build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Квалитет на воздухот во Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #401 Posted: 12-Feb-2014 at 18:26
Originally posted by HugoGoulding

Денес имав можност да го сликам овој оџак што нон-стоп "чури" во полна пареа без прекин кога и да поминам од тука, погледнете го облакот што го има формирано во радиус на пошироката околина, со оглед на тоа дека денес немаше воопшто облаци, бар не во тој дел од градот, облаците околу се дефинитивно од него. Се наоѓа спроти првиот влез на City Mall (од Центар кога се оди), знае некој од што е?




како што кажаа погоре, се работи за топланата Запад. живеам во близина и едно ќе кажам, оваа топлана е гасифицирана и не користи мазут. тоа што излегува би требало да е пареа или што ти ја знам таму, ама не е токсично/загадувачко. се водам по логиката од автомобилите кои возат на плин(како мојот на пример). „чадот“ што го испушта возилото е бело, без мирис и со 0% загадување на воздухот. би требало и тука да е истиот „нус производ“ на согорување на гасот во топланата

Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #402 Posted: 13-Feb-2014 at 00:03
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #403 Posted: 13-Feb-2014 at 20:36
Originally posted by Џоле

Текстов не го засега само Скопје, туку и цела Македонија. Вреди да се прочита.

Вистината зошто Македонија не го спречува загадувањето од сообраќајот

http://automedia.mk/?p=5258


Имам една добра идеја која никогаш нема да биде реализирана зашто дефинитивно ќе ги закопа прозваните во текстот, но ќе ви ја претставам со цел да го разобличам нивното лицемерие.

Кои се главните причини за претераната употреба на автомобилите во Скопје?

Според мене тоа се поприлично оддалечените институции, факултети, пазари, маркети, амбасади и сл. едни од други.

За таа цел предлагам воведување на САМО 2 автобуски линии кои ќе бидат бесплатни и ќе возат низ централното градско подрачје.

Еве ја трасата на првата линија ЕКО1:

Транспортен Центар-Беласица-Бул.Гоце Делчев (тука поминува покрај Скопски Саем, Македонска Радио Телевизија и Универзитетот Кирил и Методиј, ТЦ Мавровка и библиотеката Св.Климент Охридски, како и покрај старата Скопска чаршија)- Бул. Филип II (поминува покрај МНТ. ГТЦ и Градската болница и Зелен Пазар)-Бул. 11. Октомври-Димитрија Чуповски, потоа врти на Бул. Св. Климент ОХридски и оди по Водњанска до ОУ Кочо Рацин. Значи, со ова линија поминуваш и покрај Клиничкиот Центар, ТЦ Рамстор, Нова Македонија, студентскиот дом Стив Наумов итн.

Еве ја трасата на втората линија ЕКО2:

Дом на Печат (покрај катната гаража Зебра)-продолжува по МТ Гологанов на запад и поминува покрај ТЦ Капиштец-Бул. 8. Септември (поминува покрај Педагошкиот факултет и средното градежно училиште)-бул. Партизански Одреди-Бледски Договор (тука поминува покрај поликлиника Букурешт и Воената болница)-врти на Бул. Илинден и продолжува на исток(поминува покрај СЦ Борис Трајковски и Аквапаркот, техничките факултети и Зоолошката градина)- врти по Франклин Рузвелт и по Партизански Одреди продолжува кон исток (поминува крај Градежниот факултет, ТЦ Буњаковец и Универзалната сала)-врти по Бул. Св. Климент Охридски на север и поминува крај Владата и после оди по булеварите Даме Груев и Димитрие Чуповски-бул. 11. Октомври-бул Кочо Рацин-бул. К.Ј. Питу до Транспортниот Центар. Ова трас тука поминува покрај ГТЦ, Собрание, Зелен Пазар, Градска болница, Олимписки базен, Веро Центар и комплексот банки.

Автобусите ќе бидат зглобни со зелена боја. Во нив ќе се вози бесплатно.

И немој некој сега да почне да јаде гурабии како за ова немало пари...
http://imageshack.com/a/img845/3365/mfxw.png

Јавна благодарност до FoSsil  за нацртаните траси.




Edited by phenomenon - 13-Feb-2014 at 21:11
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #404 Posted: 14-Feb-2014 at 03:09
нормално дека ќе сакаш да возиш кола, кога живееш во град каде што во 21-ви век има само еден вид на јавен превоз, и тоа управуван од најнеодговорното и најнесериозното претпријатие на планетава
извинете за загадувањето, ама ако имам слобода да бирам помеѓу автомобил и ЈСП, би избрал автомобил, се додека не се реформира ЈСП (од возен парк, до линии, до услуги и до цени и начин на наплата) (а да, и да прекине ЈСП да биде bitch на државава) и не се даде барем некоја почетна инвестиција за ЛРТ систем

инаку, не ми е сосема јасно решениево со две линии... збориме за замена на сите траси што поминуват низ центар, со алтернативни траси кои не поминуваат низ центарот, со што би се укинале старите линии што возат низ центар и би се замениле со зелениве?
се е ок, освен тоа што за да поминеш низ центар, на пример од Аеродром кон Карпош4, треба да менуваш три пати автобус
а и нема смисла затоа што нема многу придобивка од тоа... фактички ќе останат сите постоечки линии, ама само ќе им биде скратена рутата, и тоа за многу мала должина


Edited by zabegan - 14-Feb-2014 at 03:18
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #405 Posted: 14-Feb-2014 at 10:25
Зелените линии немаат за цел да укинат ниедна линија на ЈСП. Нивната цел е да се сузбие употребата на автомобилите во центар.

Пример: Aко сакаш да одиш од Ѓорче во Н. Лисиче ќе си се возиш во 5-ка, а ако сакаш да завршиш некоја работа низ централното градско подрачје, ќе се качиш во 5-ка и ќе стигнеш во Центар, кадешто ќе ги користиш овие линии. Со тоа, драстично ќе се намали потребата да користиш автомобил.

Инаку, ова за ЈСП, потполно си во право. И тие имаат огромен удел со својот неспособен менаџмент во популарноста на автомобилите низ Скопје.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #406 Posted: 15-Feb-2014 at 00:38
Originally posted by phenomenon

Зелените линии немаат за цел да укинат ниедна линија на ЈСП. Нивната цел е да се сузбие употребата на автомобилите во центар.

Пример: Aко сакаш да одиш од Ѓорче во Н. Лисиче ќе си се возиш во 5-ка, а ако сакаш да завршиш некоја работа низ централното градско подрачје, ќе се качиш во 5-ка и ќе стигнеш во Центар, кадешто ќе ги користиш овие линии. Со тоа, драстично ќе се намали потребата да користиш автомобил.

Инаку, ова за ЈСП, потполно си во право. И тие имаат огромен удел со својот неспособен менаџмент во популарноста на автомобилите низ Скопје.
ми се допаѓа идејата, ама сепка мислам дека е непрактична и неизводлива поради тоа што мора да постои транзитен сообраќај низ центарот како и да е
а ако постои транзитен сообраќај, ќе има и користење на возила во центарот (само со забрана на сообраќај низ центарот би се спречила)... не верувам дека некој ќе сака да излезе од кола и да користи јавен транспорт кога веќе и онака влегол во кола, доколку му е дозволено
а тешко е да се разграничат транзитниот и локалниот сообраќај во центар... дај барем кажете систем решение за ова...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #407 Posted: 27-Feb-2014 at 19:20
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #408 Posted: 04-Mar-2014 at 14:43
Едни од главните виновници за квалитетот на воздухот во Скопје

(изгледајте го видеото на линкот)

http://off.net.mk/lokalno/bulshit-detektor/vozenje-zad-masoven-ubiec
За сè има вторпат
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #409 Posted: 04-Mar-2014 at 16:36
Ако не се лажам ова е Камаз од Советско производство и е стар повеќе од 26 години, а најверојатно има проблем со дихтунзи кој му го мешаат маслото со горивото и затоа се создава таков чад.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #410 Posted: 05-Mar-2014 at 18:28
Originally posted by gjoko

http://tocka.com.mk/1/120148/germanska-televizija-izvestuva-za-hororot-za-koj-se-molcese-neobelezani-avioni-ispustaat-strasni-otrovi-vo-vozduhot
ова е сеуште само теорија на заговор
главната причина поради која авионите оставаат трги е кондензацијата која ја создаваат издувните гасови на млазните авиони
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #411 Posted: 05-Mar-2014 at 20:01
за кондензацијата сите знаеме,теоретичарите на заговорот тврдат дека покрај нив се испушта уште нешто друго
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #412 Posted: 05-Mar-2014 at 21:23
Originally posted by Џоле

Едни од главните виновници за квалитетот на воздухот во Скопје

(изгледајте го видеото на линкот)

http://off.net.mk/lokalno/bulshit-detektor/vozenje-zad-masoven-ubiec


Да беше само овој... и да не беа илјадниците други нафташи (кои ги доживуваме како лимузини, а уствари се крнтии) кои испуштаат помалку гадотија од камионов, ама затоа се 100 пати побројни...

Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #413 Posted: 08-Mar-2014 at 11:39
24 фебруари во Скопје.



И таман си викаш леле готово се спасивме малку од ова прашинава, те ја пак (мислам дека ов вчера е ова):



Но сепак не во толкави износи ко претходно.

Да се потсетиме :



Back to Top
ѓорче View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 28-Feb-2014
Online Status: Offline
Posts: 58
  Quote ѓорче Quote  Post ReplyReply #414 Posted: 14-Mar-2014 at 23:34

ТРУЈАЧОТ ОД ЃОРЧЕ ПЕТРОВ
Усул е збор кој со векови талка по овие простори и се уште нема чукнато на сите врати. Ќе видите едно видео од скопската населба а потоа и причината за тоа. Решил Господинот Граѓанин на прагови од пруга да се грее. А да има правда, на нив би бил врзан.

http://www.youtube.com/embed/H2TvWEw-aT8?rel=0%22
А потоа му отишол и пред куќа да види за што се работи:



http://off.net.mk/lokalno/bulshit-detektor/trujachot-od-gjorche-petrov

Edited by ѓорче - 14-Mar-2014 at 23:59
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #415 Posted: 16-Mar-2014 at 13:51
Изминатиот петок, ПМ 10 честичките во воздухот на Париз достигнале ниво од 180 микрограми на кубен метар. Одговорот на градските власти?

1. Воведен е системот пар-непар возење
2. Три дена бесплатно возење во јавниот превоз
3. Доколку загадувањето продолжи и до понеделник, ќе се воведат нови мерки.

Во декември 2013 година, ПМ 10 честичките во воздухот на Скопје достигнаа ниво од 1.100 микрограми на кубен метар.
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #416 Posted: 16-Mar-2014 at 14:17
И што сега што мерило ти е тоа?? Париз во агломерација има преку 11 милиони...
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #417 Posted: 16-Mar-2014 at 14:36
Во право си. Мерките за заштита од загадениот воздух и здравјето на луѓето се неопходни и оправдани само во градови со над 10 милиони жители. Скопје не го исполнува тој услов и неговите жители немаат право на здрава животна средина.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #418 Posted: 16-Mar-2014 at 14:43
Но во Париз не им текнало да им предложат на граѓаните да си седат дома и да не излегуваат надвор.

Требало нашите врвни политичари да ги прашат за совет, а не да се замараат со вакви мерки.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #419 Posted: 29-Mar-2014 at 09:33
ЦРН ЧАД ГО „ГОЛТА“ НЕБОТО НАД СКОПСКА „ЖЕЛЕЗАРНИЦА“

Дури и намерно да замижат, да тргнат поглед, жителите од Железара, Автокоманда, Гази Баба, Бутел, Чаир, Скопје Север, не можат да избегаат од ужасниот мирис што се шири од индустриските капацитети лоцирани во некогашната скопска „Железарница“. Низ зимскиот период, наголемо се чувствуваат „благодатите“ на отровни емисии на фабриките-загадувачи, но ни сега не е ништо подобро. Црн чад го голта небото над Скопје. Облаци од прав од „Железарница“ се шират низ цела градска територија.

Повеќе на http://www.utrinski.mk/?ItemID=06C79F03EA191B4D962C8FEBD7BB6ABB
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #420 Posted: 29-Mar-2014 at 16:45
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.299 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.