build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 17-Sep-2012 at 13:08
Originally posted by BOJAN

Би можело ли два Шпанци да се впрегнат во еден патнички воз за Битола, реално ли е така да се совлада тешкиот терен помеѓу Велес и Прилеп? 


Благодарам на сите за одговорите!
Во тој случај подобро е Шпанците да не се впрегнуваат заедно (затоа што очигедно моќноста не се собира и не помага во совладувањето на наклоните), туку да се пушти уште еден воз кон Битола, зошто да не е и втор Пелагонија експрес во денот (утрински од Скопје кон Битола и попладневен за назад)?

Демек со овие ново репарирани гарнитури се цели заштеда на средства, а не згуснување на возниот ред. Малку сум разочаран искрено, затоа што возниот ред би требало минимум да се дуплира, што значи за тоа ќе почекаме додека не стигнат новите порачки, што се разбира сигурно ќе се завлече.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 18-Sep-2012 at 12:39
Да се надеваме дека набавкана на нови возни гарнитури нема да трае уште еден мандат...
Да се надеваме дека нарачаните модели нема да бидат (уште една) грешка...
Да се надеваме дека изборот на нови гарнитури, ќе биде извршен со стручна а не политичка одлука...

Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 18-Sep-2012 at 13:40
Previous
 
Какви гарнитури и да одберат, сепак, како што беше спомнато претходно, проблемот е повеќе во железничките пруги, отколку што е во самите возни гарнитури.
 
Нашинците можат да нарачаат возни гарнитури кои ќе сообраќаат со брзини и до 200 километри на час, но сепак на некои места низ Македонија, истите тие возни гарнитури нема да можат да сообраќаат со брзина поголема од 90 километри на час, бидејќи железничките пруги таму се од античко време, самите тие пруги претставуваат споменици, нема потреба дополнително да им се подигнуваат споменици на тие пруги.
 
Дури и по целосното завршување на обновувањето на железничките пруги долж целиот Коридор 10, сепак проектираната брзина ќе остане 120 километри на час, а по обновата на железничката пруга долга 31 километар, која ги поврзува Куманово и Бељаковце, чијашто обнова допрва треба да започне во 2013 и да заврши дури во 2017 година, ако добро помнам, беше спомнато дека проектираната брзина ќе биде 150 километри на час, што не е нешто ново, бидејќи истите тие железнички пруги и кога биле првично изградени, биле проектирани за истите тие брзини, но нередовното одржување на пругите ги довело до денешното дереџе.
 
Додека во Европа и во светот се рушат рекорди во железнички брзини, ние кај нас во Македонија рушиме рекорди во временски период потребен за обновување на железнички пруги, без притоа истите да ги оспособиме за максималните брзини на најновите и најсовремените возни гарнитури во Европа и во светот.

Edited by Dexter26 - 18-Sep-2012 at 13:49
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 19-Sep-2012 at 09:42
Сметам дека треба малку да се смириме и приземјиме и да ги погледнеме нашите реални потреби и можности за и околу железницата.

Македонија, грубо земено,  е територија со 200х200 км, со изразит ридско-планински и делумно рамнински терен, кој не дозволува градење пруги за развивање големи брзини. Лично, немам потреба од воз кој „лета„ со 150 или 200 км/ч и кој растојанието од една до друга точка го „скока„ само физички, а притоа од прозорецот од возот да не можам да видам што има во околината. Брзите возови се развивани не толку од реалната потреба по високобрзински возови, туку пред се‘ како конкуренција на брзоразвивачкиот авионски превоз, но и како начин за „чаталење„ со брзинските домети, кои одредени држави сакаат да ги нагласат пред другите. Имајќи ја во предвид нашата големина и економска и политичка моќ, не ја гледам потребата од ТГВ возови во Македонија.

Плус, градењето пруги за брзи и супер-брзи во возови низ Македонија, би значело градење пруги со речиси целосно прави делници, заради развивање големи брзини, што би значело градење на комбинации од тунели и мостови, со оглед на нашиот релјеф, а што можат да си го допуштат само јаки екомономии, а ние, очигледно, не сме ниту Швајцарија ниту Германија, кои економски, можат да си подуштат такви градежни зафат. Пробивањето на така прави пруги, би значело и незибежно зафаќање на нови терени, кои, многу веројатно, ќе ги зафата и постојните населени места низ Македонија па така, ќе испадне дека цела Македонија ќе треба да подлежи на потребите од брзи возови. А ние ја немаме кинеската територија...

Затоа, покорисно е да се изврши набавка на саглам возни гарнитури, согласно нашите колективни/граѓански релани потреби, а кои ќе бидат проверено квалитетни. За мене е побитно да се превезам од еден град во друг со коритење железница, во квалитетен воз, на квалитетна пруга, и да не ни‘се повторат грешките при изборот на возни гарнитури.

И конечно, шо ќе ми е брз воз, кој за пола саат ќе ме префрли од Скопје до Гевгелија, а по пат не ќе можам да видам ништо од околината? Question За мене, пативањето со воз е настан, а не просто, утилитарно, физичко и механичко пренесување од една до друга точка.

Таква можност веќе постои со авио-сообраќајот.


Edited by MIKI1 - 19-Sep-2012 at 09:45
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 19-Sep-2012 at 13:02
Originally posted by MIKI1

Сметам дека треба малку да се смириме и приземјиме и да ги погледнеме нашите реални потреби и можности за и околу железницата.

Македонија, грубо земено,  е територија со 200х200 км, со изразит ридско-планински и делумно рамнински терен, кој не дозволува градење пруги за развивање големи брзини. Лично, немам потреба од воз кој „лета„ со 150 или 200 км/ч и кој растојанието од една до друга точка го „скока„ само физички, а притоа од прозорецот од возот да не можам да видам што има во околината. Брзите возови се развивани не толку од реалната потреба по високобрзински возови, туку пред се‘ како конкуренција на брзоразвивачкиот авионски превоз, но и како начин за „чаталење„ со брзинските домети, кои одредени држави сакаат да ги нагласат пред другите. Имајќи ја во предвид нашата големина и економска и политичка моќ, не ја гледам потребата од ТГВ возови во Македонија.

Плус, градењето пруги за брзи и супер-брзи во возови низ Македонија, би значело градење пруги со речиси целосно прави делници, заради развивање големи брзини, што би значело градење на комбинации од тунели и мостови, со оглед на нашиот релјеф, а што можат да си го допуштат само јаки екомономии, а ние, очигледно, не сме ниту Швајцарија ниту Германија, кои економски, можат да си подуштат такви градежни зафат. Пробивањето на така прави пруги, би значело и незибежно зафаќање на нови терени, кои, многу веројатно, ќе ги зафата и постојните населени места низ Македонија па така, ќе испадне дека цела Македонија ќе треба да подлежи на потребите од брзи возови. А ние ја немаме кинеската територија...

Затоа, покорисно е да се изврши набавка на саглам возни гарнитури, согласно нашите колективни/граѓански релани потреби, а кои ќе бидат проверено квалитетни. За мене е побитно да се превезам од еден град во друг со коритење железница, во квалитетен воз, на квалитетна пруга, и да не ни‘се повторат грешките при изборот на возни гарнитури.

И конечно, шо ќе ми е брз воз, кој за пола саат ќе ме префрли од Скопје до Гевгелија, а по пат не ќе можам да видам ништо од околината? Question За мене, пативањето со воз е настан, а не просто, утилитарно, физичко и механичко пренесување од една до друга точка.

Таква можност веќе постои со авио-сообраќајот.


нажалост за тие патници кои сакаат само од а до б да отидеат а се далеку помногубројни од тие ако тебе патници не постои авио сообраќај до гевгелија, велес битола или прилеп.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 24-Sep-2012 at 00:39
Шпанецот 712-105/106 денеска не сообраќаше на експресниот кон Битола, на неговото место беше 712-101/102. На утринскиот патнички воз од Скопје редовно сообраќа 712-107/108, додека на возот кон Кочани оди дизел маневарка со 2 патнички вагони.

Вечерниот воз од Битола за Скопје денеска тргна дури во 20:00 часот, 661-219 изгледа имал проблеми на пристигнување, во Скопје дојдовме дури на полноќ, единствена среќа е што немаше голема гужва каква што знае да биде во недела. Денешнава дешавка е поука дека во Велес треба да има дизел локомотива во резерва. 
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 24-Sep-2012 at 13:24
Originally posted by BOJAN

Шпанецот 712-105/106 денеска не сообраќаше на експресниот кон Битола, на неговото место беше 712-101/102. На утринскиот патнички воз од Скопје редовно сообраќа 712-107/108, додека на возот кон Кочани оди дизел маневарка со 2 патнички вагони.

Вечерниот воз од Битола за Скопје денеска тргна дури во 20:00 часот, 661-219 изгледа имал проблеми на пристигнување, во Скопје дојдовме дури на полноќ, единствена среќа е што немаше голема гужва каква што знае да биде во недела. Денешнава дешавка е поука дека во Велес треба да има дизел локомотива во резерва. 


712-105/106 има мал проблем со едниот мотор и деновиве ќе се оправи и ќе сообраќа повторно на Пелагонија Експрес така да 712-101/102 повторно ќе биде на воз 641/642. Вчера возот 643 тргна со закаснување од околу 1 час од Скопје па затоа каснел и 644 за враќање...

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 25-Sep-2012 at 15:46
Кога сме кај гарнитурата 712-103/104, објавен е договорот за климатизација на истата од страна на Бале електроник од Скопје во вредност од 2.950.000 денари со вклучен ДДВ. Договорот е склучен пред еден месец, па да се надеваме дека во брзо време ќе бидне инсталацијата.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 25-Sep-2012 at 18:20
3 милиони денари или ~50 илјади евра за климатизација, не е можно. За климатизирање на комбе или минибус е околу 1000-1500 евра
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 25-Sep-2012 at 19:35
Previous
 
А колкави се зафатнината и бројот на патници во комбето или минибусот, а колкави се зафатнината и бројот на патници во возот ?
 
Особено во македонските возови, за кои знаеме дека нема ред и продажба на билети според бројот на слободни места, туку им се продаваат билети на сите кои ќе побараат ?


Edited by Dexter26 - 25-Sep-2012 at 19:36
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 25-Sep-2012 at 22:43
Originally posted by BOJAN

Шпанецот 712-105/106 денеска не сообраќаше на експресниот кон Битола, на неговото место беше 712-101/102.


Отстранет е дефектот на 712-105/106 и од денеска повторно е во сообраќај за Битола...
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 25-Sep-2012 at 22:45
Originally posted by BOJAN

Кога сме кај гарнитурата 712-103/104, објавен е договорот за климатизација на истата од страна на Бале електроник од Скопје во вредност од 2.950.000 денари со вклучен ДДВ. Договорот е склучен пред еден месец, па да се надеваме дека во брзо време ќе бидне инсталацијата.


Има ли на нет да се најде нешто од тоа? Линк, договорот?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 26-Sep-2012 at 00:42
Зоокиск, на следниов линк можеш да разгледаш детали од договорот: https://www.e-nabavki.gov.mk/PublicAccess/Dossie/dosieNotificationForACPP.aspx?Id=7d827f88-9f53-44d5-98ba-37361caaf0fb&Level=3

Генерално земено, на страницата на Бирото за јавни набавки мора да се објават сите договори што ги склучуваат министерствата, агенциите и јавните претпријатие, вклучувајќи го и МЖ-Транспорт.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 26-Sep-2012 at 01:14
Originally posted by Dexter26


Previous  А колкави се зафатнината и бројот на патници во комбето или минибусот, а колкави се зафатнината и бројот на патници во возот ?  Особено во македонските возови, за кои знаеме дека нема ред и продажба на билети според бројот на слободни места, туку им се продаваат билети на сите кои ќе побараат ?



Должина на автобус од 12 (49/51 седиште) до 15 метри (67/69),
висина од 3350 до 3850 мм во зависност од модел (2,1-2,3 внатрешна висина).

Макосата е 52,5 метри должина и околу 3,85 метри висина е поделена на три единици (41+58+47 седишта) просек значи по 17,5 метри, отприлика колку зглобен автобус.А седиштата се доста помалку.
Најскапите автобуски клими (со монтажа) одат до макс. 5000 евра.Значи реална цена максимум би одела до 15.000 евра, под претпоставка сите 3 единици да се со посебна клима.

Добро, можда мислат на климатизирање на три гарнитури

Edited by Тркало - 26-Sep-2012 at 01:18
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 01-Oct-2012 at 09:15
Возот од Кочани







Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 01-Oct-2012 at 13:33
Zalno
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 01-Oct-2012 at 15:17
Ова е станицата во Кочани? Права мизерија и штала! Како бре не им е срам да прават златни статуи и огради, мајку им нивна!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 01-Oct-2012 at 15:56
Стои така и не мрда со денови, недели, месеци, можеби дури и години ? Puke
 
Се согласувам со Андреј.
 
Originally posted by Andrej_LJ

Ова е станицата во Кочани? Права мизерија и штала! Како бре не им е срам да прават златни статуи и огради, мајку им нивна!
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 01-Oct-2012 at 18:59
neeee toa beloto sto se gelda ne  e stanicata stanicata e od drugata strana no isto taka i ona e vo occajna sostojba 
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 12-Oct-2012 at 14:27
Има ли некој информација зошто не сообраќа 412-055/056, се јавил некаков дефект или пак се планира некаква реконструкција на него?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.309 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.