Со многу луѓе со кои сум дискутирал не знаеле кој има предност на кружниот тек. Во Скопје до пред некоја година воопшто и немало кружен тек па постарите возачи воопшто и не виделе како изгледа тоа, освем оние кои возеле по странство. Башка има многу каубојци кои не учат за да добијат дозвола, тие камикази можат и да сечат по средина :S
Како и да се недевам на позитивна завршница и запомнете кој е во кружниот има предност! |
|||||||
![]() |
|||||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||||||
на сите улици што влегуваат во кружниот на самиот влез има знак `вкрстување со пат со првенство на минување`-што значи треба тој што влегува од било каде да се однесува како тој пред него да има првенство на минување.да не се изненадите кога ќе видите таков знак на сите пристапни улици што водат во кружниот
|
|||||||
![]() |
|||||||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
||||||
Не е само тоа, туку и кај кружни текови со повеќе ленти треба при влегување да избереш лента во зависност од тоа каде ќе излезеш. Ова мислам дека ќе биде битно кај турбо кружниот кај Католичка. Инаку интересно е што во Грција како обратно да функционира правилото на предност. Дали од незнаење или има некој непишан договор меѓу возачите, многу честа ситуација е тој што е во кружниот тек да те почека да влезеш.
|
|||||||
![]() |
|||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||||||
не знам зошто никој е размислува дека кружен тек не е баш за секој булевар, идеална опција е клучка доколку е изводлива, но семафорите ќе продолжат да бидат главен елемент на густите урбани средини
плус, многу зависи се од тоа каков вид на кружен тек се прави и за каков сообраќај и улици се прави, треба деталн ода се студира и анализира пред да се пролетува со кружни текови покрај другото, многу ме фрустрираат фолирања од типот дека семафорите биле комуњарски, и како кружните текови ги имало во Париз и Њујорк, најпрво нека видат колкав е застојот во Париз 24/7 на тој кружен тек и нека пребројат колку раскрсници постојат во Њујорк и дека постојат цел век, без никој да ги промени во кружни текови да не ме разбере некој погрешно, кружниот тек е најдобра опција во многу ситуации, но не во секои и не било како изведен, воопшто не треба да ги земаме кружните текови здраво за готово или пак како најдобра инфраструктурна основа, да беше така, денес немаше да постојат раскрсници и клучки |
|||||||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||||||
![]() |
|||||||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
||||||
Бисеров за комуњарските семафори ми е прајслес.
![]() А што е разликата меѓу обичен и турбо кружен тек? |
|||||||
![]() |
|||||||
tonikostov ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Oct-2009 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 127 |
![]() ![]() |
||||||
Во Скопје имаше порано кружен тек - оној во Дебар маало (сеуште постои). Овој кружен тек беше стандарден избор на сите авто школи во процесот на обука за возачи. Реално, освен за време на обуката, никогаш никој не го почитува. А, ова е всушност проблемот - силеџиштвото што се демострира по скопските улици и правењето мајмун од себе. Додека сите знаат (немора да знаат, има знак на лице место) дека кружниот тек во Дебар маало треба да се заобиколи од десно, еден е „најпаметен“ и го заобиколува од лево, бидејќи многу пат му е од десно да го помине, неземајќи во предвид какви последици ќе има неговиот непромислен потег). Она што му се случи на кружниот тек, а што е полошо и од непочитувањето на насоката на движење е неговото претворање во паркинг простор. Ова е претпоставувам единственото место во светот каде кружен тек се користи за паркирање, а сообраќајната полиција го толерира ова. Треба да биде додаден како атракција во туристичката понуда на Скопје! :-) |
|||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6465666768 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |